სუარესს 15 დღე გაუცდება

სუარესს 15 დღე გაუცდება

"ბარსელონას" ერთ-ერთი ლიდერი ლუის სუარესი ტრავმირებულია, რის გამოც, ურუგვაელ ცენტრფორვარდს დაახლოებით 15 დღე გაუცდება. ამ ინფორმაციას კატალონიური კლუბის ოფიციალური ვებგვერდი ავრცელებს.

სუარესმა ბარძაყის კუნთი დღევანდელ ვარჯიშზე დაიჭიმა. შედეგად, მას დაახლოებით 2 კვირა უქმობა მოუწევს.

სამხრეთ ამერიკელის არყოფნა "ბარსელონასთვის" დანაკლისი არაა, რადგან სეზონის დარჩენილ ერთადერთ შეხვედრაში ის მაინც ვერ ითამაშებდა - მიზეზი დისკვალიფიკაციაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    მესი-სუა-ნეი
    სტუმარი [?]
    #12 25 მაისი 2017 20:28
    0
    :D ამან მგონი პირველად მიიღო ტრამვ ბარსაში:დდდ :D
    ბაჩილავა
    სტუმარი [?]
    #11 25 მაისი 2017 20:24
    0
    ციტატა: Gerip3
    ძააან ბევრი გვაკლია . არცპიკე იქნება არც ეს არც რობერტო.ვიდალიც რა ფორმაშია კაცმა არიცის

    Amas diskvalifikacia qonda da isedac dagvakldeboda
    Gerip3
    სტუმარი [?]
    #10 25 მაისი 2017 19:51
    0
    ძააან ბევრი გვაკლია . არცპიკე იქნება არც ეს არც რობერტო.ვიდალიც რა ფორმაშია კაცმა არიცის
    PoPoSha1
    სტუმარი [?]
    #9 25 მაისი 2017 18:22
    0
    roberto ver itamashebs )
    Culé [?]
    #8 25 მაისი 2017 17:51
    0
    როგორც იქნა ინტერენეტი გაკეტდა და მეც დავბრუნდი
    Culé [?]
    #7 25 მაისი 2017 17:40
    0
    ციტატა: russwest
    ციტატა: cezo45
    ისედაც არიქნებოდა ფინალში ეს..ალკასერმა უნდა დაგლიჯოს ეხლაა ეს ბოლო თამაში არმინდა რო გაუშვან ეგ ბიჭი კარგი თავდამსხმელია რა მეტი დრო ჭირდებაა სუფთა ცხრიანია ეგ..

    მეც მაგ აზრზევარ

    ყველა ითხოვს ალკასერისგან კარგ თამაშს და გოლების გატანას მარა რაქნას ამკაცმა სკამიდან როგორ გაიტანოს?ვალენსიაში ყველამ ვიცით როგორ ტამაშობდაა ნაკრებშიც იყო გამოზახებული და ჯერ მხოლოდ 24 წლისაა
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #6 25 მაისი 2017 17:35
    0
    Fuuuuuu bliad ra
    Culé [?]
    #5 25 მაისი 2017 17:30
    0
    აუ ცუდია ტრამვა როაქ!!! persevere cold_sweat sweat cry sob მალე გამოჯანმრთელდი სუა!!!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    russwest
    სტუმარი [?]
    #4 25 მაისი 2017 17:24
    0
    ციტატა: cezo45
    ისედაც არიქნებოდა ფინალში ეს..ალკასერმა უნდა დაგლიჯოს ეხლაა ეს ბოლო თამაში არმინდა რო გაუშვან ეგ ბიჭი კარგი თავდამსხმელია რა მეტი დრო ჭირდებაა სუფთა ცხრიანია ეგ..

    მეც მაგ აზრზევარ
    Culé [?]
    #3 25 მაისი 2017 17:16
    0
    ისედაც არიქნებოდა ფინალში ეს..ალკასერმა უნდა დაგლიჯოს ეხლაა ეს ბოლო თამაში არმინდა რო გაუშვან ეგ ბიჭი კარგი თავდამსხმელია რა მეტი დრო ჭირდებაა სუფთა ცხრიანია ეგ..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 25 მაისი 2017 17:10
    0
    ტრამვა მიიღო? მგონი რაც გადმოსულია პირველად :D

    ციტატა: russwest
    სილესენი

    რობერტო უმტიტი მარლონი დინი

    რაკიტიჩი ბუსკეცი ინიესტა

    მესი პაკო ნეიამრი


    50 წუთზე ვიდალს შემოვიყვანდი რობერტოს გავიყვანდი და 55ც წუთზე არდა დენიზს შემოვიყვანდი

    რობერტოს დისკვალიფიკაცია აქ, ამიტომ ამ ვიდალმა უნდა დაიწყოს თავიდანვე თამაში ან დინი უნდა დადგეს მარჯვნივ!
    russwest
    სტუმარი [?]
    #1 25 მაისი 2017 17:08
    0
    სილესენი

    რობერტო უმტიტი მარლონი დინი

    რაკიტიჩი ბუსკეცი ინიესტა

    მესი პაკო ნეიამრი


    50 წუთზე ვიდალს შემოვიყვანდი რობერტოს გავიყვანდი და 55ც წუთზე არდა დენიზს შემოვიყვანდი