ვალვერდე და "ბარსელონა" შეთანხმდნენ

  • 19-05-2017, 00:33
  • ვალვერდე და "ბარსელონა" შეთანხმდნენ

    "ატლეტიკის" მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ "ბარსელონასთან" პირადი კონტრაქტის დეტალები შეათანხმა, იტყობინება Le blog du Barca.

    53 წლის სპეციალისტმა და კატალონიური კლუბის ხელმძღვანელობამ გააფორმეს ხელშეკრულება, რომელიც თანამშრომლობის შეწყვეტას ითვალისწინებს.

    ვალვერდემ ოფიციალურად დაადასტურა, რომ მიმდინარე სეზონის დასრულების შემდეგ "ატლეტიკს" დატოვებს, სადაც 4 წელი გაატარა. ამ დროის განმავლობაში სპეციალისტმა, ბასკური კლუბი ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპზე გაიყვანა. აგრეთვე, მან ესპანეთის სუპერთასი მოიგო.

    "ბარსელონა" ვალვერდესთვის კარიერის გაგრძელების ვარიანტია. მან "ვალენსიას", "სევილიასა" და რამდენიმე ინგლისურ გუნდს უარი უთხრა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    19 მაისი 2017 18:07

    ფაქტიურად 4 წელიწადში ერთი ტიტული მოიგო და ისიც ბარსასთან...

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    19 მაისი 2017 09:17

    არა რა ტყუილად გვაქ რამის იმედი არაფერი შეიცვლება სანდრო როსელზე უარესია ეს ბარტოლემეუ.შესანიშნავი მწვრთნელების კოლექციაა რომლებიც უარს არ იტყვიან გუნდის გაწვრთნაზე და მაინცდამაინც ერნესტო?არვიცი რა ვინც არუნდა მოვიდეს იმედი დავიტოვოთ რო გაამართლებს სხვა რა დაგვრჩენია.ძაან უტვინოდ აკეთებენ ყველაფერს.

    0
    მესი-სუა-ნეი
    მესი-სუა-ნეი სტუმარი [?]

    19 მაისი 2017 08:48

    :D არვიცი არვიცი ეს რატო მოყავთ :D

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    19 მაისი 2017 07:56

    ციტატა: Ikks
    რატო ეს რატოოოოოოო? პროსტა არ მესმის რა ერთი დიდი მწვრთნელი დაახიონ ვინმეს არ შეიძლება ? რატო ვალვერდე აი რატო რა უკეთებია ? ან ბილბაოს თამაშში რა მოეწონათ?

    Marto katalonielebi ro tamashoben barcashi naxevari akairi da shesadzloa mec barcas fani ar vyofiliyavit

    0
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    19 მაისი 2017 01:22

    ჩავი მინდოდა:(

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    19 მაისი 2017 01:10

    წამოვა ეხლა ლაპორტე და ვილიამსები ბარსელონაში :))

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    19 მაისი 2017 00:53

    იმედია საუკეთესო მწვრთნელი იქნება!!!

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გოგიტა
    გოგიტა სტუმარი [?]

    19 მაისი 2017 00:41

    ციტატა: dzuzga.
    am kacis lanzgvas azri agar aq modi dzmao... gvardiolas gvardi davarqvit luis enrikes lucho amas ra davarqvat smile

    ვალერი :D

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV