შვაინშტაიგერი: "ბაიერნში" ნეიმარს ვისურვებდი"

  • 5-05-2017, 13:42
  • შვაინშტაიგერი: "ბაიერნში" ნეიმარს ვისურვებდი"

    "ბაიერნის" ლეგენდარული ნახევარმცველი ბასტიან შვაინშტაიგერი აცხადებს, რომ ის მიუნხენურ გრანდში "ბარსელონას" ვარსკვლავის, ნეიმარის ხილვას ისურვებდა.

    "რომ მკითხოთ, რომელ ფეხბურთელს ვისურვებდი "ბაიერნში", ალბათ, გეტყვით, მიუნხენურ გუნდში ნეიმარის ხილვას ვისურვებდი. თუმცა, არ ვიცი, ამას ის მოისურვებს თუ არა.

    ნეიმარის გულშემატკივარი ვარ. მე ის არა მხოლოდ თამაშის სტილით, არამედ პიროვნული თვისებებითაც მომწონს. ჩვენ დანტეს მეშვეობით დავახლოვდით. როდესაც ისინი ბრაზილიის ნაკრებში ერთად თამაშობდნენ, ნეიმარს ჩემი მაისური უნდოდა და მე მას ის დანტეს საშუალებით გადავეცი. ყოველთვის, როდესაც მოედანზე ვხვდებოდით, ერთმანეთს დიდ პატივს ვცემდით.

    მახსოვს, მსოფლიოს 2014 წლის ჩემპიონატის მოგების შემდეგ მას დასვენების დროს სრულიად შემთხვევით შევხვდი. ერთად გარკვეული დრო გავატარეთ.

    ნეიმარი კარგი ადამიანი, ნამდვილი ბრაზილიელია. მას კეთილი გული აქვს. ის კარგი პიროვნება და დღეისათვის ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია", - აცხადებს შვაინშტაიგერი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    FCB massi
    FCB massi სტუმარი [?]

    6 მაისი 2017 11:38

    Memgoni wavida footballidan

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    6 მაისი 2017 10:03

    შვაინშტაიგერი რომელ გუნდში თამაშობს

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    6 მაისი 2017 00:00

    ნეიზე უნდა აეწყოს მესის წასვლის შემდეგ ბარსა.

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    5 მაისი 2017 16:57

    მართალია ბასტიანი!!!ნემო მართლაც ერთ ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია და პიროვნება!!!

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    5 მაისი 2017 16:05

    Am fotoshi Nemo chineli megona

    0
    messidze
    messidze სტუმარი [?]

    5 მაისი 2017 14:31

    სახე გაააძრო ისე აქო გააწითლა

    0
    Xuco
    Xuco სტუმარი [?]

    5 მაისი 2017 14:06

    შვაინი მაგარი კაცი ხარ heart_eyes

    0
    Gerip3
    Gerip3 სტუმარი [?]

    5 მაისი 2017 14:00

    ამათი გაგონებაც არმინდა მწარედ მახსოვს დღემდე 0-4 0-3 :დ

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    5 მაისი 2017 13:52

    ოჰ! კიდევ რა გინდათ? თქვენ ნეიმარიც რომ გყავდეთ, მაინც ვერ მოიგებთ ლიგას, რეალი შეგხვდებათ და ეგ თქვენი მწვრთნელი ისე ათამაშებს გუნდს ისევ წააგებინებს და დაიწყებს წაგების მერე რეალის ქება დიდებას.. მოიცა რა, ტყუილა კარგავთ ტალანტებს, ბუნდესლიგის იქით ვერაფერს იგებენ

    0
    გასულია
    msd2004 ფანი [?]

    5 მაისი 2017 13:50

    ნეიმარს 1-7 დღემდე ახსოვს ალბათ

    0
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    მესი-სუა-ნეი
    მესი-სუა-ნეი სტუმარი [?]

    5 მაისი 2017 13:44

    :D მესი ხო არ გამოვაყოლოთ:დდდ :D

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge