იგუაინი: "ყურადღებით უნდა ვიყოთ"

  • 18-04-2017, 00:22
  • იგუაინი: "ყურადღებით უნდა ვიყოთ"

    "იუვენტუსის" ფორვარდმა, გონსალო იგუაინმა ჩემპიონთა ლიგის მეორე მეოთხედფინალურ მატჩთან დაკავშირებით ჟურნალისტებს მოლოდინი გაუზიარა. ტურინული კლუბისა და "ბარსელონას" პირველი დაპირისპირება მასპინძელთა გამარჯვებით დასრულდა, 3:0.

    "არ ვიცი, გვეყოფა თუ არა 3-ბურთიანი უპირატესობა. "კამპ ნოუზე" ისე უნდა ვითამაშოთ, როგორც პირველ მატჩში. "ბარსელონამ" პსჟ-სთან შეხვედრაში დაამტკიცა, რომ საოცრების ჩადენა შეუძლია, ასე რომ, ყურადღებით უნდა ვიყოთ. 1/2 ფინალში გასვლისთვის ყველაფერი გვაქვს."-ციტირებს იგუაინის სიტყვებს "იუვენტუსის" ოფიციალური საიტი.

    "ბარსელონასა" და "იუვენტუსის" მატჩი 19 აპრილს გაიმართება. როგორც იცით, ტურნირის წინა ეტაპზე, კატალონიურმა კლუბმა "კამპ ნოუზე" შესანიშნავი "ქამბექი" შეასრულა პსჟ-ს წინააღმდეგ (6:1).

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 32 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    B a r c e l o n a
    B a r c e l o n a სტუმარი [?]

    19 აპრილი 2017 01:38

    ციტატა: KOTE KVERNADZE
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: J.M. goal vs R.M 1:0
    ციტატა: M10 S9 N11
    აი კითხვა მაქვს ისეთ ხალხთან ვინც ფეხბურთუს უცოდინრებს გვეძახის რახან ბარსას მოწინააღმდეგეზე ვამბობთ რო ბარსა გაუყრის ბარსა გაკუზავს და ა.შ. რას ეძახით ბეხბურთის ცოდნას? ან რატო გვიწოდებთ ფეხბურთის უცოდინრებს ? იმიტომ რო იუვეზე ვბობთ ბარსა გაკუზავსო? იმიტომ რომ ბუფონზე ვიძაღით ამოიტენებაო? რახან ბუფონია არ შეიძლება ეგეთი რამე ვთქვათ კი ბუფონი არი მსოფლიო კლასი მეკარეებში და იუვე ერთ-ერთი უძლიერესი გრანდია მსოფლიოში მარა ჩემთვის პირადად ბარსელონაა პირველი და სულ რო მარადონა პელე და კანი თამაშობდეს იუვეში და გინდაც რომელიმე სხვა კლუბში ყოველთვის ვიტყვი რო ბარსას წინააღმდეგ ლუბოი გაიკუზება და ამის გამო ადამიანს ფეხბურთის უცოდინრობა არ უნდა მიაკეროთ ჯერ ვაფშე თქვენ რა იცით მე ან თუნდაც სხვას რა დონეზე გაგვეგება ფეხბურთი სანამ რამეს იტყვით სანამ ვინმეს რამეს დასწამებთ ჯერ კარგად დაფიქრდით და კიდევ სხვა ყველა გუნდის დედას შ****ი როცა ბარსელონაა გინდა იუვე იყოს და გინდა ბაიერნი

    შენ გენაცვალე ძმაო

    Au gaixare da kidev erts davamatebdi: ori clis cin bufoni idga karshi sami goli ro vtenet, ase rom:)

    Genacvale jigrul gulshi

    Chemo zmao aranairad ar var winaagmdegi rom barsam nebismieri wakuzos da mougos da arc shen fexburtis codnashi ar shemaqvs echvi magram ubralod metoqis pativiscemaa da meti araferi rom ese ar unda vilaparakot mowinaagmdege gundze tore tu am saitze vinmes ar wams rom barsa uzlieresia da nebismier gunds sheuzlia gacdes mashin sxva saitze wavides magalitad msajelona realus halazee

    0
    Guro messi
    Guro messi სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 21:45

    4-0 ს ელოდეთ კულეებო

    0
    saba leo
    saba leo სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 20:15

    მოგიტყნავენ დედას სირო გაგიდობენ სჰეგტხრიან ტრაქსჰი ბურტს ცჰემ ყლეს იტამასჰებტ ტქვენ

    0
    გასულია
    Saba barca ფანი [?]

    18 აპრილი 2017 16:26

    http://goal.ge/uploads/posts/2017-04/1492510006_18033348_778161392348709_899128
    9903923459311_n.jpg ეს ნახეთ ძაან მაგარი კარიკატურაა

    0
    --------------------
    LM10
    LS9
    AG17
    გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხი youtube.com/channel/UCwBZquMRA0XrhUckezEnlyg
    გასულია
    lashomchedlo ფანი [?]

    18 აპრილი 2017 14:20

    ციტატა: LashaBarca
    Lashomchedlo-martali xar. Mec igives vpiqrob. Mgonia, rom ragac momentshi axlos viqnebit 1/2 finaltan. Imedia bijebi saqmes bolomde miiyvanen.

    Lashomchedlo-martali xar. Mec igives vpiqrob. Mgonia, rom ragac momentshi axlos viqnebit 1/2 finaltan. Imedia bijebi saqmes bolomde miiyvanen.

    ორმაგად უნდა ირბინოონ :/ დიდი ძალების დახარჯვააა საჭირო :/ მატიე არ მინდა ძირითადში :/ არც გომეში :/ ნუ ალბას კი არ აქვს ცენტრალური მცველის თვისებები მაგრამ სჯობს ბუსკეცმა დაიწიოს ხოლმე მესამე მცველად და ალბას მიეხმაროს :/ ნუ ეს სასტავი გამისწორდებოდა მაგრად რა :/
    ტერი
    უმტიტი პიკე ალბა
    ბუსკეცი
    რობერტო რაკიტიჩი ინიესტა
    ლევანა ლუისი და ნეიმარი :/
    :/
    ამხელა გუნდს სკამი არ ყაავს ნორმალური :/ ...

    ციტატა: maclai
    ენრიკე რამენაოირად დენის გომეში მატიე არ გამოგრჩეს რომ ჯირითადში ათამაშო ალბა და ინიესტა სკამზე დასვი

    სირცხვილია სირცხვილი ამხელა გუნდს ნორმალური სკამი რომ არ ჰყაავს :3
    მატიეს დააწყებინებს და გომეშს ნახე :@

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 14:14

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: J.M. goal vs R.M 1:0
    ციტატა: M10 S9 N11
    აი კითხვა მაქვს ისეთ ხალხთან ვინც ფეხბურთუს უცოდინრებს გვეძახის რახან ბარსას მოწინააღმდეგეზე ვამბობთ რო ბარსა გაუყრის ბარსა გაკუზავს და ა.შ. რას ეძახით ბეხბურთის ცოდნას? ან რატო გვიწოდებთ ფეხბურთის უცოდინრებს ? იმიტომ რო იუვეზე ვბობთ ბარსა გაკუზავსო? იმიტომ რომ ბუფონზე ვიძაღით ამოიტენებაო? რახან ბუფონია არ შეიძლება ეგეთი რამე ვთქვათ კი ბუფონი არი მსოფლიო კლასი მეკარეებში და იუვე ერთ-ერთი უძლიერესი გრანდია მსოფლიოში მარა ჩემთვის პირადად ბარსელონაა პირველი და სულ რო მარადონა პელე და კანი თამაშობდეს იუვეში და გინდაც რომელიმე სხვა კლუბში ყოველთვის ვიტყვი რო ბარსას წინააღმდეგ ლუბოი გაიკუზება და ამის გამო ადამიანს ფეხბურთის უცოდინრობა არ უნდა მიაკეროთ ჯერ ვაფშე თქვენ რა იცით მე ან თუნდაც სხვას რა დონეზე გაგვეგება ფეხბურთი სანამ რამეს იტყვით სანამ ვინმეს რამეს დასწამებთ ჯერ კარგად დაფიქრდით და კიდევ სხვა ყველა გუნდის დედას შ****ი როცა ბარსელონაა გინდა იუვე იყოს და გინდა ბაიერნი

    შენ გენაცვალე ძმაო

    Au gaixare da kidev erts davamatebdi: ori clis cin bufoni idga karshi sami goli ro vtenet, ase rom:)

    Genacvale jigrul gulshi

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    18 აპრილი 2017 14:12

    ციტატა: J.M. goal vs R.M 1:0
    ციტატა: M10 S9 N11
    აი კითხვა მაქვს ისეთ ხალხთან ვინც ფეხბურთუს უცოდინრებს გვეძახის რახან ბარსას მოწინააღმდეგეზე ვამბობთ რო ბარსა გაუყრის ბარსა გაკუზავს და ა.შ. რას ეძახით ბეხბურთის ცოდნას? ან რატო გვიწოდებთ ფეხბურთის უცოდინრებს ? იმიტომ რო იუვეზე ვბობთ ბარსა გაკუზავსო? იმიტომ რომ ბუფონზე ვიძაღით ამოიტენებაო? რახან ბუფონია არ შეიძლება ეგეთი რამე ვთქვათ კი ბუფონი არი მსოფლიო კლასი მეკარეებში და იუვე ერთ-ერთი უძლიერესი გრანდია მსოფლიოში მარა ჩემთვის პირადად ბარსელონაა პირველი და სულ რო მარადონა პელე და კანი თამაშობდეს იუვეში და გინდაც რომელიმე სხვა კლუბში ყოველთვის ვიტყვი რო ბარსას წინააღმდეგ ლუბოი გაიკუზება და ამის გამო ადამიანს ფეხბურთის უცოდინრობა არ უნდა მიაკეროთ ჯერ ვაფშე თქვენ რა იცით მე ან თუნდაც სხვას რა დონეზე გაგვეგება ფეხბურთი სანამ რამეს იტყვით სანამ ვინმეს რამეს დასწამებთ ჯერ კარგად დაფიქრდით და კიდევ სხვა ყველა გუნდის დედას შ****ი როცა ბარსელონაა გინდა იუვე იყოს და გინდა ბაიერნი

    შენ გენაცვალე ძმაო

    Au gaixare da kidev erts davamatebdi: ori clis cin bufoni idga karshi sami goli ro vtenet, ase rom:)

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    18 აპრილი 2017 13:29

    ციტატა: KOTE KVERNADZE
    ციტატა: lesane C
    http://goal.ge/news/65385-laifcigi-shesadzloa-chempionta-ligidan-moixsnas.html ეს ნახეთ მაგარი სლე წესები აქვს ამ უეფას,გუნდმა ამდენი იწვალა და მართლა რო მოხსნან საცოდაობა იქნება

    Egre reali da arsenali ratoa ligaze orives xo fly Emirates afinansebs

    მფლობელსა და დამფინანსებელს შორის დიდი განსხვავებაა

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 13:28

    ციტატა: lesane C
    http://goal.ge/news/65385-laifcigi-shesadzloa-chempionta-ligidan-moixsnas.html ეს ნახეთ მაგარი სლე წესები აქვს ამ უეფას,გუნდმა ამდენი იწვალა და მართლა რო მოხსნან საცოდაობა იქნება

    Egre reali da arsenali ratoa ligaze orives xo fly Emirates afinansebs

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 13:25

    Dadet rame siaxle movkvdi am chobanis nayurebi

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    18 აპრილი 2017 13:13

    ციტატა: becool
    ასე მგონია მატჩსაც ვერ მოვიგებთ flushed

    cry მეც ეგრე მგონია იმედია ვცდებით disappointed_relieved

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    becool ფანი [?]

    18 აპრილი 2017 13:08

    ასე მგონია მატჩსაც ვერ მოვიგებთ flushed

    0
    გასულია
    lashomchedlo ფანი [?]

    18 აპრილი 2017 12:35

    ციტატა: LashaBarca
    ციტატა: lashomchedlo
    გაუმარჯოს კაი ხალხს ❤ ამ საიტზე ახალი ვარ ნუ ახალი რა უბრალოდ ეხლა დავრეგისტრირდი თორე დიდიხანია ამ საიტის მომხმარებელი ვარ ❤

    Gagimarjos. Ketili iyos sheni pexi.

    ვაახ სეხნიას ვენაცვალე ❤ გაიხარე ძმაო ❤ რას ფიქრობ აბა ? რეალურად რომ შევხედოთ ყველაფერს როგორ გგონია ეს თამაშები ???

    რაღაც მგონია რომ ძაან ახლოს ვიქნებით სასურველ ანგარიშთან :/ ... იმედია ბოლომდე დაიხარჯებიან ბიჭები... ბურთის გაგორების საშუალება არ უნდა მივცეთ იუეს ... სწრაფი პრესინგი და გუნდური ერთიანობა ❤

    0
    J.M. goal vs R.M 1:0
    J.M. goal vs R.M 1:0 სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 11:53

    ციტატა: M10 S9 N11
    აი კითხვა მაქვს ისეთ ხალხთან ვინც ფეხბურთუს უცოდინრებს გვეძახის რახან ბარსას მოწინააღმდეგეზე ვამბობთ რო ბარსა გაუყრის ბარსა გაკუზავს და ა.შ. რას ეძახით ბეხბურთის ცოდნას? ან რატო გვიწოდებთ ფეხბურთის უცოდინრებს ? იმიტომ რო იუვეზე ვბობთ ბარსა გაკუზავსო? იმიტომ რომ ბუფონზე ვიძაღით ამოიტენებაო? რახან ბუფონია არ შეიძლება ეგეთი რამე ვთქვათ კი ბუფონი არი მსოფლიო კლასი მეკარეებში და იუვე ერთ-ერთი უძლიერესი გრანდია მსოფლიოში მარა ჩემთვის პირადად ბარსელონაა პირველი და სულ რო მარადონა პელე და კანი თამაშობდეს იუვეში და გინდაც რომელიმე სხვა კლუბში ყოველთვის ვიტყვი რო ბარსას წინააღმდეგ ლუბოი გაიკუზება და ამის გამო ადამიანს ფეხბურთის უცოდინრობა არ უნდა მიაკეროთ ჯერ ვაფშე თქვენ რა იცით მე ან თუნდაც სხვას რა დონეზე გაგვეგება ფეხბურთი სანამ რამეს იტყვით სანამ ვინმეს რამეს დასწამებთ ჯერ კარგად დაფიქრდით და კიდევ სხვა ყველა გუნდის დედას შ****ი როცა ბარსელონაა გინდა იუვე იყოს და გინდა ბაიერნი

    შენ გენაცვალე ძმაო

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    18 აპრილი 2017 11:47

    ლივერპულმა თითქმის გაინაღდა ლიგაზე გასვლა რაც არ გვაწყობს დიდი შანსია კოუტინიო დარჩეს ლივერში sob sob sob თუმცა სადაც საუკეთესო ფორვარდი სუარეზი წავართვით კოუტინიო არ უნდა გაგვიჭირდეს

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    WeAreBarca♥
    WeAreBarca♥ სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 11:39

    ციტატა: tigresa
    ციტატა: WeAreBarca♥
    ყურადღებით ფინალებში ყოფილიყავი ქაჯო. მოფეხბურთელო მოსიარულე ეს. ყურადღება მომინდომა ახლა

    ვერ ვიტან ამის

    Shen ega tqvi, orjer konda copa amerikas mogebis shansi da idga gulxeldakrefili.. mashin ekna tu rame sheezlo. Ak xo darbis kargad. Ai ro daukvirde ra donis patriotia mesi da ra doneze uyvars tavisi qveyana, rom amdeni imedgacruwbis da cvalebis shemdegac ki mainc ibrzvis ro nakrebma moipovos rame tituli da amas kide fexebze kidia ra.. saertid araa girsi nakrebis girsebas icavdes


    აბსოლუტურად გეთანხმები. უნდა ააპანღურონ.
    ეს ვიდეო ნახეთ, ამ ღორზე და ბატისტუტაზეა
    https://youtu.be/dOmIj5qtggI

    0
    გასულია
    tigresa Culé [?]

    18 აპრილი 2017 11:27

    ციტატა: WeAreBarca♥
    ყურადღებით ფინალებში ყოფილიყავი ქაჯო. მოფეხბურთელო მოსიარულე ეს. ყურადღება მომინდომა ახლა

    ვერ ვიტან ამის

    Shen ega tqvi, orjer konda copa amerikas mogebis shansi da idga gulxeldakrefili.. mashin ekna tu rame sheezlo. Ak xo darbis kargad. Ai ro daukvirde ra donis patriotia mesi da ra doneze uyvars tavisi qveyana, rom amdeni imedgacruwbis da cvalebis shemdegac ki mainc ibrzvis ro nakrebma moipovos rame tituli da amas kide fexebze kidia ra.. saertid araa girsi nakrebis girsebas icavdes

    0
    WeAreBarca♥
    WeAreBarca♥ სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 11:06

    ყურადღებით ფინალებში ყოფილიყავი ქაჯო. მოფეხბურთელო მოსიარულე ეს. ყურადღება მომინდომა ახლა

    ვერ ვიტან ამის

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 11:03

    ციტატა: ravicierti
    აუ ოღონდ იუვე გავკუზოთ და თუ გინდა ვერ მოიგონ ლიგა :დდდ

    იუვეც თუ გავკუზეთ მაშინ გვაჩუქონ თასი და ეგაა wink

    0
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    18 აპრილი 2017 10:41

    ციტატა: გიგა
    ლესტერი და მონაკო უნდა გაძვრეს ნახევარფინალში ;)

    Uewveli

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV