ლუკაკუ "ბარსელონას" რადარზე

  • 29-03-2017, 20:04
  • ლუკაკუ "ბარსელონას" რადარზე

    მადრიდის "რეალი" და კატალონიის "ბარსელონა" რომელუ ლუკაკუსთვის იბრძოლებენ.

    Tuttosport-ის ინფორმაციით, ესპანური გრანდები პრემიერ ლიგის საუკეთესო ბომბარდირისთვის ბრძოლაში კონკურენციას პსჟ-სა და "ბაიერნს" გაუწევენ.

    თავად ბელგიელი უპირატესობას პირენეს ანიჭებს (იგულისხმება ესპანეთი, რომლის ტერიტორიას ნახევარკუნძული მოიცავს).

    ლუკაკუ 21 გოლით ინგლისის ჩემპიონატის საუკეთესო ფორვარდია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    30 მარტი 2017 11:56

    სკამისთვის ცოდოა და არც გამოვა ალბათ...ევერტონში თამაშობს და პრემიერ ლიგის ბომბარდირია ტიპი... სკამისთვის ბენტეკე იყო ჩემი აზრით კარგი ვარიანტი...

    0
    maxo barsa
    maxo barsa სტუმარი [?]

    30 მარტი 2017 10:06

    Kai pexburtelia movidesss

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    30 მარტი 2017 00:56

    ეს მაგარი მუტრუკია და უფრო ზალისმიერი იგროკია და თუ ბარსაში გადმოვა მივესალმები მის მოსვლას.

    0
    davidusi 2020
    davidusi 2020 სტუმარი [?]

    30 მარტი 2017 00:28

    არ მგონია სიმართლე იყოს, კარგიფეხბურთელია მაგრამ დღეს დღეობით ბარსას არ ჭირდება

    0
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    29 მარტი 2017 21:34

    Yvelaze shromismpyvareaa tuu gadmovaa kargii iqneba

    0
    amiro-barca
    amiro-barca სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 21:28

    მოვიდეს მაგრამ არამგონია მოვიდეს რას იტყვით?

    0
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    29 მარტი 2017 21:10

    ლუკაკუ ძალიან მაგარია.ეს პირველად მომეწონა ვესტ ბრომვიჩში როცა თამაშობდა,ფერგიუსონის გამოსამშვიდობებელი თამაში იყო მაგრად ითამაშა.ევერტონშიდაც ძალიან მაგარია.მაგრამ ამას არ მოიყვანენ შანსი არაა.ლუკაკუ კი არა ნახ.მცველი არ მოყავთ რომელიც ჰაერივით გვჭირდება.

    0
    Just Cule
    Just Cule სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 21:04

    ლუკაკუ კი არა ბელერინი და ტიაგო მოიყვანეთ

    0
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 20:52

    მგელია ლუკაკუ

    0
    123456789
    123456789 სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 20:41

    ციტატა: M10 S9 N11
    ციტატა: 123456789
    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    ციტატა: 123456789
    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    Me vtqvi ert erts shevvlis tqooo

    რათქმაუნდა სამივეს ერთდროულად ვერ შეცვლის მარა როტაციის დროს ნებისმიერის პზოციაზე დადგება

    Magas vambob

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    29 მარტი 2017 20:41

    ვერ იტყვი რომ ლუკაკუ კლასიკური ცენტრია, უფრო იბრას სტილია, შეუძლია გაქცევაც, დრიბლინგიც, პასიც, ბურთთან არაა ხე, და დიბალაზე მეტად ამის მოსვლა გამახარებს,

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    29 მარტი 2017 20:34

    ციტატა: 123456789
    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    ციტატა: 123456789
    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    Me vtqvi ert erts shevvlis tqooo

    ტრიოდან თუ დაიღლება რომელიმე კიბატონო თორე ისე ვერა!!! smile

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    123456789
    123456789 სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 20:30

    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    ციტატა: 123456789
    ციტატა: M10 S9 N11
    დაჯდება ზამენაზე?
    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    შენ ვერ ჩაწვდი 123456789-ის ნათქვამს მან თქვა რო როტაციის დროს სამივეს შეცვლა შეუძლია

    Me eg arc nigulisxmia

    Me vtqvi ert erts shevvlis tqooo

    0
    123456789
    123456789 სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 20:27

    ციტატა: lado-barca
    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    ARA Mara pakos mainc jobia

    0
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    29 მარტი 2017 20:27

    ძლიერი იგროკია,ტანკივით,ჭკვიანი მებრძოლი თან გამტანი (ამ სიტყვის პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობით),ТОР-იგროკია მაგრამ მგონი არასაჩვენოა თავისი სათამაშო მანერით და თვისებებით.

    0
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    29 მარტი 2017 20:23

    კაი ფუტბოლისტია!!! smiley

    ციტატა: 123456789
    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    შენ ამბობ ახლა რომ ლუკაკუს მესის ნეიმარის და სუარეზის შეცვლა შეუძლია???!!! smile

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    123456789
    123456789 სტუმარი [?]

    29 მარტი 2017 20:10

    Moiyvanet zamenaze samives shecvlis iseti igrokiaaaa

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV