ბართომეუ პოჩეტინოს შეხვდება

  • 24-03-2017, 16:47
  • ბართომეუ პოჩეტინოს შეხვდება

    კატალონიის "ბარსელონას" პრეზიდენტი, ხოსეპ მარია ბართომეუ უახლოეს დღეებში ლონდონის "ტოტენჰემის" მთავარ მწვრთნელს, მოურისიო პოჩეტინოს შეხვდება. იტყობინება, ესპანური გამოცემა - Sport.

    პრესის გარკვეული ნაწილი მიიჩნევს, რომ "ბარსელონას" ხელმძღვანელობის პრიორიტეტი სწორედ პოჩეტინოს ვარიანტია. 45 წლის არგენტინელი სპეციალისტი აქამდე არაერთხელ მოხვდა ენრიკეს შემცვლელთა პოტენციურ სიაში. 

    შეგახსენებთ, რომ "ბლაუგრანას" ამჟამინდელი მწვრთნელი, ლუის ენრიკე კლუბს მიმდინარე სეზონის დასრულების შემდგომ დატოვებს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    lado-barca Culé [?]

    29 მარტი 2017 15:25

    არ გვინდა!!!

    0
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გასულია
    Saba barca ფანი [?]

    26 მარტი 2017 09:41

    კლოპი ან კუმანი მოიყვანონ

    0
    --------------------
    LM10
    LS9
    AG17
    გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხი youtube.com/channel/UCwBZquMRA0XrhUckezEnlyg
    theodore bagwell
    theodore bagwell სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 23:17

    Me alegri mindoda

    0
    levani leo
    levani leo სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 20:14

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: levani leo
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    ანუ არგუმენტი, რომ უნსუე კარგი მწვრთნელია, არის ის რომ ასისტენტად მუშაობდა და გუნდს კარგად იცნობს ? ნანახი გაქვს უნსუეს გაწვრთნილი გუნდი, ან გინახავს როგორი ძლიერია მენტალურად , რომ თუნდაც ავტორიტეტი სკამზე დასვას საჭირო დროს, საერთოდ რომ იძახი ამდენი წელია ბარსაშიაო, რით დაგამახსოვრა პირადად შენ თავი ? რა იცი მასზე

    ამდენი წელი რო გუნდში იქნები ბრატ და ფეხბურთელებს მეორე მამასავით ეყვარები კლუბსაც კარგად იცნობ და გუნდისთვის ბევრი რამ გაქვს გაკეთებული მეტი საჭირო არგუმენტი რაღათ გინდა რო მეკითხები როდის იყო უნსუე მწვრთნელიო შანსი თუ არ მიეცი როგორ იქნება ზიდანის და შექსპირის მაგალითი მაინც აიღე ბრატ, 16 წელია რაც კაი ბარსაშია და შანს იმასხურებს მემგონი

    მწვრთნელობა შენ რა გგონია მართლა არ ვიცი :დ რა ამდენი ხანია ბარსაშია, ეგ რომ მთავარი იყოს მწვრთნ3ლის პრობლემა არ გვექნება, და ფეხბურთელებს თუ უყვართ ესეიგი კარგი მწვრთნელია ? რა შანსის მიცემაზე საუბრობ ტორპედო ხომ არაა ბარსელონაა, წავიდეს და დაამტკიცოს სხვა გუნდით რომ არის მასში იდეები, შეუძლია თამაშის კონტროლი და ასე შემდეგ .. ძალიან მიკერძოებული ხარ და ჩაუხედავიც სამწვრთნელო სირთულეებში თუ ფიქრობ რომ ძმობა და ძმაკაცობა პროფესიონალიზმთან რამე კავშირშია

    ამდენი ხანი რო ერთ გუნდში იქნები და გუნდი ხუთი თითივით იცი მგონი იმსახურებს მწვრთნელობას თან ამდენი წელი რო ასისტენტი იქნები საკმარისი გამოცდილებაც დაგიგროვედბა

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    24 მარტი 2017 20:09

    ციტატა: levani leo
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    ანუ არგუმენტი, რომ უნსუე კარგი მწვრთნელია, არის ის რომ ასისტენტად მუშაობდა და გუნდს კარგად იცნობს ? ნანახი გაქვს უნსუეს გაწვრთნილი გუნდი, ან გინახავს როგორი ძლიერია მენტალურად , რომ თუნდაც ავტორიტეტი სკამზე დასვას საჭირო დროს, საერთოდ რომ იძახი ამდენი წელია ბარსაშიაო, რით დაგამახსოვრა პირადად შენ თავი ? რა იცი მასზე

    ამდენი წელი რო გუნდში იქნები ბრატ და ფეხბურთელებს მეორე მამასავით ეყვარები კლუბსაც კარგად იცნობ და გუნდისთვის ბევრი რამ გაქვს გაკეთებული მეტი საჭირო არგუმენტი რაღათ გინდა რო მეკითხები როდის იყო უნსუე მწვრთნელიო შანსი თუ არ მიეცი როგორ იქნება ზიდანის და შექსპირის მაგალითი მაინც აიღე ბრატ, 16 წელია რაც კაი ბარსაშია და შანს იმასხურებს მემგონი

    მწვრთნელობა შენ რა გგონია მართლა არ ვიცი :დ რა ამდენი ხანია ბარსაშია, ეგ რომ მთავარი იყოს მწვრთნ3ლის პრობლემა არ გვექნება, და ფეხბურთელებს თუ უყვართ ესეიგი კარგი მწვრთნელია ? რა შანსის მიცემაზე საუბრობ ტორპედო ხომ არაა ბარსელონაა, წავიდეს და დაამტკიცოს სხვა გუნდით რომ არის მასში იდეები, შეუძლია თამაშის კონტროლი და ასე შემდეგ .. ძალიან მიკერძოებული ხარ და ჩაუხედავიც სამწვრთნელო სირთულეებში თუ ფიქრობ რომ ძმობა და ძმაკაცობა პროფესიონალიზმთან რამე კავშირშია

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    levani leo
    levani leo სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 20:08

    ციტატა: Don_Andresito
    პოჩე საათივით აწყობილ გუნდს არ მიატოვებს, + მაგას ესპანიოლის ყოფილი მწვრთნელია რაც ყოფილ მადრიდისტობაზე უარესია. უნსუე კიდე დიდი რისკია, ან გაამართლებს ან დაგვაქცევს. ფეხბურთელებზეა დამოკიდებული, თუ უყვართ ბოლომდე თუ გაყვებიან და ითამაშებენ დადებენ ტიტულებს. თუ არა და უნსუე კი არა ღმერთი ვერ გვიშველის

    უნსუე რაიკაარის წლიდან მოყოლებული ბარსშია რამდენი წელია წარმოიდგინე და ფეხბურთელებსაც მამასავით უყვართ უნდა ნახო უბრალოდ უნსუე ფეხბურთელებთან როგორია აგეტირება ამდენი წელია რაც ბარსაშია შეიძლება ბევრი რამ წყენია მაგრამ თავისას არსასდროს არ ამბობს კლუბზე ფიქრობს და ბევრ რამეს ითბენს უკვე ამდენი ელია და იმასხურებს მემგონი უკვე მწვრთენლობას

    0
    levani leo
    levani leo სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 19:55

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    ანუ არგუმენტი, რომ უნსუე კარგი მწვრთნელია, არის ის რომ ასისტენტად მუშაობდა და გუნდს კარგად იცნობს ? ნანახი გაქვს უნსუეს გაწვრთნილი გუნდი, ან გინახავს როგორი ძლიერია მენტალურად , რომ თუნდაც ავტორიტეტი სკამზე დასვას საჭირო დროს, საერთოდ რომ იძახი ამდენი წელია ბარსაშიაო, რით დაგამახსოვრა პირადად შენ თავი ? რა იცი მასზე

    ამდენი წელი რო გუნდში იქნები ბრატ და ფეხბურთელებს მეორე მამასავით ეყვარები კლუბსაც კარგად იცნობ და გუნდისთვის ბევრი რამ გაქვს გაკეთებული მეტი საჭირო არგუმენტი რაღათ გინდა რო მეკითხები როდის იყო უნსუე მწვრთნელიო შანსი თუ არ მიეცი როგორ იქნება ზიდანის და შექსპირის მაგალითი მაინც აიღე ბრატ, 16 წელია რაც კაი ბარსაშია და შანს იმასხურებს მემგონი

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    24 მარტი 2017 19:41

    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    ანუ არგუმენტი, რომ უნსუე კარგი მწვრთნელია, არის ის რომ ასისტენტად მუშაობდა და გუნდს კარგად იცნობს ? ნანახი გაქვს უნსუეს გაწვრთნილი გუნდი, ან გინახავს როგორი ძლიერია მენტალურად , რომ თუნდაც ავტორიტეტი სკამზე დასვას საჭირო დროს, საერთოდ რომ იძახი ამდენი წელია ბარსაშიაო, რით დაგამახსოვრა პირადად შენ თავი ? რა იცი მასზე

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    levani leo
    levani leo სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 19:30

    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი


    ციტატა: levani leo
    ციტატა: levani leo
    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    ეს წაიკითხეთ გთხოვთ

    0
    levani leo
    levani leo სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 19:20

    პოჩეტინო მაგრად მევასება მაგრამ არ წამოვა მე ასე მგონია აწყობილ ტოტენხემს ასე იოლად არ დატოვებს,ყველამ მომისმინეთ ჩემი აზროთ უნსუე ყველას ჯობია იმიტომ რომ რაიკაარდის ასისტენტი იყო გვარდიოლას ასისტენტი იყო ახლა ენრიკეს ასისტენტია და წარმოიდგინეთ რამდენი წელია რაც ბარსაშია რაიკაარდის დროიდან ბარსელონაშია უკვე რამდენი წელია ბრასელონაშია, რამდენ თაობას აქვს მის ხელში გამოვლილი, თან ფეხბურთელებსაც კარგად იცნობს უკვე და კლუბაც მის ფილოსოფიასაც, ფეხბურთელებთან ძლაინ ახლოსაა და ხუთი თითივით აქვს ბარსელონა უკვე შესწავლილი და ყველაფერი იცის ამ კლუბზე თან ფეხბურთელებთან ძლიან მეგობრულია რამდენმა ფეხბურთელმა თქვა უკვე რო უნსუე უნდათ, კაცი რო ამდენი ხანი ერთ გუნდში იქნები ნამდვილად იმსახურებ მწვრთნელობას მერე უკვე რა სამუშაოც მან ბარსაში გაწია ამდენი წლის მანძილზე დაფასებას იმსახურებს უნსუე და მწვრთენლედაც არ იქნება ცუდი

    0
    Tor-Nike
    Tor-Nike სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 18:45

    es venger 2 boloshi ro ar chaisvaros ar sheudzlia, kumani moiyvanet

    0
    გასულია
    BARCELONA(iniesta) ფანი [?]

    24 მარტი 2017 18:16

    უნსუე მოვა მემგონი(მოვა რა დარჩება :D )

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    24 მარტი 2017 18:05

    ციტატა: maclai
    სუარესი რატო არ თამაშობდა გუშინ ბრაზილიაზთამ ვინმემ ხო არ იცით?

    დისკვალიფიკაცია

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    cinto99 Culé [?]

    24 მარტი 2017 17:54

    კაი ფეხბურთელებს ცოტას რო მოხოდავს ეგეეთი ვინმე გვინდა

    0
    SERGIORAMOS4
    SERGIORAMOS4 სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 17:22

    თქვენ მარტო ისეთი გინდათ ვისაც ბარსელონათან რამე კავშირი ჰქონია და იცის ისტორია

    0
    123456789
    123456789 სტუმარი [?]

    24 მარტი 2017 17:04

    Araaaa

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV