მესის და ნეიმარის წარმატებული ასპარეზობა ნაკრებში

მესის და ნეიმარის წარმატებული ასპარეზობა ნაკრებში

მსოფლიოს 2018 წლის ჩემპიონატის საკვალიფიკაციო მატჩებში "ბარსელონას" მოთამაშეებმა წარმატებულად იასპარეზეს. 

ლიონელ მესისა და ხავიერ მასკერანოს არგენტინამ პრინციპული მეტოქე - ჩილე დაამარცხა და ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა მოიპოვა. აღსანიშნავია, რომ შეხვედრის ერთადერთი გოლის ავტორი სწორედ ლიონელ მესი გახდა, რომელმაც თერთმეტმეტრიანი ზუსტად შეასრულა. 

ბრაზილიის ეროვნულმა ნაკრებმა კი მორიგი გამარჯვება მოიპოვა, ამჯერად მსოფლიოს 5 გზის ჩემპიონებმა ურუგვაის ნაკრებს სძლიეს (1:4), ნეიმარმა თავი გოლითა და საგოლე გადაცემით გამოიჩინა, ხოლო პაულინიომ ჰეთ-ტრიკი შეასრულა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 29 მარტი 2017 15:31
    0
    გენაცვალეთ მაგრა ითაამშეს გუშინ!!!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    გოგიტა
    სტუმარი [?]
    #13 26 მარტი 2017 10:34
    0
    ციტატა: tranana
    პენალდოა კიდე რონალდო?D:D:D:D:: მგონი მესი უფრო გახდა :D:D პენალტებზე დამოკიდებული :D

    მესი პენალტების გარეშეც კლასნია და ისეც მაგარია რა არ ვარ სწორი? მაგ პენალტების გარეშეც იტანს გოლებს და რონალდომ გოლი როდის გაიტანა ბოლოს არ მახსოვს გინდ პენალტით და გინდ ისეც და ფეხბურთელებს თერთმეტმეტრიანებით ნუ განსჯი!
    ფანი [?]
    #12 24 მარტი 2017 20:39
    0
    ციტატა: mesi_10
    მსოფლიოს არგენტინა მოიგებს აგერ ნახავთ თუ არა.

    გეთანხმები
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    levani leo
    სტუმარი [?]
    #11 24 მარტი 2017 19:40
    0
    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    ციტატა: goutsaevi
    ციტატა: mesi_10
    მსოფლიოს არგენტინა მოიგებს აგერ ნახავთ თუ არა.

    ბრაზილიამ თუ შეინარჩინა ეს ფორმა 2018 მდე მაგათი მომგები არავინ იქნება. გუშინ ვუყურე თამაშს და არვიცი მაგათ ვინ გააჩერებს ძაან მაგარაი ნაკრებია

    კონფედერაციის თასზე 2013-14 ში ამხანაგურებშიც ბრაზილია ხმარობდა ყველა მეტოქეს მარა მუნდიალზე როგორ ჩაიჯვეს კი ნახა ყველამ. რაღაცნაირად მგონია არგენტინა იგებს ნუუ ოცნების თემაცაა :დდ ისე რამდენიმე ლოგიკური განვითარება შეიძლება ქონდეს ამ ვარაუდს, ევოპული გუნნდი არამგონია კიდე გაჩემპიონდეს იმიტო რო 2002 ის მერე სულ ევროპა იგებს, ეხა სამხრეთ ამერიკის ჯერია და იმედია არგენტინა იქნება. იმისმერე დაამთავროოს კიდეც ნაკრებში კარიერა ლეგენდაამ <3

    საფრანგეთს რო თაობა მპუდის ისეთი არავის არ ყავს, მბაპე, სიდიბე, ბაკაიოკო, დემბელე, პოგბა, კიმპემბე, რაბიო, გრიზმანი, თოვენი, მენდი, ლემარი, კანტე და რავი კიდე იმდენი მაგარი რო რავი შეიძლება საფრანნგეთმა მოიგოს მსოფლიო
    Culé [?]
    #10 24 მარტი 2017 19:12
    0
    ციტატა: messi.95
    ნეიმარის იმედით ბრაზილიას შანსი აქვს მსოფლიოს მოგების ტიპს ბურთს ვერ ართმევენ

    ბრაზილიას უფრო დიდი შანსი აქვსმოგების ვიდრე არგენტინას რათქმაუნდა.
    2014 წელსაც კარგად მიდიოდნენ,მაგრამ ნეიმარის ტრამვის შემდეგ მეორე ტურშივე გამოვარდა ბრაზილია smile
    ნეიმარის გარეშე ბრაზლია დიდი ვერაფერი გუნდია,მაგრამ არგენტინას ჯობია მაინც...
    levani leo
    სტუმარი [?]
    #9 24 მარტი 2017 19:04
    0
    სუარესის წარმატებული ასპარეზობაც რატო გამოგრჩათ? smile
    Guro messi
    სტუმარი [?]
    #8 24 მარტი 2017 18:35
    0
    ციტატა: goutsaevi
    ციტატა: mesi_10
    მსოფლიოს არგენტინა მოიგებს აგერ ნახავთ თუ არა.

    ბრაზილიამ თუ შეინარჩინა ეს ფორმა 2018 მდე მაგათი მომგები არავინ იქნება. გუშინ ვუყურე თამაშს და არვიცი მაგათ ვინ გააჩერებს ძაან მაგარაი ნაკრებია

    ბრაზილია,არგენტინა ან ესპანეთი მინდა
    Tor-Nike
    სტუმარი [?]
    #7 24 მარტი 2017 18:31
    0
    ruseetshi samxret amerikuli pinali iqneba tu ertmanets ar shexvdnen brazilia brundeba
    messi.95
    სტუმარი [?]
    #6 24 მარტი 2017 18:24
    0
    ნეიმარის იმედით ბრაზილიას შანსი აქვს მსოფლიოს მოგების ტიპს ბურთს ვერ ართმევენ
    Culé [?]
    #5 24 მარტი 2017 17:51
    0
    ციტატა: mesi_10
    მსოფლიოს არგენტინა მოიგებს აგერ ნახავთ თუ არა.

    ბრაზილიამ თუ შეინარჩინა ეს ფორმა 2018 მდე მაგათი მომგები არავინ იქნება. გუშინ ვუყურე თამაშს და არვიცი მაგათ ვინ გააჩერებს ძაან მაგარაი ნაკრებია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 24 მარტი 2017 16:54
    0
    მსოფლიოს არგენტინა მოიგებს აგერ ნახავთ თუ არა.
    ფანი [?]
    #3 24 მარტი 2017 16:37
    0
    ციტატა: KoCheQsa
    ნეიმ კარგად ითამაშა, მარა არგენტინა ესეთი თამაშით მსოფლიოზე რას მიაღწევს არ ვიცი

    მესიმ ათრია გუშინ არგენტინა
    --------------------
    Cule Forever
    ბაჩილავა
    სტუმარი [?]