აშშ-ში გასამართ "ელ კლასიკოზე" 46 ათასი ბილეთი გაიყიდა

აშშ-ში გასამართ "ელ კლასიკოზე" 46 ათასი ბილეთი გაიყიდა

ივლისში, მაიამიში, "ბარსელონა" და "რეალი" საერთაშორისო ჩემპიონთა თასის მატჩს გამართავენ.

ამ მატჩზე უკვე 46 ათასი ბილეთი გაიყიდა. ყველაზე იაფფასიანი ბილეთები (200$) უკვე გაყიდულია, დარჩა მხოლოდ 500 დოლარიანი, 1000 ან უფრო მაღალი ფასის ბილეთები.

შეხვედრა "Hard Rock Stadium"-ზე შედგება, რომელიც 65 000 მაყურებელს იტევს.

"ბარსელონა" და "რეალი" 1982 წლის შემდეგ პირველად გამართავენ მატჩს ესპანეთის ფარგლებს გარეთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 29 მარტი 2017 23:38
    0
    ძაან ბევრია სგ!
    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი!
    levani leo
    სტუმარი [?]
    #13 24 მარტი 2017 13:45
    0
    რა ზარი აქვს ისედაც არ ითამაშებენ და სანახაობაც არ იქნება დიდი, მაგ დროს ვარსკვლავები ისვენებენ ალბათ მეორე შემადგენლობის ხალხი ეყოლებათ
    J.M. goal vs R.M 1:0
    სტუმარი [?]
    #12 24 მარტი 2017 12:25
    0
    ციტატა: SERGIORAMOS4
    პერესი დებილი არ არის ისკო რო უფასოდ გაუშვას თუ წავა ამ ზაფხულში გაუშვებს კარგ ფასად

    გაყიდის ყველი კიარაა, თავად ისკოს შეუძლია დაბლოკოს ტრანსფერი, კონტრაქტი გაწყვიტოოს. თავად ისკომ უთდა იმოქმედოს
    Culé [?]
    #11 24 მარტი 2017 11:54
    0
    ციტატა: Just Fun
    ეგ ჩემპიონატი რამეს ნიშნავს ვაფშეე? ან რამე მნიშვნელობა ააქვს?

    მსოფლიო შესარჩევია
    Just Fun
    სტუმარი [?]
    #10 24 მარტი 2017 11:21
    0
    ეგ ჩემპიონატი რამეს ნიშნავს ვაფშეე? ან რამე მნიშვნელობა ააქვს?
    SERGIORAMOS4
    სტუმარი [?]
    #9 24 მარტი 2017 11:18
    0
    ციტატა: J.M. goal vs R.M 1:0
    ციტატა: Ikks
    ასეთი გუნდები ჩემპიონატებს ვერ იგეებენ

    პორტუგალიაზე და მის ჩემპიონობაზე რაღა ვთქვათ???

    FIFA-ს წარმომადგენელმა დაადასტურა, რომ "ბარსელონა" ისკოს ტრანსფერზე მოლაპარაკებებს აწარმოებს.

    ესპანურ პრესაში ამ კვირას გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კატალონიურ გუნდს ნახევარმცველის დამატება უფასოდ სურს. ისკოს "რეალთან" კონტრაქტი 2018 წელს ეწურება.

    ეს იმას ნიშნავს, რომ ის კიდევ 1 წელი უნდა დარჩეს კლუბში, შემდეგ კი თავისუფალი აგენტის სტატუსით შეეძლება "ბარსელონაში" მისვლა.

    FIFA-ს აგენტი, იოტა ჯორდი ერთ-ერთ ესპანურ სპორტულ გადაცემაში იმყოფებოდა და მან ეს ფაქტი დაადასტურა:

    "დიახ, ვადასტურებ, "ბარსელონა" ისკოს უკვე ელაპარაკა. კლუბის დირექტორი პირადად შეხვდა ფეხბურთელს.

    ვიცი, რომ ისკოს ყოველთვის უნდოდა "ბარსელონაში" თამაში და ახლა მას კარგი შანსი აქვს", - ამბობს FIFA-ს აგენტი.


    პერესი დებილი არ არის ისკო რო უფასოდ გაუშვას თუ წავა ამ ზაფხულში გაუშვებს კარგ ფასად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 24 მარტი 2017 11:07
    0
    ციტატა: M10 S9 N11
    არგენტინა ასეთი თამაშით და ამ ბაუსათი მსოფლიოს ვერ მოიგებს ვერაა

    Portugaliis mere araferi gamikvirdeba, tanac manamde didi droa!
    J.M. goal vs R.M 1:0
    სტუმარი [?]
    #7 24 მარტი 2017 09:25
    0
    ციტატა: Ikks
    ასეთი გუნდები ჩემპიონატებს ვერ იგეებენ

    პორტუგალიაზე და მის ჩემპიონობაზე რაღა ვთქვათ???

    FIFA-ს წარმომადგენელმა დაადასტურა, რომ "ბარსელონა" ისკოს ტრანსფერზე მოლაპარაკებებს აწარმოებს.

    ესპანურ პრესაში ამ კვირას გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კატალონიურ გუნდს ნახევარმცველის დამატება უფასოდ სურს. ისკოს "რეალთან" კონტრაქტი 2018 წელს ეწურება.

    ეს იმას ნიშნავს, რომ ის კიდევ 1 წელი უნდა დარჩეს კლუბში, შემდეგ კი თავისუფალი აგენტის სტატუსით შეეძლება "ბარსელონაში" მისვლა.

    FIFA-ს აგენტი, იოტა ჯორდი ერთ-ერთ ესპანურ სპორტულ გადაცემაში იმყოფებოდა და მან ეს ფაქტი დაადასტურა:

    "დიახ, ვადასტურებ, "ბარსელონა" ისკოს უკვე ელაპარაკა. კლუბის დირექტორი პირადად შეხვდა ფეხბურთელს.

    ვიცი, რომ ისკოს ყოველთვის უნდოდა "ბარსელონაში" თამაში და ახლა მას კარგი შანსი აქვს", - ამბობს FIFA-ს აგენტი.
    ფანი [?]
    #6 24 მარტი 2017 08:12
    0
    მესიმ უნდა დადოს მსოფლიო ჩემპიონატი 2018-ში არგენტინასთან ერთად!
    --------------------
    ლეო მესი-ყველადროის საუკეთესო ფეხბურთელი!
    LuuKaa2002
    სტუმარი [?]
    #5 24 მარტი 2017 08:06
    0
    Huhh :-D
    Culé [?]
    #4 24 მარტი 2017 05:06
    0
    ასეთ უხეშ და ნაგლ ჩილეს ამდენი თავდამსხმელით არუნდა ეთამაშო, ბურთის დაჭერაზე აქცენტს აშკარად არ აკეთებს ბაუსა... სანამ დროა გასატანი გვაქვს მეორე გოლი, ბოლო 10 წუთში რამოხდება ღმერთმა უწყის...
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    Gio Vashaymadze
    სტუმარი [?]
    #3 24 მარტი 2017 04:32
    0
    ციტატა: Sergio Busquets.5

    ან დიბალა სადარი ან ბილიას რაუნდა ბანეგა მაინც დააყენოს ან პასტორე სადარის ან გაიტანი ვერვხვდეები პროსტა ეს იგუაინი რო ასეთი დონის მაზილაა მაინც რატოაყენებენ ან ფლეიმეიკერზე აგუეროს რაუნდაა ან ეს მასი რატოგდას ან მერკადო....

    ჯგუფური ეტაპებია, წინ კიდევ ბევრი თამაშია, შენ რაგინდა ყველა ლიდერი ერთიანათ დაღალოს?! :))))
    Culé [?]
    #2 24 მარტი 2017 03:04
    0
    გოოლ მესსო
    gerge rma
    სტუმარი [?]