მალდინი: "მსგავსი რამ არასდროს მინახავს"

მალდინი: "მსგავსი რამ არასდროს მინახავს"

მსოფლიო ფეხბურთის ლეგენდა პაულო მალდინი "ბარსელონასა" და "პარი სენ ჟერმენს" შორის გუშინ გამართულ შეხვედრას გამოეხმაურა. იტალიელმა თავისი პოზიცია Instagram-ზე მცირე ჩანაწერის გაკეთებით დააფიქსირა.

მალდინიმ, "კამპ ნოუზე" გამართული შეხვედრის შემდეგ, დაწერა: "მსგავსი რამ არასდროს მინახავს. მათ ფეხბურთის ისტორია შექმნეს. ეს თამაში მიყვარს."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 74 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #74 10 მარტი 2017 15:16
    0
    ციტატა: becool
    becool

    Neymarma chauara mesis? Eg arasdros moxdeba megobaro, mesi magis asakshi rom iyo 3 oqros burti ejira xelshi, axlac jobs da momavshic ajobebs, mesis namsaxurebaa is rom neimars amdeni tavisufali sivrce rcheba, neisar vukargav ratqmaund atavis shromas, psj stan magis wyalobit gavedit da bevri tamashi shegvizlia gavixsnot sadac sauketeso iyo, magram saerto.jamshi vrranairad ver jobnis!Da akide ertibmesi tavdamsxmelis poziciaze ar tamashobs brat, playmakeria da xshirad saertod centraliri naxevarmcveli, rodis naxe bolos mesis sajarimoshi.mdgariyos, wels hvelaze meti goli aqvs sajarimos garedan gatanili!
    Culé [?]
    #73 10 მარტი 2017 14:14
    0
    ნეიმარი საუკეთესოა ბარსაში უკვე კარგა ხანია
    მესის ჩაუარა ქორივით უკვე.
    მაგრამ მესისაც შეუძლია ბევრი რამის გაკეთება,ამისთვის საჭიროა რომ ცენტრალური თავდამსხმელის პოზიციაზე აღარ ითამაშოს.ნეიმარი გარემარბის პოზიციაზე თამაშობს და შესაბამისად ის უფრო ხშირად ერთვება თამაშში ვიდრე მაგალითად მესი და სუარესი(მაგრამ რათქმაუნდა ამ პოზიციაზე მოთამაშეებს უფრო ცოტა გოლი აქვთ გატანილი ვიდრე მათ ვინც ცენტრალურ თავდამსხმელის პოზიციაზე თამაშობს).თავდამსხმელის პოზიციაზე ბურთის მიღება ძნელია(გავიხსენოთ თუნდაც პსჟ-სთან მატჩი.რამხელა პრესინგი იყო მესიზე,იმხელა რომ მესი მთელი 95 წუთის განმავლობაში თითქმის არ დაგვინახია მოედანზე).ამხელა პრესინგი ვერ იქნება გარემარბის პოზიციაზე და უფრო ადვილია ბურთის მიღება და დამუშავება.
    საჭიროა რომ პენალდუსავით ცენტში არ ითამაშოს მესიმ და მხოლოდ ბურთების გატანაზე არ იფიქროს.
    პირადად ჩემთვის რათქმაუნდა გოლების გატანაც საჭიროა,მაგრამ მე მაგალითად მირჩევნია რომ გარემარბის პოზიციაზე ითამაშოს და უფრო დაიტვირთოს და არა თავდამსხმელის პოზიციაზე მხოლოდ გოლებზე იფიქროს და ათასში ერთხელ მიიღოს ბურთი.
    გამიზიარეთ აბა თქვენი მოსაზრებებიც
    გოგიტა
    სტუმარი [?]
    #72 10 მარტი 2017 13:19
    0
    ბარსელონა-დეპორტივო სილკზე იქნება?
    sphinksi
    სტუმარი [?]
    #71 10 მარტი 2017 12:35
    0
    3:0 და 4:0 შორის დიდი სხვაობაა, გასაგებია რო დრო იყო ნაკლები მარა მაინც. ჰალაზე წერს კიდე პროფესორი 5:1 ამოატრიალა რეალმაო უხსოვარ დროში, ბურთში რო თივას ტენიდნენ. ამასა და 4:0 შორისაც ძალიან დიდი სხვაობაა. სტუმრად ბურთი მაგრად ფასობს. 3:1 რო გახდა წარმოიდგინეთ ფეხბურთელები მორალურად რა დღეში იქნებოდნენ. რაც მთავარია ფეხბურთი ყველამ ისწავლა და ასეთი დონის გუნდს და ამ შემადგენლობით რაც პსჟ-ა რომ გადაახევ ბურთს თავზე ეგაა დღეს თითქმის შეუძლებელი და ეს შეუძლებელი გააკეთა გუნდმა. მიტო უკვირს ყველას.
    sphinksi
    სტუმარი [?]
    #70 10 მარტი 2017 12:27
    0
    ამისთანა დადგეს უმტიტი კაი ხანი ფიქრი აღარ გვინდა დაცვაზე. არადა კოჭებში ეტყობა რო არც არაფერი დააკლდება
    გოგიტა
    სტუმარი [?]
    #69 10 მარტი 2017 12:14
    0
    ციტატა: dshvelidze
    მოგესალმებით მეგობრებო.ახლა წილისყრა როდის იქნება 17 მარტს?

    ხომ 17-ში smirk
    Culé [?]
    #68 10 მარტი 2017 11:26
    0
    ციტატა: CPU
    პსჯ-ს ფეხბურთელებმა აღიარეს რომ თამაში წააგეს, ეყოთ ამის ვაჟკაცობა. აი მადრიდის რეალის ქომაგები კი ბოღმისგან რაებს არ საუბრობენ... მემგონი მათ უმეტესობას მადრიდის რეალის სიყვარულზე მეტად ბარსა ძულთ. ლამაზი ფეხბურთით უნდა ისიამოვნოს ადამიანმა და არ უნდა დაიბოღმო. მით უმეტეს იმ ფონზე წელს რეალს რამდენი ქულა აჩუქა მსაჯმა და ბარსამ რამდენი დაკარგა მსაჯების გამო საერთოდ ხმას როგორ უნდა იღებდნენ. მით უმეტეს რომ საკამათო ეპიზოდები ამ თამაშში იყო როგორც ბარსას სასარგებლოდ ასევე პსჯ-ს სასარგებლოდაც... ყველაფერი წინაა იმედია ლიგაზეც ვიხილავთ კლასიკოს, დაე გაიმარჯვოს ღირსეულმა...

    ეგ ბუნებრივია უკვე, არამგონია თავი შეგვეკავა ჩვენც რეალს რო მსგავსი სიტუაცია ჰქონოდა, ხდება ხოლმე და ასე იქნება ყოველთვის...
    მაგრამ სიმართლე გითხრა ამ სეზონში საერთოდ არაფერი უნდა ეთქმოდეთ, გუნდი მხოლოდ თავური და პენალტით შესრულებული გოლით საზრდოობდეს არასდროს მინახავს, თან ასე ხანგრძლივად და წარმატებით... ვფიქრობ ნებისმიერ დროს კლასიკოს გადავლახავთ ამ მუხტით !
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    Culé [?]
    #67 10 მარტი 2017 11:22
    0
    09.03.17 21:00
    აპოელ ნიქოზია - ანდერლეხტი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    0:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.35
    09.03.17 21:00
    აპოელ ნიქოზია - ანდერლეხტი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    0:1
    მეტი
    (ოფსაიდების რაოდენობა**** 2.5)
    1.4
    09.03.17 21:00
    აპოელ ნიქოზია - ანდერლეხტი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    0:1
    მეტი
    (ბარათების რაოდენობა* 3.5)
    1.2
    09.03.17 21:00
    როსტოვი - მანჩესტერ იუნ.
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (ოფსაიდების რაოდენობა**** 1.5)
    1.24
    09.03.17 21:00
    როსტოვი - მანჩესტერ იუნ.
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (ბარათების რაოდენობა* 3.5)
    1.25
    09.03.17 21:00
    როსტოვი - მანჩესტერ იუნ.
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.45
    09.03.17 21:00
    ფკ კოპენჰაგენი - აიაქსი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    2:1
    მეტი
    (ოფსაიდების რაოდენობა**** 2.5)
    1.35
    09.03.17 21:00
    ფკ კოპენჰაგენი - აიაქსი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    2:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.45
    09.03.17 23:05
    სელტა ვიგო - ფკ კრასნოდარი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    2:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.4
    09.03.17 23:05
    შალკე - ბორ.მიუნხენგლადბახი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.3
    09.03.17 23:05
    შალკე - ბორ.მიუნხენგლადბახი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (ბარათების რაოდენობა* 2.5)
    1.12
    09.03.17 23:05
    ლიონი - რომა
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    4:2
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 1.5)
    1.15
    09.03.17 23:05
    ლიონი - რომა
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    4:2
    მეტი
    (ბარათების რაოდენობა* 2.5)
    1.15
    09.03.17 23:05
    ოლიმპიაკოსი - ბეშიქთაში
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    1:1
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 0.5)
    1.09
    09.03.17 23:05
    გენტი - გენკი
    საერთაშორისო, კლუბები / უეფა ევროპა ლიგა
    2:5
    მეტი
    (გოლების რაოდენობა 0.5)
    1.08.........................საცოდაობა არარის?:(
    Culé [?]
    #66 10 მარტი 2017 11:06
    0
    ციტატა: KOTE KVERNADZE
    Moica roja meubneba Roberto tamashgareshi iyoo , make neimari jarimazec ityvian tamashgareshi gaitana Burti Sanam karshi shevidoda mcvelebze win iyoo

    halaze registracia gamiuqmes da axali ver gavakete, tore davaxurebdi ro gamevlo avtorizacia. tipebi imena aseti bogmebi rogor arian??? taan yvela(titqmis) ertnairad daunaxavi roa egaa sasacilo. racaa realis fexburtelebi isaa gulshematkivaric, ertnairad calujredianebi. kvici gvarze xtiso natqvamia
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    MSN FCB
    სტუმარი [?]
    #65 10 მარტი 2017 11:02
    0
    ტუხელი :

    "ჩვენი მატჩი უფრო ადრე მორჩა და გასახდელში რომ შევედით ესპანეთში ანგარიში 4:1 იყო.

    2 წუთი გავიდა და ანგარიში 5:1 გახდა. ამ დროს, ვინც კი გასახდელში იმყოფებოდა ყველა ტელეკრანებთან მოვიდა და "ბარსელონას" მე-6 გოლს ელოდებოდა.

    იქ ვიდექით და ისე ვუყურებდით თითქოს ჩვენი თამაში იყო. სრული სიგიჟე იყო, როდესაც დავინახეთ, რომ "ბარსელონამ" მე-6 გოლიც გაიტანა.

    სწორედ "ბარსელონაა" ის გუნდი, ვისაც ამის გაკეთება შეეძლო. ვულოცავთ მათ, უბრალოდ ჩვენი გამარჯვება სრულიად გადაფარეს".
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #64 10 მარტი 2017 11:01
    0
    ციტატა: M10 S9 N11
    ციტატა: azulgerana
    Sagol dzmao Goal.ge ყოფილა საიტი... რომ შეხვალ ყველაფერს ყრის რაც კი ამ ორ დღეში მოხდა. ეს რა საიტია იმენა 10 მ 11 ნ 9 ს და ეგეთების საკომენტაროა. ლადო ბარსა და რავი კიდე

    რამე პრობლემაა ჩემ კომენტარებთან დაკავშირებით ძმა?

    Shen ra problema gaqvs ver vxvdebi? Aqchve gamovxatavt chven azrs, yvela ragacas vwert da vertobit, shen.kide tu ar mogwons shegizlia gaxvide, gazalebs vinme aq darxhenas da komentarebis kitxvas? Ar gvjirdeba aq sheni ironia.
    Culé [?]
    #63 10 მარტი 2017 11:01
    0
    No Wordly Iniesta მაინტერესებს ძაან მაგრად სამსახურში თუ მივიდა ტრუსიკით :დდდ
    გოგიტა
    სტუმარი [?]
    #62 10 მარტი 2017 10:55
    0
    ციტატა: ini888
    ციტატა: D10s Leo
    არ ვიცი მართალია თუ არა :დდდდდ
    მასკერანო: კავანის გოლის შემდეგ ტერ შტეგენმა ყვირილი დაიწყო, "ბარსა არასოდეს მოკვდება,ჩვენ ბარსრლონა ვართ, ყველანი წადით შეტევაში და ნუ იღელვებთ ჩემზე, ჩვენ მოვიგებთ!!!... ამის შემდეგ მე სერხიოსთან მივედი და ვუთხარი რომ შტეგენი არ იყო კარგად....... :დდდდდდდდდ
    shtego Ra gijia :D 3-1 marto shtegos ejera da nymars :D

    რა ბურთი მოხსნა ერთი-ერთზე რო ჩაუწვა მაგარი კაცია მევასება ნოიერის შთამომავალია
    theodore bagwell
    სტუმარი [?]
    #61 10 მარტი 2017 10:43
    0
    ციტატა: Ioioio
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ციტატა: Ioioio
    ასეთი ბოღმა რატო უნდა იყო ადამიანი!? რო იძახით სუარესზე პენალტი არ იყოვოო და მსაჯს რო 100% ემსაჯა ვერ გახვიდოდითო, გეთანხმებით სუარესზე პენალტი არ იყოო! მაგრამ მსაჯს რო 100% ემსაჯა ამდენი ნერვიულობა არ მოგვიწევდა. პირველ წუთებში რომ ხელი პენალტად ექცია 2:0 იქნებოდა პირველივე წუთებში თამაში სულ სხვაგვარად წარიმართებოდა და ნაკლებად სავარაუდოა მასკეს ხელზე მოხვედროდა ცოტახნის მერე მითუმეტეს ვარდნაში როცა ხვდება ხელზე მაგ პენალტს მარტო რეალს უნიშნავენ. ასე რომ როცა ამბობთ სუარესზე პენალტი არ იყოვო ისიც თქვით სადაც დასადები იყო როარ დადო.

    სუარესზე რო პენალი არ იყო მაგის ძახილს აიტანს კაცი იმიტორო მართლა არ იყო მარა... ახლა პირველ გოლზე რო სუარესის თამაშგარე შემოხაზეს თან მეცინება თან მინდა რო მაგკს გამკეთებლის ტვინში ჩამახედა თან მაგრად მეშლება ნერვებიი.. როგორი ბრმა უნდა იყო ტიპს ბურთი ისე მიუვიდა ბარსას ფეხბურთელი არ შეხებია საერთოდ :დდდ მაგას რო თავი დავანებოთ ვერატი როცა შეეხო ბურთს მაგ დროს აღარ იყო თამაშგარეში :დდ აი როგორი *ლე უნდა იყო ეგ რო გააკეთო როგორ არა ვთქვა რა :დდდ თან 8 ფოტოდან მასკერანოს ხელი რო 5 ჯერ იყო ჩასმული :დდდდდდ

    ბოღმა შური ჯიგარო, უფრო შური. ცდილობენ თავი რამით დაიმშვიდონ რადგან იციან რომ რეალი ასეთი რამის გამკეთებელი არ არის. ეგ კიარა დორტმუნდს ბეწვად გადაურჩა მეათე ლიგა რომ მოიგო იმ წელს, 2013-14 წლებში, უნდა მოაჭრა მხითარიანს ის ფეხი რომლითააც დაარტყა ცარიელ კარში რომ ააცილა. და ბოლო ორ სეზონში რამოსმა რო ტრავმა აიკიდოს ჩათვალე 5 -დან 2 თამაში გატეხილი აქ რეალს. გრანდი და ასეთი არ მინახია, ცენტრალურ მცველზე რო იყოს დამოკიდებული სადაც ოთხგზის ოქროს ბურთის მოქმედი მფლობელი თამაშობს და ყველაზე შეუჩნეველია მოედანზე

    Moica roja meubneba Roberto tamashgareshi iyoo , make neimari jarimazec ityvian tamashgareshi gaitana Burti Sanam karshi shevidoda mcvelebze win iyoo
    Culé [?]
    #60 10 მარტი 2017 10:13
    0
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ციტატა: Ioioio
    ასეთი ბოღმა რატო უნდა იყო ადამიანი!? რო იძახით სუარესზე პენალტი არ იყოვოო და მსაჯს რო 100% ემსაჯა ვერ გახვიდოდითო, გეთანხმებით სუარესზე პენალტი არ იყოო! მაგრამ მსაჯს რო 100% ემსაჯა ამდენი ნერვიულობა არ მოგვიწევდა. პირველ წუთებში რომ ხელი პენალტად ექცია 2:0 იქნებოდა პირველივე წუთებში თამაში სულ სხვაგვარად წარიმართებოდა და ნაკლებად სავარაუდოა მასკეს ხელზე მოხვედროდა ცოტახნის მერე მითუმეტეს ვარდნაში როცა ხვდება ხელზე მაგ პენალტს მარტო რეალს უნიშნავენ. ასე რომ როცა ამბობთ სუარესზე პენალტი არ იყოვო ისიც თქვით სადაც დასადები იყო როარ დადო.

    სუარესზე რო პენალი არ იყო მაგის ძახილს აიტანს კაცი იმიტორო მართლა არ იყო მარა... ახლა პირველ გოლზე რო სუარესის თამაშგარე შემოხაზეს თან მეცინება თან მინდა რო მაგკს გამკეთებლის ტვინში ჩამახედა თან მაგრად მეშლება ნერვებიი.. როგორი ბრმა უნდა იყო ტიპს ბურთი ისე მიუვიდა ბარსას ფეხბურთელი არ შეხებია საერთოდ :დდდ მაგას რო თავი დავანებოთ ვერატი როცა შეეხო ბურთს მაგ დროს აღარ იყო თამაშგარეში :დდ აი როგორი *ლე უნდა იყო ეგ რო გააკეთო როგორ არა ვთქვა რა :დდდ თან 8 ფოტოდან მასკერანოს ხელი რო 5 ჯერ იყო ჩასმული :დდდდდდ

    ბოღმა შური ჯიგარო, უფრო შური. ცდილობენ თავი რამით დაიმშვიდონ რადგან იციან რომ რეალი ასეთი რამის გამკეთებელი არ არის. ეგ კიარა დორტმუნდს ბეწვად გადაურჩა მეათე ლიგა რომ მოიგო იმ წელს, 2013-14 წლებში, უნდა მოაჭრა მხითარიანს ის ფეხი რომლითააც დაარტყა ცარიელ კარში რომ ააცილა. და ბოლო ორ სეზონში რამოსმა რო ტრავმა აიკიდოს ჩათვალე 5 -დან 2 თამაში გატეხილი აქ რეალს. გრანდი და ასეთი არ მინახია, ცენტრალურ მცველზე რო იყოს დამოკიდებული სადაც ოთხგზის ოქროს ბურთის მოქმედი მფლობელი თამაშობს და ყველაზე შეუჩნეველია მოედანზე
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #59 10 მარტი 2017 10:07
    0
    ციტატა: ზეფიროსი
    ციტატა: Johan Cruyff 14
    ლიონმა რომას დააფარა 4:2

    რაღა დროს ლიონი-რომაა თუ ძმა ხარ ) წადიდა უყურე ხელახლა ბოლო 15 წუთს )

    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: ზეფიროსი
    დაანებეთ,შეეშვით! ხომ იცით რომ შური ალაპარაკებთ.ბრმა უნდა იყო ან დებილი, ამ შედევრი დანახვა რომ ვერ შეძლო.კიდევ არ მჯერა რა ) მერამდენედ ვუყურე

    სადაც ვიდეო ჰაილაითებს შევხვდები არცერთ არ ვატარებ smile კიდევ ემოციებში ვარ :D

    მე რაღა დაგიმალო და ქათველების მომეწნა ყველაზე მეტად, "ისტორია დაწერა ბარსელონა" ამ დროს იცი ალბათ რაც ხდება ))

    შEნ გგონია რო არ ვუყურე გუშინ ხელმეორეედ :D თავიდან ბოლომდეე?? ლიონი რომა იმიტო დავწერე რო ტოტის გამო მევასება რომა და სამეუხაროა რო ამ კაცს ათამაშენენ პატისცემის გამომაინ
    messidze
    სტუმარი [?]
    #58 10 მარტი 2017 10:05
    0
    ციტატა: ini888
    ციტატა: D10s Leo
    არ ვიცი მართალია თუ არა :დდდდდ
    მასკერანო: კავანის გოლის შემდეგ ტერ შტეგენმა ყვირილი დაიწყო, "ბარსა არასოდეს მოკვდება,ჩვენ ბარსრლონა ვართ, ყველანი წადით შეტევაში და ნუ იღელვებთ ჩემზე, ჩვენ მოვიგებთ!!!... ამის შემდეგ მე სერხიოსთან მივედი და ვუთხარი რომ შტეგენი არ იყო კარგად....... :დდდდდდდდდ
    shtego Ra gijia :D 3-1 marto shtegos ejera da nymars :D

    გერმანელია და სისხლშ აქვთ ბოლო წვეთამდე ბრძოლა
    Culé [?]
    #57 10 მარტი 2017 10:04
    0
    ციტატა: Ioioio
    ასეთი ბოღმა რატო უნდა იყო ადამიანი!? რო იძახით სუარესზე პენალტი არ იყოვოო და მსაჯს რო 100% ემსაჯა ვერ გახვიდოდითო, გეთანხმებით სუარესზე პენალტი არ იყოო! მაგრამ მსაჯს რო 100% ემსაჯა ამდენი ნერვიულობა არ მოგვიწევდა. პირველ წუთებში რომ ხელი პენალტად ექცია 2:0 იქნებოდა პირველივე წუთებში თამაში სულ სხვაგვარად წარიმართებოდა და ნაკლებად სავარაუდოა მასკეს ხელზე მოხვედროდა ცოტახნის მერე მითუმეტეს ვარდნაში როცა ხვდება ხელზე მაგ პენალტს მარტო რეალს უნიშნავენ. ასე რომ როცა ამბობთ სუარესზე პენალტი არ იყოვო ისიც თქვით სადაც დასადები იყო როარ დადო.

    სუარესზე რო პენალი არ იყო მაგის ძახილს აიტანს კაცი იმიტორო მართლა არ იყო მარა... ახლა პირველ გოლზე რო სუარესის თამაშგარე შემოხაზეს თან მეცინება თან მინდა რო მაგკს გამკეთებლის ტვინში ჩამახედა თან მაგრად მეშლება ნერვებიი.. როგორი ბრმა უნდა იყო ტიპს ბურთი ისე მიუვიდა ბარსას ფეხბურთელი არ შეხებია საერთოდ :დდდ მაგას რო თავი დავანებოთ ვერატი როცა შეეხო ბურთს მაგ დროს აღარ იყო თამაშგარეში :დდ აი როგორი *ლე უნდა იყო ეგ რო გააკეთო როგორ არა ვთქვა რა :დდდ თან 8 ფოტოდან მასკერანოს ხელი რო 5 ჯერ იყო ჩასმული :დდდდდდ
    Culé [?]
    #56 10 მარტი 2017 10:02
    0
    ციტატა: D10s Leo
    არ ვიცი მართალია თუ არა :დდდდდ
    მასკერანო: კავანის გოლის შემდეგ ტერ შტეგენმა ყვირილი დაიწყო, "ბარსა არასოდეს მოკვდება,ჩვენ ბარსრლონა ვართ, ყველანი წადით შეტევაში და ნუ იღელვებთ ჩემზე, ჩვენ მოვიგებთ!!!... ამის შემდეგ მე სერხიოსთან მივედი და ვუთხარი რომ შტეგენი არ იყო კარგად....... :დდდდდდდდდ
    shtego Ra gijia :D 3-1 marto shtegos ejera da nymars :D
    Culé [?]
    #55 10 მარტი 2017 09:58
    0
    ასეთი ბოღმა რატო უნდა იყო ადამიანი!? რო იძახით სუარესზე პენალტი არ იყოვოო და მსაჯს რო 100% ემსაჯა ვერ გახვიდოდითო, გეთანხმებით სუარესზე პენალტი არ იყოო! მაგრამ მსაჯს რო 100% ემსაჯა ამდენი ნერვიულობა არ მოგვიწევდა. პირველ წუთებში რომ ხელი პენალტად ექცია 2:0 იქნებოდა პირველივე წუთებში თამაში სულ სხვაგვარად წარიმართებოდა და ნაკლებად სავარაუდოა მასკეს ხელზე მოხვედროდა ცოტახნის მერე მითუმეტეს ვარდნაში როცა ხვდება ხელზე მაგ პენალტს მარტო რეალს უნიშნავენ. ასე რომ როცა ამბობთ სუარესზე პენალტი არ იყოვო ისიც თქვით სადაც დასადები იყო როარ დადო.
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️