კანსელუს ზამთარში "ვალენსიას" დატოვება სურს

  • 25-01-2017, 19:01
  • კანსელუს ზამთარში "ვალენსიას" დატოვება სურს

    "ვალენსიას" მცველმა, ჟოაუ კანსელუმ "ღამურების" ხელმძღვანელობას კლუბის შეცვლაზე თხოვნით მიმართა, იტყობინება Mundo Deportivo.

    ინფორმაციის თანახმად, 22 წლის პორტუგალიელ ფეხბურთელს ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე "ვალენსიას" დატოვება სურს.

    კანსელუს მომსახურებით "ბარსელონაა" დაინტერესებული. ადრე გავრცელდა ინფორმაცია, რომ კატალონიური კლუბის ხელმძღვანელობამ უკვე შეათანხმა ფეხბურთელთან კონტრაქტის პირობები და მისი ხილვა "ბარსელონაში" მიმდინარე სეზონის დასრულების შემდეგ სურთ.

    კანსელუს ამჟამინდელი კონტრაქტი "ვალენსიასთან" 2021 წლის ზაფხულამდეა ძალაში.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KoCheQsa ფანი [?]

    26 იანვარი 2017 15:55

    მერე მოდი მოდი :დ

    0
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    26 იანვარი 2017 02:34

    ციტატა: mishka cule
    ციტატა: ina-barca
    ციტატა: mishka cule
    au es ar mevaseba magrad antonio valencia jobia atasad

    სამომავლოდ სჭირდებათ მარჯვენა მცველი და 30+ წლის ვალენსიას მოყვანის მოტივი არუნდა ქონდეთ წესით, როცა უფრო ახალგაზრდა და უკეთესი ფეხბურთელის მოყვანის შანსია, მაგალითად როგორიც კანსელუა.

    სრნა რად უნდოდათ მაშინ ??? 34 წლისაა

    სრნა უნდოდათ რობერტოა შემცვლელად, ან პირიქით, მთავარი ისაა რო 1 სეზონის ფეხბურთელი იქნებოდა. მაგრამ რადგან აღარ გამოვიდა ეგ, აშკარაა სამომავლო ფეხბურთელზე აკეთებენ აქცენტს და მაგ შემთხვევაში ვალენსია არ გამოგვადგება ნამდვილად.

    0
    --------------------
    6-1 ❤
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    25 იანვარი 2017 22:57

    მოიყვანონ

    0
    გასულია
    xaviman Culé [?]

    25 იანვარი 2017 22:12

    შანსი არაა!! კოულმენი დაიდოს!!!

    0
    --------------------
    ვალველდე შენი დდშვც!!
    mishka cule
    mishka cule სტუმარი [?]

    25 იანვარი 2017 22:05

    ციტატა: ina-barca
    ციტატა: mishka cule
    au es ar mevaseba magrad antonio valencia jobia atasad

    სამომავლოდ სჭირდებათ მარჯვენა მცველი და 30+ წლის ვალენსიას მოყვანის მოტივი არუნდა ქონდეთ წესით, როცა უფრო ახალგაზრდა და უკეთესი ფეხბურთელის მოყვანის შანსია, მაგალითად როგორიც კანსელუა.

    სრნა რად უნდოდათ მაშინ ??? 34 წლისაა

    0
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    25 იანვარი 2017 21:51

    ციტატა: mishka cule
    au es ar mevaseba magrad antonio valencia jobia atasad

    სამომავლოდ სჭირდებათ მარჯვენა მცველი და 30+ წლის ვალენსიას მოყვანის მოტივი არუნდა ქონდეთ წესით, როცა უფრო ახალგაზრდა და უკეთესი ფეხბურთელის მოყვანის შანსია, მაგალითად როგორიც კანსელუა.

    0
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    25 იანვარი 2017 21:32

    მე ბელერინსაც მირჩევნია ეს ბიჭი რა ვიცი ..:დ

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    mishka cule
    mishka cule სტუმარი [?]

    25 იანვარი 2017 20:45

    au es ar mevaseba magrad antonio valencia jobia atasad

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV