ვალვერდე "ბარსელონასთვის" პრიორიტეტული ვარიანტია

  • 28-12-2016, 22:22
  • ვალვერდე "ბარსელონასთვის" პრიორიტეტული ვარიანტია

    ლუის ენრიკე კონტრაქტის გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით გადაწყვეტილებას სეზონის ბოლოს მიიღებს. კატალონიის "ბარსელონამ" ესპანელი სპეციალისტის შემცვლელის ძებნა უკვე დაიწყო. პრიორიტეტული ვარიანტი ბილბაოს "ატლეტიკის" თავკაცი, ერნესტო ვალვერდეა.

    მადრიდის "რეალიც" განიხილავდა ვალვერდეს კანდიდატურას რაფაელ ბენიტესის კრახის შემდეგ, მაგრამ ერნესტომ "ატლეტიკში" დარჩენა გადაწყვიტა, რის გამოც სამეფო კლუბს სათავეში ზინედინ ზიდანი ჩაუდგა.

    ვალვერდეს კონტრაქტი "ატლეტიკთან" მომავალი წლის ზაფხულში იწურება. ერნესტო შეიძლება კატალონიაში გადაბარგების შესაძლებლობამ მოხიბლოს, რადგან ის "ბარსელონას" ღირსებას 1988-1990 წლებში იცავდა.

    ვალვერდე ძალიან კარგად იცნობს ესპანურ ფეხბურთს და მას "ბარსელონას" ფილოსოფიის გაგრძელება შეუძლია. კატალონიური კლუბი ერნესტოს ლუის ენრიკეს ყველაზე დამაჯერებელ შემცვლელად მიიჩნევს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    29 დეკემბერი 2016 12:28

    სიმეონე ან კლოპი კარგი იქნებოდა ენრიკეს წასვლის შემთხვევაში.ჩავის კი ურჩევნია დროულად შეუდგეს სამწვრთნელო კარიერას.

    0
    panchoooo
    panchoooo სტუმარი [?]

    29 დეკემბერი 2016 09:44

    tu tradicia unda gagrzeldes barsasi klopi ar vici magram sampooulo chajdeba barsas stilshi klops misi filosofia aqvs...araa bilbaos trineti cudi varianti .....logikurad tqven dagetanxmebit sampaolo chavi damxamre sjobs....enrike agar mevaseba imis shemdeg ro vidals afujebs tyuilad ra kargad tamashobda da tamashobs kide magram shans ar azlevs ar da rac gamoiyvana veravin ver ityvis ver tamashobs ar aqvt satqmeli

    0
    გასულია
    gaucho_10 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2016 01:17

    არაა ცუდი ვარიანტი, კუმანის რა მოგწონთ ვერ ვხვდები რა გააკეთა ისეთი რომ ბარსას დაუკავშირო. რადგან ბარსაში თამაშობდა მხოლოდ მაგიტომ მოყვანა არაა გამართლებული.

    0
    Besomadridista
    Besomadridista სტუმარი [?]

    28 დეკემბერი 2016 23:57

    Chemi azrit Luis enrikes shemdeg kumani unda movides

    0
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    28 დეკემბერი 2016 23:48

    Xxavis rogor moitvanen jer xo fexburtealia meree kidee kursebii unda gaiaros da licenzia aigos erti 3-5 weli xavi gamoricxet

    0
    გასულია
    xaviman Culé [?]

    28 დეკემბერი 2016 22:55

    ლიოვი ან კლოპიიიიი

    0
    --------------------
    ვალველდე შენი დდშვც!!
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    28 დეკემბერი 2016 22:47

    Lucho jobia :)

    0
    panchoooo
    panchoooo სტუმარი [?]

    28 დეკემბერი 2016 22:46

    kargi mwvrtnelia bilbaos kargad atamashebs da roatomac ar siamovnebit vixilavdi barsashi ...

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV