ესპანეთის თასზე "ბარსას" მორიგი მეტოქე "ბილბაო" იქნება

ესპანეთის თასზე "ბარსას" მორიგი მეტოქე "ბილბაო" იქნება

რამდენიმე წუთის წინ ესპანეთის სამეფო თასის 1/8-ფინალური ეტაპის წილისყრა დასრულდა და გაირკვა, რომ ტურნირის ისტორიაში 2 ყველაზე წარმატებული გუნდი, კატალონიური "ბარსელონა" და ბასკური "ბილბაო" ერთმანეთს სწორედ ამ ეტაპზე დაუპირისპირდებიან.

პირველი შეხვედრა 4 იანვარს, "სან მამესზე" გაიმართება, "კამპ ნოუ" კი, განმეორებით მატჩს, 11 იანვარს უმასპინძლებს.

ეს გუნდები ერთმანეთს გასული გათამაშების 1/4-ფინალშიც შეხვდნენ, როდესაც "ბარსამ" მეტოქე, 2 მატჩის ჯამში, 5:2 დაამარცხა.

"ბარსელონა" და "ბილბაო" კოპა დელ რეის ისტორიაში ყველაზე წარმატებული გუნდები არიან. კატალონიელბმა ეს ტიტული 28-ჯერ, ხოლო ბასკებმა 23-ჯერ მოიგეს.

1/8-ფინალის სხვა წყვილები: ლას პალმასი-ატლეტიკო; ალკორკონი-კორდობა; რეალი-სევილია; ვილიარეალი-სოსიედადი; დეპორტივო-ალავესი; ვალენსია-სელტა; ეიბარი-ოსასუნა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    barcamaria
    სტუმარი [?]
    #12 24 დეკემბერი 2016 01:10
    0
    ციტატა: Messiah
    ქართველები ყოველთვის მაგრად ეთამაშებიან კატალონიელებს ))

    :-):-) არა და როარ გვაწყობს "ქართველების" კაი თამაშიიი:-)
    mns forever
    სტუმარი [?]
    #11 23 დეკემბერი 2016 22:58
    0
    sevilia gamoagdebs

    villareali gava
    sonia cule
    სტუმარი [?]
    #10 23 დეკემბერი 2016 22:05
    0
    კაია რეალი-სევილია სევილი კაი ფორმშია მაგრა დაუძაბავს რეალს შანსები ექნება smiley
    maxo barsa
    სტუმარი [?]
    #9 23 დეკემბერი 2016 18:57
    0
    mainc movigebt
    mns forever
    სტუმარი [?]
    #8 23 დეკემბერი 2016 18:42
    0
    Rtuli metoqea mara es barcaa da amitom ar vnerviulob. Midit bijebo gaxiet shuaze
    TERMINATORI
    სტუმარი [?]
    #7 23 დეკემბერი 2016 17:57
    0
    ატლეტიკო ისეთ ფორმაშია არ გამიკვირდება ლას პალმასმა რო გაუშვას სახლში :დდდ თურმე რეალსაც ხვდებიან ძლიერი გუნდები joy რაღაც სიახლეა :)
    Culé [?]
    #6 23 დეკემბერი 2016 17:52
    0
    საინტერესო შეხვედრები იქნება ამ წყვილებიდან რეალი სევილიას გამოვარჩევ და რათქმა უნდა ბარსა ბილბაოც მაგარი თამაში იქნება.
    messi2002
    სტუმარი [?]
    #5 23 დეკემბერი 2016 17:01
    0
    ციტატა: msn2004
    აააეეეეეეე რეააალსსს გაედოოოოოოო!!!!!!! smile

    Ddd magra tan pirveli saxlshi tamashobs sevilia Imedia ar chaijvavs mainc DA mainc axla
    ციტატა: Suarez 999
    კოპაზე ჩაწყობა უჭირს რეალს აშკარად. ბოლოს როდის მოიგეს ეგ ტურნირი ? ლიგაზე უეფასთან კონტაქტები აქვს პერესს აშკარად :დ

    DDD etyoba espanettan ar aqvs Kai urtiertoba
    smd_barca
    სტუმარი [?]
    #4 23 დეკემბერი 2016 16:37
    0
    კაია არუნდა გაგვიჭირდეს ბილბაოსთან! რეალს კი დაერხაა!
    Suarez 999
    სტუმარი [?]
    #3 23 დეკემბერი 2016 16:37
    0
    კოპაზე ჩაწყობა უჭირს რეალს აშკარად. ბოლოს როდის მოიგეს ეგ ტურნირი ? ლიგაზე უეფასთან კონტაქტები აქვს პერესს აშკარად :დ
    Fallen92
    სტუმარი [?]
    #2 23 დეკემბერი 2016 16:02
    0
    როგორ მოხდა რეალს სევილია რომ შეხვდა :დდ
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #1 23 დეკემბერი 2016 15:58
    0
    რა საჭიროა რომ ერთ-ერთი ფავორიტი დროზე ადრე გამოეთიშოს ამ ტურნირს?? ბარსა, ატლეტიკი, რეალი, სევილია, ვალენსია, სელტა. აქედან მარტო 3 დარჩება. ზოგჯერ ეს წილისყრა მეტისმეტად ნერვების მომშლელია. ნახევარფინალში და ფინალში ვინღა უნდა ითამაშოს, ალკოკრონმა თუ ოსასუნამ??