მესი "შაპეკოენსეს" ტრაგედიას გამოეხმაურა

  • 30-11-2016, 01:31
  • მესი "შაპეკოენსეს" ტრაგედიას გამოეხმაურა

    კოლუმბიაში მომხდარ ავიაკატასტროფას, რომელმაც საფეხბურთო კლუბ "შაპეკოენსეს" მოთამაშეები, ჟურნალისტები და ეკიპაჟის წევრები იმსხვერპლა, კატალონიის "ბარსელონას" ლიდერი, ლიონელ მესი სოციალურ ქსელში გამოეხმაურა.

    "ღრმა მწუხარებას გამოვთქვამ და ვუსამძიმრებ "შაპეკოენსეს" შემადგენლობის წევრთა ოჯახებს, მეგობრებსა და გულშემატკივრებს." - წერს მესი Facebook-ის ოფიციალურ გვერდზე.

    გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად "შაპეკოენსეს" ტრაგედიას 76 ადამიანი ემსხვერპლა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    kvachi Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 15:06

    ციტატა: barsa111
    ციტატა: kvachi
    ციტატა: Montekristo
    ციტატა: barsa111
    Mitxarit tkve kai xalxo romeli arxi achvenebs klasikos ar viqnebi qalaqshi da damackda nervebi

    იდმან აზერბაიჯანი

    ქართულ კანალებზე არ იქნება ჯიგარო !!! აქ დავწე რლინკს ინტერნეტში იქნება ყურება !!! გოოოოლ.ორგ იქნება ოგონდ ინგლისურად

    Madloba zma gaixare

    არაფრის ძმა :*

    0
    --------------------
    I LOVE BARCELONA !!!
    გასულია
    barsa111 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 14:58

    ციტატა: kvachi
    ციტატა: Montekristo
    ციტატა: barsa111
    Mitxarit tkve kai xalxo romeli arxi achvenebs klasikos ar viqnebi qalaqshi da damackda nervebi

    იდმან აზერბაიჯანი

    ქართულ კანალებზე არ იქნება ჯიგარო !!! აქ დავწე რლინკს ინტერნეტში იქნება ყურება !!! გოოოოლ.ორგ იქნება ოგონდ ინგლისურად

    Madloba zma gaixare

    0
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 14:17

    ციტატა: best club forever
    მესიმ ხუთი მილიონი გადაურიცხაო მართალია?ეხლა წავიკითხე
    gadauricxa magram AR apiarebs rogorc yoveltviss

    0
    გასულია
    kvachi Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 13:47

    ციტატა: Montekristo
    ციტატა: barsa111
    Mitxarit tkve kai xalxo romeli arxi achvenebs klasikos ar viqnebi qalaqshi da damackda nervebi

    იდმან აზერბაიჯანი

    ქართულ კანალებზე არ იქნება ჯიგარო !!! აქ დავწე რლინკს ინტერნეტში იქნება ყურება !!! გოოოოლ.ორგ იქნება ოგონდ ინგლისურად

    0
    --------------------
    I LOVE BARCELONA !!!
    Montekristo
    Montekristo სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 13:40

    ციტატა: barsa111
    Mitxarit tkve kai xalxo romeli arxi achvenebs klasikos ar viqnebi qalaqshi da damackda nervebi

    იდმან აზერბაიჯანი

    0
    გასულია
    barsa111 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 13:17

    Mitxarit tkve kai xalxo romeli arxi achvenebs klasikos ar viqnebi qalaqshi da damackda nervebi

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 12:41

    ციტატა: barcas fani
    ციტატა: dzuzga
    ციტატა: barcas fani
    sastav elklasikostvis xo arsad ikribebit ertad rom uyurot

    ki erti suli da guli gvkrebs 3 dekembers smile

    eg ki zma mara erti tvalitacrom vuyurot eg vigulisxme :d

    iventholshi imarteba xolme barsas tamashebis chveneba, ati lari girs bileti da im at larshi paxodu rasac ginda meniudan aigeb,yovelwels egre iyo da axla ar vici iqneba tu ara

    0
    TERMINATORI
    TERMINATORI სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 12:33

    მესიმ ხუთი მილიონი გადაურიცხაო მართალია?ეხლა წავიკითხე

    0
    გასულია
    barsa111 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 12:31

    ციტატა: barsa111
    Sastav romeli arxi achvenebs klasikos mitxarit ra zmurad

    0
    barcas fani
    barcas fani სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 12:24

    ციტატა: dzuzga
    ციტატა: barcas fani
    sastav elklasikostvis xo arsad ikribebit ertad rom uyurot

    ki erti suli da guli gvkrebs 3 dekembers smile

    eg ki zma mara erti tvalitacrom vuyurot eg vigulisxme :d

    0
    douglas777
    douglas777 სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 11:27

    არადა მესიმ იმგზავრა არგენტინის ნაკრებთან ერთად ამ თვითმფრინავით 20 დღის წინ

    0
    barcas fani
    barcas fani სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 11:20

    sastav elklasikostvis xo arsad ikribebit ertad rom uyurot

    0
    გასულია
    barsa111 Culé [?]

    30 ნოემბერი 2016 09:44

    Sastav romeli arxi achvenebs klasikos mitxarit ra zmurad

    0
    TERMINATORI
    TERMINATORI სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 09:07

    XX| საუკუნეში,ასეთი განვითარებული ტექნოლოგიებით,ასეთი საშინელებები არ უნდა ხდებოდეს cry #respect თურმე სხვა რეისით უნდა გაფრენილიყვნემ მაგრამ ხელმძღვანელობამ არ გადაცვალა ბილეთები,რა იცოდნენ რა საშინელი ღამე ელოდათ წინ cry

    0
    misho-gogsi
    misho-gogsi სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 02:24

    დედა უნდა მოუტყნა ვინც გაფრენის ნებართვა გასცა და არ შეამოწმა ნორმალურად

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    30 ნოემბერი 2016 01:58

    არგენტინა კი გადარჩა მაგრამ ეს მეორე რანგის გუნდი აიგდეს ?
    ყველა ვარიანტში პერსონალის ბრალია. ვისაც რა ევალებოდა ის უნდა გაეკეთებინათ და ფაქტია არ გააკეთეს.
    cry

    0
    TERMINATORI
    TERMINATORI სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 01:50

    ციტატა: M10 S9 N11
    ციტატა: best club forever
    ციტატა: M10 S9 N11
    აი უნდა მოტყნა ის ვინც ამ თვითმფრინავს ამოწმებდა გაფრენამდე რაა ვერ შეამოწმა წესივრად რო საწვავი არასაკმარისი იყო?

    საწვავი საკმარისი იყო,ელექტროგაუმართაობის გამო მოხდა და აფეთქება რო აეცილებინათ ავზი ძალით დააცალიერეს

    თუნდაც ელექტრო გაუმართავობა ყოფილიყო ფაქტია რო თვითმფრინავი არ იყო სათანადოდ შემოწმებული

    სამწუხაროდ.. cry თურმე ეს ის თვითმფრინავი იყო რომლითაც არგენტინა გაემგზავრა ბრაზილიაში

    0
    TERMINATORI
    TERMINATORI სტუმარი [?]

    30 ნოემბერი 2016 01:47

    ციტატა: M10 S9 N11
    აი უნდა მოტყნა ის ვინც ამ თვითმფრინავს ამოწმებდა გაფრენამდე რაა ვერ შეამოწმა წესივრად რო საწვავი არასაკმარისი იყო?

    საწვავი საკმარისი იყო,ელექტროგაუმართაობის გამო მოხდა და აფეთქება რო აეცილებინათ ავზი ძალით დააცალიერეს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV