20 მატჩიანი წაუგებელი სერია "კამპ ნოუზე"

  • 17-10-2016, 18:12
  • 20 მატჩიანი წაუგებელი სერია "კამპ ნოუზე"

    "მანჩესტერ სიტი" ბარსელონაში, მსოფლიოს საუკეთესო კლუბის დამარცხების მიზნით მიფრინავს, მაგრამ გასაოცარი რამ უნდა მოხდეს, "ქალაქელებმა" დასახულ მიზანს რომ მიაღწიონ. "ბლაუგრანას" ჩემპიონთა ლიგაზე, საშინაო არენაზე ჩატარებულ ბოლო 20 მატჩში არ წაუგია.

    ბოლოს კატალონიელებმა საშინაო არენაზე მარცხი, 2009 წლის 20 ოქტომბერს განიცადეს, როცა გუნდს პეპ გვარდიოლა ხელმძღვანელობდა. "ბარსელონა" მოულოდნელად "რუბინთან" დამარცხდა.

    მსგავსი სარეკორდო სვლა მადრიდის "რეალსაც" აქვს, რომელიც ბოლოს საშინაო არენაზე 2009 წლის 21 ოქტომბერს დამარცხდა, "ბარსელონასა" და "რუბინის" მატჩიდან ერთი დღის შემდეგ. "სამეფო კლუბს" "მილანმა" მოუგო, ანგარიშით 3:2.

    სხვა არცერთ ევროპულ კლუბს არ ჰქონია მსგავსი შედეგი.

    "იუვენტუსი" და პსჟ, ყველაზე ახლოს არიან ორ ესპანურ გიგანტთან, 13 წაუგებელი მატჩით.

     "ბაიერნმა" ეს ზედიზედ 7 შეხვედრის განმავლობაში მოახერხა, ხოლო "არსენალმა" 3.

    20 წლის განმავლობაში, "ბარსელონამ" 73 მატჩი ჩაატარა "კამპ ნოუზე", სადაც მარცხი მხოლოდ 5-ჯერ განიცადა. საოცარია ის, რომ "რეალის" შემთხვევაშიც ასეა.

    რა თქმა უნდა, ფეხბურთში ყველაფერი ხდება, მაგრამ სტატისტიკური თვალსაზრისით, 19 ოქტომბერს გვარდიოლას გუნდის გამარჯვება "კამპ ნოუზე" ფანტაზიის დონეზეა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    《DiNiTo CuLe 》... ...
    《DiNiTo CuLe 》... ... სტუმარი [?]

    18 ოქტომბერი 2016 20:10

    ხელისუფლების არსებობის ფაქტორები ?

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    18 ოქტომბერი 2016 01:26

    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ეხლა ვუყურე ლივერპული მანჩესტერ იუნაიტედის თამაშს რა არი ეს რა საზიზღარი თამაში იყო ბურთი ფეხებში ებლანდებოდათ არც ერთი გააზრებული კომბინაცია მოკლედ რაა ბარსელონა ორივეს ერთდ აღებულს ცალი ფეხით მოუგებს

    ტყუილად დავკარგე 2 საათი

    0
    simona
    simona სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 23:50

    როგორ არა ბაიერნთან წავაგეთ 0:3 2013 წელს :(

    0
    msn vs bbc memgoni msn
    msn vs bbc memgoni msn სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 23:45

    ბარსას თამაშებს უნივერსალზე რატო არ აჩვენებენ?
    ციტატა: Levani15
    ამ სილქუნივერსალს შიიგ....აქქქ ეიბარის თამაშს აჩვენებენ და ლივერპული იუნაიტედს არ უშვებენ angry

    0
    ხურცო07
    ხურცო07 სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 23:29

    მადლობა

    0
    Levani15
    Levani15 სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 23:03

    ამ სილქუნივერსალს შიიგ....აქქქ ეიბარის თამაშს აჩვენებენ და ლივერპული იუნაიტედს არ უშვებენ angry

    0
    msn vs bbc memgoni msn
    msn vs bbc memgoni msn სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 23:00

    მეც ეგ მაინტერესებს
    ციტატა: ხურცო07
    მოგასელმებით,
    ვინმემ ხომ არ იცით სილკ1-ს ლინკი.
    მაფლონა წინასწარ

    მადლობა


    ეს არისhttp://livetv.ge/english-silk-sport-1/
    ციტატა: msn vs bbc memgoni msn
    მეც ეგ მაინტერესებს
    ციტატა: ხურცო07
    მოგასელმებით,
    ვინმემ ხომ არ იცით სილკ1-ს ლინკი.
    მაფლონა წინასწარ

    მადლობა

    0
    ხურცო07
    ხურცო07 სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 22:42

    მოგასელმებით,
    ვინმემ ხომ არ იცით სილკ1-ს ლინკი.
    მაფლონა წინასწარ

    მადლობა

    0
    Messisuaresineimary
    Messisuaresineimary სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 22:16

    Anri barca sad daikarge

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 20:50

    მესიმ კლასი უნდა ანახოს და ბრავოს ჩაუტაროს კლუბურად მაინ.
    აბა ნაკრებში კი ვიცით ყველამ :(

    0
    Lionel Messi - Pure Magic
    Lionel Messi - Pure Magic სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 19:54

    ციტატა: შოთა მგელაძე
    ჯგუფურ ეტაპზეა საუბარი, არაფერსაც არ გატყუებთ. joy

    უნდა მიგეთითებინათ.. მომხმარებლები ასე შეცდომაში შეგყავთ.. მწერლებთან მაქვს შენიშვნები: ერთი შინაარსის მქონე სტატიებს ხშირად ნუ წერთ და ხშირადაა ხოლმე როცა ვინმეს დიდი ინტერვიუ სხვადასხვა პატარ-პატარა სტატიებადაა დაწერილი, ჯობია გააერთიანოთ, თუ რა თქმა უნდა თითო სტატიაში ფულს არ გიხდით ადმინისტრაცია. ისე მართლწერაში პატარ-პატარა შეცდომაებია ზოგ სტატიაში, მაგრამ ეგ არაფერი, ზოგჯერ ხდება ხოლმე მასე.. პ. ს. იმედია გაითვალისწინებთ ჩემ შენიშვნებს, მაგრამ მაინც კარგად მუშაობთ, სიახლეები ოპერატიულად და სწრაფად იდება

    0
    tsotne-cule
    tsotne-cule სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 18:55

    ციტატა: foreverbarsa
    ტყუილია რაგაც გამოგრცჰატ ბაიერნის 3 იტ 0 კამპ ნუოზე ის ცუდი წელი არ დამავიწყდება

    +

    0
    foreverbarsa
    foreverbarsa სტუმარი [?]

    17 ოქტომბერი 2016 18:41

    ტყუილია რაგაც გამოგრცჰატ ბაიერნის 3 იტ 0 კამპ ნუოზე ის ცუდი წელი არ დამავიწყდება

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV