ანჩელოტი: "ბარსელონას" არასდროს გავწვრთნი"

  • 3-09-2016, 19:41
  • ანჩელოტი: "ბარსელონას" არასდროს გავწვრთნი"

    მადრიდის "რეალის" ყოფილი მთავარი მწვრთნელი, ამჟამად მიუნხენის "ბაიერნში" მომუშავე კარლო ანჩელოტი აცხადებს, რომ ის "ბარსელონასა" და მადრიდის "ატლეტიკოში" არასდროს იმუშავებს.

    "შესაძლებელია თუ არა, რომ "ატლეტიკო" ან "ბარსელონა" ჩავიბარო? არა, ამ გუნდებს არასდროს გავწვრთნი.

    ისტორიასა და დაპირისპირებებს პატივს ვცემ. ამის გამო, არც "ლაციოს" ან "ინტერის" მწვრთნელი ვიქნები ოდესმე. ეს ჩემი ისტორია და პატივისცემაა, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია.

    "ატლეტიკოსა" და "ბარსელონას" პატივს ვცემ, მაგრამ მათი გაწვრთნა არ შემიძლია, რადგან 2 წლის განმავლობაში "რეალში" ვმუშაობდი." - ციტირებს ანჩელოტის სიტყვებს Marca.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    RONBAL
    RONBAL სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 19:19

    Chemtvis reali mze ari,
    anatebs mudam dge ari,
    zecaze mtvared barcaa
    ver egueba racaa!

    0
    გასულია
    KoCheQsa ფანი [?]

    4 სექტემბერი 2016 17:45

    ნეტა ვის რაში ჭირდები შე პუტკუნა ქათამო

    0
    zura1988
    zura1988 სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 17:32

    ეს კიდე რა უთავმოყვარეო როჟაა...გააგდეს და კიდე ეტენება....

    0
    Neymar fani
    Neymar fani სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 14:19

    აი დარდი ისე ხო რასამბობ გვინდოდა შენ რო გაგეწრთვნა ბარსააააა

    0
    Hardwell-10
    Hardwell-10 სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 11:42

    თუარც გაწვრთნი რა laughing

    0
    james rodriguez
    james rodriguez სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 11:01

    [quote=კობა][quote=james rodriguez]araa sheni saqme madridelebi sad viqnebit es saiti yvelastvisaa araa tqveni saqme da daayenet erti adgili gitamashebt ushnod[/quote]
    Oee dedashens utamashebda aseti rom gagachina. Gaa**it tqvens halaze ra vax[[quote=კობა][quote=james rodriguez]araa sheni saqme madridelebi sad viqnebit es saiti yvelastvisaa araa tqveni saqme da daayenet erti adgili gitamashebt ushnod[/quote]
    Oee dedashens utamashebda aseti rom gagachina. Gaa**it tqvens halaze ra vax[/quotშენი ზანგი დედა ვტენეთ მთელმა მადრიდელებმა რათქმაუნდა ტუ კარგი აქ

    0
    Tuz-TUZ
    Tuz-TUZ სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 05:40

    ააუ ამას რეალში უნდა დაბრუნება და თავზე ქონი გადაისვა

    0
    Puyol555
    Puyol555 სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 03:24

    სილესენი
    დინი
    მატიე
    ვარანი
    დანილო
    ხამესი
    ისკო
    არდა
    მორატა
    რაფინია

    0
    Don vinton
    Don vinton სტუმარი [?]

    4 სექტემბერი 2016 01:30

    dzaan didi siamovnebit ki gawvrtnida barsas

    0
    ობიექტური
    ობიექტური სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 23:54


    აბა ბიჭებო თქვენი აზრი მაინტერესებს
    სილესენი თუ კასილია
    დინი თუ კოენტრაუ
    მატიე თუ ნაჩო
    მასკერანო თუ ვარანი
    ვიდალი თუ დანილო
    გომეში თუ ხამესი
    დენისი თუ ისკო
    არდა თუ ასენსიო
    პაკო თუ მორატა
    რაფინია თუ ვასკესი

    0
    james rodriguez
    james rodriguez სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 23:15

    araa sheni saqme madridelebi sad viqnebit es saiti yvelastvisaa araa tqveni saqme da daayenet erti adgili gitamashebt ushnod

    0
    james rodriguez
    james rodriguez სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 23:12

    ar var sul halaze da Seni saqme araa sad viqnebi da daayene erti adgili

    0
    RONBAL
    RONBAL სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 22:37

    Aee, mtris banakidan ar gindat kai informacia mogawodot?

    0
    RONBAL
    RONBAL სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 22:23

    Ancheloti geniaa!

    0
    RONBAL
    RONBAL სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 21:48

    Enrike tu karlos jobia mashin saqartveloshi 100 wlis pensioners martlac eqneba pensia 2000 lari.:D

    :D:D enrike tu karlos jobia mashin saqartveloshi 100 wlis asakshi martlac iqneba pensia 2000 lari.

    0
    LEO MESSI
    LEO MESSI სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 20:35

    ვინ გეხვეწება მერე

    0
    Lionel Messi - Pure Magic
    Lionel Messi - Pure Magic სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 20:25

    ციტატა: ობიექტური
    რაააააა ????? ენრიკე ანჩელოტის ჯობია ?????? აი ამიტომ ვამბობ, ეხლა ენრიკე რო რეალის მწვრტნელი იყოს მისი ლანძღვის მეტი არაფერი გექნებოდათ საქმე, ახლა კი რეებს წერ ვაბშე ფეხბურტი იცი რა ხილია ?!

    ნუ ენრიკეს ჩამოყალიბებული ტაქტიკა აქვს და თამაშობს მრავალმხრივ ფეხბურთს, ისევე როგორც კარლოს. ფაქტია რომ ანჩელოტის ტრიპლეტი არასოდეს მოუგია, მაგრამ ენრიკეზე კაი მწვრთნელია გამოცდილების მხრივ, ჩემი აზრით ენრიკე როცა მიაღწევს 21 წლიან გამოცდილებას მაშინ შეგვიძლია დასკვნების გამოტანას.

    0
    მეტრე
    მეტრე სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 20:12

    ციტატა: james rodriguez
    enrike jobia karlo anchelotis?pirvelad gavige egeti ram

    რათქმაუნდა სულ ჰალაზე თუ იქნები ამის მთქმელი ვინ იქნება :დ

    0
    james rodriguez
    james rodriguez სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 19:57

    brat ar arian fexburtis azrze

    0
    ობიექტური
    ობიექტური სტუმარი [?]

    3 სექტემბერი 2016 19:54

    რაააააა ????? ენრიკე ანჩელოტის ჯობია ?????? აი ამიტომ ვამბობ, ეხლა ენრიკე რო რეალის მწვრტნელი იყოს მისი ლანძღვის მეტი არაფერი გექნებოდათ საქმე, ახლა კი რეებს წერ ვაბშე ფეხბურტი იცი რა ხილია ?!

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV