ზიდანი: "პიკეს თავისი მოსაზრება აქვს"

  • 27-08-2016, 00:52
  • ზიდანი: "პიკეს თავისი მოსაზრება აქვს"

    მადრიდის "რეალის" მთავარმა მწვრთნელმა, ზინედინ ზიდანმა, ხერარდ პიკეს მიერ ცოტა ხნის წინ სოციალურქსელში "სამეფო კლუბზე" გაკეთებული განცხადების კომენტირებისგან თავი შეიკავა.

    ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის წილისყრის წინ, პიკეს სოციალურ ქსელში ჰკითხეს, თუ ვის ისურვებდა მეტოქედ. კატალონიელმა მცველმა ის გუნდები დაასახელა, რომლებიც ლიგის გასულ გათამაშებაში "რეალს" შეხვდნენ.

    ზიდანმა, ამ საკითხთან დაკავშირებით დასმულ შეკითხვას შემდეგნაირად უპასუხა:

    "მას თავისი ხედვა, თავისი აზრი აქვს. ჩვენ ჩემპიონთა ლიგა მოვიგეთ. ამისთვის ბევრი ვიბრძოლეთ. ეს რთული იყო.

    ჩემპიონთა ლიგა ძალიან მომთხოვნი ტურნირია. პიკემ თქვა, რომ "ბარსელონამ" ქვეყნის ჩემპიონატი მოიგო და ეს გუნდი ესპანეთში საუკეთესოა. თუ შენ ჩემპიონატს იგებ, ამის თქმის უფლება გაქვს.

    წინ ახალი სეზონი გველის. აქცენტი მხოლოდ "ბარსაზე" და "რეალზე" არ უნდა გაკეთდეს. კიდევ ბევრი გუნდია. კარგად მოვემზადებით და იმედი მაქვს, ეს წელი ჩვენი იქნება."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Puyol555
    Puyol555 სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 21:08

    კარგად ისაუბრა

    0
    Gerard Pique 3
    Gerard Pique 3 სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 13:41

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: LIONEL MESSI10
    ნუ ატრაკებ ზიდან შენ კარგად იცი რა გუნდები შეგხვდა ატლეტიკომ რა გუნდები ჩამოგაცილა და რა გუნდებს შეხვდი

    არც ამბობს არ ყოფილა ეგრეო. იმას ვერ იყვის იღბალებო ვართო, პერესი გააგდებს. თორე დალშე კორექტულად თქვა ყველაფერი. აბა პიტალო რონალდო რო ყოფილიყო იტყოდა ჩემი ტვიტერი ნახეო, ლიგა მოვიგეო. მარა ზიზუ კორექტულია და მაგის განავალი რონალდოს ოქროზე ფასიანია
    ყველაფერში გეთანხმები, ზიდანმა ნორმის ფარგლებში ისაუბრა და არც პიკეს აზრს შეეწინააღმდეგა. ზიზუ ის კაცი არ არის რომ პიტალდოსავით დაიწყოს ერთი ადგილის თამაში.

    0
    LEO MESSI
    LEO MESSI სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 11:02

    ნუ ატრაკებ ზიდან შენ კარგად იცი რა გუნდები შეგხვდა ატლეტიკომ რა გუნდები ჩამოგაცილა და რა გუნდებს შეხვდი

    0
    anri cule messi
    anri cule messi სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 10:52

    Sheni chemi didi kle iqneba ligisa arvici magram sanatrel laligas ro andzrevt ami titulze amas mainc ar mogagaebinebt eg uechveli vici

    0
    capoeira
    capoeira სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 10:16

    ზიდან ზინეძიან

    0
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    27 აგვისტო 2016 07:23

    Zidans arasdros araferi AR utqvavs zedmeti cule var magram zidanis tamashit siamovnebas vigebdi roca barcas AR xvdeboda pikeze kids ESE vityodi barcca reals shoris Sul iyo aris da iqneba iseti fexburtelebi romelic mowinaagmdege gundxe aset konteqstshi isaubreben pike ro AR iyos sxva iqneboda ase rom es bunebrivia da meti dadzabulobistvis sachirocaa el klasiko ro saintereso iyos :)

    0
    Gerard Pique 3
    Gerard Pique 3 სტუმარი [?]

    27 აგვისტო 2016 01:54

    კაი კაცი ხარ ზიდან, ერთი ზედმეტი სიტყვა არ უთქვამს.

    0
    გასულია
    cinto99 Culé [?]

    27 აგვისტო 2016 01:10

    ნუ სიმართლე მწარეა :D :D

    0
    გასულია
    ANRIBARCA Culé [?]

    27 აგვისტო 2016 00:56

    გეშინიათ სიმართლის აღიერება? რა არ თქვა სწორი თუ!

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge