მესი დეპრესიაშია და "ბარსელონადან" წასვლაზე ფიქრობს

  • 11-07-2016, 12:09
  • მესი დეპრესიაშია და "ბარსელონადან" წასვლაზე ფიქრობს

    "ბარსელონას" 29 წლის ლიდერი, მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი ლიონელ მესი კატალონიური კლუბის დატოვებაზე ფიქრობს. Cadena COPE-ს ცნობით, ამის მიზეზი ისაა, რომ არგენტინელი "ბარსაში" თავს ბედნიერად აღარ გრძნობს.

    კოპა ამერიკის ფინალში ჩილესთან წაგებისა და ბარსელონას სასამართლოს მიერ 21-თვიანი პატიმრობის მისჯის შემდეგ, მესი დეპრესიაში ჩავარდა. ის უკმაყოფილოა იმით, რომ "ბარსელონას" წარმომადგენლები მას მხარს რეალურად არ უჭერენ. კატალონიელები მხოლოდ სოციალურ ქსელებში გაკეთებული განცხადებებით და კამპანიებით შემოიფარგლებიან. იმ დროს, როდესაც "ბარსელონამ" ნეიმარის სასამართლო დავას კლუბის ყველა იურისტის რესურსი მოახმარა, მესის სასამართლოს შემთხვევაში, ასეთი რამ არ მომხდარა. ამის გამო, მესი მიიჩნევს, რომ ის კლუბმა მარტო დატოვა.

    ამის გათვალისწინებით, მესი, რომელსაც "ბარსელონასთან" კონტრაქტი 2018 წელს უმთავრდება, ხელშეკრულების გაგრძელებას არ აპირებს და კლუბის დატოვებას ფიქრობს.

    "ბოლო დროინდელმა მოვლენებმა მასზე სერიოზულად იმოქმედა და ლეო ცვლილებების აუცილებლობაზე დაფიქრდა. ის ძალიან ღელავს და თავს მიტოვებულად გრძნობს.

    "ბარსელონას" მიერ დაწყებული კამპანია მესის არათუ არ დაეხმარა, არამედ მან კიდევ უფრო დიდ დეპრესიაში ჩააგდო." - ციტირებს მესისთან დაახლოებული პირის სიტყვებს Cadena COPE.

    გავრცელებული ინფორმაციით, არგენტინელის შეძენით სერიოზულადაა დაინტერესებული ლონდონის "ჩელსი".

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ika antimadridista
    ika antimadridista სტუმარი [?]

    12 ივლისი 2016 00:04

    DAVAI AYEVIT CHOREBS DAA GINET AXLA

    0
    Aron Ralston
    Aron Ralston სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 21:47

    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    ეს თუ გაუშვეს და ამაში დამნაშავე ბარსა იყო, მე აღარ ჩავთვლი ღირსად რო ბლაუგრანას ვუბალეშიკო. ბოლომდე შენ მოგყვები ლეო! <3

    გადი რა აქედან შენ რა ფანი ქვია შენ ხარ პერსო ფანი ალბათ 11-12 წლის ბარსელონა არც მესით მთავრდება და არც ნეიმარით და არც დებილი ხელმძღვანელობით ესაა მეტი ვიდრე კლუბი და მესსი გარეშეც დაწერს ისტორიას BARCA!!!!

    0
    enri
    enri სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 19:22

    არ წავა

    არ წავა

    0
    La BomBonera
    La BomBonera სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 14:36

    Ra Gatraka Sman Bolos Da Bolos Tu Araa Bednieri Cavides Arc Amit Dacyebula Barca Da Arc Damtavrdeba.
    Neimaris Saqmeze Tavianti Chajmuli Saqme Gamoascores Da Amas Da Mamamis Ra Undat Rom Taviant Chajmuli Barcelonam Mocmindos?

    0
    maxo barsa
    maxo barsa სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 13:40

    Shansi ara ar mjera

    0
    LEGENDARY ALL TIME MESSI
    LEGENDARY ALL TIME MESSI სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 12:59

    არ მჯერა არ მჯერაააააააა,,,,,weareallleomessi

    0
    Rati_Bejo
    Rati_Bejo სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 12:55

    წინაზეე მესიმ განაცხადა რომ ბარსელონადან წასვლა არ მინდაოო

    0
    გასულია
    Spain5 [?]

    11 ივლისი 2016 12:51

    shen iq iyavi xo ro utxra? :D

    0
    გასულია
    Magician Culé [?]

    11 ივლისი 2016 12:48

    საიდან მოიგონებთ ხოლმე ამ ამბებს :D თუმცა ყველაფერი საჭიროა :D

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    Muse
    Muse სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 12:17

    არაფერი არ ეტყობა დეპრესიის მშვენივრად ისვენებს ფოტოები ვნახე :D ეს არსად წავა ტიტოს შეპირდა სიკვდილის წინ

    0
    barselonista cule
    barselonista cule სტუმარი [?]

    11 ივლისი 2016 12:13

    არ დატოვო მესი გუნდი ყველაფერი ბართრომეუს და მისი ხემძღვანელობის ბრალია

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV