მესი ნაკრებში დაბრუნებას არ აპირებს

  • 29-06-2016, 13:37
  • მესი ნაკრებში დაბრუნებას არ აპირებს

    მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი ლიონელ მესი გადაწყვეტილების შეცვლას და არგენტინის ეროვნულ ნაკრებში დაბრუნებას არ გეგმავს. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

    მესიმ სანაკრებო კარიერა მას შემდეგ დაასრულა, რაც მისმა გუნდმა, კოპა ამერიკის ფინალში, ჩილესთან წააგო. ამ გადაწყვეტილების გახმოვანების შემდეგ, მას მთელი მსოფლიოდან მოუწოდებენ, აზრი შეიცვალოს და ნაკრებს დაუბრუნდეს, თუმცა, როგორც ჩანს, ლეო ამას არ აპირებს.

    კატალონიელი ჟურნალისტები, მესის გარემოცვიდან გამოსულ ხმებზე დაყრდნობით, ავრცელებენ ინფორმაციას, რომ არგენტინელის აზრით, უმჯობესია მან ეროვნულ ნაკრებში აღარ ითამაშოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    kote07
    kote07 სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 21:16

    ციტატა: Neymar.jj
    არ მესმის როგორ იძახით იმას რო აღარ უნდა დაბრუნდეს. რატო არ უნდა დაბრუნდეს. პირიქით უნდა დაბრუნდეს და თავისი ოცნება აიხდინოს. აბა რას გინდათ რო უყუროთ ? მესსი გარეშე გინდათ რო მსოფლიო ჩემპიონატს უყუროთ? ან მესსი წარმოგიდგენით რა დღეში იქნება მსოფლიოზე რო არ წავა? შეიძლება მთელი ცხოვრება ინანოს რატო არ დავბრუნდი და ჩემი შანსი რატო კიდე ერთხელ არ ვცადე და არ გამოვიყენეოო. მე პირადათ მინდა რო დაბრუნდეს და დაადუმოს კრიტიკოსები ერთხელ და სამუდამოდ.

    რა სისულელეებს წერთ?მესიმ მსოფლიო ჩემპიონატი რომ მოიგოს შანსი აქვს რომ მსოფლიო ისტორიაში საუკეთესო ფეხბურთელის ტიტული მოიგოს.ანდა ამხელა ფეხბურთელმა 29 წლის ასაკში სანაკრებო კარიერა როგორ უნდა დაასრულოს?ეს უბრალო ფეხბურთელი კი არაა...მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია...მან დაიმსახურა მსოფლიო ჩემპიონატის მოგება და იმედია არ მიქარავს და 2018 წლამდე აუცილებლად დაბრუნდება.ეს ბოლო შანსი იქნება რომ მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგოს!!!მხოლოდ კლუბი ხოარაა.კლუბში მაინც მაქსიმუმს აკეთებს მესი და სანაკრებო თამაშები არაფერს უშლის.პირიქით, ნაკრებში რომ არ ითამაშოს და მხოლოდ ჭამაზე,ძილზე და კლუბების დაწყების თამაშს დაელოდოს უარესი იქნება დამიჯერე,პირველ რიგში ფორმიდან ამოვარდება!!!
    ასეთ სისულეებს ნუ წერთ!!
    ეს მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია და არა რიგითი ფეხბურთელი!!!

    0
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    29 ივნისი 2016 19:12

    ციტატა: Penaldo
    ციტატა: ლიონელ მესი 10
    ციტატა: Penaldo
    ციტატა: ლიონელ მესი 10
    ბიჭებო ჩემი ავატარი მოგწონთ? wink

    Sen zugdidsi ra adgilze cxovrob?

    დარჩელი :DD( სოფელია) რატო? შენ საიდან იცოდი? :D

    Seni profilshi vnaxr

    შენ სად ცხოვრობ?

    0
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    fredo
    fredo სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 17:09

    ციტატა: Neymar.jj
    არ მესმის როგორ იძახით იმას რო აღარ უნდა დაბრუნდეს. რატო არ უნდა დაბრუნდეს. პირიქით უნდა დაბრუნდეს და თავისი ოცნება აიხდინოს. აბა რას გინდათ რო უყუროთ ? მესსი გარეშე გინდათ რო მსოფლიო ჩემპიონატს უყუროთ? ან მესსი წარმოგიდგენით რა დღეში იქნება მსოფლიოზე რო არ წავა? შეიძლება მთელი ცხოვრება ინანოს რატო არ დავბრუნდი და ჩემი შანსი რატო კიდე ერთხელ არ ვცადე და არ გამოვიყენეოო. მე პირადათ მინდა რო დაბრუნდეს და დაადუმოს კრიტიკოსები ერთხელ და სამუდამოდ.

    ყველაფერში გეთანხმები! ასეთი სასწაული ფეხბურთელები ასე იოლად არ არიან დასათმობები! მესი ისეთი ფეხბურთელია მთლად 45 რომ გახდეს მაინც მაგარი სასწაულის მოლოდინში იქნები!

    0
    QaTaR AiRwAyS
    QaTaR AiRwAyS სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 16:47

    ციტატა: La BomBonera
    Около 100 тысяч аргентинцев могут выйти на митинг с призывом к Месси не покидать сборную

    Фанаты сборной Аргентины организовывают многотысячный митинг в Буэнос-Айресе из-за заявления капитана "альбиселестес" Лео Месси покинуть команду.

    В социальной сети Фейсбук аргентинские болельщики создали группу, где призывают всех неравнодушных прийти 2 июля в столичный Обелиск.

    Свое участие в мероприятии уже подтвердили 47 тысяч человек, а еще 50 тысяч скорее посетят событие, чем наоборот.

    "Посмотрите, чего мы достигли, господа. Мы – единственная страна в мире, способна критиковать лучшего футболиста, и теперь он больше не хочет одевать футболку сборной", – пишет один из организаторов акции в Фейсбук.

    მიხვდი მაქ რაც წერია…..

    0
    LionelAndresMessi
    LionelAndresMessi სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 16:45

    Fუუუ ამის დდც

    0
    La BomBonera
    La BomBonera სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 16:15

    Около 100 тысяч аргентинцев могут выйти на митинг с призывом к Месси не покидать сборную

    Фанаты сборной Аргентины организовывают многотысячный митинг в Буэнос-Айресе из-за заявления капитана "альбиселестес" Лео Месси покинуть команду.

    В социальной сети Фейсбук аргентинские болельщики создали группу, где призывают всех неравнодушных прийти 2 июля в столичный Обелиск.

    Свое участие в мероприятии уже подтвердили 47 тысяч человек, а еще 50 тысяч скорее посетят событие, чем наоборот.

    "Посмотрите, чего мы достигли, господа. Мы – единственная страна в мире, способна критиковать лучшего футболиста, и теперь он больше не хочет одевать футболку сборной", – пишет один из организаторов акции в Фейсбук.

    0
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    29 ივნისი 2016 16:14

    ციტატა: Penaldo
    ციტატა: ლიონელ მესი 10
    ბიჭებო ჩემი ავატარი მოგწონთ? wink

    Sen zugdidsi ra adgilze cxovrob?

    დარჩელი :DD( სოფელია) რატო? შენ საიდან იცოდი? :D

    0
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    29 ივნისი 2016 15:26

    ბიჭებო ჩემი ავატარი მოგწონთ? wink

    0
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    Lionel Messi - Pure Magic
    Lionel Messi - Pure Magic სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 14:38

    ციტატა: Neymar.jj
    არ მესმის როგორ იძახით იმას რო აღარ უნდა დაბრუნდეს. რატო არ უნდა დაბრუნდეს. პირიქით უნდა დაბრუნდეს და თავისი ოცნება აიხდინოს. აბა რას გინდათ რო უყუროთ ? მესსი გარეშე გინდათ რო მსოფლიო ჩემპიონატს უყუროთ? ან მესსი წარმოგიდგენით რა დღეში იქნება მსოფლიოზე რო არ წავა? შეიძლება მთელი ცხოვრება ინანოს რატო არ დავბრუნდი და ჩემი შანსი რატო კიდე ერთხელ არ ვცადე და არ გამოვიყენეოო. მე პირადათ მინდა რო დაბრუნდეს და დაადუმოს კრიტიკოსები ერთხელ და სამუდამოდ.

    მე, როგორც ბარსელონას ფანს არ მინდა რომ მესიმ ნაკრებში ითამაშოს :)) რადგან სანაკრებო შეკრებებზე წასვლა არ მოუწევს :))

    0
    Neymar.jj
    Neymar.jj სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 14:30

    არ მესმის როგორ იძახით იმას რო აღარ უნდა დაბრუნდეს. რატო არ უნდა დაბრუნდეს. პირიქით უნდა დაბრუნდეს და თავისი ოცნება აიხდინოს. აბა რას გინდათ რო უყუროთ ? მესსი გარეშე გინდათ რო მსოფლიო ჩემპიონატს უყუროთ? ან მესსი წარმოგიდგენით რა დღეში იქნება მსოფლიოზე რო არ წავა? შეიძლება მთელი ცხოვრება ინანოს რატო არ დავბრუნდი და ჩემი შანსი რატო კიდე ერთხელ არ ვცადე და არ გამოვიყენეოო. მე პირადათ მინდა რო დაბრუნდეს და დაადუმოს კრიტიკოსები ერთხელ და სამუდამოდ.

    0
    ACHI CH
    ACHI CH სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 14:17

    არ დაბრუნდეე ლეოო არააა

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    29 ივნისი 2016 13:57

    თუ მწვრთნელი არ შეცვალეს დაბრუნებას აზრი არც ექნება.

    0
    10 leo
    10 leo სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 13:53

    გაიგებენ ეხლა მესის ფასს fellow

    0
    გასულია
    ANRIBARCA საიტის ლეგენდა  [?]

    29 ივნისი 2016 13:42

    უნდა დაბრუნდეს ოღონდ ჯერ კიდევ ცოტა ხანი უნდა ახვეწოს კრიტოკოსი არგენტინელები

    0
    Montekristo
    Montekristo სტუმარი [?]

    29 ივნისი 2016 13:39

    აღარ უნდა დაბრუნდეს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV