მასკერანო "ბარსელონადან" წასვლას აპირებს

  • 12-06-2016, 15:51
  • მასკერანო "ბარსელონადან" წასვლას აპირებს

    "ბარსელონას" არგენტინელი უნივერსალი ხავიერ მასკერანო გუნდის გამოცვლას აპირებს იმ შემთხვევაში, თუ კატალონიური კლუბი მის მიმართ დამოკიდებულებას არ შეცვლის. ამ ინფორმაციას Sport ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, მასკერანო უკმაყოფილოა იმით, თუ როგორ ექცევა კლუბის ხელმძღვანელობა მას. არგენტინელი ითხოვს, რომ სიტუაცია რადიკალურად შეიცვალოს. თუ ეს უახლოეს მომავალში არ მოხდა, 32 წლის ფეხბურთელი გუნდს გამოიცვლის.

    როგორც ცნობილია, მასკერანოს შეძენის სურვილს "იუვენტუსი" გამოთქვამს. თავად ფეხბურთელმა, ცოტა ხნის წინ, განაცხადა, რომ კატალონიელებს მისი შენარჩუნება სურთ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    yanamadridi)
    yanamadridi) სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 22:31

    ციტატა: Kutu lonielebi
    ციტატა: Johan cruyff13
    ვისაც,წასვლა უნდა უნდა გაუშვან, დიდი ხანია გუნდს უკანა ხაზში ახალი სისხლი ესაჭიროება.

    შენ ის კრუიფი ხარ ჰალაზე რო იჩითება?

    yanaze albat gindoda getkva

    0
    shakoshalva
    shakoshalva სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 19:37

    ციტატა: Berlinetta♥
    ეს თუ წავა მერე უკვე ვინუჟენში ვარდებიან , რომ ერთი ტოპ ცენტრი და ერთი ახალგაზრდა პესრპექტიული მოიყვანონ, მაგიტომ მახარებს იგივე ბარტრას და ალვეშის წასვლაც რომ ცოტა ამოძრავდებიან

    ხო დაგიხატავენ ეგენი ტოპ მცველს. მოიყვანენ ვიგაც გამოსირებულს და ვუყურებთ ასე გაღიმებულები......

    0
    Kutu lonielebi
    Kutu lonielebi სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 19:30

    ციტატა: Johan cruyff13
    ვისაც,წასვლა უნდა უნდა გაუშვან, დიდი ხანია გუნდს უკანა ხაზში ახალი სისხლი ესაჭიროება.

    შენ ის კრუიფი ხარ ჰალაზე რო იჩითება?

    0
    JDraxler10
    JDraxler10 სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 17:48

    ტოვებენ მიანც ვინმეს

    0
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    12 ივნისი 2016 17:02

    ეს თუ წავა მერე უკვე ვინუჟენში ვარდებიან , რომ ერთი ტოპ ცენტრი და ერთი ახალგაზრდა პესრპექტიული მოიყვანონ, მაგიტომ მახარებს იგივე ბარტრას და ალვეშის წასვლაც რომ ცოტა ამოძრავდებიან

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    golo
    golo სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 16:27

    ციტატა: Kutu lonielebi
    ეს თუ წავიდა ჩაიკუკავს ბარსა ისედაც დრო მოვიდა

    ამითი არც დაწყებულა და არც დამთავრდება ბარსა....!! დროა ეს გაუშვან და ერთი ნორმალური მცველი მოიყვანონ... დროზე რომ ეჩალიჩეს ჰუმელს დაითრევდნენ...

    0
    Montekristo
    Montekristo სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 15:58

    ვიტოვებთ ვინმეს ყველა რომ მიდის? wink

    0
    Kutu lonielebi
    Kutu lonielebi სტუმარი [?]

    12 ივნისი 2016 15:56

    ეს თუ წავიდა ჩაიკუკავს ბარსა ისედაც დრო მოვიდა

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV