ალვესი "იუვესთან" ძალიან ახლოსაა

ალვესი "იუვესთან" ძალიან  ახლოსაა

იტალიური წყაროების ინფორმაციით, "ბარსელონას" მარჯვენა მცველი დანი ალვესი ტურინის "იუვენტუსში" გადასვლასთან ძალიან ახლოსაა და ტრანსფერი უახლოეს მომავალში გაოფიციალურდება.

როგორც La Gazzetta dello Sport იტყობინება, 33 წლის ფეხბურთელი "იუვენტუსთან" კონტრაქტს 2+1 სქემით გააფორმებს. მისი ხელფასი, გარდა ბონუსებისა, წელიწადში 3.5 მილიონი ევრო იქნება. ტრანსფერი ოფიციალურად ამ კვირის ბოლოსთვის დადასტურდება.

La Repubblica-ს ცნობით, ტურინული კლუბი ალვესის ტრანსფერს უახლოესი 3 დღის განმავლობაში გააოფიციალურებს. ბრაზილიელი ფეხბურთელის "იუვეში" შესაძლო გადასვლას კიდევ უფრო ნათელს ხდის ის ფაქტი, რომ მისმა მეგობარმა გოგონამ ერთ-ერთ იტალიურ სამოდელო სააგენტოსთან ხელშეკრულება უკვე გააფორმა.

აქამდე გავრცელდა ინფორმაცია, რომ დანი ალვესი "იუვენტუსში" თავისუფალი აგენტის წესებით გადავა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    saba malania
    სტუმარი [?]
    #31 2 ივნისი 2016 12:48
    0
    ამის წასვლა არ გვაწყობს
    Culé [?]
    #30 2 ივნისი 2016 01:33
    0
    [quote=Barca91011]Руководство футбольного клуба "Барселона" готово обменять турецкого полузащитника команды Арда Турана на игрока "Манчестер Юнайтед" Хуана Мату, сообщает Daily Mail.

    .. Barca stavazobs Manchester's Turanis gacvlas matashi, tuki maurinios ar moundeba mata hkavdes gundshio
    gogsadze
    სტუმარი [?]
    #29 31 მაისი 2016 23:19
    0
    ერთი და იგივე სიახლეებს ატრიალებენ მთელი დღეები რა დადეთ რამე ახალი

    სიახლე დადეთ
    ფანი [?]
    #28 31 მაისი 2016 23:05
    0
    gaviget rom alveso dzalian axlosaa iuvestan magram dadet es oxeri rame siaxle admin gdzinavs?
    Culé [?]
    #27 31 მაისი 2016 22:48
    0
    ეეეჰ მომენატრება ეს ცანცარა
    Barca91011
    სტუმარი [?]
    #26 31 მაისი 2016 21:40
    0
    Руководство футбольного клуба "Барселона" готово обменять турецкого полузащитника команды Арда Турана на игрока "Манчестер Юнайтед" Хуана Мату, сообщает Daily Mail.

    В том случае, если новый главный тренер манкунианцев Жозе Моуринью захочет расстаться с Матой, то "Барселона" предложит английскому клубу вариант с обменом полузащитника сборной Испании на Арда Турана. Aba vin gadatargmnis?
    Culé [?]
    #25 31 მაისი 2016 21:33
    0
    ეეეჰ დაგვაკლდება ეს ცანცარა.
    Barca91011
    სტუმარი [?]
    #24 31 მაისი 2016 21:28
    0
    ციტატა: cinto99
    ციტატა: Barca91011
    Gaumarjos sastavs ardasa da Mata's gacvlaze bevri iwereba ragac da raxdeba xo aricit?

    მე არა ახლა შენი ნათქვამით გავიგე :D

    Rusuli ici?
    Culé [?]
    #23 31 მაისი 2016 21:22
    0
    ციტატა: Barca91011
    Gaumarjos sastavs ardasa da Mata's gacvlaze bevri iwereba ragac da raxdeba xo aricit?

    მე არა ახლა შენი ნათქვამით გავიგე :D
    Barca91011
    სტუმარი [?]
    #22 31 მაისი 2016 21:19
    0
    Gaumarjos sastavs ardasa da Mata's gacvlaze bevri iwereba ragac da raxdeba xo aricit?
    Culé [?]
    #21 31 მაისი 2016 20:51
    0
    ციტატა: ლიონელ მესი 10
    ციტატა: cinto99
    აუუუ ამის გარეშე ვერ წარმომიდგენია ბარსა recourse

    აბა sad

    ცოტა შემოვიხედე აქეთაც რა იცი რა ხდება wink

    wink wink ხშირად შემოიხედე ხოლმე კაცო არ მოგერიდოს :D
    Leonel Messi_10
    სტუმარი [?]
    #20 31 მაისი 2016 20:33
    0
    დაიწყება სატრანსფერო ჭორები
    ACHI CH
    სტუმარი [?]
    #19 31 მაისი 2016 20:17
    0
    აუ არაააააა რაააააააა recourse
    Culé [?]
    #18 31 მაისი 2016 19:59
    0
    რას იზავ ისღა დაგვრჩენია დანის მადლობა გადავუხადოთ და წარმატებები ვუსურვოთ.
    Culé [?]
    #17 31 მაისი 2016 19:54
    0
    ციტატა: cinto99
    აუუუ ამის გარეშე ვერ წარმომიდგენია ბარსა recourse

    აბა sad

    ცოტა შემოვიხედე აქეთაც რა იცი რა ხდება wink
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    Culé [?]
    #16 31 მაისი 2016 19:52
    0
    აუუუ ამის გარეშე ვერ წარმომიდგენია ბარსა recourse
    Culé [?]
    #15 31 მაისი 2016 19:14
    0
    ციტატა: cinto99
    ციტატა: me da barca
    დასრულდა 2015-2016 წლების სეზონის ჩემპიონთა ლიგა, რომლის გამარჯვებულიც მადრიდის "რეალი" გახდა.

    ტურნირის ბომბარდირობა არავის დაუთმო კრიშტიანუ რონალდუმ, რომელმაც მიმდინარე გათამაშებაში 16 გოლი გაიტანა. მას 1 გოლი დააკლდა მისივე რეკორდის გამეორებამდე (17 გოლი 1 სეზონში, ჩემპიონთა ლიგაზე).

    ნამდვილად აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ პორტუგალიელმა ფეხბურთელმა ამდენი გოლის გატანა შეძლო მიმდინარე სეზონში, თუმცა საინტერესო ისიც, თუ რომელ გუნდებს გაუტანა მან ეს გოლები.

    აღსანიშნავია, რომ რონალდუმ 1 გოლიც ვერ გაუტანა იმ 3 გამორჩეულ გუნდს, რომლებიც წელს "რეალს" შეხვდნენ ჩემპიონთა ლიგაზე: "პარი სენ ჟემენი", "მანჩესტერ სიტი" და "ატლეტიკო".

    რაც შეეხება გოლებს, კრიშტიანუმ გოლები გაუტანა: მალმო (6), შახტარი (5), ვოლფსბურგი (3), რომა (2).

    ხო ეს ვიცი :D :D :D

    ვერ იტყვი რო ვერ გააქ დიდ გუნდებთანო მარა პატარებს რო გამოიჭერს და აკაჩავებს ეგ ფაქტია. დიდ გუნდებთან არ არის სტაბილური ეგ კაცი და რა ქნას. wink
    Culé [?]
    #14 31 მაისი 2016 19:09
    0
    ციტატა: me da barca
    დასრულდა 2015-2016 წლების სეზონის ჩემპიონთა ლიგა, რომლის გამარჯვებულიც მადრიდის "რეალი" გახდა.

    ტურნირის ბომბარდირობა არავის დაუთმო კრიშტიანუ რონალდუმ, რომელმაც მიმდინარე გათამაშებაში 16 გოლი გაიტანა. მას 1 გოლი დააკლდა მისივე რეკორდის გამეორებამდე (17 გოლი 1 სეზონში, ჩემპიონთა ლიგაზე).

    ნამდვილად აღსანიშნავია ის ფაქტი, რომ პორტუგალიელმა ფეხბურთელმა ამდენი გოლის გატანა შეძლო მიმდინარე სეზონში, თუმცა საინტერესო ისიც, თუ რომელ გუნდებს გაუტანა მან ეს გოლები.

    აღსანიშნავია, რომ რონალდუმ 1 გოლიც ვერ გაუტანა იმ 3 გამორჩეულ გუნდს, რომლებიც წელს "რეალს" შეხვდნენ ჩემპიონთა ლიგაზე: "პარი სენ ჟემენი", "მანჩესტერ სიტი" და "ატლეტიკო".

    რაც შეეხება გოლებს, კრიშტიანუმ გოლები გაუტანა: მალმო (6), შახტარი (5), ვოლფსბურგი (3), რომა (2).

    ხო ეს ვიცი :D :D :D
    10 leo
    სტუმარი [?]
    #13 31 მაისი 2016 18:45
    0
    ციტატა: me da barca

    რაც შეეხება გოლებს, კრიშტიანუმ გოლები გაუტანა: მალმო (6), შახტარი (5), ვოლფსბურგი (3), რომა (2).

    ის ხომ რონალდუა შეუდარებელი lol
    10 leo
    სტუმარი [?]
    #12 31 მაისი 2016 18:39
    0
    უძლიერესიხარ დანი love უმაგრესი წლები გაატარა ბარსაში,და დროულადაც წავა 33 წლის მცველი უკვე ძაან ბებერია ბარსასთვის.თან კონტრაქტიც ეწურაება 1+0.5 გაახანგრძლივა და ნახევარი წელი კი დარჩა ბარსაც იხეირებს და ალვესიც კმაყოფილი წავა.სათანადოდ გააცილეთ ეს კაცი არავიზე ნაკლები ლეგენდა შექმნა <3