სუარესი ორ კვირაში დაბრუნდება

სუარესი ორ კვირაში დაბრუნდება

მოგეხსენებათ, 29 წლის თავდამსხმელი ესპანეთის თასის ფინალში, "სევილიას" წინააღმდეგ დაშავდა, რის გამოც მოედნის დატოვებამ ნაადრევად მოუწია.

ცნობილი გახდა ლუის სუარესის ტრავმის სიმძიმე. მას დაზიანება ბარძაყის არეში აღენიშნება, რის გამოც მინდორზე გასვლას მინიმუმ მომდევნო ორი კვირის განმავლობაში ვერ შეძლებს.

ურუგვაელმა გამოსაჯანმრთელებელი პროცესი ბარსელონაში უკვე დაიწყო. პირველ ივნისს ის თავის ეროვნულ ნაკრებს შეუერთდება და მკურნალობას სწორედ იქ განაგრძობს.

"სუარესი ურუგვაის ნაკრებში პირველ ივნისს გაემგზავრება და ამის შემდეგ, ათი დღის თავზე, ვიმედოვნებთ, რომ ლუისი მოედანზე დაბრუნდება", - განაცხადა ექიმმა, ალბერტო პანმა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 28 მაისი 2016 21:40
    0
    ნუ სადაც 2 წელი იცადა იქ 10 დღე არაფერია.
    Culé [?]
    #16 28 მაისი 2016 15:27
    0
    ციტატა: warlord
    ციტატა: cinto99
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    ციტატა: cinto99
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    აუ ეს ის ბერარდია მილანს პოკერი რო შეუსრულა??? wink

    კიი wink

    ოოოოო თან მაშინ 19 იყო თუ მეტი wink
    warlord
    სტუმარი [?]
    #15 28 მაისი 2016 15:15
    0
    ციტატა: cinto99
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    ციტატა: cinto99
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    აუ ეს ის ბერარდია მილანს პოკერი რო შეუსრულა??? wink

    კიი wink
    Culé [?]
    #14 28 მაისი 2016 14:53
    0
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    ციტატა: cinto99
    ციტატა: warlord
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.

    კაი ფეხბურთელია ეგ მთავარია შემოსვლაზე ივარგოს

    აუ ეს ის ბერარდია მილანს პოკერი რო შეუსრულა??? wink
    warlord
    სტუმარი [?]
    #13 28 მაისი 2016 14:17
    0
    კატალონიის "ბარსელონამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის პირველი ტრანსფერი შეათანხმა.

    El Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "სასუოლოს" 21 წლის თავდამსხმელი დომენიკო ბერარდი "ბარსას" წარმომადგენლებს შეხვდა და მხარეებმა ყველა საკითხზე მოახდინეს შეათანხმება.

    წყაროს თანახმად, ტრანსფერი უახლოეს დღეებში დადასტურდება და "ბლაუგრანა" 25 მილიონ ევროს გაიღებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 28 მაისი 2016 13:43
    0
    ციტატა: cinto99
    ციტატა: jack slater
    მესი მოკლე გუშინ ბლიატტტტტტტ.


    https://vk.com/video_ext.php?oid=-76470207&id=456243017&hash=3f2d7670f03ac0d6&h
    d=3

    ხოდა ის მაინტერესებს ვერსად ვერ ვნახე რამდენი ხანი გაუცდება თუ გაუცდება საერთოდ მაინტერესებს

    Jer ar aris tramvis sirtule cnobili da arc is ramdeni gaucdeba

    ციტატა: cinto99
    ციტატა: jack slater
    მესი მოკლე გუშინ ბლიატტტტტტტ.


    https://vk.com/video_ext.php?oid=-76470207&id=456243017&hash=3f2d7670f03ac0d6&h
    d=3

    ხოდა ის მაინტერესებს ვერსად ვერ ვნახე რამდენი ხანი გაუცდება თუ გაუცდება საერთოდ მაინტერესებს

    Jer ar aris tramvis sirtule cnobili da arc is ramdeni gaucdeba
    Culé [?]
    #11 28 მაისი 2016 13:38
    0
    ციტატა: jack slater
    მესი მოკლე გუშინ ბლიატტტტტტტ.


    https://vk.com/video_ext.php?oid=-76470207&id=456243017&hash=3f2d7670f03ac0d6&h
    d=3

    ხოდა ის მაინტერესებს ვერსად ვერ ვნახე რამდენი ხანი გაუცდება თუ გაუცდება საერთოდ მაინტერესებს
    Culé [?]
    #10 28 მაისი 2016 13:23
    0
    მესის რამე სერიოზული ხო არ დამართნია დადეთ ვინმემ სიახლე კაცო
    toka qule
    სტუმარი [?]
    #9 28 მაისი 2016 13:15
    0
    დღეს ატლეტები იგებენ სუა კიჭები აქ გამოსახეხი
    რამაზი ㅤ ㅤ ㅤ
    სტუმარი [?]
    #8 28 მაისი 2016 13:03
    0
    იმედია მალე გამოჯანმრთელდება bully
    Barca91011
    სტუმარი [?]
    #7 28 მაისი 2016 12:13
    0
    ციტატა: M.M
    Bichebo tu icit argentinam ra qna daweret ra madloba

    1-0moigo higuainis golit
    katalonieli
    სტუმარი [?]
    #6 28 მაისი 2016 11:50
    0
    არგენტინამ რა ქნა ბიჭებო ?
    Culé [?]
    #5 28 მაისი 2016 11:23
    0
    აუ ბიჭებო არგენტინის ანგარიში არ თქვათ ისე განმეორება დამილინკეთ რა ვინემ თუ იცით მთლიანი თამაშის
    simona
    სტუმარი [?]
    #4 28 მაისი 2016 11:20
    0
    ბიჭებო გუშინ მესის მიუღია ტრამვა და როგორააა?
    MSN321
    სტუმარი [?]
    #3 28 მაისი 2016 11:19
    0
    Kopaze daglijavs
    თემო ტუღუში
    სტუმარი [?]