MSN-ს 122 გოლი დაუგროვდა

  • 26-04-2016, 13:53
  • MSN-ს 122 გოლი დაუგროვდა

    კატალონიური Sport-ის ცნობით, "ბარსელონას" თავდამსხმელებმა, ლიონელ მესიმ, ლუის სუარესმა და ნეიმარმა მიმდინარე სეზონში 122 გოლი გაიტანეს, რაც იმას ნიშნავს, რომ მათ გასული სეზონის შედეგი გაიმეორეს.

    2014/15 წლების სეზონში ყველაზე შედეგიანი, 58 გოლით, მესი აღმოჩნდა. ნეიმარმა 39 გოლი გაიტანა, სუარესმა კი - 25. დღეისათვის სიტუაცია მკვეთრად შეცვლილია: მიმდინარე სეზონში ყველაზე მეტი გაიტანილი სუარესს (53 გოლი) აქვს, შემდეგ - მესის (40), ბოლოს კი - ნეიმარს (29).

    "ბარსას" ტრიოს ამჟამინდელი შედეგის გაუმჯობესების შანსი აქვს, რადგან კატალონიური კლუბი სეზონის დასრულებამდე კიდევ 4 მატჩს ჩაატარებს. კატალონიელები ესპანეთის ჩემპიონატში "ბეტისთან", "ესპანიოლთან" და "გრანადასთან" ითამაშებენ, ესპანეთის თასის ფინალში კი "სევილიას" დაუპირისპირდებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ლიონელი
    ლიონელი სტუმარი [?]

    27 აპრილი 2016 18:40

    კაია და 400 კომენტარი

    0
    CELTIC
    CELTIC სტუმარი [?]

    27 აპრილი 2016 15:16

    ციტატა: Куле
    meored zedized vin mogagebinebda ligas.mafia tamashobs dges mafia :)

    ხოდა ეგაა ზუსტად, ხალხს ფეხბურთის ნახვა უნდა და არა მოსიარულე ფეხბურთელების. დღეს ყველაფერი თამაშის დაწყებამდე, სტადიონის გარეთ წყდება (ხშირ შემთხვევაში) what

    0
    beqa 123
    beqa 123 სტუმარი [?]

    27 აპრილი 2016 09:52

    მაგრები არიან

    0
    M_a_E_s_T_r_O
    M_a_E_s_T_r_O სტუმარი [?]

    27 აპრილი 2016 00:08

    ra gchirt adminebi? :-\ ra miayruet saiti blin :-\ daabandzet vafshe :-\

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    26 აპრილი 2016 23:43

    რეალის ტრიოს რამდენი აქ გატანილი?

    0
    BarCa1678
    BarCa1678 სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 20:45

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    წინ ევროპის ჩემპიონატი არის და საკმაოდ ძნელია გამოიცნო ადამიანმა ოქროს ბურთზე სამეული როგორი იქნება ან საერთოდ ვინ მოიგებს მაგრამ ევროპაზე დიდად თუ ვერავინ გამოიჩინა თავი დიდი შანსია მესსი სუარეზი რონალდო იყოს სამეულში ისიც თუ რეალმა ლიგის ფინალში გააღწია ან მოიგო ლიგა თორე ვოლსფბურგთან მალმიოსთან შახტართან და რომასთან გატანილი გოლების გამო არავინ მისცემს ოქროს ბურთს თუ ვერ მოიგო ლიგა ))) ნეიმარი წელს არ მომწონს ინიესტა საოცერია იმედი ვიქონიოთ ესპანეთი იზავს რამეს ეუროზე და ინიესტა მოხვდება სამეულში. რაც შეეხება რეკორდს შესანიშნავია ჯერ 122 გოლის გატანა შარშანდელ სეზონში და ახლა მისი გაუმჯობესება თან წელს უფრო ნაკლებ თამაში მიიღო მონაწილეობა ტრიომ

    Espaneti naxevar finalamde tu mivida tashi daukari iniestas:))

    0
    ika antimadridista
    ika antimadridista სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 20:28

    130 უეჭველი აცდებიან 140 ტუ ავიდნენ სღ

    0
    გასულია
    Bola Culé [?]

    26 აპრილი 2016 19:50

    ტიპებს ცუდი სეზონი აქვთ და მაინც რამდენს ყრიან. ცუდს იმიტომ ვიძახი რომ არასტაბილური სეზონი გამოდგა.. თავიდან ნეიმარი აღზევდაა.. მერე სუარესიი მერე ყველა დამშვიდდა.. წლის დასაწყისსი მესიმ დაიწყოოო შეყრაა ბლომად მერე ისიც დამშვიდდა და ბოლოს სუარესმა გაიგიჟა თავიი.. მესიი სტაბილურიაა ნეიმარიი კი ბოლოს ცუდ ფორმაშიაა.. ნუუ ვერ ავლენს იმ ტალანტს ბოლო მომენტში რაც აქვს. საბოლოო ჯმში სეზონის ბოლო წყვეტს ყველაფერს. ეს კრგად გამოჩნდაა წინა წელს როდესაც რეალის 22 მატჩიანი მოგებაა როგორ დამთვრდა შევხედეთ და ჩვენიი არამქვეყნიურიი სეზონი ლიგიდან გამოვარდნით დამთავრდა. თუმცაა ეს სეზონი ლა ლიგის და თასის მოგების შემთხვევაში არ იქნებაა ცუდიი სეზონი. პრინციპში ამას ის განსაზღვრავს მოიგებს თუ არა რეალი ლიგას. მაინც ეს ორი გუნდიი ეჯიბრება ერთმანეთს. თუ რეალმა დაკარგა ლიგაც მაშინ ბარსა არის ლიდერიი.. თუ მოიგო მაშინ ჩემი აზრით ერთი ლიგა 5 ლა ლიგას ჯობია და რეალი გახდებაა საშინელი სეზონის მიუხედავად პირველი

    0
    გასულია
    TURBOO წევრი [?]

    26 აპრილი 2016 16:39

    meored zedized vin mogagebinebda ligas.mafia tamashobs dges mafia :)

    0
    --------------------
    "ბარსელონა" მეტია ვიდრე გუნდი.!
    messi.95
    messi.95 სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 16:21

    შარშან ლიგაზე რა გუნდები გამოვაგდეთ სიტი პესეჟე ბაიერნი იუვენტუსი ყველა თავის ქვეყნის ჩემპიონი წელს კიდე ატლეტიკოს ვერ გავცდით ატლეტიკოს რო ვერ მოუგებ რავიცი რა :@@

    0
    ...barCa..
    ...barCa.. სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 15:36

    ციტატა: kostarika
    arada neymarma da messim arcise kargi sezoni chaatares :D

    Yvela 60gols xom ver gaitans

    0
    Basic
    Basic სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 15:27

    ციტატა: kostarika
    arada neymarma da messim arcise kargi sezoni chaatares :D

    Neym ki da Leos ar chautarebia cudi sezoniii

    0
    გასულია
    kostarika Culé [?]

    26 აპრილი 2016 15:19

    arada neymarma da messim arcise kargi sezoni chaatares :D

    0
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    26 აპრილი 2016 15:11

    წინ ევროპის ჩემპიონატი არის და საკმაოდ ძნელია გამოიცნო ადამიანმა ოქროს ბურთზე სამეული როგორი იქნება ან საერთოდ ვინ მოიგებს მაგრამ ევროპაზე დიდად თუ ვერავინ გამოიჩინა თავი დიდი შანსია მესსი სუარეზი რონალდო იყოს სამეულში ისიც თუ რეალმა ლიგის ფინალში გააღწია ან მოიგო ლიგა თორე ვოლსფბურგთან მალმიოსთან შახტართან და რომასთან გატანილი გოლების გამო არავინ მისცემს ოქროს ბურთს თუ ვერ მოიგო ლიგა ))) ნეიმარი წელს არ მომწონს ინიესტა საოცერია იმედი ვიქონიოთ ესპანეთი იზავს რამეს ეუროზე და ინიესტა მოხვდება სამეულში. რაც შეეხება რეკორდს შესანიშნავია ჯერ 122 გოლის გატანა შარშანდელ სეზონში და ახლა მისი გაუმჯობესება თან წელს უფრო ნაკლებ თამაში მიიღო მონაწილეობა ტრიომ

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    kalandadze
    kalandadze სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 15:00

    ამათ გარეშე რა გვეშველებოდა

    0
    Basic
    Basic სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 14:53

    ციტატა: CR7-gio
    ყველა დროიის საუკეთესო ტრიო... უდავოდ საუკეთესო....

    "Realis" fani ro amas ityvis...

    0
    gabi
    gabi სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 14:25

    SHARSHAN GAAKETES ES DA WELS MOXSNIAN MAAMDE ES ARAIS UQNIA

    0
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    26 აპრილი 2016 14:25

    ამ ოთხ თამაშში 10 გოლი მაინც უნდა გაიტანონ მეტი თუ არა, ბოლო ორ მატჩში სუარესმა იმდენი გაიტანა არ გამიკვირდება დანარჩენებშიც თუ გაიგიჟა თავი

    0
    Basic
    Basic სტუმარი [?]

    26 აპრილი 2016 14:23

    ციტატა: Ikks
    რეკორდი იყო ეს თუ არა ?

    Gaimeores.da romelime erts mainc tu gaitans rekordi iqnebaa

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge