სუარესი: "ჩემი მთავარი მიზანი ბომბარდირობა არაა"

სუარესი: "ჩემი მთავარი მიზანი ბომბარდირობა არაა"

"ბარსელონას" ვარსკვლავი ლუის სუარესი, რომელმაც "ხიხონს" 4 გოლი გაუტანა, პრიმერას 35-ტურში გამართული მატჩის (6:0) შემდეგ კომენტარს აკეთებს და აცხადებს, რომ მისი მთავარი მიზანი ესპანეთის ჩემპიონატის საუკეთესო ბომბარდირობა არაა.

"მიკვირს, რომ 3 დღეში 8 გოლი გავიტანე. უბრალოდ, მინდა, გუნდს დავეხმარო.

ჩემი მთავარი მიზანი პრიმერას საუკეთესო ბომბარდირობა არაა, მაგრამ, თანაგუნდელების დახმარების წყალობით, ბევრს ვიტან. თუ ბომბარდირი გავხდები, კარგი იქნება, თუმცა პრიორიტეტს ესპანეთის ჩემპიონატის მოგებას ვანიჭებ.

პირველი ტაიმი რთული გამოდგა, ზოგჯერ სასურველ ტემპში ვერ ვთამაშობდით. ბურთი საჭირო სისწრაფით არ მოძრაობდა. შესვენებაზე გავაანალიზეთ, რომ მეორე ტაიმში უფრო სწრაფები უნდა ვყოფილიყავით.

ნეიმარს პენალტი დავუთმე? ფეხბურთელისთვის მთავარი საკუთარ ძალებში თავდაჯერებულობაა. ყველა მოთამაშე თავს გუნდისთვის სასარგებლოდ გრძნობს და ეს კარგ გავლენას ახდენს ყველაფერზე".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    CELTIC
    სტუმარი [?]
    #31 25 აპრილი 2016 08:54
    0
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Ivan samorano
    Ra gixariat am barsas fanebs ver gavige.mesistan DA iniestastan suaresi ro xdeba bombardiri maseti barselonas gavartyi me.mess I ar iyos DA suaresi Ra's gaitanda ganaxebdit.ronaldoa ki tvitonac gakvs DA pasebsac iyenebs.tviton gatanashi moment is sheqmna vigulisxme.

    ჰააა გამეცინა ინიესტა და მესი რონალდოსგან განსვავებით გუნდორი მოთამაშეები არიან მათტვის პირველი გუნდია და მერე სახელი დარა პირიქით როგორც რონალდო აკეთებს ჯერ სახელი და მერე გუნდი აი ამაში განსხვავდება ბარსასა და რეალს შორის ნაღალი და დაბალი დონე რეალი შედგება ერთ კაციანი გუნდია ბარსა კიდე თერთმეტ კაციანი გუნდია

    ციტატა: messimessi
    Au magari mkidia suaresis bombardiroba erti magis jeka dedac.messi ro xdebodes mashin kai iqneboda. Mokled mezizgeba aseti barsa suaresi ro haxades mtavari gamtani.magis dzalat pichichi dedac. Wels imdeni ar gavichalichot ro marto am qofakis pichichi dagvrches. Imedia gaisad iseve messi iqneba mtavari gamtani

    შენ ბარსას ფანი ხარ თუ მესის??

    ყველა გუნდში გამტანი უნდა იყოს ცენტრ-ფორვარდი, და არა მარჯვენა ფრთა ან მარცხენა ფრთა (რონალდო და მესის ვგულისხმობ) კაი თუ მესიც გაიტანს ბევრს მარა ფორვარდის ფუნქცია ზუსტად გოლებია
    Culé [?]
    #30 25 აპრილი 2016 00:33
    0
    Montoia chveni Kaci gvyvavs betishi :D tan messia magis mxares :D mess is Ra namusit gamoekideba principshi gamokidebasac azri AR aqvs :D
    messimessi
    სტუმარი [?]
    #29 24 აპრილი 2016 23:16
    0
    ციტატა: the king is messi
    ციტატა: Ivan samorano
    Ra gixariat am barsas fanebs ver gavige.mesistan DA iniestastan suaresi ro xdeba bombardiri maseti barselonas gavartyi me.mess I ar iyos DA suaresi Ra's gaitanda ganaxebdit.ronaldoa ki tvitonac gakvs DA pasebsac iyenebs.tviton gatanashi moment is sheqmna vigulisxme.

    ეს ვინ ყ*ეა გააჯვით აქედან რა ყ*ე მადრიდისტებო

    Ara xar dzma martali mase ro agineb xalxs. Mara komentarze gamecina ddd
    the king is messi
    სტუმარი [?]
    #28 24 აპრილი 2016 22:08
    0
    Ivan samorano
    Ra gixariat am barsas fanebs ver gavige.mesistan DA iniestastan suaresi ro xdeba bombardiri maseti barselonas gavartyi me.mess I ar iyos DA suaresi Ra's gaitanda ganaxebdit.ronaldoa ki tvitonac gakvs DA pasebsac iyenebs.tviton gatanashi moment is sheqmna vigulisxme.

    ეს ვინ ყ*ეა გააჯვით აქედან რა ყ*ე მადრიდისტებო
    moeata edo 10
    სტუმარი [?]
    #27 24 აპრილი 2016 21:27
    0
    Сообщениkai ra
    Culé [?]
    #26 24 აპრილი 2016 21:06
    0
    თქვაა კაცმა არ ვარ პიჟონი რონალდო და არ ვიხევი პროჭზე როცა გოლი არ გამაქოო winked
    Ivan samorano
    სტუმარი [?]
    #25 24 აპრილი 2016 20:14
    0
    Ra gixariat am barsas fanebs ver gavige.mesistan DA iniestastan suaresi ro xdeba bombardiri maseti barselonas gavartyi me.mess I ar iyos DA suaresi Ra's gaitanda ganaxebdit.ronaldoa ki tvitonac gakvs DA pasebsac iyenebs.tviton gatanashi moment is sheqmna vigulisxme.
    მწერალი [?]
    #24 24 აპრილი 2016 19:54
    0
    ციტატა: graciasxavi6
    სუა რა ძმაა შენ კი არ დაუთმე ემოს მესიმ დაგითმოთ ორივეს თორე რო მოენდომებინა ჩემ ფეხებს გაიტანდით რომელიმე :D

    lol
    graciasxavi6
    სტუმარი [?]
    #23 24 აპრილი 2016 18:56
    0
    სუა რა ძმაა შენ კი არ დაუთმე ემოს მესიმ დაგითმოთ ორივეს თორე რო მოენდომებინა ჩემ ფეხებს გაიტანდით რომელიმე :D
    sabadaana
    სტუმარი [?]
    #22 24 აპრილი 2016 18:43
    0
    ციტატა: Ivan samorano
    Kiii daeweva messii ratkmaunda ogond vaskesss

    აბა შენ რონალდოს ქონიყო 2 თვე ტრავმა ცჰემ ფეხებს გაიტანდა 31 და 17 გოლს
    forever cule❤️❤️❤️
    სტუმარი [?]
    #21 24 აპრილი 2016 18:20
    0
    mtyuans davajvi
    ლიონელი
    სტუმარი [?]
    #20 24 აპრილი 2016 17:24
    0
    მაგარი კაცი ხარ
    messimessi
    სტუმარი [?]
    #19 24 აპრილი 2016 16:51
    0
    Au magari mkidia suaresis bombardiroba erti magis jeka dedac.messi ro xdebodes mashin kai iqneboda. Mokled mezizgeba aseti barsa suaresi ro haxades mtavari gamtani.magis dzalat pichichi dedac. Wels imdeni ar gavichalichot ro marto am qofakis pichichi dagvrches. Imedia gaisad iseve messi iqneba mtavari gamtani
    messi.95
    სტუმარი [?]
    #18 24 აპრილი 2016 16:25
    0
    Цитата: vegassi54
    სუარესი იტანს თუ ვერა ყოველთვის ბოლომდე იხარჯება.

    მართალია კაი იქნებოდა თუ ნეიმარი აიღებდა სუარესისგან მაგ მაგალითს
    Royal Madrid
    სტუმარი [?]
    #17 24 აპრილი 2016 16:21
    0
    გეტყობა. wink
    Culé [?]
    #16 24 აპრილი 2016 16:14
    0
    სუარესი იტანს თუ ვერა ყოველთვის ბოლომდე იხარჯება.
    მწერალი [?]
    #15 24 აპრილი 2016 15:51
    0
    Цитата: Ivan samorano
    Kiii daeweva messii ratkmaunda ogond vaskesss

    no საიტი გაგიფუჭდათ ყანელებო?
    JuDo1
    სტუმარი [?]
    #14 24 აპრილი 2016 15:48
    0
    აბა რა მთავარი მოგებააა ლა ლიგის და კოპასი მარა რონის რომ ჩახდი მომბარდირთა ცხრილში მაგაეც კაიაა მიდი სუარეზ მაგარი ხარ <3 ვამოს ვამოსსსსსს :*
    Ivan samorano
    სტუმარი [?]