მათეუსი: "ჩემპიონთა ლიგას "ბაიერნი", "ბარსელონა" ან პსჟ მოიგებს"

  • 15-03-2016, 00:34
  • მათეუსი: "ჩემპიონთა ლიგას "ბაიერნი", "ბარსელონა" ან პსჟ მოიგებს"

    ლეგენდარული გერმანელი ფეხბურთელი ლოთარ მათეუსი მიიჩნევს, რომ "ბარსელონა" ჩემპიონთა ლიგის მოგების ერთ-ერთი მთავარი ფავორიტია.

    "ჯერ კიდევ წილისყრამდე ვთქვი, რომ "პარი სენ ჟერმენს" "რეალზე" მეტი შანსები აქვს. ვფიქრობ, ტიტულის მფლობელი "ბაიერნი", "ბარსელონა" ან პსჟ გახდება", - აცხადებს მათეუსი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 32 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    მეტი ვიდრე სპორტი
    მეტი ვიდრე სპორტი სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 22:21

    რომელიგაცა მოიგებს lool

    0
    გასულია
    culee Culé [?]

    15 მარტი 2016 21:40

    ან ხაშურის მილანი ან ზუგდიდის ბაია ან მეტალურგი ან ის ან ეს

    1
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    15 მარტი 2016 13:45

    ციტატა: Uncle Joe
    სიზმარში ვნახე ბაიერნს ვეთამაშებოდით სახლში, ანუ ფინალამდე და პირველი თამაში მოვუგეთ 2-0, მერე მეორეშე მსაჯმა მაგრად იტაკავა და მაგის გამო გაგვიტანეს 1 გოლი... გამეღვიძა, ისე ვიყავი აღრენილი მსაჯზე lool
    rofl

    0
    LionelAndresMessi
    LionelAndresMessi სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 12:45

    დგღეის ჰალის 1 იანი ატლეტიკო - პსვ 2.5 ნაკლები და სიტის 1 იანი 5 კუში იქნება სავარაოდოდ

    0
    LionelAndresMessi
    LionelAndresMessi სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 12:43

    მათეუს როგორ გგონია მხოლოდ შენ ფიქრობ მასე ? თუმცა ბარსა რო მოიგებს ამაში 7 აზრი არაა.

    0
    Gauchooo
    Gauchooo სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 12:17

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: otika97
    ციტატა: isco alarkon
    ციტატა: ubralod miyvars es klubi
    ar vici ratom, magram mec vfiqrob, rom am darchenili 12 gundidan romeligacam unda moigos wels liga

    ragac mec mgonia ro romeligaca moigebs aucileblad

    ციტატა: otika97
    Atles 1 sitis 1 barcas ki da iuves gasvla ras fiqrobt

    iuves gasvlas ar vfirob mara raici raxdeba
    ციტატა: otika97
    Atles 1 sitis 1 barcas ki da iuves gasvla ras fiqrobt

    Iuve ertigoli unda da dalshe chaketva magas exerxeba da egaaa bbrat am biletis dawera minda tan ai ragac magrd mgoniaa da ravi

    კიელინი ისევ დამტვრეულია? მეეჭვება ამ დაცვით იუვემ ბავაფრიას თამაში ჩაუკეტოს. სახეს აახევს ბავარია მგონია ერთი 3-0


    ra iuves gasvla xo kargad xart :D bayerni minimum handikapit mougebs gadaobt?

    0
    Uncle Joe
    Uncle Joe სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 12:04

    სიზმარში ვნახე ბაიერნს ვეთამაშებოდით სახლში, ანუ ფინალამდე და პირველი თამაში მოვუგეთ 2-0, მერე მეორეშე მსაჯმა მაგრად იტაკავა და მაგის გამო გაგვიტანეს 1 გოლი... გამეღვიძა, ისე ვიყავი აღრენილი მსაჯზე lool

    1
    R A F I N H A A
    R A F I N H A A სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 11:58

    rame kargi bileti damawerinet bichebo?

    0
    Misoast
    Misoast სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 11:48

    The 25-year-old is also being monitored by Manchester United & Tottenham, and is available for around £9 million this summer
    ბარტრაზეა საუბარი

    1
    tornike futkaradze
    tornike futkaradze სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 11:47

    wels liga chvenia uvereni var

    1
    Misoast
    Misoast სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 11:07

    clapping

    0
    r.I.p johan cruyff
    r.I.p johan cruyff სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 10:33

    mateus getanxmebi magram bavaria am daqoqil barcas ar shexvdes tu ara mere gaaupatiure.. shens bavarias sruli am sityvis mnishvnelobit

    1
    ანუშკი
    ანუშკი სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 10:27

    მართალია.ეს.კაცი wink

    0
    otika97
    otika97 სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 09:15

    ციტატა: isco alarkon
    ციტატა: ubralod miyvars es klubi
    ar vici ratom, magram mec vfiqrob, rom am darchenili 12 gundidan romeligacam unda moigos wels liga

    ragac mec mgonia ro romeligaca moigebs aucileblad

    ციტატა: otika97
    Atles 1 sitis 1 barcas ki da iuves gasvla ras fiqrobt

    iuves gasvlas ar vfirob mara raici raxdeba
    ციტატა: otika97
    Atles 1 sitis 1 barcas ki da iuves gasvla ras fiqrobt

    Iuve ertigoli unda da dalshe chaketva magas exerxeba da egaaa bbrat am biletis dawera minda tan ai ragac magrd mgoniaa da ravi

    0
    cule cule 10 10
    cule cule 10 10 სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 09:00

    ციტატა: folk
    ციტატა: ini888
    ციტატა: folk
    ბიჭებო ლიგის თმაშს პირველი არ აჩვნებეს არც მეორე არხის პროგრამაშია თუ იცით იქნება ?

    Iqneba iqnebaaa pirvel arxzeee mteli sezonia mag arxebze gadis da exla xoar shewyvetaven erti pirvelze iqneba meore meorearxze

    იმედია გაიხარე მადლობა პასუხისთვის

    ციტატა: folk
    ციტატა: ini888
    ციტატა: folk
    ბიჭებო ლიგის თმაშს პირველი არ აჩვნებეს არც მეორე არხის პროგრამაშია თუ იცით იქნება ?

    Iqneba iqnebaaa pirvel arxzeee mteli sezonia mag arxebze gadis da exla xoar shewyvetaven erti pirvelze iqneba meore meorearxze

    იმედია გაიხარე მადლობა პასუხისთვის

    Weria programashi chemtan

    0
    otika97
    otika97 სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 08:36

    Atles 1 sitis 1 barcas ki da iuves gasvla ras fiqrobt

    0
    ubralod miyvars es klubi
    ubralod miyvars es klubi სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 08:29

    ar vici ratom, magram mec vfiqrob, rom am darchenili 12 gundidan romeligacam unda moigos wels liga

    0
    yanamadridi)
    yanamadridi) სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 07:33

    ციტატა: cezo45
    აუ ამან რა თქვაააა დაუჯერებელია ჩამოთვალა ყველა ფაორიტი wink მაგრამ იუვე უშანსოდ არაააა ბავარიასთან რავი რა მაინც იუვეს გასვლა მგონია შემდეგ ეტაპზეე..

    mec 2 ni mgonia eg tamashi tan 7akvs kushi banned

    0
    გასულია
    cezo45 Culé [?]

    15 მარტი 2016 03:01

    აუ ამან რა თქვაააა დაუჯერებელია ჩამოთვალა ყველა ფაორიტი wink მაგრამ იუვე უშანსოდ არაააა ბავარიასთან რავი რა მაინც იუვეს გასვლა მგონია შემდეგ ეტაპზეე..

    0
    David;)
    David;) სტუმარი [?]

    15 მარტი 2016 02:45

    ასეთ ბარსელონასთან არც ბაიერნს და არც პარიზს შანსი არ აქვთ რასაც უნდათ მოედანზე იმას აკეთებენ და ყველაზე მნიშვნელოვანი ისარის ღOმ ბევრი კარგი გუნდი აზიარა განადგურებას რავიცი ყველაფერი შეიძება მოხდეს მაგრამ ამ ეს ბარსელონა ჩემპიონთა ლიგას მოიგებს ზედიზედ!

    ციტატა: David;)
    ასეთ ბარსელონასთან არც ბაიერნს და არც პარიზს შანსი არ აქვთ რასაც უნდათ მოედანზე იმას აკეთებენ და ყველაზე მნიშვნელოვანი ისარის რომ ბევრი კარგი გუნდი აზიარა განადგურებას რავიცი ყველაფერი შეიძება მოხდეს მაგრამ ამ ეს ბარსელონა ჩემპიონთა ლიგას მოიგებს!

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV