L'Equipe: მესი ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში მე-4 საუკეთესო ფეხბურთელია

  • 5-03-2016, 12:10
  • L'Equipe: მესი ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში მე-4 საუკეთესო ფეხბურთელია

    ავტორიტეტულმა ფრანგულმა სპორტულმა გამოცემამ, L'Equipe-მ, ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში 100 საუკეთესო ფეხბურთელი გამოარჩია. ფრანგი ჟურნალისტების რჩეული მადრიდის "რეალის" ლეგენდა ალფრედო დი სტეფანო გახდა, ლიონელ მესიმ კი მე-4 ადგილი დაიკავა.

    L'Equipe-ს ვერსიით ჩემპიონთა ლიგის ისტორიაში 10 საუკეთესო ფეხბურთელის სია ასე გამოიყურება:

    1. ალფრედო დი სტეფანო

    2. ფრანსისკო ხენტო

    3. პაოლო მალდინი

    4. ლიონელ მესი

    5. კრიშტიანუ რონალდუ

    6. ფილ ნილი

    7. ფერენც პუშკაში

    8. ექტორ რიალი

    9. გერდ მიულერი

    10. რაული

    ასეულში, მესის გარდა, "ბარსელონას" შემდეგი ფეხბურთელები მოხვდნენ: იოჰან კრუიფი (14), ჩავი (15), ანდრეს ინიესტა (17), ვიქტორ ვალდესი (26), ხერარდ პიკე (28), კარლეს პუიოლი (29), რონალდ კუმანი (35), სამუელ ეტოო (43), დანი ალვესი (54), სერხიო ბუსკეტსი (59), ლუის სუარეს მირამონტესი (66), ტიერი ანრი (84), ანდონი სუბისარეტა (92), ლუიშ ფიგუ (99).

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    AlenHalilovic
    AlenHalilovic სტუმარი [?]

    6 მარტი 2016 21:57

    ჩემმა მეზობელმა ცალთვალა ზაურამ შეადგინა ეს სია? რა აბსურდია ტო

    0
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    6 მარტი 2016 21:06

    იუდას რა უნდა ჩვენს სიაში??? am

    0
    King Leo
    King Leo სტუმარი [?]

    6 მარტი 2016 11:13

    გოჩას შედგენილი სიაა ეს? rofl rofl

    1
    neygio
    neygio სტუმარი [?]

    6 მარტი 2016 10:11

    ენრიკე რა როჟაა ჯერ მესი მერე რონალდო დაგენაძლევებით რეალის მწვრთნელი რო იყოს ჯერ რონალდოს შეიყვანდა მერე მესის

    0
    neygio
    neygio სტუმარი [?]

    6 მარტი 2016 10:10

    მართალი ხარ

    0
    გასულია
    blog Culé [?]

    5 მარტი 2016 23:26

    ფიგუს ხმა ვინც მიეცით ჩამწკრივდით და...

    ციტატა: BARNABICHI
    ფიგუს დედაც am

    :D

    2
    Msn10
    Msn10 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 22:44

    Pirvelze ai mesito

    0
    ლიონელი
    ლიონელი სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 19:49

    პირველზეც ავა ლეო

    0
    luchito
    luchito სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 15:46

    ციტატა: dzuzga
    ციტატა: barca_leo_10
    ციტატა: luchito
    gavkari maset bombardirs. wels Ronaldo marto saxelia darchenili.

    wink წელს რა შუაშია საერთოდ ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია ლიგის, სხვათა შორის ლიგის ყველა დროის საუკეთესო ასისტენტებშიც რონალდო მგონი სამეულშია, ასეთი შედეგების მერე არ იმსახურებსო ვერ იტყვი fellow პირიქით

    ჯგუფური ეტაპის რეკორდიც რონალდოს ეკუთვნის და ერთ სეზონში ყველაზე მეტი გატანილი გოლიც რონალდოს აქვს(17) ამის მერე როგორ უნდა თქვა არ იმსახურებსო, ყველა რეკორდი ამისია მგონი ლიგაზე wink

    მარა მაინც მგონია რო კარიერის ბოლოს მესი იქნება ლიგის ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირიც და ასისტენტიც :fell

    mesis asaki uwyobs xels aba naxe ronaldos ramdeni matchit meti aq chatarebuli da mixvdebi rom mesi rom daewios mxolod drois sakitxia...

    sauketeso fexbutelebzea laparakiaq daara bombardirebzee. magariarasworiwesia bombardirobis gatvaliswineba sauketesos dasaxelebashi.. ronaldoze mteligunditamashobs ogond magan shegdos DA mesi gundze tamashobs.saujeteso fexburyels undasheezlos gadamwyvet momentshi gundis daxmareba. realmarotasi aigo imwlis dasawyisiadn dgemde damisaxele tamashi romelshic ronaldom gadamwybeti goli gaitana

    0
    Draco_29
    Draco_29 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 15:37

    რამდენიმე წლის შემდეგ ბუსი 15ეულში მაინც უნდა შევიდეს)) პიკე პუიზე წინ )))) და ვაფშე დისტეფანოო )) გარშოკი თასების მოგებაში მაგრები იყვნენ ) ლოლ )

    0
    barca_leo_10
    barca_leo_10 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 15:15

    ციტატა: dzuzga
    mesis asaki uwyobs xels aba naxe ronaldos ramdeni matchit meti aq chatarebuli da mixvdebi rom mesi rom daewios mxolod drois sakitxia...

    ვიცი სადღაც 20 თამაშით მეტი აქვს რონალდოს ჩატარებული, მაგიტო ვთქვი კარიერის ბოლოს 80% მესი უნდა იყოს ლიგის საუკეთესო ბომბარდირიც და ასისტენტიც

    0
    barca_leo_10
    barca_leo_10 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 15:00

    ციტატა: luchito
    gavkari maset bombardirs. wels Ronaldo marto saxelia darchenili.

    wink წელს რა შუაშია საერთოდ ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია ლიგის, სხვათა შორის ლიგის ყველა დროის საუკეთესო ასისტენტებშიც რონალდო მგონი სამეულშია, ასეთი შედეგების მერე არ იმსახურებსო ვერ იტყვი fellow პირიქით

    ჯგუფური ეტაპის რეკორდიც რონალდოს ეკუთვნის და ერთ სეზონში ყველაზე მეტი გატანილი გოლიც რონალდოს აქვს(17) ამის მერე როგორ უნდა თქვა არ იმსახურებსო, ყველა რეკორდი ამისია მგონი ლიგაზე wink

    მარა მაინც მგონია რო კარიერის ბოლოს მესი იქნება ლიგის ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირიც და ასისტენტიც fellow

    0
    yana madrid
    yana madrid სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 14:36

    კარიერსას რო დაამთავრებს პირველზე იქნება

    2
    luchito
    luchito სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 13:58

    ციტატა: barca_leo_10
    ციტატა: luchito
    raunda ronaldis meotxeze??ronaldiniooooooo

    ჩემპიონთა ლიგის ყველა დროის ბომბარდირი ეგაა და რატო არ უნდა wink

    gavkari maset bombardirs. wels Ronaldo marto saxelia darchenili. gundis lideriqvia DA chempionatshi golebis mesamedi penlebitaaq gatanili.

    0
    barca_leo_10
    barca_leo_10 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 13:40

    ციტატა: luchito
    raunda ronaldis meotxeze??ronaldiniooooooo

    ჩემპიონთა ლიგის ყველა დროის ბომბარდირი ეგაა და რატო არ უნდა wink

    0
    tiery henry
    tiery henry სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 13:15

    მალე პირველი გახდება

    0
    luchito
    luchito სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 12:55

    raunda ronaldis meotxeze??ronaldiniooooooo

    0
    გასულია
    marusa barcelona მწერალი [?]

    5 მარტი 2016 12:50

    ფიგუ 99
    angry
    feel

    0
    გასულია
    გიორგი ჩანგელია Culé [?]

    5 მარტი 2016 12:45

    ლუის ენრიკე არაა?

    2
    --------------------
    LIONEL ANDRES LEO MESSI
    barca_leo_10
    barca_leo_10 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 12:39

    მინიმუმ 2 ლიგას კიდე მოიგებს ბარსაში

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV