"ბარსა" და მესი წლის საუკეთესო კლუბისა და სპორტსმენის წოდებისთვის იბრძოლებენ

  • 3-03-2016, 11:38
  • "ბარსა" და მესი წლის საუკეთესო კლუბისა და სპორტსმენის წოდებისთვის იბრძოლებენ

    საფეხბურთო კლუბი "ბარსელონა" და მისი არგენტინელი ლიდერი ლიონელ მესი 2015 წლის საუკეთესო სპორტული კლუბისა და საუკეთესო სპორტსმენის წოდებისთვის იბრძოლებენ.

    საუბარი Laureus World Sports Awards-ზე გვაქვს. "ბარსელონას" ეს ჯილდო 2012 წელს აქვს მოგებული. 2015 წელს 5 ტიტულის მოგების გამო, კატალონიელებს იგივე მიღწევის გამეორების შანსი ეძლევათ. მათი კონკურენტები ახალი ზელანდიის რაგბის ნაკრები, "გოლდენ სთეითი" (კალათბურთი), ბრიტანეთის დევისის თასის ნაკრები (ჩოგბურთი), მერსედესის გუნდი (F1) და აშშ-ს ქალთა საფეხბურთო ნაკრები იქნება.

    ლიონელ მესი Laureus World Sports Awards-ზე წლის საუკეთესო სპორტსმენის ნომინაციაზე მეხუთედაა წარდგენილი. არგენტინელს ეს ჯილდო ჯერ არ მოუგია. მისი კონკურენტები უსაინ ბოლტი, სტეფ კარი, ნოვაკ ჯოკოვიჩი, ლიუის ჰამილტონი და ჯორდან სპითი იქნებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    lika24
    lika24 სტუმარი [?]

    5 მარტი 2016 10:23

    აუ ქარი რა კლასნია love

    0
    kodala
    kodala სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 21:58

    უეჭველი wink

    0
    BarcaBatumi
    BarcaBatumi სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 19:42

    საქართველოს პარლამენტის ყოფილმა
    დეპუტატმა , ვან ბაიბურთმა გაზეთ "ახალ
    თაობასთან ” ინტერვიუში არგენტინის
    ნაკრებისა და "ბარსელონას ” ფეხბურთელის ,
    ლიონელ მესის შესახებ ისაუბრა . ბაიბუთმა
    განაცხადა , რომ " ბარსას” ათიანს სომხური
    ფესვები აქვს .
    " ძალიან მინდა ასეთი კავშირები მესისთან
    ვიპოვო , მაგრამ არაფერი გამომდის. მესი
    სომხურად არაფერს ნიშნავს .
    ლიონში ბევრი სომეხი ცხოვრობს . ეტყობა , ამ
    მესის მამას რაღაც კავშირი აქვს
    აქაურობასთან და ამიტომაც დაარქვა შვილს
    ასეთი სახელი . მესიც, ფაქტობრივად , სომეხია ” .

    :DDDDDDDDDDDDD

    0
    ლიონელი
    ლიონელი სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 18:38

    აბა ჩვენ ვიცით

    0
    ...barCa..
    ...barCa.. სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 18:07

    ციტატა: jack slater
    რა უბედურებაა ამდენი ზანგი.მესის უნდა მიცენ ტროფეი,თუნდაც იმიტომ რომ ზანგი არაა

    Rasisti xar dzmaa

    3
    yana madrid
    yana madrid სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 15:43

    ციტატა: jack slater
    რა უბედურებაა ამდენი ზანგი.მესის უნდა მიცენ ტროფეი,თუნდაც იმიტომ რომ ზანგი არაა

    ერთ ზანგს მხედავ მხოლოდ wink კანის ფერს რა მნიშვნელობა აქვს

    0
    yana madrid
    yana madrid სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 15:32

    მესიმ უნდა აიღოს და ეს ჯილდოც ექნება wink

    0
    BOJAN KRKIC.
    BOJAN KRKIC. სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:46

    არანაირად ... დაფრინავდა ჰაინკესის ბაიერნი მარტო დორტმუნდი თუ შეაჩერებდა ხოლმე მარა სადაც საჭირო იყო მაინც მოუგეს ... ბევრად შემტევი იყო ის გუნდი ვიდრე ეხლა

    0
    ARDA TURAN LIONEL MESSI
    ARDA TURAN LIONEL MESSI სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:42

    სიახლეეეეეეეეეეებბბბბბბბბბიიიიიუი

    0
    leo messi234567
    leo messi234567 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:30

    Leo tu gachereben barselonasac gacherebs gvardiolas sheudzlia mteli barsaa gaacheros garda leosi eg sharshanac dapiqsirda ntavaria leos wauvides tanashi da nisi gamcherebeli aravin araa

    0
    cule cule 10 10
    cule cule 10 10 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:24

    როგორც ხედავთ,
    კატალონიის "ბარსელონა"
    თავის საშინაო არენაზე,
    "კამპ ნოუზე" ძალიან
    კარგად ასპარეზობს და
    შესანიშნავ შედეგსაც
    აჩვენებს.
    "ლურჯ-
    ბროწეულისფრებმა"
    ბოლოს მატჩი "კამპ ნოუზე"
    2015 წლის 21 თებერვალს,
    "მალაგასთან" წააგეს
    ანგარიშით 0-1, ამის შემდეგ
    უკვე 1 წელზე მეტი გავიდა
    და "ბლაუგრანა" საკუთარ
    კედლებში კვლავ
    დაუმარცხებელია.
    ასევე აღსანიშნავია ის
    ფაქტიც, რომ მას შემდეგ,
    რაც "ბარსელონას"
    სათავეში ლუის ენრიკე
    ჩაუდგა, გუნდმა "კამპ
    ნოუზე" სულ 2 მატჩი წააგო,
    ერთი "სელტასთან" 1-0 და
    მეორე ზემოთ ხსენებულ
    "მაალაგასთან", ეს
    ყველაფერი ბოლო 20 თვეში.

    3
    messi400
    messi400 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:22

    ციტატა: Fan 1990
    ციტატა: graciasxavi6
    ციტატა: Aron Ralston
    ციტატა: Fan 1990
    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    კი გეთანხმები მთავარია ტრავმა არავინ მიიროს და როგორც წინა სეზონი ისე ჩავამთავროდ ესეც და ბაიერნს კიდე გავცდებით ნეიმარი მესი სუარესი გვყავს ბოლოსდაბოლოს მესი სუარესი ნეიამრი გვყავს
    მასეც ნუ ვიტყვით დორტმუნდია წინ და არის რაღაც ინტრიგა მე ძალიან გამიხარდება დორტმუნდი თუ მოიგებს ბუნდესლიგას, აი იუვენტუსი რას იზავს იქ საინტერესოა, ფაქტია რომ ბავარია ტიკი ტაკას ვერ ყომარობს,რა გუნდი ჩაიბარა და დღეს რა თამაშს თამაშობენ,

    ბაიერნის იგრა ტოტალიზატორი იყო სუფტა და მეტი არაფერი გინდა ლივე სიტი მაგით ვერ განსაზღვრავ ბაიერნს მოგებლი აქ უკვე ჩემპიონატი და ძალებს ზოგავს ჩვენ კი უნდა მოვუმატოთ ცოტა მოვუკელით ეხლა

    Bavarias aq mogebuli da chven ara? Tumca bavaria udzlieresi gundia..ra gundic chaibara gvardiolam imaze uketac atamashebs chemi azrit

    0
    Fan 1990
    Fan 1990 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:05

    ციტატა: graciasxavi6
    ციტატა: Aron Ralston
    ციტატა: Fan 1990
    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    კი გეთანხმები მთავარია ტრავმა არავინ მიიროს და როგორც წინა სეზონი ისე ჩავამთავროდ ესეც და ბაიერნს კიდე გავცდებით ნეიმარი მესი სუარესი გვყავს ბოლოსდაბოლოს მესი სუარესი ნეიამრი გვყავს
    მასეც ნუ ვიტყვით დორტმუნდია წინ და არის რაღაც ინტრიგა მე ძალიან გამიხარდება დორტმუნდი თუ მოიგებს ბუნდესლიგას, აი იუვენტუსი რას იზავს იქ საინტერესოა, ფაქტია რომ ბავარია ტიკი ტაკას ვერ ყომარობს,რა გუნდი ჩაიბარა და დღეს რა თამაშს თამაშობენ,

    ბაიერნის იგრა ტოტალიზატორი იყო სუფტა და მეტი არაფერი გინდა ლივე სიტი მაგით ვერ განსაზღვრავ ბაიერნს მოგებლი აქ უკვე ჩემპიონატი და ძალებს ზოგავს ჩვენ კი უნდა მოვუმატოთ ცოტა მოვუკელით ეხლა

    0
    Aron Ralston
    Aron Ralston სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 13:02

    ციტატა: graciasxavi6
    ციტატა: Aron Ralston
    ციტატა: Fan 1990
    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    კი გეთანხმები მთავარია ტრავმა არავინ მიიროს და როგორც წინა სეზონი ისე ჩავამთავროდ ესეც და ბაიერნს კიდე გავცდებით ნეიმარი მესი სუარესი გვყავს ბოლოსდაბოლოს მესი სუარესი ნეიამრი გვყავს


    ბაიერნის იგრა ტოტალიზატორი იყო სუფტა და მეტი არაფერი გინდა ლივე სიტი მაგით ვერ განსაზღვრავ ბაიერნს მოგებლი აქ უკვე ჩემპიონატი და ძალებს ზოგავს ჩვენ კი უნდა მოვუმატოთ ცოტა მოვუკელით ეხლა

    მოიცა ეხა რატო საზღვრავ გუშინდელით? ეგეთი თამაშით არასდროს არ გავსანზღვრავ და საერთოდ საიდან მოიტანე რომ ამას გუშინ რაც მოხდა იმიტომ ვამბობთ? ბარსელონა კოზირი ბაიერნთან მსნ ინი და ბუსი იქნებიან ..კაი ლეო გააჩერეს ნეიმარს ვერ გააჩრებენ მითუმეტეს იცი როგორ ფორმაშია წელს და წიან წლის ნეიამრს ათი თავით ჯობს აქით კიდე სუარესი გვყავს ბურთი ტუ მიიღო საჯარიმოსთან ახლოს უკვე 78% საგოლე მომენტი ჩნდება მოკლედ დაცვავც დაბალასნებული გვყავს და საკმაოდ დიდი შანსი გვაქ რომ პეპიტოს ბაერნს კიდე ჩავუტაროტ კლასი და ტიტოს დროს რაც გვქნეს ბოლომდე არ გადაგვიხდია მაგისთვის მოკლედ საიდან მოიტანა გუშინდელი თამაში ეგრე არ ვსაზღვრავ ფეხბურთს

    2
    graciasxavi6
    graciasxavi6 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:54

    ციტატა: Aron Ralston
    ციტატა: Fan 1990
    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    კი გეთანხმები მთავარია ტრავმა არავინ მიიროს და როგორც წინა სეზონი ისე ჩავამთავროდ ესეც და ბაიერნს კიდე გავცდებით ნეიმარი მესი სუარესი გვყავს ბოლოსდაბოლოს მესი სუარესი ნეიამრი გვყავს


    ბაიერნის იგრა ტოტალიზატორი იყო სუფტა და მეტი არაფერი გინდა ლივე სიტი მაგით ვერ განსაზღვრავ ბაიერნს მოგებლი აქ უკვე ჩემპიონატი და ძალებს ზოგავს ჩვენ კი უნდა მოვუმატოთ ცოტა მოვუკელით ეხლა

    0
    Aron Ralston
    Aron Ralston სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:50

    ციტატა: Fan 1990
    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    კი გეთანხმები მთავარია ტრავმა არავინ მიიროს და როგორც წინა სეზონი ისე ჩავამთავროდ ესეც და ბაიერნს კიდე გავცდებით ნეიმარი მესი სუარესი გვყავს ბოლოსდაბოლოს მესი სუარესი ნეიამრი გვყავს

    0
    Fan 1990
    Fan 1990 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:45

    ეს ისედაც ცხადია რომ მოვიგებთ ლიგაა მთავარი, თუ ღმერთმა ინება და უტრავმოდ ვივლით ჩვენი გამჩერებელი არამგონია ვინმე იყოს, გვარდიოლას ბაიერნი რომ არაფრის გამჩერებელია ეგ ფაქტია

    0
    Aron Ralston
    Aron Ralston სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:42

    აი კოპა რომ მოეგო ლეოს მისცემდენ დიდი ალბათობით რა ამ ჯილდოს მარა 5 ტიტული რეკორდები და საოცარი თამაში აჩვენა ლეომ წინა სეზონში და ღირსია მოიგოს

    1
    barca_leo_10
    barca_leo_10 სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:32

    ჯოკოვიჩი ან ბოლტი

    0
    《DiNiTo CuLe 》... ...
    《DiNiTo CuLe 》... ... სტუმარი [?]

    3 მარტი 2016 12:29

    Mესი კI არი ღIრსი რო მოოგოს smile

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV