„ბარსელონა ბ“-ს მცველი კარიერას „ბენფიკაში“ გააგრძელებს

„ბარსელონა ბ“-ს მცველი კარიერას „ბენფიკაში“ გააგრძელებს

პორტუგალიური "ბენფიკა" კატალონიის "ბარსელონას" სარეზერვო გუნდის მცველის, ალექს გრიმალდოს ტრანსფერზე შეუთანხმდა. იტყობინება, Record.

20 წლის ფეხბურთელი, რომელიც "ბარსელონა ბ"-ში ასპარეზობს, "ბენფიკასთან" 4,5 წლიან კონტრაქტს გააფორმებს. როგორც გავლენიანი ესპანური გამოცემა Marca იტყობინება, "ბენფიკა" ტრანსფერის სანაცვლოდ 1 მილიონ ევროს გადაიხდის. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    R A F I N H A
    სტუმარი [?]
    #19 23 დეკემბერი 2015 20:51
    0
    ამათ შიდ ხოარ აქვთ ეს არ გაყიდონ ძაან მაგარია ძალიან მაგარი დადგებაა მომავალი ალბაა
    nika_messi
    სტუმარი [?]
    #18 23 დეკემბერი 2015 18:56
    0
    არადა თქვენ ერთი 3 წლის წინ უნდა გენახათ რამხელა იმედები მყარდებოდა ამ ბიჭზე fellow ახალი კარლოსი უნდა დამდგარიყო. დაჟე მახსოვს ფორუმებზე, ალბას რომ ვყიდულობდით არ გვინდაო წერდნენ, 3-4 წელიწადსი ესეთი მხეცი გვეყოლებაო გრიმალდოს სახით კარლოსს ჯიბეში ჩაისმევსო wink მერე მყესებიც გაიწყვიტა მგონი და ვეღარ განვითარდა მოკლედ.
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #17 23 დეკემბერი 2015 18:24
    0
    ციტატა: Ikks
    მცველიო? ბარსა ბ-ს რომ მცველები ჰყავდეს ახლა იქ არ იქნებოდნენ ! აახვიოს

    განაპირა მცველია. ბარსას განაპირა მცველებზე ყავს ორი უმაღლესი დონის ფეხბურთელი, მიდი და ამოაგდე.
    BOJAN KRKIC.
    სტუმარი [?]
    #16 23 დეკემბერი 2015 18:18
    0
    ციტატა: aNonymous ))
    ეს რომ წესიერი ყოფილიყო დააწინაურებდნენ ლუბოი კაი მცველი ამის ასაკში უკვე ასნავნოიშია ასნავნოიში თუ არა ძირითად გუნდში მაინც არის აგერ ვარანე 19 წლის იყო რელის ძირითადში რო თამაშობდა იგივე ლაპორტე სტოუნსი მარკინოსი ნუ თუ მოხდა სასწაული და წინ წავიდა დავიბრუნებთ რა პრობლემაა


    Jer iqidan daviwyot ro vinc shen chamotvale centraluri mcvelebi Arian da Grimaldi marcxena mcvelia... Albas gave dzaan ogond bevrad magari dartymaaqvs jarimebsac magrad urtyams... Mara albas jer ver amoagdebs da jobia wavides da gamosyidvis ufleba daitovon
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #15 23 დეკემბერი 2015 18:02
    0
    ციტატა: Lionel Messi - Pure Magic
    დღემდე ვერ გამიგია რა გააკეთა ზიდანმა მესიზე, თუნდაც ჩავიზე და ინიესტაზე მეტი. მესმის მსოფლიოს ტოპ-5 ფეხბურთელში არ შეიყვანო ჩავი, ინიესტა, ბუსკეტსი, მაგრამ ზიდანი რითაა მეტი მარადონაზე, მესიზე, პელეზე, კრუიფზე? ზიდანის თამაში იმდენად ეფექტური არ იყო, როგორიც მესის.
    ზიდანი იყო თავისი დროის უდაოდ გამორჩეული ფეხბურთელი, მაგრამ იმ დროში მე რონალდინიო როგორც ფეხბურთის გულშემატკივარი, 10 თავით მირჩევნოდა ზიდანს და ახლაც ასეა.

    არა საერთო ჯამით რომ გავანალიზოთ ზიდანი ჯობია ძმაო ხავისაც და ინიესტასაც,არის საფეხბურთო ასპექტები სადაც ინიესტა და ხავი ჯობია ზიდანს თან ბევრად,მაგრამ არის ისეთი სათამაშო ასპექტები სადაც ზიდანი ჯობდა ორივეს და საბოლოოდ ზიდანს უფრო მეტი პლიუსი აღმოაჩნდება ჩემი აზრით ვიდრე ხავის და ინიესტას.ნუ ჩემი აზრით ზიდანი დაეხიოს ხავის,მაგრამ ეს ჩემი აზრია და არა რეალობა. მაგრამ გამოხვიდე და იძახო ზიდანი პელეს და მარადონას ჯობიაო და ნომერ პირველიაო ტეხავს თან ძალიან.
    რონალდინიო მეც მერჩივნა თავის დროზე ზიდანს,უბრალოდ რონალდინიოს მზე ადრე ჩაესვენა და მაგიტომ დადგა ზიდანი მასზე წინ საერთო ჯამში,თორე რონის რომ ქალებში და დისკოტეკებზე არ ეგულავა ვინ იცის რა სიმაღლეებს დაიპყრობდა? ზიდანი გენიალური ფეხბურთელი იყო,მაგრამ მადაც არის საფეხურები როგორც გენერლების წოდებაში,ჰოდა ზუსტად მაგ წოდებით არის მესი ზიდანზე რამოდენიმე საფეხურით წინ.ეს მარტო ჩემი აზრი არ არის ეს ყველას აზრია ძმაო და მარტო სექტის წარმომადგენლები არ დაეთანხმებიან ამ საერთო აზრს.
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #14 23 დეკემბერი 2015 18:01
    0
    ციტატა: messi...the world is yours
    გეთანხმები ძმაო ყველაფერში,უბრალოდ ერთ რამეს დავამატებ რომ ზოგჯერ ეგ 100 მილიონიანი ტრანფერიც საჭიროა.სიტყვაზე სუარესი რომ არ მოეყვანათ ვინ იცის ამდენ ტიტულს მოვიგებდით კი? მე არამგონია. გვარდიოლას სუარესი მანადმეც რომ ეყიდა არ დაგვჭირდებოდა მასში კოლოსალური თანხის გადახდა და იმ ინტერსაც გავცდებოდით და იმ შელსისაც ჩემი აზრით,მაგრამ არა იყიდეს სანჩესი ძმაო,რომელმა გადამწყვეტ მატჩებში ყაყაჩოსავით იყო ამოსული და გაწითლებული იმშვენებდა თავს. ენრიე გვარდიოლას ფეხბურთელების შერჩევაშიც ჯობია ჩემი აზრით. ჯერ მარტო ეტოს რა გაუკეთეს? იბრაგიმოვიჩში გაცვალეს და 50 მილიონი დაუმატეს,ეგ იყო ალბათ ყველაზე სამარცხვინო გარიგება ფეხბურთის ისტორიაშია და მაინც მაინც ბარსელონა აღმოჩნდა მანდ წაგებული და გამასხარავებული. აი ეხლა გუნს ჭირდება ცენტრალური მცველი ძმაო და მინიმუ ერთი შემტევი. სწორი გადაწყვეტილება უნდა იქნებს მიღებული და ზუსტად ის უნდა მოვიდეს ვინც სინამდვილეში გააძლიერებს ბარსელონაში,თორე მისი სახელი და გვარი ნაკლებად მაინტერესებს მე.იმ სახელს ბარსელონაში მოიხვეჭს. ბევრი ვარიანტებია უბრალოდ სწორი დასკვნა უნდა გაკეთდეს აუცილებლად.

    ნუ ეგეც მართალია ათასში ერთხელ უნდა გავაკეთოთ 100 ლიმონიანი ტრანსფერები, მაგრამ ამ ტრანსფერებით არ უნდა დავემსგავსოთ რეალს, სიტის, ჩელსის, პსჟ-ს, მანიუს.. ეს ძაან ცუდია ჩემი აზრით.
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #13 23 დეკემბერი 2015 17:54
    0
    ციტატა: Lionel Messi - Pure Magic
    მოკლედ, ბარსა ბ-დან არავითარ შემტხვევაში არ უნდა დავკარგოთ ეს, კამარა, სამპერი. ადამა და ჰალილოვიჩი უნდა დავაბრუნოთ. გავა 4-5 წელი და ეს ხალხი დაბრდღვნიან ყველაფერს. აი დამიჯერეთ. სამპერი ზე კლასია, ჰალილოვიჩს კაი დრიბლინგი აქვს, სპორტინგში უკვე პასის კულტურასაც ხვეწავს. ადამას რაც თამაშები მაქვს ნაკურები, კაი ბიჭი დადგება მაგისგან. ჯერ 20 წლისაც არაა და რა დრიბლინგებს აკეთებს. ეს მხოლოდ ერთეულებს შეუძლიათ. ნუ გუმბაუ რომ ზე კლასის უნიჭოა ამას თქმა არ ჭირდება, თუმცა რა იცი არიან ფეხბურთელები, რომლებიც არ გამოჩენილან 19-23 წლის ასაკში და კარიერის ბოლო წლებში გახსნილან. ნუ გრიმალდო და კამარა ძაან მევასებიან. კარგად ერთვებიან შეტევაში და დაცვაშიც საკაიფოდ თამაშობენ. ერთი სიტყვით კაი თაობა გვეზრდება, თუ ბართომეუმ არაფერი გააფუჭა და არ დაიწყო 100 მილიონიანი ტრანსფერების კეთება პერესისავით.

    გეთანხმები ძმაო ყველაფერში,უბრალოდ ერთ რამეს დავამატებ რომ ზოგჯერ ეგ 100 მილიონიანი ტრანფერიც საჭიროა.სიტყვაზე სუარესი რომ არ მოეყვანათ ვინ იცის ამდენ ტიტულს მოვიგებდით კი? მე არამგონია. გვარდიოლას სუარესი მანადმეც რომ ეყიდა არ დაგვჭირდებოდა მასში კოლოსალური თანხის გადახდა და იმ ინტერსაც გავცდებოდით და იმ შელსისაც ჩემი აზრით,მაგრამ არა იყიდეს სანჩესი ძმაო,რომელმა გადამწყვეტ მატჩებში ყაყაჩოსავით იყო ამოსული და გაწითლებული იმშვენებდა თავს. ენრიე გვარდიოლას ფეხბურთელების შერჩევაშიც ჯობია ჩემი აზრით. ჯერ მარტო ეტოს რა გაუკეთეს? იბრაგიმოვიჩში გაცვალეს და 50 მილიონი დაუმატეს,ეგ იყო ალბათ ყველაზე სამარცხვინო გარიგება ფეხბურთის ისტორიაშია და მაინც მაინც ბარსელონა აღმოჩნდა მანდ წაგებული და გამასხარავებული. აი ეხლა გუნს ჭირდება ცენტრალური მცველი ძმაო და მინიმუ ერთი შემტევი. სწორი გადაწყვეტილება უნდა იქნებს მიღებული და ზუსტად ის უნდა მოვიდეს ვინც სინამდვილეში გააძლიერებს ბარსელონაში,თორე მისი სახელი და გვარი ნაკლებად მაინტერესებს მე.იმ სახელს ბარსელონაში მოიხვეჭს. ბევრი ვარიანტებია უბრალოდ სწორი დასკვნა უნდა გაკეთდეს აუცილებლად.
    ani-barca
    სტუმარი [?]
    #12 23 დეკემბერი 2015 17:48
    0
    ციტატა: aNonymous ))
    ეს რომ წესიერი ყოფილიყო დააწინაურებდნენ ლუბოი კაი მცველი ამის ასაკში უკვე ასნავნოიშია ასნავნოიში თუ არა ძირითად გუნდში მაინც არის აგერ ვარანე 19 წლის იყო რელის ძირითადში რო თამაშობდა იგივე ლაპორტე სტოუნსი მარკინოსი ნუ თუ მოხდა სასწაული და წინ წავიდა დავიბრუნებთ რა პრობლემაა

    +1
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #11 23 დეკემბერი 2015 17:45
    2
    ციტატა: messi...the world is yours
    როჟებს სასაცილოდაც არ ყოფნით როცა კულეები ამბობენ მესი ყველა დროის საუკეთესო არისო და მერე თავად წერენ ზიდანი ნომერ პირველი არისო. ზოგიერთმა საუკეთესო 5 ჩამოწერა და პელე არც შეუყვანია სიაში და მერე დაგიწყებენ ფეხბურთზე დავას. პელეს რომ არ შეიყვან 5 საუკეთესოებში აი მანდ დამთავრდა საერთოდ ფეხბურთის ცოდნა. ლოგიკა მაგარია მესი ახლოსაც ვერ მივა პელესთან და მარადონასთან,ხოლო ზიდანი ნომერ პირველია. ვინც ასე ფიქრობს იმან ფეხბურთზე რატომ უნდა ილაპარაკობს საერთოდ? არ ჯობია ბიატლონს ადევნოს თვალყური იქ ლეგენდარული ნორვეგიელს მაინც ნახავს ბიორნდალენს,რომელიც ბიატლონის ცოცხალ მეფედაა აღიარებული,ძალიან საინტერესო სპორტია და ჯობია უყურონ,ასევე საინტერესოა მაგიდის ჩოგბურთი,ბადმინტონი,ხოკეი ბურთის ან შაიბით.დარწმუნებული ვარ მასეთები პირველად გაიგებდნენ რომ ხოკეი ბურთითაც არსებობს. კაროჩე ტვინი წაიღეთ ამ ზიდანით რა მადრიდისტებო. აგერ ჩამოვწერე სპორტის სახეობები და სჯობს ფეხბურთის ყურებას დაანებოთ თავი და ჩემს მიერ ჩამოთვლილი სპორტის სახეობებ უყუროთ,აზრი არ აქვს თქვენთვის ფეხბურთის ყურებას,მაინც სვარკის შიტოკით უყურებთ ფეხბურთს და სიამოვნებას ვერ იღებთ,მაშასადამე სწორ დასკვნებსაც ვერ აკეთებთ,აი ეს არის უბედურება თქვენთვის. იმ ფეხბურთის დედის ასოში შესრიალდა ბენზემა სადაც ზიდანი მესის აჯობებს,ყველაზე უარესი კიდე პელეზე და მარადონაზე წინ რომ აყენებთ.ეს არის ფეხბურთიზე ლაფის დასხმა,თვქენ ფეხბურთს შეურაწყობთ მაგ სიტყვებით. ზიდანი ხავისაც ჯობდა და ინიესტასაც ჯობია,მაგრამ გამოხვიდე და იძახო ბოღმურად მესის ჯობიაო ეს უკვე ნამეტანია ხალხო,ფეხბურთი ასე რამ შეგაძულათ ასეთ რაღაცეებს როგორ იძახით? სირცხვილია მეტი არაფერი.
    რეალის ფანები ხართ ბოლოს და ბოლოს ინტერის ან ჩელსის ხომ არა? სირცხვილია ზიდანის მესიზე წინ დაყენება.მიმიფურთხებია იმ ფეხბურთისვით სადაც ზიდანი მესიზე წინ იდგება.დაანებეთ ამ ქულებს თავი და ტაბლოს ყურებას,უბრალოდ ადექით და დატკბით მესის თამაშის ცქერით,გაგიმართლათ მესის ეპოქაში რომ მოხვდით და თქვენ ლაფს ასხამთ მას? უბრალოდ მაგრამ ტეხავს.

    დღემდე ვერ გამიგია რა გააკეთა ზიდანმა მესიზე, თუნდაც ჩავიზე და ინიესტაზე მეტი. მესმის მსოფლიოს ტოპ-5 ფეხბურთელში არ შეიყვანო ჩავი, ინიესტა, ბუსკეტსი, მაგრამ ზიდანი რითაა მეტი მარადონაზე, მესიზე, პელეზე, კრუიფზე? ზიდანის თამაში იმდენად ეფექტური არ იყო, როგორიც მესის.
    ზიდანი იყო თავისი დროის უდაოდ გამორჩეული ფეხბურთელი, მაგრამ იმ დროში მე რონალდინიო როგორც ფეხბურთის გულშემატკივარი, 10 თავით მირჩევნოდა ზიდანს და ახლაც ასეა.
    aNonymous ))
    სტუმარი [?]
    #10 23 დეკემბერი 2015 17:40
    0
    ეს რომ წესიერი ყოფილიყო დააწინაურებდნენ ლუბოი კაი მცველი ამის ასაკში უკვე ასნავნოიშია ასნავნოიში თუ არა ძირითად გუნდში მაინც არის აგერ ვარანე 19 წლის იყო რელის ძირითადში რო თამაშობდა იგივე ლაპორტე სტოუნსი მარკინოსი ნუ თუ მოხდა სასწაული და წინ წავიდა დავიბრუნებთ რა პრობლემაა
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #9 23 დეკემბერი 2015 17:38
    0
    მოკლედ, ბარსა ბ-დან არავითარ შემტხვევაში არ უნდა დავკარგოთ ეს, კამარა, სამპერი. ადამა და ჰალილოვიჩი უნდა დავაბრუნოთ. გავა 4-5 წელი და ეს ხალხი დაბრდღვნიან ყველაფერს. აი დამიჯერეთ. სამპერი ზე კლასია, ჰალილოვიჩს კაი დრიბლინგი აქვს, სპორტინგში უკვე პასის კულტურასაც ხვეწავს. ადამას რაც თამაშები მაქვს ნაკურები, კაი ბიჭი დადგება მაგისგან. ჯერ 20 წლისაც არაა და რა დრიბლინგებს აკეთებს. ეს მხოლოდ ერთეულებს შეუძლიათ. ნუ გუმბაუ რომ ზე კლასის უნიჭოა ამას თქმა არ ჭირდება, თუმცა რა იცი არიან ფეხბურთელები, რომლებიც არ გამოჩენილან 19-23 წლის ასაკში და კარიერის ბოლო წლებში გახსნილან. ნუ გრიმალდო და კამარა ძაან მევასებიან. კარგად ერთვებიან შეტევაში და დაცვაშიც საკაიფოდ თამაშობენ. ერთი სიტყვით კაი თაობა გვეზრდება, თუ ბართომეუმ არაფერი გააფუჭა და არ დაიწყო 100 მილიონიანი ტრანსფერების კეთება პერესისავით.
    anri cule messi
    სტუმარი [?]
    #8 23 დეკემბერი 2015 17:37
    0
    ციტატა: kortoxa23
    exla vikavi barsas meore saitze da iq nolitoze statiaa,erti tipi cers statiebi daceret tore gvajoba barsamaniamo da mainc sheveci barsamaniasoo,meore ki ucitireba kai mere ra ro komebshi gvjobnis im saits chvensas nu sheadareboo kait raga dagemartat me orive saitze shevdivar da iq bevjer shemichnevia am saitze gajibreba da iq komentari maqsimum 20 daidos isic tu barsa tamashobs da siaxleebic ishviatad qvekndeba magram ra pontia chven davickot saubari chven matze aqtiurebi vart da sheveci fc barcelonasoo es barsas saitebia orive da sul shevdivar iqac da aqac da me orive saiti mikvars radgan barsas saitia

    Xo mec shvdivar xolme mag saitze kargi saitia kagi statiebic ideba da aset ragaceebs aunda werdnen araris swori
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #7 23 დეკემბერი 2015 17:34
    3
    როჟებს სასაცილოდაც არ ყოფნით როცა კულეები ამბობენ მესი ყველა დროის საუკეთესო არისო და მერე თავად წერენ ზიდანი ნომერ პირველი არისო. ზოგიერთმა საუკეთესო 5 ჩამოწერა და პელე არც შეუყვანია სიაში და მერე დაგიწყებენ ფეხბურთზე დავას. პელეს რომ არ შეიყვან 5 საუკეთესოებში აი მანდ დამთავრდა საერთოდ ფეხბურთის ცოდნა. ლოგიკა მაგარია მესი ახლოსაც ვერ მივა პელესთან და მარადონასთან,ხოლო ზიდანი ნომერ პირველია. ვინც ასე ფიქრობს იმან ფეხბურთზე რატომ უნდა ილაპარაკობს საერთოდ? არ ჯობია ბიატლონს ადევნოს თვალყური იქ ლეგენდარული ნორვეგიელს მაინც ნახავს ბიორნდალენს,რომელიც ბიატლონის ცოცხალ მეფედაა აღიარებული,ძალიან საინტერესო სპორტია და ჯობია უყურონ,ასევე საინტერესოა მაგიდის ჩოგბურთი,ბადმინტონი,ხოკეი ბურთის ან შაიბით.დარწმუნებული ვარ მასეთები პირველად გაიგებდნენ რომ ხოკეი ბურთითაც არსებობს. კაროჩე ტვინი წაიღეთ ამ ზიდანით რა მადრიდისტებო. აგერ ჩამოვწერე სპორტის სახეობები და სჯობს ფეხბურთის ყურებას დაანებოთ თავი და ჩემს მიერ ჩამოთვლილი სპორტის სახეობებ უყუროთ,აზრი არ აქვს თქვენთვის ფეხბურთის ყურებას,მაინც სვარკის შიტოკით უყურებთ ფეხბურთს და სიამოვნებას ვერ იღებთ,მაშასადამე სწორ დასკვნებსაც ვერ აკეთებთ,აი ეს არის უბედურება თქვენთვის. იმ ფეხბურთის დედის ასოში შესრიალდა ბენზემა სადაც ზიდანი მესის აჯობებს,ყველაზე უარესი კიდე პელეზე და მარადონაზე წინ რომ აყენებთ.ეს არის ფეხბურთიზე ლაფის დასხმა,თვქენ ფეხბურთს შეურაწყობთ მაგ სიტყვებით. ზიდანი ხავისაც ჯობდა და ინიესტასაც ჯობია,მაგრამ გამოხვიდე და იძახო ბოღმურად მესის ჯობიაო ეს უკვე ნამეტანია ხალხო,ფეხბურთი ასე რამ შეგაძულათ ასეთ რაღაცეებს როგორ იძახით? სირცხვილია მეტი არაფერი.
    რეალის ფანები ხართ ბოლოს და ბოლოს ინტერის ან ჩელსის ხომ არა? სირცხვილია ზიდანის მესიზე წინ დაყენება.მიმიფურთხებია იმ ფეხბურთისვით სადაც ზიდანი მესიზე წინ იდგება.დაანებეთ ამ ქულებს თავი და ტაბლოს ყურებას,უბრალოდ ადექით და დატკბით მესის თამაშის ცქერით,გაგიმართლათ მესის ეპოქაში რომ მოხვდით და თქვენ ლაფს ასხამთ მას? უბრალოდ მაგრამ ტეხავს.
    FC Barcelona 2015
    სტუმარი [?]
    #6 23 დეკემბერი 2015 17:29
    1
    16 wlidan sul xmamagla midis amis perspeqtiulobaze bazari da ara da ar mieca shansi

    Gadaizarda ukve, 4 welia barca b-shia, an pirvelshi gadmpiyvanon an ijara
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #5 23 დეკემბერი 2015 17:23
    2
    აუუ ეს ძაან პერსპექტიული მცველია რა არ გვინდა ამის გაშვება.
    tsotne-cule
    სტუმარი [?]
    #4 23 დეკემბერი 2015 17:17
    3
    gava dro da ityvian ra kaci gaushva barcam
    ani-barca
    სტუმარი [?]