სანდრომ ან მუნირმა შესაძლოა „ბარსელონა“ დატოვოს

  • 8-12-2015, 19:55
  • სანდრომ ან მუნირმა შესაძლოა „ბარსელონა“ დატოვოს

    ზამთრის სატრანსფერო ფანჯრის გახსნისას კატალონიის "ბარსელონამ" შესაძლოა კლუბის ერთ-ერთ თავდამსხმელს შეელიოს. იტყობინება, El Mundo Deportivo.

    წყაროს ინფორმაციით, საუბარია მუნირ ელ-ჰადადიზე და სანდრო რამირესზე. იმ შემთხვევაში თუ კლუბმა იანვარში თავდამსხმელი დაიმატა სანდრომ ან მუნირმა შესაძლოა კლუბი დატოვოს, თუმცა "ბარსელონა" მათ არენდით გაშვებაზეც იფიქრებს. 

    კატალონიელების მთავარი მწვრთნელი, ლუის ენრიკე ორივე ფეხბურთელს ბოლომდე ენდობა, თუმცა სურს, რომ მათ გაცილებით მეტი სათამაშო პრაქტიკა ჰქონდეთ. 

    P.S ესეც ჩემი #3400 სიახლე ბარსამანიაზე! 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 65 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    beqa18
    beqa18 სტუმარი [?]

    9 დეკემბერი 2015 09:13

    აბა აცვიი მუნირი ბარსადან გამოკლევებული wink clapping იმედია მუნირი წავა სანდრო დარჩენა სჯობს

    0
    Voron
    Voron სტუმარი [?]

    9 დეკემბერი 2015 08:29

    გილოცავ ჯერემი! და მუნირის კარგიც კაცო მარა სანდრო არ გაუშვან კაცო

    1
    გასულია
    achi del barça Culé [?]

    9 დეკემბერი 2015 00:05

    ციტატა: ViLLa )
    ციტატა: messi.95
    დეულFეუ რეებს შვება თითქმის ყველა თამაში ან გოლს ან საგოლე პასებს უკეთებს ლუკაკუს

    მიუხედავად იმისა რო დეუ კარგია მე ვფიქრობ რო არ შეეფერება ბარსას.დაჟე ტელიო უფრო შესაფერისი იყო ბარსასთვის. მარა დავიწყებას მიეცა ეხლა თუ ახლაგაზრდა მოიყვანენ ჰალილა დააბრუნონ მართლა ჯობია,ნახევარდაცვაშიც გამოიყენებს ენრიკე და შეტევაშიც.თუ მართლა ახალგაზრდა უნდა გუნდში ენრიკეს უნდა დააბრუნოს და თუ გამოცდილი ფეხბურთელი უნდა, ლავეზი ან ბენ არფა

    ჰალილა ჯერ ძალიან ადრეა გავაფუჭებთ სკამზე, ყველა მესი არ არის ხალხო, თან ახლა რომ მოვიყვანოთ მართლა გაფუჭდება, როგორც ბევრი ახალგაზრდა გაფუჭდა. ესენიც წავიდნენ კარგი იქნება, სანდრო ძლიერი ცენტრფორვარდია და თუ სათამაშო დრო მიეცა დაანტკიცებს თავის შესაძლებლობებს, მაგრამ ამჟამინდელ ბარსაში მაგას ვერ შეძლებს თან ენრიკეს ხელში. დეუ კარგი ბიჭია, მაგრამ ნეი-ლეოს შემცვლელად არ ღირს მისი დაბრუნება, თან ძალიან ჟმოტია პასებში :D ისე ჩვენთან შეიძლენა დაჭკვიანდეს მაგრამ არ ღირს. ვინმე სცვა გვჭირდება ახლა გამოცდილი, ვინც სკამზე დაჯდება.

    0
    graciasxavi6
    graciasxavi6 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:51

    ეეე სანდრო დარჩეს მაგარი შემსრულებელია აბა მუნირს ცარიელკარსჰი თუ არ დაარტყმევინე ვერ იტანს ისე და სანდროს ყველაადგილდან სჰეუძლა დარტყმა მარა თურანი რო დაგვემატება ეგ იქნება შემცვლელი თავდამსხმელი ალბათ და ძირითადი ნახევარმცველი ამიტომ არენდით გაუშვან

    ციტატა: messi.95
    messi.95
    დღეს, 23:28წევრიციტირ


    თურანი გვემატება და ჰალილა რათ გინდა :D

    0
    ViLLa )
    ViLLa ) სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:34

    ციტატა: messi.95
    დეულFეუ რეებს შვება თითქმის ყველა თამაში ან გოლს ან საგოლე პასებს უკეთებს ლუკაკუს

    მიუხედავად იმისა რო დეუ კარგია მე ვფიქრობ რო არ შეეფერება ბარსას.დაჟე ტელიო უფრო შესაფერისი იყო ბარსასთვის. მარა დავიწყებას მიეცა ეხლა თუ ახლაგაზრდა მოიყვანენ ჰალილა დააბრუნონ მართლა ჯობია,ნახევარდაცვაშიც გამოიყენებს ენრიკე და შეტევაშიც.თუ მართლა ახალგაზრდა უნდა გუნდში ენრიკეს უნდა დააბრუნოს და თუ გამოცდილი ფეხბურთელი უნდა, ლავეზი ან ბენ არფა

    0
    messi.95
    messi.95 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:28

    ციტატა: DAVITADZEE
    აუ ღმერთს მადლობა გაუშვან რა ჰალილა მოიყვანონ ტიპი თამაშს არ მაზავს რომ მაგარი თამაში არ აჩვენოს მხოლოდ ბოლო თამაშI ჩააგდო ლას პალმასთან ტორე დანარჩენ ყველაში ბრწყინავდა ეგ ჩემისა love

    დეულFეუ რეებს შვება თითქმის ყველა თამაში ან გოლს ან საგოლე პასებს უკეთებს ლუკაკუს

    0
    ViLLa )
    ViLLa ) სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:27

    ეს ორივე გასაშვებია არა იმიტომ რო გუნდს არ ადგებიან უბრალოდ მართლა იმსახურებენ მეტ დროს და ნაღდად არიან ნიჭიერები ამათ აქვთ ნაღდად ნიჭი და სრულიად ერგებიან გუნდის სტილს,თუ გაუშვებენ ერთ გუნდში იქნება საუკეთესო ვარიანტი. თუ არ გაუშვებენ კიდე ნაღდად უაზრობა იქნება თავდამსხმელის ყიდვა.ესენიც გაფუჭდებიან .

    0
    DAVITADZEE
    DAVITADZEE სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:21

    აუ ღმერთს მადლობა გაუშვან რა ჰალილა მოიყვანონ ტიპი თამაშს არ მაზავს რომ მაგარი თამაში არ აჩვენოს მხოლოდ ბოლო თამაშI ჩააგდო ლას პალმასთან ტორე დანარჩენ ყველაში ბრწყინავდა ეგ ჩემისა love

    0
    Gerard Pique 3
    Gerard Pique 3 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:21

    ციტატა: DAVITADZEE
    ციტატა: Gerard Pique 3
    ციტატა: Heisenberg
    ციტატა: messi...the world is yours
    ესეიგი დიბალათი რეალიც დაინტერესდა? ისე მოდით ნიკოლას ბენდტნერით დავინტერესდეთ,იქნებ იყიდოს მერე რეალმა,ანკესი გადავაგდოთ იქნებ წამოეგონ ეგ ჩემისეები wink

    ეგეთი სატყუარა გავუჩალიჩეთ უკვე :))- დანილო wink
    ისე დანილო რომ წაგვართვეს მაშინ ძალიან გავბრაზდი მაგრამ კიდევ კარგი არ ვიყიდეთ, ძალიან სუსტი გამოდგა როგორც ჩანს არ ყოფილა ისეთი ძლიერი ფეხბურთელი როგორიც ყველას ეგონა.

    ხოო მეც ეგრე ვიყავი მაგრამ მაგარი ჩუჩმეკი გამოდგაა.. ღმერთმა მშვიდობაშI რეალს

    უფარჩაკესი მცველი გამოდგა როგორც ჩანს არ იყო მზად ასეთი გუნდისთვის, კიდევ კარგი არ ვიყიდეთ, სულ ტყუილად გადავაგდებდით 35 მილიონს.

    0
    messi.95
    messi.95 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:19

    აუ მანჩესტერი რო ჯგუგში ჩარჩეს და პეესვე გავიდეს მაგარი გატეხავს

    0
    DAVITADZEE
    DAVITADZEE სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:18

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ციტატა: Heisenberg
    ციტატა: messi...the world is yours
    ესეიგი დიბალათი რეალიც დაინტერესდა? ისე მოდით ნიკოლას ბენდტნერით დავინტერესდეთ,იქნებ იყიდოს მერე რეალმა,ანკესი გადავაგდოთ იქნებ წამოეგონ ეგ ჩემისეები wink

    ეგეთი სატყუარა გავუჩალიჩეთ უკვე :))- დანილო wink
    ისე დანილო რომ წაგვართვეს მაშინ ძალიან გავბრაზდი მაგრამ კიდევ კარგი არ ვიყიდეთ, ძალიან სუსტი გამოდგა როგორც ჩანს არ ყოფილა ისეთი ძლიერი ფეხბურთელი როგორიც ყველას ეგონა.

    ხოო მეც ეგრე ვიყავი მაგრამ მაგარი ჩუჩმეკი გამოდგაა.. ღმერთმა მშვიდობაშI რეალს

    0
    shaqarilarad
    shaqarilarad სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:16

    ციტატა: mesi_10
    სანდრო გაუშვან და ნოლიტო მიიყვანონ

    Muniri gaushvan da nolito moiyvanon egre jobia :D

    0
    Gerard Pique 3
    Gerard Pique 3 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:16

    ციტატა: Heisenberg
    ციტატა: messi...the world is yours
    ესეიგი დიბალათი რეალიც დაინტერესდა? ისე მოდით ნიკოლას ბენდტნერით დავინტერესდეთ,იქნებ იყიდოს მერე რეალმა,ანკესი გადავაგდოთ იქნებ წამოეგონ ეგ ჩემისეები wink

    ეგეთი სატყუარა გავუჩალიჩეთ უკვე :))- დანილო wink
    ისე დანილო რომ წაგვართვეს მაშინ ძალიან გავბრაზდი მაგრამ კიდევ კარგი არ ვიყიდეთ, ძალიან სუსტი გამოდგა როგორც ჩანს არ ყოფილა ისეთი ძლიერი ფეხბურთელი როგორიც ყველას ეგონა.

    0
    გასულია
    mesi_10 Culé [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:11

    სანდრო გაუშვან და ნოლიტო მიიყვანონ

    0
    Misoast
    Misoast სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:11

    ციტატა: Ioioio
    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    ციტატა: Ioioio
    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?

    Ertxel rom dagewera mainc getyodnen tu vinmem icoda wink aris ki manchos tamashia

    რა მნიშვნელობააქვს რამდენჯერ დავწერ? მადლობა დიდი

    Ara ise gitxari wink

    გაიხარე :*

    0
    გასულია
    Ioioio Culé [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:09

    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    ციტატა: Ioioio
    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?

    Ertxel rom dagewera mainc getyodnen tu vinmem icoda wink aris ki manchos tamashia

    რა მნიშვნელობააქვს რამდენჯერ დავწერ? მადლობა დიდი

    Ara ise gitxari wink

    0
    --------------------
    "ახლა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდში ვარ. თუ "ბარსელონას" დასჭირდა, რომ მოედანზე მხოლოდ 1 წუთი ვითამაშო, მე ამას გავაკეთებ. მინდა კარიერა აქ დავასრულო"-არდა თურანი
    Misoast
    Misoast სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:08

    ციტატა: Ioioio
    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?

    Ertxel rom dagewera mainc getyodnen tu vinmem icoda wink aris ki manchos tamashia

    რა მნიშვნელობააქვს რამდენჯერ დავწერ? მადლობა დიდი

    0
    გასულია
    Ioioio Culé [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:04

    ციტატა: Misoast Hemukhuare ))
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?
    დღეს პირველ არხზე იქნება ფეხბურთი?

    Ertxel rom dagewera mainc getyodnen tu vinmem icoda wink aris ki manchos tamashia

    0
    --------------------
    "ახლა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდში ვარ. თუ "ბარსელონას" დასჭირდა, რომ მოედანზე მხოლოდ 1 წუთი ვითამაშო, მე ამას გავაკეთებ. მინდა კარიერა აქ დავასრულო"-არდა თურანი
    SIGUA-HEDSHOT
    SIGUA-HEDSHOT სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 23:02

    რამდენი წლისსაა სანდრო?

    0
    cule-linda
    cule-linda სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 22:58

    ჩემი აზრით მუნირის არენდით გაშვება არ იქნება ცუდი

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge