სუარესი: "მესი საუკეთესოა, შემდეგ კი ნეიმარი მოდის"

  • 8-12-2015, 12:05
  • სუარესი: "მესი საუკეთესოა, შემდეგ კი ნეიმარი მოდის"

    "ბარსელონას" ურუგვაელი თავდამსხმელი ლუის სუარესი შეგუებულია იმ ფაქტს, რომ კატალონიური კლუბის შემტევ ტრიოში წამყვანი როლი ლეო მესის აკისრია, მის შემდეგ კი ნეიმარი მოდის.

    "ჩვენ სამეულს შესანიშნავი ურთიერთგაგება აქვს. ვთანხმდებით, რომ მესი მსოფლიოში საუკეთესოა, მე-2 ადგილზე კი ნეიმარია. მე სიამოვნებას თამაშისგან და გუნდში გატარებული თითოეული წუთისგან ვიღებ. იყო ამ გუნდის წევრი - პრივილეგიაა. კარგი ურთიერთობა ბევრს ნიშნავს, რადგან საკუთარ თავს სხვაზე მაღლა არავინ აყენებს. ჩვენ ვიცით, რომ ლეო ნებისმიერ სხვა ფეხბურთელზე ძლიერია."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    barcelona12345
    barcelona12345 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 21:56

    Sua am sityvebis mere shen martla sauketeso xar

    0
    _KaPa_
    _KaPa_ სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 17:54

    საოცრანედნიერია რს კაცი ბარსაში აი ასეტ გეგნირტელენს ძალიან ვაფასებ

    0
    messi-king of the king
    messi-king of the king სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 15:47

    ციტატა: NeyMan-D10S
    შენ მესამე საუკეთესო ხარ მარტო გუნდში კიარა მსოფლიოში ჯეკსონ, უბრალოდ რონალდოს სამეული სხვა ფაქტორებითაა განპირობებული და ასეც უნდა იყოს წელს. იმედია მომავალ დაჯილდოებაზე სამივენი იქნებით და საუკეთესო კი ნეი გახდება

    sauketeso gaxdeba isev mesi

    0
    munir el hadad
    munir el hadad სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 15:18

    საღოლ ლუის ,, თავდაბალი კაციაა,, ზოგს კი თავი მესის მერე პირველი ეგონებოდათ მაგალითად ბენზემა არასოდეს იტყვის სუკეთესო რონალდოა მერე ბეილი მოდისოო თავის თავს დაასახელებდა რონალდოს მერე ასე იზამდა ბეილიცც,, რონალდოზე ვერცეთი ვერ გაბედაბდა ვერაფერს ,,.. მეტანხმებით?

    1
    beqa18
    beqa18 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 15:14

    მომავალი ლეგენდაა ნეი clapping

    0
    NeyMan-D10S
    NeyMan-D10S სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 13:44

    ციტატა: DON bakura
    ციტატა: NeyMan-D10S
    შენ მესამე საუკეთესო ხარ მარტო გუნდში კიარა მსოფლიოში ჯეკსონ, უბრალოდ რონალდოს სამეული სხვა ფაქტორებითაა განპირობებული და ასეც უნდა იყოს წელს. იმედია მომავალ დაჯილდოებაზე სამივენი იქნებით და საუკეთესო კი ნეი გახდება

    არ ვიცი რა სანამ მესსი არის ჯერ კიდევ შეძლებს ნემო ოქროს ბურთის აგებას?

    სანამ მესი იქნება მანამდე უნდა შეძლოს ზუსტად. თორე მესი რო არ იყოს დღესაც მისია ოქროს ბურთი. აი მესის აჯობოს და მაშინ ექნება ფასი

    2
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    8 დეკემბერი 2015 13:37

    ჩემი აზრით ერთი ნომინაცია აკლია,რომელიც ასეთ ტრიოს ერთად დააჯილდოვებს. flag

    2
    გასულია
    BaKuRa Culé [?]

    8 დეკემბერი 2015 12:58

    ციტატა: NeyMan-D10S
    შენ მესამე საუკეთესო ხარ მარტო გუნდში კიარა მსოფლიოში ჯეკსონ, უბრალოდ რონალდოს სამეული სხვა ფაქტორებითაა განპირობებული და ასეც უნდა იყოს წელს. იმედია მომავალ დაჯილდოებაზე სამივენი იქნებით და საუკეთესო კი ნეი გახდება

    არ ვიცი რა სანამ მესსი არის ჯერ კიდევ შეძლებს ნემო ოქროს ბურთის აგებას?

    2
    levana9
    levana9 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 12:53

    კარგი ტრი.ოა wink

    0
    NeyMan-D10S
    NeyMan-D10S სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 12:51

    შენ მესამე საუკეთესო ხარ მარტო გუნდში კიარა მსოფლიოში ჯეკსონ, უბრალოდ რონალდოს სამეული სხვა ფაქტორებითაა განპირობებული და ასეც უნდა იყოს წელს. იმედია მომავალ დაჯილდოებაზე სამივენი იქნებით და საუკეთესო კი ნეი გახდება

    1
    SHOTAMESSI10
    SHOTAMESSI10 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 12:47

    shens sauketeso xar saures. love

    3
    N_I_T_A__15
    N_I_T_A__15 სტუმარი [?]

    8 დეკემბერი 2015 12:20

    გენაცვვალე ჯეკა.უძლიერესი ხარ შენ პოზიციაზე.ამ მომენტში თქენ უნდა გაგეყოთ სამეული 1.მესსი 2.ნეი 3.ჯეკა.რონალდო არა ჯარის ბათინკი კიდე

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge