სანდრო: "ძალიან ბედნიერი ვარ"

სანდრო: "ძალიან ბედნიერი ვარ"

"ბარსელონას" ახალგაზრდა თავდამსხმელი სანდრო რამირესი, რომელმაც ესპანეთის თასის 1/16-ფინალის "ვილიანოვენსესთან" განმეორებით მატჩში (6:1) ჰეთ თრიქი შეასრულეა, აცხადებს, რომ ძალიან ბედნიერი თავისი გოლებითა და გუნდის თამაშით.

"ბედნიერი ვარ, მაგრამ კიდევ უფრო მახარებს გუნდის შესანიშნავი თამაში, რომელიც მთელი მატჩის განმავლობაში ვაჩვენეთ.

კმაყოფილები ვართ, მაგრამ ეს მხოლოდ ერთი მატჩია. უნდა განვაგრძოთ მუშაობა. შაბათს "ვალენსიასთან" მნიშვნელოვანი დაპირისპირება გველის.

ყველა თავდამსხმელს სჭირდება ასეთი საღამო. ჩვენთვის აუცილებელია გოლების გატანა, რათა თავი კომფორტულად ვიგრძნოთ. პირადად მე ძალიან ბედნიერი ვარ. ყველაფერი გავაკეთე, რაც მწვრთნელებმა მომთხოვეს. მუშაობას იგივე შემართებით განვაგრძობ".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    messidze
    სტუმარი [?]
    #31 4 დეკემბერი 2015 09:36
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: achi del barça
    ციტატა: nou camp
    ციტატა: .Gladiator.
    გეუბნებით ჯობია ეს მუნირს winked ის იმენა აჯვავს შეტევებში ეს უფრო მონდომებულია, კაცზე მიდის, ფიზიკურადაც უფრო ძლიერი ჩანს და რაც მთავარია მუნირივით მიჯმული სიფათი არ აქ wink

    ბაზარი არაა ძმაო ის იმენა აი მარტო სახეზეა რაღაცნაირი wink

    ეს კაცი ცენტრფორვარდია და ფლანგზე ძალიან ცუდად თამაშობს, მუნირი კიდე ვინგერია. ამიტომ ჩანს მუნირი სხვა მატჩებზე ამაზე უკეთესი. 20წლის ბიჭისთვის ცებტრფორვარდიდან ვინგერზე გადასვლა რთულია.

    მით უმეტეს მაშინ როცა ვინგერებად ნეის და მესის მივეჩვიეთ. მარა იჯარა მაინც არ აწყენდა. ხო ხედავთ დეულოფეო ჰალილოვიჩი და დენის სუარესი როგორ მოიხოდნენ? სამივე ძირითადში ჩაჯდა და სამივეს შეულიათ უკვე დაბრუნება

    მუნირი უფრო შემქმნელია ეს შემსრულებელი რომელი ჯობს?. სუარესი თუ ინიეძსტა?
    Culé [?]
    #30 4 დეკემბერი 2015 01:22
    0
    ციტატა: nou camp
    ციტატა: .Gladiator.
    გეუბნებით ჯობია ეს მუნირს winked ის იმენა აჯვავს შეტევებში ეს უფრო მონდომებულია, კაცზე მიდის, ფიზიკურადაც უფრო ძლიერი ჩანს და რაც მთავარია მუნირივით მიჯმული სიფათი არ აქ wink

    ბაზარი არაა ძმაო ის იმენა აი მარტო სახეზეა რაღაცნაირი wink

    ეს კაცი ცენტრფორვარდია და ფლანგზე ძალიან ცუდად თამაშობს, მუნირი კიდე ვინგერია. ამიტომ ჩანს მუნირი სხვა მატჩებზე ამაზე უკეთესი. 20წლის ბიჭისთვის ცებტრფორვარდიდან ვინგერზე გადასვლა რთულია.
    Culé [?]
    #29 4 დეკემბერი 2015 00:29
    0
    ციტატა: Aron Ralston

    პალასიომ რომ ააცილე ცუდად გავხდი რა არადა.......

    არადა ისტორიას სხვაგვარად მოევლიბოდა მესი :'(
    ანალოგიურად მეთქმის იგუაინზეც -_- არვიცი რუსეთში ჯერჯერობით ფავორიტ ნაკრებს ვერ ვასახელებ მაგრამ სიახლეებს ველი ^^:3
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    Aron Ralston
    სტუმარი [?]
    #28 4 დეკემბერი 2015 00:20
    0
    ციტატა: გიგა
    ისე მსოფლიო და პალასიო რო მახსენდება გული მიკვდება sad დიმკა-აგუერო კარგ ხოდზე რო ყოფილიყვნენ ფინალში, თამაშსაც სხვა დაძაბულობა ექნებოდა... :(

    პალასიომ რომ ააცილე ცუდად გავხდი რა არადა.......
    ini777
    სტუმარი [?]
    #27 3 დეკემბერი 2015 22:54
    0
    Aravis damateba AR gvinda erti mcvelis garda erti 40 milioni gaiqnion top mcveli viyidot da wels aravin gvinda sxva
    Culé [?]
    #26 3 დეკემბერი 2015 22:44
    3
    ისე მსოფლიო და პალასიო რო მახსენდება გული მიკვდება sad დიმკა-აგუერო კარგ ხოდზე რო ყოფილიყვნენ ფინალში, თამაშსაც სხვა დაძაბულობა ექნებოდა... :(
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    FcB 5-0 RmA :d
    სტუმარი [?]
    #25 3 დეკემბერი 2015 22:27
    2
    სად ხართ ხალხოოოოო wink
    nou camp
    სტუმარი [?]
    #24 3 დეკემბერი 2015 22:14
    1
    ციტატა: .Gladiator.
    გეუბნებით ჯობია ეს მუნირს winked ის იმენა აჯვავს შეტევებში ეს უფრო მონდომებულია, კაცზე მიდის, ფიზიკურადაც უფრო ძლიერი ჩანს და რაც მთავარია მუნირივით მიჯმული სიფათი არ აქ wink

    ბაზარი არაა ძმაო ის იმენა აი მარტო სახეზეა რაღაცნაირი wink
    temex
    სტუმარი [?]
    #23 3 დეკემბერი 2015 22:02
    1
    კარგია მე ძაან მომეწონასანდროს თამაში და იმედია კიდევ ბევრს მიაღწევს ბარსასთან ერთად coool cool fan
    datoia
    სტუმარი [?]
    #22 3 დეკემბერი 2015 22:01
    0
    ციტატა: otika97
    ციტატა: troll face
    ციტატა: graciasxavi6
    ისე იანვარში ზონგი რო დავაბრუნოთ არ გინდათ ეგ ხო არენდით გვყავს გაშვებული?

    ეგ გავყიდეთ მგონი

    კაი რა რა სონგიი როცა სამპერი კვაყავს მომავალლიი ბუსკეტჩიი რატგვინდა სონგიიი სონგი როცა იყო მაშინ არგამოგვადგა და ეხა ამ ბარსელონაშიი არა მაგის ადგილი რა მტავარია იანვარში მუნირი და სანდრო გაუშვან იჯარიტ და ერტი კარგი ტავდახსმა მოიყვანოონნ რომელიც სკამიდან გაგვაძლიერებს რომლის შემოყვანცც ეგირება მოედანზე

    აუჰ მომავალი ბუსკეტსი, შენით გამოუტანე მომავლის განაჩენი? :დდდდდდდდ
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #21 3 დეკემბერი 2015 22:01
    0
    http://h.alamadrid.ge/index.php?newsid=5216 მესამე აბზაცმა დაგლიჯა
    otika97
    სტუმარი [?]
    #20 3 დეკემბერი 2015 21:43
    1
    ციტატა: troll face
    ციტატა: graciasxavi6
    ისე იანვარში ზონგი რო დავაბრუნოთ არ გინდათ ეგ ხო არენდით გვყავს გაშვებული?

    ეგ გავყიდეთ მგონი

    კაი რა რა სონგიი როცა სამპერი კვაყავს მომავალლიი ბუსკეტჩიი რატგვინდა სონგიიი სონგი როცა იყო მაშინ არგამოგვადგა და ეხა ამ ბარსელონაშიი არა მაგის ადგილი რა მტავარია იანვარში მუნირი და სანდრო გაუშვან იჯარიტ და ერტი კარგი ტავდახსმა მოიყვანოონნ რომელიც სკამიდან გაგვაძლიერებს რომლის შემოყვანცც ეგირება მოედანზე
    troll face
    სტუმარი [?]
    #19 3 დეკემბერი 2015 21:30
    0
    ციტატა: graciasxavi6
    ისე იანვარში ზონგი რო დავაბრუნოთ არ გინდათ ეგ ხო არენდით გვყავს გაშვებული?

    ეგ გავყიდეთ მგონი
    Lionel Messi - Pure Magic
    სტუმარი [?]
    #18 3 დეკემბერი 2015 21:19
    0
    3 გოლი გაუტანა და ცაში აიყვანეთ უკვე
    Culé [?]
    #17 3 დეკემბერი 2015 21:15
    3
    გეუბნებით ჯობია ეს მუნირს winked ის იმენა აჯვავს შეტევებში ეს უფრო მონდომებულია, კაცზე მიდის, ფიზიკურადაც უფრო ძლიერი ჩანს და რაც მთავარია მუნირივით მიჯმული სიფათი არ აქ wink
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    graciasxavi6
    სტუმარი [?]
    #16 3 დეკემბერი 2015 21:13
    0
    ისე იანვარში ზონგი რო დავაბრუნოთ არ გინდათ ეგ ხო არენდით გვყავს გაშვებული?
    graciasxavi6
    სტუმარი [?]
    #15 3 დეკემბერი 2015 21:04
    1
    ამ სამი გოლის გამო არ ვამბობ უბრალოდ მართლა სანდროს აშკარად ეტყობა რო მუნირზე კარგი შემსრულებელია და მუნირზე მეტად იმსახურებს სკამს სანდრო და მუნირი ვაფშე გასაგდებია იმენა სანდრო კარგი იქნებოდა ტრიოდან რომელიმეს შემცვლელად
    Culé [?]