სუარესი vs რონალდუ - ვინ უფრო გამოსადეგია მნიშვნელოვან თამაშებში?

  • 3-12-2015, 16:40
  • სუარესი vs რონალდუ - ვინ უფრო გამოსადეგია მნიშვნელოვან თამაშებში?

    დავა იმის შესახებ, კრიშტიანუ რონალდუ უფრო იმსახურებდა "ოქროს ბურთის" სამეულში მოხვედრას, თუ ლუის სუარესი, არ წყდება. ცოტა ხნის უკან, 2015 წელს ამ ფეხბურთელების მიერ ნაჩვენები სტატისტიკა შემოგთავაზეთ, რომლითაც ირკვეოდა, რომ ურუგვაელი სამეულში მოხვედრას პორტუგალიელზე ნაკლებად არ იმსახურებდა. ახლა კი, ვებგვერდ GRUP14-ის ანალიზს შემოგთავაზებთ.

    სტატისტიკოსებმა გამოიკვლიეს, 2015 წლის განმავლობაში, რონალდუ უფრო პროდუქტიული იყო ძლიერ გუნდებთან მატჩებში, თუ სუარესი. ძლიერ გუნდებში იგულისხმება ის გუნდები, რომლებმაც, 2014/15 წლების სეზონში, ევროპის წამყვან 5 ჩემპიონატში 1-4 ადგილები დაიკავეს.

    კვლევის შედეგები ასეთია:

    სუარესს, ძლიერ გუნდებთან გამართულ თითო თამაშში გაჰქონდა 0.86 გოლი და ის აკეთებდა 0.40 საგოლე გადაცემას. ეს ნიშნავს, რომ ძლიერ გუნდებთან მისი შედეგი 1.26 იყო. სუსტ გუნდებთან ნაჩვენები შედეგი ასეთია: 0.77 გოლი, 0.46 საგოლე პასი, 1.23 საერთო ჯამში.

    რონალდუს, ძლიერ გუნდებთან, თამაშში, საშუალოდ, 0.40 გოლი გაჰქონდა. ის 0.08 საგოლე გადაცემას აკეთებდა. საერთო შედეგი 0.48 არის. სუსტ გუნდებთან რონალდუ: 1.19 გოლი, 0.39 საგოლე პასი, 1.58 საბოლოო ჯამში.

    ეს ნიშნავს, რომ ძლიერ გუნდებთან სუარესის საშუალო შედეგი (გოლს+პასი) 1.26 იყო, რონალდუსი კი - მხოლოდ 0.48.

    კვლევის დროს შესწავლილია 2015 წლის განმავლობაში რონალდუსა და სუარესის მიერ კლუბებში ჩატარებული თამაშები. პორტუგალიელს, 47 შეხვედრაში, 45 გოლი და 14 საგოლე პასი დაუგროვდა, ურუგვაელს კი - 52 თამაშში 40 გოლი და 22 საგოლე პასი.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    messidze
    messidze სტუმარი [?]

    4 დეკემბერი 2015 09:42

    მამენტ თუ მიღწევებით არ აფასებენ რონალდოს არასდროს არ უნდა მოეგო როცა მესი არსებობს და თუ მიღწევებით აფასებენ მაშინ სუარესი უნდა იყოს.

    0
    nou camp
    nou camp სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 22:00

    ციტატა: F.C.B._C.U.L.E.
    Saaagol sua mgeli xar clapping

    ციტატა: cinto99
    მომავალზე იქნება მსნ clapping

    ხალხო მართლა რეალს რატო უჩივლეს ერთ კოპას შანსი ქონდათ მაგათ wink :

    Wina sezonshi cherishevs diskvalifikacia qonda da tamashi ar sheidzleboda exla da mainc atamashes da magito
    Magar xuize reali

    აზრზე ხარ რადონის გუნდია ? სად წერია მაგი მაგას მარტო მაგენი თუ იზავდნენ

    0
    ney11mes10
    ney11mes10 სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 20:39

    sua mxeciaa love

    0
    fredo
    fredo სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 20:00

    სუას ჟილკა რომ ქონდეს რონალდუს ფასი არ ექნებოდა!
    ფეხბურთ რომ გავანებო თავი სუა იმენა მებრძოლია ყველა მომენტისთვის

    0
    real madrid 0:4 fc barcelona
    real madrid 0:4 fc barcelona სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 18:18

    wels 100% sua jobia chemi azrit

    0
    F.C.B._C.U.L.E.
    F.C.B._C.U.L.E. სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 18:01

    Saaagol sua mgeli xar clapping

    ციტატა: cinto99
    მომავალზე იქნება მსნ clapping

    ხალხო მართლა რეალს რატო უჩივლეს ერთ კოპას შანსი ქონდათ მაგათ wink rofl

    Wina sezonshi cherishevs diskvalifikacia qonda da tamashi ar sheidzleboda exla da mainc atamashes da magito
    Magar xuize reali:D

    1
    ♤ კატალონიელი ♤
    ♤ კატალონიელი ♤ სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 17:21

    სწორედ ამას ვიძახი რომ რონალდო არ იმსახურებდა ოქროს ბურთის დაჯილდოვებაში მონაწილეობის მიღებას იმიტომ რომ, სუარესი უფრო შედეგიანი ფეხბურთელია clapping fan

    !!! Visca El Barca !!!

    0
    anri cule messi
    anri cule messi სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 17:06

    Mere rom daviwyeb laparaks sua imsaxurebdatqo gamogivlen aq fegburtis vitom mcodneeni yvelaze arvabmob da daiwyeben ronaldoa da rogor unda gamoetovato madhin am deda motynuls saxels ar sheucvluan da sul sameulshi unda iyoos?? sasaciloa prosta msoflios sam fegburtels shoris ar fegburteli romesac mteli weli kaci ar moutyuebia sadaris samartali:-D

    1
    lashafcb
    lashafcb სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 16:58

    სუარესი თავიდან იანვრამდე არ თამაშობდა რომ ეთამაშა აჯობებდა კიდევაც რონალდუს

    ციტატა: Leonel_Mesii_10
    აუუუ ვილიანოვენსე სთვის Dედა მოგვი***** :D რაქენით ეს :D სანდრომ კარგად ითამაშა? და სუა და ნეი?

    სუამ და ნეიმ არ ითამაშა სანდრო კი გიჯივიტ იყო ჰეტრიკი სეასრულა 2 მუნირმა გაიტანა 1იც ალვესმა 6-1 მოიგო ბარსამ

    0
    nika_messi
    nika_messi სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 16:54

    პიარი შვრება თავისას, თორემ სუარესი ლიგის პლეი ოფებში დედას რომ უბახებდა ევროპის წამყვან კლუბებს, რონალდო მაშინ გრანადას და ესპანიოლს უტანდა 5-5 გოლს fellow ძლიერ გუნდებთან და განსაკუტრებით კლასიკოებში, ტიპი უჩინმაჩინის მოსასხამით მოძრაობდა და პენალტს თუ დებდნენ მაშინ ჩნდებოდა მარტო wink სუარესმა რამხელა წვლილი შეიტანა ლიგის და კლასიკოების მოგებაში, მაგაზე კიდე არც ღირს ლაპარაკი...

    4
    Leonel_Mesii_10
    Leonel_Mesii_10 სტუმარი [?]

    3 დეკემბერი 2015 16:52

    აუუუ ვილიანოვენსე სთვის Dედა მოგვი***** :D რაქენით ეს :D სანდრომ კარგად ითამაშა? და სუა და ნეი?

    0
    გასულია
    cinto99 Culé [?]

    3 დეკემბერი 2015 16:46

    მომავალზე იქნება მსნ clapping

    ხალხო მართლა რეალს რატო უჩივლეს ერთ კოპას შანსი ქონდათ მაგათ wink rofl

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge