ლევანტე-ბარსელონა 3-3

ლევანტე-ბარსელონა 3-3

  ლევანტე (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
ფერნანდესი, მირამონი, ვესუ, დუარტე, ტონიო, დე ფრუტოსი, მელერო, პიერი, ბარდი, როხერი, მორალესი ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დემბელე, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ალბა, მესი, გრიზმანი
კარდენასი, კანტერო, კლერკი, კოკე, დუკურე, გომესი, ქოჩორაშვილი, ლეონი, მალსა, პოსტიგო, როჩინა, სონი ნეტუ, ტენასი, დესტი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა, მინგესა
პაკო ლოპესი რონალდ კუმანი
0-1 მესი 26, 0-2 პედრი 34, 1-2 მელერო 57, 2-2 მორალესი 60, 2-3 დემბელე 64, 3-3 ლეონი 83

ბარდი - გომესი 61

დუარტე - მალსა 61

მირამონი - კოკე 75

როხერი - ლეონი 75

მორალესი - ქოჩორაშვილი 90

არაუხო - რობერტო 46

პედრი - მინგესა 74

გრიზმანი - ბრეითუეიტი 81

დემბელე - დესტი 82

რობერტო - პუჩი 85

დე ფრუტოსი 67, მორალესი 78

დე იონგი 77, ლანგლე 90+1
სიუდად დე ვალენსია
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
კამპანია, რადოია, ვუკჩევიჩი კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
39% ბურთის ფლობა 61%
16 დარტყმა 17
6 ზუსტი დარტყმა 5
386 პასი 628
84% პასის სიზუსტე 88%
2 გაფრთხილება 2
1 თამაშგარე 1
8 კუთხური 6
27 მოგებული ორთაბრძოლა 42

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 313 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #313 13 მაისი 2021 18:47
    0
    ზატო ბურთის ფლობით დავჩაგრეთ, პასებითაც და პასების სიზუსტითაც. მეტი არც უნდა კუმანს.
    გულშემატკივარი [?]
    #312 12 მაისი 2021 20:06
    0
    ეს გუნდი კაპიკათ არ ვარგა
    Culé [?]
    #311 12 მაისი 2021 11:58
    1
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: basa7
    ანრი ეტოომდე წავიდა

    აშკარად გეშლება რაღაც.
    ციტატა: basa7

    ვილია კლასიკური ფორვარდი იყო?

    მაშინ იგივეს გკითხავ, ეტოო კლასიკური ფორვარდი იყო????
    ციტატა: basa7

    ან იბრა.

    იბრა თუ კლასიკური ფორვარდი არ იყო და მე მწერ აქ დავამთავრეო შენთან საუბარიო აი აქ მე დავამთავრე შენთან საუბარი წარმატებებს გისურვებ.

    ეტოო ნამდვილად კლასიკური ფორვარდი იყო და გვარდიოლამ აქცია შემდეგ ნომინალურად. რაც შეეხება იბრას დღემდე ნომინალური ფორვარდია გუნდშიც და ნაკრებშიც და მითუმეტეს ბარსელონაშიც ნომინალური ფორვარდი იყო და ზუსტად მაგას მოყვა მესის გამო გვარდის და იბრას დაპირისპირება. ასე რომ კარგად გაერკვიე და ჩემო კარგო.
    გულშემატკივარი [?]
    #310 12 მაისი 2021 08:38
    1
    დღეს შანსია რომ ატლემ წააგოს და რეალის წაგება ყველაზე რეალურია რთული მატჩები დარჩა და თუ ეს მოხდა მერე ატლეს ერთი ფრეც საკმარისი იქნება მცირე შანსები მაინც არის
    Culé [?]
    #309 12 მაისი 2021 03:27
    2
    ციტატა: Bakero
    გეთანხმები მენტალობაში რომ ყველაზე დიდი პრობლემა აქვს გუნდს ! დღევანდელი დღე მაგის ბოლო მაგალითი იყო დღეს და საიდან დაიწყო ეგ პრობლემები მენტალობის მხრივ ? (მე ვალვერდეს დროიდან მგონია)

    +1
    გულშემატკივარი [?]
    #308 12 მაისი 2021 03:26
    1
    ციტატა: Milkshake
    ისე ლაპარაკობენ გეგონება ბარსა კარგი დაცვით ოდესმე გამოირჩეოდა. გუნდს ყავდა შესანიშნავი ნახევარდაცვა და საოცარი თავდასხმა, პეპიდან მოყოლებული ლუჩოთი დამთავრებული და ვალვერდეთი გაგრძელებული კიდე და დაცვა სუ ყლაპავდა ხოლმე მარა 3 იმდენს იტანდნენ და არ ჩანდა ეგ დაცვის სისუსტე და საშუალო დონის გუნდებთან საერთოდ გოლსაც არ უშვებდნენ ხოლმე იმდენად აკონტროლებდნენ მაგ დროს ბურთს. (პეპის დროს) ლუჩოს დროს ცოტა შეიცვალა და კონტრშეტევებზე საოცრად გადავდიოდით და დაცვაც რაღაცას ცოდვილობდა თან აქედან ალვეში, იქიდან ალბა და ფლანგებზე მესი, ნეიმარი. ვალვერდემ ასწავლა ბარსას შედარებით დამდგარი თამაში, მარა გოლების გატანა დაავიწყა და ლამაზი თამაში თუმცა სტაბილური იყო კაცი და სეზონშI 3-ზე მეტ თამაშს არც აგებდა

    ხოდა მაგ დროს მხოლოდ მესი არ იყო,სხვებიც იყვნენნ განსხვავება ეგაა იმ დროს და ამ დროს შორის და ბუნებრივია იმასთან შედარებით მარგი ქმნედების კოეფიციენტი შეტევაში დაეცაა და ეს მესის ბრალი კი არაა უბრალოდ სხვა გამტანი გუნდს არ ყავს,სწორედ ამ არსებული რეალობიდან გამომდინარეეე ვამბობბ დაცვის კარგი თამაში მნიშვნელოვანია და რეალურად ამ ორი ფაქტორის დისბალანსის გამო იკარგება ქულები.
    Culé [?]
    #307 12 მაისი 2021 03:24
    1
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    გრიზმანის 12 გოლი თუ გადასარევობას ნიშნავს მაშინ პიკეე ც გადასარევიაა მაგ ლოგიკით თუ მიყვებით,თავდასხმა რომ გადასარევი არააა ამიტომ ჩანს პიკეს საგმირონი საქმენიიი რეალურად რა უკიდეგანო მზეობაცაა თორემმ თავის დროზე სუარესი მესის ჯამშიი 80 გოლზე მეტი გაქონდათ და დაცვის სისუტე იმდენად არ ჩანდა,დღვანდელ სიტუაციაში კიი სწორედაც რომ ბალანსი არააა ეგაა პრობლემაა,ერთ კაცს ყავს მთელი გუნდი აკიდებულიი და არ ყოფნის ეს ერთი კაცი საქმესს მანდ ჩანს ზუსტად მთელი რიგიიი კასკადები პიკეეს ეგზინტყენციალური სიბეცისს თორემმ როცა გუნდი ქვა ქვაზე არ ტოვებდაა მაშინ არც ჩანდა ერთ კონტრატაკაზე პიკეს სიბეცებიიი რადგან კლუბი სამჯერ მეტს იტანდა,დღეს სხვა მოცემულობააა.

    ისე ლაპარაკობენ გეგონება ბარსა კარგი დაცვით ოდესმე გამოირჩეოდა. გუნდს ყავდა შესანიშნავი ნახევარდაცვა და საოცარი თავდასხმა, პეპიდან მოყოლებული ლუჩოთი დამთავრებული და ვალვერდეთი გაგრძელებული კიდე და დაცვა სუ ყლაპავდა ხოლმე მარა 3 იმდენს იტანდნენ და არ ჩანდა ეგ დაცვის სისუსტე და საშუალო დონის გუნდებთან საერთოდ გოლსაც არ უშვებდნენ ხოლმე იმდენად აკონტროლებდნენ მაგ დროს ბურთს. (პეპის დროს) ლუჩოს დროს ცოტა შეიცვალა და კონტრშეტევებზე საოცრად გადავდიოდით და დაცვაც რაღაცას ცოდვილობდა თან აქედან ალვეში, იქიდან ალბა და ფლანგებზე მესი, ნეიმარი. ვალვერდემ ასწავლა ბარსას შედარებით დამდგარი თამაში, მარა გოლების გატანა დაავიწყა და ლამაზი თამაში თუმცა სტაბილური იყო კაცი და სეზონშI 3-ზე მეტ თამაშს არც აგებდა.

    ციტატა: basa7
    და ეტოოს მერე როდის ყავდა ფორვარდი ბარსას სუარესამდე?

    ვილია კალათბურთელი იყო?? იბრა??? ანრი???? პედრის ნიჭიერება არ გაიშვას დარჩება ეგეც მარადმწვანე ტალანტად.

    ვილია კლასიკური ფორვარდი იყო?:))))))) ან იბრა. ანრი ეტოომდე წავიდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #306 12 მაისი 2021 03:22
    2
    ციტატა: Clever liar
    გუნდს წლებია ყველაზე დიდი პრობლემა აქვს პირველ რიგში მენტალობაში თავდაჯერებულობაში, ეს კიდე პირველი ლეოს არტყამს და არტყამს იმიტომ რომ მესის ფიზოლოგიური აქილევსის ქუსლია სუსტი ბუნებრივი ხასიათი.. ახლა ჩვენ აგერ 33 წლის ასაკში ვითხოვთ მესისგან გახდეს გუნდის ოლივერ კანი, ღრიალით და ჟილკით რომელიც მას არდროს ქონია და ვითხოვთ სამკლაურის გამო მხოლოდ?.. ეს არის არასწორი მიდგომა ლესდამი თორე მასეთი უეფექტო, უემოციო და თავჩაღუნული კაპიტანი მე არ მომწონს ყველაზე მეტად პირველი და არც ბარსას ეკადრება, მაგრამ მაშინ ვინმე ხო უნდა იყოს მესისზე დიდი ბარსელონაში ან ხო უნდა იმსახურებდეს ვინმე მაგ სამკლაურს რეალურ სამყაროში და ვინ იმსახურებს? არც არავინ. აი ესაა ამ გუნდის კიდევ ერთი ფაღარათობის დამდასტურებელი ნოტარიული დოკუმენტი, რომ გუნდში კაპიტნობას არ იმსახურებს არავინ :)) რა შუაშია აქ მესი, არც არაფერში..

    გეთანხმები მენტალობაში რომ ყველაზე დიდი პრობლემა აქვს გუნდს ! დღევანდელი დღე მაგის ბოლო მაგალითი იყო დღეს და საიდან დაიწყო ეგ პრობლემები მენტალობის მხრივ ? (მე ვალვერდეს დროიდან მგონია)
    გულშემატკივარი [?]
    #305 12 მაისი 2021 03:21
    2
    პ.ს მართლა მაინტერესებს მესიზე რატომ საუბრობთ ამდენს ერთადერთ ნათელ წერტილზე სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ამ ნახირში და რატომ არ საუბრობთ პიკეზე? მართლა მიჩნდებაა ლეგიტიმური კითხვა,,,უკაცრავად და პარარელურ სამყაროში ცხოვრობთ?? ბარსელონა თუ რაიმეს ჰგავს დღეს და ოთხეულშიც რომაა ეს პირველ რიგში მესის დამსახურებაააა,,მცველს რომელსაც ლევანტეს დონის გუნდთანაც ვერ ენდობი და გამოდიან ბრტყელ ბრტყელი სიტყვებით მესიზეე ნეგატიურ კონტექსტში ჩემთვის ეს უკიდეგანო აფსურდიააა ირაციონალური ბოდვააა,შევხედოთ რეალურად სიტუაციას,ამ გუნდს უბრალოდ მოაცილე მესი,მოაკელი ის 29 გოლი სად იქნებოდა დღეს ბარსააა?ელემენტარული ლოგიკა ხომ უნდფა გქონდეთ მხოლოდ მესი აღარ ყოფნის საქმეეე ,ბარსელონა ყოველთვის უშვებდა არასდროს იყო გამართული დაცვაში მაგრამ იმდენად ღრმა წინა ხაზი ყავდა და იმდენს იტანდა რომ ბევრი საერთოდ არ რეაგირებდა პიკეს მზეობებზე,მაგრამ დღეს შეტევაში მარგი ქმედების კოეფიციენტი რომ დაეცა როგორც არასდროს ისეთი მნიშვნელობა ენიჭება დაცვის თამაშშშს და სწორედ აქ არის პრობლემაა დაცვამ უნდა დააბალანსოს შეტევისსს მარგი ქმედების კოეფიციენტი,ეს რომ არ არის პირდაპირ აისახება რეზულტატზე.
    Culé [?]
    #304 12 მაისი 2021 03:20
    1
    ციტატა: Milkshake
    შტეგენის გარდა აბა სხვას საერთოდ არ მივცემდი, შტეგენმა წაქლიავება კი იცის ხოლმე მარა როცა ფორმაშია მაგაზე მაგარი მეკარე არ მეგულება არავინ. გარკვეულ წილად ჩვენი არ არსებული დაცვის ბრალიცაა ამდენი გოლი მარა ეს ბოლო პერიოდია ახლო კუთხეებში ყლაპავს ხოლმე ეგეც.

    ეგ გასაგებია, მაგრამ ჩვენ სინამდვილეში სამკლაური იმისთვის ხოარ გვინდა ვინც მთელი სეზონი იდეალურად გამოიყურება? ჩვენ კაპიტანი გვინდა ვინც თმაშს კარნახობს, მითითებებს, მუხტს და მოტივაციას იძლევა, მაგრამ ჩემთვის შტეგენიც იმ კატეგორის ფეხბურთელია, თუ სუპერ კაი ღვინოა, სუფრაზე თამადა რო ვერ ჯობია და თუ ღვინო ვარკვლავებს არ ეთამაშება, სუფრიდან პირველი რო იპარება :)) ამიტომ ეგეთი ხასიათი არარის ჩემთვის კაპიტანი, გამორიცხულია.
    Culé [?]
    #303 12 მაისი 2021 03:20
    1
    ციტატა: დიადი ვალვერდე
    ციტატა: basa7
    თორე თავდასხმა გადასარევია,

    გრიზმანის 12 გოლი თუ გადასარევობას ნიშნავს მაშინ პიკეე ც გადასარევიაა მაგ ლოგიკით თუ მიყვებით,თავდასხმა რომ გადასარევი არააა ამიტომ ჩანს პიკეს საგმირონი საქმენიიი რეალურად რა უკიდეგანო მზეობაცაა თორემმ თავის დროზე სუარესი მესის ჯამშიი 80 გოლზე მეტი გაქონდათ და დაცვის სისუტე იმდენად არ ჩანდა,დღვანდელ სიტუაციაში კიი სწორედაც რომ ბალანსი არააა ეგაა პრობლემაა,ერთ კაცს ყავს მთელი გუნდი აკიდებულიი და არ ყოფნის ეს ერთი კაცი საქმესს მანდ ჩანს ზუსტად მთელი რიგიიი კასკადები პიკეეს ეგზინტენციალური სიბეცისს თორემმ როცა გუნდი ქვა ქვაზე არ ტოვებდაა მაშინ არც ჩანდა ერთ კონტრატაკაზე პიკეს სიბეცებიიი რადგან კლუბი სამჯერ მეტს იტანდა,დღეს სხვა მოცემულობააა.

    დაცვა ნახევარდაცვის ფონზე ვგულისხმობ, თან ლალიგაში ყველაზე მეტი გოლი. ნუ იმ დროს კაი ხანი ვერ ვნახავთ . ნუ დაცვა სუ პრობლემა იყო მაგრამ ნახევარდაცვა ბდღვნიდა ყველაფერს
    Culé [?]
    #302 12 მაისი 2021 03:17
    1
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: basa7
    თორე თავდასხმა გადასარევია

    გუნდს ფორვარდი არ ყავს და რა უნახე გადასარევი ამ თავდასხმას არ ვიცი. ინვალიდი გრიზმანი, თუ უტვინო დემბელე, ერთი იმედი მქონდა და ისიც აილეწა დედა მოეხნა დაასრულა კარიერა 4 ოპერაცია გაიკეთა ტიპმა ვსიო მორჩა ფატი. მერე მეორე ისევ თავს არიდებ კითხვას ბოლოს როდის ულიდერა გრანდთან გუნდს თქო ან თუნდაც ჩემპიონთა ლიგის გადამწყვეტ მომენტში რა ქნა საერთოდ???? (ბოლო 4-6 წლის განმავლობაში).
    ციტატა: basa7
    არ არის პედრი ჯერ ძირითადის ფეხბურთელი

    ვისაც პედრი ნიჭიერი გგონიათ ძაან ეჭვის თვალით გიყურებთ კიდე. მე მაგის ნიჭიერებას ვერ ვხედავ და იმედია ვცდები.

    და ეტოოს მერე როდის ყავდა ფორვარდი ბარსას სუარესამდე? პედრი პატარაა ჯერ და ახლა შენ ვის რა თვალით უყურებ ეგ არ აინტერესებს არავის. დავამთავრე რა შენთან არ აქვს აზრი კამათს. წარმატებებს გისურვებ
    გულშემატკივარი [?]
    #301 12 მაისი 2021 03:11
    1
    ციტატა: basa7
    თორე თავდასხმა გადასარევია,

    გრიზმანის 12 გოლი თუ გადასარევობას ნიშნავს მაშინ პიკეე ც გადასარევიაა მაგ ლოგიკით თუ მიყვებით,თავდასხმა რომ გადასარევი არააა ამიტომ ჩანს პიკეს საგმირონი საქმენიიი რეალურად რა უკიდეგანო მზეობაცაა თორემმ თავის დროზე სუარესი მესის ჯამშიი 80 გოლზე მეტი გაქონდათ და დაცვის სისუტე იმდენად არ ჩანდა,დღვანდელ სიტუაციაში კიი სწორედაც რომ ბალანსი არააა ეგაა პრობლემაა,ერთ კაცს ყავს მთელი გუნდი აკიდებულიი და არ ყოფნის ეს ერთი კაცი საქმესს მანდ ჩანს ზუსტად მთელი რიგიიი კასკადები პიკეეს ეგზინტენციალური სიბეცისს თორემმ როცა გუნდი ქვა ქვაზე არ ტოვებდაა მაშინ არც ჩანდა ერთ კონტრატაკაზე პიკეს სიბეცებიიი რადგან კლუბი სამჯერ მეტს იტანდა,დღეს სხვა მოცემულობააა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #300 12 მაისი 2021 03:10
    1
    მხოლოდ ერთი შეგონება ბარსელონას ჩვეულებრივი გულშემატკივარისგან გუგლში ჩაწერეთ აუტიზმი და წაიკითხეთ შემდეგ ვისაუბროთ მესიზე
    Culé [?]
    #299 12 მაისი 2021 03:09
    0
    M10 S9 D11,
    👍👏
    Culé [?]
    #298 12 მაისი 2021 03:08
    1
    ციტატა: Milkshake
    რავი ტერ შტეგენი არ არის ცუდი ალტერნატივა ნამდვილად.

    ტერ შტეგენს ისეთი ცუდი სეზონი აქვს, მაგას ფატის მისცენ საწოლში ეგ მირჩევნია. თანაც შტეგენი იმდენად არამდგრადი ხასიათის არის და ისეთი აჭრები იცის რიგ თამაშებში რომ კაპიტანას ეგეთი მოჟღვინტული სამკლაური ყველაზე მეტად არ შეეფერება.. არ ვიცი ჩავის მერე მე უმტიტისთვის მინდოდა სამკლაური და თავიდან შტეგენსაც ვფიქრობდი მარა ახლა ნამდვილად არ მაქვს არჩევანი მიახლოებულიც კი ვინმესთვის.
    Culé [?]
    #297 12 მაისი 2021 03:07
    0
    Milkshake,
    შეურაცხყოფას მაყენებთ რეალის ფანი ის მგონია ვინც მხოლოდ ერთი კაცის ფანია და არა გუნდის, მესი არაა მაგარითქო არასდროს დამიწერია და კიდე გეუბნები ვიღაც ლაწირაკებში არ აგერიო არ მოგწონს კომენტარი გაატარე თორე მაგალი რაა მერე ნახავ ბიძიკო 👌
    Culé [?]
    #296 12 მაისი 2021 03:04
    1
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: basa7
    თუ თავის დამკვიდრებას ცდილობთ აქ დასაბუთებული არგუმენტები დაწერეთ და არა ერტი და იგივე მუდმივად

    ბარსამანიაზე თავის დამკვიდრება თუ ვინმეს ჭირდება ძალიან ცოდო არსებად მიმაჩნია ზოგადად. და მეტი რა არგუმენტი გითხრა გეუბნები ბოლოს მესიმ როდის ულიდერა ბარსას გადამწყვეტ თამაშში კარგად გამახსენე, თუ გაიხსენებ რა თქმა უნდა და გრანდთან, ან ჩემპიონთა ლიგაზე მისი გამოსვლა რას მივაწეროთ საერთოდ ბოლო წლებში.

    აი რაზე გელაპარაკო ახლა , გეუბნები კონკრეტულ თამაშში რა იყო მესის დანაშაული როცა შემტევმა ხაზმა სამი გოლი გაიტანა თქო და მეუბნები მესი ვერ ლიდერობსო რა ქნას ახლა მეტი, ხმალი აიღოს თუ მაკედონელია და საბრძლო Yიჟინა გაცხოს. დაცვა, ნახევარდაცვა და კუმანია ბიძიკო პრობლემა და არა მესი და თავდასხმა, სანმ ეს არ მოგვარდება არ იქნება საშველი თორე თავდასხმა გადასარევია, ნაცევარდცვა არ გვივარგა, არ არის პედრი ჯერ ძირითადის ფეხბურთელი. ბუსკეტსი დაბერდა, დე იონგი სხვა ადგილას უნდა და არა შემტევ ნახებარმცველად, ნუ დაცვა საერთდო და პლიუს ტრენერი გვყავს იდიოტი. ნახევარდაცვა არის გუნდის ხერხემალი, ფუნდამენტი, შეიძლება დაცვა და თავდასხმა გყავდეს ცუდა და ნახევრდაცვა სასწაული და ამით გუნდი გუნდობდეს მარა პირიქით როცაა რა დონის დაცვა და თავდასხმაც არ უნდა გყავდეს კაპიკია გუნდის ფასი. ესაა მთავარი პრობლემა და არა მესი
    გულშემატკივარი [?]
    #295 12 მაისი 2021 03:01
    2
    ეხა რას იტყვის საინტერესოააა პიკეე თამაშის შემდეგ ჰადესმა დაგვწყევლაოო?))აბა თავის თავს ხო არ ეტყვის სამი ასო ვარო ჩემი ბრალია დღეს რომ ტიტული ოფიციალურად დავკარგეთო,როგორც რიხიანად ლაპარაკობს ისე რიხიანად საქმენი საგმირონს რომ აკეთებდეს ბარსა ესეთ დღეში არ იქნებოდა მაგრამ პიკე მცველზე მეტად დღეს კლოუნიაა,სხვა პროფესიითა გართული.
    Culé [?]
    #294 12 მაისი 2021 03:00
    1
    გუნდს წლებია ყველაზე დიდი პრობლემა აქვს პირველ რიგში მენტალობაში თავდაჯერებულობაში, ეს კიდე პირველი ლეოს არტყამს და არტყამს იმიტომ რომ მესის ფიზოლოგიური აქილევსის ქუსლია სუსტი ბუნებრივი ხასიათი.. ახლა ჩვენ აგერ 33 წლის ასაკში ვითხოვთ მესისგან გახდეს გუნდის ოლივერ კანი, ღრიალით და ჟილკით რომელიც მას არდროს ქონია და ვითხოვთ სამკლაურის გამო მხოლოდ?.. ეს არის არასწორი მიდგომა ლესდამი თორე მასეთი უეფექტო, უემოციო და თავჩაღუნული კაპიტანი მე არ მომწონს ყველაზე მეტად პირველი და არც ბარსას ეკადრება, მაგრამ მაშინ ვინმე ხო უნდა იყოს მესისზე დიდი ბარსელონაში ან ხო უნდა იმსახურებდეს ვინმე მაგ სამკლაურს რეალურ სამყაროში და ვინ იმსახურებს? არც არავინ. აი ესაა ამ გუნდის კიდევ ერთი ფაღარათობის დამდასტურებელი ნოტარიული დოკუმენტი, რომ გუნდში კაპიტნობას არ იმსახურებს არავინ :)) რა შუაშია აქ მესი, არც არაფერში..