მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: 36 წლის კაცის ბენეფისი

მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: 36 წლის კაცის ბენეფისი

მარათონი გრძელდება, "ბარსა" ბევრად დამაჯერებლად გამოიყურება, მაგრამ "მადრიდთან" სხვაობა მხოლოდ სამი ქულაა. სანაკრებო პაუზის მერე კიდევ ველით შევსებას, მთავარია ამ პაუზაზე კიდევ არავინ მიიღოს დაზიანება. ნაკრებში ყოველთვის ხშირია ეს ამბავი, მგზავრობა გიწევს, აკლიმატიზაცია, ორგანიზმი ყოველთვის მზად არ არის ამისათვის. მით უმეტეს, თუ 36 წლის ხარ. 

მაგარ ფორმაშია პოლონელი, ფლიკმა გააცოცხლა, "ბაიერნის" ლევანდოვსკი დაგვიბრუნა, კარგად იცის მისი უპირატესობები და დაიწყო კიდეც გამოვლინება. ამჯერად ჰეთთრიქი შეასრულა და თავისთავად საუკეთესო იყო მოედანზე. 

ისევ პროგრესირებს 

ლევანდოვსკი იქით იყოს, საჯარიმსკენ, ახლა რაფინიაზე ვთქვათ ორი სიტყვა, სეზონის დაწყებისთანავე შეეტყო პროგრესი, ახლა კი საერთოდ სულ სხვა ფეხბურთელის შთაბეჭდილებას ტოვებს, თითქოს ორი თავით გაიზარდა, ეს ლიდერის თვისებები ყოველთვის ჰქონდა, მაგრამ თუ საშემსრულებლო ოსტატობა არ გიწყობს ხელს ეგ ლიდერობა მერე ძალიან სასაცილო ხდება, ამჟამად კი რაფინია კარგი ლიდერია იმიტომ, რომ სარგებლის მოტანასაც ახერხებს. 

ორი საგოლე პასი მიითვალა და რამდენიმე კარგი მომენტიც შექმნა, ერთი-ერთზეც გააფუჭა, უხეიროდ დაარტყა, პროგრესი კი აქვს, მაგრამ კლასი ასე სწრაფადაც არ მაღლდება. პირველი გოლი სტანდარტულიდან გავიდა, კარგად ჩააწოდა და ლევანდოვსკიმ თავით შეაგდო, გამახარა ამ გოლმა, რადგან სტანდარტული მდგომარეობა ყოველთვის დამატებითი იარაღია და თუ იცი როგორ გამოიყენო გაცილებით მეტი შანსიც გაქვს მოსაგებად. 

მეორე გოლი კონტრშეტევას მოჰყვა, ბოლო პასი აქაც რაფინიამ ითავა, ძალიან დროული და კარგი პასი იყო ლევანდოვსკიზე, ასე ვენგერის "არსენალი" უტევდა, ასეთ პასებს მარცხნიდან ანრი და პირესი აკეთებდნენ ხოლმე. მოკლედ, ლამაზი იყო. რომ არ ველოდით ისეთი ამბავია და რაფინია დღევანდელი გადმოსახედიდან უეჭველად ძირითადის კაცია. თანაც, თავისი უნივერსალიზმის დამსახურებით ყოველთვის მეტი შანსი აქვს თამაშის. 

ფერანმა ტრავმა მიიღო, ანსუ ფატი გამოვიდა, ორი ძალიან კარგი მომენტი ჰქონდა და ვერცერთი ვერ გამოიყენა, ასე რომ, მარცხენა ფლანგი კიდევ დიდხანს იქნება რაფინიასი, მას შემდეგ რაც მოედნის ცენტრში ვარსკვლავები დაბრუნდებიან ულაპარაკოდ ფლანგზე გადაინაცვლებს. 

ესეც ცენტრი 

არ ვიცი კასადოს კიდევ რამდენი დრო ექნება, გავი და ოლმო დასაბრუნებლად ემზადებიან, დე იონგი ნელ-ნელა იღებს სათამაშო დროს, პედრი ჯანზეა, ალბათ კასადოს ადგილი აღარ იქნება, არადა, ეს ბიჭიც ისე მომწონს, როგორც ბერნალი ტრავმამდე, გუშინ კიდევ გაჭრა პასი სერხიო ბუსკეტსივით. სწორედ მისი პასი იყო მთავარი და არა გარსიას ბოლო პასი ლევანდოვსკიზე, კასადომ გაჭრა ერთი პასით მეტოქის ზონები, მერე კი ყველაფერი გაცილებით მარტივი იყო. 

ასეა საქმე, როცა ძლიერი აკადემია გაქვს სხვაგან ძებნას აზრი არ აქვს, სუსტი პოზიციის გაძლიერებას საკუთარი სკოლიდანაც შეძლებ. ფლიკმაც ნდობა გამოუცხადა ახალგაზრდებს და შედეგიც სახეზეა. თუმცა, ნდობის გარდა სხვა გზა არც ჰქონია. 

პედრის კი ოლმო სჭირდება, საერთოდ, "ბარსას" ძალიან სჭირდება ეს ფეხბურთელი, ფაქტობრივად ერთადერთია ვინც ნახევარდაცვასა და თავდასხმას აკავშირებს, ახლა რაფინია იღებს ამას თავის თავზე, მაგრამ ის მაინც გარემარბია, რომელსაც პოზიციის შეცვლა მოუწია. ოლმოსთან ერთად კი "ბარსა" გაცილებით სხვა გუნდია. ველით, ველით! 

გარდა სამი გოლისა 

მხიარული თამაში იყო, მეტოქესაც ჰქონდა მომენტები და ერთი შეაგდეს კიდეც, მაგრამ VAR-მა გააუქმა. ისე კი ლამაზად ცდილობდნენ თამაშს, დავიდ ვილიას სტილში სცადეს გოლების გატანა და არაფერი გამოვიდა ამ ამბიდან. "ბარსას" მხრიდან კი მხოლოდ ლევანდოვსკის გაჰქონდა, ვერც რაფინიამ შეძლო, ვერც ფატიმ, ვერც პედრიმ. არადა, მომენტები მრავლად იყო. რაღაც მომენტში მომეჩვენა რომ ვარჯიშს დაემსგავსა ეს ყველაფერი, "ბარსამ" ძალიან დიდი უპირატესობა იგრძნო მეტოქესთან მიმართებით, ეს კიდევ ძალიან დიდი ხანია აღარ მომხდარა, ეს იმ დიდ "ბარსელონაში" ხდებოდა ხოლმე, სადაც ლეო მესი თამაშობდა, მას მერე კიდევ სხვა "ბარსელონას" ვუყურეთ და ახლა პირველად გვაქვს იმის თქმის საფუძველი რომ ვუბრუნდებით ამ სიმაღლეს, ასე ნელ-ნელა, ნაბიჯ-ნაბიჯ, გერმანული პროექტით. 

ფლიკს ყველაფერი კარგად აქვს ორგანიზებული, კარგად ჩანს რომ მოედნის მიღმაც დიდ ყურადღებას აქცევს დისციპლინას, სეზონის წინ მისი გუნდის წევრმა გვამცნო, თქვენი წარუმატებლობის მიზეზი ცუდი ფიზიკური მომზადება იყო და ამ ამბავს მე მივხედავო, ჰოდა, ჯერჯერობით კარგად აკეთებს თავის საქმეს. გუნდი გაცილებით მეტს მოძრაობს, უფრო სწრაფად, უფრო მობილურად და აგრესიულად. 

აბა გავედით პაუზაზე და მერე გადასარევი მატჩები გველის წინ: 

20 ოქტომბერი - "ბარსელონა" vs "სევილია" 

23 ოქტომბერი - "ბარსელონა" vs "ბაიერნი"

26 ოქტომბერი - კლასიკო მადრიდში 

3 ნოემბერი - დერბი "ესპანიოლთან"

აი, სად და როდის გვჭირდება სრული მობილიზება. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #19 9 ოქტომბერი 2024 11:13
    0
    აბა გავედით პაუზაზე და მერე გადასარევი მატჩები გველის წინ:
    20 ოქტომბერი - "ბარსელონა" vs "სევილია"
    23 ოქტომბერი - "ბარსელონა" vs "ბაიერნი"
    26 ოქტომბერი - კლასიკო მადრიდში
    3 ნოემბერი - დერბი "ესპანიოლთან"
    =======================================
    wink აი აქ მოუხდებოდა ნამღერი ფრაზა ფილმიდან "არსენა": = "აბანოში გამოჩნდება არსენ შენი ყოჩაღობაო"..
    grinning grinning grinning ეხლა ვნახავთ ვინ რისი მაქნისია!
    წევრი [?]
    #18 8 ოქტომბერი 2024 15:52
    0
    ოლმო ძაან გვჭირდება ბაიერნთან ჩემი აზრით, შეიძლება გავიმ არ ითამაშოს, მაგრამ ოლმო ძაან გამოვადგება. თავიდან ოლმოზე გული მიცრუვდებოდა, მეთქი ახლა შუახაზში ნაღდად არ გვჭირდებათქო მეტი მოთამაშე, მაგრამ როგორც ოლმომ სადებიუტო თამაშები ჩაატარა... ბრწყინვალე სეზონი აქვს, თუ გინდა კლუბში თუ გინდა ქვეყანაში... გავის რაც შეეხება, შეიძლება კლასიკოს მოუსწროს, მაგრამ გააჩნია როგორი მობიზირებული იქნება და როგორ ფორმაში იდგება. გავი როგორც აგრესიული მოთამაშე, ბევრ რაღაცას სძენს თამაშს, რაც კლასიკოში გამოგვადგება. ისე პედრი ან დე იონგი ვერ პრესინგზე ვერ მიდიან. ვფიქრობ, გავის მარცხნივ დაყენება სარისკო, მაგრამ შედეგიანი იქნება. 3-4-3ზე რომ სცადოს ჰანსიმ კარგი იქნება, 4 კაცი იდგება შუაში და ეგ იქნება
    ფანი [?]
    #17 8 ოქტომბერი 2024 13:24
    0
    ციტატა: La Pulga10
    რეკლასმის და საიტის გაუმართაობის გამო ვერ ვხკითხულობ სტატიას. სირცხვილი.

    მართალი ხართ, ეს რა უბედურებაა, რეკლამა ეფარება ტექსტს!
    დადონ ბატონო რეკლამა ჩვეულებრივად, ვისაც უნდა გახსნის და ნახავს, ზოგადად, ყველაფერი წალეკა რეკლამამ, გინდა არ გინდა ძალით გაყურებინებენ, ვინ მოიგონა ასეთი რამ, რატომ გვაიძულებენ იმის ყურებას, რაც საერთოდ არ გვაინტერესებს..
    საერთოდ გააკეთონ საიტი მხოლოდ რეკლამებისთვის და თუ ვინმეს რამე უნდა ეცოდინება სად მოძებნოს...
    angry სატელევიზიო რეკლამებმა ხომ ხალხს ნევროზი გაუჩინა angry
    Culé [?]
    #16 8 ოქტომბერი 2024 11:23
    0
    ფატი კიდე სხვათაშორის არ იყო ცუდი მეტი სათამაშო პრაქტიკის მერე რომ უფრო შევა ფორმაში ჩემი აზრით ეგ ჩანს და არაა ზამთარში გასაშვები თუ ენდობი ენდე ბოლომდე ეგ თუ ხელფასს შეიმცირებს და ასე 7-8 მილიონზე ჩამოვა მშვენიერი ვარიანტი იქნება
    ფანი [?]
    #15 8 ოქტომბერი 2024 10:54
    0
    ციტატა: Barca for life
    ვერ ვიტან ადამიანები ფეხბურთს მარტო სახელების დონეზე რომ აღიქვამენ.
    კასადო არის ბრიალიანტი! მარტივად: ამას ან ხედავ, ან უბრალოდ არ გაქვს საფეხბურთო ხედვა!
    კასადოს საოცარი ხედვა და სიხისტე აქვს, ბუნებით კაპიტანია, ინტელიგენტი და ჰარდვორქერია რომელიც ყოველთვის მაქსიმალურად ცდილობს რომ მწვრთნელის იდეებს მოარგოს გუნდის თამაში. პრაქტიკულად გავისა და პედრის ნაერთია რომელსაც მეტი პრაქტიკა ჭირდება და უდიდესი პერსპექტივით შეიძლება მსოფლიოს საუკეთესო ნახევარმცველიც გახდეს.
    ამ დროს დეიონგი არის მოღალატე, ტრავმებისკენ მიდრეკილი ტიპი, რომლის თამაში 5 წელია გაურკვეველია.
    ამ ყველაფერს ისიც ემატება რომ კასადო გაცილებით მეტად არის დაცვითი ნახევარმცველი ვიდრე დეიონგი, კასადო გაცილებით ხისტია და მეტად რეაგირებს ბურთის დაბრუნებაზე, დეიონგი კი ფარფატებს, რაც საყრდენისთვის შეუსაბამოა. აქედან გამომდინარე უბრალოდ თვითმკვლელობაა დეიონგის საყრდენზე დაყენება თუნდაც 2 საყრდენიანში პედრი-გავი რომ შეუწყვილო, რადგან ეს ყველა ერთი პროფილია რაც შეტევას მოიაზრებს. შესაბამისად ყველა ნახევარმცველის დაბრუნების შემთხვევაში ჩემთვის იდეალური ნახევარდაცვის ბალანსი იქნება კასადო-გავი-ოლმოს ტრიო, საიდანაც კასადო იქნება საყრდენი, რომელსაც გავი იდეალურად დააბალანსებს მეორე საყრდენად ხოლო ოლმო ნახევარდაცვასა და თავდასხმას დააკავშირებს.
    ფლიკის ტაქტიკა მოიაზრებს ძალიან ვერტიკალურ თამაშს, სადაც პრესინგი და სიხისტე უმნიშვნელოვანესია. დეიონგი-პედრი საუკეთესოები არიან ბურთის დაჭერასა და განაწილებაში რაც დამდგარი თამაშის გარანტიაა, ხოლო გავი-კასადო იდეალურები არიან პრესინგისთვის, რასაც ოლმოს უნარები დააბალანსებს.
    შეეშვით სახელებზე ფიქრს! და შეხედეთ ფეხბურთს რაციონალურად!
    ვინმე თუ ფიქრობს რომ დეიონგს შეუძლია კასადოს ჩანაცვლება, მარტივად ამ სპორტში ვერ ერკვევა. და ბარემ იმ კითხვასაც გაეცით პასუხი თუ რატომ ვერ თამაშობს მადრიდი მიუხედაავდ სახელების.

    კასადოს შემთხვევაში გეთანხმები მაგრამ პედრის სკამზე გადასმა არ მგონი კარგი იყოს ჩემი აზრით გუნდში საუკეთესო ნახევარმცველია, თან არ ვიცით გავი როგორ ფორმაში დაბრუნდება თუ მაინც ძაან კარგ ფორმაში იქნება მაინც ოლმოს გადასმა მგონია სკამზე უკეთესი
    Culé [?]
    #14 8 ოქტომბერი 2024 01:08
    3
    დე იონგს ჩემზე მეტად არავინ იცავდა აქ და ალბათ იყო დრო რომ საუკეთესო ნახევარმცველიც კი იყო , მაგალითად ხავის ბარსა მის გარეშე და მასთან ერთად სულ სხვადასხვა გუნდი იყო , მაგრამ იმდენად მომწონს კასადო ბერნალი და ფრენკის გარეშე ზოგადად ბარსელონა , რომ ვერანაირად ვერ გავრისკავდი სიტუაციის და თამაშის გარისკვას ან ამ ბავშვების პროგრესს მის გამო , ამ სეზონში ძალიან საჭირო კაცი იქნება ოღონდ სკამიდან , კასადო პედრი ოლმო გავი ფერმინი ამ სეზონში რასაც დაემატება მომავალში ბერნალი იდეალურია , ფრენკი თუ გაიყიდება და ერთ საყრდენს ვიყიდით იდეალური იქნება , მაგრამ დავაცადოთ და ვნახოთ , ფლიკის ხელში როგორი იქნება ფრენკი , ძველ ფორმას და დიდებას თუ დაიბრუნებს ვფიქრობ უკონკურენტო იქნება , მაგრამ ძალიან გაუჭირდება ამ ბავშვებს დღეს რამით აჯობოს... მე შანსს მაინც მივცემდი ფლიკის ხელში მაგრამ ეგრევე ძირითადში არა , წარსულია ახლა ყველაფერი , ამ ბარსაში ყველამ ყველაფერი თავიდან უნდა დაიწყოს და დაამტკიცოს ვის რისი ტრა.ი აქვს...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 7 ოქტომბერი 2024 22:28
    0
    მაგ დროისთვის (ბაიერნი/რეალი) ფორმაში არც გავი იქნება და არც ფერმინი და დე იონგს კი ვხედავთ რაც არის არც ეგ არის ფორმაში ასე რომ კასადო პედრის ძირითადი გარანტირებული აქვთ მთავარი ოლმოს ფიზიკური მდგომარეობაა მაგ დროისთვის .....არაუხოს დაბრუნება თუ მოესწრო აი მაშინ უფრო სერიოზული ამბავი იქნება
    ფანი [?]
    #12 7 ოქტომბერი 2024 21:59
    0
    ეგ 4 თამაში ბევრ რამეს გვაჩვენებს. ნუ მარტო შედეგი არა. შეიძლება წავაგოთ მაგრამ მთავარია გუნდის პოტენციალი გამოჩნდეს
    Culé [?]
    #11 7 ოქტომბერი 2024 20:50
    0
    კასადო უბრალოფ უმაგრესი ბიჭია, ნახევარდაცვაში ყვრლაზე მეტად მომწონს. ტყუილად არ გავიძახდი კასადოს შანსითქო ბოლო 2 წელი… ფლიკი კიდევ რასაც ვუყურებ ძაან მაგრად მუშაობს გუნდში, თითქმის ყველა ფეხბურთელი პროგრესირებს, გუნდს ხელი დაეტყო მოედანზეც და მის მიღმაც. ყველანაირ წაგებას ვაპატიებ, დაჟე ფერან ტორესის ძირითადსაც, მარა კასადოს თუ მოაკლდა სათამაშო წუთები სირისტიანი დე იონგის გამო მარტო ხელფასის, ღირებულების და სახელის გამო - ძაან *ლე ვინმე გამოდგება. სამართლიანად თუ აჯობა თამაშით კასადოს მაშინ არაა პრობლემა
    --------------------
    #infinit8iniesta
    Culé [?]
    #10 7 ოქტომბერი 2024 20:44
    0
    კაი სტატიაა.

    რა მაგრად მიელაგა თამაშები ერთმა ეთზე
    ფანი [?]
    #9 7 ოქტომბერი 2024 20:43
    4
    ვერ ვიტან ადამიანები ფეხბურთს მარტო სახელების დონეზე რომ აღიქვამენ.
    კასადო არის ბრიალიანტი! მარტივად: ამას ან ხედავ, ან უბრალოდ არ გაქვს საფეხბურთო ხედვა!
    კასადოს საოცარი ხედვა და სიხისტე აქვს, ბუნებით კაპიტანია, ინტელიგენტი და ჰარდვორქერია რომელიც ყოველთვის მაქსიმალურად ცდილობს რომ მწვრთნელის იდეებს მოარგოს გუნდის თამაში. პრაქტიკულად გავისა და პედრის ნაერთია რომელსაც მეტი პრაქტიკა ჭირდება და უდიდესი პერსპექტივით შეიძლება მსოფლიოს საუკეთესო ნახევარმცველიც გახდეს.
    ამ დროს დეიონგი არის მოღალატე, ტრავმებისკენ მიდრეკილი ტიპი, რომლის თამაში 5 წელია გაურკვეველია.
    ამ ყველაფერს ისიც ემატება რომ კასადო გაცილებით მეტად არის დაცვითი ნახევარმცველი ვიდრე დეიონგი, კასადო გაცილებით ხისტია და მეტად რეაგირებს ბურთის დაბრუნებაზე, დეიონგი კი ფარფატებს, რაც საყრდენისთვის შეუსაბამოა. აქედან გამომდინარე უბრალოდ თვითმკვლელობაა დეიონგის საყრდენზე დაყენება თუნდაც 2 საყრდენიანში პედრი-გავი რომ შეუწყვილო, რადგან ეს ყველა ერთი პროფილია რაც შეტევას მოიაზრებს. შესაბამისად ყველა ნახევარმცველის დაბრუნების შემთხვევაში ჩემთვის იდეალური ნახევარდაცვის ბალანსი იქნება კასადო-გავი-ოლმოს ტრიო, საიდანაც კასადო იქნება საყრდენი, რომელსაც გავი იდეალურად დააბალანსებს მეორე საყრდენად ხოლო ოლმო ნახევარდაცვასა და თავდასხმას დააკავშირებს.
    ფლიკის ტაქტიკა მოიაზრებს ძალიან ვერტიკალურ თამაშს, სადაც პრესინგი და სიხისტე უმნიშვნელოვანესია. დეიონგი-პედრი საუკეთესოები არიან ბურთის დაჭერასა და განაწილებაში რაც დამდგარი თამაშის გარანტიაა, ხოლო გავი-კასადო იდეალურები არიან პრესინგისთვის, რასაც ოლმოს უნარები დააბალანსებს.
    შეეშვით სახელებზე ფიქრს! და შეხედეთ ფეხბურთს რაციონალურად!
    ვინმე თუ ფიქრობს რომ დეიონგს შეუძლია კასადოს ჩანაცვლება, მარტივად ამ სპორტში ვერ ერკვევა. და ბარემ იმ კითხვასაც გაეცით პასუხი თუ რატომ ვერ თამაშობს მადრიდი მიუხედაავდ სახელების.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 ოქტომბერი 2024 19:55
    0
    3 ნოემბერი - დერბი "ესპანიოლთან"
    აი, სად და როდის გვჭირდება სრული მობილიზება.

    იმედია ესპანიოლი არ ყავდა მხედველობაში.
    წევრი [?]
    #7 7 ოქტომბერი 2024 19:08
    6
    Ბაიერნთან და რეალთან კასადო პედრი ოლმოს ტრიო ყველაზე ოპტიმალური იქნება. დეიონგი ფორმაში ჯერ არარის და ფლიკის სქემაში როგორ ჩაჯდება არც ვიცით, კასადო უფრო მოძრავი და უფრო მუშაა ვიდრე დეიონგი და ძალიან კარგი გამჭოლი პასები აქვს, ერთადერთი გამოცდილება არაქვს მაგრამ მაინც ყველაზე კარგ ვარიანტად ძირითადში კასადო მიმაჩნია
    ფანი [?]
    #6 7 ოქტომბერი 2024 18:46
    1
    ციტატა: Wtfman123
    რა კარგ დროს გვიბრუნდებიან ოლმო გავი და ფერმინი ბაიერნთან და რეალთან გვჭირდება ეგ სამივე. სევილიას ადვილად მოვუგებთ არაა ეს ის ძველი სევილია

    რავიცი გავიმ ჯერ რა წუთები უნდა მიიღოს? მაქსიმუმ 10. 1 წლის უთამაშებელია ბავშვი
    წევრი [?]
    #5 7 ოქტომბერი 2024 13:10
    2
    რა კარგ დროს გვიბრუნდებიან ოლმო გავი და ფერმინი ბაიერნთან და რეალთან გვჭირდება ეგ სამივე. სევილიას ადვილად მოვუგებთ არაა ეს ის ძველი სევილია
    Culé [?]
    #4 7 ოქტომბერი 2024 12:34
    3
    ციტატა: Jorkaeff
    ფეოლა, შენ მაინც გაგვეცი პასუხი ამ რეკლამაზე. რა უბედურებაა? თუ რეალის გულშემატკივრებმა გაგიტეხენ საიტი და ვერაფერს ვერ შვებით? რაღატო დებთ ამ სტატიებს მაინც ვერ ვკითხულიბთ... იმ ქათამი გვარამიას პარტიის ნომრის ყურება რა ჩემს "უზრდელად" მინდა?!


    გვარამია მართლაც რომ ქათამია და მაგაზე დიდი ქათამი ის ზურა გირჩი ჯაფარიძეა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #3 7 ოქტომბერი 2024 12:15
    4
    ფეოლა, შენ მაინც გაგვეცი პასუხი ამ რეკლამაზე. რა უბედურებაა? თუ რეალის გულშემატკივრებმა გაგიტეხენ საიტი და ვერაფერს ვერ შვებით? რაღატო დებთ ამ სტატიებს მაინც ვერ ვკითხულიბთ... იმ ქათამი გვარამიას პარტიის ნომრის ყურება რა ჩემს "უზრდელად" მინდა?!
    წევრი [?]
    #2 7 ოქტომბერი 2024 12:15
    1
    დიდი გუნდების წინააღმდეგ გამოჩნდება ლევანას უმართლებს თუ იბრუნებს იმ კლასს :) ჩემი აზრით ძაან ბევრ მომენტს აფუჭებს და რასაც იყენებს, მაღალი კლასის მცველების და მეკარის წინააღმდეგ ვერც მაგეებს გამოიყენებდა.

    1) 5 კაცი რო ეფარება და პასის გაკეთება რო ბევრად უკეთესი ვარიანტია ვიდრე კარებში დარტყმა და მაინც არტყავს ხოლმე ეგოისტურად, ძაან ხშირი სურათია.

    2) სულ ცენტრში წინ რო იდგეს უკეთესია, რადგან დაბლა ჩამოსვლა და პასების განაწილება არ არის მისი საქმე და საშინლად გამოიყურება ხოლმე, შეტევებს ანელებს როგორც გიუნდოგანი იყო ხოლმე, გადაწყვეტილებასაც ვერ იღებს სწრაფად და ყველა ოპონენტი ასწრებს მასთან მისვლას და წართმევას და ასევე ზონების ამოკეტვასაც. მოკლედ ძაან ნელია საჯარიმოშიც მათ შორის.

    3) პრესინგზე არაფრად არ ვარგა ეს კაცი, მესმის ასაკი აქვს მაგრამ ხო შეიძლება 1 ტაიმი დაიხარჯოს მაგ მხრივ და მერე ცოტა ნაადრევოდ დატოვოს მოედანი.

    მოკლედ, ეს იღბლიანობა დროებითია და მალე გამოჩნდება, თუმცა იმედია ვცდები. წარმატებები ჩვენს გუნდს! ✊🏽❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 7 ოქტომბერი 2024 11:57
    7
    რეკლასმის და საიტის გაუმართაობის გამო ვერ ვხკითხულობ სტატიას. სირცხვილი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid