Sympathy for the Devil

Sympathy for the Devil

მე არ მჯერა ჯუდ ბელინგემი. პირველივე ტურიდან მივხვდი, რომ ვერ ვიჯერებ. არც ახლა მჯერა, მიუხედავად ამ შოკისა. არც ის მჯერა, რომ ინგლისელია, ასეთი მაგარი ინგლისელი ბოლოს როდის ნახეს, აღარც კი მახსოვს. დონეზე არ მაქვს საუბარი, სტილშია საქმე. შორიდან დამრტყმელის მეტი რა ჰყოლიათ, დიდი ჯახის მოყვარული და მაგარი მეპასეები, მაგრამ ასეთი ინტელექტის მქონე? ვინ იყო ბოლოს? ალბათ ბობი ჩარლტონი, აცხონოს ღმერთმა! 

ვერც გავიმ დაიჯერა. ჯუდი შეჭამეს პირველ ტაიმში. მეორე ტაიმის საწყის წუთებზე გავიმ ისე მარტივად აართვა ბურთი, რომ მთელმა "მონჟუიკმა" "კამპ ნოუს" ხმაზე შემოსძახა - გააავიიიი, გააავიიი.. დაუფასეს ტაიმნახევრის გარჯა. და როცა მეგონა, რომ ეს დაუჯერებელი კაცი მინდვრიდან გააქრეს, ზუსტად მაშინ დააჭედა შტეგენის კარში. თვალი ძლივს გავაყოლე, იმას როგორ დავწერ, უნდა აეღო-მეთქი. 

ეს მხოლოდ ერთი ეპიზოდის საქმე არ არის, "ბარსას" იდეალურთან მიახლოებული ტაიმნახევარი ჰქონდა, ბელინგემს ყველაზე ცუდი დასაწყისი სეზონში, არაფერი მოასწავებდა იმას, რაც მოხდა. მოწმენდილ ცაზე მეხი გავარდა. ზუსტად ის აქვს, რაც ინგლისელებს ასე აკლდათ, სიმტკიცე და ინტელექტი - უნარი იმისა, რომ ყველაზე რთულ მომენტში იპოვოს ძალა საკუთარ თავში. 

ამის მერე ყველაფერი შეიცვალა. "ბარსა" მოიშალა და უპირატესობა "მადრიდმა" მოიპოვა. 

ეშმაკის მთავარი ტრიუკიც ხომ ეს არის? დაგარწმუნოს, რომ არ არსებობს. და როცა დაგარწმუნებს, მერე გადავა მოქმედებაზე. ეს დაგვემართა. ბელინგემმა დაგვარწმუნა, რომ დიდი არაფერი ფეხბურთელი არ არის, რაის ახალი ზიდანი.. შეჭამეს ბურთიანად. 

მერე კი გამოჩნდა. 

ტაიმი პირველი - Satisfaction 

ჩავის ურთულესი ამოცანა ჰქონდა გადასაწყვეტი. მე ამ კაცზე ცუდის მთქმელი არ ვარ. ისე მაგრად დაგეგმა ყველაფერი, ისეთი მწირი რესურსით, რომ ცუდის თქმა უბრალოდ არ გამოვა. სამი ფეხბურთელი დაგვიბრუნდა, სამივე სკამზე დარჩა და თავიდანვე ნათელი იყო, რომ გუნდს დიდად ვერ გააძლიერებდნენ, ელემენტარულად ფორმაში არ არიან. ყველაზე მეტად სადაც გვჭირდებოდა გაძლიერება, იქ მოვისაკლისეთ პედრი და დე იონგი. 

ჩავიმ 3-4-2-1 მოიფიქრა. თან რა მაგრად მოიფიქრა! სად გინახავთ გუნდი ცენტრალურ შეხვედრაში ცვლიდეს ტაქტიკას და ყველაფერი აწყობილი საათივით ყოფილიყოს?! პირველ ტაიმში ყველა მოწოდების სიმაღლეზე იყო. შტეგენს საქმე არც ჰქონია. ინიგო-კრისტენსენი-არაუხოს ტრიო მშვენივრად გამოიყურებოდა, მათ წინ გამორჩეული დუო ვნახეთ - გავი და ილქაი. როგორი ტაიმი ჰქონდათ? საუკეთესო ამ სეზონში! გოლიც ფანტასტიკური იყო, ილქაის აჩქარება, მადრიდელებში ისე გაიარა, თითქოს დგარები ყოფილიყვნენ. ყველაფერი ძალიან მაგრად დაიწყო!

ფლანგები ბალდესა და კანსელუს ჩაბარდათ, ბალდესგან შეტევაში მეტი სარგებელი უნდა მიგვეღო, საბოლოო ჯამში, მათაც კარგი ტაიმი ჰქონდათ, ცენტრში ფერმინი და ფელიში ვნახეთ, უზუსტესი, საჭირო რიტმში მოთამაშე ორი შემქმნელი, თუ რამე დააკლდათ, დამაგვირგვინებელ ფაზაში ცივსისხლიანი მოქმედება იყო. ეს გახდა ამ მატჩის მთავარი მინუსი, რაზეც ჩავის ვერ მივცემთ შენიშვნას, "ბარსას" მომენტები უნდა გამოეყენებინა. 

წინ ფერანი იყო და იმის თქმა შეგვიძლია, რომ ლევანდოვსკიზე სწრაფად მოქმედებდა. პოლონელმა ტემპი დააგდო. ეს არ იქნება ბოლო მატჩი, სადაც ასეთი სურათი გვექნება, რობერტს დიდი სარგებელი მოაქვს, მაგრამ მისი დრო წავიდა. მით უმეტეს, უთამაშებელი ლევანდოვსკი ბევრს ვერაფერს გააწყობდა. მაგრამ როგორ გინდა, ამაზე უარი თქვა? ჩავის რომ ლევანდოვსკი არ გამოეყვანა, წარმოიდგინეთ, რა კრიტიკა დაატყდებოდა. 

პირველი ტაიმი იყო იდეალური, საკმარისად აგრესიული, ხისტი, უმაგრესი პრესინგით და ძალიან კარგად დაგეგმილი შეტევებით. "ბარსას" სჯეროდა, რომ ამ თამაშს აუცილებლად მოიგებდა. ასეთი განწყობა იყო, თუმცა.. 

ტაიმი მეორე - I Can't Get No

ერთხელ დარჩა გავის ბელინგემი. არაუხოს ვინისიუსი არ გაპარვია, ბოლომდე სიქა გააძრო, გავის კი ერთხელ დარჩა ჯუდი. მხოლოდ იმიტომ, რომ თავად იყო ის ფეხბურთელი, რომელმაც ბურთი საჯარიმოდან გამოიტანა. სწორედ მისი გამოტანილი ბურთი მიუვიდა ჯუდს. აქედან უკვე სულ სხვა თავი იწერება. მანამდე კიდევ იყო ძალიან კარგი შანსი, ინიგო მარტინესი ურტყამდა თავით, ისევ ძელი. ცუდად მენიშნა. ფეხბურთს ხომ დღემდე ის დაუწერელი კანონი მართავს. უნდა გაიტანო, მით უმეტეს, ასეთ შეხვედრაში, სხვაგვარად მკვდარი ხარ. 

"ბარსას" დაცვის ხაზი იმდენად დამაჯერებლად იდგა, რომ შორეული დარტყმებითღა შემოგვიტიეს. ვერ მივიღეთ გაფრთხილებად, არადა, გამოჩნდა, რომ კარლომ ასე დაავალა თეთრებს. ჯერ კროოსი იყო, მერე ჩუამენი, ბოლოს კი ბელინგემი. 

გუნდი მოიშალა. აუცილებელი იყო ცვლილებები, მაგრამ არცერთმა ცვლილებამ არ იმუშავა. შემიძლია ვთქვა რომ ყველა დამწყებმა უკეთ ითამაშა, ვიდრე ცვლილებაზე შემოსულმა: 

ფერანი უფრო სწრაფი იყო, ვიდრე ლევანდოვსკი. გადაწყვეტილებებს გაცილებით სწრაფად იღებდა, რაც სწრაფი შეტევების გარანტი გახდა. მეორე მხრივ, აუცილებელი იყო ლევანდოვსკის გამოყვანა, მაგრამ როგორც მოსალოდნელი იყო, ჯერ შორს არის სასურველი ფორმისგან. 

კანსელუ ბევრად სასარგებლო იყო, ვიდრე იამალი, მიუხედავად იმისა, რომ ლამინი ცუდად არ შემოსულა. 

ჟოაუ უფრო კარგი იყო, ვიდრე რაფინია. 

ფერმინი უკეთესი იყო, ვიდრე რომეუ. თანაც მაშინ, როცა შეტევა გვჭირდებოდა ყველაზე მეტად დაცვაზე ორიენტირებული რომეუ მივიღეთ, რატომ? იმიტომ რომ ბელინგემის მიმართ შიში გაჩნდა, და როგორც აღმოჩნდა შიში ლოგიკური იყო. 

რომეუს დაევალა მაქსიმალურად ახლოს ყოფილიყო ბელინგემთან, საჯარიმოს მისადგომებთან და საჯარიმოშიც. ფაქტია, რომ დავალება ვერ შეასრულა. ვერავინ გათვლიდა მოდრიჩის უნებლიე შეხებას და ბურთის ასეთ ტრაექტორიას, მაგრამ რომეუს ჯუდი გაექცა, აბსოლუტურად მარტო დარჩა კარიდან სამ მეტრში. მორჩა. 

პირველ რიგში ჩავი არ იმსახურებდა წაგებას. ამხელა სამუშაოს მერე, როცა ასეთ კრიზისულ სიტუაციაში მოუწია კლასიკოს თამაში, ასე კარგად დაგეგმა ყველაფერი, ასე მოტივირებულები გაუშვა ფეხბურთელები მოედანზე, და მაინც დამარცხდა. იმდენი კლასიკო აქვს ნათამაშები, მისთვის ახალი არაფერი იქნება. ბოლო წუთებზე წაუგია და მოუგია კიდეც. როგორც მწვრთნელისთვის ეს დიდი გამოცდილება და საზრდო იქნება. 

სეზონი დიდია. "ბარსას" აქვს უნარი იმისა, რომ სხვაობა აღმოფხვრას და ჩემპიონობა შეინარჩუნოს. ამის მჯერა, ბელინგემის კი არ მჯერა. მიუხედავად ამ შოკისა, მაინც მიმაჩნია, რომ მთელი სეზონი ასე ვერ გაგრძელდება. სადმე აუცილებლად მოუკლებს. და თუ არ მოუკლებს, მაშინ კიდევ ერთი კრედიტის აღება იქნება საჭირო, ვინმე ისეთის მოყვანა, ვინც მასთან კონკურენციაში კლასიკოს ახალ ეპოქას შექმნის. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 30 ოქტომბერი 2023 15:00
    0
    და ვინმე ელოდა რო რომეუ ბუსკეტს ოდნავ მაინც დაემსგავსებოდა ამ სიბერეში? სულ ვიძახდით კარგი საყრდენის მოყვანაზე ბუსკეტსის ასე ვთქვათ წასასვლელ-გარდამავალ პერიოდზე და ცოდნის გადაცემაზე მაგრამ ყველაფერი ზღაპარი აღმოჩნდა ესეთი "წვრილმანებისთვის" ლაპორტას არ სცალია.
    [?]
    #27 30 ოქტომბერი 2023 08:59
    0
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: Don_Andresito
    იღბალი იღბალი და ჰაა, მოგვიგო ლა ლიგა, წაიღო ბომბარდირობა, დაავიწყა ყველას გავი და პედრი. რეალი რო ღმერთის (ან ეშმაკის) საყვარელი გუნდია და ეს კატასტროფული იღბალი თან სდევს ეგეც ვიცით, ჯერ რამოსს სდევდა, მერე ბენზემაში გადასახლდა, ახლა ბელინგემში. ჩავიზე ცუდს არც მე ვიტყვი, ლევას შემოყვანა არ მონეწონა და კანსელოს გაყვანა მარტო. დალშე ვერაფერს დააბრალებ, პენალტი არ დაგვიდეს და არავინ ლაპარაკობს მაგაზე, პირიქით რო მომხდარიყო მადრიდული პრესა აჭრელდებოდა სურათებით, მსაჯს გატისკავდნენ და ნეგრეირას ახსენებდნენ კიდე. ჩვენ მაგაშიც ჩმორები გვყავს. 2-0 გაგვეხადა და მერე წაიკუზებოდნენ როგორც ჩვევიათ, ერთი 4-0 -ს მოვუგებდით მარა ღმერთმა დაიფარა თავისი საყვარელი გუნდი და ძალით, გამართლებით და დამპლური თამაშით მოაგებინა. ვიბმნისიუსს კიდე, შავ დამპალ პროვოკატურ მაიმუნს, სიკვდილს ვუსურვებ. არ ვარ რასისტი მარა იმენს ვინისიუსი,მაიმუნის გადმონაშთია რომელიც მონად უნდა გაყიდო ბამბის ყანაში

    კაცურად იღბალი რა შუაშია? ქონდა მომენტი, სიტუაცია შეაფასა სწორად და დაარტყა, შეასრულა, იღბალი კიარა კლასია ეგ, ჩვენი ფეხბურთელები თავდახრილი დარბიან, ვერ გაუგიათ როდის პასი გააკეთონ და როდის დაარტყან, რამდენი დასარტყმელი მომენტი იყო და არ დაარტყეს, პასი იყო გასაცემი და მატაობა დაიწყეს, ბალდე არის მორბენალი ცხენი, ინტელექტი 0 აქვს, ფელიშს საერთოდ ვერ უგებს, რამდენჯერ გადაუგდი ფლანგზე ბურთი და ვერ გაიგო საით გაქცეულიყო, მარცხენა მცველი ჩამშლელი და ფორვარდი პლუს პორტუგალიელების გამოსყიდვა

    მე ზოგად იღბალზე ვამბობ რეალს რო თან სდევს თორე კლასით 10 ჯერ რო აღემატებიან ბარსას პრეზიდენტიან მწვრთნელიან ექიმიან ფეხბურთელებიანად ჩანს კარგად
    Culé [?]
    #26 29 ოქტომბერი 2023 18:03
    0
    ციტატა: Dani alves
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: Don_Andresito
    იღბალი იღბალი და ჰაა, მოგვიგო ლა ლიგა, წაიღო ბომბარდირობა, დაავიწყა ყველას გავი და პედრი. რეალი რო ღმერთის (ან ეშმაკის) საყვარელი გუნდია და ეს კატასტროფული იღბალი თან სდევს ეგეც ვიცით, ჯერ რამოსს სდევდა, მერე ბენზემაში გადასახლდა, ახლა ბელინგემში. ჩავიზე ცუდს არც მე ვიტყვი, ლევას შემოყვანა არ მონეწონა და კანსელოს გაყვანა მარტო. დალშე ვერაფერს დააბრალებ, პენალტი არ დაგვიდეს და არავინ ლაპარაკობს მაგაზე, პირიქით რო მომხდარიყო მადრიდული პრესა აჭრელდებოდა სურათებით, მსაჯს გატისკავდნენ და ნეგრეირას ახსენებდნენ კიდე. ჩვენ მაგაშიც ჩმორები გვყავს. 2-0 გაგვეხადა და მერე წაიკუზებოდნენ როგორც ჩვევიათ, ერთი 4-0 -ს მოვუგებდით მარა ღმერთმა დაიფარა თავისი საყვარელი გუნდი და ძალით, გამართლებით და დამპლური თამაშით მოაგებინა. ვიბმნისიუსს კიდე, შავ დამპალ პროვოკატურ მაიმუნს, სიკვდილს ვუსურვებ. არ ვარ რასისტი მარა იმენს ვინისიუსი,მაიმუნის გადმონაშთია რომელიც მონად უნდა გაყიდო ბამბის ყანაში

    კაცურად იღბალი რა შუაშია? ქონდა მომენტი, სიტუაცია შეაფასა სწორად და დაარტყა, შეასრულა, იღბალი კიარა კლასია ეგ, ჩვენი ფეხბურთელები თავდახრილი დარბიან, ვერ გაუგიათ როდის პასი გააკეთონ და როდის დაარტყან, რამდენი დასარტყმელი მომენტი იყო და არ დაარტყეს, პასი იყო გასაცემი და მატაობა დაიწყეს, ბალდე არის მორბენალი ცხენი, ინტელექტი 0 აქვს, ფელიშს საერთოდ ვერ უგებს, რამდენჯერ გადაუგდი ფლანგზე ბურთი და ვერ გაიგო საით გაქცეულიყო, მარცხენა მცველი ჩამშლელი და ფორვარდი პლუს პორტუგალიელების გამოსყიდვა

    ეგ ერთი დარტყმა ჰქონდა მთელს რეალში ბელინგემს რასაც პროფესიონალიზმი ქვია. იღბალი ის არაა 2ჯერ ძელს რომ მოხვდება და გოლი არ გავა თუ ის მოდრიჩს ბურთის გაჩერება რომ უნდოდა და იდეალური ტრაექტორიით მივიდა ბელინგემამდე? ესეც 3 იღბლიანი მომენტი მეტი რა გინდა?! ერთ-ერთი მაინც ბარსას სასიკეთოდ რომ ყოფილიყო არ წავაგებდით.

    ეგეც იღბალია მოდრიჩი მარტოდ მარტო რომ იღებს ბურთს საჯარიმოში, მართალია ვერ გაიჩერა ეგ ირბალი ჩვენსკენ არის და ვერ შევირგეთ, და ამის მერეც ისე კარის წინ საჯარიმოში ბელინგემს მისდის ბურთი და გოლს გიტანს, რა შუაშია აქ იღბალი ბარდაგი და იღბალი სხვადასხვა რამეააააააააააააა
    გულშემატკივარი [?]
    #25 29 ოქტომბერი 2023 17:45
    2
    არ ვიცი თქვენ რას უყურეთ ვინც ამბობს რო ბელინგემმა შეჭამა ბარსაო... გავიმ შეჭამა ბელინგემი, ბურთი არ დაანხა, მაგრამ მერე შემოიყანეს ყველაზე დიდი დიშ*ა რომეუ, რომელმაც 2 ჯერ დატოვა ბელინგემი მარტო და 2 გოლი მივიღეთ არსაიდან, ესაა ვსიო. ორივე მომენტში რომეუს კაცი იყო ბელინგემი, მიყვებოდა და ამ დროს უცბად გაჩერდა და უგურებდა ბელინგემს, ეგ თუ არ გააგდეს გუნდიდან ვაბშე ვერაფერს ვერ მოიგებს ბარსა, იმიტოტო ხავის მაინცდამაინც ეგ შემოყავს ყოველთვის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 29 ოქტომბერი 2023 14:16
    0
    მეორე ტაიმის მეორე ნახევარში იმდენი მომენტი შექმნა რეალმა ,ბარსას უკანა ხაზში დატოვებული სივრცეებით ,მარტივი იყო იმის მიხვედრა რო გოლი გავიდოდა აუცილებლად.ჩავის შეცდომა სწორედ ეს არის მეორე ტაიმის მეორე ნახევარში არ გაადააწყო გუნდი,სხვა არაფერში დავადანაშაულებ ძაან კარგი პირველი ტაიმი ქონდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 29 ოქტომბერი 2023 14:12
    0
    ციტატა: PUIOL5
    ციტატა: Don_Andresito
    იღბალი იღბალი და ჰაა, მოგვიგო ლა ლიგა, წაიღო ბომბარდირობა, დაავიწყა ყველას გავი და პედრი. რეალი რო ღმერთის (ან ეშმაკის) საყვარელი გუნდია და ეს კატასტროფული იღბალი თან სდევს ეგეც ვიცით, ჯერ რამოსს სდევდა, მერე ბენზემაში გადასახლდა, ახლა ბელინგემში. ჩავიზე ცუდს არც მე ვიტყვი, ლევას შემოყვანა არ მონეწონა და კანსელოს გაყვანა მარტო. დალშე ვერაფერს დააბრალებ, პენალტი არ დაგვიდეს და არავინ ლაპარაკობს მაგაზე, პირიქით რო მომხდარიყო მადრიდული პრესა აჭრელდებოდა სურათებით, მსაჯს გატისკავდნენ და ნეგრეირას ახსენებდნენ კიდე. ჩვენ მაგაშიც ჩმორები გვყავს. 2-0 გაგვეხადა და მერე წაიკუზებოდნენ როგორც ჩვევიათ, ერთი 4-0 -ს მოვუგებდით მარა ღმერთმა დაიფარა თავისი საყვარელი გუნდი და ძალით, გამართლებით და დამპლური თამაშით მოაგებინა. ვიბმნისიუსს კიდე, შავ დამპალ პროვოკატურ მაიმუნს, სიკვდილს ვუსურვებ. არ ვარ რასისტი მარა იმენს ვინისიუსი,მაიმუნის გადმონაშთია რომელიც მონად უნდა გაყიდო ბამბის ყანაში

    კაცურად იღბალი რა შუაშია? ქონდა მომენტი, სიტუაცია შეაფასა სწორად და დაარტყა, შეასრულა, იღბალი კიარა კლასია ეგ, ჩვენი ფეხბურთელები თავდახრილი დარბიან, ვერ გაუგიათ როდის პასი გააკეთონ და როდის დაარტყან, რამდენი დასარტყმელი მომენტი იყო და არ დაარტყეს, პასი იყო გასაცემი და მატაობა დაიწყეს, ბალდე არის მორბენალი ცხენი, ინტელექტი 0 აქვს, ფელიშს საერთოდ ვერ უგებს, რამდენჯერ გადაუგდი ფლანგზე ბურთი და ვერ გაიგო საით გაქცეულიყო, მარცხენა მცველი ჩამშლელი და ფორვარდი პლუს პორტუგალიელების გამოსყიდვა

    ეგ ერთი დარტყმა ჰქონდა მთელს რეალში ბელინგემს რასაც პროფესიონალიზმი ქვია. იღბალი ის არაა 2ჯერ ძელს რომ მოხვდება და გოლი არ გავა თუ ის მოდრიჩს ბურთის გაჩერება რომ უნდოდა და იდეალური ტრაექტორიით მივიდა ბელინგემამდე? ესეც 3 იღბლიანი მომენტი მეტი რა გინდა?! ერთ-ერთი მაინც ბარსას სასიკეთოდ რომ ყოფილიყო არ წავაგებდით.
    --------------------
    •Barca forever•
    წევრი [?]
    #22 29 ოქტომბერი 2023 12:31
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    იღბალი იღბალი და ჰაა, მოგვიგო ლა ლიგა, წაიღო ბომბარდირობა, დაავიწყა ყველას გავი და პედრი. რეალი რო ღმერთის (ან ეშმაკის) საყვარელი გუნდია და ეს კატასტროფული იღბალი თან სდევს ეგეც ვიცით, ჯერ რამოსს სდევდა, მერე ბენზემაში გადასახლდა, ახლა ბელინგემში. ჩავიზე ცუდს არც მე ვიტყვი, ლევას შემოყვანა არ მონეწონა და კანსელოს გაყვანა მარტო. დალშე ვერაფერს დააბრალებ, პენალტი არ დაგვიდეს და არავინ ლაპარაკობს მაგაზე, პირიქით რო მომხდარიყო მადრიდული პრესა აჭრელდებოდა სურათებით, მსაჯს გატისკავდნენ და ნეგრეირას ახსენებდნენ კიდე. ჩვენ მაგაშიც ჩმორები გვყავს. 2-0 გაგვეხადა და მერე წაიკუზებოდნენ როგორც ჩვევიათ, ერთი 4-0 -ს მოვუგებდით მარა ღმერთმა დაიფარა თავისი საყვარელი გუნდი და ძალით, გამართლებით და დამპლური თამაშით მოაგებინა. ვიბმნისიუსს კიდე, შავ დამპალ პროვოკატურ მაიმუნს, სიკვდილს ვუსურვებ. არ ვარ რასისტი მარა იმენს ვინისიუსი,მაიმუნის გადმონაშთია რომელიც მონად უნდა გაყიდო ბამბის ყანაში

    კაცურად იღბალი რა შუაშია? ქონდა მომენტი, სიტუაცია შეაფასა სწორად და დაარტყა, შეასრულა, იღბალი კიარა კლასია ეგ, ჩვენი ფეხბურთელები თავდახრილი დარბიან, ვერ გაუგიათ როდის პასი გააკეთონ და როდის დაარტყან, რამდენი დასარტყმელი მომენტი იყო და არ დაარტყეს, პასი იყო გასაცემი და მატაობა დაიწყეს, ბალდე არის მორბენალი ცხენი, ინტელექტი 0 აქვს, ფელიშს საერთოდ ვერ უგებს, რამდენჯერ გადაუგდი ფლანგზე ბურთი და ვერ გაიგო საით გაქცეულიყო, მარცხენა მცველი ჩამშლელი და ფორვარდი პლუს პორტუგალიელების გამოსყიდვა
    ფანი [?]
    #21 29 ოქტომბერი 2023 12:00
    0
    ციტატა: Barca for life
    მე პირადად ამ გუნდის ბოლო აკორდი მგონია ამ ზაფხულში ალვარესისა და ხვიჩას მოყვანა, ასევე კანსელუს გამოსყიდვა და ვინმე საყრდენის დამატებაც. ამათ დიდი სიამოვნებით მივამატებდი ვირტცსა და გრიმალდოს, მარა ამ ეტაპზე არარეალურია უბრალოდ.
    ნუ ჯერ ის ორი პოზიცია და ზოგადად მთლიანად შეტევაა მისახედი თორე სხვაგან ასე თუ ისე შედარებით დალაგებული მდგომარეობაა. დაცვა - მშვენიერი, ნახევარდაცვა (ტრავმები რომ არ იყოს და კარგი საყრდენი რომ გვყავდეს) - მშვენიერი, მეკარე - ნორმალური..ბოლო ბოლო მიხედონ იმ კასადოს და იქნებ ფერმინივით გვიჯიგროს ან ჯანდაბას, დაითრიონ მოსკარდო ან ვინმე ძაან კლასნი.

    ამათი მოყვანის ალბათობას რაც შეეხება: ალვარესზე დაიწერა რომ 50ად გვინდაო და სასაცილო მგონია ეგ ფასი თუმცა 50 ისთვის რომ ვინმე დაგვემატებინა, უკვე რაღაცას დაემსგავსებოდა.
    ხვიჩამ თუ ასე გააგრძელა 100ზე ნაკლებად არ მოგვცემენ, იდეში ფელიშიც არ დაჯდება იაფი მითუმეტეს ატლეტიკოსთან გვაქ შეხება და ფელიშისა და ხვიჩას პოტენციალს არც შევადარებდი, ის იმ ნაპოლიში რას შვება ვიღაცა ლობოტკასთან და პოლიტანოებთან ერთად და აქ დე იონგთან, კანსელუსთან, პედრისთან და ა.შ. რას დახატავდა წარმოიდგინეთ. ფელიშს ძალიან კარგი სტარტი ჰქონდა უბრალოდ ფაქტია რომ ვერ იხსნება და არ ჩანს ის კაცი რომელიც ოდესმე გუნდს ულიდერებს, ხვიჩასგან კიდე მოდის ეგ პოტენციალი.
    ნუ ამათთან ერთად მერე თადარიგში როკე, ფერმინი და გუი გვეყოლება...ასევე ტორესს დავტოვებდი მაინც თუ ისე კარგად გააგრძელა სკამიდან შემოსვლა. დალშე რაფინია სანამ დროა უნდა მოვიშოროთ, ფატი დავტოვოთ სადაცაა და ლევანაც ამ სეზონის მერე უეჭველი.
    დაახლოებით 200 მილიონის თემაა, პროსტა მე ის მაიმედებს რომ 2 წლის წინ ამაზე გაცილებით რთულ მდგომარეობაში დავახარჯეთ ეგ 200მ ლევანას, კუნდესა და რაფინიას და ამ შემთხვევაში როცა საქმე კვარას, ალვარესისა და კანსელუს მოყვანას ეხება, უბრალოდ დასაფიქრებელი არაფერია. პროსტა ვინმე უნდა გავყიდოთ სარფინიანად, სპოსორებიც რამენაირად უნდა მოვზიდოთ და ეგა..
    წინა წელს ვითომ არაფერი მარა რეალურად 70-90მდე ვიშოვეთ მარტო ტრანსფერებში, ცალკე ლა ლიგიდან როგორც მახსოვს 70ია მოგება, იქეთ სხვა ტურნირებიდან ცალკე..და ამ დროს 3.5 მ დავხარჯეთ ისიც რომეუში ხოდა ასე უკვალოდ ხო არ გაქრებოდა ის ფული? ცალკე აგერ ძველი კამ ნოუს სკამებს და ბალახებს ყიდიან..ჰოდა რამენაირად უნდა იშოვონ ეგ ფული.
    მომავალი ზაფხული ასე მგონია ბევრი გუნდისთვის გარდამტეხი იქნება და ბარსამაც უნდა აუწყოს ფეხი, ბოლო ბოლო მბაპე ალბათ ახლა მაინც წავა რეალში და რა გუნდი იკვრება წარმოგიდგენიათ? ეგენი მერე ვინ უნდა გააჩეროს? ერთი ბელინგემი ვერ გაგვიჩერებია..
    მარა ალვარესი და კვარა უკვე სერიოზული თემაა..ბოლო ბოლო მაგ ორს მომავალ ოქროს ბურთებში ვხედავ როგორც იმათ და ამიტომ საჭიროა ახლა მოქმედება, თორე დიდი ალბათობით სხვა გუნდები მოგვტაცებენ..

    ---------------------შტეგენი-------------------
    კანსელუ---არაუხო------კუნდე---ბალდე
    --------------------დე იონგი------------------
    ------------გავი--------------პედრი----------
    იამალი----------ალვარესი----------კვარა

    ----------------------პენია-------------------
    ბ გუნდი---კრისტო-----ინიგო---ბ გუნდი
    ------------------მოსკარდო------------------
    --------კასადო--------------გიუნდო--------
    -------------------ფერმინი-------------------
    -----------ტორესი---------როკე-------------

    წასასვლელები: რომეუ, რობერტო, ალონსო, ფატი, ლევანა, რაფინია. - ვვარაუდობ მინ. - 90ს, მაქს. - 130ს

    გეთანხმები მაგრამ ძაან გაჭირდება ეგ ორი ტრანსფერი. აი ფატიმ თუ კარგად გააგრძელა და რაფინიამაც დადო სტატიატიკა გოლების და პასების წესით 70-70 უნდა ავიღოთ კარგ შემთხვევაში ამ ორში. ნუ მინიმუმ 120 მაინც. 80 იშოვონ და 100-100 კვარაც მოვა და ალვარესიც.
    ფანი [?]
    #20 29 ოქტომბერი 2023 11:41
    0
    ჩემი აზრით ცვლილებებმა დაგვღუპა
    ალბათ ბალდე უნდა გაეყვანა და ალონსო შემოეყვანა როცა ლევანდოვსკი შემოიყვანა
    [?]
    #19 29 ოქტომბერი 2023 10:54
    2
    იღბალი იღბალი და ჰაა, მოგვიგო ლა ლიგა, წაიღო ბომბარდირობა, დაავიწყა ყველას გავი და პედრი. რეალი რო ღმერთის (ან ეშმაკის) საყვარელი გუნდია და ეს კატასტროფული იღბალი თან სდევს ეგეც ვიცით, ჯერ რამოსს სდევდა, მერე ბენზემაში გადასახლდა, ახლა ბელინგემში. ჩავიზე ცუდს არც მე ვიტყვი, ლევას შემოყვანა არ მონეწონა და კანსელოს გაყვანა მარტო. დალშე ვერაფერს დააბრალებ, პენალტი არ დაგვიდეს და არავინ ლაპარაკობს მაგაზე, პირიქით რო მომხდარიყო მადრიდული პრესა აჭრელდებოდა სურათებით, მსაჯს გატისკავდნენ და ნეგრეირას ახსენებდნენ კიდე. ჩვენ მაგაშიც ჩმორები გვყავს. 2-0 გაგვეხადა და მერე წაიკუზებოდნენ როგორც ჩვევიათ, ერთი 4-0 -ს მოვუგებდით მარა ღმერთმა დაიფარა თავისი საყვარელი გუნდი და ძალით, გამართლებით და დამპლური თამაშით მოაგებინა. ვიბმნისიუსს კიდე, შავ დამპალ პროვოკატურ მაიმუნს, სიკვდილს ვუსურვებ. არ ვარ რასისტი მარა იმენს ვინისიუსი,მაიმუნის გადმონაშთია რომელიც მონად უნდა გაყიდო ბამბის ყანაში
    ფანი [?]
    #18 29 ოქტომბერი 2023 10:01
    0
    ციტატა: CHEPE
    ისევ ბელინგემი მიათრევს მაგ საწყალ რეალს კაი გუნდიაო კიარა სამეფო გუნდია უმაგრესი შემადგენლობითო😄😄😄 გამოაკელი ბელინგემი და რეალს 15 ქულაც კი არექნებოდა და იიი ლელაი მაგალიაა
    ჯერ იღბალზე რა გასროლა ჰქონდა და მერე ბოლო 92 წუთზე ისევ იღბალი და რიკოშეტი ბელიმგემზე ბრავო და ეგაა სულ რეალი?? მაგათ ბაყაყი ჭამია მბაპეც ვერ უშველის ისევ ბელინგემა თუ არ ქნა რამე

    პირველ გოლს ვერ დავარქმევდი გავარდას აი მეორე გოლს ერქვა ღმერთმა შუბლზე აკოცაო რეალოს ფანებს რო კითხო ეგ ბელინგჰემის კლასი იყო და მაგიურად მიარტყა ბოდრიჩს ბურთი რო მას მისვლოდა და გაეტანა
    Culé [?]
    #17 29 ოქტომბერი 2023 09:09
    0
    ისევ ბელინგემი მიათრევს მაგ საწყალ რეალს კაი გუნდიაო კიარა სამეფო გუნდია უმაგრესი შემადგენლობითო😄😄😄 გამოაკელი ბელინგემი და რეალს 15 ქულაც კი არექნებოდა და იიი ლელაი მაგალიაა
    ჯერ იღბალზე რა გასროლა ჰქონდა და მერე ბოლო 92 წუთზე ისევ იღბალი და რიკოშეტი ბელიმგემზე ბრავო და ეგაა სულ რეალი?? მაგათ ბაყაყი ჭამია მბაპეც ვერ უშველის ისევ ბელინგემა თუ არ ქნა რამე
    ფანი [?]
    #16 29 ოქტომბერი 2023 03:02
    3
    Barca for life,
    კვარაზე კარგი ვინგერი ნაღდად არ ყავს ბარსას ამ წუთას, მაგრამ არც კვარაა ბარსას დონის, მითუმეტეს 100+ მილიონად...
    გულშემატკივარი [?]
    #15 29 ოქტომბერი 2023 00:56
    2
    BarcaFan❤💙, ნუ რეალს მარტო ბელინგემი რო გამოაკლო ეხლა, და ჩვენ სრული შემადგენლობით ვიყოთ, 10 დან 9 მოვუგებთ.
    ფანი [?]
    #14 29 ოქტომბერი 2023 00:46
    1
    ციტატა: araujo4
    ერთი რაც დანამდვილებით შემიძლია ვთქვა არის ის, რომ რეალს რო აკლდეს 5 ძირითადის ფეხბურთელი, მარტივი 4-0 გარანტირებული ექნებათ, ჩვენ ვინც არ უნდა გვყავდეს შემადგენლობაში მაინც გავუწევთ წინააღმდეგობას ბოლომდე, ეგენი ვერა. არ მქონდა დღეს მოგების იმედი სანამ პირველი ტაიმი არ დამთავრდა, მაგის მერე უფრო გამიტყდა წაგება რადგან აღარ მეგონა მაგ თამაშს თუ წავაგებდით. რომეუ ნეტა არ გვეყიდა საერთოდ, ფერმინსაც არ შევცვლიდი მე რომეუს გამო. იამალის და რაფინიას ერთად გამოყვანაც არ მომეწონა და ნუ რაც იყო იყო რა. პროსტა მაგათმა თუ მბაპე დაიმატეს რავიცი :)

    მოდრიჩი და ბელინგემი ანუ ზუსტად ისეთივე ფიგურები როგორიც პედრი და ფრენკი არიან მარტო ეგ 2 რომ აკლდეს გუნდს მარტივად მოვუგებდით
    გულშემატკივარი [?]
    #13 29 ოქტომბერი 2023 00:38
    3
    ერთი რაც დანამდვილებით შემიძლია ვთქვა არის ის, რომ რეალს რო აკლდეს 5 ძირითადის ფეხბურთელი, მარტივი 4-0 გარანტირებული ექნებათ, ჩვენ ვინც არ უნდა გვყავდეს შემადგენლობაში მაინც გავუწევთ წინააღმდეგობას ბოლომდე, ეგენი ვერა. არ მქონდა დღეს მოგების იმედი სანამ პირველი ტაიმი არ დამთავრდა, მაგის მერე უფრო გამიტყდა წაგება რადგან აღარ მეგონა მაგ თამაშს თუ წავაგებდით. რომეუ ნეტა არ გვეყიდა საერთოდ, ფერმინსაც არ შევცვლიდი მე რომეუს გამო. იამალის და რაფინიას ერთად გამოყვანაც არ მომეწონა და ნუ რაც იყო იყო რა. პროსტა მაგათმა თუ მბაპე დაიმატეს რავიცი :)
    გულშემატკივარი [?]
    #12 29 ოქტომბერი 2023 00:08
    1
    ვეთანხმები, ჩავიმ ყველაფერი მაგრად დაგეგმა მაგრამ ბევრი გავანიავეთ და ცვლილებები ცოტა ადრე უნდა განეხორციელებინა ოღონდოდნავ სხვაგვარად, მე არცერთ ჟოაოს არ შევეხებოდი.
    ალალად რეალს გაუმართლა და მეორე კარლომ სწორი ცვლილებები განახორციელა სწორ დროს.
    შეიძლება ვცდები მაგრამ ასე ვფიქრობ
    ფანი [?]
    #11 28 ოქტომბერი 2023 23:35
    0
    ციტატა: JustBarcaLover
    პირველ გოლს ვაღიარებ მართლა მაგარი გაიტანა მაგრამ მეორე გოლი კაი რა ბრმა უნდა იყო მაგაზე რო თქვა არ გამართლებიაო

    პირველი გოლი კი ძაან მაგარი შეაგდო მარა ეგეც გაუმართლა პირველ რიგში კრისტენსენის პოზიციის გამო შტეგენის რეაქცია პირველ რიგში მაგან შეანელა თორემ ნაბიჯის გადადგმას მოასწრებდა და მარტივად აიღებდა მაგ კუთხურის დროს ზუსტად ვიცოდი რომ გავუშვებდით დაჟე გავის გამოტანის დროსაც მივხვდი რომ გოლი გავიდოდა მარა ბელინგემი თუ გაიტანდა ვერ ვიფიქრებდი უფრო ვაკვერდეს ვიფიქრებდი ან მოდრიჩს
    ფანი [?]
    #10 28 ოქტომბერი 2023 23:23
    5
    მე ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა პირველ 60 წუთში რომ ან თვითონ რეალი არ ინდომებდა და არ თამაშობდა ან კიდე ბარსამ გადაახსნა ბურთი და უბრალოდ "ვერ გაიტან გაგიტანენ" მომენტი ჩავარდა..
    აი თავიდანვე ვიცოდი რომ 1 გოლს უეჭველი გაგვიტანდნენ და მგონია რომ მაგისთვისაც მზად უნდა ყოფილიყვნენ მაგრამ ფაქტია ბოლო 30 წუთში შეგვჭამეს იმ გოლის მერე და ანგარიში თამაშს არ ასახავს..
    იღბალი იღბლად მაგრამ როდემდე უნდა ვაბრალოთ ამდენი მომენტის გაფუჭება იღბალს? თამაშში რომ ერთ 100%იან მომენტზე ძელი არ დაგვიჯდეს არ შეიძლება. აქამდე სულ ფელიში იყო და ახლა სხვებმაც მიბაძეს..
    ნუ ერთხელ მესმის, ორჯერ, სამჯერ, მარა უკვე მეხუთე თუ მეტი თამაშია სადაც ამ ძელებს ვუბაგუნებთ მესის არ იყოს, მემგონი პსჟში რომ გადავიდა იმ წელს გოლი არ ქონია იმდენი რამდენიც ძელი..ხოდა ფაქტია დარტყმა ყველას მაგარი დასახვეწი აქვს. ამდენი მომენტის გამოუყენებლობა უბრალოდ ნებისმიერ გუნდს დაღუპავს. პრესეზონზე რეალი დაიღუპა, ამ კლასიკოზე - ჩვენ და ასე..
    ჩავისთან არანაირი პრეტენზია არ მაქვს გარდა რომეუსა. გასაგებია რომ საყრდენი გვჭირდება და ნაძალადევად მოვიყვანეთ ეგ კაცი მარა აგერ უკვე 15 თამაშში რომ სულ ასეთი ლენჩია როგორ ვერ უნდა მიხვდე რომ სკამიდან არაა ასაყენებელი?! მითუმეტეს ფერმინი ძალიან გამძლე და მშრომელი ბიჭია, ბოლო ბოლო რომეუსავით -1 კაცი მაინც არაა და შეტევაში მაინც აკეთებს რაღაცას..
    თუმცა მხოლოდ ერთი ფეხბურთელის ბრალი არაა ის რაც ბოლო ნახევარ საათში მოხდა. იმის მტკიცებას არ დავიწყებ რომ მეორე ტაიმი მწვრთნელისაა და კარგად გამოჩნდა ვინაა ანჩელოტი და ვინ ჩავი. თუ კარგად დააკვირდებით ანჩემ ზუსტად ნაპოლისთან რაც გააკეთა ეგ ჩაგვიტარა. იმათაც დაუწვა ცოტა ხანი, ნაპოლის კაი გასაქანი მისცა, მერე მოდრიჩი შემოვიდა, ბურთი წაართვა ნაპოლის და ბოლოს ვალვერდემაც არსაიდან გაისროლა. ანუ ნორმალური გულშემატკივარი ძირითადად იმას აკვირდება თუ ვინ იტანს და მას აქებს, მაგრამ რეალურად გარდატეხა ეგ გოლი კი არა ბურთს რომ წაართმევ და შტურმს რომ მოუწყობ მეტოქეს ეგაა, რამდენი მომენტი დაგვიგროვდა როცა ბურთი ჰაერზე მოვიშორეთ დაინახეთ? ეგ იყო ზუსტად რეალის პრესინგი და მენტალური წიოკი და ამას მართავს მწვრთნელი. შეიძლება ვინმეს არსაიდან მოტანილი ეგონოს ეგ გოლები მაგრამ მაგ გოლებს ან ბელინგემი გაიტანდა და ან სხვა ვინმე, ეგ თამაში უბრალოდ წაგებული იყო 30 წუთით ადრე როცა ბურთი ჩავაბარეთ და სერიოზულად გვიტევდნენ. ჰოდა ამ შემთხვევაშია კაი სკამი საჭირო და ამიტომაც მესმის ამ მომენტში ჩავის..აბა დე იონგი და პედრი რომ ყოფილიყვნენ ასიანი ვიტყვი რომ რეალი ვაბშე ვერაფერს ვერ იზამდა რადგან ელემენტარული ბურთს ვერ წაგვართმევდნენ. რა? ერთხელ გვიქნია თუ 2ჯერ? ბოლო ბოლო კოპაზე პირველი თამაში მარტო დაცვით მოვუგეთ ტიპებს, უბრალოდ განსხვავება ისაა რომ მანდ დე იონგი გვყავდა, აქ არა..და ვინმეს თუ გონია რომ ბელინგემი რეალისთვის უფრო მეტია ვიდრე დე იონგი ბარსასთვის, ძალიან ცდება.
    მე პირადად ისედაც შეგუებული ვიყავი წაგებას და მაგიტო ვუყურებდი იმ 60 წუთს ასე გაოცებული, თორე რაც მერე მოხდა ეგ ისედაც უნდა მომხდარიყო და არაუშავს..დაბრუნდება ხალხი და ვნახოთ მერე რას ვითამაშებთ. ბოლო ბოლო ასეთ ლა ლიგას აქვს მუღამი თორე წინა წელს რომ მოვიგეთ ასე მგონია წესიერად არავის გასწორებია..
    Culé [?]
    #9 28 ოქტომბერი 2023 23:18
    3
    დასკვნა ასეთია ჩემი აზრით:
    1) როკე გვინდა ზამთარში უეჭველი! არ შეიძლება კიდე გადადება მაგ ბიჭის ჩამოყვანის, ლევანდოვსკი შენელებული კადრია, რაც არუნდა ფორმაში იყოს აშკარაა ნელი ცენტრით ვერაფერს ვერ ვშვრებით, ფერანს კიდე არ აქვს კლასი და მოკალი, ფლანგიდან ჯობს ისევ და ისიც შეცვლაზე.
    2) ფრენკის უნდა მოვუფრთხილდეთ!
    როცა დაბრუნდება მაქსიმალურად უნდა შეუწყონ ხელი რომ გადამწყვეტ თამაშებში არ დაგვაკლდეს, დღეს რომ ყოფილიყო ბევრი რამ სხვანაირად იქნებოდა ეს ზუსტად ვიცი, შედეგზე რა გავლენას მოახდენდა ყველა მიხვდებით უბრალოდ აღარ დავიწყებ მაგაზე ფანტაზიორობას.
    3) რომეუ ალმერიას დონის გუნდებთან უნდა გამოიყვანონ მარტო! ან წინა თამაშში რას გავდა ან დღეს საერთოდ?! რა არის მაგის დანიშნულება?! დაცვაში თამაშობს და ვერც ადგილზე ვერ აჩერებს მეტოქეს, გაქცეულს ხო ფეხებსაც ვერ მოჭამს, ტიპს მთვრალიც კი გავასწრებ მე თვითონ😃 მოკლედ საჩეხაოდ შემოუშვან ხოლმე, მაგას უბრალოდ უნდა უთხრა შედი და ვიღაც კატლეტის ხორცად აქციეო, მორჩა ეგაა მაგის დანიშნულება.
    4) ჩავიმ მართლა კარგად დაგეგმა თამაში, ოღონდ შეცვლებმა ისევ გაუსხა!
    პირველი ტაიმის მერეც ვთქვი რო თავის თამაშს იდეალურად თამაშობდნენ, მაგრამ ეჭვი მქონდა რეალი ამოიქოქებოდა მეორე ტაიმში და ასეც მოხდა. საიდან დაიწყებდა რეალი დარტყმებს?! რათქმაუნდა საყრდენი ზონიდან! აბა საჯარიმოში ვინ შეახედათ, მიხვდა ანჩელოტი ორი ბელინგემითაც ვერ აიღებდა ბარსას საჯარიმოს, ამიტო დაიწყო პრესინგი და ბურთის ამოტანა მოუკლა ბარსას საერთოდ, ჩავიმ რო რომეუ დააყენა საყრდენზე მანდ გადაწყდა რომ ერთი კონტრშეტევით დაამთავრებდა რეალი ყველაფერს და ასეც მოხდა.
    საერთო ჯამში საინტერესო თამაში გამოდგა, კიდევ ბევრ ნიუანსს აღმოვაჩენთ ალბათ კარგად რომ დავაკვირდეთ. მარცხი რთული მისაღებია თან კლასიკოში, სავარაუდოდ სუპერთასზე შევხვდებით ისევ და იქ გავცემთ პასუხს ყველაფერზე✊
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"