მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: ბოლო წუთის მადლი

მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: ბოლო წუთის მადლი

მსაჯების კიდევ ერთი დიდებული პერფორმანსი ვიხილეთ მატჩის ბოლო წუთებზე, შეიყარნენ, იმსჯელეს და დაასკვნეს, რომ თურმე ბოლო იმედის ჯარიმა ყოფილა. 

ჯერ მეგონა ხელით თამაშს ამოწმებდნენ, მერე იყო თუ არა დარღვევა, ბოლოს გაირკვა, რომ კვლავ მოწოდების სიმაღლეზე არიან. ხუთი წუთი არჩევდნენ ბოლო კაცმა დაარღვია თუ არა თამაშის წესი. მატჩის წინ ლევანდოვსკიმაც ისაუბრა მსაჯებზე, არაფერი მსგავსი ნანახი არ ექნებოდა, ძირითადად გერმანიაში მოღვაწე კაცია, იქ ამ მხრივ ყველაფერი რიგზეა, აქ კიდე გადაიყვანეს ჭკუიდან. 

ყველაზე მეტად ვისაც სჭირდებოდა გამარჯვების გოლი იმან შეაგდო, ახლა უნდა მიაყოლოს წესით, დაიწყოს ნელ-ნელა ფორმაში შესვლა და ჩემპიონთა ლიგაზე გამხიარულდება კიდეც. პენალტი უმაღლეს დონეზე შეასრულა, ნახტომთან ერთად თავი აწიო და მეკარის მოძრაობას დააკვირდე არ არის მარტივი, და უფრო რთულია წამში დაიმორჩილო სხეული და გონების კარნახით უხელმძღვანელო. 

ასე მოვიგეთ. დიდი ხანია მივეჩვიეთ, რომ "ბარსა" ბრძოლაში იგებს თუნდაც უბრალო შეხვედრებს. ის დრო წავიდა ყველაზე ხუთი თავით მაღლა რომ იდგნენ, ახლა ყველა ქულისთვის ომია საჭირო. ჰოდა, "ბარსაც" კარგად იბრძვის. 

პირველი ტაიმი 

უფრო მეტად მომეწონა პირველი ნახევარი, ალბათ იმიტომ, რომ ბურთი უმეტესად "ბარსას" ჰქონდა. მეორე ტაიმში კი უპირატესობა დათმეს. ძირითად შემადგენლობაში ორი რამ უნდა გამოვყოთ - პირველი ის რომ ისევ ითამაშა მძვინვარე კაპიტანმა სერჟი რობერტომ, ეს ალბათ ბოლო იყო, შეგვიძლია დავითვალოთ კიდევ როდის დაიწყებს ძირითადში. 

მეორე გამოსაყოფი ამბავი იამალის გამწესებაა თერთმეტეულში, როგორც ვივარაუდეთ მან დაიწყო და არა სასჯელმოხდილმა რაფინიამ. კიდევ უფრო მეტად უნდა გავუსვათ ხაზი იმას, რომ ფერანმა შეცვალა და არა ბრაზილიელმა. კიდევ იმასაც დავამატებთ, რომ ჟოაუ დაგვეატა და დაანონსებული კონფლიქტი რაფინიასა და ჩავის შორის არც ისე შორს არის. ეგეთი ხასიათი აქვს, ვერც სკამზე ჯდომას აიტანს და არც საკმარისი ტვინი აქვს, რომ შეცდომებზე ისწავლოს. 

იმედი მაქვს ეს ჭირვეულობა სიმტკიცეში გადაიზრდება. 

ბავშვი აქტიური იყო, ტრადიციულად, მაგრამ წინა მატჩების მსგავსად გოლის გატანის კარგი შანსი არ ჰქონია. არც ბევრი მომენტი შეუქმნია, მისი საუკეთესო თამაში არ ყოფილა. რა თქმა უნდა, ყველა მატჩს ერთ დონეზე ვერ ითამაშებს, მთავარია ზრდა განაგრძოს და ბევრი იმეცადინოს. 

დიდად გამოსაყოფი არავინ ყოფილა, ფრენკი დე იონგის გარდა, ჩემს მსგავსად თქვენმა, (ანუ მკითხველთა) უმრავლესობამაც ივარაუდა რომ დე იონგი გახდება სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი, ჯერ ძალიან ადრეა ამაზე, მაგრამ მოლოდინის აღსაწერად გამოგვადგება, დიდი მოლოდინი გვაქვს და საწყის ეტაპზე ამართლებს, ძველი ნიდერლანდული სკოლა დააბრუნა "ბარსელონაში", რაღაც "აიაქსური", სასიამოვნოა ამ კაცის თამაშის ყურება. თავი მუშაობს, ყველაფერი რიგზეა. 

კიდევ ერთ პროგნოზია გასახსენებელი. როგორც ვივარაუდეთ ილქაი და ფრენკი გამოირჩნენ, ერთს ჩაეწერა პლუსი, მეორეს არა, გიუნდოგანის ჩაწოდების შემდეგ კუნდემ ანგარიში გახსნა, დე იონგის პასის შემდეგ კი ლევანდოვსკი იყო ერთი-ერთზე და წააქციეს. მოკლედ, მთავარი მეპასეები ეგენი არიან და ამ შეხვედრაში გააკეთეს თავისი საქმე. 

მეორე ტაიმი 

შედარებით ცუდი იყო. გოლიც მივიღეთ, ისე დაარტყა იმ კაცმა რომ შტეგენსაც კი არ ჰქონია შანსი. ესე იგი, აუღებელი იყო. რა თქმა უნდა, დაცვა შეცდა. არ იმოქმედეს ზონური დაცვის პრინციპებით, ბალდე ცენტრალურ ზონაში გადმოვიდა და სხვები უბრალოდ თვალს ადევნებდნენ, არადა, ასეთ მოკლე მონაკვეთში სამ ფაზიანი დაცვა აბსურდია, საერთოდ არ არის საჭირო, ჯერ ბალდეს ბარიერი იყო, მერე რომეუს, მერე კუნდესა და კრისტენსენის. როცა მეტოქე ასე ახლოა კართან, მცველი უკვე უნდა შეხვდეს თავის ზონაში, პირველ რიგში, რომეუს ეხება ეს ყველაფერი. უბრალო სტატისტის როლში იყო, ამ ზონიდან თუ დარტყმა კარში წავიდა, საყრდენი სეპუკუს უნდა იკეთებდეს. 

უპირატესობა დავთმეთ და გოლიც თითქოს ლოგიკური იყო. 

დებიუტანტებიც არ უნდა დავივიწყოთ. კანსელუ გამოვიდა და ვნახეთ რა შეუძლია, მარტო ის ერთი პასი რად ღირდა?! როგორ გვაკლდა ასეთი მცველი.. სანაკრებო პაუზის მერე ეს უძლეველი ოთხეულიც უნდა ვიხილოთ. კონკურენცია კი როგორც ცენტრალურ მცველებს შორის, ასევე, ბალდესა და კრისტენსენს შორისაც იქნება. დანიელი თავს არ ირცხვენს, იქნება გარკვეული თამაშები, როცა მარცხნივ კანსელუს ვნახავთ, მარჯვნივ კი კვლავინდებურად კუნდეს, ან არაუხოს. 

მაგალითად, მადრიდელებთან, ვინისიუსის წინააღმდეგ არ არის გამორიცხული რომ ისევ არაუხო ვიხილოთ. ესეც უპირატესობაა, კანსელუ ამის საშუალებას იძლევა. 

ფელიშზე ჯერ ვერაფერს ვიტყვი. 

ასე გავდივართ პაუზაზე, ეს ჩვენი ბიჭები თავიანთ ქვეყნებში წავლენ, ამათგან რამდენიმე კი სტუმრად გვეწვევა. იქნებ, იამალიც ვნახოთ მაგალითად აზაროვის წინააღმდეგ?! მერეც მოუწევთ, ჩემპიონთა ლიგაზე. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #27 5 სექტემბერი 2023 00:12
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍

    მე არ გეუბნები ამ თამაშით ლიგას მოიგებს მეთქი , არც იმას გეუბნები რომ კლუბი გამდიდრდება მეთქი , აშკარად ან ცუდად გადმოვეცი ან სხვანაირად გამიგე , მე იმას ვამბობ თუ რატომ თამაშობს კლუბი ასე , ბორდი ლაპორტას თხოვს ტიტულებს და მოგებას რადგან უამრავი ფული დაიხარჯა ამ კრიზისის ფონზე და გაიყიდა ყველაფერი , ლაპორტა მწვრთნელს და სტაფს თხოვს იმავეს , ანუ ზემოდან მოდის ის რომ ოღონდ მოვიგოთ , ხავიც მაგ აზრზეა , ოღონდ მოვიგოთ ! ეგ მიდგომა არც მე მომწონს , საშინელებაა , უბრალოდ შებოჭილები არიან , ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ურჩევნიათ დაცვითი სტილით მოიგონ , ნელ-ნელა მოგებების სერიას რომ დააგროვებენ , მერე გაეხსნებათ მადა რომ მოდი ლამაზი ფეხბურთით მოვიგოთ და ეგეც იქნება , ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია , რომ სტრესი , შებოჭილობა , პასუხისმგებლობა , ქაოსი და ა.შ ანგრევს გუნდს , ანალოგიურად არის ჩელსი , ბოელი მილიარდს ხარჯავს და შედეგი არაა , ჯოხს მწვრთნელზე ტეხს , რატომ ვერ იგებ მე ამდენი ფული დავხარჯე , პოჩეტინო შებოჭილია , სტრესშია რაც ფეხბუეთელებზე გადადის , პეპ გუარდიოლას არასდროს ექნება მსგავსი სიტუაცია , რადგან თავად მართავს ყველაფერს და თავიდანვე მაგ მიდგომით მიდის ყველგან რომ ზემოდან წიხლი არავინ უნდა დააჭიროს , დრო უნდა მისცენ და თავისუფლება , რომ თუ თავისი ახალი მონახაზის და ტაქტიკის გამო 2-3 თამაშს წააგებს , არავინ დაატეხავს თავზე მაგიდას , ხავი კი შეშინებულია , მაგიტო დგას 5-6 ნახევარმცველი , მაგიტოა გოლი თუ გაიტანა გუნდმა რომ დგება დაცვაში , ეშინიათ , არსენალის მაგალითი უნდა აიღონ როგორც არტეტას აცადეს მისცეს თავისუფლება და ნდობა , აგებდა , აგებდა , ახალ ახალ ტაქტიკას სინჯავდა და გაამართლა ბოლოს , გუნდი დააბრუნა , გააცოცხლა , ყველა მწვრთნელს ჭირდება ეს ყველაფერი , კლოპი , პეპი , ენრიკე და ა.შ ამ კლუბში არ მოვლენ ჯერ , რადგან ეს ყველაფერი ვერ ექნებათ , დე ზერბი თუ მოვა იმასაც ანალოგიური დაემართება რაც ხავის ჭირს და ჩემი აზრი ყოველ შემთხვევაში ასეთია რომ ზემოდან მოდის ეს ყველაფერი და მანდ არის პრობლემა რადგან მალე უნდათ ყველაფერი , დრო არ აქვთ , კიდევ რამდენიმე ჩავარდნილ სეზონს ვერ გადაიტანს გუნდი , გაკოტრდება ბოლომდე , არ აქვთ დროის ფუფუნება , ზუსტად ამიტომ თავს უფლებას ვერ მისცემენ რომ ლამაზი შემტევი ფეხბურთი ვითამაშოთ და ტიტული რისკის ქვეშ დავაყენოთო , ზუსტად ამიტომ ვართ ამ დღეში , თორე მეც გეთანხმები რომ ასეთმა ბარსელონამ იმაზე მეტი დაკარგა ვიდრე რომელიმე ტიტული მოიტანს , მაგრამ ასე არ გამოვა , გუნდს სჭირდება ტიტულები და ხალხსაც , ყველაფერი ერთიანად ვერ მოდის , ჩვენ 0 დან არ ვიწყებთ , მინუსებიდან ვიწყებთ , დავივიწყოთ წარსულის ოქროს ხანა მორჩა , ლაპორტა მოვიდა და მინუსიდან დაიწყო კლუბმა შენება , დრო სჭირდება ყველაფერს რომ ეტაპობრივად განვითარდეს და მოვიდეს ყველაფერი , ტიტულები თუ იქნება კიდე მაგას რა ჯობს უბრალოდ არ ვიცავ არც ხავის და არც ვამართლებ , იმას ვამბობ თუ რა მგონია ამ ყველაფრის მთავარი მიზეზი , თორე ვის ვის და ლაპორტას არამგონია ასეთი თამაში მოსწონდეს , უბრალოდ სხვა გზას ვერ ხედავენ ასე მგონია , მაგრამ ვნახოთ იქნებ და ვცდები და ამ სანაკრებოს შემდეგ იფრინონ და ლიგაც დადონ

    არ გიფიქრია რომ ყველაფერი უფრო მარტივად არის და უბრალოდ მწვრთნელს არ ყოფნის ცოდნა და კომპეტენცია უკეთესი ფეხბურთის სათამაშოდ? აქედან გამომდინარევე ვერ აუმჯობესებს თითქმის ვერცერთ ტალანტს, (იამალი არ არის მისი დამსახურება, უბრალოდ რთულია ასეთი ნიჭი მაგიდაზე გედოს და არ აიღო და არ გამოიყენო.) და რახან დღევანდელზე ბევრად უარესად დაკომპლექტებულ გუნდში მოვიდა, ჩვენი დაცვის და მეკარის კარგი თამაშის წყალობი ჩემპიონი გახდა და ამასთან კლუბის ლეგენდა იყო მისი არსებობის ისტორიაში საუკეთესო პერიოდში ლაპორტა უბრალოდ ითმენს რაღაც დრომდე? მგონი ასე მარტივად უფროა ვიდრე სხვანაირად🤘

    როგორ არ მიფიქრია , მიფიქრია , უბრალოდ რატომღაც ასე მგონია , და აზრს მოკლებული და ულოგიკო ნამდვილად არაა , თუმცა რასაც შენ ამბობ ეგეც ძალიან რეალურია როგორ არა , მე ხავის ცოდნასა და გამოცდილებას ისედაც ვემდურები კაცო , და თუ ეგრე იქნება ძალიანაც კარგი იქნება , მარტივად გადაიჭრება ეგ პრობლემა მწვრთნელის შეცვლით მაგრამ მანამდე ვერ გავიგებთ რომელი ვარაუდი იქნება სიმართლე

    სასიამოვნოა აზრების გაცვლა პატივისცემის ფონზე და შეურწყობის გარეშე🙂👍

    კი ნამდვილად , ძალიან სასიამოვნოა ასეთი საუბრები , აზრების გაცვლა , ჯანსაღი კამათი თუნდაც , შეურაცყოფის გარეშე , ძალიან უხდება ფეხბურთს
    ფანი [?]
    #26 4 სექტემბერი 2023 23:52
    1
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍

    მე არ გეუბნები ამ თამაშით ლიგას მოიგებს მეთქი , არც იმას გეუბნები რომ კლუბი გამდიდრდება მეთქი , აშკარად ან ცუდად გადმოვეცი ან სხვანაირად გამიგე , მე იმას ვამბობ თუ რატომ თამაშობს კლუბი ასე , ბორდი ლაპორტას თხოვს ტიტულებს და მოგებას რადგან უამრავი ფული დაიხარჯა ამ კრიზისის ფონზე და გაიყიდა ყველაფერი , ლაპორტა მწვრთნელს და სტაფს თხოვს იმავეს , ანუ ზემოდან მოდის ის რომ ოღონდ მოვიგოთ , ხავიც მაგ აზრზეა , ოღონდ მოვიგოთ ! ეგ მიდგომა არც მე მომწონს , საშინელებაა , უბრალოდ შებოჭილები არიან , ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ურჩევნიათ დაცვითი სტილით მოიგონ , ნელ-ნელა მოგებების სერიას რომ დააგროვებენ , მერე გაეხსნებათ მადა რომ მოდი ლამაზი ფეხბურთით მოვიგოთ და ეგეც იქნება , ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია , რომ სტრესი , შებოჭილობა , პასუხისმგებლობა , ქაოსი და ა.შ ანგრევს გუნდს , ანალოგიურად არის ჩელსი , ბოელი მილიარდს ხარჯავს და შედეგი არაა , ჯოხს მწვრთნელზე ტეხს , რატომ ვერ იგებ მე ამდენი ფული დავხარჯე , პოჩეტინო შებოჭილია , სტრესშია რაც ფეხბუეთელებზე გადადის , პეპ გუარდიოლას არასდროს ექნება მსგავსი სიტუაცია , რადგან თავად მართავს ყველაფერს და თავიდანვე მაგ მიდგომით მიდის ყველგან რომ ზემოდან წიხლი არავინ უნდა დააჭიროს , დრო უნდა მისცენ და თავისუფლება , რომ თუ თავისი ახალი მონახაზის და ტაქტიკის გამო 2-3 თამაშს წააგებს , არავინ დაატეხავს თავზე მაგიდას , ხავი კი შეშინებულია , მაგიტო დგას 5-6 ნახევარმცველი , მაგიტოა გოლი თუ გაიტანა გუნდმა რომ დგება დაცვაში , ეშინიათ , არსენალის მაგალითი უნდა აიღონ როგორც არტეტას აცადეს მისცეს თავისუფლება და ნდობა , აგებდა , აგებდა , ახალ ახალ ტაქტიკას სინჯავდა და გაამართლა ბოლოს , გუნდი დააბრუნა , გააცოცხლა , ყველა მწვრთნელს ჭირდება ეს ყველაფერი , კლოპი , პეპი , ენრიკე და ა.შ ამ კლუბში არ მოვლენ ჯერ , რადგან ეს ყველაფერი ვერ ექნებათ , დე ზერბი თუ მოვა იმასაც ანალოგიური დაემართება რაც ხავის ჭირს და ჩემი აზრი ყოველ შემთხვევაში ასეთია რომ ზემოდან მოდის ეს ყველაფერი და მანდ არის პრობლემა რადგან მალე უნდათ ყველაფერი , დრო არ აქვთ , კიდევ რამდენიმე ჩავარდნილ სეზონს ვერ გადაიტანს გუნდი , გაკოტრდება ბოლომდე , არ აქვთ დროის ფუფუნება , ზუსტად ამიტომ თავს უფლებას ვერ მისცემენ რომ ლამაზი შემტევი ფეხბურთი ვითამაშოთ და ტიტული რისკის ქვეშ დავაყენოთო , ზუსტად ამიტომ ვართ ამ დღეში , თორე მეც გეთანხმები რომ ასეთმა ბარსელონამ იმაზე მეტი დაკარგა ვიდრე რომელიმე ტიტული მოიტანს , მაგრამ ასე არ გამოვა , გუნდს სჭირდება ტიტულები და ხალხსაც , ყველაფერი ერთიანად ვერ მოდის , ჩვენ 0 დან არ ვიწყებთ , მინუსებიდან ვიწყებთ , დავივიწყოთ წარსულის ოქროს ხანა მორჩა , ლაპორტა მოვიდა და მინუსიდან დაიწყო კლუბმა შენება , დრო სჭირდება ყველაფერს რომ ეტაპობრივად განვითარდეს და მოვიდეს ყველაფერი , ტიტულები თუ იქნება კიდე მაგას რა ჯობს უბრალოდ არ ვიცავ არც ხავის და არც ვამართლებ , იმას ვამბობ თუ რა მგონია ამ ყველაფრის მთავარი მიზეზი , თორე ვის ვის და ლაპორტას არამგონია ასეთი თამაში მოსწონდეს , უბრალოდ სხვა გზას ვერ ხედავენ ასე მგონია , მაგრამ ვნახოთ იქნებ და ვცდები და ამ სანაკრებოს შემდეგ იფრინონ და ლიგაც დადონ

    არ გიფიქრია რომ ყველაფერი უფრო მარტივად არის და უბრალოდ მწვრთნელს არ ყოფნის ცოდნა და კომპეტენცია უკეთესი ფეხბურთის სათამაშოდ? აქედან გამომდინარევე ვერ აუმჯობესებს თითქმის ვერცერთ ტალანტს, (იამალი არ არის მისი დამსახურება, უბრალოდ რთულია ასეთი ნიჭი მაგიდაზე გედოს და არ აიღო და არ გამოიყენო.) და რახან დღევანდელზე ბევრად უარესად დაკომპლექტებულ გუნდში მოვიდა, ჩვენი დაცვის და მეკარის კარგი თამაშის წყალობი ჩემპიონი გახდა და ამასთან კლუბის ლეგენდა იყო მისი არსებობის ისტორიაში საუკეთესო პერიოდში ლაპორტა უბრალოდ ითმენს რაღაც დრომდე? მგონი ასე მარტივად უფროა ვიდრე სხვანაირად🤘

    როგორ არ მიფიქრია , მიფიქრია , უბრალოდ რატომღაც ასე მგონია , და აზრს მოკლებული და ულოგიკო ნამდვილად არაა , თუმცა რასაც შენ ამბობ ეგეც ძალიან რეალურია როგორ არა , მე ხავის ცოდნასა და გამოცდილებას ისედაც ვემდურები კაცო , და თუ ეგრე იქნება ძალიანაც კარგი იქნება , მარტივად გადაიჭრება ეგ პრობლემა მწვრთნელის შეცვლით მაგრამ მანამდე ვერ გავიგებთ რომელი ვარაუდი იქნება სიმართლე

    სასიამოვნოა აზრების გაცვლა პატივისცემის ფონზე და შეურწყობის გარეშე🙂👍
    გულშემატკივარი [?]
    #25 4 სექტემბერი 2023 21:38
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Gigazakaradze
    Kargit martla ragwirt sanam kumani iyo xavis natrobdit da exa acadet cota vici araaa sasiamovno rasac barca tamashobs magram nudagaviwydebat xavic ase tuise gamoucdeli treneriaa amdoneze da wirdeba ragac dro

    მესამე სეზონია რაც ბარსაშია და სვარკას გვაყურებინებს ყოველ მატჩში. კიდევ რამდენ ხანს უნდა ვუყუროთ?

    Vacalot kidev cotaa. Turme mesis ramxela dzala qoniaa wavida da jgufur etaps ver gavcdit wels gvaq amis shansi da davelodot movlenebis ganvitarebas. Wava xavi da vinunda movides? Tenhaagi armova gundis shenebashia enrije armova axali danishnulia artetac iset gunds ayenebs maqedan wamomsvleli araa guardiola kide manqanivit ashenebuli sitidan arwamova da iyos isev xavi
    Culé [?]
    #24 4 სექტემბერი 2023 21:38
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍

    მე არ გეუბნები ამ თამაშით ლიგას მოიგებს მეთქი , არც იმას გეუბნები რომ კლუბი გამდიდრდება მეთქი , აშკარად ან ცუდად გადმოვეცი ან სხვანაირად გამიგე , მე იმას ვამბობ თუ რატომ თამაშობს კლუბი ასე , ბორდი ლაპორტას თხოვს ტიტულებს და მოგებას რადგან უამრავი ფული დაიხარჯა ამ კრიზისის ფონზე და გაიყიდა ყველაფერი , ლაპორტა მწვრთნელს და სტაფს თხოვს იმავეს , ანუ ზემოდან მოდის ის რომ ოღონდ მოვიგოთ , ხავიც მაგ აზრზეა , ოღონდ მოვიგოთ ! ეგ მიდგომა არც მე მომწონს , საშინელებაა , უბრალოდ შებოჭილები არიან , ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ურჩევნიათ დაცვითი სტილით მოიგონ , ნელ-ნელა მოგებების სერიას რომ დააგროვებენ , მერე გაეხსნებათ მადა რომ მოდი ლამაზი ფეხბურთით მოვიგოთ და ეგეც იქნება , ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია , რომ სტრესი , შებოჭილობა , პასუხისმგებლობა , ქაოსი და ა.შ ანგრევს გუნდს , ანალოგიურად არის ჩელსი , ბოელი მილიარდს ხარჯავს და შედეგი არაა , ჯოხს მწვრთნელზე ტეხს , რატომ ვერ იგებ მე ამდენი ფული დავხარჯე , პოჩეტინო შებოჭილია , სტრესშია რაც ფეხბუეთელებზე გადადის , პეპ გუარდიოლას არასდროს ექნება მსგავსი სიტუაცია , რადგან თავად მართავს ყველაფერს და თავიდანვე მაგ მიდგომით მიდის ყველგან რომ ზემოდან წიხლი არავინ უნდა დააჭიროს , დრო უნდა მისცენ და თავისუფლება , რომ თუ თავისი ახალი მონახაზის და ტაქტიკის გამო 2-3 თამაშს წააგებს , არავინ დაატეხავს თავზე მაგიდას , ხავი კი შეშინებულია , მაგიტო დგას 5-6 ნახევარმცველი , მაგიტოა გოლი თუ გაიტანა გუნდმა რომ დგება დაცვაში , ეშინიათ , არსენალის მაგალითი უნდა აიღონ როგორც არტეტას აცადეს მისცეს თავისუფლება და ნდობა , აგებდა , აგებდა , ახალ ახალ ტაქტიკას სინჯავდა და გაამართლა ბოლოს , გუნდი დააბრუნა , გააცოცხლა , ყველა მწვრთნელს ჭირდება ეს ყველაფერი , კლოპი , პეპი , ენრიკე და ა.შ ამ კლუბში არ მოვლენ ჯერ , რადგან ეს ყველაფერი ვერ ექნებათ , დე ზერბი თუ მოვა იმასაც ანალოგიური დაემართება რაც ხავის ჭირს და ჩემი აზრი ყოველ შემთხვევაში ასეთია რომ ზემოდან მოდის ეს ყველაფერი და მანდ არის პრობლემა რადგან მალე უნდათ ყველაფერი , დრო არ აქვთ , კიდევ რამდენიმე ჩავარდნილ სეზონს ვერ გადაიტანს გუნდი , გაკოტრდება ბოლომდე , არ აქვთ დროის ფუფუნება , ზუსტად ამიტომ თავს უფლებას ვერ მისცემენ რომ ლამაზი შემტევი ფეხბურთი ვითამაშოთ და ტიტული რისკის ქვეშ დავაყენოთო , ზუსტად ამიტომ ვართ ამ დღეში , თორე მეც გეთანხმები რომ ასეთმა ბარსელონამ იმაზე მეტი დაკარგა ვიდრე რომელიმე ტიტული მოიტანს , მაგრამ ასე არ გამოვა , გუნდს სჭირდება ტიტულები და ხალხსაც , ყველაფერი ერთიანად ვერ მოდის , ჩვენ 0 დან არ ვიწყებთ , მინუსებიდან ვიწყებთ , დავივიწყოთ წარსულის ოქროს ხანა მორჩა , ლაპორტა მოვიდა და მინუსიდან დაიწყო კლუბმა შენება , დრო სჭირდება ყველაფერს რომ ეტაპობრივად განვითარდეს და მოვიდეს ყველაფერი , ტიტულები თუ იქნება კიდე მაგას რა ჯობს უბრალოდ არ ვიცავ არც ხავის და არც ვამართლებ , იმას ვამბობ თუ რა მგონია ამ ყველაფრის მთავარი მიზეზი , თორე ვის ვის და ლაპორტას არამგონია ასეთი თამაში მოსწონდეს , უბრალოდ სხვა გზას ვერ ხედავენ ასე მგონია , მაგრამ ვნახოთ იქნებ და ვცდები და ამ სანაკრებოს შემდეგ იფრინონ და ლიგაც დადონ

    არ გიფიქრია რომ ყველაფერი უფრო მარტივად არის და უბრალოდ მწვრთნელს არ ყოფნის ცოდნა და კომპეტენცია უკეთესი ფეხბურთის სათამაშოდ? აქედან გამომდინარევე ვერ აუმჯობესებს თითქმის ვერცერთ ტალანტს, (იამალი არ არის მისი დამსახურება, უბრალოდ რთულია ასეთი ნიჭი მაგიდაზე გედოს და არ აიღო და არ გამოიყენო.) და რახან დღევანდელზე ბევრად უარესად დაკომპლექტებულ გუნდში მოვიდა, ჩვენი დაცვის და მეკარის კარგი თამაშის წყალობი ჩემპიონი გახდა და ამასთან კლუბის ლეგენდა იყო მისი არსებობის ისტორიაში საუკეთესო პერიოდში ლაპორტა უბრალოდ ითმენს რაღაც დრომდე? მგონი ასე მარტივად უფროა ვიდრე სხვანაირად🤘

    როგორ არ მიფიქრია , მიფიქრია , უბრალოდ რატომღაც ასე მგონია , და აზრს მოკლებული და ულოგიკო ნამდვილად არაა , თუმცა რასაც შენ ამბობ ეგეც ძალიან რეალურია როგორ არა , მე ხავის ცოდნასა და გამოცდილებას ისედაც ვემდურები კაცო , და თუ ეგრე იქნება ძალიანაც კარგი იქნება , მარტივად გადაიჭრება ეგ პრობლემა მწვრთნელის შეცვლით მაგრამ მანამდე ვერ გავიგებთ რომელი ვარაუდი იქნება სიმართლე
    ფანი [?]
    #23 4 სექტემბერი 2023 21:30
    0
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍

    მე არ გეუბნები ამ თამაშით ლიგას მოიგებს მეთქი , არც იმას გეუბნები რომ კლუბი გამდიდრდება მეთქი , აშკარად ან ცუდად გადმოვეცი ან სხვანაირად გამიგე , მე იმას ვამბობ თუ რატომ თამაშობს კლუბი ასე , ბორდი ლაპორტას თხოვს ტიტულებს და მოგებას რადგან უამრავი ფული დაიხარჯა ამ კრიზისის ფონზე და გაიყიდა ყველაფერი , ლაპორტა მწვრთნელს და სტაფს თხოვს იმავეს , ანუ ზემოდან მოდის ის რომ ოღონდ მოვიგოთ , ხავიც მაგ აზრზეა , ოღონდ მოვიგოთ ! ეგ მიდგომა არც მე მომწონს , საშინელებაა , უბრალოდ შებოჭილები არიან , ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ურჩევნიათ დაცვითი სტილით მოიგონ , ნელ-ნელა მოგებების სერიას რომ დააგროვებენ , მერე გაეხსნებათ მადა რომ მოდი ლამაზი ფეხბურთით მოვიგოთ და ეგეც იქნება , ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია , რომ სტრესი , შებოჭილობა , პასუხისმგებლობა , ქაოსი და ა.შ ანგრევს გუნდს , ანალოგიურად არის ჩელსი , ბოელი მილიარდს ხარჯავს და შედეგი არაა , ჯოხს მწვრთნელზე ტეხს , რატომ ვერ იგებ მე ამდენი ფული დავხარჯე , პოჩეტინო შებოჭილია , სტრესშია რაც ფეხბუეთელებზე გადადის , პეპ გუარდიოლას არასდროს ექნება მსგავსი სიტუაცია , რადგან თავად მართავს ყველაფერს და თავიდანვე მაგ მიდგომით მიდის ყველგან რომ ზემოდან წიხლი არავინ უნდა დააჭიროს , დრო უნდა მისცენ და თავისუფლება , რომ თუ თავისი ახალი მონახაზის და ტაქტიკის გამო 2-3 თამაშს წააგებს , არავინ დაატეხავს თავზე მაგიდას , ხავი კი შეშინებულია , მაგიტო დგას 5-6 ნახევარმცველი , მაგიტოა გოლი თუ გაიტანა გუნდმა რომ დგება დაცვაში , ეშინიათ , არსენალის მაგალითი უნდა აიღონ როგორც არტეტას აცადეს მისცეს თავისუფლება და ნდობა , აგებდა , აგებდა , ახალ ახალ ტაქტიკას სინჯავდა და გაამართლა ბოლოს , გუნდი დააბრუნა , გააცოცხლა , ყველა მწვრთნელს ჭირდება ეს ყველაფერი , კლოპი , პეპი , ენრიკე და ა.შ ამ კლუბში არ მოვლენ ჯერ , რადგან ეს ყველაფერი ვერ ექნებათ , დე ზერბი თუ მოვა იმასაც ანალოგიური დაემართება რაც ხავის ჭირს და ჩემი აზრი ყოველ შემთხვევაში ასეთია რომ ზემოდან მოდის ეს ყველაფერი და მანდ არის პრობლემა რადგან მალე უნდათ ყველაფერი , დრო არ აქვთ , კიდევ რამდენიმე ჩავარდნილ სეზონს ვერ გადაიტანს გუნდი , გაკოტრდება ბოლომდე , არ აქვთ დროის ფუფუნება , ზუსტად ამიტომ თავს უფლებას ვერ მისცემენ რომ ლამაზი შემტევი ფეხბურთი ვითამაშოთ და ტიტული რისკის ქვეშ დავაყენოთო , ზუსტად ამიტომ ვართ ამ დღეში , თორე მეც გეთანხმები რომ ასეთმა ბარსელონამ იმაზე მეტი დაკარგა ვიდრე რომელიმე ტიტული მოიტანს , მაგრამ ასე არ გამოვა , გუნდს სჭირდება ტიტულები და ხალხსაც , ყველაფერი ერთიანად ვერ მოდის , ჩვენ 0 დან არ ვიწყებთ , მინუსებიდან ვიწყებთ , დავივიწყოთ წარსულის ოქროს ხანა მორჩა , ლაპორტა მოვიდა და მინუსიდან დაიწყო კლუბმა შენება , დრო სჭირდება ყველაფერს რომ ეტაპობრივად განვითარდეს და მოვიდეს ყველაფერი , ტიტულები თუ იქნება კიდე მაგას რა ჯობს უბრალოდ არ ვიცავ არც ხავის და არც ვამართლებ , იმას ვამბობ თუ რა მგონია ამ ყველაფრის მთავარი მიზეზი , თორე ვის ვის და ლაპორტას არამგონია ასეთი თამაში მოსწონდეს , უბრალოდ სხვა გზას ვერ ხედავენ ასე მგონია , მაგრამ ვნახოთ იქნებ და ვცდები და ამ სანაკრებოს შემდეგ იფრინონ და ლიგაც დადონ

    არ გიფიქრია რომ ყველაფერი უფრო მარტივად არის და უბრალოდ მწვრთნელს არ ყოფნის ცოდნა და კომპეტენცია უკეთესი ფეხბურთის სათამაშოდ? აქედან გამომდინარევე ვერ აუმჯობესებს თითქმის ვერცერთ ტალანტს, (იამალი არ არის მისი დამსახურება, უბრალოდ რთულია ასეთი ნიჭი მაგიდაზე გედოს და არ აიღო და არ გამოიყენო.) და რახან დღევანდელზე ბევრად უარესად დაკომპლექტებულ გუნდში მოვიდა, ჩვენი დაცვის და მეკარის კარგი თამაშის წყალობი ჩემპიონი გახდა და ამასთან კლუბის ლეგენდა იყო მისი არსებობის ისტორიაში საუკეთესო პერიოდში ლაპორტა უბრალოდ ითმენს რაღაც დრომდე? მგონი ასე მარტივად უფროა ვიდრე სხვანაირად🤘
    Culé [?]
    #22 4 სექტემბერი 2023 18:08
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍

    მე არ გეუბნები ამ თამაშით ლიგას მოიგებს მეთქი , არც იმას გეუბნები რომ კლუბი გამდიდრდება მეთქი , აშკარად ან ცუდად გადმოვეცი ან სხვანაირად გამიგე , მე იმას ვამბობ თუ რატომ თამაშობს კლუბი ასე , ბორდი ლაპორტას თხოვს ტიტულებს და მოგებას რადგან უამრავი ფული დაიხარჯა ამ კრიზისის ფონზე და გაიყიდა ყველაფერი , ლაპორტა მწვრთნელს და სტაფს თხოვს იმავეს , ანუ ზემოდან მოდის ის რომ ოღონდ მოვიგოთ , ხავიც მაგ აზრზეა , ოღონდ მოვიგოთ ! ეგ მიდგომა არც მე მომწონს , საშინელებაა , უბრალოდ შებოჭილები არიან , ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ურჩევნიათ დაცვითი სტილით მოიგონ , ნელ-ნელა მოგებების სერიას რომ დააგროვებენ , მერე გაეხსნებათ მადა რომ მოდი ლამაზი ფეხბურთით მოვიგოთ და ეგეც იქნება , ყოველ შემთხვევაში მე ასე მგონია , რომ სტრესი , შებოჭილობა , პასუხისმგებლობა , ქაოსი და ა.შ ანგრევს გუნდს , ანალოგიურად არის ჩელსი , ბოელი მილიარდს ხარჯავს და შედეგი არაა , ჯოხს მწვრთნელზე ტეხს , რატომ ვერ იგებ მე ამდენი ფული დავხარჯე , პოჩეტინო შებოჭილია , სტრესშია რაც ფეხბუეთელებზე გადადის , პეპ გუარდიოლას არასდროს ექნება მსგავსი სიტუაცია , რადგან თავად მართავს ყველაფერს და თავიდანვე მაგ მიდგომით მიდის ყველგან რომ ზემოდან წიხლი არავინ უნდა დააჭიროს , დრო უნდა მისცენ და თავისუფლება , რომ თუ თავისი ახალი მონახაზის და ტაქტიკის გამო 2-3 თამაშს წააგებს , არავინ დაატეხავს თავზე მაგიდას , ხავი კი შეშინებულია , მაგიტო დგას 5-6 ნახევარმცველი , მაგიტოა გოლი თუ გაიტანა გუნდმა რომ დგება დაცვაში , ეშინიათ , არსენალის მაგალითი უნდა აიღონ როგორც არტეტას აცადეს მისცეს თავისუფლება და ნდობა , აგებდა , აგებდა , ახალ ახალ ტაქტიკას სინჯავდა და გაამართლა ბოლოს , გუნდი დააბრუნა , გააცოცხლა , ყველა მწვრთნელს ჭირდება ეს ყველაფერი , კლოპი , პეპი , ენრიკე და ა.შ ამ კლუბში არ მოვლენ ჯერ , რადგან ეს ყველაფერი ვერ ექნებათ , დე ზერბი თუ მოვა იმასაც ანალოგიური დაემართება რაც ხავის ჭირს და ჩემი აზრი ყოველ შემთხვევაში ასეთია რომ ზემოდან მოდის ეს ყველაფერი და მანდ არის პრობლემა რადგან მალე უნდათ ყველაფერი , დრო არ აქვთ , კიდევ რამდენიმე ჩავარდნილ სეზონს ვერ გადაიტანს გუნდი , გაკოტრდება ბოლომდე , არ აქვთ დროის ფუფუნება , ზუსტად ამიტომ თავს უფლებას ვერ მისცემენ რომ ლამაზი შემტევი ფეხბურთი ვითამაშოთ და ტიტული რისკის ქვეშ დავაყენოთო , ზუსტად ამიტომ ვართ ამ დღეში , თორე მეც გეთანხმები რომ ასეთმა ბარსელონამ იმაზე მეტი დაკარგა ვიდრე რომელიმე ტიტული მოიტანს , მაგრამ ასე არ გამოვა , გუნდს სჭირდება ტიტულები და ხალხსაც , ყველაფერი ერთიანად ვერ მოდის , ჩვენ 0 დან არ ვიწყებთ , მინუსებიდან ვიწყებთ , დავივიწყოთ წარსულის ოქროს ხანა მორჩა , ლაპორტა მოვიდა და მინუსიდან დაიწყო კლუბმა შენება , დრო სჭირდება ყველაფერს რომ ეტაპობრივად განვითარდეს და მოვიდეს ყველაფერი , ტიტულები თუ იქნება კიდე მაგას რა ჯობს უბრალოდ არ ვიცავ არც ხავის და არც ვამართლებ , იმას ვამბობ თუ რა მგონია ამ ყველაფრის მთავარი მიზეზი , თორე ვის ვის და ლაპორტას არამგონია ასეთი თამაში მოსწონდეს , უბრალოდ სხვა გზას ვერ ხედავენ ასე მგონია , მაგრამ ვნახოთ იქნებ და ვცდები და ამ სანაკრებოს შემდეგ იფრინონ და ლიგაც დადონ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 4 სექტემბერი 2023 17:55
    1
    რობერტომ საშინლად ითამაშა, თუმცა არც სხვებს არ მოუკლავთ მაინცდამაინც თავი. ასეთი თამაშით არვიცი რის მოგებას აპირებს ჩავი. ფაქტია აჩქარებისთანავე მეტოქეს ვჯობნით, კო9მბინაციებიც თითქოს ეწყობა, მაგრამ ეს ბურთის უაზროდ გორება რა ჯანდაბაა, ბარსას ოსასუნასთან 1-0-ის შენარჩუნება უნდა და დრო გაყავს? სირცხვილია ასე თამაში როდემდე უნდა გვანერვიულონ 90 წუთი, თუმცა რაღა 90 უკვე 100 წუთზე ნაკლებს აღარ ათამაშებენ ეს უჯიშოები. მსაჯები კი არა ისენი არიან რა.
    ფანი [?]
    #20 4 სექტემბერი 2023 17:10
    2
    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...

    ბარსელონა რომელიც იუვენტუსივით თამაშობს კიდევ 100000 წელი ვერ მოიგებს ლიგას. არასდროს მომხდარა ეგ და ვერც მომავალში მოხდება. თუ ვალების მცირე ნაწილით გასტუმრება მაინც უნდათ ( არ არაებობს ტიტული რომელიც მილიარდ სამას მილიონ ვალს გაასწორებს) ლიგა უნდა მოიგონ და მაოფლიოში მეტი მაისური გაყიდონ, მეტ მაისურს მეტი გულშემატკივარი უნდა. არ არსებობს რომ ამ ფეხბურთით რომელიმე იაპონელ ან ამერიკელ ბავშვს შეუყვარდეს ბარსელონა როცა სიტი ბაიერნი ლივერპული და სხვა დიდი გუნდებიც არსებობენ რომლებიც ცეცხლს ანთებენ მოედანზე. უფრო პირიქით უამრავი ადამიანი არის ჩემს ირგვლივ ვინც მართალია ბარსას ფანი არ იყო მაგრამ ელოდებოდა ბარსას თამაშს რისგანაც სიამოვნებას იღებდნენ, მაგრამ ახლა თვეებია ბარსას თამაშისთვის არ შეუხედავს, მაგათ კი არა აქაური გულშემატკივარი ვერ უყურებს ამ სვარკას ბოლომდე. ასე რომ ძაან შორს არის ლოგიკისგან შენი აზრი ჩემი შეფასებით. წარმატებები👍
    გულშემატკივარი [?]
    #19 4 სექტემბერი 2023 16:51
    1
    ლევანას პროდიქტიულობა 0 არის დაბერდა
    Culé [?]
    #18 4 სექტემბერი 2023 15:51
    3
    ციტატა: walker599
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.

    ხავის მთავარი გასაკრიტიკებელი ისაა რომ დაცვაში დგება და ანგარიშს ინარჩუნებს ხშირად , ბურთს უფრთხილდება და ზოგჯერ მეორე ნომრად თამაშობს და ინძაგი სულ ეგრე შვრება ეგეთი სტილი აქვს , 5 მცველი კატენაჩო , მძიმე ნახევარდაცვა და კონტრშეტევაზე დაგეშილი ფორვარდები და ეგ საერთოდ არაა ბარსას სტილი , ასეთი ხშირი და მუდმივი მწვრთნელის ცვლილებებიც არაა კარგი , არავინ იცის სხვა როგორ გაამართლებს , ეს სეზონი მინიმუმ ხავის არავინ შეეხება და სავარაუდოდ თუ მოიგებს კიდე მინიმუმ ორ ტიტულს და 1/4 ფინალს დადებს ლიგაზე კონტრაქტსაც გაუხანგრძლივებენ , მეც ვაკრიტიკებ ბევრ რაღაცაში , მაგრამ სანამ იგებს ვერავინ და არავინ შეეხება , ხანდახან იმაზე მეტს ვითხოვთ ვიდრე ვიცით რეალურად , ეგრეა ხავიზეც , დრო გამოცდილება და ცოდნა აკლია მაგრამ იგებს , ახლა გუნდისთვის ეგ უფრო მთავარია რომ როგორმე ვალებიდან ამოძვრნენ და მოგების გემო გაიხსენონ , ასე მგონია პეპის გარდა ვერავინ გაბედავდა ამ გუნდით ისე თამაშს როგორიც ჩვენ გვინდა , არა შემადგენლობით არამედ კრიზისის და ვალების ფონზე , ყოველი მოგებული მატჩის შემდეგ გუნდი ბონუსს იღებს , ტიტულის მოგების შემდეგ ბონუსს იღებს , ლიგაზე ეტაპების მიხედვით ბონუსს იღებს და ახლა ლაპორტასაც და მთელ სტაფსაც ეგ ბონუსები უფრო ადარდებს ვიდრე შემტევი ფეხბურთი და სწორედ მაგიტომ ვუყურებთ იმას რაც ასე ძაან არ მოგვწონს , ამას კი ხმამაღლა ვერავინ იტყვის , დარწმუნებული ვარ არც ლაპორტას არც ფეხბურთელებს და არც ხავის არ მოსწონს ეს სტილი , ამის დასტურად იმას მოვიყვან რომ როცა მოვიდა ის ნახევარი სეზონი გუნდმა ითამაშა იდეალურად , როცა არ იყო ხავიზე ამხელა პასუხისმგებლობა როცა იმ სეზონში არ სთხოვდნენ შემოსავალს და მოგებებს , რადგან არავინ იყო დაძაბული , შემდეგ ვალები აიღეს , გაყიდეს ყველაფერი , იყიდეს ფეხბურთელები და რისთვის? იმისთვის რომ ლამაზად და ლაღად ეთამაშათ , თუ იმისთვის რომ როგორმე მოეგოთ ტიტულები და ფული შემოსულიყო?! ზუსტად ამაშია საქმე , სანამ გუნდი არ ამოისუნთქებს და არ გათავისუფლდება ვალებისგან , სანამ ეს დაძაბულობა და პასუხისმგებლობა არ მოეხსნებათ იქამდე ლაღად ვერ ითამაშებენ , სტრესის ფონზე ძალიან რთულია საქმის კარგად გაკეთება და გუნდში იგრძნობა სტრესი და ქაოსი , მხოლოდ მოგებაზე არიან ორიენტირებულები და როგორ მოიგებენ არ აინტერესებთ ახლა , მაგრამ ნელ-ნელა ეგეც მოვა , ამ სეზონშიც იქნება ლამაზი თამაშები , ისევე როგორც მძიმე და დაცვითი , მაგრამ ამ სეზონშიც მგონია რომ გუნდი მინიმუმ ორ ტიტულს მოიგებს და ლიგაზეც 1/4 გავა , თუ არადა ხავი წავა , ვინც მოვა იმასაც ანალოგიური დაეკისრება , მაგრამ იცით რატო არ გაუშვებენ ჯერ ხავის? იმიტომ რომ სხვა მწვრთნელი რომ მოვა და სხვა ფეხბურთელებს რომ მოითხოვს ვერავინ მოუყვანს კიდე ახლებს , ეს რაც გუნდმა გააკეთა იყო მაქსიმუმი , ამის იქით აღარ შეუძლიათ და ხავისაც ასე უთხრეს , რომ ყველაფერი გააკეთეს და ახლა ჯერი მასზეა , უნდა მოიგოს და იგებს ჯერ , ძალიან რთულია ასე მუშაობა ამხელა სიმძიმით და სამწუხაროდ ასე მოგვიწევს კიდევ მინიმუმ 2 წელი , იმედი არ უნდა დავკარგოთ პროსტა და ტყუილად ლანძღვა გინებას მოვეშვათ , მაინც ვერაფერს შევცვლით ერთი და მეორეც არავინ იცის რა რატომ ხდება , არ ვართ იმ მდგომარეობაში რომ მოგება მეორე პლანზე გადავწიოთ და ლამაზი შემტევი ფეხბურთი პირველზე , არ შეგვიძლია ჯერ ეგ , აი სამომავლოდ ვნახოთ , რაც შეეხება შემადგენლობას იდეალურია თითქმის , ამ შემადგენლობით ხავიმ უნდა მოიგოს ნამდვილად ტიტულები , შიგადაშიგ ლამაზი ფეხბურთიც უნდა ითამაშოს და სხვადასხვა ტაქტიკებიც უნდა დააყენოს , მეც არ მომწონს ბევრი რამე მაგალითად ანგარიშის შენარჩუნება და ბურთის უაზრო გორაობა რომ ოღონდ არ დაკარგონ მაგრამ ყველაფერს აქვს ახსნა , საშინლად არ მომწონს და ბევრ რამეს სხვანაირად ვიზამდი , მაგრამ ვნახოთ სანაკრებოს შემდეგ ბევრი რამ შეიცვლება როცა გუნდის ოპტიმალური ფორმა დაბრუნდება , ერთმანეთს შეეწყობიან და შეიკვრება გუნდი , როცა ძირითადის 11 ეული დაფიქსირდება და გუნდი ფიზიკურად შევა ფორმაში , აი მერე ბევრი რამ შეიცვლება , წარმატებული სეზონი გვექნება ასე მგონია , ვნახოთ აბა იმედი არ მოვიშალოთ...
    მწერალი [?]
    #17 4 სექტემბერი 2023 15:51
    2
    Don_Andresito, გაშვებული გოლის ეპიზოდში არ მომეწონა.
    რომეუმ შეზღუდა, ჯერ ის უნდა ამოწეულიყო, მაგრამ მაინც. კარნახიც შეეძლო.
    Culé [?]
    #16 4 სექტემბერი 2023 15:43
    3
    ციტატა: Gigazakaradze
    Kargit martla ragwirt sanam kumani iyo xavis natrobdit da exa acadet cota vici araaa sasiamovno rasac barca tamashobs magram nudagaviwydebat xavic ase tuise gamoucdeli treneriaa amdoneze da wirdeba ragac dro

    მესამე სეზონია რაც ბარსაშია და სვარკას გვაყურებინებს ყოველ მატჩში. კიდევ რამდენ ხანს უნდა ვუყუროთ?
    გულშემატკივარი [?]
    #15 4 სექტემბერი 2023 15:04
    3
    Kargit martla ragwirt sanam kumani iyo xavis natrobdit da exa acadet cota vici araaa sasiamovno rasac barca tamashobs magram nudagaviwydebat xavic ase tuise gamoucdeli treneriaa amdoneze da wirdeba ragac dro
    ფანი [?]
    #14 4 სექტემბერი 2023 14:59
    0
    არტეტა ან ლუის ენრიკე კარგი ვარიანტებია , მაგრამ ხავის არ გაუშვებენ სამწუხაროდ მოგვიწევს მაგის ყურება ეს წლები.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 4 სექტემბერი 2023 14:56
    0
    ისე ინძაგიზე რას იტყვით? მემგონი მაგარი მწვრთნელი დადგა და კარგი გამოცდილებაც მიიღო, ასე რომ ამ თამაშით წლის ბოლოს ჩავი რო დაგვტოვებს მემგონი დაგვხატავდა.
    Culé [?]
    #12 4 სექტემბერი 2023 13:58
    5
    ციტატა: გაუჩო
    Clever liar, და როგორც კი ფელიქსი შემოვიდა და დადგა ფლანგზე გავიმ რომ ჩამოიწია თუ შემოიწია ცენტრში მანდ უფრო მომეწონა და მგონი დაუბრუნდება თავის ადგილს მალე ცენტრში

    რათქმაუნდა ზუსტად ეს არღვევს გუნდის სათამაშო სქემას პირველ რიგში და ამასთანავე ფეხბურთელის პროდუქტიულობას.. უნივერსალი არა ტოლმა.. მაგან დაგვღუპა და მიგვიყვანა ამ დონემდე, როცა მანე გვჭირდებოდა პოზიციურად ნეიმარის შემცვლელად და კოუტინიო ვიყიდეთ, მპაბეს ნაცვლად დემბელე მოვათრიეთ, გრიზმანი ვენოკის გამყიდველად დავაყენეთ და ასე გრძელდება ამ გუნდში დღემდე. ყველა ყველგან დგას საკუთარი სრული პოზიციის გარდა, ამიტომაც გვაქვს ასეთი ქაოტი.. დიდი იმედი მაქვს მომავალი მატჩებიდან გამოსწორდება ეს ყველაფერი
    Culé [?]
    #11 4 სექტემბერი 2023 13:25
    6
    ამ შემადგენლობით ასეთ საზიზღარ თამაშს თუ გვაჩვენებს ჩავი მთელი სეზონი, უნდა გაუშვან და ვინმე სხვა მოიყვანონ. ჩვეულებრივი ლაჩარი მწვრთნელია, ერთი გოლის მერე დაცვაში დგება ოსასუნასთან და გოლს მაინც უშვებს. პრესინგი არ ჩანს, სწრაფად არ გადაადგილდებიან ფეხბურთელები, ფლანგებზე არავინ დარბის, 5 ნახევარმცველი ჰყავს მოედანზე, რობერტოს ტენის ძირითადში, იამალის გადაწვა უნდა თუ რა უნდა ვერ გავიგე, ბავშვია ბავშვი! დააყენოს ფერანი ან რაფინია ძირითადში. რავი რა ვთქვა, ჩავის მწვრთნელობის პერიოდში არცერთ ფეხბურთელს პროგრესი არ ჰქონია. ბალდე, გავი, პედრი ზუსტად ისე თამაშობენ როგორც 1 წლის წინ. ლევანდოვსკი ცარიელ კარში ვეღარ იტანს, რაფინიას კი ხედავთ რა დღეშიც არის... მოკლედ ჩავის იმედი არ მაქვს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 სექტემბერი 2023 13:25
    1
    nikusha, უამინდობა. თავსხმა იყო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #9 4 სექტემბერი 2023 13:22
    5
    Clever liar, და როგორც კი ფელიქსი შემოვიდა და დადგა ფლანგზე გავიმ რომ ჩამოიწია თუ შემოიწია ცენტრში მანდ უფრო მომეწონა და მგონი დაუბრუნდება თავის ადგილს მალე ცენტრში
    გულშემატკივარი [?]
    #8 4 სექტემბერი 2023 13:20
    6
    ჟოაო-ლევა-ფერანი ან რაფინია
    პედრი-ფრენკი-გუნდო
    ბლადე-კუნდე-არა-კანსელო
    შტეგო

    ეს უნდა იყოს ძირითადი არაა საჭირო სკოლის მოსწავლეებმა ყველა თამაში ითამაშონ არ შეიძოება პროსტა. ზამენიდან ჩაერთვებიან ხოლმე ან შედარებით სუსტ თამაშებში დაიწყებენ ძირითადიდან.დაცვაში კაი როტაცია იქნება ისე რო ბევრი ტრამვა აღარ იქნება იმედია.