მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: Gen Z ბარსელონურად

მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: Gen Z ბარსელონურად

სულ უფრო ახლოს ჩემპიონობასთან. "ბილბაოსთან" გასვლაზე გამარჯვება დიდი ამბავია. ყოველთვის ძალიან რთულია იქ თამაში, თან დიდი გაიძვერა მწვრთნელი ჰყავთ, რომლის გაიძვერობის ამბავიც ძალიან კარგად ვიცით. ჩაიკუზება სადღაც პირით ხაზთან და ლეგენდის თანახმად ამ დროს ხედავს იმას, რასაც ვერავინ ხედავს დედამიწის ზურგზე. 

მაშ, თუ ასეა საქმე, რატომ წავაგეთ სამარცხვონოდ "რომასთან" და "ლივერპულთან"? - იკითხავს დაკვირვებული მკითხველი. წავაგეთ იმიტომ, რომ არც "ოლიმპიკოზე" ჩაკუზულა და არც "ენფილდზე". თუ არ გჯერათ, თავიდან ნახეთ. ამაშია საქმე. 

გუშინ კიდე რა ქნა არ ვიცი, ამდენადაც არ ყოფილა კამერა მისკენ მიმართული, უფრო საინტერესო რაღაცებს ვხედავდით და საბოლოო ჯამში ის ვნახეთ, რისი ნახვაც ყველაზე მეტად გვინდოდა - 0:1 ტაბლოზე. 

არაუხოს გარეშე

ასეთი მატჩის მოგება მხეცის გარეშე აღსანიშნი ამბავია. გაჭირდა არაუხოს გარეშე, "ბილბაოს" უილიამსები ქარივით დაჰქრიან და ამ მატჩშიც მაგრად დაუბერეს. მარკოს ალონსო სულ ახალი გამოსული იყო, ისე ჩაუქროლა უილიამსმა ფილტვების ანთება აჰკიდა. გათანაბრდა კიდეც ამ დროს ანგარიში, მაგრამ VAR-მა გადაწყვიტა, რომ შელახული რეპუტაცია აღიდგინოს, ჰოდა, პატიოსნად განსაჯეს ეპიზოდი. იყო აქ დარღვევა, გოლიც გასაუქმებელი გამოდგა. წინა მატჩისგან განსხვავებით, (სადაც "ვალენსიას" პენალტი არ დაუდეს") გადაწყვეტილება სამართლიანი იყო. 

მერე კიდევ მაგრად შემოგვიტიეს და თითქოს გოლიც გარდაუვალი იყო, მაგრამ ჩვენებიც მაგრად დადგნენ, შტეგენი კედელივით იყო და ამ ძელებსაც თითქოს მაგრად შეულოცა, თქვენც ჩემი დაცვა ხართ და აბა დამიცავითო. ჰოდა, მაშინაც კი ჩარჩოს ხვდებოდა ბურთი, როცა თითქოს გოლი გარდაუვალი უნდა ყოფილიყო. 

ასე ნერვების თამაშით იღებს ჩავი 3 ქულას, უკვე მერამდენედ. ჩემპიონატს, რომ ბოლომდე მიიყვანს, კარგი კარდიოლოგი დასჭირდება, ფსიქოლოგიც და შესაძლოა, ფსიქიატრიც დასჭირდეს. 

ლა ლიგაში უკვე მეცხრე მატჩი მოვიგეთ ანგარიშით 1:0. ანჩელოტის "მილანივით" ვართ. რას ნიშნავს ეს? ნიშნავს იმას, რომ გვეღირსა და კარგი დაცვის ხაზი შევკარით. გადასარევი. ასევე, ნიშნავს იმას, რომ შეტევა მისახედია, თანაც, მნიშვნელოვნად. 

ეს გიჟი ბავშვი.. 

Gen Z აქტუალურია, ჩვენ რომ Gen Z-ი გვყავს აბა ეგეთი ვის ჰყავს? პედრით დაწყებული, არაუხოთი გაგრძელებული და გავით დამთავრებული. შეშლილი ბავშვი. ისევ დანის პირზე ირბინა. თავიც ის კიდური ჰგონია, რომლითაც ბრძოლაში უნდა შევიდეს. დაუშვილის მორაგბის საცავი ალალი იქნებოდა. თავის დროზე, კარლეს პუიოლს ეკეთა ნიღაბი, სახის ძვალი დაიზიანა, მერე მისი ნიღაბი მესის წაუღეს დუბლებში, ყვრიმალი ჰქონდა გაბზარული, გავის კიდე ჩაფხუტი სჭირდება. 

ვწერდით მის სადებიუტო მატჩზე "ლა მასიაში", ცხვირი გაიტეხა და კბილი ჩაიმტვრია. პირდაპირ სახეში მოხვდა ტერფი და იმის მერე არ შეუწყვიტავს ბრძოლაში ასე შესვლა. მამაცი გულია, ოღონდ ბევრად ტექნიკური, ვიდრე ჯენარო გატუზო, აი, ვნახოთ, თეთრი ედგარ დავიდსი უფრო უხდება. 

ფრენკი დე იონგი ოქრო კაცია. პირველ ტაიმში ბრწყინვალე პასიც გვაჩუქა, ლევანდოვსკი დატოვა მეკარესთან პირისპირ, მაგრამ ლევის უთამაშებლობა დაეტყო, სიტუაცია სწორად ვერ შეაფასა, ბოლო შეხება ცუდი ჰქონდა და მეკარემ დაასწრო. დიდი ხანია აღარ შეგვიქია, დიდი ხანია აღარ გავუკვირვებივართ მაგარი გოლით. დააკლდა დემბელე და პედრი. მისი მთავარი მომმარაგებლები ეს ფეხბურთელები იყვნენ. 

სერხიო ბუსკეტსმა კი საგოლე პასი მიითვალა. დიდებული პასი იყო. გიგზის პასს წააგავდა ოუენზე, მანჩესტერულ დერბიში. ყველა ანთებულია ბურთის დასათრევად და ამ დროს სრულიად მშვიდი ბუსკეტსი იდეალურ პასს აკეთებს რაფინიაზე. მილიმეტრებში ზომას დროსა და სივრცეს. მერე მისი გაზომილი VAR-მა გაზომა და გოლი ჩათვალა. 

კარგი იყო კაპიტანო. 

შემტევები 

ამასობაში რაფინიამ მოაგროვა საგოლე პასებიც და გოლებიც. დემბელეს არყოფნა წაეხმარა ამ ამბავში და ფაქტია, რომ არ შეურცხვენია თავი. რა თქმა უნდა, შორს არის იმ გარემარბისგან, რომლის ხილვაც გვსურს ძირითად შემადგენლობაში, მაგრამ გუნდისთვის სარგებელი მოაქვს. "ბარსა" ქულებს აგროვებს და ჩემპიონობისკენ მიიწევს.

კარგი გოლი შეაგდო, მარჯვენა ფეხით არ არის მარტივი ასე გატანა, ცაცია კაცისთვის. 

ლევიზე ვთქვით და სხვებზე რა უნდა ითქვას აღარც ვიცი. ფერანი და ფატი ორი იმედგაცრუებაა. ორივეს ჰქონია ამ სეზონში გამობრწყინება, კარგი გოლებიც გვინახავს, ეფექტური თამაშიც, თუმცა, ვერ არის საკმარისი. რაფინიას რომ ვერ აჯობებ, ესე იგი, პრობლემები გაქვს. 

იმედია დემბელე მალე დაბრუნდება - ნახეთ რა წინადადებაა? დემბელეს დაბრუნებას ვითხოვთ. 

დანარჩენი მერე ითქვას, ზაფხულისთვის. რომ დაცხება და ფანჯარა გაიღება. გავხედავთ ვინმე ნიჭიერს, დავუძახებთ და იქნებ ინებოს ჩვენთან ამოსვლა. გვარი კიდე ისეთი ისმის, ყველას ჭკუიდან გადაგვიყვანს ეგ ამბავი რომ ახდეს, შანსი კი ცოტაა, ძალიან ცოტა. 

შემდეგი მატჩი კლასიკოა!!!! 

ფინალისკენ გვაქვს გზა. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #23 14 მარტი 2023 05:04
    1
    სტატია წავიკითხე და ეგრევე მივხვდი ვინ თუარა ფეოლა თუ დაწერდა ამას ასე გულიანად და ჯიგრულად🙏🙏🙏❤️❤️
    ფეოლა იმენა გალაქტიონი ხარ რისპექტი ძმაო ❤️❤️❤️❤️
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    წევრი [?]
    #22 14 მარტი 2023 00:31
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣

    შენ ჩავი მასეთი იდიოტი გგონია რომ რაფინია ან ფერანი მოეთხოვა როდესაც ჰალანდი,მბაპე,ფელიში,ანტონი და ასეთი ბიჭები იყვნენ ბაზარზე.გუნდს ტრანსფერების ფული აქ,ახლავე შეგვიძლია მბაპეს სატრანსფერო თანხის გადახდა,პრობლემას ხელფასები ქმნის,წარმოიდგინე ფერანის და რაფინიას ხელფასი წელიწადში სადღაც 4-5 მილიონია მბაპეს და ჰალანდს კი 25-30 სჭირდებათ და ახლა შენ მითხარი ხავი რომელზე გააკეთებდა არჩევანს ხელფასები და ტებასი რომ არ გვიშლიდნენ ხელს.


    კი მგონია და ვინც ადევნებდა ტრანსფერებს ტავს ზუსტად ფერანი და რაფინია მოითხოვა თორემ მიყავდა რაფინია ჩელსის და აქ წერდნენ ცხვირიდან ავაცალეთ აუ რა მაგარი შემტევი ისა ესაო, ჰაა წავიდა ლიდსიდან რა დააკლდა ლიდს? ან რას აკეტებდა იქ? აი გამაგეიბნე რა დაამტკიცა იქ? გადახედე რეებს ამბობდა ხავი მასზე, მოკლედ რეალობა ა რგინდათ გაიგოთ და რას ვიცზამთ იდიოტზ ემეტია რა რაფინია რის რაფინია, როცა მანე იყიდებოდა და მაგაზე იაფად იყიდა ბაიერნმა L( კი გმაოჩნდა ვინ უფრო დააკლდა გუნდს რაიფნია ლიდს თუ მანე ლივერს :)

    ხელფასია პრობლემა თორე ან მანე ან რაფინია ვის დაკარგვია როდესაც მბაპე და ჰალანდია სატრანსფერო ბაზარზე,ხავის კი არ უნდოდა რაფინია და ფერანი უბრალოდ ხელფასები აქვთ ორივეს დაბალი და მბაპეს და ჰალანდს 25-30 მილიონი სჭირდებათ.ფერანს და რაფინიას კი აქვთ რაღაც ნიჭი და ჩავიმაც ამაზე გააკეთა აქცენტი,და რომ ამბობ ხავი კარგად საუბრობდაო აბა რას იტყოდა პოტენციურ ტრანსფერზე ეს იდიოტები არ მომითრიოთო.კიდევ ერთხელ ვამბობ ჩვენ ნებისმიერი ფეხბურთელის ყიდვა შეგვიძლია ხელფასია პრობლემა რომელსაც ძალიან გამკაცრებული რეგულაციები აქ ლალიგაში.


    ხელფასი ბევრად ნაკლები ჯდებოდა ალვარესიც და ასევე მანეც, დემბლეს რაც ხელფას უხდიან საწოლში წოლაში მაგ ფულად კი იქნებოდა კარგი შმეტევი :) ნუ ჰალანდი მბაპე არავინ ითხოვს როცა ასეთ ეკონომიკურ ამბებშIა გუნდი, უბრალოდ ამ 2 მოთრევის პრინციპს ვერ ვხვდები რა დანიშნულება აქვს ამ ორის მოხვანას და პლიუს დემბლეს დარჩენას :) სასწრაფოდ უნდა გაიყაროს 4 შემტევიდან 3 მაინც რომ გუნდმა ამოისუნთქოს ხელფასებში მაინც უნდა მიყვეს რობერტოც და ბუსიც :) ნელნელა უნდ ამოხდეს გადანაცვლება ტორემ 38 წლამდე და 40 წლამდე თუ აპირებ გყავდეს ბუსკესი არ ვიცი :)

    იმაში გეთანხმები რომ ალვარესი როდესაც 20 მილიონი ღირდა ხელიდან გაუშვეს,ეგ ნამდვილად დიდი შეცდომაა.ასევე იმაშიც გეთანხმები რომ 4 შემტევიდან ორი ან სამი გასაშვებია,და ჩემი ნება რომ იყოს ფატის და ტორესის დროს ალარკონს და ტორეს მივცემდი.
    ფანი [?]
    #21 13 მარტი 2023 22:52
    1
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣

    შენ ჩავი მასეთი იდიოტი გგონია რომ რაფინია ან ფერანი მოეთხოვა როდესაც ჰალანდი,მბაპე,ფელიში,ანტონი და ასეთი ბიჭები იყვნენ ბაზარზე.გუნდს ტრანსფერების ფული აქ,ახლავე შეგვიძლია მბაპეს სატრანსფერო თანხის გადახდა,პრობლემას ხელფასები ქმნის,წარმოიდგინე ფერანის და რაფინიას ხელფასი წელიწადში სადღაც 4-5 მილიონია მბაპეს და ჰალანდს კი 25-30 სჭირდებათ და ახლა შენ მითხარი ხავი რომელზე გააკეთებდა არჩევანს ხელფასები და ტებასი რომ არ გვიშლიდნენ ხელს.


    კი მგონია და ვინც ადევნებდა ტრანსფერებს ტავს ზუსტად ფერანი და რაფინია მოითხოვა თორემ მიყავდა რაფინია ჩელსის და აქ წერდნენ ცხვირიდან ავაცალეთ აუ რა მაგარი შემტევი ისა ესაო, ჰაა წავიდა ლიდსიდან რა დააკლდა ლიდს? ან რას აკეტებდა იქ? აი გამაგეიბნე რა დაამტკიცა იქ? გადახედე რეებს ამბობდა ხავი მასზე, მოკლედ რეალობა ა რგინდათ გაიგოთ და რას ვიცზამთ იდიოტზ ემეტია რა რაფინია რის რაფინია, როცა მანე იყიდებოდა და მაგაზე იაფად იყიდა ბაიერნმა L( კი გმაოჩნდა ვინ უფრო დააკლდა გუნდს რაიფნია ლიდს თუ მანე ლივერს :)

    ხელფასია პრობლემა თორე ან მანე ან რაფინია ვის დაკარგვია როდესაც მბაპე და ჰალანდია სატრანსფერო ბაზარზე,ხავის კი არ უნდოდა რაფინია და ფერანი უბრალოდ ხელფასები აქვთ ორივეს დაბალი და მბაპეს და ჰალანდს 25-30 მილიონი სჭირდებათ.ფერანს და რაფინიას კი აქვთ რაღაც ნიჭი და ჩავიმაც ამაზე გააკეთა აქცენტი,და რომ ამბობ ხავი კარგად საუბრობდაო აბა რას იტყოდა პოტენციურ ტრანსფერზე ეს იდიოტები არ მომითრიოთო.კიდევ ერთხელ ვამბობ ჩვენ ნებისმიერი ფეხბურთელის ყიდვა შეგვიძლია ხელფასია პრობლემა რომელსაც ძალიან გამკაცრებული რეგულაციები აქ ლალიგაში.


    ხელფასი ბევრად ნაკლები ჯდებოდა ალვარესიც და ასევე მანეც, დემბლეს რაც ხელფას უხდიან საწოლში წოლაში მაგ ფულად კი იქნებოდა კარგი შმეტევი :) ნუ ჰალანდი მბაპე არავინ ითხოვს როცა ასეთ ეკონომიკურ ამბებშIა გუნდი, უბრალოდ ამ 2 მოთრევის პრინციპს ვერ ვხვდები რა დანიშნულება აქვს ამ ორის მოხვანას და პლიუს დემბლეს დარჩენას :) სასწრაფოდ უნდა გაიყაროს 4 შემტევიდან 3 მაინც რომ გუნდმა ამოისუნთქოს ხელფასებში მაინც უნდა მიყვეს რობერტოც და ბუსიც :) ნელნელა უნდ ამოხდეს გადანაცვლება ტორემ 38 წლამდე და 40 წლამდე თუ აპირებ გყავდეს ბუსკესი არ ვიცი :)
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 13 მარტი 2023 22:29
    0
    ეს მე-12 1:0-ია, რაც ბარსამ დააფიქსირა ამ სეზონში.
    წევრი [?]
    #19 13 მარტი 2023 21:20
    0
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣

    შენ ჩავი მასეთი იდიოტი გგონია რომ რაფინია ან ფერანი მოეთხოვა როდესაც ჰალანდი,მბაპე,ფელიში,ანტონი და ასეთი ბიჭები იყვნენ ბაზარზე.გუნდს ტრანსფერების ფული აქ,ახლავე შეგვიძლია მბაპეს სატრანსფერო თანხის გადახდა,პრობლემას ხელფასები ქმნის,წარმოიდგინე ფერანის და რაფინიას ხელფასი წელიწადში სადღაც 4-5 მილიონია მბაპეს და ჰალანდს კი 25-30 სჭირდებათ და ახლა შენ მითხარი ხავი რომელზე გააკეთებდა არჩევანს ხელფასები და ტებასი რომ არ გვიშლიდნენ ხელს.


    კი მგონია და ვინც ადევნებდა ტრანსფერებს ტავს ზუსტად ფერანი და რაფინია მოითხოვა თორემ მიყავდა რაფინია ჩელსის და აქ წერდნენ ცხვირიდან ავაცალეთ აუ რა მაგარი შემტევი ისა ესაო, ჰაა წავიდა ლიდსიდან რა დააკლდა ლიდს? ან რას აკეტებდა იქ? აი გამაგეიბნე რა დაამტკიცა იქ? გადახედე რეებს ამბობდა ხავი მასზე, მოკლედ რეალობა ა რგინდათ გაიგოთ და რას ვიცზამთ იდიოტზ ემეტია რა რაფინია რის რაფინია, როცა მანე იყიდებოდა და მაგაზე იაფად იყიდა ბაიერნმა L( კი გმაოჩნდა ვინ უფრო დააკლდა გუნდს რაიფნია ლიდს თუ მანე ლივერს :)

    ხელფასია პრობლემა თორე ან მანე ან რაფინია ვის დაკარგვია როდესაც მბაპე და ჰალანდია სატრანსფერო ბაზარზე,ხავის კი არ უნდოდა რაფინია და ფერანი უბრალოდ ხელფასები აქვთ ორივეს დაბალი და მბაპეს და ჰალანდს 25-30 მილიონი სჭირდებათ.ფერანს და რაფინიას კი აქვთ რაღაც ნიჭი და ჩავიმაც ამაზე გააკეთა აქცენტი,და რომ ამბობ ხავი კარგად საუბრობდაო აბა რას იტყოდა პოტენციურ ტრანსფერზე ეს იდიოტები არ მომითრიოთო.კიდევ ერთხელ ვამბობ ჩვენ ნებისმიერი ფეხბურთელის ყიდვა შეგვიძლია ხელფასია პრობლემა რომელსაც ძალიან გამკაცრებული რეგულაციები აქ ლალიგაში.
    ფანი [?]
    #18 13 მარტი 2023 20:28
    1
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣

    შენ ჩავი მასეთი იდიოტი გგონია რომ რაფინია ან ფერანი მოეთხოვა როდესაც ჰალანდი,მბაპე,ფელიში,ანტონი და ასეთი ბიჭები იყვნენ ბაზარზე.გუნდს ტრანსფერების ფული აქ,ახლავე შეგვიძლია მბაპეს სატრანსფერო თანხის გადახდა,პრობლემას ხელფასები ქმნის,წარმოიდგინე ფერანის და რაფინიას ხელფასი წელიწადში სადღაც 4-5 მილიონია მბაპეს და ჰალანდს კი 25-30 სჭირდებათ და ახლა შენ მითხარი ხავი რომელზე გააკეთებდა არჩევანს ხელფასები და ტებასი რომ არ გვიშლიდნენ ხელს.


    კი მგონია და ვინც ადევნებდა ტრანსფერებს ტავს ზუსტად ფერანი და რაფინია მოითხოვა თორემ მიყავდა რაფინია ჩელსის და აქ წერდნენ ცხვირიდან ავაცალეთ აუ რა მაგარი შემტევი ისა ესაო, ჰაა წავიდა ლიდსიდან რა დააკლდა ლიდს? ან რას აკეტებდა იქ? აი გამაგეიბნე რა დაამტკიცა იქ? გადახედე რეებს ამბობდა ხავი მასზე, მოკლედ რეალობა ა რგინდათ გაიგოთ და რას ვიცზამთ იდიოტზ ემეტია რა რაფინია რის რაფინია, როცა მანე იყიდებოდა და მაგაზე იაფად იყიდა ბაიერნმა L( კი გმაოჩნდა ვინ უფრო დააკლდა გუნდს რაიფნია ლიდს თუ მანე ლივერს :)
    მწერალი [?]
    #17 13 მარტი 2023 20:23
    0
    ♠️Spookyfy♠️,
    დავწერ-მეთქი, სამომავლოდ, სიმონ.
    დავწერ - მომავალი.
    დავწერე - წარსული.

    დავწერ წერია აშკარად. არ შემშლია : )
    წევრი [?]
    #16 13 მარტი 2023 19:03
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣

    შენ ჩავი მასეთი იდიოტი გგონია რომ რაფინია ან ფერანი მოეთხოვა როდესაც ჰალანდი,მბაპე,ფელიში,ანტონი და ასეთი ბიჭები იყვნენ ბაზარზე.გუნდს ტრანსფერების ფული აქ,ახლავე შეგვიძლია მბაპეს სატრანსფერო თანხის გადახდა,პრობლემას ხელფასები ქმნის,წარმოიდგინე ფერანის და რაფინიას ხელფასი წელიწადში სადღაც 4-5 მილიონია მბაპეს და ჰალანდს კი 25-30 სჭირდებათ და ახლა შენ მითხარი ხავი რომელზე გააკეთებდა არჩევანს ხელფასები და ტებასი რომ არ გვიშლიდნენ ხელს.
    ფანი [?]
    #15 13 მარტი 2023 17:26
    0
    ციტატა: tornike27
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.



    კლოპმა ამოწურა თავი, და გამოჩნდა რომ ლივერპულის 70% იყო მანე და ამათმა გაუშვეს ასევე ფირმინო დასვა სკამზე და ვიღაც ნუნესით უნდა ლიგის და პრემიერცლიგისმოგება , გვარდიოლა რომ ლუზერია გამოჩნდა ბაიერნში გუნდი ჩააბარეს აი რავიცი რომელმაც 13 მარჩი მოიგო ლიგაზე და ისე მოიგო ლიგა, და ამან კიდე საშვილთაშვილოდ სირცხვილი აგრმა ალიანსხარენაზე 0-4 რომ წააგო რეალთან თან ხუსტადციმ გუნდით სადაც ჰაინკესმა რეკორდი დადო. მერე ვისი ვრალია გლეობა როა შეტებაში?? ვინ ქნა ტვინი ეს მინდაო? ვინ დაიწყო ჭიჭყინი რაფინიაზე, კესიზე, დემბლესე, ფერწნზე და ფატიზე, 2 წლის წინ ვწერდი ფატი ვერასოდეს იქნება ის რასაც ამყარებრნფქო და რიპებმა 10 ნომერი მიცეს , აი ამიტომ უნდა გააგდო მარტო ხავი ეს რომ დაუშვა და რამე, ახლა მეტყვი სტიმული მიცესო, ეგვიგივეა მალდინის ნომერი კაშიას მიცე და თქვა ღირსეული შემცვლელიაო 🤣🤣🤣🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #14 13 მარტი 2023 16:58
    3
    ეს სამი ქულა ოქროს ფასი ღირს და არა აქვს მნიშვნელობა როგორ იქნა მოპოვებული, მაგრამ არ შემიძლა არ ავღნიშნო ერთი ფაქტორი. გული მიგრძნობს რაღაც არასასიამოვნო მოხდება და სწორედ მაშინ, როცა სულ არ გვჭირდება. ერთხელაც იქნება და ის ვიღაცა ვერ ან არ დაინახავს ტელესკოპში ხელით თამაშს, ან აფსაიტს, ან ტერ-სტეგენი ვერ მისწვდება ბურთს, გაგვიტანენ და დავკარგავთ ქულებს და ღმერთმა არ ჰქნას და ეს ქულები აღმოჩნდეს გადამწყვეტი. რა უბედურება სჭირთ? 70-ე წუთის მერე გუნდი რადიკალურად იცვლება და დანის პირზე დარბიან. უკვე მეშინია პირველ ტაიმში გატანილი გოლის რის შემდეგაც გუნდი ანებებს თავს პრესინგს და შეტევას, გადადის ანგარიშის შენარჩუნებაზე, როცა წინ კიდევ ტაიმ-ნახევარია. აღარ დამთავრდა ამ შეცდომის აღარება მატჩის შემდეგ და გამოსწორების დაპირება. აქამდე მაინც მეგონა, რომ ეს გუნდი თამაშობს ასე და არ უსმენს ჩავის, მაგრამ გუშინდელი მატჩის შემდეგ დავფიქრდი. დიდ პატივს ვცემ ჩავის, მაგრამ ასე მგონია სწორედ ეგ ინიცირებს გუნდის ასეთ გარდაქმნას. ვიღაცა მეტყვის მასე არ არისო - კარგი ბატონო, მაგრამ ერთი ამიხსენით გუშინდელ მატჩში მომხდარი - 68 წუთზე გაჰყავს ფერანი და შემოყავს კესიე. კარგი ბატონო, აძლიერებს ცენტრს უვარგისი შემტევის ხარჯზე. გადის 18 წუთი და შემოდის ფატი რობერტოს ნაცვლად - გავიგე ესეც, გააძლიერა ცენტრი და დაცვის ხარჯზე აძლიერებს შეტევას, რომ გოლი გაიტანოს, მაგრამ იმავე წუთში აკეთებს მეორე შეცვლას და შემოდის ალონსო რაფინიას ნაცვლად????????????? ხალხო რა არის ეს? რა ჰქვია ამ ტაქტიკას და რა მიზანი გააჩნია ასეთ ინტერპრეტაცაში? აძლიერებს ვითომ შეტევას და აქვე გაყავს მოედნიდან ერთად ერთი სარგებლის მომტანი შემტევი და გუნდი მთლიანად ჯდება ავტობუსში? გამაგაბინეთ ერთი, ეს არ არის გუნდის შეგნებულად დაცვაზე გადაყვანა და ანარიშის შენარჩუებაზე თამაში? და ამის შემდეგ დაწყო ხაოსი, კაცმა ვერ გაიგო ვინ სად იდგა და რატომ.... გვიშველა დანახულმა ხელმა და ისევე ტერ-შტეგენმა, ძეგლი დაუდგან ამ კაცს..... და ასეა თითქმის ყველა მატჩში, კეთდება ცვლილებები და გუნდი გადადის დაცვაზე. გადახედეთ რა წინა მატჩებს....რეალმა ბოლო 7 წუთში სიტის მოუგო ჩემპიონთა ლიგის ტიტული, როცა აგებდა 0:3 და კიდევ სხვა უამრავი მაგალითი არსებობს, ბარსა კიდევ მოგებულ თამაშებს ფაქტიურად აგებსს. არ აგებს, ჯერ ღმერთი ჩენსკენაა, მაგრამ ერთხელაც იქნება და კოკა წყალს არ მოიტანს და მაშინ გვიანი იქნება ვიშ-ვიში..... რა უბედურება სჭირთ ვერ გამიგია.......
    ფანი [?]
    #13 13 მარტი 2023 15:52
    0
    ციტატა: ფეოლა
    ♠️Spookyfy♠️, დავწერ ცალკე მაგაზე.

    Sadac es reply damiwere iq saxelic dagewera simon. Me ar minaxavs ra dawere da rogor...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 მარტი 2023 15:35
    1
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ბუსის რატო შეუკიკინეთ ? ეგ როარა ვაფშე წავაგებდით მაგ თამაშს

    ხო და კიდევ იცით რა მიკვირს, თამაშის შემდეგ რო ამბობენ ხოლმე ბუსი დაბერდა ორჯერ დაკარგაო ბურთი. მეტოქეებს აკვირდებით? იმათ რო არ დაკარგონ ბურთი ჩვენ გოლს როგორ გავიტანთ. მოდრიჩი ლეგენდაა, მაგრამ რა ბურთს არ კარგავს?
    Culé [?]
    #11 13 მარტი 2023 14:47
    4
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ბუსის რატო შეუკიკინეთ ? ეგ როარა ვაფშე წავაგებდით მაგ თამაშს

    ბოლო ორ თამაშში ორი გოლი " გააკეთა " კაცმა და კიდევ ბუსკეტსს ა@ვამენ ვითომ სკამზე როდრი ეჯდეთ და ჩავი თამაშის ნებას არ აძლევდეს joy joy joy joy joy ......ის ურუგვაელი ფაბრისიო დიასი მაინც მოიყვანონ და გაზარდონ სანამ იაფია აბა უკვე შემდგარი ტოპ კლასის ფეხბურთელის მოყვანის თავი მაინც ამათ არა აქვთ
    ფანი [?]
    #10 13 მარტი 2023 13:45
    6
    ბუსის რატო შეუკიკინეთ ? ეგ როარა ვაფშე წავაგებდით მაგ თამაშს
    წევრი [?]
    #9 13 მარტი 2023 13:26
    7
    ციტატა: totti10
    რაცარუნდა იყოს ძალიან მნიშვნელოვანი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში გუნდმა, კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ხავი არაა იმ კალიბრის ტრენერი და არ შეუძLია დადოს ის რასაც ტოპ გუნდის ტრენერს შეეფერება, ახლა დამიწერთ ხავის რა ბრალია არ გვყავს ხალხიო? რა ხალხი არ ყავს, ზუსტად მაგის ახირების და დაჟინებული მოთხოვნის გამო იყიდეს რაფინია და ტორესი, ასევ ემაგის დაჟინებით დაატოვებინეს ის იმბეცილი ხრუშტალი. როცა კარგად არ მიდის თამაში არ ყავს ფეხბურთელები და როცა გამოსდის გუნდს თამაშო გენიოსია და სასწაულს შვება? მოკლედ ზაფხულში უეჭველი უნდა აცმევინონ 5-6 კაცს არავითარი გუნდის ლეგენდაა დ ამსგავსი რამე რაც დროზე წავა ბუსი, რობერტო და ნახირ ნახირი ხალხი კარგია ბოლოს და ბოლოს სახელფასო ჭერი მაინც შემცირდება რომ გუნ დმა ახალი კონტრაქტები დაურეგისტრიროს ფეხბურთელებს. რაფინია ტორესი რომ გასაგდებია ფაქტია, ნუ იმ თანხად ვერ გაყიდიან რაც დაუჯდათ მაგრამ 50% რომ აიღონ ეგრევე უნ და გაყიდონ დ აკიდე თუ ჯინიანობა დაიწყო ხავიმ და მჭირდება ისა ესაო თქვა უნდა ამოსდონ პანღური და ეგეც მიაყოლონ, რ მ გადახედო გუნდს მარტლაც 6-7 კაცია გუნდში ვინც საერთოდ ვერც აც ნობიერებს სად თამაშOბს ან რატოა იმ გუნდში :) მოკლედ სანამ ეს ხრუშტალები და ყვერანა რონალდინიო რივალდოს რომ ადარებს თავს ეგ იქნება შეტევაში არაფერი ეშვებეა გუნდს. და ბოლოს ვინც ლევანას აკრიტიკებს სჯობს აღარასდროს უყუროს ფეხბურთს, ასე თუ ვერ იაზრებდით რას ნიშნავს ტიპიური 9 ნომერი არ ვიცოდი, ტიპი არის სუფთა სისხლის ცენტრ ფოვარდი ორმელიც უნდა მოამარაგო პასით და შეუქმნა მომენტი და არა ცნეტრში არბენინო ბურთის წამოსაღებად, ამიტომ ვწერდი უაზრობაა ლევანას მიყვანა გუნდში სადაც წესერი შემტევები არაა ფლანგზეთქოოო, მერ ემეორე კაცს ტრამვა ქონდათ და რა გინათ რომ ეგრევე პოკერი შეესრულებინა? ასეა თუ ისეა სანამ ნაგავი არ გადაიყრება 1-0 მოსანატრებელი იქნება გაისად :)

    კარგი რა ჩავის რატომ გიკვირს შეხედე გვარდიოლას 2016-17 წლებიდან სიტის აწყობს და ვერ დააწყო თან ვისაც მოისურვებს ის მიყავთ და ჯერ ჩ/ლ ერთხელაც კი ვერ მოიგო.თან გუნდი ჩვენზე 100-ჯერ უკეთესი ჰყავს(დაცვის გარდა).შეხედეთ კლოპს რა გუნდი ჰყავს და პრემიერ ლიგაში 7 ადგილზეა,კლოპის შემტევებიდან ჩვენ ერთიც რომ მოგვცა მაგალითად ლუის დიასი, ჩავის ხელში საუკეთესო ვერსიას გამოავლენს.თქვენ კი გინდათ რომ ვიღაც მკვდარი ფერანით და ფატით ამაზე კარგი შედეგი დადოს.არც ფერანი ყოფილა ჩავის არჩევანი და არც რაფინია სხვა გზა უბრალოდ არ იყო ორივე გამართლების ხარჯზე ვიყიდეთ ერთი ლიდსიდან რომელიც მაღალ ხელფასს არ მოითხოვდა მეორე კი სიტის უპრაქტიკო ფერანი რომელიც მაღალ ხელფასს ვერ მოითხოვდა.თორე რომ არა ტებასი და მისი რეგულაციები,ბარსა რაფინიას და ფერანს კი არა ანტონის და ჰალანდს იყიდდა.
    წევრი [?]
    #8 13 მარტი 2023 13:08
    3
    იმედია პედრი კლასიკოში ითამაშებს ეხლა ბოლო თამაშებიდან გამომდინარე მივხდი რომ პედრის გარეშე გვიჭირს ბურთის კონტროლი გავი კია კარგი მაგრამ უფრო უბურთოთ ვიდრე ბურთოთ ფიზიკურად სუსტია და ყველა მომენტში ძირს აგდებენ თავისი ასაკიდან გამომდინარე ეგ მისაღებია მაგრამ პედრის არ ყოფნა ძალიან დაგვეტყო
    Culé [?]
    #7 13 მარტი 2023 12:33
    5
    დავიჯერო მიდის კვარაზე მართლა საუბარი ? ძალიან რთული ტრანსფერი იქნება , თუმცა თუ კვარა რეალს ავაცალეთ ცხვირწინ , ძალიან მაგარი ტრანსფერი იქნება . ორმაგი დადებითი ეფექტი ექნება მაგ ტრანსფერს , ჯერ რომ კვარა ძალიან გააძლიერებს შეტევას და თანაც იქნება მერე მაინც დამშვიდნენ რეალის ქართველი გულშემატკივრებიი !! smile smile მოუწევთ ბარსელონას გულშემატკივრობა ფარულად smile
    გულშემატკივარი [?]
    #6 13 მარტი 2023 12:30
    1
    ციტატა: Andria
    ვის გვარზეა საუბარი ?

    მესის
    ფანი [?]
    #5 13 მარტი 2023 12:15
    1
    ვის გვარზეა საუბარი ?
    მწერალი [?]
    #4 13 მარტი 2023 12:03
    3
    ♠️Spookyfy♠️, დავწერ ცალკე მაგაზე.