ერნესტო ვალვერდე მატჩის შემდეგ

  • 18-03-2019, 19:18
  • ერნესტო ვალვერდე მატჩის შემდეგ

    "ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა, ერნესტო ვალვერდემ "ბეტისთან" გამარჯვების შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

    "ატლეტიკოს" მარცხის შემდეგ, "ბეტისთან" სასურველი შედეგის დაფიქსირება მნიშვნელოვანი იყო. წინ კიდევ 10 თამაშია დარჩენილი. ფრთხილად უნდა ვიყოთ და წინსვლა განვაგძოთ. ამ გამარჯვებით ჩემპიონობისკენ მნიშვნელოვანი ნაბიჯი გადავდგით. კარგია, რომ ბოლო კვირების რთული თამაშების პერიოდი დასრულდა. სანაკრებო შესვენების შემდეგ 10 მატჩი დაგვრჩება. ყოველი მათგანის მოგებით ტიტულს ერთი ნაბიჯით მივუახლოვდებით. ყველა თამაშის მოგება უნდა ვცადოთ ლა ლიგაში, ესპანეთის თასზე და ჩემპიონთა ლიგაშიც. ამ წუთისთვის არც ერთი ტიტული არ გვაქვს მოპოვებული. წინ კიდევ 30 ქულაა გასათამაშებელი. წარმატებული გამოსვლა უნდა გავაგრძელოთ." - განაცხადა ერნესტო ვალვერდემ.

    გუშინ, "ბარსელონას" ბურთის ფლობის პროცენტული მაჩვენებელი 43.9 % იყო, რაც Opta-ს ცნობით 2004-05 სეზონიდან კატალონიელებისთვის ყველაზე დაბალი მაჩვენებელია. ამ მატჩში ვალვერდემ 4-4-2 სქემით ითამაშა ნაცვლად 4-3-3-სა. მან არტურო ვიდალი დააყენა სასტარტო შემადგენლობაში, რამაც შედეგი გამოიღო. ესპანელის თქმით ბურთის ფლობის ნაკლებობის მიუხედავად, ის შედეგით კმაყოფილია.

    "ჩვენ ვიცოდით, რომ ისინი ჩვენზე ზეწოლას მოახდენდნენ, როგორც ეს "კამპ ნოუზე" გააკეთეს. როცა რაღაცას ვცვლი ამას, იმიტომ ვაკეთებ, რომ თამაში გავაუმჯობესო. იმისთვის, რომ მოვიგოთ და ჩვენ ეს მოვახერხეთ კიდეც. შეიძლება ჩანდეს, რომ გამარჯვება ამის გამო შევძელით, მაგრამ სინამდვილეში ეს მოთამაშეების ძალისხმევის დამსახურებაა." - განაცხადა ერნესტო ვალვერდემ.

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    14 - 19 მარტი 2019 04:48

    ციტატა: (გიო)
    თუ არ საუბრობენ არ ნიშნავს იმას რო კმაყოფილები არიან, მახსოვს რომასთან ვიდეო გარჩევის დროს ფეხბურთელების საუბრები, 2 დღის უკან კიდე რაც კოუტინიოზე თქვა მის მერე არამგონია ბრაზილიელი მასზე რაიმე კარგს ფიქრობდეს...

    მაგ წყაროებზევე დაყრდნობით დაიწერა რო გუნდი მხარს უჭერს. არც ერთი არაა იგროკი რომელიც პირში წყალს ჩაიგუბავს. მესის და ენრიკეს კონფლიქტი გახსოვს? ან ლუჩოს და ალბას. გუნდში კონფლიქტი არაა რაც კარგია რეალის მაგალითზე თუნდაც. და გუნდი რო კმაყოფილი არ იყოს კონტრაქტს გაუხანგრძლივებდნენ? ან კოუს რა აქვს საპრეტენზიო ამაზრზენ ფორმაშია. სათამაშო დრო აკლია? ეხლა არ მითხრა ვალვერდეს ან პოზიციის ბრალია ბურთი რო ფეხებში ებლანდებაო. ლიონთან ჩაატარა მაგ პოზიციაზე კარგი პირველი ტაიმი? ანუ შეუძლია. სკამს რო აჩლუნგებს და ცენტრს აბეტონებს ეგ არგუმენტები ჩემთან ნუ მოგყავს, გითხარი მეც ეგრე ვფიქრობ თქო. და არ ვაქებ მარა მარტო ნეგატივს არ ვეძებ. მესის იმედზე როა სწორიც არის. 9 კაცი თავს იცავს და მესი სუარესი უტევენ. მოაქვს ამას შედეგი ფაქტია და დიდ გუნდებთან რას იზამს მეც მაინტერესებს და ვნახავთ. მეც ვფიქრობ რო თუნდაც კლოპი უკსნ გაუკეთებს თავის ტაქტიკას მარა დაველოდოთ. რაც შეეხება 1 წლიან პროექტს, ზუსტად ეგრე იყო. კუმანი ახსენე და იდეალური იქნებოდა ბარსასთვის მარა ნაკრებში წარმატებას მიაღწია და გაუხანგრძლივეს. ხავის ელოდებოდნენ და ჯერ ჯერობით იუარა მოსვლა. წარმატებულ სეზონად შეფასდა 2017-18 წლები და დატოვეს, 2 წლიანად გადაიქცა უკვე. აგერ კიდეა შანსი ტიტულების და კიდე დატოვებენ სანამ უკეთესი ვარიანტი არ გამოჩნდება. მაგან რო დუბლი შეასრულოს და გაუშვან მომავალ მწვრთნელს იცი როგორ დაწნეხავენ? დუბლის მომგებ კაცს რო აგდებ წნეხავ ახალმოსულ ტრენერს. თუ ხავი გვინდა მაშინ ჯობს ჩაგდებული სეზონის მერე მოვიდეს როგორც ზიდანი გვარდი ან ლუჩო. უფრო ნაკლები აქვს წნეხი. დაფიქრდი აბა. და ვალვერდე რო გააგდო რომელიც სტაბილური გუნდის და ლა ლიგის მოგების გარანტია ვინ მოგყავს? სეტიენი? რომელსაც ბეტისიდან აგდებენ. სხვა რეალური კანდიდატი არ ჩანს. და მაგას ხელმძღვანელობიდან გამომდინარე ვამბობ. ეგენი ფიქრობენ ეგრე და ვერ რისკავენ მოხსნას. მეტე მაგათ დაადანაშაულებს ყველა ახალმოსულმა ტრენერმა ის ლა ლიგაც რო ვერ მოიგოს ან თასი. და საერთოდ მიკვირს რაზე მეკამათები როცა რეალურად ერთ აზრზე ვართ რო ვალვერდე არაა ბარსას დონის და სტილის მწვრთნელი. პროსტა მარტო ნეგატივს არ ვხედავ მე და შენ დაინახე თუ გინდა. ძნელია პოზიტივი იპოვო ვალვედეში და მესი რო არა პირველ 3 თვეში გააგდებდნენ მარა მესის ხარჯზე ბევრად მაღალი დონის მწვრთნელებმაც აიწყეს კარიერა.
    პ.ს. ცოტა მეტ შემტევ დავალებას რო აძლევდეს გუნდს ლა ლიგის რიგით თამაშებში, თუნდაც იმ ვიდალს და რაკეტას, როტაციებს აკეთებდეს და არ ალპობდეს 3-4 კაცს და 14 ფეხბურთელით არ ცდილობდეს სეზონის ჩატარებას, ახალგაზრდებს მეტ ყურადღებად აქცევდეს, გუნდს გაჩერების უფლებას არ აძლევდეს 1-0 ზე როცა შეგვიძლია პირველ 30 წუთში მოვაყონაროთ ყველაფერი ამდენს არ ვაგინებდი მარა ეგენი რო შეეძლოს გვატდიოლა იქნებოდა. იმედი მაქვს მომავალ წელს შეცვლიან ვინმე უკეთესით.

    3
    გასულია

    13 - 19 მარტი 2019 00:27

    basa7

    გუსინდელი 4 4 2 არ იყოკლასიკური 4 4 2. გუშინ რაც ყვეაზე ძალიან მომეწონა გუნდი 4 4 2 დან სწრაფად გადაიოდა 4 3 3 ზე და პირიქით. მგონი განსხვავება არის ხო? არც მე ვარ ვალოდიას მოყვარული მაგრამ გუშინდელი ტაქტიკა აშკარად ნოვატორული იყო. და კიდევ ერთხელ ვიტყვი შეიძლება გვარდის და ლუჩოს ბარსას ზუსტად ეს პრაგმატიზმი აკლდა ისე როგოც დღეს ბარსას აკლია გვარდი და ლუჩო

    ეგ შენ ბეტისმა მოგცა საშვალება გეთამაშა 3 ნომინალური დაცვითი ფუნქციიის მატარებელი ნახევარცველით და კრეტივი გქონოდა, შეგხვდება ნორმალურად მოაზროვნე მწვრთნელი და ეგ პრაგმატიმი დაგღუპავს ზუსტად )) მერე გაიხსენებთ უფორმო ფეხბურთელებს როცა ვალვერდემ პირდაპირ არაფრისმაქნისები გახადა )))

    0
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია

    12 - 19 მარტი 2019 00:06

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: (გიო)
    პ.ს და ბოლოს ვისაც მისი 4-4-2 ტაქტიკა ინოვაციათ მიგაჩნიათ გეტყვით რო უბრალოდ უტრაკო მწვრთნელის შთაბეჭდილებას უფრო იწვევს ჩემში ვიდრე რაიმე ინოვაციის.

    რაც პუჩზე დაწერე იმაში გეთანხმები და მეც იგივე ვთქვი, ვალვერდეს უარყოფითი მხარეც ეგაა, ფებურთელებთან მუშაობა არ გამოსდის ისე რო სკამი კმაყოფილი ყავდეს და ახალგაზრდებზე ლაპარაკი ზედმეტია. მაგის დანიშვნა სტილის გადახვევა იყო, როგორც ჩანს ხელმძღვანელობამ დროებით პაუზა აიღო და ვალვერდე განიხილეს და დანიშნეს როგორც მარტინო, 1 წლიანი პროექტი. მარა აგერ გაამართლა (ტიტულების თვალსაზრისით) და იმიტო მოყვა კიდე ერთი წლით დატოვება და სავარაუდოდ კიდე დარჩება. გუნდი ყოველთვის სანახაობას ვერ ითამაშებს, ხანდახან რიგითი თამაშების ესე მოგებაც არის საჭირო რაც გვარდის და ლუჩოს არ გამოსდიოდათ, თუ თამაში პრაგმატულად მიდიოდა ესეიგი უკვე გადაღლილი იყო გუნდი და ვაგებდით. ვალვერდე კიდე მეორე უკიდურესობაა, სანახაობააც იყო კი თუნდაც გუშინ მარა მთლიანად ფეხბურთელების კლასის ხარჯზე. დალშე ბოლომდე პრაგმატისტია ეს კაცი და ამას ისევ გვარდიოლას და ლუჩოს ის გუნდი მირჩევნია რომელიც ალაგ ალაგ გამო..დებოდა და 4-0 აგებდა ან ჩელსის ინტერს და ატლეტიკოს ვერ ლახავდა ლიგაზე ვიდრე ვალვერდეს ბარსას ვუყურო მარა რაც 4-4-2 ზე გადაწყობაზე თქვი საერთოდ არ გეთანხმები. უტრა.კო მწვრთნელი იყო მარტინო რომელმაც ნახა რო აღარ მუშაობდა ბარსას მოდელი და ვერაფერი ქნა საერთოდ, ვერ გაბედა ცვლილება. უტრაკო იყო ცხონებული ტიტოც. ღმერთმა ნათელში ამყოფოს მარა ინოვაცია 0. რო იცოდა პედრო სანჩესით უნდა შეეცვალა ან პირიქით არ ქონდა მნიშვნელობა რამდენით რამდენს ვაგებდით მაინც მაგას აკეთებდა. ლუჩომ გარკვეული ცვლილებები მოიტანა მარა ეგეც ვერ გაბედავდა ტაქტიკური მონახაზის ცვლილებას. და 4-4-2 ზე გადაწყობა სრულიად ჭკვიანური იყო იმიტო რო არ გვყავდა მესამე კარგი შემტევი და ნეიმარის წასვლით გამოწვეული სიცარიელე დაცვითი ნახევარმცველით შეავსო და ლა ლიგაში პირველი თამაში 37 ტურში წააგო. იმ მომენტში როცა დემბელე დაიმტვრა, კოუ დროზე ვერ ვიყიდეთ და დეუ და დენისი არაფრათ ვარგოდნენ სწორი იყო. შენ გინდა უტრ.აკო ეძახხე და გინდა მშიშარა იმ მომენტში ყველაზე პრაგმატული და ამავე დროს სწორი გამოსავალი იყო რომელსაც ვერც ლუჩო მოიფიქრებდა და ვერც სხვა. კიდე ერთხელ ვამბობ პირველი კრიტიკოსი მე ვარ ამ კაცის, არც ლიონთან მოგებას უუმოქმედია არც ბეტისთან მოგებას და ვერც ლიგის მოგება მათქმევინებს იმას რო ბარსასთვის შესაფერისი მწვრთნელია. მარა რაც აქვს პლიუსი დავწერე დიდ კომენტრაში. ეგ იყო დროებითი მწვრთნელი და შედეგებიდან გამომდინარე, ფეხბურთელებთან (ძირითად ბირთვთან და პირველ რიგში მესისთან) კარგი ურთიერთობიდან გამომდინარე ხელმძღვანელბა ვერ რისკავს მის გაშვებას. გუნდიც მხარს უჭერს. ამიტო დარჩა აქამდე თორე დარწმუნებული ვარ 1 წელზე იყო გათვლილი. პროსტა 1 წლიან კონტრაქტს სოლარი თუ არ ხარ არ გთავაზობენ და მიტო შესთავაზეს 2 იანი

    100 პროცენტიც და ერთსაც დავამატებდი, გუსინდელი 4 4 2 არ იყოკლასიკური 4 4 2. გუშინ რაც ყვეაზე ძალიან მომეწონა გუნდი 4 4 2 დან სწრაფად გადაიოდა 4 3 3 ზე და პირიქით. მგონი განსხვავება არის ხო? არც მე ვარ ვალოდიას მოყვარული მაგრამ გუშინდელი ტაქტიკა აშკარად ნოვატორული იყო. და კიდევ ერთხელ ვიტყვი შეიძლება გვარდის და ლუჩოს ბარსას ზუსტად ეს პრაგმატიზმი აკლდა ისე როგოც დღეს ბარსას აკლია გვარდი და ლუჩო

    ხო ეგრეა მეც ეგ მომეწონა ზუსტად მეტოქეს შეგიძლია შესთავაზო თამაშის დროს სხვა ტაქტიკაზე გადაწყობა მაგარია .....აქედან გამომდინარე ეხლა მაინტერესსებს ერთი რამ ბეტისი გვეთამაშა ღია ფეხბურთი მაგარს უბერავდნენ შეტევაში :))))))) ვალიკომ წინა (იმავე ბეტისთან) თამაშის გამოცდილებით (საღოლ!) მშვენიერი ტაქტიკური სვლა შესთავაზა კიკე სეტიონს და დაამარცხა +ვალიკოს ეხლა მაინტერესებს შევძლებთ თუ არა აბსოლუტურად სხვა ტიპის კლუბებთან რომლებიც (პირობითად ვთქვათ) ავტობუს ფეხბურთს თამაშობენ ასევე ტაქტიკურად კრეატივის შეთავაზებას?!

    3
    გასულია

    11 - 18 მარტი 2019 23:42

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: (გიო)
    პ.ს და ბოლოს ვისაც მისი 4-4-2 ტაქტიკა ინოვაციათ მიგაჩნიათ გეტყვით რო უბრალოდ უტრაკო მწვრთნელის შთაბეჭდილებას უფრო იწვევს ჩემში ვიდრე რაიმე ინოვაციის.

    რაც პუჩზე დაწერე იმაში გეთანხმები და მეც იგივე ვთქვი, ვალვერდეს უარყოფითი მხარეც ეგაა, ფებურთელებთან მუშაობა არ გამოსდის ისე რო სკამი კმაყოფილი ყავდეს და ახალგაზრდებზე ლაპარაკი ზედმეტია. მაგის დანიშვნა სტილის გადახვევა იყო, როგორც ჩანს ხელმძღვანელობამ დროებით პაუზა აიღო და ვალვერდე განიხილეს და დანიშნეს როგორც მარტინო, 1 წლიანი პროექტი. მარა აგერ გაამართლა (ტიტულების თვალსაზრისით) და იმიტო მოყვა კიდე ერთი წლით დატოვება და სავარაუდოდ კიდე დარჩება. გუნდი ყოველთვის სანახაობას ვერ ითამაშებს, ხანდახან რიგითი თამაშების ესე მოგებაც არის საჭირო რაც გვარდის და ლუჩოს არ გამოსდიოდათ, თუ თამაში პრაგმატულად მიდიოდა ესეიგი უკვე გადაღლილი იყო გუნდი და ვაგებდით. ვალვერდე კიდე მეორე უკიდურესობაა, სანახაობააც იყო კი თუნდაც გუშინ მარა მთლიანად ფეხბურთელების კლასის ხარჯზე. დალშე ბოლომდე პრაგმატისტია ეს კაცი და ამას ისევ გვარდიოლას და ლუჩოს ის გუნდი მირჩევნია რომელიც ალაგ ალაგ გამო..დებოდა და 4-0 აგებდა ან ჩელსის ინტერს და ატლეტიკოს ვერ ლახავდა ლიგაზე ვიდრე ვალვერდეს ბარსას ვუყურო მარა რაც 4-4-2 ზე გადაწყობაზე თქვი საერთოდ არ გეთანხმები. უტრა.კო მწვრთნელი იყო მარტინო რომელმაც ნახა რო აღარ მუშაობდა ბარსას მოდელი და ვერაფერი ქნა საერთოდ, ვერ გაბედა ცვლილება. უტრაკო იყო ცხონებული ტიტოც. ღმერთმა ნათელში ამყოფოს მარა ინოვაცია 0. რო იცოდა პედრო სანჩესით უნდა შეეცვალა ან პირიქით არ ქონდა მნიშვნელობა რამდენით რამდენს ვაგებდით მაინც მაგას აკეთებდა. ლუჩომ გარკვეული ცვლილებები მოიტანა მარა ეგეც ვერ გაბედავდა ტაქტიკური მონახაზის ცვლილებას. და 4-4-2 ზე გადაწყობა სრულიად ჭკვიანური იყო იმიტო რო არ გვყავდა მესამე კარგი შემტევი და ნეიმარის წასვლით გამოწვეული სიცარიელე დაცვითი ნახევარმცველით შეავსო და ლა ლიგაში პირველი თამაში 37 ტურში წააგო. იმ მომენტში როცა დემბელე დაიმტვრა, კოუ დროზე ვერ ვიყიდეთ და დეუ და დენისი არაფრათ ვარგოდნენ სწორი იყო. შენ გინდა უტრ.აკო ეძახხე და გინდა მშიშარა იმ მომენტში ყველაზე პრაგმატული და ამავე დროს სწორი გამოსავალი იყო რომელსაც ვერც ლუჩო მოიფიქრებდა და ვერც სხვა. კიდე ერთხელ ვამბობ პირველი კრიტიკოსი მე ვარ ამ კაცის, არც ლიონთან მოგებას უუმოქმედია არც ბეტისთან მოგებას და ვერც ლიგის მოგება მათქმევინებს იმას რო ბარსასთვის შესაფერისი მწვრთნელია. მარა რაც აქვს პლიუსი დავწერე დიდ კომენტრაში. ეგ იყო დროებითი მწვრთნელი და შედეგებიდან გამომდინარე, ფეხბურთელებთან (ძირითად ბირთვთან და პირველ რიგში მესისთან) კარგი ურთიერთობიდან გამომდინარე ხელმძღვანელბა ვერ რისკავს მის გაშვებას. გუნდიც მხარს უჭერს. ამიტო დარჩა აქამდე თორე დარწმუნებული ვარ 1 წელზე იყო გათვლილი. პროსტა 1 წლიან კონტრაქტს სოლარი თუ არ ხარ არ გთავაზობენ და მიტო შესთავაზეს 2 იანი

    2017-18 სეზონზე აარაფერი დამიწერია, დღევანდელობაზე მაქ საუბარი, წინა სეზონში კიდე იტყოდა კაცი რეზერვი არ ააქვს და რიგ შემთხვევებში რატო ეწყობოდა 4-4-2 ზე მაგრამ როცა დღეს გვაქ რეზერვი მაინც იმას აკეთებს რაც ბილბაოში დანერგილი ქონდა, როცა 4 ნახევარ მცველს ვხედავ და აქედან 3 დაცვითი ფუნქციის მატარებელი ფეხბურთელია ეს მაღიზიანებს, ამ ასპეტში ვეძახი უტრაკოს ლიჟბი გოლი არ გაუშვას თანახმაა ცენტრი დააბეტონოს, თუ მესიმ რაიმე არ იკისრა ფრეზე წამსვლელი კაცია, ზუსტად რო უტტაკოობის გამო გამოვარდით რომასთან არ გარისკა დაუთმო მოედანი და მიგვაქამბექეს...
    ერთი რაღაც ვერ გავიგე ვის ელოდებოდნენ 1 წელში თუ მხოლოდ 1 წლიანი პროექტი უყო ვალვერდე, რატო არ გამოჩნდა?
    არვიცი გახსოვთ თუ არა მაგრამ სანამ "გენიოსას" დანიშნავდნენ ვიძახდი კუმანის თაობაზე იყო საუბრები მაგრამ ისევე ისე დარჩა სტატიები როგორც დაიწერა....
    არ გეთანხმები იმაში რო ფეხბურთელები მას მხარს უჭერენ, თუ არ საუბრობენ არ ნიშნავს იმას რო კმაყოფილები არიან, მახსოვს რომასთან ვიდეო გარჩევის დროს ფეხბურთელების საუბრები, 2 დღის უკან კიდე რაც კოუტინიოზე თქვა მის მერე არამგონია ბრაზილიელი მასზე რაიმე კარგს ფიქრობდეს...

    1
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია

    10 - 18 მარტი 2019 23:27

    Valik midi liga dade wels da shens zegls davdgam Chems ezoshi heart_eyes

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია

    9 - 18 მარტი 2019 23:06

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: (გიო)
    პ.ს და ბოლოს ვისაც მისი 4-4-2 ტაქტიკა ინოვაციათ მიგაჩნიათ გეტყვით რო უბრალოდ უტრაკო მწვრთნელის შთაბეჭდილებას უფრო იწვევს ჩემში ვიდრე რაიმე ინოვაციის.

    რაც პუჩზე დაწერე იმაში გეთანხმები და მეც იგივე ვთქვი, ვალვერდეს უარყოფითი მხარეც ეგაა, ფებურთელებთან მუშაობა არ გამოსდის ისე რო სკამი კმაყოფილი ყავდეს და ახალგაზრდებზე ლაპარაკი ზედმეტია. მაგის დანიშვნა სტილის გადახვევა იყო, როგორც ჩანს ხელმძღვანელობამ დროებით პაუზა აიღო და ვალვერდე განიხილეს და დანიშნეს როგორც მარტინო, 1 წლიანი პროექტი. მარა აგერ გაამართლა (ტიტულების თვალსაზრისით) და იმიტო მოყვა კიდე ერთი წლით დატოვება და სავარაუდოდ კიდე დარჩება. გუნდი ყოველთვის სანახაობას ვერ ითამაშებს, ხანდახან რიგითი თამაშების ესე მოგებაც არის საჭირო რაც გვარდის და ლუჩოს არ გამოსდიოდათ, თუ თამაში პრაგმატულად მიდიოდა ესეიგი უკვე გადაღლილი იყო გუნდი და ვაგებდით. ვალვერდე კიდე მეორე უკიდურესობაა, სანახაობააც იყო კი თუნდაც გუშინ მარა მთლიანად ფეხბურთელების კლასის ხარჯზე. დალშე ბოლომდე პრაგმატისტია ეს კაცი და ამას ისევ გვარდიოლას და ლუჩოს ის გუნდი მირჩევნია რომელიც ალაგ ალაგ გამო..დებოდა და 4-0 აგებდა ან ჩელსის ინტერს და ატლეტიკოს ვერ ლახავდა ლიგაზე ვიდრე ვალვერდეს ბარსას ვუყურო მარა რაც 4-4-2 ზე გადაწყობაზე თქვი საერთოდ არ გეთანხმები. უტრა.კო მწვრთნელი იყო მარტინო რომელმაც ნახა რო აღარ მუშაობდა ბარსას მოდელი და ვერაფერი ქნა საერთოდ, ვერ გაბედა ცვლილება. უტრაკო იყო ცხონებული ტიტოც. ღმერთმა ნათელში ამყოფოს მარა ინოვაცია 0. რო იცოდა პედრო სანჩესით უნდა შეეცვალა ან პირიქით არ ქონდა მნიშვნელობა რამდენით რამდენს ვაგებდით მაინც მაგას აკეთებდა. ლუჩომ გარკვეული ცვლილებები მოიტანა მარა ეგეც ვერ გაბედავდა ტაქტიკური მონახაზის ცვლილებას. და 4-4-2 ზე გადაწყობა სრულიად ჭკვიანური იყო იმიტო რო არ გვყავდა მესამე კარგი შემტევი და ნეიმარის წასვლით გამოწვეული სიცარიელე დაცვითი ნახევარმცველით შეავსო და ლა ლიგაში პირველი თამაში 37 ტურში წააგო. იმ მომენტში როცა დემბელე დაიმტვრა, კოუ დროზე ვერ ვიყიდეთ და დეუ და დენისი არაფრათ ვარგოდნენ სწორი იყო. შენ გინდა უტრ.აკო ეძახხე და გინდა მშიშარა იმ მომენტში ყველაზე პრაგმატული და ამავე დროს სწორი გამოსავალი იყო რომელსაც ვერც ლუჩო მოიფიქრებდა და ვერც სხვა. კიდე ერთხელ ვამბობ პირველი კრიტიკოსი მე ვარ ამ კაცის, არც ლიონთან მოგებას უუმოქმედია არც ბეტისთან მოგებას და ვერც ლიგის მოგება მათქმევინებს იმას რო ბარსასთვის შესაფერისი მწვრთნელია. მარა რაც აქვს პლიუსი დავწერე დიდ კომენტრაში. ეგ იყო დროებითი მწვრთნელი და შედეგებიდან გამომდინარე, ფეხბურთელებთან (ძირითად ბირთვთან და პირველ რიგში მესისთან) კარგი ურთიერთობიდან გამომდინარე ხელმძღვანელბა ვერ რისკავს მის გაშვებას. გუნდიც მხარს უჭერს. ამიტო დარჩა აქამდე თორე დარწმუნებული ვარ 1 წელზე იყო გათვლილი. პროსტა 1 წლიან კონტრაქტს სოლარი თუ არ ხარ არ გთავაზობენ და მიტო შესთავაზეს 2 იანი

    100 პროცენტიც და ერთსაც დავამატებდი, გუსინდელი 4 4 2 არ იყოკლასიკური 4 4 2. გუშინ რაც ყვეაზე ძალიან მომეწონა გუნდი 4 4 2 დან სწრაფად გადაიოდა 4 3 3 ზე და პირიქით. მგონი განსხვავება არის ხო? არც მე ვარ ვალოდიას მოყვარული მაგრამ გუშინდელი ტაქტიკა აშკარად ნოვატორული იყო. და კიდევ ერთხელ ვიტყვი შეიძლება გვარდის და ლუჩოს ბარსას ზუსტად ეს პრაგმატიზმი აკლდა ისე როგოც დღეს ბარსას აკლია გვარდი და ლუჩო

    0
    გასულია

    8 - 18 მარტი 2019 22:37

    ციტატა: (გიო)
    პ.ს და ბოლოს ვისაც მისი 4-4-2 ტაქტიკა ინოვაციათ მიგაჩნიათ გეტყვით რო უბრალოდ უტრაკო მწვრთნელის შთაბეჭდილებას უფრო იწვევს ჩემში ვიდრე რაიმე ინოვაციის.

    რაც პუჩზე დაწერე იმაში გეთანხმები და მეც იგივე ვთქვი, ვალვერდეს უარყოფითი მხარეც ეგაა, ფებურთელებთან მუშაობა არ გამოსდის ისე რო სკამი კმაყოფილი ყავდეს და ახალგაზრდებზე ლაპარაკი ზედმეტია. მაგის დანიშვნა სტილის გადახვევა იყო, როგორც ჩანს ხელმძღვანელობამ დროებით პაუზა აიღო და ვალვერდე განიხილეს და დანიშნეს როგორც მარტინო, 1 წლიანი პროექტი. მარა აგერ გაამართლა (ტიტულების თვალსაზრისით) და იმიტო მოყვა კიდე ერთი წლით დატოვება და სავარაუდოდ კიდე დარჩება. გუნდი ყოველთვის სანახაობას ვერ ითამაშებს, ხანდახან რიგითი თამაშების ესე მოგებაც არის საჭირო რაც გვარდის და ლუჩოს არ გამოსდიოდათ, თუ თამაში პრაგმატულად მიდიოდა ესეიგი უკვე გადაღლილი იყო გუნდი და ვაგებდით. ვალვერდე კიდე მეორე უკიდურესობაა, სანახაობააც იყო კი თუნდაც გუშინ მარა მთლიანად ფეხბურთელების კლასის ხარჯზე. დალშე ბოლომდე პრაგმატისტია ეს კაცი და ამას ისევ გვარდიოლას და ლუჩოს ის გუნდი მირჩევნია რომელიც ალაგ ალაგ გამო..დებოდა და 4-0 აგებდა ან ჩელსის ინტერს და ატლეტიკოს ვერ ლახავდა ლიგაზე ვიდრე ვალვერდეს ბარსას ვუყურო მარა რაც 4-4-2 ზე გადაწყობაზე თქვი საერთოდ არ გეთანხმები. უტრა.კო მწვრთნელი იყო მარტინო რომელმაც ნახა რო აღარ მუშაობდა ბარსას მოდელი და ვერაფერი ქნა საერთოდ, ვერ გაბედა ცვლილება. უტრაკო იყო ცხონებული ტიტოც. ღმერთმა ნათელში ამყოფოს მარა ინოვაცია 0. რო იცოდა პედრო სანჩესით უნდა შეეცვალა ან პირიქით არ ქონდა მნიშვნელობა რამდენით რამდენს ვაგებდით მაინც მაგას აკეთებდა. ლუჩომ გარკვეული ცვლილებები მოიტანა მარა ეგეც ვერ გაბედავდა ტაქტიკური მონახაზის ცვლილებას. და 4-4-2 ზე გადაწყობა სრულიად ჭკვიანური იყო იმიტო რო არ გვყავდა მესამე კარგი შემტევი და ნეიმარის წასვლით გამოწვეული სიცარიელე დაცვითი ნახევარმცველით შეავსო და ლა ლიგაში პირველი თამაში 37 ტურში წააგო. იმ მომენტში როცა დემბელე დაიმტვრა, კოუ დროზე ვერ ვიყიდეთ და დეუ და დენისი არაფრათ ვარგოდნენ სწორი იყო. შენ გინდა უტრ.აკო ეძახხე და გინდა მშიშარა იმ მომენტში ყველაზე პრაგმატული და ამავე დროს სწორი გამოსავალი იყო რომელსაც ვერც ლუჩო მოიფიქრებდა და ვერც სხვა. კიდე ერთხელ ვამბობ პირველი კრიტიკოსი მე ვარ ამ კაცის, არც ლიონთან მოგებას უუმოქმედია არც ბეტისთან მოგებას და ვერც ლიგის მოგება მათქმევინებს იმას რო ბარსასთვის შესაფერისი მწვრთნელია. მარა რაც აქვს პლიუსი დავწერე დიდ კომენტრაში. ეგ იყო დროებითი მწვრთნელი და შედეგებიდან გამომდინარე, ფეხბურთელებთან (ძირითად ბირთვთან და პირველ რიგში მესისთან) კარგი ურთიერთობიდან გამომდინარე ხელმძღვანელბა ვერ რისკავს მის გაშვებას. გუნდიც მხარს უჭერს. ამიტო დარჩა აქამდე თორე დარწმუნებული ვარ 1 წელზე იყო გათვლილი. პროსტა 1 წლიან კონტრაქტს სოლარი თუ არ ხარ არ გთავაზობენ და მიტო შესთავაზეს 2 იანი

    4
    გასულია

    7 - 18 მარტი 2019 22:03

    ვალიკო ეს უცნაურობები და იგროკების ამოცემება არ იცოდე და თუ რამე მქონდეს პრეტენზია შენთან მე ვიყო კუ ნუ შეგვჭამე ამ რობერტოთი და სწორად გამოიყენე როტაციები ცოტა თამაშის ხარისხს მოუმატე და 1-0-ზე ნუ დაუთმობ მეტოქეს ბურთს დალშე შედეგები გაქვს იცოცხლე

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    6 - 18 მარტი 2019 21:45

    საერთოდ არ ვარ აჟიტირებული ბეტისთან ნაჩვენები შედეგის მიუხედავად, დანიშვნის დღიდან ახლაც და სამომავლოდაც ვიტყვი ამ კაცის ადგილი ბარსაში არ არი, საერთოდ სხვაგანაა ჩვენი სტილიდან შეიძლება სხვაგან სხვა კლუბში სადაც მისი სტილის გუნდში რაღაცას მიაღწიოს...
    სტილზე იყო აქ საუბარი 2 სიტყვას ვიტყვი, წლების განმავლობაში იმისთვის არ უწვალიათ რო ერთი ხელის მოსმის უარი ვთქვათ ჩვენ სტილზე ბუნებაზე, შეიძლება მოძველდა ის რითაც მსოფლიო საფეხბურთო ისტორიაში ჩვენი სახელი ჩავწერეთ მაგრამ უარის თქვა? უკანასკნელი იდიოტობაა
    ცუდ შედარებას გავაკეთებ მაგრამ გამგები გაიგებს... როცა ხე ხმობას იწყებს მას ტოტებს აცლიან, მკურნალობენ და ელოდებიან ახალ ჯამრთელი ტოტების წამოსვლას... პარარელს გავავლებ ამ შემთხვევაში სტილთან თუ რაღაც მონახაზი დაძველდა და არ არი ეფექტური შენ მთლიანი სტილი კიარუნდ ჩამოშალო უნდა იყო ინოვატორი, რაღაცაზე უარი უნდა თქვა რაღაცა უნდა შეცვალო და + რაღაც ახალი შეიტანო სტილში, აქედან გამომდინარე მე პირადად ვალვერდეში იმ კაცს იმ მწვრთნელს ვერ ვხედავ რომელსაც შეუძლია ეს ყველაფერი გადაჭრას მეორე წელი იწურება უკვე...
    არ მომწონს მისი ურთიერთობა ფეხბურთელებთან, დამეთანხმებით ალბათ ბოლო წლების საუკეთესო სკამი გვყავს მაგრამ რეალურად ვალვერდეს ხელში მათი მარგი მოქმედების კოიფიციენტი 50% -მდეა ჩამოსული, არ მომწონს მისი ახალგარდებთან მუშაობა ეჭვი მაქ ტუ ეს კიდევ დარჩება ჩვენთან პუჩი უბრალოდ ადგება და ფეხბურთის სათამაშოდ სხვაგან წავა და მართალიც იქნება, არ მომწონს მისი პრაგმატიზმი გუშინ გაამართლა ბაზარი არაა მაგრამ ყოფილა საკმაოდ ბევრი შემთხვევა ძაან ცუდად წაგვსლია საქმე... არ მომწონს მისი ცვლილებები 87-ე წუთზე ფეხბურთელის გამოყვანა როცა ამის საჭიროება არ არის უბრალოდ დაცინვაა...
    პ.ს. და ბოლოს ვისაც მოგწონთ ვალვერდე მართლა ვერ გამიგია თქვენი, მე რო პრაგმატიზმი მყვარებოდ ეხლა მოურინოის პერსო ფანი ვიქნებოდი, არადა თვისუფლად შეგვიძლია ფეხბურთისც ვითამაშოთ და ტიტულებიც დავდოთ....
    პ.ს და ბოლოს ვისაც მისი 4-4-2 ტაქტიკა ინოვაციათ მიგაჩნიათ გეტყვით რო უბრალოდ უტრაკო მწვრთნელის შთაბეჭდილებას უფრო იწვევს ჩემში ვიდრე რაიმე ინოვაციის....

    2
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია

    5 - 18 მარტი 2019 21:08

    Raxdeba am ronaldoze mitxarit vinc icit

    ციტატა: InfinityIniesta
    შეიძლება არ მოგწონდეს (არც მე მომწონს) თამაშის სტილი, მაგრამ მაინც დასაფასებელია ვალვერდე რა დროსაც ეს მოიყვანეს ალბათ არც ერთი ტოპ მწვრთნელი არ დათანხმდებოდა მოსვლას. გუნდში საიდანაც ერთ-ერთი ლიდერი მიდის და ნახევარი შემადგენლობა 29+ ან 30+ არის. რეალურად ერთი შეხვედრა ჩააგდო რომასთან (გასაგებია რო მტკივნეული მარცხი იყო) და ეგ იყო. მშვენიერი მწვრთნელია სანამ ხავი მოვა. ბევრისთვის საყვარელი კიკე სეტიენიც ჩაისვა ჯიბეში, გუშინ რა ტაქტიკითაც ითამაშა, მაგრამ კლოპი ან სიმეონე ხო არ არის ასეთი თამაშების მერე რო იძახონ გენიოსია და რა მაგარი მწვრთნელიაო. ვალვერდეა რომელიც დარჩება "დებილ" მწვრთნელად...თუ წააგეს ვალვერდეს ბრალია თუ მოიგეს მესის.

    Arsapatirbeli marcxi iyo tomastan tore gana rame ... aec stili momwons shedrgi aris magram romastan egre arudna waego.. da welssac mashinebs ligaze ..

    0
    გასულია

    4 - 18 მარტი 2019 20:59

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: sandman
    ციტატა: InfinityIniesta
    შეიძლება არ მოგწონდეს (არც მე მომწონს) თამაშის სტილი, მაგრამ მაინც დასაფასებელია ვალვერდე რა დროსაც ეს მოიყვანეს ალბათ არც ერთი ტოპ მწვრთნელი არ დათანხმდებოდა მოსვლას. გუნდში საიდანაც ერთ-ერთი ლიდერი მიდის და ნახევარი შემადგენლობა 29+ ან 30+ არის. რეალურად ერთი შეხვედრა ჩააგდო რომასთან (გასაგებია რო მტკივნეული მარცხი იყო) და ეგ იყო. მშვენიერი მწვრთნელია სანამ ხავი მოვა. ბევრისთვის საყვარელი კიკე სეტიენიც ჩაისვა ჯიბეში, გუშინ რა ტაქტიკითაც ითამაშა, მაგრამ კლოპი ან სიმეონე ხო არ არის ასეთი თამაშების მერე რო იძახონ გენიოსია და რა მაგარი მწვრთნელიაო. ვალვერდეა რომელიც დარჩება "დებილ" მწვრთნელად...თუ წააგეს ვალვერდეს ბრალია თუ მოიგეს მესის.

    100% იანი ხარ ოღონდ ერთ რამეს დავამეტბდი , თამაშის სტილიც კი სასიამოვნოა რაღაც კუთხით , მე მაგალითად სიამოვნებას იმით ვიღებ როცა ტაქტიკურად მეტოქეს ვჯობივართ და მათ თამაშს არ ვათამაშებთ , მწრთვნელების დაპირისპირება რასაც ქვია ვალვერდე უმეტესეს შემთხვევაში ( რბილად ნათქვამია ) 2 თავით მაღლა დგას მეტოქეზე . ჭკვიანი, პრაგმატული, ტაქტიკოსი მწრთვნელია შედეგიც ამას მოწმობს და UCL თუ დადო ბარსას ისტორიაშიც შევა ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულად , მოძულეების მიუხედავად

    გასაგებია ეს მოსაზრებები, პატივს ვცემ თქვენს აზრს მარა ჩემსას ვიტყვი. ვალვერდე არ მევასება მარა იმიტო არა რო დებილი მწვრთნელია. უბრალოდ ჩემ გემოვნებაში არ ზის. პირველ რიგში ბევრი ახალგაზრდა იმსხერპლა უკვე და როტაციები ისე არ არის როგორც პეპის ან ლუჩოს დროს და ეს გამოიწვევს ახალგაზრდების მორიგი ნაკადის გადინებას. პუჩიც რო წავიდეს მალე არ გაგიკვირდეთ. თორე როგორც მწვრთნელი პრაგმატიკოსია, არც ბურთის ფლობაზეა გაგიჟებული და არც სანახაობაზე მარა მიდი აბა მოუგე. ლუჩოს ბარსა გაცილებით ადვილი დასამარცხებელი იყო ნეიმართან და მაგათთან ერთად იმიტო რო იცოდი რას იზამდა. 1 სტილი ქონდა გუნდს და ეგ იყო, მესის არ წაუვიდოდა იგრა და არც სხვა ლიდერს და აგებდი. ეხლა კიდე არ იცი რას დაგიპირისპირებს, დაცვაში დაგიდგება და მეორე ნომრად ითამაშებს თუ შემოგიტევს.

    გარდა ამისა გამახსენეთ ერთი 2015 წლის მერე და მანამდე 2011 წლის მერე რომელმა სანახაობრივმა გუნდმა მოიგო ლიგა? ყოველთვის პრაგმატიკოსი იგებდა. რეალმა რის ხარჯზე მოიგო 3 ლიგა? გარდა შემადგენლობისა და სხვა მიზეზებისა, პრაგმატული არ იყო ზიდანის ფეხხბურთი? დაცვაში არ დგებოდნენ? სანახაობა სად იყო, მილიონში ერთხელ იყო კომბიანციები და რაღაცა, დალშე ჩაწოდება გოლი, პენალი და ასე შემდეგ. მარა ტიტულები დადეს? დადეს. აგერ აიაქსი და სიტი ავიღოთ. თამაშობენ შემტევს, სანახაობა არის კი მარა რას მოიგებენ? ვერაფერს საერთოდ.. გვარდი ლიგას ვერ მოიგებს იმიტო რო ეგ სანახაოობრივი შემტევი იგრა შიდა ჩემპიონატებში კარგია მარა ლიგა სხვა ტურნირია. სადაც სიმეონეს უფრო მეტი ფინალი აქვს ნათამაშები ვიდრე სხვა ბევრ სანახაობრივ და შემტევ მწვრთნელს.ამიტო ეგ პრაგმატიზმიც კარგია რაღაც მხრიც. ლა ლიგის თამაშების 70% გუნდმა მეორე ტაიმში მოიგო, ეგეც ვალვერდეს პლიუსია. და რაც მთავარია როცა მოვიდა, სხვა ვერც ერთი მწვრთნელი გაბედავდა ბარსას სქემის და სტილის შეცვლას. ვინც მოდიოდა აქეთ ერგებოდა ბარსას სტილს და ამან გაბედა და 4-4-2ზე გადაიყვანა გუნდი. თორე სხვა ამის ადგილზე, ენრიკე იქნებოდა ტუ სხვა ვინმე უიმედოდ გააგრძელებდა 4-3-3 ის თამაშს და დეულოფეუებით და დენისებით ნეიმარის ჩანაცვლების მცდელობას. ანუ მე ვხედავ ვავლერდეს კარგ მხარეებს, განწირული სეზონი დაგვამთავრებინა 2 ტიტულით. მარა არ მევასება და ვსიო. ვისაც ევასება ღმერთმა გაუმარჯოს კაცო, მე არ მევასება იმიტო რო გვარდიოლას მერე ჩემი გემოვნება მწვრთნელებში კრიტერიუმებზე ავიდა და მაგ კრიტერიუმებს ვერ აკმაყოფილებს. თუმცა იგივე ლიგის მოსაგებად შეიძლება უკეთესიც იყოს ეგეთი კაცის ყოლა რომელსაც არ უტყდება მეორე ნომრად თამაში. ცუდი მწვრთნელი არაა მარა მე ისევ მივესალები ამის წასვლას თუნდაც ტრიპლეტი დავდოთ. ჩავის იმედი კიდე მაგრად მაქვს

    ძალიან კარგი დისკუსია. ბიჭებოყველა მართალი ხართ თავისებურად. ვალვერდე სულ ვამბობდი რომ კარგია, მე კი არა ბოლობოლო კრუიფი ამბობდა. მაგრამ გემოვნების საკითხია. ვვის მოწონს ვის არა. თუცა არის ერთი მომენტი.დღეს გვარდიოლაც კი არ ათამაშებს იმ კლასიკურ ტიკიტაკას. ენრიკემ დროზე დაინახა ეს და ალბათ სწორი იყო როცა შეცვალა კლასიკური მოდელი. ჩემი აზრით ისმოდელი ტაქტიკის ერთ ერთი შემადგენელი ნაწილი უნდა იყოს. თამამად ვიტყვი იმ წლებში ბარსელონას რაც აკლდა ზუსტად ვალოდიას პრაგმატულობა იყო და დღეს პირიქით. მოკლედ რაგაცისკენ მივდივართ რამაც იდეალური მოდელი უნდა მოგვიტანოს.

    0
    გასულია

    3 - 18 მარტი 2019 20:20

    ციტატა: sandman
    ციტატა: InfinityIniesta
    შეიძლება არ მოგწონდეს (არც მე მომწონს) თამაშის სტილი, მაგრამ მაინც დასაფასებელია ვალვერდე რა დროსაც ეს მოიყვანეს ალბათ არც ერთი ტოპ მწვრთნელი არ დათანხმდებოდა მოსვლას. გუნდში საიდანაც ერთ-ერთი ლიდერი მიდის და ნახევარი შემადგენლობა 29+ ან 30+ არის. რეალურად ერთი შეხვედრა ჩააგდო რომასთან (გასაგებია რო მტკივნეული მარცხი იყო) და ეგ იყო. მშვენიერი მწვრთნელია სანამ ხავი მოვა. ბევრისთვის საყვარელი კიკე სეტიენიც ჩაისვა ჯიბეში, გუშინ რა ტაქტიკითაც ითამაშა, მაგრამ კლოპი ან სიმეონე ხო არ არის ასეთი თამაშების მერე რო იძახონ გენიოსია და რა მაგარი მწვრთნელიაო. ვალვერდეა რომელიც დარჩება "დებილ" მწვრთნელად...თუ წააგეს ვალვერდეს ბრალია თუ მოიგეს მესის.

    100% იანი ხარ ოღონდ ერთ რამეს დავამეტბდი , თამაშის სტილიც კი სასიამოვნოა რაღაც კუთხით , მე მაგალითად სიამოვნებას იმით ვიღებ როცა ტაქტიკურად მეტოქეს ვჯობივართ და მათ თამაშს არ ვათამაშებთ , მწრთვნელების დაპირისპირება რასაც ქვია ვალვერდე უმეტესეს შემთხვევაში ( რბილად ნათქვამია ) 2 თავით მაღლა დგას მეტოქეზე . ჭკვიანი, პრაგმატული, ტაქტიკოსი მწრთვნელია შედეგიც ამას მოწმობს და UCL თუ დადო ბარსას ისტორიაშიც შევა ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულად , მოძულეების მიუხედავად

    გასაგებია ეს მოსაზრებები, პატივს ვცემ თქვენს აზრს მარა ჩემსას ვიტყვი. ვალვერდე არ მევასება მარა იმიტო არა რო დებილი მწვრთნელია. უბრალოდ ჩემ გემოვნებაში არ ზის. პირველ რიგში ბევრი ახალგაზრდა იმსხერპლა უკვე და როტაციები ისე არ არის როგორც პეპის ან ლუჩოს დროს და ეს გამოიწვევს ახალგაზრდების მორიგი ნაკადის გადინებას. პუჩიც რო წავიდეს მალე არ გაგიკვირდეთ. თორე როგორც მწვრთნელი პრაგმატიკოსია, არც ბურთის ფლობაზეა გაგიჟებული და არც სანახაობაზე მარა მიდი აბა მოუგე. ლუჩოს ბარსა გაცილებით ადვილი დასამარცხებელი იყო ნეიმართან და მაგათთან ერთად იმიტო რო იცოდი რას იზამდა. 1 სტილი ქონდა გუნდს და ეგ იყო, მესის არ წაუვიდოდა იგრა და არც სხვა ლიდერს და აგებდი. ეხლა კიდე არ იცი რას დაგიპირისპირებს, დაცვაში დაგიდგება და მეორე ნომრად ითამაშებს თუ შემოგიტევს.

    გარდა ამისა გამახსენეთ ერთი 2015 წლის მერე და მანამდე 2011 წლის მერე რომელმა სანახაობრივმა გუნდმა მოიგო ლიგა? ყოველთვის პრაგმატიკოსი იგებდა. რეალმა რის ხარჯზე მოიგო 3 ლიგა? გარდა შემადგენლობისა და სხვა მიზეზებისა, პრაგმატული არ იყო ზიდანის ფეხხბურთი? დაცვაში არ დგებოდნენ? სანახაობა სად იყო, მილიონში ერთხელ იყო კომბიანციები და რაღაცა, დალშე ჩაწოდება გოლი, პენალი და ასე შემდეგ. მარა ტიტულები დადეს? დადეს. აგერ აიაქსი და სიტი ავიღოთ. თამაშობენ შემტევს, სანახაობა არის კი მარა რას მოიგებენ? ვერაფერს საერთოდ.. გვარდი ლიგას ვერ მოიგებს იმიტო რო ეგ სანახაოობრივი შემტევი იგრა შიდა ჩემპიონატებში კარგია მარა ლიგა სხვა ტურნირია. სადაც სიმეონეს უფრო მეტი ფინალი აქვს ნათამაშები ვიდრე სხვა ბევრ სანახაობრივ და შემტევ მწვრთნელს.ამიტო ეგ პრაგმატიზმიც კარგია რაღაც მხრიც. ლა ლიგის თამაშების 70% გუნდმა მეორე ტაიმში მოიგო, ეგეც ვალვერდეს პლიუსია. და რაც მთავარია როცა მოვიდა, სხვა ვერც ერთი მწვრთნელი გაბედავდა ბარსას სქემის და სტილის შეცვლას. ვინც მოდიოდა აქეთ ერგებოდა ბარსას სტილს და ამან გაბედა და 4-4-2ზე გადაიყვანა გუნდი. თორე სხვა ამის ადგილზე, ენრიკე იქნებოდა ტუ სხვა ვინმე უიმედოდ გააგრძელებდა 4-3-3 ის თამაშს და დეულოფეუებით და დენისებით ნეიმარის ჩანაცვლების მცდელობას. ანუ მე ვხედავ ვავლერდეს კარგ მხარეებს, განწირული სეზონი დაგვამთავრებინა 2 ტიტულით. მარა არ მევასება და ვსიო. ვისაც ევასება ღმერთმა გაუმარჯოს კაცო, მე არ მევასება იმიტო რო გვარდიოლას მერე ჩემი გემოვნება მწვრთნელებში კრიტერიუმებზე ავიდა და მაგ კრიტერიუმებს ვერ აკმაყოფილებს. თუმცა იგივე ლიგის მოსაგებად შეიძლება უკეთესიც იყოს ეგეთი კაცის ყოლა რომელსაც არ უტყდება მეორე ნომრად თამაში. ცუდი მწვრთნელი არაა მარა მე ისევ მივესალები ამის წასვლას თუნდაც ტრიპლეტი დავდოთ. ჩავის იმედი კიდე მაგრად მაქვს

    4
    გასულია

    2 - 18 მარტი 2019 19:40

    ციტატა: InfinityIniesta
    შეიძლება არ მოგწონდეს (არც მე მომწონს) თამაშის სტილი, მაგრამ მაინც დასაფასებელია ვალვერდე რა დროსაც ეს მოიყვანეს ალბათ არც ერთი ტოპ მწვრთნელი არ დათანხმდებოდა მოსვლას. გუნდში საიდანაც ერთ-ერთი ლიდერი მიდის და ნახევარი შემადგენლობა 29+ ან 30+ არის. რეალურად ერთი შეხვედრა ჩააგდო რომასთან (გასაგებია რო მტკივნეული მარცხი იყო) და ეგ იყო. მშვენიერი მწვრთნელია სანამ ხავი მოვა. ბევრისთვის საყვარელი კიკე სეტიენიც ჩაისვა ჯიბეში, გუშინ რა ტაქტიკითაც ითამაშა, მაგრამ კლოპი ან სიმეონე ხო არ არის ასეთი თამაშების მერე რო იძახონ გენიოსია და რა მაგარი მწვრთნელიაო. ვალვერდეა რომელიც დარჩება "დებილ" მწვრთნელად...თუ წააგეს ვალვერდეს ბრალია თუ მოიგეს მესის.

    100% იანი ხარ ოღონდ ერთ რამეს დავამეტბდი , თამაშის სტილიც კი სასიამოვნოა რაღაც კუთხით , მე მაგალითად სიამოვნებას იმით ვიღებ როცა ტაქტიკურად მეტოქეს ვჯობივართ და მათ თამაშს არ ვათამაშებთ , მწრთვნელების დაპირისპირება რასაც ქვია ვალვერდე უმეტესეს შემთხვევაში ( რბილად ნათქვამია ) 2 თავით მაღლა დგას მეტოქეზე . ჭკვიანი, პრაგმატული, ტაქტიკოსი მწრთვნელია შედეგიც ამას მოწმობს და UCL თუ დადო ბარსას ისტორიაშიც შევა ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულად , მოძულეების მიუხედავად

    17
    გასულია

    1 - 18 მარტი 2019 19:27

    შეიძლება არ მოგწონდეს (არც მე მომწონს) თამაშის სტილი, მაგრამ მაინც დასაფასებელია ვალვერდე რა დროსაც ეს მოიყვანეს ალბათ არც ერთი ტოპ მწვრთნელი არ დათანხმდებოდა მოსვლას. გუნდში საიდანაც ერთ-ერთი ლიდერი მიდის და ნახევარი შემადგენლობა 29+ ან 30+ არის. რეალურად ერთი შეხვედრა ჩააგდო რომასთან (გასაგებია რო მტკივნეული მარცხი იყო) და ეგ იყო. მშვენიერი მწვრთნელია სანამ ხავი მოვა. ბევრისთვის საყვარელი კიკე სეტიენიც ჩაისვა ჯიბეში, გუშინ რა ტაქტიკითაც ითამაშა, მაგრამ კლოპი ან სიმეონე ხო არ არის ასეთი თამაშების მერე რო იძახონ გენიოსია და რა მაგარი მწვრთნელიაო. ვალვერდეა რომელიც დარჩება "დებილ" მწვრთნელად...თუ წააგეს ვალვერდეს ბრალია თუ მოიგეს მესის.

    21

    პარტნიორები

    Flashscore.ge
    მოიწონე ჩვენი ახალი Facebook გვერდი