ერნესტო ვალვერდე დემბელეს ტრავმამ გააღიზიანა

  • 12-03-2019, 18:19
  • ერნესტო ვალვერდე დემბელეს ტრავმამ გააღიზიანა

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი ერნესტო ვალვერდე გუნდის ფრანგი შემტევის, უსმან დემბელეს ტრავმამ ძალიან გააღიზიანა. ამ ინფორმაციას AS ავრცელებს.

    დემბელემ "რაიოსთან" მატჩში ტრავმა იმ ეპიზოდში მიიღო, როდესაც 21 წლის თავდამსხმელი უკვე დაკარგული ბურთის დაბრუნებას ცდილობდა.

    მადრიდული წყაროს ცნობით, ვალვერდე დემბელეს დაზიანებამ ძალიან გააბრაზა, რადგან ფეხბურთელმა ტრავმა გასულ სეზონშიც მსგავს სიტუაციაში მიიღო. 55 წლის სპეციალისტის აზრით, გამოცდილი მოთამაშე ასეთ დაზიანებას თავიდან აიცილებდა.

    უსმან დემბელეს ტრავმის გამო ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალში "ლიონთან" ხვალ გასამართი განმეორებითი შეხვედრის გამოტოვება ემუქრება.

    კომენტარები [ 40 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა

    40 - 13 მარტი 2019 00:58

    ხო გაახურა კიდე ამ დემბელემ საქმე რა ვერ ჩამოყალიბდა და გაიზარდა ეს კიდე. თუ კიდე ასეთებს გააგრძელებს წავიდეს რა გუნდიდააან...... დაიწყებენ ახლა ნიჭიერი იგროკიაონდა ასე შემდეგ ნიჭიერი ბალოტელიც იყო და ახლაცაა მარა თავის უაზრო ქცევებით კი ხედქვთ როგორცაა და სადაც თამაშობს ნიჭი როცა ჰაქ გამოყენრბა უნდა და არა სისულეების კეთება

    2
    გასულია

    39 - 12 მარტი 2019 23:04

    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: Sdaead
    მაგარი უთავბოლო ბიჭია ყველა ერთეულოვან მომენტში შეცდომა რო არ უნდა დაუშვა მაგას უძლიერესი მწვრთნელი არ ჭირდება.მოკლე პასის დროს შეცდომა,ფინიშინგის დროს ფეხის წესიერად ვერმორტყმა,გამწვავებაზე წასვლისას 8/10 დაკარგვა...ყველაზე საზიზღარი მწვრთნელის პირობებშიც არ იქნება ეგრე ძლიერი მოთამაშე.შეხედეთ ეგერ არტურს ტიპი კლასის განსახიერებაა..ვინც არ უნდა იყოს თავისას იზამს..სემედუსთვის არაა ვალვერდე მწვრთნელი?არტურისთვის არ არი?უმტიტიც რა გგონიათ რამდენითაა დემბელეზე დიდი მარა სტაბილური იყო შარშანაც და წელსაც.კი ვალვერდე არაა ის მწვრთნელი რო არიქა ახალგაზრდა ბოლომდე განავითაროს და სხვა მწვრთნელის ხელში შეიძლება უფრო დაიხვეწოს მარა ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალებაც არ ვარგა.ხუთ მეტრში რო ათიდან ცხრა პასს არაზუსტს აკეთებს მანდ ვალვერდე რა შუაშია?ისე ამბობთ ვალვერდეს ბრალიაო გეგონება ვარჯიშებზე ესწრებით.თუ ფეხბურთელი ცუდად თამაშობს აპრიორი მწვრთნელის ბრალი არ არის .შეუძლებელია რო თვითონ ვერ ითავისებდეს რასაც ეუბნებიან?ფაქტია რო დროს საკმაოდ აძლევს და ენდობა და ვარჯიშებზე რას და როგორ ასწავლის ეგ რომელმა იცით.ანდრე გომეში თუ ვერ თამაშობდა ესეიგი ენრიკეს ბრალი იყო?აფელაი თუ ბარსას სასტარტოს წევრი ვერ გახდა გვარდიოლას ბრალია?:დდდ უდიდესი მწვრთნელების ხელშიც გამოუვლიათ ფეხბურთელებს რომლებიც ვერ გაიხსნენ და რადგან ფეხბურთელი ვერ თამაშობს არ ნიშნავს რო უეჭველად მწვრთნელია დამნაშავე.ნუ იცით ხოლმე ფეხბურთელის გაფანატება და რაცარუნდა ჩაისვაროს მართლება სხვადასხვა ვარაუდის დონეზე არსებული მიზეზებით.მარტო ეგ არაა ახალგაზრდა რომელიც არცისე ძლიერი მწვრთნელის ხელშია მარა ყველა ეგრე დაუნივით არ დარბის მოედანზე.

    გეთანხმები იმაში რო საბოლოოდ მაინც ვერ იქნება დემბელე გუნდის ლიდერი სამომავლო პერსპექტივაში მაგრამ ვერ დაგეთანხმები იმაში რო მწვრთნელი ვერ ახდენს გავლენას ფეხბურთელის სწორ განვითარებზე, შორს რო არ წავიდეთ გადავხედოთ მან სიტის აი ვინმეს ეგონა რო სტერლინგი ესეთ ლეველს დადებდა? ბევრი ვიდეო მაქ ნანახი სადაც გვადიოლას ყავს გვერდით და სქემებს უხაზავს, ასწავლის, მომენტებს აანალიზებინებს, დამეთანხმე რო გვარდიოლას მისვლამდე ერთი ჩვეულებრივი ჩამქვრალ ფეხბურთელად ითვლებოდა (ნუ რეგრესისკენ მიდიოდა) მაგრამ რას ვხედავთ ეხლა? გუნდის ლიდერი, ააქვს ხოლმე "ძველი" უჭკუო გამონათებეი მაგრამ საბოლოო ჯამში ერთ-ერთ საუკეთესო იგროკად აქცია...
    ვალვერდეს ბრალი კი შემდეგია, სემედო რომელსაც პრესპექტივა ააქ გახდეს ბარსას შეუცვლელი ფიგურა, ერთ-ერთი სსაუკეთესო მარჯვენა მცველი, არ აღირსა სტაბილური სასტარტო და განვითარება, დაჩემდა არასტაბილურობა..
    კოუტინიო ამ თემას რო არ შევეხო არ შემიძლია, ვერავინ დამაჯერებს რო წვალებით გადმოსულ იგროკს თამაში არ უნდოდეს ან სხვა გუნდში გადასვლის პერსპექტივა ხიბლავდეს, რეალურად ჩვენ ვიყიდეთ ინიესტას შემცვლელად, წინა სეზონში ეგრეც იყო ცვლიდა ხოლმე ესპანელს წავიდა გუნდიდან თითქოს პრობლემა უნდა გადაჭრილიყო და ჰოი საოცრება გადაწია ფლანგზე და რეგრესისკენ გაიმეტა ფეხბურთელი, ეს საკმარისი აღმოჩნდა სამწუხაროდ მენტალურად გამტყდარიყო და ვერაფერი შეექმნა მოედანზე, ეხლა თქვენ დამაჯერებ მე რო ის კლასი მოჩვენებითი იყო? მარტო ფეხბურთელების თანადგომა საქმეს არ ეშველება, თუ არაფერი ვალვერდემ არ შეცვალა ან თვითონ უნდა წავიდეს ან კოუტინიომ დროზე უშველოს თავს ეს კი ორმაგად გაუნადგურებს კარიერას...
    არსებობს 2 ტიპის ფეხბურთელები: 1 რომლებიც ეგუებიან სიტვაცის, გუნდის სტილს და რიტმს შეუძლიათ ადაპტირება. 2 არიან ფეხბურთელები რომლებსაც უნდათ მითითება, სტილის შესწავლა-გაანალიზება, გვერდში დგომა თუ ესეთ ფეხბურთელს სწორად არ მიუდექი კლუბი მისგან ვერაფერს მიიღებს სასიკეთოს...

    მწვრთნელი რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია და გავრდიოლამ რო სტერლინგი და კიდე ბევრი სხვა ერთიორად გაზარდა გასაგებია მარა არიან ისეთებიც ვისგანაც ვერაფერი დადგა ვერც გვარდიოლას ხელში და ვერც სხვაგან და ეგ არ ნიშნავს რო მაგ ფეხბურთელების წარუმატებლობა მაინცდამაინც მწვრთნელის ბრალია და თვითონ ფეხბურთელი პასუხისმგებლობისგან თავისუფლდება.პასი და ბურთის მიღება არუნდა გეშლებოდეს.ბარსელონაში რო თამაშობ ფეხბურთის ანიბანი რო შეძლო მწვრთნელის მითითებებზე არ უნდა იყო მაინცდამაინც.მბაპე ეხლა რა მწვრთნელთანაც არ უნდა მიიყვანო ისეთ ელემენტარულ შეცდომებს არ დაუშვებს როგორსაც დემბელე უშვებს.განვითარება შეუძლია რა თქმა უნდა მაგრამ ახლა და ამწამს რო ძალიან ბევრ შეცდომას უშვებს ეგ ვალვერდეს პასუხისმგებლობა არაა თავიდანბოლომდე.ვინმე დემბელეს დაწყებითების დამრიგებელია და იცის რო რასაც ეტყვი ჰაერში იჭერს და ასრულებს?იქნებ მუშაობენ მასზე მარა ჯერჯერობით ვერ იხსნება მაინც იმიტორო ვერ ითავისებს კარგად.შეიძლება ძალიან მნიშვნელოვან ფიგურად ჩამოყალიბდეს 2-3 წელიწადში მაგას არ გამოვრიცხავ,მარა დღესდღეობით მაგის უაზრო გადაწყვეტილებებზე თვალის დახუჭვა თავის მოტყუებაა.24-25წლის შეიძლება კიდეც იყოს მოთამაშე რომელიც გარდატეხას შეიტანს თამაშში მარა დღეს და ახლა მაგის ფლანგზე დგომას მირჩევნია პედრო იდგეს თან ათასჯერ.არის ბიჭი რომელსაც აქვს პოტენციალი მაგრამ ამჟამინდელი მდგომარეობით ვერანაირად ვერ აკმაყოფილებს ბარსელონას სასტარტოს მოთხოვნებს.თუ ვინმე მეტყვის რო ჩვენი გუნდის სასტარტოს იგროკი თამაშში 20 ჯერ მოკლე პასის გაკეთებისას უნდა ცდებოდეს მაშინ რავი არვიცი...რეალურად უნდა იყოს ფეხბურთელი რომელიც ზის სკამზე ჯერჯერობით და შემოდის შეცვლებზე.და ზუსტად ისაა ცუდი რო მაგაზე კარგი ალტერნატივა არ არსებობს გუნდში.იმ ფეხბურთელზე კარგი შემტევი არაა გუნდში რომელიც თამაშში 200 შეცდომას უშვებს.

    ყველაფერში გეთანხმები. დემბელე როცარიელ კარში გოლს ვერ იტანს და 5 მეტრში პასს ვერ აკეთებს ეგ ვალოდიას ბრლი არაა.

    2
    გასულია

    38 - 12 მარტი 2019 22:28

    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: Sdaead
    მაგარი უთავბოლო ბიჭია ყველა ერთეულოვან მომენტში შეცდომა რო არ უნდა დაუშვა მაგას უძლიერესი მწვრთნელი არ ჭირდება.მოკლე პასის დროს შეცდომა,ფინიშინგის დროს ფეხის წესიერად ვერმორტყმა,გამწვავებაზე წასვლისას 8/10 დაკარგვა...ყველაზე საზიზღარი მწვრთნელის პირობებშიც არ იქნება ეგრე ძლიერი მოთამაშე.შეხედეთ ეგერ არტურს ტიპი კლასის განსახიერებაა..ვინც არ უნდა იყოს თავისას იზამს..სემედუსთვის არაა ვალვერდე მწვრთნელი?არტურისთვის არ არი?უმტიტიც რა გგონიათ რამდენითაა დემბელეზე დიდი მარა სტაბილური იყო შარშანაც და წელსაც.კი ვალვერდე არაა ის მწვრთნელი რო არიქა ახალგაზრდა ბოლომდე განავითაროს და სხვა მწვრთნელის ხელში შეიძლება უფრო დაიხვეწოს მარა ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალებაც არ ვარგა.ხუთ მეტრში რო ათიდან ცხრა პასს არაზუსტს აკეთებს მანდ ვალვერდე რა შუაშია?ისე ამბობთ ვალვერდეს ბრალიაო გეგონება ვარჯიშებზე ესწრებით.თუ ფეხბურთელი ცუდად თამაშობს აპრიორი მწვრთნელის ბრალი არ არის .შეუძლებელია რო თვითონ ვერ ითავისებდეს რასაც ეუბნებიან?ფაქტია რო დროს საკმაოდ აძლევს და ენდობა და ვარჯიშებზე რას და როგორ ასწავლის ეგ რომელმა იცით.ანდრე გომეში თუ ვერ თამაშობდა ესეიგი ენრიკეს ბრალი იყო?აფელაი თუ ბარსას სასტარტოს წევრი ვერ გახდა გვარდიოლას ბრალია?:დდდ უდიდესი მწვრთნელების ხელშიც გამოუვლიათ ფეხბურთელებს რომლებიც ვერ გაიხსნენ და რადგან ფეხბურთელი ვერ თამაშობს არ ნიშნავს რო უეჭველად მწვრთნელია დამნაშავე.ნუ იცით ხოლმე ფეხბურთელის გაფანატება და რაცარუნდა ჩაისვაროს მართლება სხვადასხვა ვარაუდის დონეზე არსებული მიზეზებით.მარტო ეგ არაა ახალგაზრდა რომელიც არცისე ძლიერი მწვრთნელის ხელშია მარა ყველა ეგრე დაუნივით არ დარბის მოედანზე.

    გეთანხმები იმაში რო საბოლოოდ მაინც ვერ იქნება დემბელე გუნდის ლიდერი სამომავლო პერსპექტივაში მაგრამ ვერ დაგეთანხმები იმაში რო მწვრთნელი ვერ ახდენს გავლენას ფეხბურთელის სწორ განვითარებზე, შორს რო არ წავიდეთ გადავხედოთ მან სიტის აი ვინმეს ეგონა რო სტერლინგი ესეთ ლეველს დადებდა? ბევრი ვიდეო მაქ ნანახი სადაც გვადიოლას ყავს გვერდით და სქემებს უხაზავს, ასწავლის, მომენტებს აანალიზებინებს, დამეთანხმე რო გვარდიოლას მისვლამდე ერთი ჩვეულებრივი ჩამქვრალ ფეხბურთელად ითვლებოდა (ნუ რეგრესისკენ მიდიოდა) მაგრამ რას ვხედავთ ეხლა? გუნდის ლიდერი, ააქვს ხოლმე "ძველი" უჭკუო გამონათებეი მაგრამ საბოლოო ჯამში ერთ-ერთ საუკეთესო იგროკად აქცია...
    ვალვერდეს ბრალი კი შემდეგია, სემედო რომელსაც პრესპექტივა ააქ გახდეს ბარსას შეუცვლელი ფიგურა, ერთ-ერთი სსაუკეთესო მარჯვენა მცველი, არ აღირსა სტაბილური სასტარტო და განვითარება, დაჩემდა არასტაბილურობა..
    კოუტინიო ამ თემას რო არ შევეხო არ შემიძლია, ვერავინ დამაჯერებს რო წვალებით გადმოსულ იგროკს თამაში არ უნდოდეს ან სხვა გუნდში გადასვლის პერსპექტივა ხიბლავდეს, რეალურად ჩვენ ვიყიდეთ ინიესტას შემცვლელად, წინა სეზონში ეგრეც იყო ცვლიდა ხოლმე ესპანელს წავიდა გუნდიდან თითქოს პრობლემა უნდა გადაჭრილიყო და ჰოი საოცრება გადაწია ფლანგზე და რეგრესისკენ გაიმეტა ფეხბურთელი, ეს საკმარისი აღმოჩნდა სამწუხაროდ მენტალურად გამტყდარიყო და ვერაფერი შეექმნა მოედანზე, ეხლა თქვენ დამაჯერებ მე რო ის კლასი მოჩვენებითი იყო? მარტო ფეხბურთელების თანადგომა საქმეს არ ეშველება, თუ არაფერი ვალვერდემ არ შეცვალა ან თვითონ უნდა წავიდეს ან კოუტინიომ დროზე უშველოს თავს ეს კი ორმაგად გაუნადგურებს კარიერას...
    არსებობს 2 ტიპის ფეხბურთელები: 1 რომლებიც ეგუებიან სიტვაცის, გუნდის სტილს და რიტმს შეუძლიათ ადაპტირება. 2 არიან ფეხბურთელები რომლებსაც უნდათ მითითება, სტილის შესწავლა-გაანალიზება, გვერდში დგომა თუ ესეთ ფეხბურთელს სწორად არ მიუდექი კლუბი მისგან ვერაფერს მიიღებს სასიკეთოს...

    მწვრთნელი რა თქმა უნდა მნიშვნელოვანია და გავრდიოლამ რო სტერლინგი და კიდე ბევრი სხვა ერთიორად გაზარდა გასაგებია მარა არიან ისეთებიც ვისგანაც ვერაფერი დადგა ვერც გვარდიოლას ხელში და ვერც სხვაგან და ეგ არ ნიშნავს რო მაგ ფეხბურთელების წარუმატებლობა მაინცდამაინც მწვრთნელის ბრალია და თვითონ ფეხბურთელი პასუხისმგებლობისგან თავისუფლდება.პასი და ბურთის მიღება არუნდა გეშლებოდეს.ბარსელონაში რო თამაშობ ფეხბურთის ანიბანი რო შეძლო მწვრთნელის მითითებებზე არ უნდა იყო მაინცდამაინც.მბაპე ეხლა რა მწვრთნელთანაც არ უნდა მიიყვანო ისეთ ელემენტარულ შეცდომებს არ დაუშვებს როგორსაც დემბელე უშვებს.განვითარება შეუძლია რა თქმა უნდა მაგრამ ახლა და ამწამს რო ძალიან ბევრ შეცდომას უშვებს ეგ ვალვერდეს პასუხისმგებლობა არაა თავიდანბოლომდე.ვინმე დემბელეს დაწყებითების დამრიგებელია და იცის რო რასაც ეტყვი ჰაერში იჭერს და ასრულებს?იქნებ მუშაობენ მასზე მარა ჯერჯერობით ვერ იხსნება მაინც იმიტორო ვერ ითავისებს კარგად.შეიძლება ძალიან მნიშვნელოვან ფიგურად ჩამოყალიბდეს 2-3 წელიწადში მაგას არ გამოვრიცხავ,მარა დღესდღეობით მაგის უაზრო გადაწყვეტილებებზე თვალის დახუჭვა თავის მოტყუებაა.24-25წლის შეიძლება კიდეც იყოს მოთამაშე რომელიც გარდატეხას შეიტანს თამაშში მარა დღეს და ახლა მაგის ფლანგზე დგომას მირჩევნია პედრო იდგეს თან ათასჯერ.არის ბიჭი რომელსაც აქვს პოტენციალი მაგრამ ამჟამინდელი მდგომარეობით ვერანაირად ვერ აკმაყოფილებს ბარსელონას სასტარტოს მოთხოვნებს.თუ ვინმე მეტყვის რო ჩვენი გუნდის სასტარტოს იგროკი თამაშში 20 ჯერ მოკლე პასის გაკეთებისას უნდა ცდებოდეს მაშინ რავი არვიცი...რეალურად უნდა იყოს ფეხბურთელი რომელიც ზის სკამზე ჯერჯერობით და შემოდის შეცვლებზე.და ზუსტად ისაა ცუდი რო მაგაზე კარგი ალტერნატივა არ არსებობს გუნდში.იმ ფეხბურთელზე კარგი შემტევი არაა გუნდში რომელიც თამაშში 200 შეცდომას უშვებს.

    0
    გასულია

    37 - 12 მარტი 2019 21:57

    ციტატა: Messiah
    18/19 სეზონი

    ო.დემბელე

    ჩ.ლიგის საშუალო რეიტინგი - 7.45 / გოლი 2 / ასისტი 1 / 380 წუთი
    ლა ლიგა - 7 . 31 / გოლი 8 / ასისტი 4 / წუთი 1383




    ლუის სუარეზი

    ჩ.ლიგა / რეიტინგი 7.46 / გოლი 0 / ასისტი 1 / წუთი 450
    ლა ლიგა / რეიტინგი 7.51 / გოლი 17 / ასისტი 5 / წუთი 2200


    კოუტინიო -

    ჩ.ლიგა / რეიტინგი 7.45 / 1 გოლი / 3 ასისტი / 524
    ლა ლიგა / რეიტინგი 6.97 / 4 გოლი / 2 ასისტი / წუთი 1553



    ხო რავი :დ გუნდში მესის შემდეგ ყველაზე კარგი სტატი აქვს ტიპს და უფრო მეტი ქულა მოუტანა გუნდს ვიდრე ნებისმიერმა სხვა ფეხბურთელმა :დ 21 წლისა ბაი ზე ვეი ვისაც არ ახსოვს :D და ესპანელი მოურინიო ჰყავს მწრთვნელად : დ

    ბევრისთვის სტატისტიკა და ქულები არაფერს ნიშნავს. არადა მოგება ზუსტად რომ მაგას მოაქვს.

    3
    გასულია

    36 - 12 მარტი 2019 21:49

    აუ რაა ამან რით ვერ ჩადგა ფორმაში 😶 ფიზიკურად ცოტა უნდა გაძლიერდეს ვახ

    0
    გასულია

    35 - 12 მარტი 2019 21:26

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: M10 S9 D11
    აბა მაგ ბურთისთვის არ ებრძოლა დაახურავდა ყველა ყველაფერს რატო არ იბრძოლეო არაფერი მატჩის გამოტოვება არ ემუქრება დემბოს მსგავსი რამე არცერთ უცხოურ პრესაში არ გავრცელებულა ჩორტაობენ ეს მადრიდული გაზეთები

    დემბელე არის ბარსას მომავალი უბრალოდ ამ ვალვერდეს ხელში ვერ გაიხსენება ეს ბიჭი 100%-ით იმიტომ რო ამ კაცმა არ იცის როგორ გამოიყენოს მისი ნიჭი ათამაშებს მარცხნივ სადაც ნაკლებად პროდუქტიულია რამდენი მარჯვნივ დააყენა იმდენი ძაან მაგრად ითამაშა პლიუს სემედუსთან ძაან მაგარ დუეტს ქმნის და ამასაც ვერ იყენებს ეს ტრენერი როცა ხედავ რო ბურთს ხშირად კარგავს დემბო უბრალოდ ტრენერის მოვალეობაა რო ბურთის მოფრთხილება ასწავლო ასევე უნდა აუხსნა როდის და რა დროს გააკეთოს პასი მოკლედ ვალვერდე ამ ბიჭს ვერ გახსნის იმიტომ რო არ იცის როგორ განავითაროს ახალგაზრდა ფეხბურთელი ხავი ან ტენ ჰააგია დემბოს წამალი

    მწვრთნელი ვერ ასწავლის მაგას რო ბურთი ელემენარულ სიტუაციაში არ უნდა დაკარგო ხოლმე და კარგად რო უნდაა მიიღოს მაგას მწვრთნელი როგორ ასწავლის თუ თვითონ არ იცის ბურთის გაჩერება. მაგას ბევრი ეუბნება მარა რათ გინდა მაინც ვერ აჩერებს

    სტერლინგიც უაზროდ კარგავდა ბურთს მარა გვარდიოლამ ასწავლა ეგ

    Sterlingisgan rame Tu gamovidoda AR megona. Tipi sufta debili cxeni iyo. Gvardi ubralod bravo gamagebina Ra jandaba uqna

    2
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    "ადამიანი, იმისთვის კი არაა გაჩენილი რომ პური სჭამოს, არამედ პურს სჭამს იმისთვის, კაცურ-კაცად იცხოვროს და აცხოვროს თავისი შთამომავალი"
    საიტზეა

    34 - 12 მარტი 2019 21:16

    ციტატა: Sdaead
    მაგარი უთავბოლო ბიჭია ყველა ერთეულოვან მომენტში შეცდომა რო არ უნდა დაუშვა მაგას უძლიერესი მწვრთნელი არ ჭირდება.მოკლე პასის დროს შეცდომა,ფინიშინგის დროს ფეხის წესიერად ვერმორტყმა,გამწვავებაზე წასვლისას 8/10 დაკარგვა...ყველაზე საზიზღარი მწვრთნელის პირობებშიც არ იქნება ეგრე ძლიერი მოთამაშე.შეხედეთ ეგერ არტურს ტიპი კლასის განსახიერებაა..ვინც არ უნდა იყოს თავისას იზამს..სემედუსთვის არაა ვალვერდე მწვრთნელი?არტურისთვის არ არი?უმტიტიც რა გგონიათ რამდენითაა დემბელეზე დიდი მარა სტაბილური იყო შარშანაც და წელსაც.კი ვალვერდე არაა ის მწვრთნელი რო არიქა ახალგაზრდა ბოლომდე განავითაროს და სხვა მწვრთნელის ხელში შეიძლება უფრო დაიხვეწოს მარა ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალებაც არ ვარგა.ხუთ მეტრში რო ათიდან ცხრა პასს არაზუსტს აკეთებს მანდ ვალვერდე რა შუაშია?ისე ამბობთ ვალვერდეს ბრალიაო გეგონება ვარჯიშებზე ესწრებით.თუ ფეხბურთელი ცუდად თამაშობს აპრიორი მწვრთნელის ბრალი არ არის .შეუძლებელია რო თვითონ ვერ ითავისებდეს რასაც ეუბნებიან?ფაქტია რო დროს საკმაოდ აძლევს და ენდობა და ვარჯიშებზე რას და როგორ ასწავლის ეგ რომელმა იცით.ანდრე გომეში თუ ვერ თამაშობდა ესეიგი ენრიკეს ბრალი იყო?აფელაი თუ ბარსას სასტარტოს წევრი ვერ გახდა გვარდიოლას ბრალია?:დდდ უდიდესი მწვრთნელების ხელშიც გამოუვლიათ ფეხბურთელებს რომლებიც ვერ გაიხსნენ და რადგან ფეხბურთელი ვერ თამაშობს არ ნიშნავს რო უეჭველად მწვრთნელია დამნაშავე.ნუ იცით ხოლმე ფეხბურთელის გაფანატება და რაცარუნდა ჩაისვაროს მართლება სხვადასხვა ვარაუდის დონეზე არსებული მიზეზებით.მარტო ეგ არაა ახალგაზრდა რომელიც არცისე ძლიერი მწვრთნელის ხელშია მარა ყველა ეგრე დაუნივით არ დარბის მოედანზე.

    გეთანხმები იმაში რო საბოლოოდ მაინც ვერ იქნება დემბელე გუნდის ლიდერი სამომავლო პერსპექტივაში მაგრამ ვერ დაგეთანხმები იმაში რო მწვრთნელი ვერ ახდენს გავლენას ფეხბურთელის სწორ განვითარებზე, შორს რო არ წავიდეთ გადავხედოთ მან სიტის აი ვინმეს ეგონა რო სტერლინგი ესეთ ლეველს დადებდა? ბევრი ვიდეო მაქ ნანახი სადაც გვადიოლას ყავს გვერდით და სქემებს უხაზავს, ასწავლის, მომენტებს აანალიზებინებს, დამეთანხმე რო გვარდიოლას მისვლამდე ერთი ჩვეულებრივი ჩამქვრალ ფეხბურთელად ითვლებოდა (ნუ რეგრესისკენ მიდიოდა) მაგრამ რას ვხედავთ ეხლა? გუნდის ლიდერი, ააქვს ხოლმე "ძველი" უჭკუო გამონათებეი მაგრამ საბოლოო ჯამში ერთ-ერთ საუკეთესო იგროკად აქცია...
    ვალვერდეს ბრალი კი შემდეგია, სემედო რომელსაც პრესპექტივა ააქ გახდეს ბარსას შეუცვლელი ფიგურა, ერთ-ერთი სსაუკეთესო მარჯვენა მცველი, არ აღირსა სტაბილური სასტარტო და განვითარება, დაჩემდა არასტაბილურობა..
    კოუტინიო ამ თემას რო არ შევეხო არ შემიძლია, ვერავინ დამაჯერებს რო წვალებით გადმოსულ იგროკს თამაში არ უნდოდეს ან სხვა გუნდში გადასვლის პერსპექტივა ხიბლავდეს, რეალურად ჩვენ ვიყიდეთ ინიესტას შემცვლელად, წინა სეზონში ეგრეც იყო ცვლიდა ხოლმე ესპანელს წავიდა გუნდიდან თითქოს პრობლემა უნდა გადაჭრილიყო და ჰოი საოცრება გადაწია ფლანგზე და რეგრესისკენ გაიმეტა ფეხბურთელი, ეს საკმარისი აღმოჩნდა სამწუხაროდ მენტალურად გამტყდარიყო და ვერაფერი შეექმნა მოედანზე, ეხლა თქვენ დამაჯერებ მე რო ის კლასი მოჩვენებითი იყო? მარტო ფეხბურთელების თანადგომა საქმეს არ ეშველება, თუ არაფერი ვალვერდემ არ შეცვალა ან თვითონ უნდა წავიდეს ან კოუტინიომ დროზე უშველოს თავს ეს კი ორმაგად გაუნადგურებს კარიერას...
    არსებობს 2 ტიპის ფეხბურთელები: 1 რომლებიც ეგუებიან სიტვაცის, გუნდის სტილს და რიტმს შეუძლიათ ადაპტირება. 2 არიან ფეხბურთელები რომლებსაც უნდათ მითითება, სტილის შესწავლა-გაანალიზება, გვერდში დგომა თუ ესეთ ფეხბურთელს სწორად არ მიუდექი კლუბი მისგან ვერაფერს მიიღებს სასიკეთოს...

    5
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია

    33 - 12 მარტი 2019 21:09

    ახლა ბევრი კომენტარი წავიკითხე ,თითქმის ყველა დემბოს აგინებს! რატოვერ გამიგია?20 წლის ბავში გადაიხადეს 100მილინიონზე მეტი!!!რისკი იყო ? ძალიან დიდი. მაგრამ ამ ტრანსფერით ნემოს წასვლის შემდეგ აგორებული ტალღა დააწყნარეს. დემბოს რომ დისიპლინასთან წყრალად იყო არ იცოდენ? მე მესმის ყველა ფეხბურთის ექსპერტები ვართ ჩვენ, მაგრამ .დემბო რო ნიჭიერი და პერსპექტიულია ამაზე დავა არ შეიძლება, და ტუ არასწორ გადაწყვეტილებს იღებს და შეცდომებს უშვებს , მწვრთნელმა არ უნდა ასწავლოს? აბა რა საჭიროა სამწვრთნელო შტაბი? პედრო გახსოვთ, ერთი ცვეულებრივი ფეხბურთელი იყო,პეპემ საკმაოდ მაღალი კლასის ფეხბურთელად აქცია, ვენგერი აიღეთ რამდენ ახალგაზრდას გაუხსნა სწორი მითითებით გზა დიდ ფეხბურთში. რაც შეეხება ბარსას დონის არა, ჩვენ უბრალოდ ძალიან გაგვიმართლა,ბოლო 10-12 წელი, ძალიან მაგარი პლეადა იყო ბარსაში, Dონე იმდენად მაღალზე აწიეს,რო მისი შენარჩუნება შეუძლებელი იქნება, იქნება კარგი ლამაზი თამაშები მაგრა წლეები ამ დონეზე არ გამეორდება.

    2
    გასულია

    32 - 12 მარტი 2019 21:07

    ციტატა: Dat-
    მაგრად მიკვირს ხანდახან. არადა რამდენი თამაში გადაწყვიტა. თუნდაც რეალთან პასი გააკეთა მერე მეორე პასით ავტოგოლი. ატლეტიკოსთან. შემოვა და მესის სივრცე ეძლევა მე რასაც ვხედავ. კოუტინიოს იმედი ნაღდად არ მაქვს მალკომის დებილი დედაც იქ და სუარესის ბებერი კბილებიც ჩამოვიღე ეგ რო ინტრიგანია ეგეთი არცერთი არაა მესის ვერ უბედავს დანარჩენი ყველას ხელებს უშლის.

    100000% <3

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    31 - 12 მარტი 2019 21:00

    მაგრად მიკვირს ხანდახან. არადა რამდენი თამაში გადაწყვიტა. თუნდაც რეალთან პასი გააკეთა მერე მეორე პასით ავტოგოლი. ატლეტიკოსთან. შემოვა და მესის სივრცე ეძლევა მე რასაც ვხედავ. კოუტინიოს იმედი ნაღდად არ მაქვს მალკომის დებილი დედაც იქ და სუარესის ბებერი კბილებიც ჩამოვიღე ეგ რო ინტრიგანია ეგეთი არცერთი არაა მესის ვერ უბედავს დანარჩენი ყველას ხელებს უშლის.

    5
    გასულია

    30 - 12 მარტი 2019 20:38

    მაგარი უთავბოლო ბიჭია ყველა ერთეულოვან მომენტში შეცდომა რო არ უნდა დაუშვა მაგას უძლიერესი მწვრთნელი არ ჭირდება.მოკლე პასის დროს შეცდომა,ფინიშინგის დროს ფეხის წესიერად ვერმორტყმა,გამწვავებაზე წასვლისას 8/10 დაკარგვა...ყველაზე საზიზღარი მწვრთნელის პირობებშიც არ იქნება ეგრე ძლიერი მოთამაშე.შეხედეთ ეგერ არტურს ტიპი კლასის განსახიერებაა..ვინც არ უნდა იყოს თავისას იზამს..სემედუსთვის არაა ვალვერდე მწვრთნელი?არტურისთვის არ არი?უმტიტიც რა გგონიათ რამდენითაა დემბელეზე დიდი მარა სტაბილური იყო შარშანაც და წელსაც.კი ვალვერდე არაა ის მწვრთნელი რო არიქა ახალგაზრდა ბოლომდე განავითაროს და სხვა მწვრთნელის ხელში შეიძლება უფრო დაიხვეწოს მარა ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალებაც არ ვარგა.ხუთ მეტრში რო ათიდან ცხრა პასს არაზუსტს აკეთებს მანდ ვალვერდე რა შუაშია?ისე ამბობთ ვალვერდეს ბრალიაო გეგონება ვარჯიშებზე ესწრებით.თუ ფეხბურთელი ცუდად თამაშობს აპრიორი მწვრთნელის ბრალი არ არის .შეუძლებელია რო თვითონ ვერ ითავისებდეს რასაც ეუბნებიან?ფაქტია რო დროს საკმაოდ აძლევს და ენდობა და ვარჯიშებზე რას და როგორ ასწავლის ეგ რომელმა იცით.ანდრე გომეში თუ ვერ თამაშობდა ესეიგი ენრიკეს ბრალი იყო?აფელაი თუ ბარსას სასტარტოს წევრი ვერ გახდა გვარდიოლას ბრალია?:დდდ უდიდესი მწვრთნელების ხელშიც გამოუვლიათ ფეხბურთელებს რომლებიც ვერ გაიხსნენ და რადგან ფეხბურთელი ვერ თამაშობს არ ნიშნავს რო უეჭველად მწვრთნელია დამნაშავე.ნუ იცით ხოლმე ფეხბურთელის გაფანატება და რაცარუნდა ჩაისვაროს მართლება სხვადასხვა ვარაუდის დონეზე არსებული მიზეზებით.მარტო ეგ არაა ახალგაზრდა რომელიც არცისე ძლიერი მწვრთნელის ხელშია მარა ყველა ეგრე დაუნივით არ დარბის მოედანზე.

    7
    გასულია

    29 - 12 მარტი 2019 20:31

    Realma daimatos vinc unda mtavaria barsam misi tamashi itamashos

    1
    გასულია

    28 - 12 მარტი 2019 20:28

    ციტატა: MALUMA
    ბართომეუს მოუ ყან ოჯ ახის ყველა წევ რი გაეზარდა ნეიმარის გამოსასყიდი თანხა ამ ყვე რს როგორც პერესი ადებს მილიარდებს დაადე რა გენანება და ეს ტრავმბელე აღარ მოეთრეოდა ვინც ეს ფეხბურთზე მიიყვანა იმის დედ ასაც შ ევცი მე ფეხბურთის აზრზე არაა მემარჯვენეა თუ მემარცენე ეგ არ იცის ამ ყვ ერმა ამან რა ფეხბურთი უნდა ითამაშოს ახლა არ დაწეროთ დორტმუნდში რას თამაშობდა წვერებზე მკიდია ფაქტია ბარსაში ჩამოსხმული *ლეა

    ბორთომეუს რო არ სდომნოდა გაყიდვა ვერც იყიდიდა პსჟ. კარგად მახსოვს ტებასმა დაბლოკა ტრანსფერი და ყველაფერი წყნარად დამთავრდებოდა ვერ წავიდოდა ვერსად მარა არაო გაყიდვა მოინდომა

    1
    გასულია

    27 - 12 მარტი 2019 20:17

    Araris dembele barsas pexburteli da arc koutinio malkoni xo saertod barsas skautebi aruvarga moikvanon iseti ro mesi chaanacvlos roca cava amgenis imedi visunda qondes

    Valverde kido erti sezoni tu darcha momavalshi tasis gareshe davrchebit gundi cin vermidis arasanaxav pexburts tamashobs

    0
    გასულია

    26 - 12 მარტი 2019 20:09

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ვალვერდე რომ სამი ასოა მაგას არუნდა ბევრი დავა მაგრამ დემბელეც არანაკლები სამი ასოა, არ შეიძლება ყველაპერი მწვრთნელმა გასწავლოს, თვითონაც უნდა მიხვდეს როდის უნდა გააკეთოს პასი, როდის კაცი მოატყუოს და როდის კარში დაარტყას, არაქვს ამ ბიჭს საკმარისი ნიჭი, აიქიუ მაქსიმუმ 60 ქონდეს, ტიპი საერთოდ ვერ აზროვნებს და რაუნდა ბარსაში..ეგ უნდა თამაშობდეს ატლეტიკოში, ინტერში , დორტმუნნდში, არაფერი ესაქმება ამას ბარსაში, არაქვს საკმარისი ნიჭი..

    confused confused confused

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    25 - 12 მარტი 2019 20:02

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Wtf man
    ციტატა: M10 S9 D11
    აბა მაგ ბურთისთვის არ ებრძოლა დაახურავდა ყველა ყველაფერს რატო არ იბრძოლეო არაფერი მატჩის გამოტოვება არ ემუქრება დემბოს მსგავსი რამე არცერთ უცხოურ პრესაში არ გავრცელებულა ჩორტაობენ ეს მადრიდული გაზეთები

    დემბელე არის ბარსას მომავალი უბრალოდ ამ ვალვერდეს ხელში ვერ გაიხსენება ეს ბიჭი 100%-ით იმიტომ რო ამ კაცმა არ იცის როგორ გამოიყენოს მისი ნიჭი ათამაშებს მარცხნივ სადაც ნაკლებად პროდუქტიულია რამდენი მარჯვნივ დააყენა იმდენი ძაან მაგრად ითამაშა პლიუს სემედუსთან ძაან მაგარ დუეტს ქმნის და ამასაც ვერ იყენებს ეს ტრენერი როცა ხედავ რო ბურთს ხშირად კარგავს დემბო უბრალოდ ტრენერის მოვალეობაა რო ბურთის მოფრთხილება ასწავლო ასევე უნდა აუხსნა როდის და რა დროს გააკეთოს პასი მოკლედ ვალვერდე ამ ბიჭს ვერ გახსნის იმიტომ რო არ იცის როგორ განავითაროს ახალგაზრდა ფეხბურთელი ხავი ან ტენ ჰააგია დემბოს წამალი

    მწვრთნელი ვერ ასწავლის მაგას რო ბურთი ელემენარულ სიტუაციაში არ უნდა დაკარგო ხოლმე და კარგად რო უნდაა მიიღოს მაგას მწვრთნელი როგორ ასწავლის თუ თვითონ არ იცის ბურთის გაჩერება. მაგას ბევრი ეუბნება მარა რათ გინდა მაინც ვერ აჩერებს

    სტერლინგიც უაზროდ კარგავდა ბურთს მარა გვარდიოლამ ასწავლა ეგ

    ვალვერდე რომ სამი ასოა მაგას არუნდა ბევრი დავა მაგრამ დემბელეც არანაკლები სამი ასოა, არ შეიძლება ყველაპერი მწვრთნელმა გასწავლოს, თვითონაც უნდა მიხვდეს როდის უნდა გააკეთოს პასი, როდის კაცი მოატყუოს და როდის კარში დაარტყას, არაქვს ამ ბიჭს საკმარისი ნიჭი, აიქიუ მაქსიმუმ 60 ქონდეს, ტიპი საერთოდ ვერ აზროვნებს და რაუნდა ბარსაში..ეგ უნდა თამაშობდეს ატლეტიკოში, ინტერში , დორტმუნნდში, არაფერი ესაქმება ამას ბარსაში, არაქვს საკმარისი ნიჭი..

    0
    გასულია

    24 - 12 მარტი 2019 19:56

    ბართომეუს მოუ ყან ოჯ ახის ყველა წევ რი გაეზარდა ნეიმარის გამოსასყიდი თანხა ამ ყვე რს როგორც პერესი ადებს მილიარდებს დაადე რა გენანება და ეს ტრავმბელე აღარ მოეთრეოდა ვინც ეს ფეხბურთზე მიიყვანა იმის დედ ასაც შ ევცი მე ფეხბურთის აზრზე არაა მემარჯვენეა თუ მემარცენე ეგ არ იცის ამ ყვ ერმა ამან რა ფეხბურთი უნდა ითამაშოს ახლა არ დაწეროთ დორტმუნდში რას თამაშობდა წვერებზე მკიდია ფაქტია ბარსაში ჩამოსხმული *ლეა

    1
    --------------------
    Pretty Boy | Dirty Boy™
    გასულია

    23 - 12 მარტი 2019 19:54

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MALUMA
    მოშორდი შენ წყეულო ყვერმბელე ამისთანა უნიჭო ფეხბურთელი და ტრავბელე არ მინახავს 3 მატჩიდან 2 ტრავმას იღებს წაეღრიე შენი თათარი დედასაც შვეცი მე!

    Mbappé > Dembele

    cry cry cry

    ფეხბურთის აზრზე მაინც იყო დემბელეს მბაპეც ჯობია ნეიმარიც სტერლინგიც და სანეც ვინც რადიოში არ უყურებს ფე ბურთს ყველა დამეთანხმება 🤫

    cry cry cry cry cry

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    22 - 12 მარტი 2019 19:53

    ვალვერდე თვითონ დაკომპლექსებულია დემბელე და კოუტინიო ამან როგორ უნდა გახსნას smile

    2
    --------------------
    Benzona
    გასულია

    21 - 12 მარტი 2019 19:52

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MALUMA
    მოშორდი შენ წყეულო ყვერმბელე ამისთანა უნიჭო ფეხბურთელი და ტრავბელე არ მინახავს 3 მატჩიდან 2 ტრავმას იღებს წაეღრიე შენი თათარი დედასაც შვეცი მე!

    Mbappé > Dembele

    cry cry cry

    ფეხბურთის აზრზე მაინც იყო დემბელეს მბაპეც ჯობია ნეიმარიც სტერლინგიც და სანეც ვინც რადიოში არ უყურებს ფე ბურთს ყველა დამეთანხმება 🤫

    1
    --------------------
    Pretty Boy | Dirty Boy™
    მოგვიწონე Facebook-ზე და გაიგე ყველაფერი პირველმა