ივან რაკიტიჩი - კაპიტანი, რომელიც არ ისვენებს

  • 6-12-2018, 12:39
  • ივან რაკიტიჩი - კაპიტანი, რომელიც არ ისვენებს

    ივან რაკიტიჩს როტაციები არ ეხება. ერნესტო ვალვერდეს ფავორიტმა "ლეონესასთან" ნაკლებად მნიშვნელოვან მატჩში არ დაუსვენია, მოედანზე ერთი ტაიმი გაატარა და გუნდს უკაპიტნა. 

    გასაკვირი არაა, რომ, წინა სეზონის ანალოგიურად, ხორვატი ნახევარმცველი ახლაც ის ფეხბურთელია, რომელმაც "ბარსელონაში" ყველაზე ბევრი ითამაშა. სეზონის სტარტიდან მოყოლებული, მან 1 529 წუთი ითამაშა და ლა ლიგაში მხოლოდ "ჟირონასთან" და "ატლეტიკოსთან" (როცა რაკიტიჩს დისკვალიფიკაცია ჰქონდა) მატჩებში და კოპა დელ რეის პირველი თამაშში დაისვენა. 

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა

    27 - 7 დეკემბერი 2018 13:15

    ციტატა: F C BARCELONA
    ჩემი უსაყვარლესი ფეხბურთელია უმაღლესი კლასის და ნამდვილად არ მოქმედებს აქაური გენიალური კომენტარები იქნებ იმას მაინც შევხედოთ რომ რაკიტიჩი წამოწყებული შეტევების უმრავლესობა გოლით სრულდება თანაასისტი ძალიან ბევრ გოლშია და 37 გოლი აქვს ამომენტისთვის ბარსას და მათგან მინიმუმ 15 გოლში რაკიტიჩის ხელი ურევია ესპანეთში. ლიგაზე კი მთელი სეზონი რო ვერ ითამაშოს მაინც დავაფასებ რეკატას ისეთი გაისროლა ტოტენჰემში... და ნუ გამომიხტებით ახლა ბავშვები ვისაც ფეხბურთი უყვარს და რამის შეფასება შეუძლია ისინი ხვდებიან რაკიტიჩის ფასს აქ ვხედავ რამდენიმეს რომლებიც ფეხბურთელს 1 თამაშით აფასებენ მესისაც კი აგინებდნენ და იძახდნენ გასაგდებიაო.❤️❤️❤️(😅😂)

    შეგიძლია მაჩვენო რაკიტიჩის წამოწყებული შეტევა?

    0
    გასულია

    26 - 7 დეკემბერი 2018 08:43

    ჩემი უსაყვარლესი ფეხბურთელია უმაღლესი კლასის და ნამდვილად არ მოქმედებს აქაური გენიალური კომენტარები იქნებ იმას მაინც შევხედოთ რომ რაკიტიჩი წამოწყებული შეტევების უმრავლესობა გოლით სრულდება თანაასისტი ძალიან ბევრ გოლშია და 37 გოლი აქვს ამომენტისთვის ბარსას და მათგან მინიმუმ 15 გოლში რაკიტიჩის ხელი ურევია ესპანეთში. ლიგაზე კი მთელი სეზონი რო ვერ ითამაშოს მაინც დავაფასებ რეკატას ისეთი გაისროლა ტოტენჰემში... და ნუ გამომიხტებით ახლა ბავშვები ვისაც ფეხბურთი უყვარს და რამის შეფასება შეუძლია ისინი ხვდებიან რაკიტიჩის ფასს აქ ვხედავ რამდენიმეს რომლებიც ფეხბურთელს 1 თამაშით აფასებენ მესისაც კი აგინებდნენ და იძახდნენ გასაგდებიაო.❤️❤️❤️(😅😂)

    2
    --------------------
    Visca barca❤️
    გასულია

    25 - 7 დეკემბერი 2018 03:09

    Yველაზე დიდ სამუშაოს ეს ასრულებს ბარსაში რასაც ბარსამანიის მარგალიტები ვერ დაინახავენ :)))

    2
    გასულია

    24 - 7 დეკემბერი 2018 00:00

    რაკიტიჩი, ბოლო პასა :))

    1
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტზეა

    23 - 6 დეკემბერი 2018 22:37

    ციტატა: cezo45
    ციტატა: achi del barça
    ციტატა: cezo45
    მუშა ფეხბურთელია რასაც ქვია ცუდია რო ზოგი გულშემატკივარი ვერ აფასებს ამის შრომას მოედანზე.ისე ესპანიოლთან რო დაასვენოს ვალვერდემ კარგი იქნება თან დენისი ფორმაშია მოიხოდა მუღამზეა მოსული და ვფიქრობ ესპანიოლთანაც კარგად წაუვა თამაში.


    რაა დაუნახე ამას მუშა ფეხბურთელის??? ერთეულ თამაშებში მოძრაობს, დანარჩენში ოფლიც კი არ გამოსდის. ტყუილად არის ხოლმე მინდორზე

    კარგი ახლა ცოტა სასაცილო შედარებას მოვიყვან:)) წარმოიდგინე სახლში გაქვს რემონტი 5 სართულზე და ცემენტი გაქვს ასატანი რაკიტიჩი არის მუშა რომელოც ამ ცემენტს მეხუთე სართულზე აზიდავს. რემონტი როცა დამთავრდება და კარგი გამოვა შეაქებ ხელოსანს რომელმაც გააკეთა მაგრამ რაკიტიჩის აზიდული ცემენტი არ გამოჩნდება ის შავი მუშა მოედანზე

    შავი მუშა კი არა ყლ.ეობა მოედანზე. შავი მუშა მინდორზე რა არის მაგას მე ნუ მასწავლი. იმენა არაფერს აკეთებს, არაფერს! აქ კიდე თურმე ასისტერიც ყოფილა რაკიტიჩი. კაცი რომელიც წინ პასს ვერ აკეთებს ასისტების მეფე გახდა. იმენა მძორია და ბოლო ორი სეზონია გუნდი ზარალობს მისი ასნავნოიში ყოფნით. წინა წელს გომეშს ათამაშებდნენ რაკიტიჩის ნაცვლად სანამ პაულინიო იყო ხოდზე სულ პაულინიო თამაშობდა. წელს ყავს გაცილებით ძლიერი კონკურენტები ნახევარ დაცვაში მაგრამ დებილვერდეს არცერთი ტრანსფსრი არ მოუთხოვია და არ გამოყავს ისინი. ბარსას ფორმაციაში რაკიტიჩის ადგილი მინდორზე არაა! ჩავის ზუსტი შემცვლელი მოვიყვანეთ ბრაზილიიდან და ინის შემცვლელი წინა სეზონშივე კოუტინიო და ამ დებილმა ორივე მარცხნიც გადაწია. როცა გუნდში ვინგერები ბლომად გვყავს. პლიუს ამას დენისს საერთოდ არ ათამაშებს, რომელიც იმენა დაფრინავდა მარცხენა ფლანგზე ვილიარეალში და როცა გამოდის არასოდეს იკარგება.
    მაგ თქვენს შავ მუშას უკან უაზრო პასის გარდა არაფერი შეუძლია. ბურთის გამორთმევა როგორც კი სცადა ყვითელს იღებს, კაცს ეგ ვერ იყვანს და პასს ეგ ვერ ბლოკავს. რა ჩემი ფეხები ყნდა აკეთოს თქვენი გაგების შავ მუშამ ასე ძაან რომ იცავთ რაკიტიჩს.

    2
    გასულია

    22 - 6 დეკემბერი 2018 17:29

    ციტატა: Ikks
    სემედუმ მარტო სირბილი იცისო))) პროსტა ბიჭო მართლა თამაშს უყურეთ ცოტა სხვა თვალით ტო, როდისაა ხოლმე სემედუ უკეთესი ? როცა დემბელე ყავს გვერდით და იცით რატო? ზუსტად იმიტო რო შეტევა კარგად შეუძლია და ზედმეტად სწრაფია იმ ფლანგისთვის რომელზეც დგას, მესი ვაბშე არ ყვება ტიპს მაგას ხო კარგად ხედავთ რო მესი კონტრშეტევაზეც აღარ გარბის თუ ბურთი თვითონ არ აქვს გახსნით არ იკლავს თავს, რაკიტიჩი კიდე ვერ ეწევა ამ სემედუს სისწრაფეს ვერ უყოლებს რო ბურთი გაუგოროს და ამ კაცმა რა ქნას შეტევაში გაიქცეს თვითონ მოატყუოს 3 კაცი და მერე საგოლე პასიც აკეთოს? დემბელე/სემედუს დუეტმა ხშირად რო ითAმაშოს ბევრად უფრო პროდუქტიული გახდება ორივე ! ეს ყველაფერი არის მწვრთნელის უდიდესი შეცდომა რო ვერ იყენებს ამ ხალხს, მთლიანი გუნდი როგორც ერთი ორგანიზმი არაა ! თამაშობენ დუეტებად და აძლევენ ერთმანეთს პასებს მხოლოდ თითქოს დაჯგუფებები იყოს და არა გუნდი, ტაკ შტო ვალვერდე არის .!.


    100%

    6
    --------------------
    We 61D it !
    გასულია

    21 - 6 დეკემბერი 2018 16:29

    ტიპი გადამწვარია ხანდახან დაასვენოს ხოლმე რო ძალები აღიდგინოს უფრო პროდუქტიული იქნება

    3
    --------------------
    Nothing is impossible...
    გასულია

    20 - 6 დეკემბერი 2018 16:23

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Ikks
    სემედუმ მარტო სირბილი იცისო))) პროსტა ბიჭო მართლა თამაშს უყურეთ ცოტა სხვა თვალით ტო, როდისაა ხოლმე სემედუ უკეთესი ? როცა დემბელე ყავს გვერდით და იცით რატო? ზუსტად იმიტო რო შეტევა კარგად შეუძლია და ზედმეტად სწრაფია იმ ფლანგისთვის რომელზეც დგას, მესი ვაბშე არ ყვება ტიპს მაგას ხო კარგად ხედავთ რო მესი კონტრშეტევაზეც აღარ გარბის თუ ბურთი თვითონ არ აქვს გახსნით არ იკლავს თავს, რაკიტიჩი კიდე ვერ ეწევა ამ სემედუს სისწრაფეს ვერ უყოლებს რო ბურთი გაუგოროს და ამ კაცმა რა ქნას შეტევაში გაიქცეს თვითონ მოატყუოს 3 კაცი და მერე საგოლე პასიც აკეთოს? დემბელე/სემედუს დუეტმა ხშირად რო ითAმაშოს ბევრად უფრო პროდუქტიული გახდება ორივე ! ეს ყველაფერი არის მწვრთნელის უდიდესი შეცდომა რო ვერ იყენებს ამ ხალხს, მთლიანი გუნდი როგორც ერთი ორგანიზმი არაა ! თამაშობენ დუეტებად და აძლევენ ერთმანეთს პასებს მხოლოდ თითქოს დაჯგუფებები იყოს და არა გუნდი, ტაკ შტო ვალვერდე არის .!.

    ამათ თუ დაუჯერებ დენისმა უნდა ითამაშოს დემბელეს მაგივრად ფაფხურაა დემბელე და პასი არ იცის

    ციტატა: Messiah
    რაკიტიჩი კარგია მაგრამ ბარაას დონეა არაა.. არც სტილი არაა ბარსას... პატარა პრესინგზე ეგრევე უაზრო გადაწყვეტილებებს იღებს... ბურთს ვერ იწერს... დაცვაშიც ბუსკეტსს ეხმარება თორე როგორც ასეთი დაცვითი ფუნქციები მისი საქმე არაა.. აქვს დარტყმა რომელიც არავისბარაფრად არ სჭირდება და რაც გვჭირდება იმას ვერ აკეთებს..

    იმაშიც გეთანხმებით რო არ ისვენებს მაგრამ ეგ უკვე პაოკის დონი მწრთვნელი რო გვიზის მაგას უთხარით

    ყველაზე ღადაობა რა არი იცი? რაკიტიჩი ბოლო პასის გამკეთებელი ყოფილა გუნდში და აქამდე არ ვიცოდით :დდდდდდდ

    რატომ ამჯობინებს რობერტოს მწვრთნელი იციი? ვერ ხვდები მართლაა? კაი ვალიკო სამი ასოა მაგრამ ენრიკეც ხო ასე იყო არაა? რობერტოს არაქვს სისწრაფე მაგრამ აქვს კარგი მოედნის ხედვა, პასის კულტურა, უაზრო პას არ აკეთებს ყოველთვის გამიზნულად მოქმედებს.. სემედუს რაც შეეხება მისი პლუსი სისწრაფეა, დემბელეს იმიტო უგებს რომ ოროვე მოწყვეტილია გუნდს და აქ კიბატონო მწვრთნელის ხელია საჭირო მაგრამ მას არაქვს დანი ალვეშის თვისებები და ამას დიდი პროფესორობა არსჭირდება, ბრაზილიელისთვის თვალი რომ აგეხვია მაინც იპოვნიდა მესის, მას არ ჭირდებოდა ფიქრი, ზუსტად იცოდა სად გაიხსნებოდა მესი და პასს იქ აკეთებდა, ეს თვისებები არ ჩანს სემედუში და ამიტომ დგას რობერტო ძირითადში, არც სერხია ახალი ალვეში მაგრამ შეტევაში რაღაცის შექმნა შეუძლია და ბარსას ტაქტიკა პირდაპირ მოითხოვს განაპირა მცველების ჩართულობას.... დენის რაც შეეხება დიახაც ხშირად უნდა გამოვიდეს ცვლილებაზე და ასევე მუნირიც იმიტო რო 11 კაცით მარტო სეზონს ვერ ჩაათავებ, ვიღაცის ტრავმის შემთხვევაში უპრაქტიკო მოთამაშე ვერაფერს გააკეთებს და ნერე დაიწყება ჩავარდნა ამიტომ საჭიროა გამოიკვეთოს ძირითადის 11 კაცი და ფორმაში იყოს დანარჩენებიც....

    ენრიკეს დროს არავინ გვყავდა და ეხლა მეოთხე კაპიტანია და მაგის გაკაპიტნებით გაწირეს სემედუ რომელიც 1000-ჯერ ჯობია რობერტოს რაც შეეხება სემედუს პასის კულტურას რა უნდა დაინახო ორი თამაშია გადაბმულად თამაშობს და აქედანვე გეტყობა რო სემედუს თამაშები ბენფიკაში არ გაქვს ნანახი თორე პასის კულტურა არ აქვსო და მარტო სისწრაფეაო მაგას არ იტყოდი დენის რაც შეეხება აი ვაფშე არაა ეგ ბარსაში საჭირო იმენა ზედმეტი ბარგია გუნდისთვის მითუმეტეს შეტევაში რა ჯანდაბა უნდა და ნახევარ დაცვაში მაგაზე მაგარი და პერსპექტიული იგროკები გვყავს ალენიას და პუჩის სახიტ ასე რომ დენისი უნდა წავიდეს მუნირი ხო საერტოდ კუნძი რო დადო ის უფრო გამოგადგება ვიდრე ეგ ცამოსხმა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    19 - 6 დეკემბერი 2018 15:39

    ციტატა: Ikks
    სემედუმ მარტო სირბილი იცისო))) პროსტა ბიჭო მართლა თამაშს უყურეთ ცოტა სხვა თვალით ტო, როდისაა ხოლმე სემედუ უკეთესი ? როცა დემბელე ყავს გვერდით და იცით რატო? ზუსტად იმიტო რო შეტევა კარგად შეუძლია და ზედმეტად სწრაფია იმ ფლანგისთვის რომელზეც დგას, მესი ვაბშე არ ყვება ტიპს მაგას ხო კარგად ხედავთ რო მესი კონტრშეტევაზეც აღარ გარბის თუ ბურთი თვითონ არ აქვს გახსნით არ იკლავს თავს, რაკიტიჩი კიდე ვერ ეწევა ამ სემედუს სისწრაფეს ვერ უყოლებს რო ბურთი გაუგოროს და ამ კაცმა რა ქნას შეტევაში გაიქცეს თვითონ მოატყუოს 3 კაცი და მერე საგოლე პასიც აკეთოს? დემბელე/სემედუს დუეტმა ხშირად რო ითAმაშოს ბევრად უფრო პროდუქტიული გახდება ორივე ! ეს ყველაფერი არის მწვრთნელის უდიდესი შეცდომა რო ვერ იყენებს ამ ხალხს, მთლიანი გუნდი როგორც ერთი ორგანიზმი არაა ! თამაშობენ დუეტებად და აძლევენ ერთმანეთს პასებს მხოლოდ თითქოს დაჯგუფებები იყოს და არა გუნდი, ტაკ შტო ვალვერდე არის .!.

    ამათ თუ დაუჯერებ დენისმა უნდა ითამაშოს დემბელეს მაგივრად ფაფხურაა დემბელე და პასი არ იცის

    ციტატა: Messiah
    რაკიტიჩი კარგია მაგრამ ბარაას დონეა არაა.. არც სტილი არაა ბარსას... პატარა პრესინგზე ეგრევე უაზრო გადაწყვეტილებებს იღებს... ბურთს ვერ იწერს... დაცვაშიც ბუსკეტსს ეხმარება თორე როგორც ასეთი დაცვითი ფუნქციები მისი საქმე არაა.. აქვს დარტყმა რომელიც არავისბარაფრად არ სჭირდება და რაც გვჭირდება იმას ვერ აკეთებს..

    იმაშიც გეთანხმებით რო არ ისვენებს მაგრამ ეგ უკვე პაოკის დონი მწრთვნელი რო გვიზის მაგას უთხარით

    ყველაზე ღადაობა რა არი იცი? რაკიტიჩი ბოლო პასის გამკეთებელი ყოფილა გუნდში და აქამდე არ ვიცოდით :დდდდდდდ

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    18 - 6 დეკემბერი 2018 15:35

    სემედუმ მარტო სირბილი იცისო))) პროსტა ბიჭო მართლა თამაშს უყურეთ ცოტა სხვა თვალით ტო, როდისაა ხოლმე სემედუ უკეთესი ? როცა დემბელე ყავს გვერდით და იცით რატო? ზუსტად იმიტო რო შეტევა კარგად შეუძლია და ზედმეტად სწრაფია იმ ფლანგისთვის რომელზეც დგას, მესი ვაბშე არ ყვება ტიპს მაგას ხო კარგად ხედავთ რო მესი კონტრშეტევაზეც აღარ გარბის თუ ბურთი თვითონ არ აქვს გახსნით არ იკლავს თავს, რაკიტიჩი კიდე ვერ ეწევა ამ სემედუს სისწრაფეს ვერ უყოლებს რო ბურთი გაუგოროს და ამ კაცმა რა ქნას შეტევაში გაიქცეს თვითონ მოატყუოს 3 კაცი და მერე საგოლე პასიც აკეთოს? დემბელე/სემედუს დუეტმა ხშირად რო ითAმაშოს ბევრად უფრო პროდუქტიული გახდება ორივე ! ეს ყველაფერი არის მწვრთნელის უდიდესი შეცდომა რო ვერ იყენებს ამ ხალხს, მთლიანი გუნდი როგორც ერთი ორგანიზმი არაა ! თამაშობენ დუეტებად და აძლევენ ერთმანეთს პასებს მხოლოდ თითქოს დაჯგუფებები იყოს და არა გუნდი, ტაკ შტო ვალვერდე არის .!.

    3
    გასულია

    17 - 6 დეკემბერი 2018 15:27

    რაკიტიჩი კარგია მაგრამ ბარაას დონეა არაა.. არც სტილი არაა ბარსას... პატარა პრესინგზე ეგრევე უაზრო გადაწყვეტილებებს იღებს... ბურთს ვერ იწერს... დაცვაშიც ბუსკეტსს ეხმარება თორე როგორც ასეთი დაცვითი ფუნქციები მისი საქმე არაა.. აქვს დარტყმა რომელიც არავისბარაფრად არ სჭირდება და რაც გვჭირდება იმას ვერ აკეთებს..

    იმაშიც გეთანხმებით რო არ ისვენებს მაგრამ ეგ უკვე პაოკის დონი მწრთვნელი რო გვიზის მაგას უთხარით

    3
    --------------------
    We 61D it !
    გასულია

    16 - 6 დეკემბერი 2018 15:26

    Ranairi ucnauri fexburtelia sezonis maxevar tameshebshi bdgvnaa da naxevarshi arafrismaqnis.zogjer ise tamashibs shexedvas shegadzulebs da zogjer magaria.gamonatebebi aq😂😂

    0
    გასულია

    15 - 6 დეკემბერი 2018 15:09

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    😂😂😂 დემბელეს დორტმუნდში გაკეთებული ასისტების იმედზე გინდა გუნდი რომ დატოვოო? რომელი გყავს გუნდში ბოლო პასის გამკეთებელი არტური ვიდალი ბუსკეცი (ბუსის კი შეუძლია მაგრამ არა იმ რაოდენობით რაც საჭიროა, ამასთანავე სხვა საქმითაა დაკავებული და არც მოეთხოვება ასისტები) თუ ვიინ? რაკიტიჩი ერთია ვისაც ეს საქმე შეუძლია, მეორე კიდე რობერტო... სემედუმ სირბილის მეტი არაფერი იცის, დემბელე ფაფხურაა, ბურთის კარგვას თუ გამოასწორებს გამოვა რაღაც, ჩაწოდება იცის მაგრამ რასაც ქვია პასის კულტურა იმისგან ძაან შორსაა, მესის პასებს ვერ მოვთხოვ მაგრამ მონდომება და საქმისადმი სერიოზულად მიდგომა მოეთხოვება.. დენისმა უნდა მიიღოს მეტი დრო, მარცხნივ დემბელეს და მალკომის თამაშს ჯობს დენისმა ითამაშოს.

    აი იმას ვინც იძახის რო დემბელემ პასი არ იცის სემედუ მარტო სირბილია და მალკომის და დემბოს მაგივრად დენისმა უნდა ითამაშოს უნდა დასვა და მთელი ცხოვრება ინდურ სერიალებს უნდა აყურებინოს კაცმა

    ფაიზახს ბაზრობ:დდ

    2
    გასულია

    14 - 6 დეკემბერი 2018 15:06

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    😂😂😂 დემბელეს დორტმუნდში გაკეთებული ასისტების იმედზე გინდა გუნდი რომ დატოვოო? რომელი გყავს გუნდში ბოლო პასის გამკეთებელი არტური ვიდალი ბუსკეცი (ბუსის კი შეუძლია მაგრამ არა იმ რაოდენობით რაც საჭიროა, ამასთანავე სხვა საქმითაა დაკავებული და არც მოეთხოვება ასისტები) თუ ვიინ? რაკიტიჩი ერთია ვისაც ეს საქმე შეუძლია, მეორე კიდე რობერტო... სემედუმ სირბილის მეტი არაფერი იცის, დემბელე ფაფხურაა, ბურთის კარგვას თუ გამოასწორებს გამოვა რაღაც, ჩაწოდება იცის მაგრამ რასაც ქვია პასის კულტურა იმისგან ძაან შორსაა, მესის პასებს ვერ მოვთხოვ მაგრამ მონდომება და საქმისადმი სერიოზულად მიდგომა მოეთხოვება.. დენისმა უნდა მიიღოს მეტი დრო, მარცხნივ დემბელეს და მალკომის თამაშს ჯობს დენისმა ითამაშოს.

    აი იმას ვინც იძახის რო დემბელემ პასი არ იცის სემედუ მარტო სირბილია და მალკომის და დემბოს მაგივრად დენისმა უნდა ითამაშოს უნდა დასვა და მთელი ცხოვრება ინდურ სერიალებს უნდა აყურებინოს კაცმა

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    13 - 6 დეკემბერი 2018 15:03

    ციტატა: Davit..
    ყველას ხავის და ინიესტასნაირი ფეხბურთელი უნდა რო იყოს ბარსელონაში იმიტომაც ვერ აფასებენ ამას..

    ეს დედა მიცენზურებული ვინმე ამბობს რო გინდა თუ არა ხავის დონეზე უნდა ითამაშოს რაკიტიჩმაო? უბრალოდ გვინდა რო ის ფუნქციები აკეთოს რაც მაგ პოზიციაზე მყოფ ფეხბურთელს მოეთხოვება ხავის დონეზე აკეთეო მაგას არავინ ეუბნება უბრალოდ გვინდა რობურთი დაიჭიროს ცენტრში პასები გაანაწილოს თამაშის ტემპი და რიტმი აკონნტროლოს დაცვიდანშეტევაში ბურთი ამოიტანოს მეტოქის პრესინგზე არ დაიკარგოს რომელს აკეთებს ამ ჩამონათვალიდან რაკიტიჩი?

    ციტატა: Jemo-barca
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    😂😂😂 დემბელეს დორტმუნდში გაკეთებული ასისტების იმედზე გინდა გუნდი რომ დატოვოო? რომელი გყავს გუნდში ბოლო პასის გამკეთებელი არტური ვიდალი ბუსკეცი (ბუსის კი შეუძლია მაგრამ არა იმ რაოდენობით რაც საჭიროა, ამასთანავე სხვა საქმითაა დაკავებული და არც მოეთხოვება ასისტები) თუ ვიინ? რაკიტიჩი ერთია ვისაც ეს საქმე შეუძლია, მეორე კიდე რობერტო... სემედუმ სირბილის მეტი არაფერი იცის, დემბელე ფაფხურაა, ბურთის კარგვას თუ გამოასწორებს გამოვა რაღაც, ჩაწოდება იცის მაგრამ რასაც ქვია პასის კულტურა იმისგან ძაან შორსაა, მესის პასებს ვერ მოვთხოვ მაგრამ მონდომება და საქმისადმი სერიოზულად მიდგომა მოეთხოვება.. დენისმა უნდა მიიღოს მეტი დრო, მარცხნივ დემბელეს და მალკომის თამაშს ჯობს დენისმა ითამაშოს.

    ხო აი სულ რაკიტიჩი ატანინებს სუარესს და მესის გოლებს რაა
    ციტატა: Jemo-barca
    რაკიტიჩზე ვინც ამბობს რო მძორია და არ ვარგა ის თუ ვაფშე ფეხბურთის საიმში იყოს

    კაი ძმა შენ ხარ პროფესორი

    რაკიტიჩი ერთერთი შეუცვლელი ფიგურაა ძმა ნუთუ მართლა ვერ ხედავთ რა სამუშაოს ასრულებს მინდორზე თუ გოლები ვისაც გააქვს იმას ხედავთ მარტო

    მე მხოლოდ იმას ვხედავ რაც ევალება და ვერ აკეთებს მაგის შავი სამუშაო და მარტო დაცვას მიხმარება არავის ჭირდება

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    12 - 6 დეკემბერი 2018 14:59

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    😂😂😂 დემბელეს დორტმუნდში გაკეთებული ასისტების იმედზე გინდა გუნდი რომ დატოვოო? რომელი გყავს გუნდში ბოლო პასის გამკეთებელი არტური ვიდალი ბუსკეცი (ბუსის კი შეუძლია მაგრამ არა იმ რაოდენობით რაც საჭიროა, ამასთანავე სხვა საქმითაა დაკავებული და არც მოეთხოვება ასისტები) თუ ვიინ? რაკიტიჩი ერთია ვისაც ეს საქმე შეუძლია, მეორე კიდე რობერტო... სემედუმ სირბილის მეტი არაფერი იცის, დემბელე ფაფხურაა, ბურთის კარგვას თუ გამოასწორებს გამოვა რაღაც, ჩაწოდება იცის მაგრამ რასაც ქვია პასის კულტურა იმისგან ძაან შორსაა, მესის პასებს ვერ მოვთხოვ მაგრამ მონდომება და საქმისადმი სერიოზულად მიდგომა მოეთხოვება.. დენისმა უნდა მიიღოს მეტი დრო, მარცხნივ დემბელეს და მალკომის თამაშს ჯობს დენისმა ითამაშოს.

    ხო აი სულ რაკიტიჩი ატანინებს სუარესს და მესის გოლებს რაა
    ციტატა: Jemo-barca
    რაკიტიჩზე ვინც ამბობს რო მძორია და არ ვარგა ის თუ ვაფშე ფეხბურთის საიმში იყოს

    კაი ძმა შენ ხარ პროფესორი

    რაკიტიჩი ერთერთი შეუცვლელი ფიგურაა ძმა ნუთუ მართლა ვერ ხედავთ რა სამუშაოს ასრულებს მინდორზე თუ გოლები ვისაც გააქვს იმას ხედავთ მარტო

    1
    გასულია

    11 - 6 დეკემბერი 2018 14:57

    ყველას ხავის და ინიესტასნაირი ფეხბურთელი უნდა რო იყოს ბარსელონაში იმიტომაც ვერ აფასებენ ამას..

    2
    გასულია

    10 - 6 დეკემბერი 2018 14:55

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    😂😂😂 დემბელეს დორტმუნდში გაკეთებული ასისტების იმედზე გინდა გუნდი რომ დატოვოო? რომელი გყავს გუნდში ბოლო პასის გამკეთებელი არტური ვიდალი ბუსკეცი (ბუსის კი შეუძლია მაგრამ არა იმ რაოდენობით რაც საჭიროა, ამასთანავე სხვა საქმითაა დაკავებული და არც მოეთხოვება ასისტები) თუ ვიინ? რაკიტიჩი ერთია ვისაც ეს საქმე შეუძლია, მეორე კიდე რობერტო... სემედუმ სირბილის მეტი არაფერი იცის, დემბელე ფაფხურაა, ბურთის კარგვას თუ გამოასწორებს გამოვა რაღაც, ჩაწოდება იცის მაგრამ რასაც ქვია პასის კულტურა იმისგან ძაან შორსაა, მესის პასებს ვერ მოვთხოვ მაგრამ მონდომება და საქმისადმი სერიოზულად მიდგომა მოეთხოვება.. დენისმა უნდა მიიღოს მეტი დრო, მარცხნივ დემბელეს და მალკომის თამაშს ჯობს დენისმა ითამაშოს.

    ხო აი სულ რაკიტიჩი ატანინებს სუარესს და მესის გოლებს რაა
    ციტატა: Jemo-barca
    რაკიტიჩზე ვინც ამბობს რო მძორია და არ ვარგა ის თუ ვაფშე ფეხბურთის საიმში იყოს

    კაი ძმა შენ ხარ პროფესორი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    9 - 6 დეკემბერი 2018 14:53

    რაკიტიჩზე ვინც ამბობს რო მძორია და არ ვარგა ის თუ ვაფშე ფეხბურთის საიმში იყოს

    4
    გასულია

    8 - 6 დეკემბერი 2018 14:05

    რანაირად ითამაშა 90 წუთი როცა მეორე ტაიმის დასაწყისში ბუსკეცმა შეცვალა როდის წაეთრევა ეს ქერასლე ბარსადან როდის მძორი და ტორმუზია მასტი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued