რაბიოს მხოლოდ "ბარსელონაში" თამაში სურს

  • 19-07-2018, 10:24
  • რაბიოს მხოლოდ "ბარსელონაში" თამაში სურს

    "პარი სენ-ჟერმენის" ნახევარმცველმა, ადრიან რაბიომ, ფრანგულ კლუბთან კონტრაქტის გახანგრძლივებაზე უარი განაცხადა. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

    23 წლის ფეხბურთელს პარიზულ კლუბთან კონტრაქტი მომდევნო ზაფხულამდე აკავშირებს. პსჟ მასთან ახალი ხელშეკრულების გაფორმებას ცდილობდა, მაგრამ მიზანს ვერ მიაღწია. კატალონიური პრესის ცნობით, ამის მიზეზი ისაა, რომ რაბიოს კარიერის მხოლოდ "ბარსელონაში" გაგრძელება სურს.

    "ბარსა" კი რაბიოსა და "პარი სენ-ჟერმენის" პრეზიდენტის, ნასერ ალ ხელაიფისთან შეხვედრას ელის, რომელიც მიმდინარე კვირაში უნდა გაიმართოს.

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    22 - 19 ივლისი 2018 15:28

    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Giorgi Chubinidze
    Nu ravi yvelas tavis azri aqvs.me piradad nanaxi maqvs rabios tamashebi momwons da mgonia ro daakvdeba barsas tan tviton unda dzaan tan iaficaa da situaciac xels gviwyobs.

    Magram zogd sheidzleba ar moswondes veravis verafers daushli da kamats azri ar aqvs mito.yvelas tavis azri aqvs da am azrs pativi unda vcet.

    მართალი ხარ ძმა ათას პროცენტიანი ოქროს სიტყვებია

    რა თქმა უნდა, კამათი სულაც არ ნიშნავს ერთმანეთის უპატივცემულობას. პირიქით აუცილებელია კამათი. მე იმას არ ვამბობ რომ რაბიო არ გამოგვადგება. პირიქით ძაან გამოგვადგება მაგრამ იმ ფორმით რა ფორმითაც რაბიო გამოგვადგება თვითონ არ ინდომებს. მე პირადად ნახევარდაცვაში პოგბაც მირჩევნია და კანტეც. ბურთის ატანაზე ამახვილებ ყურადღებას, არც შევადარება ამ კომპონენტში რაბიოს იგივე პოგბას და კანტეს. ასე რომ ყოფილიყო დამერწმუნე ნაკრების ძირითადში რაბიო იქნებოდა და არა პოგბა და კანტე. უფრო პოგბა მყავს მხედველობაში. კიდევ ერთხელ ვამბობ რომ რაბიო ახალგაზრდა რაკიტიჩი უფროა ვიდრეა ხავი და ინიესტა

    0
    გასულია

    21 - 19 ივლისი 2018 14:43

    Nu ravi yvelas tavis azri aqvs.me piradad nanaxi maqvs rabios tamashebi momwons da mgonia ro daakvdeba barsas tan tviton unda dzaan tan iaficaa da situaciac xels gviwyobs.

    Magram zogd sheidzleba ar moswondes veravis verafers daushli da kamats azri ar aqvs mito.yvelas tavis azri aqvs da am azrs pativi unda vcet.

    0
    გასულია

    20 - 19 ივლისი 2018 14:32

    ციტატა: basa7
    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Berlinetta♥
    ამ ჭორების მიუხედავად აბიდალუ ჩუმად მუშაობს მეგა ტრანსფერზეო... ვნახოთ რა იქნება, მთავარია ჩელსი მტკიცედ ითხოვს 80 მილიონს და ვილიანი ირიცხე ა ნელნელა

    მასე მგონია მეც რადგან ბარსამ ვისაც ხელი დაადო ყველა გახდა თუ ღირდა ასი გახადეს სამასი ამიტო ეს ყველაფერი ყურადღების გადატანის ვარიანტია და ერთ მეგა ტრანსფერს შემოგვთავაზებენ ჩუმად მოაყომარებენ როცა გაიგებენ უყკვე გვიანი იკნება რო რამე გაიჩალიჩონ პსჟზაციებმა ბართომეუ არც ისე დებილია მართლა რო შტერი იყოს და დებილინ როგორსაც ვეძახით იკ ჩვენ ვიკნებოდით პოსტზე და არა მან მაშინ ..გეთანხმები ბერლინეტა და ერთსაც დავამატებ გახსოვ შარშან ერთხელ ითკვა სემედოზე და მერე სულ ყველა ლაპარაკობდა ბელერინი მოვაო ბელერინმა ბარსაში სახლი იყიდაო იკ ოჯახი ყავსო და გადაცყვეტილია მაგის მოსვლაო ნუ აჩრელებული იყო ჟურნალ გაზეთები და ბაც და ჩადის ბარსა პორტუგალიაში და იმავე დღესვე სემედოს იფორმებს ეგრე მოხდება ეხლაც და იმედია ერთ ტოპ ნახევარმცველს მოიყვანენ ოღონდ ეს რაბიო და ვილიანი არ იყოს ამხელა თანხის გადაყრა ვილიანში ხო გგადაყრა ნამეტანია ჩელსის ბაკაიოკო ყავს აგერ ჟორჟინიოც დაიმატეს და აზარი და კურტუა თუ ცავიდა კანტეს გამშვები არარიან მარა თვვითონ კანტემ უნდა ივარგოს თუ უნდა რამეს მიაღციოს ნუ ვნახოთ ერთი მეგა ნახევარმცველი გვინდა და რა გამოსაცდელი კოლბა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: Guro messi
    აქ ერთი წერდა რა უნდა აკეთოს რაბიომ ბარსელონაშიო.რაბიო არის ცენტტალური ნახ.მცველი რომელიც მოედნის ცენტრში შეუწყვილდება კოუტინიოს.დაცვაში კი საყრდენ ზონას გაამაგრებს ბუსკეცთან ერთად.რაბიო არის მაგარი მუშა ფეხბურთელი.ბრწყინვალეა ფიზიკურ ორთაბრძოლებში და ჩაჭრებში.აქვს მაგარი მოედნის ხედვა,ზუსტი გრძელი და მოკლე პასები კარგი დრიბლინგი და მარცხენათი მაგრად ურტყამს.მისი დამატებით მაგრად იხეირებს გუნდი.კონტრშეტევებზე ვეღარ წამოვა მეტოქე ეგ და ბუსი მყისვე შეაჩერებენ.აი ესაა რაბიო.თან 23 წლისაა და ჯერ კიდე განვითარდება.მგონია ჩვენ სტილშიც ჩაჯდება და არაა ეგ ბიჭი გასაშვები

    მაგას ვერ შეაგნებინებ ზოგიერთებს მაინც და მაინც 200 მილიონიანი უნდა იყოს იგროკი და გაპიარებული რო ეგ გამოადგეს ბარცელონას. პსჟ რომ ყავს ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი და სიტის რას შვებიან ლიგაზე?

    რაბიოს კარგი თვისებები ყველამ ვიცით მაგრამ რაბიოს კრეატივი აქ ნული და არის სტანდარტული მუშა ნახევარმცველი. ჩვენ კი ყველა იმ თვისებასთან ერთად რაც რაბიოს აქ გვჭირდება შემქნელი ნახევარმცველი რომელსაც შეეძლება ტემპის კონტროლი, ბურთის დაჭერა, სივრცეების განთავისუფლება სხვებისთვის და ეს რომელი აქ რაბიოს? ვიმეორებ სატანდარტული მუშა უმაღლესი კლასის ნახევარმცველია. მაგრამ ის ახლად მოყვანილი არტურიც კი უფრო მეტის მომცემი იქნება მგონია ვიდრე რაბიო. გადასარევი იქნება რაბიო 4-2-3-1 ში მაგრამ 4 3 3 ში ნულია. კიდევ თუ ეს კოუტინიო წინ წაწიეს უკან ვის იმედზე ვართ მაშინ, შეტევების ორგანიზება მაქ მხედველობაში. ძალიანაც მომხრე ვარ რომ გვყავდეს რაბიო გუნდში მაგრამ იმ ფორმით რა ფორმითაც რაბიოს უნდა ეგრე ვერ მოხდება და რაბიო ძირითადის წევრი ვერ გახდება.

    მაგას რო მიხვდეს ბევრი ეეეჰ რო კითხო რაბიოა რაცაა ძაან კარგია მაგრამ ამ ეტაპზე რაც გვჩირდება ზუსტად ის არ აკვს და დანარჩენი ასი პროცენტით გასაგებად აღნიშნე აგერვე

    მშვენიერია რაბიო როცა გყავს ზამენაში მაგრამ აუნდა რაბიოს ზამენაში ყოფნა? ესაა მთავარი . რაბიო რეალურად რომ შეხედო არის ახალგაზრდა რაკიტიჩი ბევრად უფრო კარგი დაცვიტი ფუნქციებით და შეიძლება შეტევაში ცოტა უფრო აგრესიული რაც ძალიან კარგია მაგრამ საქმეც მაგაშია რომ რაკიტიჩი კი არ გვინდა გვინდა ხავი და ინიესტა. ხავიც და ინიესტაც ბევრად უფრო მეტი დევს იგივე არტურში და დე იონგში ვიდრე რაბიოში და თუ გინდათ იგივე კანტეში, ვილიანი ეგრევე გამოსარიცხია თუნდაც იმიტომ რომ როცა კოუტინიო გვყავს ვილიანი არ გვჭირდება, ასაკი სხვა საკითხია კიდევ. პოგბას უპირატესობა ისაა რომ მართალია არც ხავის გავს და არც ინიესტას მაგრამ პოგბაა და ამით უველაფერია ნათქვამი რაც აგერ მსოფლიოზე გამოჩნდა გადასარევად, თან მისი ხასიათის მიუხედავად ნამდვილი ლიდერია რაც ასე აკლია ბარსას პუიოლის მერე. რაც შეეხება კანტეს ეს სულ სხვა გაქანების ფეხბურთელია. ამ ეტაპზე თავისუფლად შეძლებს ხავის პოზიციის დაკავებას, შეიძლება ორგანიზებაში ვერ იყოს ისეთი კარგი მაგრამ თუ ბარსასთან თამაშებს გავიხსენებთ, მის დრიბლინგებს და პასებს აშკარად აქ პოტენციალი რომ ის სიცარიელე ამოავსოს კარგად. პლიუს ნუ დაგავიწყდებათ რომ ჯერ 27 წლისაა, ბუსკეტსი 30 ისაა და სამ წელიწადს გაქაჩავს თუ არა არავინ იცის იმიტომ რომ დიდი ფიზიკური მონაცემებით ვერ დაიკვეხნის კანტესგან განსხვავებით, ნუ ტვინი რაც აქ კი ვიცით და ამის ხარჯზე შეიძლება დიდხანსაც ითამაშოს. მოკლედ ჩემი აზრით პირველ რიგში დე იონგის სიტუაცია უნდა მოგვარდეს, ან წელს და ან მომავალ წელს გადმოსვლაზე. მერე უნდა იყოს პრიორიტეტი ან კანტე და ან პოგბა, მერე კი რაბიო და ბოლოს ტიაგო

    ციტატა: Giorgi Chubinidze
    Rabios kreativi ar aqoo chemi barsa psg 4 0 ro morcha vis qonda aba kreativi?
    Da saeetodac tu psgs naxevardacvashi rabios ar aq kreativi mashin vis miaq burti shetevamde da vi aq kreativi??veratis?? Tu cocxal mkvdar di marias? burts ro vegar igebs ukve wesierad

    ბარსას ოთხით ნოლი რო რაბიოს თამაშის დამსახურება გახსოვს და დი მარია ცოცხალ მკვდარი ხო არ აჯობებს რომ გადახედო მაგ თამაშს ისევ?


    Gadaxedili da nayurebic maq bevrjer da mag tamashshi raxan goli gaitana dimariam ar nishnavs ro vinmeze uket itamasha eg tamashi barsam waago naxevardacvit rashic merwmune rabios wvlili ufro didi iyo vidre dimariasi dimariamde burti xo unda mietana vinmes miutanes idealurad da tavdamsxmelis movaleboc egaa kargad ro mogitanen burts unda gaitano eg gaaketa dimariam.

    0
    გასულია

    19 - 19 ივლისი 2018 13:40

    მოიყვანონ ეს კაცი სულით კულე და გულით კატალონიელია

    0
    გასულია

    18 - 19 ივლისი 2018 13:37

    ციტატა: philippe coutinho....
    შენ თავად რამდენი ცლის ხარ დაგენიძლავები რო შენზე უფროსი ვარ

    ამ თვეში 12 ის ვხვდები innocent

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    17 - 19 ივლისი 2018 13:25

    ტალანტი არ აქვს თქო სადმე დავწერე? ან უნიჭოა თქო? უბრალოდ არარის ეგ ფეხბურთელი ბარცასთვის ზედ გამოჭრილი თან ზედმეტად გაპიარებულია თავის შესაძლებლობებთან შედარებით. დე იონი, კლიუვერტი და რაბიოც მიმაჩნია ბარცელონას სტილი ელემენტარულად პირველი ორი აიაქსის სკოლის აღზდილია )))) მე ჩემი აზრი მაქ შენ შენი. აზრი არ აქვს ამ კამათს მაგრამ ამიერიდან იცოდე რო ადამიანს თუ განსხვავებული აზრი აქვს ეგრევე მას ფეხბურთის უცოდინრობას ნუ აბრალებ მესმის ასაკითაც პატარა ხარ შენი კომენტარებიდან გამომდინარე 14-15 წლის იქნები ხოლო ასაკის და გამოუცდელობის გამო ვერ ხვდები რო შეურაწყოფას მაყენებ და მეუბნები ფეხბურთის უცოდინარი ხარო :)))))

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    16 - 19 ივლისი 2018 12:58

    როგორ მახსოვს ანდრე გომეშზეც იგივე კომენტარები 2 წლის უკან :)).ბარსა სპეციფიური გუნდია და პსჟ-ს კარგი ფეხბურთელი შეიძლება სულ დაიკარგოს ბარსაში და გრემიოს არტურმა გაქაჩოს. ამიტო ნუ გამოგაქვთ წინასწარ დასკვნები.

    0
    გასულია

    15 - 19 ივლისი 2018 12:47

    ფეხბურთის ცოდნაზე რატო მელაპარაკები ვერ გავიგე ჯერ ერთი კანტე გაპიარებულია თქო სად ვთქვი? კანდე არის იდეალური ბარცელონასთვის მაგრამ ჩელსი არ გამოუშვებს ხოლო რაც შეეხება პოგბას ზუსტადაც გაპიარებული 200 მილიონიანი იგროკია კიდევ ერთხელ ვიძახი ბარცელონასთვის მშვენიერია რაბიო მაგრამ უმთავრესი ამოცანა უნდა იყოს დე იონგი რომელიც 2 წელში საერთოდ უცვლელი წევრი იქნება ბარცელონასი აუცილებლად არის მოსაყვანი ეგ ორი ფეხბურთელი მომავალ წელს კიდე ვინგერი რომელიც ძალიან დაგვჭირდება სუარეზის წასვლის შემდეგ მესსი დადგება ფორვარდად და დაგვჭირდება კლუივერტი რომელიც უნიჭიერესია და რაც მთავარია დე იონგთან, რაბიოსთან ერთად ბარცას ფანია სულს და გულს დადებენ თამაშებზე )))))))

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    14 - 19 ივლისი 2018 12:34

    კი ბატონო გადასარევად ითამაშა ის თამაში რაბიომ ბარსასთან, 4 0 რო მოიგეს მარა მის მერე სად წავიდა. ან როგორ ფიქრობთ , კარგი ემერი დებილია ზამენაზე რო ეჯდა, ტუხელი საერთოდ არ მოიზრებს, ეხლა არ მითხრათ რომ ტუხელიც დებილია, დეშამს არ მიყავს საერთოდ. როგორ წარმოგიდგენით ფეხბურთელი რომელიც პსჟ ში ვერ იმკვიდრებს თავს სასტარტოში ბარსას დონეს დააკმაყოფილებს?

    კი კარგი ბიჭია და მეც მივესალმები მის მოსვლა მაგრამ იმ სიცარიელას რაც ახლა ბარსას ნახევარდაცვაში აქვს რაბიო ნამდვილად ვერ ამოავსებს.

    0
    გასულია

    13 - 19 ივლისი 2018 12:22

    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Berlinetta♥
    ამ ჭორების მიუხედავად აბიდალუ ჩუმად მუშაობს მეგა ტრანსფერზეო... ვნახოთ რა იქნება, მთავარია ჩელსი მტკიცედ ითხოვს 80 მილიონს და ვილიანი ირიცხე ა ნელნელა

    მასე მგონია მეც რადგან ბარსამ ვისაც ხელი დაადო ყველა გახდა თუ ღირდა ასი გახადეს სამასი ამიტო ეს ყველაფერი ყურადღების გადატანის ვარიანტია და ერთ მეგა ტრანსფერს შემოგვთავაზებენ ჩუმად მოაყომარებენ როცა გაიგებენ უყკვე გვიანი იკნება რო რამე გაიჩალიჩონ პსჟზაციებმა ბართომეუ არც ისე დებილია მართლა რო შტერი იყოს და დებილინ როგორსაც ვეძახით იკ ჩვენ ვიკნებოდით პოსტზე და არა მან მაშინ ..გეთანხმები ბერლინეტა და ერთსაც დავამატებ გახსოვ შარშან ერთხელ ითკვა სემედოზე და მერე სულ ყველა ლაპარაკობდა ბელერინი მოვაო ბელერინმა ბარსაში სახლი იყიდაო იკ ოჯახი ყავსო და გადაცყვეტილია მაგის მოსვლაო ნუ აჩრელებული იყო ჟურნალ გაზეთები და ბაც და ჩადის ბარსა პორტუგალიაში და იმავე დღესვე სემედოს იფორმებს ეგრე მოხდება ეხლაც და იმედია ერთ ტოპ ნახევარმცველს მოიყვანენ ოღონდ ეს რაბიო და ვილიანი არ იყოს ამხელა თანხის გადაყრა ვილიანში ხო გგადაყრა ნამეტანია ჩელსის ბაკაიოკო ყავს აგერ ჟორჟინიოც დაიმატეს და აზარი და კურტუა თუ ცავიდა კანტეს გამშვები არარიან მარა თვვითონ კანტემ უნდა ივარგოს თუ უნდა რამეს მიაღციოს ნუ ვნახოთ ერთი მეგა ნახევარმცველი გვინდა და რა გამოსაცდელი კოლბა

    ციტატა: basa7
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: Guro messi
    აქ ერთი წერდა რა უნდა აკეთოს რაბიომ ბარსელონაშიო.რაბიო არის ცენტტალური ნახ.მცველი რომელიც მოედნის ცენტრში შეუწყვილდება კოუტინიოს.დაცვაში კი საყრდენ ზონას გაამაგრებს ბუსკეცთან ერთად.რაბიო არის მაგარი მუშა ფეხბურთელი.ბრწყინვალეა ფიზიკურ ორთაბრძოლებში და ჩაჭრებში.აქვს მაგარი მოედნის ხედვა,ზუსტი გრძელი და მოკლე პასები კარგი დრიბლინგი და მარცხენათი მაგრად ურტყამს.მისი დამატებით მაგრად იხეირებს გუნდი.კონტრშეტევებზე ვეღარ წამოვა მეტოქე ეგ და ბუსი მყისვე შეაჩერებენ.აი ესაა რაბიო.თან 23 წლისაა და ჯერ კიდე განვითარდება.მგონია ჩვენ სტილშიც ჩაჯდება და არაა ეგ ბიჭი გასაშვები

    მაგას ვერ შეაგნებინებ ზოგიერთებს მაინც და მაინც 200 მილიონიანი უნდა იყოს იგროკი და გაპიარებული რო ეგ გამოადგეს ბარცელონას. პსჟ რომ ყავს ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი და სიტის რას შვებიან ლიგაზე?

    რაბიოს კარგი თვისებები ყველამ ვიცით მაგრამ რაბიოს კრეატივი აქ ნული და არის სტანდარტული მუშა ნახევარმცველი. ჩვენ კი ყველა იმ თვისებასთან ერთად რაც რაბიოს აქ გვჭირდება შემქნელი ნახევარმცველი რომელსაც შეეძლება ტემპის კონტროლი, ბურთის დაჭერა, სივრცეების განთავისუფლება სხვებისთვის და ეს რომელი აქ რაბიოს? ვიმეორებ სატანდარტული მუშა უმაღლესი კლასის ნახევარმცველია. მაგრამ ის ახლად მოყვანილი არტურიც კი უფრო მეტის მომცემი იქნება მგონია ვიდრე რაბიო. გადასარევი იქნება რაბიო 4-2-3-1 ში მაგრამ 4 3 3 ში ნულია. კიდევ თუ ეს კოუტინიო წინ წაწიეს უკან ვის იმედზე ვართ მაშინ, შეტევების ორგანიზება მაქ მხედველობაში. ძალიანაც მომხრე ვარ რომ გვყავდეს რაბიო გუნდში მაგრამ იმ ფორმით რა ფორმითაც რაბიოს უნდა ეგრე ვერ მოხდება და რაბიო ძირითადის წევრი ვერ გახდება.

    მაგას რო მიხვდეს ბევრი ეეეჰ რო კითხო რაბიოა რაცაა ძაან კარგია მაგრამ ამ ეტაპზე რაც გვჩირდება ზუსტად ის არ აკვს და დანარჩენი ასი პროცენტით გასაგებად აღნიშნე აგერვე

    მშვენიერია რაბიო როცა გყავს ზამენაში მაგრამ აუნდა რაბიოს ზამენაში ყოფნა? ესაა მთავარი . რაბიო რეალურად რომ შეხედო არის ახალგაზრდა რაკიტიჩი ბევრად უფრო კარგი დაცვიტი ფუნქციებით და შეიძლება შეტევაში ცოტა უფრო აგრესიული რაც ძალიან კარგია მაგრამ საქმეც მაგაშია რომ რაკიტიჩი კი არ გვინდა გვინდა ხავი და ინიესტა. ხავიც და ინიესტაც ბევრად უფრო მეტი დევს იგივე არტურში და დე იონგში ვიდრე რაბიოში და თუ გინდათ იგივე კანტეში, ვილიანი ეგრევე გამოსარიცხია თუნდაც იმიტომ რომ როცა კოუტინიო გვყავს ვილიანი არ გვჭირდება, ასაკი სხვა საკითხია კიდევ. პოგბას უპირატესობა ისაა რომ მართალია არც ხავის გავს და არც ინიესტას მაგრამ პოგბაა და ამით უველაფერია ნათქვამი რაც აგერ მსოფლიოზე გამოჩნდა გადასარევად, თან მისი ხასიათის მიუხედავად ნამდვილი ლიდერია რაც ასე აკლია ბარსას პუიოლის მერე. რაც შეეხება კანტეს ეს სულ სხვა გაქანების ფეხბურთელია. ამ ეტაპზე თავისუფლად შეძლებს ხავის პოზიციის დაკავებას, შეიძლება ორგანიზებაში ვერ იყოს ისეთი კარგი მაგრამ თუ ბარსასთან თამაშებს გავიხსენებთ, მის დრიბლინგებს და პასებს აშკარად აქ პოტენციალი რომ ის სიცარიელე ამოავსოს კარგად. პლიუს ნუ დაგავიწყდებათ რომ ჯერ 27 წლისაა, ბუსკეტსი 30 ისაა და სამ წელიწადს გაქაჩავს თუ არა არავინ იცის იმიტომ რომ დიდი ფიზიკური მონაცემებით ვერ დაიკვეხნის კანტესგან განსხვავებით, ნუ ტვინი რაც აქ კი ვიცით და ამის ხარჯზე შეიძლება დიდხანსაც ითამაშოს. მოკლედ ჩემი აზრით პირველ რიგში დე იონგის სიტუაცია უნდა მოგვარდეს, ან წელს და ან მომავალ წელს გადმოსვლაზე. მერე უნდა იყოს პრიორიტეტი ან კანტე და ან პოგბა, მერე კი რაბიო და ბოლოს ტიაგო

    ციტატა: Giorgi Chubinidze
    Rabios kreativi ar aqoo chemi barsa psg 4 0 ro morcha vis qonda aba kreativi?
    Da saeetodac tu psgs naxevardacvashi rabios ar aq kreativi mashin vis miaq burti shetevamde da vi aq kreativi??veratis?? Tu cocxal mkvdar di marias? burts ro vegar igebs ukve wesierad

    ბარსას ოთხით ნოლი რო რაბიოს თამაშის დამსახურება გახსოვს და დი მარია ცოცხალ მკვდარი ხო არ აჯობებს რომ გადახედო მაგ თამაშს ისევ?

    0
    გასულია

    12 - 19 ივლისი 2018 12:12

    Rabios kreativi ar aqoo chemi barsa psg 4 0 ro morcha vis qonda aba kreativi?
    Da saeetodac tu psgs naxevardacvashi rabios ar aq kreativi mashin vis miaq burti shetevamde da vi aq kreativi??veratis?? Tu cocxal mkvdar di marias? burts ro vegar igebs ukve wesierad

    0
    გასულია

    11 - 19 ივლისი 2018 11:56

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: Guro messi
    აქ ერთი წერდა რა უნდა აკეთოს რაბიომ ბარსელონაშიო.რაბიო არის ცენტტალური ნახ.მცველი რომელიც მოედნის ცენტრში შეუწყვილდება კოუტინიოს.დაცვაში კი საყრდენ ზონას გაამაგრებს ბუსკეცთან ერთად.რაბიო არის მაგარი მუშა ფეხბურთელი.ბრწყინვალეა ფიზიკურ ორთაბრძოლებში და ჩაჭრებში.აქვს მაგარი მოედნის ხედვა,ზუსტი გრძელი და მოკლე პასები კარგი დრიბლინგი და მარცხენათი მაგრად ურტყამს.მისი დამატებით მაგრად იხეირებს გუნდი.კონტრშეტევებზე ვეღარ წამოვა მეტოქე ეგ და ბუსი მყისვე შეაჩერებენ.აი ესაა რაბიო.თან 23 წლისაა და ჯერ კიდე განვითარდება.მგონია ჩვენ სტილშიც ჩაჯდება და არაა ეგ ბიჭი გასაშვები

    მაგას ვერ შეაგნებინებ ზოგიერთებს მაინც და მაინც 200 მილიონიანი უნდა იყოს იგროკი და გაპიარებული რო ეგ გამოადგეს ბარცელონას. პსჟ რომ ყავს ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი და სიტის რას შვებიან ლიგაზე?

    რაბიოს კარგი თვისებები ყველამ ვიცით მაგრამ რაბიოს კრეატივი აქ ნული და არის სტანდარტული მუშა ნახევარმცველი. ჩვენ კი ყველა იმ თვისებასთან ერთად რაც რაბიოს აქ გვჭირდება შემქნელი ნახევარმცველი რომელსაც შეეძლება ტემპის კონტროლი, ბურთის დაჭერა, სივრცეების განთავისუფლება სხვებისთვის და ეს რომელი აქ რაბიოს? ვიმეორებ სატანდარტული მუშა უმაღლესი კლასის ნახევარმცველია. მაგრამ ის ახლად მოყვანილი არტურიც კი უფრო მეტის მომცემი იქნება მგონია ვიდრე რაბიო. გადასარევი იქნება რაბიო 4-2-3-1 ში მაგრამ 4 3 3 ში ნულია. კიდევ თუ ეს კოუტინიო წინ წაწიეს უკან ვის იმედზე ვართ მაშინ, შეტევების ორგანიზება მაქ მხედველობაში. ძალიანაც მომხრე ვარ რომ გვყავდეს რაბიო გუნდში მაგრამ იმ ფორმით რა ფორმითაც რაბიოს უნდა ეგრე ვერ მოხდება და რაბიო ძირითადის წევრი ვერ გახდება.

    0
    გასულია

    10 - 19 ივლისი 2018 11:53

    არტურმა რომელი ნომერი აიღო

    0
    გასულია

    9 - 19 ივლისი 2018 11:47

    ციტატა: Guro messi
    აქ ერთი წერდა რა უნდა აკეთოს რაბიომ ბარსელონაშიო.რაბიო არის ცენტტალური ნახ.მცველი რომელიც მოედნის ცენტრში შეუწყვილდება კოუტინიოს.დაცვაში კი საყრდენ ზონას გაამაგრებს ბუსკეცთან ერთად.რაბიო არის მაგარი მუშა ფეხბურთელი.ბრწყინვალეა ფიზიკურ ორთაბრძოლებში და ჩაჭრებში.აქვს მაგარი მოედნის ხედვა,ზუსტი გრძელი და მოკლე პასები კარგი დრიბლინგი და მარცხენათი მაგრად ურტყამს.მისი დამატებით მაგრად იხეირებს გუნდი.კონტრშეტევებზე ვეღარ წამოვა მეტოქე ეგ და ბუსი მყისვე შეაჩერებენ.აი ესაა რაბიო.თან 23 წლისაა და ჯერ კიდე განვითარდება.მგონია ჩვენ სტილშიც ჩაჯდება და არაა ეგ ბიჭი გასაშვები

    მაგას ვერ შეაგნებინებ ზოგიერთებს მაინც და მაინც 200 მილიონიანი უნდა იყოს იგროკი და გაპიარებული რო ეგ გამოადგეს ბარცელონას. პსჟ რომ ყავს ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავი და სიტის რას შვებიან ლიგაზე?

    0
    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    8 - 19 ივლისი 2018 11:24

    აქ ერთი წერდა რა უნდა აკეთოს რაბიომ ბარსელონაშიო.რაბიო არის ცენტტალური ნახ.მცველი რომელიც მოედნის ცენტრში შეუწყვილდება კოუტინიოს.დაცვაში კი საყრდენ ზონას გაამაგრებს ბუსკეცთან ერთად.რაბიო არის მაგარი მუშა ფეხბურთელი.ბრწყინვალეა ფიზიკურ ორთაბრძოლებში და ჩაჭრებში.აქვს მაგარი მოედნის ხედვა,ზუსტი გრძელი და მოკლე პასები კარგი დრიბლინგი და მარცხენათი მაგრად ურტყამს.მისი დამატებით მაგრად იხეირებს გუნდი.კონტრშეტევებზე ვეღარ წამოვა მეტოქე ეგ და ბუსი მყისვე შეაჩერებენ.აი ესაა რაბიო.თან 23 წლისაა და ჯერ კიდე განვითარდება.მგონია ჩვენ სტილშიც ჩაჯდება და არაა ეგ ბიჭი გასაშვები

    0
    გასულია

    7 - 19 ივლისი 2018 11:22

    ციტატა: Berlinetta♥
    ამ ჭორების მიუხედავად აბიდალუ ჩუმად მუშაობს მეგა ტრანსფერზეო... ვნახოთ რა იქნება, მთავარია ჩელსი მტკიცედ ითხოვს 80 მილიონს და ვილიანი ირიცხე ა ნელნელა

    კანტეზეა საუბარი სავარაუდოდ. ეგ თუ მოხდა, დე იონგის ყიდვას ერთი წლით გადადებენ და რაბიოს არ იყიდიან. ღმერთმა ნუ ქნას ამ სუპერტრანსფეში რაბიოს გულისხმობდნენ

    0
    გასულია

    6 - 19 ივლისი 2018 11:16

    გუნდმა რამდენიც არუნდა ხარჯოს ტრანსფერებში და რამდენიც არ უნდა გაიქაჩოს თუ ფეხბურთელებს ფულით ან ძალით იჭერს ის ვერასოდეს გახდება გრანდი როგორიც ბარსელონა და რეალი არიან! ამათი დაჭერილი ფეხბურთელები არასოდეს მინახიან რონალდო რო რონალდოა და ნეიმარი ესენიც კი არ დაიჭირეს და ეს რაბიო მაგათთან რა შესადარებელია და რადღეში არიან

    0
    გასულია

    5 - 19 ივლისი 2018 11:11

    ამ ჭორების მიუხედავად აბიდალუ ჩუმად მუშაობს მეგა ტრანსფერზეო... ვნახოთ რა იქნება, მთავარია ჩელსი მტკიცედ ითხოვს 80 მილიონს და ვილიანი ირიცხე ა ნელნელა

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    4 - 19 ივლისი 2018 11:07

    რა გახდა ეს რაბიო, თუ არ უშვებენ შეიტენონ უკან, ესეც არ მყავდეს ვარსკლავი

    0
    გასულია

    3 - 19 ივლისი 2018 11:03

    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Real IsT
    ეს პსჟ რა დამპალი გუნდია რა,ჯერ წინა წელს ვერატის უნდოდა ბარსელონაში თამაში,არა და არ გამოუშვეს,ახლა რაბიოს უნდა წასვლა,მაგრამ არ უშვებენ.არ შეიძლება ასე,რათ გინდა ისეთი ფეხბურთელი,რომელსაც არ უნდა შენ გუნდში თამაში,მაგრამ ეს ხომ პსჟ-ა.

    ეგრე ვამბობდით ვერატიზეც უმოტივაციო იკნება არ ითამაებსო მარა იეთი კონტრაკტი და პირობები შეთავაზენ რო უმტივაციო კიარა მეტი ჟილკით თამაობს ესე იკნება ეხლაც და ეს მუნდოც ამ ძველ ძველ ინფორმაციებს რატო დებს ეს ხო ისედაც ცნობილი იყო რო რაბიოს უნდა ბარსა მარა პსჟ არ უშვებსო ხო ?

    რავიცი,რავიცი,არ იქცევა სწორად ეს პსჟ.

    0
    გასულია

    2 - 19 ივლისი 2018 11:03

    არ მევასება ეს მარა ზამენაზე წავა პროსტა იქიდან იმიტო მოდის რო სკამი არ უნდა და აქ ვერ გავიგე სასტავს პირდებიან თუ რა ხდება

    0
    გასულია

    1 - 19 ივლისი 2018 10:46

    ეს პსჟ რა დამპალი გუნდია რა,ჯერ წინა წელს ვერატის უნდოდა ბარსელონაში თამაში,არა და არ გამოუშვეს,ახლა რაბიოს უნდა წასვლა,მაგრამ არ უშვებენ.არ შეიძლება ასე,რათ გინდა ისეთი ფეხბურთელი,რომელსაც არ უნდა შენ გუნდში თამაში,მაგრამ ეს ხომ პსჟ-ა.

    0