სელტა-ბარსელონა 2:2

  • 17-04-2018, 12:00
  • სელტა-ბარსელონა 2:2

      სელტა (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
    ალვარესი, ვასი, რონკალია, ს.გომესი, კასტრო, მენდესი, ხოსაბედი, ლობოტკა, სისტო, მ.გომესი, ასპასი. ტერ შტეგენი, სემედუ, მინა, ვერმალენი, დინი, პაულინიო, გომეში, დენისი, კოუტინიო, დემბელე, ალკასერი.
    ბლანკო, ფონტასი, რადოია, ბოიე, მაზანი, მორი, კაბრალი. სილესენი, უმტიტი, ვიდალი, რობერტო, ალბა, სუარესი, მესი.
    ხუან კარლოს უნსუე. ერნესტო ვალვერდე.
    0-1 დემბელე 36, 1-1 კასტრო 45, 1-2 ალკასერი 64, 2-2 ასპასი 82.

    ხოსაბედი - რადოია 73

    სისტო - მორი 79

    მენდესი - ბოიე 85

    კოუტინიო - მესი 60

    გომეში - რობერტო 60

    დემბელე - ვიდალი 77

    ასპასი 56, ვასი 78, კასტრო 88.
    რობერტო 71.
    ბალაიდოსი.
    დავიდ ფერნანდეს ბორბალანი.
    მალიო, ერნანდესი. რაკიტიჩი.
    Silk სპორტი HD2, BarcamaniaSporTV.ws
    სტატისტიკა
    18 დარტყმა 14
    8 ზუსტი დარტყმა 6
    4 თამაშგარე 2
    6 კუთხური 4
    9 ჯარიმა 7
    3 გაფრთხილება 0
    0 გაძევება 1
    47% ბურთის ფლობა 53%

    თეგები: სელტა

    კომენტარები [ 255 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    255 - 18 აპრილი 2018 10:42

    მესისდა სუარესიზ გარეშე ბარსა არაფერია

    0
    გასულია

    254 - 18 აპრილი 2018 09:25

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Messiah
    მომენტებს მაინც ქმნიდა ის უბედური ... და ეს აზრზე არაა ვაბშე მწრთვნელობის ლიცენზიაზე როგორ არ ჩაიჭრა ? ამან უნდა გაწრთვნას პანათინაიკოსები და დინამოები....ბარსას მოშორდეს

    ნეიმარი იყო და მაგის ხარჯზე უფრო კარგი სანახავი გამოდიოდა ბარსას თამაში თორე რა იყო წინა 2 წელი :დ წლევანდელი თუ არ ჯობდეს წაუგებლად იგებენ ლა ლიგას :დდ წინა წელს ალავესებთან ბეტისტებთან დეპორტივოებთან და მალაგებთან აგებდნენ და სვარკას თამაშობდნენ და ახლა იგებენ მაინც :დდ ვალვერდე კიდე 10 წელია ლა ლიგაში მუშაობს და ტყუილად არავინ ამუშავებდა :დდ

    შარშანდელს მირჩევნია ეს წელი მარა 2015/16 ში მაგარ ფეხბურთს თამაშობდა ბარსა აპრილამდე :დდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=HnJp5ObL1VA
    გასულია

    253 - 18 აპრილი 2018 02:13

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა


    მართალია ... ართმევა არ იყო ინის საქმე... კოუ ძან ჩვეულებრივად ითამაშებს მის პოზიციაზე ... წინ გრიზმანი მესი დემბელე... ცენტრში ბუსკეტსი და ალკანტარა ... დაცვაში ალბა უმტიტი პიკე სემედო .. კარში შტეგენი ...

    და რაც მთავარია წესიერი მწრთვნელი !

    მაგას ვამბობ მეც თავისუფლად შეუძლია ინის პოზიციაზე თამაში და ინის შემცვლელადაც მოიყვანეს კიდეც უბრალოდ აქ ზოგი არ განიხილავს კოუს მაგ პოზიციაზე და ორ ტოპ ნახ მცველს ითხოვენ არადა რეალურად მარტო ხავის პოზიციაზე გვჭირდება კაცი ტიაგო ან საული და რაბიოც გამოდგება ამ სამიდან უნდა მოვიყვანოთ ერთ-ერთი

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა

    კოუ სანამ მესი იქნება მარცხენა მხარეს დარჩება შემტევად ალბათ ჩვენ გვინდა უკანაც რომ კარგად თამაშობს და ბურტსაც იჭერს...

    მესი რა შუაშია საერთოდ მაგ ლოგიკით ინიესტასვისაც ხელი უნდა შეეშალა და ინიც მარცხენა შემტევი უნდა ყოფილიყო აფსურდს რო ამბობ ხვდები? საერთოდ არ უშლის მესი კოუტინიოს ინის პოზიციაზე სათამაშოდ ხელს

    კაი არ ვაპრიებ პოლიმეკაში შესვლას სად ნახეთ კოუ ინის პიზიციაზეე ნაკრებში სად თამაშობს ცართეეთ და ნახეთ კოუ არის 10 ნომერი მორჩა ინი რაშუაშია მაშინ ანჩელოტივით როგორც პირლო გახადა აპორნი ეგრე უნდა გადაკეთოს ვიღაცაამ... კოუ არა ცენტრში ბურთის დამჭერიი...

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა


    მართალია ... ართმევა არ იყო ინის საქმე... კოუ ძან ჩვეულებრივად ითამაშებს მის პოზიციაზე ... წინ გრიზმანი მესი დემბელე... ცენტრში ბუსკეტსი და ალკანტარა ... დაცვაში ალბა უმტიტი პიკე სემედო .. კარში შტეგენი ...

    და რაც მთავარია წესიერი მწრთვნელი !

    მაგას ვამბობ მეც თავისუფლად შეუძლია ინის პოზიციაზე თამაში და ინის შემცვლელადაც მოიყვანეს კიდეც უბრალოდ აქ ზოგი არ განიხილავს კოუს მაგ პოზიციაზე და ორ ტოპ ნახ მცველს ითხოვენ არადა რეალურად მარტო ხავის პოზიციაზე გვჭირდება კაცი ტიაგო ან საული და რაბიოც გამოდგება ამ სამიდან უნდა მოვიყვანოთ ერთ-ერთი

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა

    კოუ სანამ მესი იქნება მარცხენა მხარეს დარჩება შემტევად ალბათ ჩვენ გვინდა უკანაც რომ კარგად თამაშობს და ბურტსაც იჭერს...

    მესი რა შუაშია საერთოდ მაგ ლოგიკით ინიესტასვისაც ხელი უნდა შეეშალა და ინიც მარცხენა შემტევი უნდა ყოფილიყო აფსურდს რო ამბობ ხვდები? საერთოდ არ უშლის მესი კოუტინიოს ინის პოზიციაზე სათამაშოდ ხელს

    და ართმევა თუ ინის საქმე არ იყოო..)))))))))))) მაშ ჩართეთ ძველი თამაშები და იხილეთ...აბა რა იყო მარტო შეტევა ანუ ფორვარდი იყოო???

    0
    გასულია

    252 - 18 აპრილი 2018 01:57

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა

    კოუ სანამ მესი იქნება მარცხენა მხარეს დარჩება შემტევად ალბათ ჩვენ გვინდა უკანაც რომ კარგად თამაშობს და ბურტსაც იჭერს...

    ჰოდა მიტო მინდა სავიჩი

    0
    გასულია

    251 - 18 აპრილი 2018 01:53

    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა

    კოუ სანამ მესი იქნება მარცხენა მხარეს დარჩება შემტევად ალბათ ჩვენ გვინდა უკანაც რომ კარგად თამაშობს და ბურტსაც იჭერს...

    0
    გასულია

    250 - 18 აპრილი 2018 01:51

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    ართმევა არ ინიესტას საქმე იყო მაგრამ მე სხვა რამეებს გაართმევდა მეგონა თავს, იგივე ბურთის შენარჩუნება და სივრცეების გახსნა

    0
    გასულია

    249 - 18 აპრილი 2018 01:49

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    რატო ვერ შეცვლის ლივერპულში სად თამაშობდა კოუ ნეტა ინის პოზიციაზე არ თამაშობდა? ლივერპულში უკან არ იდგა? თუ კლოპი სულელია ბრაზილიის ნაკრებში რო თამაშობს მარცხენა კრაიზე აბა ეგაა ნორმალური?

    სად თამაშობდა ??? ლივეში ნახევარდაცვაში სუფთა 10 იყოო და გადადიოდა კრაიზეე... შენთუ ლივესკორის განლაგებას უყურებ ეგ ბევრს არაფერს ნიშნავს... კოუ შემტევიი ნახევრამცველია 10 ჩველებრივი...და ატბორში ძალიან სუსტია

    0
    გასულია

    248 - 18 აპრილი 2018 01:48

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    გეთანხმები, თავიდან იმედი მქონდა რომ შეძლებდა მაგრამ რომ ვაკვირდები უკვე თამაშში ეჭვი მეპარება, თუმცა ვნახოთ თუ ინი წავა მერე როგორ დააყენებენ

    0
    გასულია

    247 - 18 აპრილი 2018 01:45

    ციტატა: Messiah
    მომენტებს მაინც ქმნიდა ის უბედური ... და ეს აზრზე არაა ვაბშე მწრთვნელობის ლიცენზიაზე როგორ არ ჩაიჭრა ? ამან უნდა გაწრთვნას პანათინაიკოსები და დინამოები....ბარსას მოშორდეს

    ნეიმარი იყო და მაგის ხარჯზე უფრო კარგი სანახავი გამოდიოდა ბარსას თამაში თორე რა იყო წინა 2 წელი :დ წლევანდელი თუ არ ჯობდეს წაუგებლად იგებენ ლა ლიგას :დდ წინა წელს ალავესებთან ბეტისტებთან დეპორტივოებთან და მალაგებთან აგებდნენ და სვარკას თამაშობდნენ და ახლა იგებენ მაინც :დდ ვალვერდე კიდე 10 წელია ლა ლიგაში მუშაობს და ტყუილად არავინ ამუშავებდა :დდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    246 - 18 აპრილი 2018 01:44

    ციტატა: M10 S9 D11
    ბიჯო მე ერთი რამე მიკვირს ეს კოუტინიო ინის შემცვლელად მოვიყვანეთ და ორ ნახევარ მცველს რატო ითხოვთ? ჩვენ გვჭირდება ხავის პოზიციაზე კაცი და არა ხავი-ინიესტას ჩვენ გვჭირდება ტიაგო ან საული რაბიოც გამოდგება ეს ვერატი ვაელინა გამოდგა და ეგდოს სადაცაა ინის პოზიციაზე გვყავს კაცი რატო განიხილავთ კრაინი ფორვარდად მე ვერ ვხვდები

    ვერადროს ვერ შეცვლის კოუ ინიის ორი სხვადასხვა ფეხბურთელია და არცერთი ნორმალური ტრენერი არ დაყენებს კოუს ქვემოთ ნახევარდაცვაში...

    0
    გასულია

    245 - 18 აპრილი 2018 01:39

    ციტატა: GIO-PEP
    ეს ერიქსენი რატო გინდათ ვერ ვხვდები, არაა ეგ ტიპიური ცენტრალური ნახევარმცველი და მაგისი მსგავსი პოზიციურად კი გვყავს კოუტინიოს სახით.

    ჩხლართა ხალხი აღარ მინდა :დდ ერთად დადგებიან :დ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    244 - 18 აპრილი 2018 01:38

    ნაბო*ზვარმა ალკასერმა პაულინიოს გოლი წაართვა მაგის დედას შევე*ცი

    0
    გასულია

    243 - 18 აპრილი 2018 01:38

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ani-barca10
    რაბიო უნდა იყიდონ კაი შანსი გვაქ ეწურება კონტრაქტი :დ

    ციტატა: Berlinetta♥
    Berlinetta♥

    ენრიკეს დროს უფრო ძლიერი შემადგენლობით იგივე იყო მაინც :დდ ნახევარდაცვის ბრალი იყო მაშინაც და ახლაც :დდ


    :დ კაი რა :დ ენრიკემ მაგ შემადგენლობით ლიგა მაინც დადო და ეს იმენა შეტევას ვერ ახორციელებს ჭ კლასის გუნდებტანაც... გაა..ვას და დაგვასვენოს ხალხი...

    ციტატა: ani-barca10
    პოგბას წასვლა უნდა მგონი ისე დაზოზინობს :დ ან პირდაპირ ბარსაში ან პსჟში და რაბიო ბარსაში :დდ


    არაა საჭირო ეგეთი ზარმაცი ფეხბურთEლი ... იმედია ეგდება სადაც არის ან პსჟში წავა... არ გაგვაძლიერებს ეგ არანაირად

    სავიჩი უნდა იყიდონ პირველ რიგში თუ ტვინი აქვთ

    0
    გასულია

    242 - 18 აპრილი 2018 01:38

    ციტატა: Messiah
    :დ კაი რა :დ ენრიკემ მაგ შემადგენლობით ლიგა მაინც დადო და ეს იმენა შეტევას ვერ ახორციელებს ჭ კლასის გუნდებტანაც... გაა..ვას და დაგვასვენოს ხალხი...

    ლიგა დადო ყველა რო დაფრინავდა და ნეიმარიც ყავდა :დ თორე მეორე სეზონში რა განსხვავება იყო ბარსა ატლეტიკოს განმეორებითსა და ბარსა რომას განმეორებითს შორის :დ 2-1 გვქონდა მოგებული და თავიდანვე სიარული დაიწყეს გავუშვით გოლი და იგივე :დ 1 ხელ დაარტყეს კარში მთელი თამაში :დ და შარშანაც გემახსოვრება გასვლებზე ანგარიშები :დდ თან ნეიმარი იყო მაშინ :დ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    241 - 18 აპრილი 2018 01:38

    ეს ერიქსენი რატო გინდათ ვერ ვხვდები, არაა ეგ ტიპიური ცენტრალური ნახევარმცველი და მაგისი მსგავსი პოზიციურად კი გვყავს კოუტინიოს სახით.

    0
    გასულია

    240 - 18 აპრილი 2018 01:31

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: basa7
    მოკლედ ეს დენისა რატო მოგწონთ ვერ ვგებულობ

    აზრზე არაა ეგ დენისი გაყიდონ ნაპოლიში 30 ად :დ

    მაგას ვამბობ მეც. რა ინიესტას ადარებთ და ხავის. ინიესტას ამის ასაკში ზრდაც დამთავრებული ქონდა და ვარსკვლავობაც მგონი. ეს ის კატეგორიაა სულ რო იზრდება და ვერ იზრდება. არ აკლდა პირველ ტურში ამა თამაშები მაგრამ რაც დღს ითამაა იმას თამაშობდა მაშინაც

    0
    გასულია

    239 - 18 აპრილი 2018 01:31

    აბა რაა ერიქსენი გვინდა :დ ბუსკეცი ერიქსენი კოუტინიო მესი სუარესი გრიზმანი მოვდივააააააართ :დდდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    238 - 18 აპრილი 2018 01:30

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: basa7
    მოკლედ ეს დენისა რატო მოგწონთ ვერ ვგებულობ

    აზრზე არაა ეგ დენისი გაყიდონ ნაპოლიში 30 ად :დ

    ალბათ იმიტომ რომ დევს ინიესტას თვისებები მასში :დ არენდებმა დაღუპა ეგ ბიჭი თორე ეხლა გაცილებით დიდი ფეხბურთელი იქნებოდა

    0
    გასულია

    237 - 18 აპრილი 2018 01:29

    ნუ ყველაფრის ვალვერდეზე გადაბრალებაც არაა სწორი, ვაღიაროთ რომ ამ შემადგენლობით ე.წ ტიკი-ტაკას თამაში გამორცხულია. ცენტრი მკვეთრად შეუსაბამო გვყავს მაგისთვის.
    თვითონ ხელმძღვანელობამ, როდესაც ვალვერდეს ნიშნავდა, ხომ იცოდა რა პრაგმატულ კაცსაც ირჩევდა. მხოლოდ იმიტომ მოიყვანო კაცი რო ბარსაში უთამაშია ნამეტანი სიშტერეა. და ვალვერდეს ძლიერი ცენტრიც რომ ყავდეს ძნელია ენდო, ბევრი შეცდომა დაუშვა უკვე (ბარსას სტილს არ ერგება მისი ხედვა) და არც ახალგაზრდა,პერსპექტიული მოთამაშების განვითარება შეუძლია როგორც დავინახეთ

    0
    გასულია

    236 - 18 აპრილი 2018 01:29

    ციტატა: basa7
    მოკლედ ეს დენისა რატო მოგწონთ ვერ ვგებულობ

    აზრზე არაა ეგ დენისი გაყიდონ ნაპოლიში 30 ად :დ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    235 - 18 აპრილი 2018 01:29

    როგორ მენატრება ის დრო მესი რო ცხრიანზე თამაშობდა თუნდაც ის დრო როცა ფლანგზე იდგა და უკან ჩამოსვლა არ უწევდა ის დრო გუნდში ნაცევარდაცვა რო ნახევარდაცვობდა :) ორი ნახევარმცველი გვინდა თან ტოპი არარის იმის დრო რომ ახალგაზრდებზე და პერსპექტიულებზე იფიქრო !!! შემქმნელი ნახევარმცველი გვჩირდება ბურთის დაჭერა და გადანაწილება რომ შეეძლოს !!! ლეოს კარ8ერაზე როგორ უნდა თქვა ნახევარდაცვაში აფუჭებენო ტიპი რა შედეგიანია მაგრამ გაფუჭებააა აბა რა არის როცა წინ იყო დაფრინავდა გოლს გოლზე იტანდა და დარწმუნებული ვარ ისევ შეუძლია იმ დონეზე თამაში თუ გაცილებით მეტზე არა კარგად მახსოვს ის დღე როცა ლეოს დებიუტი ჰქონდა იმდღიდან მიყვარს ეს კაცი როცა პირველი თამაში ჩაატარა ბარსელონაში ❤ მოვიყვანოთ ერიკსენი დავიბრუნოთ საკუთარი ადგილი !!!

    0
    გასულია

    234 - 18 აპრილი 2018 01:28

    მოკლედ ეს დენისა რატო მოგწონთ ვერ ვგებულობ, რას ეზახით ხედვა აქო, ხედვით ყველა ვხედავთ, სადაც და როგორც საჭიროა იქ პას ვერ აკეთებს და უაზროდ დაათრევს ბურთს. მოკლედ ბუსკეტსის გარდა მთელი ნახევარდაცვაა გასაშვები, დენისაც, და რაკიტიჩიც, ჰა სერხი დატოვო ზამენისთვის ისიც თავისი უნივერსალიზმის გამო. სავიჩი და ერიკსენი ორივე დაგვხატავდა კაკ რაზ, თუ ერიკსენი არა ლემარი მაინც. ალენიასაც გადმოიყვანდნენ და ეგ არის. ბუსკეტსი, სავიჩი, არტური, კოუტინიო, ალენია, რობერტო, ერიკსენი ან ლემარი.

    0
    გასულია

    233 - 18 აპრილი 2018 01:28

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: messi and iniesta
    მე ბარსას რაჯას ურჩევდი. უკვე ვხვდები რომ კოუ ინის ღირსეუულად ვერ ჩაანააჩვლებს

    რატო ვერ ჩაანაცვლებს ვითომ?

    რავი რაც ბარსაში აჩვენა სეუძლებელია ინი შეანაცვლოს

    0
    გასულია

    232 - 18 აპრილი 2018 01:28

    ტიტულს მოწყურებული ტოპ კლასის 2 ფეხბურთელი გვინდა :დ 1 გრიზმანი მეორე ნახევარმცველი :დ მეტი არავინ :დ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    231 - 18 აპრილი 2018 01:27

    ყველაზე დიდ უიმედობაში ის მაგდებს რო სავარაუდოდ დარჩება ვალვერდე :/ რამეს ვიზამდით თუნდაც ამ ცუდი ნახევარდაცვით, იქნებ გაემართლებინა არტურს და ა.შ და მრავალი ჰიპოთეზა, მარა, ეს რჩება, ეს ნიჩია კაცი და ტიპმა იმდენი ქნა ჩვევაში რო მაქვს თორე ლამის მეზარება ბარსას თამაშების ყურება. ამ ფრეებით ძვრება კიდე თორე მეტად იყვირებდა ჩვენი უსუსური თამაში. ორივე დარჩენილ ტიტულზე ვიტყოდი უარს, თუ ნორმალურ, ახალგაზრდებთან კარგად მომუშავე და ცოტა გულიან მწვრთნელს მოიყვანდნენ და გაუშვებდნენ ამ მშიშარას სახლში.

    0
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია

    230 - 18 აპრილი 2018 01:25

    პოგბას წასვლა უნდა მგონი ისე დაზოზინობს :დ ან პირდაპირ ბარსაში ან პსჟში და რაბიო ბარსაში :დდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    229 - 18 აპრილი 2018 01:24

    რაბიო უნდა იყიდონ კაი შანსი გვაქ ეწურება კონტრაქტი :დ

    ციტატა: Berlinetta♥
    Berlinetta♥

    ენრიკეს დროს უფრო ძლიერი შემადგენლობით იგივე იყო მაინც :დდ ნახევარდაცვის ბრალი იყო მაშინაც და ახლაც :დდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    228 - 18 აპრილი 2018 01:22

    გრანდებიდან ყველაზე არაზუსტი ნახევარდაცვა გვყავს პასების მხრივ :დდ მართლა რა დრო დადგა

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    227 - 18 აპრილი 2018 01:21

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: messi and iniesta
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: Berlinetta♥
    რაბიოც არაა ცუდი ვარიანტი მაგრამ არასტაბილურია ეგეც ... ეჰ რას ვიფიქრებდი თუ ნახევარდაცვის პრობლემა გვექნებოდა ოდესმე თან ამ დოზით ... მე პირადად ბუსკეცის თამაშიც მაწუხებს ... ცალფეხა რომ იყოს მაინც ყველას ჯობს ჩვენს ნახევარდაცვაში მარა ძალიან მოუკლო

    ბუსკეტსმა არ მოუკლოო ინი დაბერდა და რაკეტამ უკლო ბუსკეცი ვერ ირბენს ატბორში ამდენს ყვეალზე ნელი ნახევრაცმცველია მსოფლიოში..))) ვეღარავინ ეხმარება სათანადოდ ბარსას პრობლემა არის ატბორიი მორჩა თამამად ვეღარ გარბიან იმიტომ რომ უკან უჭირთ მერეე ...და ვალვერდე არაფერ შუაშია..ლუჩოს დროს დაეტყო ბოლოს გუნდს ეს პრობლემა

    მაგაშიც გეთანხმები .. ბუსკეცს რომ მოდრიჩი კროოსი დაუყენო გვერდით სულ სხვა დონეს დადებს ... დამხმარე ყველას ჭირდება .. პროსტა ართმევაზე ძალიან ხშირად ბავშვივით ტყუვდება და ეს მხოლოდ მისი ბრალია

    მოდი ვთქვათ მოდრიჩმაც ძზან მმოუკლო მე მმოდრიჩცსს ინნიესსტა მირცევნიია გინდ 40 წლის იყოს

    კი ინი სხვა დონეა მაგრამ ახლა ბუსიკას გვერდში კროსი ან მოდრიჩი რომ ყავდეს გუნდი საერთოდ სხვანაირად აყომარდება

    კროზი და ინო რომ დაუყენო ან ინო და მოდრიჩი ისე მოდი ვთქვათ ბუსკემ ძან მოუკლო

    0
    გასულია

    226 - 18 აპრილი 2018 01:21

    ციტატა: ani-barca10
    კანტე გვინდა ყველაზე მეტად კანტე :დ

    შენ სად დაიკარგე ?... რაო გასიამოვნა ტაქტიკოსმა და შედეგისტა ვალვერდემ ლიგაზე ?

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly