ბარსელონა-ატლეტიკო 1:0

  • 4-03-2018, 11:30
  • ბარსელონა-ატლეტიკო 1:0

      ბარსელონა (4-4-2) ატლეტიკო (4-4-2)
    ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, კოუტინიო, სუარესი, მესი. ობლაკი, ვრსალკო, ხიმენესი, გოდინი, ფილიპე ლუისი, საული, გაბი, პარტეი, კოკე, გრიზმანი, დიეგო კოშტა.
    სილესენი, ვერმალენი, დინი, გომეში, პაულინიო, დემბელე, ალკასერი. ვერნერი, ხუანფრანი, ერნანდესი, კორეა, ვიტოლო, გამეირო, ტორესი.
    ერნესტო ვალვერდე. დიეგო სიმეონე.
    1-0 მესი 26.

    ინიესტა - გომეში 36

    კოუტინიო - პაულინიო 84

    ვრსალკო - კორეა 59

    გაბი - გამეირო 66

    ფილიპე ლუისი - ერნანდესი 74

    მესი 30, რაკიტიჩი 69. ვრსალკო 31, ხიმენესი 57.
    კამპ ნოუ.
    ხესუს ხილ მანსანო.
    სემედუ. სავიჩი.
    Silk სპორტი HD1, SporTV.ws
    სტატისტიკა
    16 დარტყმა 6
    5 ზუსტი დარტყმა 1
    2 თამაშგარე 6
    12 კუთხური 1
    16 ჯარიმა 20
    2 გაფრთხილება 2
    58% ბურთის ფლობა 42%

    კომენტარები [ 309 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    309 - 6 მარტი 2018 20:32

    რანახეთ ამ ვალვერდეში არაფერი არესმის ვინც საჭიროა ზამენაზეყავსდა ვინცარა სასტავში და კიდე ბევრ არასწორეს აკეთებს

    0
    გასულია

    308 - 4 მარტი 2018 23:43

    რა სასაცილოები ხართ ეს ვაი ბარსას ფანები ხოკეისტა პროფესორა ხალხი დანებეთ გუნდს თავი წადით რამე სხვა გუნდს უქომაგეთ რა ძაააან დაგვღალეთ ტქვენი პესიმისტური უვიცი კომენტარებით... ლალიგა ჩვენია და იძახეთ ეხლაა რაც გინდათ მტავარი ამოცანა ჯერ კიდევ წინა ესა ჩელსეა და მაგ თამაშზეა კონცეტრირებული გუნდი...ძალიან მაგარი ტაქტიკოსია ვალოდია და ამას თუ ვინმე ვერ ხედავს უბრალოდ არ ესმის ფეხბურთი....

    0
    საიტზეა

    307 - 4 მარტი 2018 23:11

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: Magician
    ციტატა: BlauGrana_DS
    მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
    რეზულტატი კი კაია,
    თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
    მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
    დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

    და შენ მწვრთნელი იქნები? ბოდიში, მაგრამ ეს პროფესორობა ნუ გიყვართ რა. დამისახელე ფეხბურთელები, რომლებითაც ითამაშებენ ლამაზ ფეხბურთს.
    მთავარი ნახევარდაცვაა, რომელზეც არის დამოკიდებული დაცვა/თავდასხმის თამაში.

    გვყავს ნახევარმცველები:
    1. ინიესტა
    2. რაკიტიჩი
    3. გომეში
    4.პაულინიო
    5. კოუტინიო
    6. ბუსკეტსი

    აბა, მითხარი რომელმა 2-მა ფეხბურთელმა უნდა ითამაშოს ლამაზი ფეხბურთი, რომელიც ამავდროულად მოითხოვს სწრაფ თამაშს და აქეთ-იქით სირბილს???

    ბუსკეტსი, რომელიც ნახევარდაცვის ტვინს წარმოადგენს, ვილიანმა ათრია სისწრაფით.

    ინიესტა, რომელიც ტრავმებისადმი მიდრეკილია ასაკის მატებასთან ერთად, 1 ტაიმს ითამაშებს "ლამაზ" ფეხბურთს.

    პაულინიოს ფანტაზია არ გააჩნია.

    რაკიტიჩი პოზიციურად არ გამოიყურება ცუდად, მაგრამ სისწრაფეში ბუსკეტს შეიძლება აჯობოს :((

    კოუტინიო არის ერთადერთი ნათელი წერტილი და გასაღები, რომელსაც ადაპტაცია კიდევ არ გაუვლია.

    გომეშს სისწრაფე აქვს, მაგრამ რასაც ვაკვირდები, ვერ "გაიხსნა"

    Genacvale jigaro. Me piradad viziareb shens azrs.da minda davamato mathvis vinc lamaz da sanaxaobriv fexburts moitxovs barcasasgan. Chemo kargebo tqven ggoniath me ar minda lamazi da sanaxaobrivi fexburtis yureba?magram dghevandeli realobisgan gamomdinare sheguebuli var ukve valverdes mier archeul sathamasho stils da aqve davamateb imasac rom dghes dgheobith es taqtika mogvitans shedegs. Araferi sheicvleba chveni saubrebith,chven isgha dagvrchenia bolomde daudgeth gverdshi chven sayvarels gunds da bolomde ubalelshikod.

    მადლობა! რა თქმა უნდა, მეც შეგუებული ვარ ტაქტიკას, მაგრამ დღესდღეობით, რაც არ უნდა ვისაუბროთ, შედეგი არის სახეზე. რატომღაც, ვალვერდეს მოსვლის შემდეგ ყველას ეგონა, რომ ის ლუის ენრიკეს მიერ აღებულ გეზს არ შეცვლიდა და პირიქით, უფრო განახლებულ ვერსიას შემოგვთავაზებდა, მაგრამ წავიდა ნეიმარი (გუნდის უდიდესი ძალა), და ამის შემდეგ გუნდის გადაწყობა არ აღმოჩნდა ადვილი.

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    საიტზეა

    306 - 4 მარტი 2018 23:06

    ციტატა: ზორო.
    ვალვერდე რო გასაშვებია ამას არუნდა ზედმეტი ბაზარი.ნუცას სკოლას დაამსგავსა გუნდი.4-4-2 90 იანი წლების დასაწყისში ყომარობდა მგონი.არაა ეგ ბარსას შესაფერუსი მწვრთნელი ჯერვერ გაურკვევია ვინსად ათამაშოს და ატარეფს ექსოერიმენტებს

    რა მნიშვნელობა 90-იან წლებში ყომარობდა თუ უფრო ადრე?

    4-4-2 არის ტაქტიკა, რომელიც უფრო ორიენტირებული არის ბურთის დაჭერაზე და თამაშის შესაბამისად, იძლევა შესაძლებლობას, რომ 4-3-3 გადავიდეს. ვერ ვხვდები, ამ გუნდს როგორ უნდა ითამაშო 4-3-3, როცა მოედანზე გამოგყავს რაკიტიჩი და ბუსკეტსი ერთად?

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    საიტზეა

    305 - 4 მარტი 2018 23:04

    ციტატა: tato777
    რა გინდათ არს აგინებთ ამ ვალვერდეს???? პირველ ტაიმში ბარსამ რასაც ქვია ატლეტიკო თავის ნახევრიდან არ გამოუშვა, დედა უტირა, კარში ბურთი არ დაარტყმევინა. ეხლა იტყვის ტაქტიკა ჰქონდა ატლეს ეგეთიო, მაგრამ არაა ძმებო ეგრე, ინიესტას და კოუტინიოს მოედანზე ყოფნისას სიმეონემ კარგად იცოდა, რომ მისი გუნდი სხვა ოდნავ შემტევი ტაქტიკის შემთხვევაში ძაან მაგრად დაისჯებოდა, ამიტომ იძულებული იყო ეგეთი ტაქტიკა აერჩია. სიმეონემ და ატლეტიკომ ინის გასვლის შემდეგ ცოტა ამოისუნთქა, მაგრამ ბარსას და ვალვერდეს არ გაუმართლა. მეორე, რომ ამბობთ ვალვერდე 433 რატომ არ თამაშობსო, კოუს და ინის ერთ მხარეზე ყოფნა არ შეიძლება, რადგან ორივეს სივრცე სჭირდება და პლიუს ამას დაუმატეთ ალბაც, რომელსაც ასევე სჭირდება სივრცე და თქვენ როგორ ფიქრობთ შეიძლება სამი ისეთი კაცის ერთ მხარეს დაყენება რომელბსაც სივრცეები სჭირდებათ???? მეორე ტაიმს რაც შეეხება იქაც ჭკვიანად ათამაშა გუნდი და იქ იყო რამოდენიმე შანსი, რომ მესი, სუა ან კოუ კონტრაზე გაქცეულიყო, მაგრამ არ გამოვიდა. რაც შეეხება მთლიან თამაშს ძმებო ბარსამ ატლეტიკოს გრიზმანს, კოშტას, გამეიროს, საულს და კოერაეს კარში არ დაარტყმევინა და არანაირი სახიფათო მომენტიც კი არ შეაქმნევინა და ბოლობოლო ფინალის ტოლფასი თამაში უშანსოდ მოუგო, მთლიან თამაშს აკონტროლებდა, ბარსას კარნახით მიდიოდა ყველაფერი და კიდევ ვალვერდეა საგინებელი?????

    არა, აქ "ლამაზი" ფეხბურთი სჭირდებათ, რომელიც ხშირ შემთხვევაში, ჩვენთვის ცუდად დასრულდება.

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია

    304 - 4 მარტი 2018 22:56

    ვალვერდე რო გასაშვებია ამას არუნდა ზედმეტი ბაზარი.ნუცას სკოლას დაამსგავსა გუნდი.4-4-2 90 იანი წლების დასაწყისში ყომარობდა მგონი.არაა ეგ ბარსას შესაფერუსი მწვრთნელი ჯერვერ გაურკვევია ვინსად ათამაშოს და ატარეფს ექსოერიმენტებს

    0
    საიტზეა

    303 - 4 მარტი 2018 22:45

    ციტატა: Gaucho24
    ციტატა: Magician
    ციტატა: BlauGrana_DS
    მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
    რეზულტატი კი კაია,
    თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
    მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
    დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

    და შენ მწვრთნელი იქნები? ბოდიში, მაგრამ ეს პროფესორობა ნუ გიყვართ რა. დამისახელე ფეხბურთელები, რომლებითაც ითამაშებენ ლამაზ ფეხბურთს.
    მთავარი ნახევარდაცვაა, რომელზეც არის დამოკიდებული დაცვა/თავდასხმის თამაში.

    გვყავს ნახევარმცველები:
    1. ინიესტა
    2. რაკიტიჩი
    3. გომეში
    4.პაულინიო
    5. კოუტინიო
    6. ბუსკეტსი

    აბა, მითხარი რომელმა 2-მა ფეხბურთელმა უნდა ითამაშოს ლამაზი ფეხბურთი, რომელიც ამავდროულად მოითხოვს სწრაფ თამაშს და აქეთ-იქით სირბილს???

    ბუსკეტსი, რომელიც ნახევარდაცვის ტვინს წარმოადგენს, ვილიანმა ათრია სისწრაფით.

    ინიესტა, რომელიც ტრავმებისადმი მიდრეკილია ასაკის მატებასთან ერთად, 1 ტაიმს ითამაშებს "ლამაზ" ფეხბურთს.

    პაულინიოს ფანტაზია არ გააჩნია.

    რაკიტიჩი პოზიციურად არ გამოიყურება ცუდად, მაგრამ სისწრაფეში ბუსკეტს შეიძლება აჯობოს :((

    კოუტინიო არის ერთადერთი ნათელი წერტილი და გასაღები, რომელსაც ადაპტაცია კიდევ არ გაუვლია.

    გომეშს სისწრაფე აქვს, მაგრამ რასაც ვაკვირდები, ვერ "გაიხსნა" :(((
    -------------------------------

    და, ამის მერე ამბობთ, რომ "ბარსელონამ" "ლამაზი" ფეხბურთი უნდა ითამაშოს?

    დამთავრდა ის დრო, როდესაც ხავი/მესი/ინიესტა მსოფლიოს იპყრობდა და დაუღალავად დარბოდნენ და რა თქმა უნდა, უდიდესი "ტვინი" იყო მოედანზე. ახლა არ არის მასე, წავიდა ის ეპოქა...

    ამიტომ, ვალვერდეს სრული მხარდაჭერა ჩემგან.

    და იმ ხალხის გასაგონად, ვინც თვლის, რომ ასე მოგებული ტიტულები არ სჭირდებათ, აბა "ბარსელონამ" რამდენი "ლამაზი" თამაში აჩვენოს და მერე სასტიკად განადგურდეს????

    სრულიად გეთანხმები , მაგას ვამბობ რომ ასეთი სუსტი ნახევარდაცვა ბარსელონას არ ყოლია არასდროს და საჭიროა ერიქსენი , რომელიც ყველაზე მიახლოებულია ხავისთან და თუ საჭირო გახდა , რაც არამგონია , მის დადებით მხარეებსაც ჩამოვწერ.

    კი, ერიქსენი დაგვხატავდა < და როგორც ვაკვირდები, ნელ-ნელა მიდის გუნდის გაახალგაზრდავების ეტაპი და ვფიქრობ, ისევ დაბრუნდება გვარდიოლას ეპოქის თუ არა, მიახლოებითი ნახევარდაცვის მქონე "ბარსელონა".

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია

    302 - 4 მარტი 2018 22:42

    ციტატა: Magician
    ციტატა: BlauGrana_DS
    მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
    რეზულტატი კი კაია,
    თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
    მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
    დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

    და შენ მწვრთნელი იქნები? ბოდიში, მაგრამ ეს პროფესორობა ნუ გიყვართ რა. დამისახელე ფეხბურთელები, რომლებითაც ითამაშებენ ლამაზ ფეხბურთს.
    მთავარი ნახევარდაცვაა, რომელზეც არის დამოკიდებული დაცვა/თავდასხმის თამაში.

    გვყავს ნახევარმცველები:
    1. ინიესტა
    2. რაკიტიჩი
    3. გომეში
    4.პაულინიო
    5. კოუტინიო
    6. ბუსკეტსი

    აბა, მითხარი რომელმა 2-მა ფეხბურთელმა უნდა ითამაშოს ლამაზი ფეხბურთი, რომელიც ამავდროულად მოითხოვს სწრაფ თამაშს და აქეთ-იქით სირბილს???

    ბუსკეტსი, რომელიც ნახევარდაცვის ტვინს წარმოადგენს, ვილიანმა ათრია სისწრაფით.

    ინიესტა, რომელიც ტრავმებისადმი მიდრეკილია ასაკის მატებასთან ერთად, 1 ტაიმს ითამაშებს "ლამაზ" ფეხბურთს.

    პაულინიოს ფანტაზია არ გააჩნია.

    რაკიტიჩი პოზიციურად არ გამოიყურება ცუდად, მაგრამ სისწრაფეში ბუსკეტს შეიძლება აჯობოს :((

    კოუტინიო არის ერთადერთი ნათელი წერტილი და გასაღები, რომელსაც ადაპტაცია კიდევ არ გაუვლია.

    გომეშს სისწრაფე აქვს, მაგრამ რასაც ვაკვირდები, ვერ "გაიხსნა" :(((
    -------------------------------

    და, ამის მერე ამბობთ, რომ "ბარსელონამ" "ლამაზი" ფეხბურთი უნდა ითამაშოს?

    დამთავრდა ის დრო, როდესაც ხავი/მესი/ინიესტა მსოფლიოს იპყრობდა და დაუღალავად დარბოდნენ და რა თქმა უნდა, უდიდესი "ტვინი" იყო მოედანზე. ახლა არ არის მასე, წავიდა ის ეპოქა...

    ამიტომ, ვალვერდეს სრული მხარდაჭერა ჩემგან.

    და იმ ხალხის გასაგონად, ვინც თვლის, რომ ასე მოგებული ტიტულები არ სჭირდებათ, აბა "ბარსელონამ" რამდენი "ლამაზი" თამაში აჩვენოს და მერე სასტიკად განადგურდეს????

    სრულიად გეთანხმები , მაგას ვამბობ რომ ასეთი სუსტი ნახევარდაცვა ბარსელონას არ ყოლია არასდროს და საჭიროა ერიქსენი , რომელიც ყველაზე მიახლოებულია ხავისთან და თუ საჭირო გახდა , რაც არამგონია , მის დადებით მხარეებსაც ჩამოვწერ.

    0
    გასულია

    301 - 4 მარტი 2018 22:36

    ციტატა: Éric Abidal
    ხო და მაშინ 4 ჩამშლელით რომ თამაშობ და ერთ ადგილს ვაძლევთ გოლის მერე გუნდს მაშინ სხვის ავტობუსზე არ უნდა იკაიფო

    50-50 იყო მეორე ტაიმში ბურთის ფლობა, 1-1 კარში დარტყმები, შენ რაღაც სხვას უძახი ეტყობა ავტობუსს და ნამდვილი ავტობუსი არ გინახავს, 1-0 ატლეტიკო რო გააქტიურდებოდა დაბურთის დაჭერას შეეცდებოდა ეგ ნათელი იყო, ჩვენ კიდე დემბელე უნდა შემოგვეყვანა და მარჯვენა ფლანგიადნ აუთავებელი შეტევები უნდა გაგვეშვა, რომელიც დარწმუნებული ვარ 1 ხელ აუცილებლად დამთავრდებოდა გოლით.

    0
    საიტზეა

    300 - 4 მარტი 2018 22:36

    ციტატა: BlauGrana_DS
    მე მგონია ვალიკო უნდა მოშორდეს ბარსას.
    რეზულტატი კი კაია,
    თანაც ეჭვი მაქვს რო ეს ჩელსისთან სათამაშო თამაშის რეპეტიცია იყო,
    მაგრამ ასეთი ბარსა რითი ჯიბია ავტობუსა გუნდებს ვერ გავიგე.
    დამიბრუნეთ ჩემი ბარსა და მანახეთ ბარსას შემტევი თამაში!

    და შენ მწვრთნელი იქნები? ბოდიში, მაგრამ ეს პროფესორობა ნუ გიყვართ რა. დამისახელე ფეხბურთელები, რომლებითაც ითამაშებენ ლამაზ ფეხბურთს.
    მთავარი ნახევარდაცვაა, რომელზეც არის დამოკიდებული დაცვა/თავდასხმის თამაში.

    გვყავს ნახევარმცველები:
    1. ინიესტა
    2. რაკიტიჩი
    3. გომეში
    4.პაულინიო
    5. კოუტინიო
    6. ბუსკეტსი

    აბა, მითხარი რომელმა 2-მა ფეხბურთელმა უნდა ითამაშოს ლამაზი ფეხბურთი, რომელიც ამავდროულად მოითხოვს სწრაფ თამაშს და აქეთ-იქით სირბილს???

    ბუსკეტსი, რომელიც ნახევარდაცვის ტვინს წარმოადგენს, ვილიანმა ათრია სისწრაფით.

    ინიესტა, რომელიც ტრავმებისადმი მიდრეკილია ასაკის მატებასთან ერთად, 1 ტაიმს ითამაშებს "ლამაზ" ფეხბურთს.

    პაულინიოს ფანტაზია არ გააჩნია.

    რაკიტიჩი პოზიციურად არ გამოიყურება ცუდად, მაგრამ სისწრაფეში ბუსკეტს შეიძლება აჯობოს :((

    კოუტინიო არის ერთადერთი ნათელი წერტილი და გასაღები, რომელსაც ადაპტაცია კიდევ არ გაუვლია.

    გომეშს სისწრაფე აქვს, მაგრამ რასაც ვაკვირდები, ვერ "გაიხსნა" :(((
    -------------------------------

    და, ამის მერე ამბობთ, რომ "ბარსელონამ" "ლამაზი" ფეხბურთი უნდა ითამაშოს?

    დამთავრდა ის დრო, როდესაც ხავი/მესი/ინიესტა მსოფლიოს იპყრობდა და დაუღალავად დარბოდნენ და რა თქმა უნდა, უდიდესი "ტვინი" იყო მოედანზე. ახლა არ არის მასე, წავიდა ის ეპოქა...

    ამიტომ, ვალვერდეს სრული მხარდაჭერა ჩემგან.

    და იმ ხალხის გასაგონად, ვინც თვლის, რომ ასე მოგებული ტიტულები არ სჭირდებათ, აბა "ბარსელონამ" რამდენი "ლამაზი" თამაში აჩვენოს და მერე სასტიკად განადგურდეს????

    0
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია

    299 - 4 მარტი 2018 22:19

    [quote=Éric Abidal]ბიჭო დემბელე ჩადგება ფორმაშიო რომ იძახით კაიფობთ თუ რა პონტია? რითი უნდა ჩადგეს ფორმაში ან შეთამაშდეს სათადარიგოთა სკამზე ჯდომით??? კაროჩე ეს ექსპერტობა და მწვრთნელის მართლება მაგარი მოდაში შემოვიდა... ფეხბურთელი არაა ფორმაში და შეთამაშებულიო ამბობენ და ეგ მწვრთნელის ბრალი კი არა ჩვენი ფანების ბრალი ყოფილა

    [quote=ANRIBARCA][quote=Éric Abidal][quote=ANRIBARCA]წინა თამაშზე კი მაგრამ დღეს საერთოდ არაა გასაკრიტიკებელი ვალვერდე, შარშან რო არ ვიცავდით მთელი გუნდით თავს, მაგიტო გაგვიტანეს პსჟ-მ 4 და იუვემ 3 გოლი. ბურთი დავიჭიროთო რო იძახით ივნ დაიჭიროს რაკიტიჩმა, პაულინიომ და გომეშმა?[/quote]
    აბა რა ენა? ალბათ უნდა შემოეყვანა დემბელე რომელიც ყოველმეორე ბურთს კარგავს, წაეწია წინ გუნდი და ყოველი ატლეტიკოს კონტრ შეტევა სახიფათო მომენტით დასრულდებოდა. რატო ეგ დავწერე ქვევით.[/quote]
    ხო და მაშინ 4 ჩამშლელით რომ თამაშობ და ერთ ადგილს ვაძლევთ გოლის მერე გუნდს მაშინ სხვის ავტობუსზე არ უნდა იკაიფო[/quote]
    vigaca chemsavet fiqrobs ai ras uwunebt dembels gomeshis sheyvanas dembele sheeyvana sjobda ....yovel mxvriv jobia dembele gomeshs ase ver sheetamasheba fexburtelebs daa aset tamashit chelsis ar mgonia gavcdet da chelsis tu gavcdit kide sors ver wavalt mainc

    0
    გასულია

    298 - 4 მარტი 2018 22:11

    ციტატა: Éric Abidal
    ინის მანამდე არ მოეშვა სანამ ტრანვა არ მიაღებინა და მოდი და ეხლა ეთამაშე ჩელსის და ვნახოთ რას ვიზამთ. ახალგაზრდებთან მუშაობა არ იცისო, არაა ბარსას დონისო შენც ამბობ და აბა რა მოგწონს მაშინ მაგ მწვრთნელის რომ შედეგს დებს მესით და ანტი ფეხბურთს ათამაშებს ბარცელონას

    სეზონის დასაწყისში იოცნებებდი იმაზე რომ პირველ წრეში ორი ტიტული ფაქტობრივად განაღდებული გვექნებოდა..თან რა ხე მოთამაშეებით..აღარ ჩამოვთვლი..პლიუს ამას ამდენი ხანია წაუგებლად მოდის ლა ლიგიში და არაა ეგ მარტივი ამბავი...რაც შეეხება ფეხბურთს ვისურვებდი რო ლამაზი თამაში ვაჩვენოთ,ისეთი როგორც შეგვეფერება მარა როცა რესურსი არაა რაუნდა ქნა?? არ შეუძლიათ მეტი ამ გომეშს,ვიდალს და პაულინიოს და რა ქნას ვალვერდემ...იქით სეზონშიც თუ ასე ვითამაშებთ მერე უკვე ახალი მწვრთნელი უნდა ეძებოს ბართომ იმიტო რო ბარსელონა მარტო ტიტულებით არასდროს კმაყოფილდება..ხო კიდე გვარდიოლას რო მისტირით ზოგი...გალაკტიონის არ იყოს,ყველა გვარდიოლა ვერ იქნება..და ყველა ვერ ითამაშებს იმ ფეხბურთს რასაც პეპი თამაშობდა..უნდა შევეგუოთ რო აღარ არის ბარსაში და როგორც თვითონ თქვ ალბათ აღარც იქნება

    0
    გასულია

    297 - 4 მარტი 2018 22:10

    ბიჭო დემბელე ჩადგება ფორმაშიო რომ იძახით კაიფობთ თუ რა პონტია? რითი უნდა ჩადგეს ფორმაში ან შეთამაშდეს სათადარიგოთა სკამზე ჯდომით??? კაროჩე ეს ექსპერტობა და მწვრთნელის მართლება მაგარი მოდაში შემოვიდა... ფეხბურთელი არაა ფორმაში და შეთამაშებულიო ამბობენ და ეგ მწვრთნელის ბრალი კი არა ჩვენი ფანების ბრალი ყოფილა

    [quote=ANRIBARCA][quote=Éric Abidal][quote=ANRIBARCA]წინა თამაშზე კი მაგრამ დღეს საერთოდ არაა გასაკრიტიკებელი ვალვერდე, შარშან რო არ ვიცავდით მთელი გუნდით თავს, მაგიტო გაგვიტანეს პსჟ-მ 4 და იუვემ 3 გოლი. ბურთი დავიჭიროთო რო იძახით ივნ დაიჭიროს რაკიტიჩმა, პაულინიომ და გომეშმა?[/quote]
    აბა რა ენა? ალბათ უნდა შემოეყვანა დემბელე რომელიც ყოველმეორე ბურთს კარგავს, წაეწია წინ გუნდი და ყოველი ატლეტიკოს კონტრ შეტევა სახიფათო მომენტით დასრულდებოდა. რატო ეგ დავწერე ქვევით.[/quote]
    ხო და მაშინ 4 ჩამშლელით რომ თამაშობ და ერთ ადგილს ვაძლევთ გოლის მერე გუნდს მაშინ სხვის ავტობუსზე არ უნდა იკაიფო

    0
    გასულია

    296 - 4 მარტი 2018 22:06

    [quote=Éric Abidal][quote=ANRIBARCA]წინა თამაშზე კი მაგრამ დღეს საერთოდ არაა გასაკრიტიკებელი ვალვერდე, შარშან რო არ ვიცავდით მთელი გუნდით თავს, მაგიტო გაგვიტანეს პსჟ-მ 4 და იუვემ 3 გოლი. ბურთი დავიჭიროთო რო იძახით ივნ დაიჭიროს რაკიტიჩმა, პაულინიომ და გომეშმა?[/quote]
    აბა რა ენა? ალბათ უნდა შემოეყვანა დემბელე რომელიც ყოველმეორე ბურთს კარგავს, წაეწია წინ გუნდი და ყოველი ატლეტიკოს კონტრ შეტევა სახიფათო მომენტით დასრულდებოდა. რატო ეგ დავწერე ქვევით.

    0
    გასულია

    295 - 4 მარტი 2018 22:04

    არმგონია ეგ 4 კვირა დაჭირდეს ინის უფრომალე მოახერხებს მგონია

    0
    გასულია

    294 - 4 მარტი 2018 22:04

    ციტატა: ANRIBARCA
    წინა თამაშზე კი მაგრამ დღეს საერთოდ არაა გასაკრიტიკებელი ვალვერდე, შარშან რო არ ვიცავდით მთელი გუნდით თავს, მაგიტო გაგვიტანეს პსჟ-მ 4 და იუვემ 3 გოლი. ბურთი დავიჭიროთო რო იძახით ივნ დაიჭიროს რაკიტიჩმა, პაულინიომ და გომეშმა?

    ხო და პაულინიო, გომეშში, ბუსკეტსი და რაკიტიჩი ერთად მაგარია ხომ?? და ამის მერე სხვის ავტობუსებზე ვკაიფობთ :D 1 გოლი გაითანა და მეორე ტაიმის დასაწყისში და ბოლოს ერთი ადგილი რომ მიცა ატლეტიკოს მაგარია რაა.

    0
    გასულია

    293 - 4 მარტი 2018 22:02

    ციტატა: Visca el barca
    მოეყვანათ ტიუხელი ბლიატ რა იქნებოდა, რა ლამაზ შემტევ ფეხბურთს ატამაშებდა დორტმუნდს

    ხოდა რაც გაქონდა ორი იმდენს უშვებდა ლიგაზე :D
    თქვენ რა გგქონიათ ეს ბარსა ვერ ითამაშებს ლამაზ ფეხბურთს? ძაან მაგარს ითამაშებს მაგრამ რასაც გაიტანს 2 იმდენ გაუშვებს, იმიტო რო ცენტრი აღარ გვყავს, კონტრ შეტევებზე ბუსკეცი ვერარაა ისეთი, ინი დაბერდა, რაკიტიჩი რაკიტიჩია, ამ რესურსით ძაან კარგად თამაშობს ვალვერდე, აი მომავალში როცა დემბელე ჩაჯდება მერე შეიცვლება ტაქტიკა და 4-3-3 ზე დაბრუნდება ისევ, თან ნახ.მცველსაც დაიმატებენ ვინმეს.

    0
    გასულია

    292 - 4 მარტი 2018 22:01

    ციტატა: Quentin Tarantino
    გეთანხმებით რო არაა ვალვერსე ბარსას დონის და იმაშიც გეთანხმებით რო ახალგაზრდებთან არ იცის მოქცევა და სკამზე ალპობს მარა ფაქტია რო შედეგს დებს..პირველ წრეში გაინაღდა ორი ტურნირი პაულინიოებით,რაკიტიჩებით და გომეშებით...და ჩავი აღარ გვყავს,ინიესტა ბერდება,ნეიმარი წავიდა,სუა საერთოდ არ გავს თავის თავს და დემბელე და კოუ მოვიდნე და ეგენიც ვერ ათამაშდნენ როგორც საჭიროა და მართლა ვიდალით და გომეშით ხოარ აკეთებს კომბინაციებს...მოკლედ ვაცადოთ ეს სეზონი და იქით წელსაც თუ ასეთი შედეგის გუნდი ვიყავით მაშინ უნდა აახვევინონ გუნდიდან..მარა ისე ვინ გინდათ მწვრთნელად?? ყველა იწუნებთ ვალიკოს და მაინტერესებთ უბრალოდ ვინ გინდათ ეს როარ გვყავდეს

    ინის მანამდე არ მოეშვა სანამ ტრანვა არ მიაღებინა და მოდი და ეხლა ეთამაშე ჩელსის და ვნახოთ რას ვიზამთ. ახალგაზრდებთან მუშაობა არ იცისო, არაა ბარსას დონისო შენც ამბობ და აბა რა მოგწონს მაშინ მაგ მწვრთნელის რომ შედეგს დებს მესით და ანტი ფეხბურთს ათამაშებს ბარცელონას

    0
    გასულია

    291 - 4 მარტი 2018 22:01

    წინა თამაშზე კი მაგრამ დღეს საერთოდ არაა გასაკრიტიკებელი ვალვერდე, შარშან რო არ ვიცავდით მთელი გუნდით თავს, მაგიტო გაგვიტანეს პსჟ-მ 4 და იუვემ 3 გოლი. ბურთი დავიჭიროთო რო იძახით ივნ დაიჭიროს რაკიტიჩმა, პაულინიომ და გომეშმა?

    0
    გასულია

    290 - 4 მარტი 2018 21:58

    აი ძმაო გვარდიოლაა მწვრთნელი, ჯერ რა კაი დამოკიდებულება აქვს ფეხბურთელებთან..

    ციტატა: Quentin Tarantino
    გეთანხმებით რო არაა ვალვერსე ბარსას დონის და იმაშიც გეთანხმებით რო ახალგაზრდებთან არ იცის მოქცევა და სკამზე ალპობს მარა ფაქტია რო შედეგს დებს..პირველ წრეში გაინაღდა ორი ტურნირი პაულინიოებით,რაკიტიჩებით და გომეშებით...და ჩავი აღარ გვყავს,ინიესტა ბერდება,ნეიმარი წავიდა,სუა საერთოდ არ გავს თავის თავს და დემბელე და კოუ მოვიდნე და ეგენიც ვერ ათამაშდნენ როგორც საჭიროა და მართლა ვიდალით და გომეშით ხოარ აკეთებს კომბინაციებს...მოკლედ ვაცადოთ ეს სეზონი და იქით წელსაც თუ ასეთი შედეგის გუნდი ვიყავით მაშინ უნდა აახვევინონ გუნდიდან..მარა ისე ვინ გინდათ მწვრთნელად?? ყველა იწუნებთ ვალიკოს და მაინტერესებთ უბრალოდ ვინ გინდათ ეს როარ გვყავდეს

    ფეხბურთელები რომ ვერ ათამაშდნენ შენი აზრით ეგ ვისი ბრალია? ფორმაში საიდან შევა როდესაც ლას პალმასთანაც კი არ ათამაშებ ახალ მოსულებს. ეგ კი არა მინა და დენისი განაცხადშიც არ შეყავს, გავურტყი შედეგში თუ ესეთი ახალგაზრდა ფეხბურთელები მოკვლა სათადარიგოთა სკამზე

    0
    გასულია

    289 - 4 მარტი 2018 21:55

    გეთანხმებით რო არაა ვალვერსე ბარსას დონის და იმაშიც გეთანხმებით რო ახალგაზრდებთან არ იცის მოქცევა და სკამზე ალპობს მარა ფაქტია რო შედეგს დებს..პირველ წრეში გაინაღდა ორი ტურნირი პაულინიოებით,რაკიტიჩებით და გომეშებით...და ჩავი აღარ გვყავს,ინიესტა ბერდება,ნეიმარი წავიდა,სუა საერთოდ არ გავს თავის თავს და დემბელე და კოუ მოვიდნე და ეგენიც ვერ ათამაშდნენ როგორც საჭიროა და მართლა ვიდალით და გომეშით ხოარ აკეთებს კომბინაციებს...მოკლედ ვაცადოთ ეს სეზონი და იქით წელსაც თუ ასეთი შედეგის გუნდი ვიყავით მაშინ უნდა აახვევინონ გუნდიდან..მარა ისე ვინ გინდათ მწვრთნელად?? ყველა იწუნებთ ვალიკოს და მაინტერესებთ უბრალოდ ვინ გინდათ ეს როარ გვყავდეს

    0
    საიტზეა

    288 - 4 მარტი 2018 21:51

    ციტატა: Berlinetta♥
    ინიესტა 4 კვირას იუქმებს .. აი რაც უნდოდა ჩაიხუტა

    აუ :/ აბა ნახევარდაცვის საქმე ჩელსისთან ცუდათ ყოფილა

    0
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია

    287 - 4 მარტი 2018 21:49

    ციტატა: Berlinetta♥
    ინიესტა 4 კვირას იუქმებს .. აი რაც უნდოდა ჩაიხუტა

    კი დაგვერხა მაშინ. ეხლა მიდით და აქეთ ისევ ჩვენი ვალვერდე

    0
    გასულია

    286 - 4 მარტი 2018 21:47

    ინიესტა 4 კვირას იუქმებს .. აი რაც უნდოდა ჩაიხუტა

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    285 - 4 მარტი 2018 21:44

    გუნდი თავს კარგად იცავს მარა შეტევითი პოტენციალი არარი, არიყო კარგი თამაში სუარესი ძააბ ბევრს აცუდებს და დანარჩენებიც

    0
    გასულია

    284 - 4 მარტი 2018 21:44

    Pირველი ტაიმი რო IთAმაშA მეორეც ასე Uნდა გაგრზელებულიყო Dა ორს კიდე სეუგდებდა Uეჭველი

    0
    გასულია

    283 - 4 მარტი 2018 21:44

    სარი იყოს ბარსას მწვრთნელი, რა ფეხბურთს ათამაშებდა :/

    მთელი ევროპით დაინტერესდა ბარსელონა და სავიჩით რატო არ ინტერესდებიან ეს ბრმები

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    282 - 4 მარტი 2018 21:43

    Gomeshs udidesi respect chemgan Didi fantaziori araa. Mara mebrzolia da rac shevatyve am fexburtels ar eshinia aravisi, hkidia vis etamasheba godins koshtas tu grizmans. Ert epizodshi chvens naxevarze ar maxsovs romeli iyo gomeshi edga win da mis gacdenas ar ecada da pasi ukan centrisken gaaketa , etyoba ifiqra damamtvrevs gomeshio:d

    0
    --------------------
    ❤️❤️❤️Tito Vilanova The Chessman ❤️❤️❤️
    გასულია

    281 - 4 მარტი 2018 21:43

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: ani-barca10
    როცა იგებ ბოლო 10 წუთი ნაღდად ჯობია პაუ გამოიყვანო ვიდრე დემბელე :დ

    პაუ მოფერებით სახელია მაგის ? აი ჯერ ეგ რო მოითხოვა ბარსას მწვრთნელმა მასინვე თავზე უნდა დაეხიათ კონტრაქტი ...80 წუთიდან კიარა 26 წუთზე შეგადო მესიმ და იმის მერე ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და მეორე ტაიმის საწყისი 25 წუთი ვაბშე დაუწვა ცენტრს ვერ გადავცდით, ამ მიდგომას ამართლებ ? რომ გავარდნოდათ და ჩამჯდარიყვნენ სად მიდიოდნენ მერე, მესიც ადამიანია სულ ვერ უშველის გუნდს ... ვალვერდე არ არის ჩვენი სტილის მწვრთნელი 1-0 არ უნდა ყოფნიდეს,

    ხო აბა პაულინიო, გომეში, რაკიტიჩი და ბუსკეტსი ერთად ძაან მაგარი ტაქტიკაა და მერე ჩელსიზე და ატლეტიკოზე ვკაიფობთ. არ დააცადეს ერთი ცვლილება დარჩა და მე ვერმაელენს ველოდი სუარესის მაგივრად...

    0
    გასულია

    280 - 4 მარტი 2018 21:42

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: ani-barca10
    როცა იგებ ბოლო 10 წუთი ნაღდად ჯობია პაუ გამოიყვანო ვიდრე დემბელე :დ

    პაუ მოფერებით სახელია მაგის ? აი ჯერ ეგ რო მოითხოვა ბარსას მწვრთნელმა მასინვე თავზე უნდა დაეხიათ კონტრაქტი ...80 წუთიდან კიარა 26 წუთზე შეგადო მესიმ და იმის მერე ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და მეორე ტაიმის საწყისი 25 წუთი ვაბშე დაუწვა ცენტრს ვერ გადავცდით, ამ მიდგომას ამართლებ ? რომ გავარდნოდათ და ჩამჯდარიყვნენ სად მიდიოდნენ მერე, მესიც ადამიანია სულ ვერ უშველის გუნდს ... ვალვერდე არ არის ჩვენი სტილის მწვრთნელი 1-0 არ უნდა ყოფნიდეს,

    მანამდე (ვალიკომდე) გვყავდა ასტურიელი ცხრა ნომერი გლეხი (სიფათი ნახე ) ეხლა გვყავს ბასკი გლეხი (მანდ ბასკეთში ევროპაში ყველაზე მაღალი დონის სოფლის მეურნეობა აქვთ ) ეგ უნდა იყოს იქ სადაც იყო ბილბაოში

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: ani-barca10
    როცა იგებ ბოლო 10 წუთი ნაღდად ჯობია პაუ გამოიყვანო ვიდრე დემბელე :დ

    პაუ მოფერებით სახელია მაგის ? აი ჯერ ეგ რო მოითხოვა ბარსას მწვრთნელმა მასინვე თავზე უნდა დაეხიათ კონტრაქტი ...80 წუთიდან კიარა 26 წუთზე შეგადო მესიმ და იმის მერე ანგარიშის შენარჩუნებაზე ითამაშა და მეორე ტაიმის საწყისი 25 წუთი ვაბშე დაუწვა ცენტრს ვერ გადავცდით, ამ მიდგომას ამართლებ ? რომ გავარდნოდათ და ჩამჯდარიყვნენ სად მიდიოდნენ მერე, მესიც ადამიანია სულ ვერ უშველის გუნდს ... ვალვერდე არ არის ჩვენი სტილის მწვრთნელი 1-0 არ უნდა ყოფნიდეს,

    მანამდე (ვალიკომდე) გვყავდა ასტურიელი ცხრა ნომერი გლეხი (სიფათი ნახე ) როტაციების დიდოსტატი :))) ეხლა გვყავს ბასკი გლეხი (მანდ ბასკეთში ევროპაში ყველაზე მაღალი დონის სოფლის მეურნეობა აქვთ ) ეგ უნდა იყოს იქ სადაც იყო ბილბაოში

    0