ეიბარი-ბარსელონა 0:2

  • 17-02-2018, 11:00
  • ეიბარი-ბარსელონა 0:2

      ეიბარი (4-2-3-1) ბარსელონა (4-4-2)
    დიმიტროვიჩი, პენია, რამისი, არბილია, ანხელი, გარსია, დიუპი, ორელიანა, ჟორდანი, ინუი, კიკე. ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, პაულინიო, სუარესი, მესი.
    რიესგო, ესკალანტე, კაპა, შარლესი, ივი, ლეონი, ლომბანი. სილესენი, მინა, სემედუ, დინი, ვიდალი, კოუტინიო, დემბელე.
    ხოსე მენდილიბარი. ერნესტო ვალვერდე.
    0-1 სუარესი 16, 0-2 ალბა 88.

    რამისი - ლომბანი 46

    დიუპი - ესკალანტე 74

    ჟორდანი - შარლესი 83

    ინიესტა - კოუტინიო 63

    პაულინიო - ვიდალი 74

    რობერტო - სემედუ 90

    ორელიანა 59, დიუპი 66. ინიესტა 48.
    ორელიანა 66.
    იპურუა.
    ალეხანდრო ერნანდესი.
    ენრიჩი, რიკო. ვერმალენი.
    სილქ უნივერსალი, Sports-Live.tv
    სტატისტიკა
    13 დარტყმა 10
    3 ზუსტი დარტყმა 6
    2 თამაშგარე 6
    6 კუთხური 0
    13 ჯარიმა 6
    3 გაფრთხილება 1
    1 გაძევება 0
    47% ბურთის ფლობა 53%

    თეგები: ეიბარი

    კომენტარები [ 204 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    204 - 17 თებერვალი 2018 23:46

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: Montekristo
    ნუ გამოხვალთ ხოლმე პროფესორები რაა...

    აი შენი ამ კომენტარის მიზანი რა არის ?

    ჩემი კომენტარის მიზანი ისაა რომ შენ ვალვერდეზე კარგად ვერ ერკვევი ფეხბურთში ;) შენი აზრით შენ ხვდები ყველაფერს, რომელიც არ იცნობ გუნდის შიდა სამზარეულოს და ფეხბურთელებს პირადად... წარმოდგება არ გაქვს არაფერზე ბარსელონასთან დაკავშირებით, გარდა იმისა რასაც ყველა ვხედავთ და შენ ურჩევ გუნდის მთავარ მწვრთნელს ვინ ათამაშოს ან რა ტაქტიკა გამოიყენოს??? :D ... სასაცილოა ეს ყველაფერი... ;)

    0
    გასულია

    203 - 17 თებერვალი 2018 23:09

    რივალდოს ბარსა არ ახსოს აქ ვიღაცეებს გახსოვთ მარტო პეპის ეპოქა... და გინდათ ტრიპლე დაიდოს ზეე ფეხბურთით ეგრე არ ხდება...ბაბაც და ჩიჩიაც. რა დრო იყო ლიგის მოგებაზე ვოცნებობდით.თქვენ ილაპარაკეთ ლამაზი ფეხბურთი და რეალი მესამე ლიგას აწევს და მე მირჩევნია 50% პრაგმატულად ითამაშოს გუნდმა და თასები აწიოს სადაც საჭიროაა იკ ისედაც დახაზა ბარსამ თუნდაც ყანაზეე ...)))))))) და კიდე ბარსას უკვე 20 წელია ამ დროს სულ უჭირს..!!! და 99% პლეიოფში ან არსენალია ან პსჟ ან მილანია ეხლა ჩელსეაა...ამაზი კი არავინ არ ფიქრობს

    0
    გასულია

    202 - 17 თებერვალი 2018 22:57

    პსჯ-მ ნახა სათანადო მეტოქე ნახა როგორც იქნა სტრასბურგს 5-2 მოუგო და აბა გამოიცანით ვინ გაიტანა გოლები სწორია :დ ნეიმარმა და კავანიმ ვაი მაგათი პატრონს მაგათ

    0
    საიტზეა

    201 - 17 თებერვალი 2018 22:51

    [quote=Messiah]+++
    4-3-3 ის დროს მესი ფორმალურად გვევლინება მარჯვენა ფორვარდად და სწორედ მაგის გამო მარჯვენა ფლანგს შეტევაში სიმწვავეც აკლდება და ასევე დაცვის დროს მაგ ფლანგზე შემტევების მეტობა იქმნება,რადგან მესი პრესინგში თითქმის არ მონაწილეობს. ნეიმარის წასვლის მერე 4-4-2 ზე გადასვლა ვალვერდეს მხრიდან,ვფიქრობ, სწორი ნაბიჯი იყო, მესამე შემტევი რეალურად არც ჰყოლია განკარგულებაში და შესაბამისად მაგიტო მოდის დიდი დატვირთვა ფლანგის მცველებზე.
    გუნდს მართლა სჭირდება გადახალისება,განსაკუთრებით ცენტრში, კრეატიული, ტემპის გამკონტროლებელი ნახევარმცველია საყიდელი აუცილებლად, თორე არ უნდა გაგვიკვირდეს რაკიტიჩს და პაულინიოს ბურთს ეიბარიც რომ უმალავს
    [/quote]

    ცენტრი მოიყვანეთ წესიერი რო აღარ ჩამოვიდეს შტეგენთან და მერე ვილაპარაკოთ რატო არაა მესი სულ შეტევაშიო ) და საერთოდ მესი არასდროსა რ ყოფილა ( რამდენიმე სეზონის გამოკლებით ) ვინგერი .. ცრუ ცხრიანი იყო რონელიც გუნდის ძრავი იყო სულ[/quote]

    არასწორად გაიგე, არ მითქვამს მესი სულ შეტევაში რატომ არაა მეთქი, უბრალოდ რეალობა აღვწერე. და არც მესი გამიკრიტიკებია, ვერ მოვთხოვთ მესის მთელი თამაში ვირივით ირბინოს, აპრესინგოს და თან სასწაული დრიბლინგები და პასები აკეთოს. უბრალოდ 4-3-3 ის თამაში ამ ნახევარდაცვით დიდ შედეგს ვერ მოგვცემს, უფანტაზიოა ცენტრი, ტემპის გაკონტროლება უჭირს, ამიტო მოსაყვანია კრეატიული ცენტრალური ნახ.მცველი.

    0
    გასულია

    200 - 17 თებერვალი 2018 22:42

    მაინც ვერ გავიგე რა არ მოწონს ხალხს გუნდი არ აგებს გოლს არ უშვებს წინ ჩელსეა ელოდება და თავი გაიგიჟოოს გუნდმაა შეაკლას თავიი??? რეკორდს მოხსნის ვალოდია წელს და რაც გინდათ და როგორც გინდათ აკრიტიკეთ გუნდი...სასაცილოაა პროსტა მესსი პასებს აღარ იძლევაო ზუსტად პირველი პროლემა ბარსასი ისა რომ მესსიზეა ძალიან დამოკიდებული...აგერ დემბელე კოუ ვნახოთ სად რას ითამაშებენ და რისი მაქინისები არიან... ვიღაცებს თუ გონია თავის ფასიის ნახევარს მაინც ამოიღებენ ძალიან ცდებით...უნეიმარობა გუნდს ისე დაეტყოო ვალოდიამ შეუძლებელი შეძლოო...და რეკორდზე მიდიის და ხალხი მაინც ნე დავოლნიაა...)))))))))

    0
    გასულია

    199 - 17 თებერვალი 2018 22:42

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: carlesa
    ციტატა: Messiah
    Messiah

    შენ რომ გაკვირდები მესიზე რამე ისეთ დაწერ ვინმე პირად შეურაწყოფათ ღებულობ)) არ გავკარიმესის რატო უშლი ასე ნერვებს მაგაზე ყველამ იცის რა დონის ფეხბურტელია)) ვერ მიხვდი მანდ რომ სეროუზულების არაფერი ეწერა)) პირველ რიგში იმიტომ დავწერე შენი და კიდე რამოდენიმეს რეაქცია მაინტერესებდა laughing


    იმიტო რო ბარსა მახსოვს როგორი იცი ვალენსია რო კუდით ქვას ასროლინებდა :) რეალი რო ანადგურებდა .. და მოვიდა ეს კაცი .. და მოვიგეთ 4 ჩ.ლიგა.. 8 ლა ლიგა .. რეალს ვანადგურებდიტ . ეპოქა შევქმენით ... ფეხბურთში რევოლუცია მოვაწყეთ , მესის დახმარებით ავიდა ტიკი-ტაკა ახალ საფეხურზე და მაინც რო დაუფასებელია ეგ კაცი მაგიტო მეშლება ხოლმე ნერვები .. მიუხედავად ყველა ჯილდოსა მაინც ყველაზე დაუფასებელია :) .... ტიპს კლავენ ჩეხავენ და არ იქცევა აგრძელებს თამაშს , პირველი და უკანასკნელი ფეხბურთელია მგონი ვინც ეგრე ბოლომდე ირთვება ფეხბურთში და ცოცხლობს ამ სპორტით ... დრიბლინგი , ბურთის განაწილება, პლეიმეიკინგი , ასისტები, გოლები .. რავი უამრავ სამუშაოს ასრულებს უკვე 13 წელი ბასაში და მაგრად მიტყდება ყველადროის საუკეთესოს რო ვერ აფასებს კიდე ბევრი ... და როცა ეგ ვიღაც ბარსას ფანია განსაკუთრებიტ მტკივა გული ... მახსოვს ბარსა რაც იყო მესის გარეშე და მერე რა ვვართ მესისთან ერთდ ...

    გეთანხმები მესი ისტორიაში აროს მსოფლიოს ყველა დროის #1 ფეხბურთელი მას არ სჭირდება მსოფლიოს ჩემპიონატის მოგება.
    კრიტიკოსები არ თვლიან მესის ყველა დროის საუკეთესოდ, რადგან ნაკრებში ტიტული არ მოუგია.
    ჰყოლოდა 2014-ში ინიესტა ჩავი ბუსკეტსი და თუ ვერ მოიგებდა მაშინ ვაღიარებდი, რომ არ არის საუკეთესოთქო.
    2014 არგენტინა: დაცვა 0 ნახევარდაცვა 0 თავდაახმა 1 ისიც მესი იგუაინი რომ არ ყოლოდა უფრო დიდი იყო შანსი რომ მოგვეგო და მიეღწია მესის ტიტულისთვის.
    როგორც ხეტაფესთან კოუტინიოს გაყვანას და თოჯინის შემოყვანას დიდი იყო შანსი დემბელე რომ არა მოგვეგო.

    აბა აბა რონალდუსაც 5 ოქროს ბურთი უნდა ჰქონდეს და მესისაც

    0
    გასულია

    198 - 17 თებერვალი 2018 22:38

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: carlesa
    ციტატა: Messiah
    Messiah

    შენ რომ გაკვირდები მესიზე რამე ისეთ დაწერ ვინმე პირად შეურაწყოფათ ღებულობ)) არ გავკარიმესის რატო უშლი ასე ნერვებს მაგაზე ყველამ იცის რა დონის ფეხბურტელია)) ვერ მიხვდი მანდ რომ სეროუზულების არაფერი ეწერა)) პირველ რიგში იმიტომ დავწერე შენი და კიდე რამოდენიმეს რეაქცია მაინტერესებდა laughing


    იმიტო რო ბარსა მახსოვს როგორი იცი ვალენსია რო კუდით ქვას ასროლინებდა :) რეალი რო ანადგურებდა .. და მოვიდა ეს კაცი .. და მოვიგეთ 4 ჩ.ლიგა.. 8 ლა ლიგა .. რეალს ვანადგურებდიტ . ეპოქა შევქმენით ... ფეხბურთში რევოლუცია მოვაწყეთ , მესის დახმარებით ავიდა ტიკი-ტაკა ახალ საფეხურზე და მაინც რო დაუფასებელია ეგ კაცი მაგიტო მეშლება ხოლმე ნერვები .. მიუხედავად ყველა ჯილდოსა მაინც ყველაზე დაუფასებელია :) .... ტიპს კლავენ ჩეხავენ და არ იქცევა აგრძელებს თამაშს , პირველი და უკანასკნელი ფეხბურთელია მგონი ვინც ეგრე ბოლომდე ირთვება ფეხბურთში და ცოცხლობს ამ სპორტით ... დრიბლინგი , ბურთის განაწილება, პლეიმეიკინგი , ასისტები, გოლები .. რავი უამრავ სამუშაოს ასრულებს უკვე 13 წელი ბასაში და მაგრად მიტყდება ყველადროის საუკეთესოს რო ვერ აფასებს კიდე ბევრი ... და როცა ეგ ვიღაც ბარსას ფანია განსაკუთრებიტ მტკივა გული ... მახსოვს ბარსა რაც იყო მესის გარეშე და მერე რა ვვართ მესისთან ერთდ ...

    გეთანხმები მესი ისტორიაში აროს მსოფლიოს ყველა დროის #1 ფეხბურთელი მას არ სჭირდება მსოფლიოს ჩემპიონატის მოგება.
    კრიტიკოსები არ თვლიან მესის ყველა დროის საუკეთესოდ, რადგან ნაკრებში ტიტული არ მოუგია.
    ჰყოლოდა 2014-ში ინიესტა ჩავი ბუსკეტსი და თუ ვერ მოიგებდა მაშინ ვაღიარებდი, რომ არ არის საუკეთესოთქო.
    2014 არგენტინა: დაცვა 0 ნახევარდაცვა 0 თავდაახმა 1 ისიც მესი იგუაინი რომ არ ყოლოდა უფრო დიდი იყო შანსი რომ მოგვეგო და მიეღწია მესის ტიტულისთვის.
    როგორც ხეტაფესთან კოუტინიოს გაყვანას და თოჯინის შემოყვანას დიდი იყო შანსი დემბელე რომ არა მოგვეგო.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    საიტზეა

    197 - 17 თებერვალი 2018 22:35

    ციტატა: M.T.S
    ნავასს რომ ადარებენ ზოგზოგიერთები მაგაზე მეშლება ნერვები კიდე

    ნავასს შტეგენი 10 ჯერ ჯობია მინიმუმ :დდდდდდდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    საიტზეა

    196 - 17 თებერვალი 2018 22:35

    ციტატა: Ikks
    ჰო წავიკითხე ეგ მეც))) აქ თუ ნამდვილი ბარსას გულშემატკივარი ხარ "გოოოოლ" "მესი საღოლ" "ყველას გადავუვლით" ასეთები უნდა წერო და ეგაა :დ ხო ნუ გომეშზე გინება ხსნილია :დდ აქ გონია ზოგს რო მესის დაკნინებას ვცდილობ როცა ვამბობ პასებს აღარ იძლევათქო))) მე პირადად ამ სეზონში სათამაშო ხარისხის გაუმჯობესებას არ ველოდები ბევრი ცვლილებაა საჭირო. ნეიმარის პოზიცია კვლავ ვაკანტურია ჩემი აზრით. დემბელეს მარცხენა ვინგერად ვერ ვხედავ, შეიძლება ვცდებოდე. ტაქტიკაში რაღაც ძაან ჭკვიანურია მოსაფიქრებელი, 4:3:3 ვგულისხმობ, ტაქტიკურად მესისაა მარჯვენა შემტევის ფლანგი მაგრამ რა თქმა უნდა იქ დროის 2 % თუ ატარებს, შესაბამისად მარჯვენა შეტევა სუსტი გვყავს, მარცხენა შემტევი საერთოდ არ გვყავს და მაგიტოა მესის ერთადერთი ვარიანტი გააკეთოს ალბაზე პასი და დაბრუნებულზე გაიტანოს. ძაან დიდი სამუშაოა საჭირო რო ეს რესურსი სწორად გადანაწილდეს და ჩამოყალიბებული შემტევი ტაქტიკა გვქონდეს, თორე 4:4:2 ყურება არ მგონია ვინმეს სიამოვნებდეს

    +++
    4-3-3 ის დროს მესი ფორმალურად გვევლინება მარჯვენა ფორვარდად და სწორედ მაგის გამო მარჯვენა ფლანგს შეტევაში სიმწვავეც აკლდება და ასევე დაცვის დროს მაგ ფლანგზე შემტევების მეტობა იქმნება,რადგან მესი პრესინგში თითქმის არ მონაწილეობს. ნეიმარის წასვლის მერე 4-4-2 ზე გადასვლა ვალვერდეს მხრიდან,ვფიქრობ, სწორი ნაბიჯი იყო, მესამე შემტევი რეალურად არც ჰყოლია განკარგულებაში და შესაბამისად მაგიტო მოდის დიდი დატვირთვა ფლანგის მცველებზე.
    გუნდს მართლა სჭირდება გადახალისება,განსაკუთრებით ცენტრში, კრეატიული, ტემპის გამკონტროლებელი ნახევარმცველია საყიდელი აუცილებლად, თორე არ უნდა გაგვიკვირდეს რაკიტიჩს და პაულინიოს ბურთს ეიბარიც რომ უმალავს

    0
    საიტზეა

    195 - 17 თებერვალი 2018 22:35

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ერთერთი საუკეთესო მეკარეა ისტორიაში.
    რაც მთავარია შეცდომებს პრაქტიკულად არ უშვებს.

    joy joy joy joy joy

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    194 - 17 თებერვალი 2018 22:34

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    რამაზ ლომიძე

    შტეგენი სულ თამაშობს წლებია და შეცდომებიც ექნება მარა უფრო მეტი კარგი აქვს, 1 წელსვე ლიგაზე რაები აკეთა, არადა 1 თამაშიც არ ქონდა ლიგაზე ნათამაშები, წელს ხო საერთოდ ძაან მაგარი ფორმაშია, ცენტრიდან გაშვებული გოლები კიდე არაფერია, ეგ უიღბლობა უფროა ვიდრე მეკარის სისუსტე, ბრავოსაც მაგ სეზონში ბევრჯერ დაურტყეს უბრალოდ არ გავიდა და კურტუას მაგარ მეკარედ თვლი? განახო ცენტრის უკნიდან რო დაურტყეს და გაუტანეს? 1-2 ცენტრიდან გაშვებული გოლით არ ფასდება მეკარე და სილესენი ძაან ცოტას თამაშობს და შესაბამისად მის დიდ შეცდომებსაც ვერ ხედავ :დ რაღაც არ გეტყობა ბარსას ფანობა თორე შტეგენზე ეგრე არ იტყოდი :დ

    კურტუას ჯობია შტეგენი მაგას არ ვგულისხმობ მე. ჩემი სათქმელი ვთქვი შტეგენი იყო არასტაბილური მეკარე და დასტაბილურდა, მაგრამ სილესენი სადაც თამაშობს და რამდენსაც თამაშობს მისი ხარისხიდან გამომდინარე ორჯერ მეტი თამაშის უფლება ეკუთვნის და სტაბილურიცაა ერთერთი საუკეთესო მეკარეა ისტორიაში.
    რაც მთავარია შეცდომებს პრაქტიკულად არ უშვებს.

    ნავასს რომ ადარებენ ზოგზოგიერთები მაგაზე მეშლება ნერვები კიდე

    0
    გასულია

    193 - 17 თებერვალი 2018 22:32

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    რამაზ ლომიძე

    შტეგენი სულ თამაშობს წლებია და შეცდომებიც ექნება მარა უფრო მეტი კარგი აქვს, 1 წელსვე ლიგაზე რაები აკეთა, არადა 1 თამაშიც არ ქონდა ლიგაზე ნათამაშები, წელს ხო საერთოდ ძაან მაგარი ფორმაშია, ცენტრიდან გაშვებული გოლები კიდე არაფერია, ეგ უიღბლობა უფროა ვიდრე მეკარის სისუსტე, ბრავოსაც მაგ სეზონში ბევრჯერ დაურტყეს უბრალოდ არ გავიდა და კურტუას მაგარ მეკარედ თვლი? განახო ცენტრის უკნიდან რო დაურტყეს და გაუტანეს? 1-2 ცენტრიდან გაშვებული გოლით არ ფასდება მეკარე და სილესენი ძაან ცოტას თამაშობს და შესაბამისად მის დიდ შეცდომებსაც ვერ ხედავ :დ რაღაც არ გეტყობა ბარსას ფანობა თორე შტეგენზე ეგრე არ იტყოდი :დ

    კურტუას ჯობია შტეგენი მაგას არ ვგულისხმობ მე. ჩემი სათქმელი ვთქვი შტეგენი იყო არასტაბილური მეკარე და დასტაბილურდა, მაგრამ სილესენი სადაც თამაშობს და რამდენსაც თამაშობს მისი ხარისხიდან გამომდინარე ორჯერ მეტი თამაშის უფლება ეკუთვნის და სტაბილურიცაა ერთერთი საუკეთესო მეკარეა ისტორიაში.
    რაც მთავარია შეცდომებს პრაქტიკულად არ უშვებს.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    გასულია

    192 - 17 თებერვალი 2018 22:28

    https://www.youtube.com/watch?v=440prozeAXg აი ეს ნახეთ უბრალოდ ეს სეივი რომ არ გაეკეთებინა დიდი იყო იმის ალბატობა რომ ფინალში ვერ გავსულიყავით

    0
    საიტზეა

    191 - 17 თებერვალი 2018 22:23

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    რამაზ ლომიძე

    შტეგენი სულ თამაშობს წლებია და შეცდომებიც ექნება მარა უფრო მეტი კარგი აქვს, 1 წელსვე ლიგაზე რაები აკეთა, არადა 1 თამაშიც არ ქონდა ლიგაზე ნათამაშები, წელს ხო საერთოდ ძაან მაგარი ფორმაშია, ცენტრიდან გაშვებული გოლები კიდე არაფერია, ეგ უიღბლობა უფროა ვიდრე მეკარის სისუსტე, ბრავოსაც მაგ სეზონში ბევრჯერ დაურტყეს უბრალოდ არ გავიდა და კურტუას მაგარ მეკარედ თვლი? განახო ცენტრის უკნიდან რო დაურტყეს და გაუტანეს? 1-2 ცენტრიდან გაშვებული გოლით არ ფასდება მეკარე და სილესენი ძაან ცოტას თამაშობს და შესაბამისად მის დიდ შეცდომებსაც ვერ ხედავ :დ რაღაც არ გეტყობა ბარსას ფანობა თორე შტეგენზე ეგრე არ იტყოდი :დ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    190 - 17 თებერვალი 2018 22:21

    ჟირონა აღარ ხუმრობს უკვე მე-8 ადგილზე არიან კარგია კიდევ ერთი კატალონიური გუნდი რომ წამოიქაჩა 8ლე ესპანიოლს კი არ გვანან

    0
    გასულია

    189 - 17 თებერვალი 2018 22:18

    მესის გარეშე ბარსა ვერც კი წარმომიდგენია და ტიპმა 30 წლის ასაკში მესი გასაშვებიაო smiley smiley

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    გასულია

    188 - 17 თებერვალი 2018 22:17

    ციტატა: carlesa
    ვსიო მესი სუარესი რაკიტიცი და კიდე რამდენიმე გასაშვებია გუნდიდან მე ამათ სიარულს ვერ ვიყურებ ვინა მათი ასაგდები სუარესი კი ცდილობს დარბეის მოდომებულია მანც მაგრამ დაბერდა გასაშვებია აი მესი შტეგენზე ნაკლებს დარბის გასაშვებია ჩინეთში აზრი არა მაგის აქ გაჩერებას აზარალებს გუნდს უვე.

    თუ ხუმრობ სმაილიკი მაინც მიუწერე რომ მივხვდეთ და თუ სერიოზულად ამბობ მაგას არ ყოფილა ფეხბურთი შენი საქმე

    0
    გასულია

    187 - 17 თებერვალი 2018 22:16

    ციტატა: carlesa
    ვსიო მესი სუარესი რაკიტიცი და კიდე რამდენიმე გასაშვებია გუნდიდან მე ამათ სიარულს ვერ ვიყურებ ვინა მათი ასაგდები სუარესი კი ცდილობს დარბეის მოდომებულია მანც მაგრამ დაბერდა გასაშვებია აი მესი შტეგენზე ნაკლებს დარბის გასაშვებია ჩინეთში აზრი არა მაგის აქ გაჩერებას აზარალებს გუნდს უვე.

    ფეხბურთს რადიოში უსმენ?

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    გასულია

    186 - 17 თებერვალი 2018 22:13

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    შტეგენს სილესენი ჯობია

    აქ უკვე დაიწვა რო რეალის ფანია :დდდდდდდდდ

    მე? smiley smiley smiley 2006 წლიდან ბარსას გულშემატკივარი ვარ.
    დამიბმულე სილესენის ჩაგდებული თამაში ბარსელონაში და მე ბევრს დავბმულავ შტეგენისას ცენტრიდან მარტო 2 ბურთზე აღარაფერს ვამბობ.

    თუნდაც სელტასთან გაშვებული გოლი შტეგენი მაგ ბურთს არ გაუშვებდა კი გეთანხმები კარგი მეკარეა სილესენი კაცი ბოლოს და ბოლოს ჰოლანდიის ნაკრების ძირითადი მეკარე იყო მაგრამ შტეგენმა რა პროგრესიც განიცადა ბოლო ორ წელიწადში უბრალოდ წარმოუდგენელია მეკარე რომელიც სულელურ შეცდომებს აკეთებდა და ცენტრიდან დარტყმულ ბურთებს უშვებდა მსოფლიოს ერთ ერთ საუკეთესო მეკარედ ჩამოყალიბდა

    0
    გასულია

    185 - 17 თებერვალი 2018 22:12

    ციტატა: ზორო
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    დემბელე, დინიე, გომეში, დ. სუარესი და ალკასერი გასაშვებია გუნდიდან!


    მესიც , ინიესტაც და კოუტინიოც .. შტეგენიც და უმტიტიც მივაყოლოთ

    ციტატა: Sdaead
    ამ ვალვერდეს რას ერჩით ვერ გავიგე მაგის ჭკვიანური გათვლების გამოა რო წაუგებლად მივდივართ რა სანახაობა გინდათ გუნდი დაბალანსებული და აწყობილია თავიდან ბოლომდე მაგ კაცის წყალობით.შარშანდელი შემადგენლობიდან რა შეიცვალა?არც არაფერი დემბელე მოიყვანეს ერთი ძლიერი და ისიც ან წევს ლაზარეთში ან თუ მოედანზეა ფორთხავს.ერთადერთი ფეხბურთელი რომელიც მოვიდა და ამხნის განამვლობაში რაღაცა სასრგებელი მოიტანა პაულინიოა.რეალურად თითქმის იგივე შემადგენლობით გუნდი წაუგებლად მიყავს და რა ქნას მეტი


    ანტიფეხბურთით !

    შტეგენს სილესენი ჯობია, მაგრამ ამ სეზონში ჩადგა მწყობრში და სულელურ გოლებს აღარ უშვებს.


    ........................................................................
    ......................................................................................

    რამდენი წლის ხარ ?

    რითი ჯობოია სილენსენი შტეგენს

    ცენტრიდან გოლებს მაინც არ უშვებს და არასტაბილური მაინც არ არის.
    რეალთან 2 ბურთი მაგის ბრალი იყო და ვილიარეალთან თასზე 30 მეტრიდან დაურტყეს და ხელიდან გაუვარდა და გავიდა გოლი.
    ახლა შენ მითხარი სილესენმა სად ჩააგდო თამაში (ვგულისხმობ მის მიერ დაშვებულ შეცდომას, სადაც გოლი მოჰყვა) პირიქით მაგარი მეკარეა მარტო ვალენსიასთან მკვდარი ბურთი აიღო.

    შეცდომები ყველა მეკარესააქ დაშვებული და დაუშვებენ ყოველთვის ნარა შვტეგენი ერთერთი საუკეთესოა ევროპაში

    ახლა არ ვამბობ დასტაბილურდა, მაგრამ გამოცდილებით და კლასით სილესენი ჯობია.
    უკეთესადაც თამაშობს და ცენტრიდან ბურთებს არ უშვებს.
    არასდროს არ ვაპატიებ შტეგენს 2015 წელს ბილბაოსთან წაგებულ თამაშს 4-0 გასვლაზე 4-დან 3 გოლი მისი ბრალი იყო.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    გასულია

    184 - 17 თებერვალი 2018 22:08

    ციტატა: ზორო
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    დემბელე, დინიე, გომეში, დ. სუარესი და ალკასერი გასაშვებია გუნდიდან!


    მესიც , ინიესტაც და კოუტინიოც .. შტეგენიც და უმტიტიც მივაყოლოთ

    ციტატა: Sdaead
    ამ ვალვერდეს რას ერჩით ვერ გავიგე მაგის ჭკვიანური გათვლების გამოა რო წაუგებლად მივდივართ რა სანახაობა გინდათ გუნდი დაბალანსებული და აწყობილია თავიდან ბოლომდე მაგ კაცის წყალობით.შარშანდელი შემადგენლობიდან რა შეიცვალა?არც არაფერი დემბელე მოიყვანეს ერთი ძლიერი და ისიც ან წევს ლაზარეთში ან თუ მოედანზეა ფორთხავს.ერთადერთი ფეხბურთელი რომელიც მოვიდა და ამხნის განამვლობაში რაღაცა სასრგებელი მოიტანა პაულინიოა.რეალურად თითქმის იგივე შემადგენლობით გუნდი წაუგებლად მიყავს და რა ქნას მეტი


    ანტიფეხბურთით !

    შტეგენს სილესენი ჯობია, მაგრამ ამ სეზონში ჩადგა მწყობრში და სულელურ გოლებს აღარ უშვებს.


    ........................................................................
    ......................................................................................

    რამდენი წლის ხარ ?

    რითი ჯობოია სილენსენი შტეგენს

    ცენტრიდან გოლებს მაინც არ უშვებს და არასტაბილური მაინც არ არის.
    რეალთან 2 ბურთი მაგის ბრალი იყო და ვილიარეალთან თასზე 30 მეტრიდან დაურტყეს და ხელიდან გაუვარდა და გავიდა გოლი.
    ახლა შენ მითხარი სილესენმა სად ჩააგდო თამაში (ვგულისხმობ მის მიერ დაშვებულ შეცდომას, სადაც გოლი მოჰყვა) პირიქით მაგარი მეკარეა მარტო ვალენსიასთან მკვდარი ბურთი აიღო.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    საიტზეა

    183 - 17 თებერვალი 2018 22:06

    გუნდი თამაშ არ აგებს 24 წაუგებელი თამაში აქედან ესპანიოლთან 5:0,ეიბართან 6:1,ჟირონასთან 3:1,რეალთან 0:3,დეპორტიოვოსთან 4:0,ლევანტესთან 3:0,ბეტისთან 0:5,ლეგანესთან 0:3,ანოეტაზე ამდენი წლის მერე 2:4 იუვეც ვათრიეთ და რას ერჩით ამ კაცს რა ანტიფეხბურთი.ყველა თამაშში 10 გოლს ვერ გავიტანთ

    0
    გასულია

    182 - 17 თებერვალი 2018 22:05

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    შტეგენს სილესენი ჯობია

    აქ უკვე დაიწვა რო რეალის ფანია :დდდდდდდდდ

    მე? smiley smiley smiley 2006 წლიდან ბარსას გულშემატკივარი ვარ.
    დამიბმულე სილესენის ჩაგდებული თამაში ბარსელონაში და მე ბევრს დავბმულავ შტეგენისას ცენტრიდან მარტო 2 ბურთზე აღარაფერს ვამბობ.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    საიტზეა

    181 - 17 თებერვალი 2018 22:03

    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    შტეგენს სილესენი ჯობია

    აქ უკვე დაიწვა რო რეალის ფანია :დდდდდდდდდ

    0
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    180 - 17 თებერვალი 2018 22:01

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    დემბელე, დინიე, გომეში, დ. სუარესი და ალკასერი გასაშვებია გუნდიდან!


    მესიც , ინიესტაც და კოუტინიოც .. შტეგენიც და უმტიტიც მივაყოლოთ

    ციტატა: Sdaead
    ამ ვალვერდეს რას ერჩით ვერ გავიგე მაგის ჭკვიანური გათვლების გამოა რო წაუგებლად მივდივართ რა სანახაობა გინდათ გუნდი დაბალანსებული და აწყობილია თავიდან ბოლომდე მაგ კაცის წყალობით.შარშანდელი შემადგენლობიდან რა შეიცვალა?არც არაფერი დემბელე მოიყვანეს ერთი ძლიერი და ისიც ან წევს ლაზარეთში ან თუ მოედანზეა ფორთხავს.ერთადერთი ფეხბურთელი რომელიც მოვიდა და ამხნის განამვლობაში რაღაცა სასრგებელი მოიტანა პაულინიოა.რეალურად თითქმის იგივე შემადგენლობით გუნდი წაუგებლად მიყავს და რა ქნას მეტი


    ანტიფეხბურთით !

    შტეგენს სილესენი ჯობია, მაგრამ ამ სეზონში ჩადგა მწყობრში და სულელურ გოლებს აღარ უშვებს.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    საიტზეა

    179 - 17 თებერვალი 2018 22:01

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    დემბელე, დინიე, გომეში, დ. სუარესი და ალკასერი გასაშვებია გუნდიდან!


    მესიც , ინიესტაც და კოუტინიოც .. შტეგენიც და უმტიტიც მივაყოლოთ

    ციტატა: Sdaead
    ამ ვალვერდეს რას ერჩით ვერ გავიგე მაგის ჭკვიანური გათვლების გამოა რო წაუგებლად მივდივართ რა სანახაობა გინდათ გუნდი დაბალანსებული და აწყობილია თავიდან ბოლომდე მაგ კაცის წყალობით.შარშანდელი შემადგენლობიდან რა შეიცვალა?არც არაფერი დემბელე მოიყვანეს ერთი ძლიერი და ისიც ან წევს ლაზარეთში ან თუ მოედანზეა ფორთხავს.ერთადერთი ფეხბურთელი რომელიც მოვიდა და ამხნის განამვლობაში რაღაცა სასრგებელი მოიტანა პაულინიოა.რეალურად თითქმის იგივე შემადგენლობით გუნდი წაუგებლად მიყავს და რა ქნას მეტი


    ანტიფეხბურთით !

    ანტიფეცბურთით ლალიგაში 24 თამაში წაუგებლად ვერ იქნები კოპას ფინალში ვერ გახვალ და ჯგუფშიც პირველ ადგილს ვერ დაიკავებ.არც ავტობუსს აკეთებს და არც მეორე ნომრად თამაშობს და სწორ დროს გუნდი თუ უკან იხევს ეგ არაა ანტიფეხბურთი და რეალურად შეხედე სიტუაციას გავიაზროთ რო შემადგნელობა არაა ამ დროისთვის ისეთი რო 5-0ები მოვიგოთ

    0
    გასულია

    178 - 17 თებერვალი 2018 22:00

    ჩელსისთან მატჩს დაველოდოთ მანდ გამოჩნდება რა შეუძლია დღევანდელ ბარსელონას. პ.ს აზარი რობერტოს რომ ათრევს იმედია მერე მაინც მიხვდება რომ სემედუ ჯობია დაცვაში და რობერტო ნახ დაცვაში უნდა დააყენოს

    0
    საიტზეა

    177 - 17 თებერვალი 2018 22:00

    უსახური თამაში იყო და მესმის უკმაყოფილება,ბოლო 6-7 თამაშია გუნდს უჭირს მომენტების შექმნა,გატანა. დღეს ბურთი ვერ გააკონტროლა ბარსამ მარა ეს პირველად დაინახეთ? შარშან ენრიკეს დროს არ იყო ასეთი თამაშები ბურთი რო არ გვქონდა? ნეიმარიც გვყავდა და მაინც საშინლად თამაშობდნენ ხოლმე(არც ისე იშვიათად). ვალვერდეზე ყველაფრის გადაბრალება უაზრობაა, ხავის მერე კრეატიული ნახ.მცველი არ გვღირსებია და ვის თხოვთ თამაშის რიტმის გაკონტროლებას? უფანტაზიო რაკიტიჩს თუ პაულინიოს? ვალვერდეს მეც ვამტყუნებ ძირითადად სემედოს უთამაშებლობის გამო, არადა მაგრად დაიწყო სეზონი და სისტემატიურად თამაში არ აღირსა. დემბელეს უთამაშებლობის მიზეზი მისი ტრავმაა ძირითადად და დაველოდოთ კიდევ რამდენიმე თამაში და ვნახოთ სკამზე დაალპობს თუ დააყენებს სასტავში.
    კოუტინიომ ჯერჯერობით რაც ითამაშა ვერ იყო მოწოდების სიმაღლეზე და იმ სიტუაციაში როდესაც გუნდმა ამდენი დაუგეგმავი ქულა დაკარგა ვერ მოთხოვ მწვრთნელს რო ყველა მატჩში დააყენოს თუნდაც კოუსნაირი ვარსკვლავი.
    მოკლედ დაველოდოთ შემდეგ შეხვედრებს და ასევე ზაფხულს, კრეატიული ნახევარმცველი(ები) აუცილებლად საყიდელია!!!

    0
    გასულია

    176 - 17 თებერვალი 2018 21:58

    ციტატა: ზორო
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: რამაზ ლომიძე
    ციტატა: Messiah
    ან საერთოდ როდის ნახეთ წესიერად ნათამაშები სემედო და დემბელე რო პასი არ მიეცა ვინმეს ? ..... რა გჭირთ რა შეთქმულებების თეორიების გჯერად ჰალამადრიდზე ვართ?

    ოღონდ მწრთვნელი გაამართლონ და ყველაფერს იტყვიან

    დემბელეს თამაშს რამდენი დავაკვირდი ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა, რომ ბლის ხეზე იჯდა და ტყემალს ჭამდა.
    ფეხბურთელი კი არა ბალეტისტი უნდა გამოსულიყო. იმდენჯერ მოსტა, რომ კალათბურთში კონტრაქტი კინაღამ გაუფორმა ბოსტონმა.


    ბლის ხეზე იქნება აბა არ ათაშებს ეს ჭუჭუ მწრთვნელი ..

    რას ითხოვ ადამიანისგან 5 თვიანი ტრავმის მერე გამოვიდეს და მარტო მოიგოს მატჩები ? 20 წლის ბავშვმა ? რომელსაც მწრთვნელი არარაობად ტვლის და არ ათამაშებს?

    თამაშის მოგებას არ ვთხოვ, უბრალოდ რამდენი ხანია ბარსაშია და გოლიც არ გაუტანია არადა საკმაოდ დიდი ხანი გაატარა მინდორზე.
    კოუტინიომ სუყველა თამაში სადაც ითამაშა შესანიშნავად ჩაატარა და კარგი შთაბეჭდილება დატოვა უმტიყიზე აღარაფერს ვამბობ პიკესაც თუ არ ჯობდეს კიდე.
    უფანტაზიო ფეხბურთელი ფინტების კეთებაც კი არ იცის და მოსტომის მეტს მოედანზე სასარგებლოს ვერაფერს აკეთებს.


    რამდენი ხანიცაა გითხარი უკვე ... კოუტინიომ ჩაატარა შესანიშნავად მატჩი ? კოპაზე რო ითამაშა დებიუტი მანდ იყო კარგი დანარჩენში სად ნახე ?

    მაგას კოუს კი არა ვალვერდეს ვაბრალებ...

    არ იცის ადამიანმა რა პოზიციაზე სათამაშოდ მოიყვანეს გუნდში .. არც დემბელემ იცის რა ყ.ე უნდათ მისგან ამ ბარსაში და სემედო ვაბშე უეჭველი დავკარგავთ და ყოველდღე ვაგინებ ბარსას თუ მართლა დაკარგეს სემედო !

    რომელ გოლზეა ბაზარი ფასისდროს დაბლა ფორთხუალობს და 5 თვეო კიდე ელემენტარუჯს ბურთს ვერაგორებს სტადიონზე რაშყაშია 20 წელიდა 5 თვე

    100% ხარ ფეხბურთის აზრზე არაა.
    ყველაფერს თავი, რომ დავანებოთ 150 მილიონი კი არა 50 მილიონიც არ ღირს.
    20 წლისააო რომ იძახით რა მნიშვნელობა აქვს ასაკს მესი 18 წლიდან მოიხოდა, ნეიმარიც არანაკლები იყო და ვინაა დემბელე საერთოდ საიდან მოვიდა ევროპულ ფეხბურთში მაგის მომყვანის დედასაც ****** მე.

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns
    გასულია

    175 - 17 თებერვალი 2018 21:55

    დემბელე, დინიე, გომეში, დ. სუარესი და ალკასერი გასაშვებია გუნდიდან!

    0
    --------------------
    #7heChamp10ns