სუარესი "ლივერპულის" წინააღმდეგ

სუარესი "ლივერპულის" წინააღმდეგ

"ბარსელონას" ურუგვაელი ბომბარდირი ლუის სუარესი ხვალ, 6 აგვისტოს, თავისი ყოფილი გუნდის, "ლივერპულის" წინააღმდეგ პირველად ითამაშებს.

სუარესი მერსისაიდული გუნდის ღირსებას 3.5 წლის განმავლობაში იცავდა. მან "ლივერპულის" მაისურით 133 თამაში ჩაატარა და 82 გოლი გაიტანა. განსაკუთრებით შედეგიანი იყო ინგლისში მისი ბოლო სეზონი - ურუგვაელმა, პრემიერ ლიგაში, 31 გოლი გაიტანა და ევროპის "ოქროს ბუციც" მოიგო. ამის შემდეგ, სუარესი "ბარსელონაში" გადავიდა.

ყოფილ გუნდთან გასამართ დაპირისპირებამდე სუარესმა კომენტარი გააკეთა: "ლივერპულს", ჩემ ცხოვრებაში, ძალიან დიდი ადგილი უჭირავს. ჩემი მეორე შვილი ლივერპულში დაიბადა და ამ ქალაქში ძალიან კარგი დრო მაქვს გატარებული. ინგლისში ბევრი მეგობარი მყავს და მიმაჩნია, რომ აქ დასაბრუნებლად და "ლივერპულთან" სათამაშოდ კარგი დროა.

ვფიქრობ, ფეხბურთელისთვის ოცნებაა, როდესაც 90 ათასი ადამიანის წინაშე თამაშობ. "ლივერპულს" მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესო გულშემატკივრები ჰყავს და ვფიქრობ, რომ ისინი უდიდესი ფეხბურთელების მოედანზე ხილვით კმაყოფილები იქნებიან."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 36 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #36 6 აგვისტო 2016 15:12
    0
    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: xavi-iniesta-messi
    xavi-iniesta-messi

    მე კი ვერაფერს ვხედავ ჩემსა და რეალის გულშემატკივრების აზროვნებაში თანხვედრას,ისინიც უმეტეს შემთხვევაში წარსულის დიდ მიღწევებს იხსენებენ და მეც ზუსტად მაგას ვუსვამ ხაზს,რომ წარსულის სიდიადით დღევანდეკობას ვერ განვსაზღვრავთ.მაშინ რა არის მთავარი სპორტში თუ არა პირველობა?ვის აინტერესებს მეორე ადგილოსანი?გავა ათეულობით წელი და ისინი მეორე ან მესამე ადგილოსანს კი არ გაიხსენებენ არამედ იმას,ან ინამდვილად არ არის შიშის მომგვრელი და მრისხანე კლუბი დღეისთვის,ასეთი გუნდები ტიტულებსიგებენ.იმედია სწორად გამოიტანთ დასჯვნას და ინტერპრეტაციებს არ გაუკეთებთ ჩემ სიტყვებს



    არა გასაგებია რასაც იძახი ძმა. და გეთანხმები ბაზარი არა გადის დრო და მხოლოდ მოგებული ტიტულები ახსენდება ხალხს. მე უბრალოდ სულ სხვა რამის გამო დაგიციტირე. დიდ მიზნებზე გავამახვილე ყურადღება... მოკლედ ბევრი, რომ აღარ ვილაპარაკოთ წელს დიდი იმედი მაქვს, რომ კლოპის ხელში იზავს რამეს ლივერპული.
    LFC
    სტუმარი [?]
    #35 6 აგვისტო 2016 14:37
    0
    2001 - ტრიპლეტი(ევროპის ლიგა,ლიგის თასი და ფა თასი)
    შემდეგ უკვე 1-2 წელიწადში კლვავ მოვიგეთ ლიგის თასი, ამის შემდეგ 2005 და ჩემპიონთა ლიგა:)) შემდეგ ფ.ა თასი და 2007-ში უკვე ლიგის ფინალში მარცხი, 2010-იდან დაიწყო ლივერპულის დაღმასვლა და რაც 90იანების შემდეგე პრემიერ ლიგის მოგებას შეეხება ნაწილობრივად უიღბლობაც არის და ნაწილობრავ ფერგის მსაჯების... კერძოდ ჰოვარდ ვების რომელმაც კარიერის დასრულების შემდეგ აღიარა ყველაფერი :))

    2002-ში 2009-ში და 2014-ში ძალიან ცოტა დაგვაკლდა, მაგრამ ეგ არაფერი:)
    ronaldinho legenda10----
    სტუმარი [?]
    #34 6 აგვისტო 2016 11:06
    0
    Midi sua
    Iniesta8 xavi6
    სტუმარი [?]
    #33 6 აგვისტო 2016 10:16
    0
    Dzaan kai ukve dzaan bevri axalia am saite magaria!!!
    Tape98
    სტუმარი [?]
    #32 6 აგვისტო 2016 09:08
    0
    ციტატა: jakeli
    ციტატა: Tape98
    გაუმარჯოს ყველას,ახალი ვარ იმედია მიმიგებთ,დიდი ხანია ამ საიტზე შემოვდივარ მაგრამ დარეგისტრირება ეხლა გადავწყვიტე.წარმატებები ბარსას იმედია სამივე ტიტული ჩვენი გახდება წელს

    კეთილი იყოს შენი მობრძანება , მაგრამ ვერ დაგეთანხმები წელს 6 ტიტული იდება

    ბაზარი არააა მარა მე სამი ძირითადი ტიტული ვიგულისხმე თორე ამ სამ ტიტულს მოყვება ის სამი ტიტული
    კასპერა
    სტუმარი [?]
    #31 6 აგვისტო 2016 09:03
    0
    კიიიი
    JaCoBs MoNaRq
    სტუმარი [?]
    #30 6 აგვისტო 2016 08:33
    0
    ციტატა: Tape98
    გაუმარჯოს ყველას,ახალი ვარ იმედია მიმიგებთ,დიდი ხანია ამ საიტზე შემოვდივარ მაგრამ დარეგისტრირება ეხლა გადავწყვიტე.წარმატებები ბარსას იმედია სამივე ტიტული ჩვენი გახდება წელს

    კეთილი იყოს შენი მობრძანება , მაგრამ ვერ დაგეთანხმები წელს 6 ტიტული იდება
    LEGENDARY ALL TIME MESSI
    სტუმარი [?]
    #29 6 აგვისტო 2016 08:07
    0
    სუა შე მაგაროოოო,,, ყველაზე საინტერესო მატჩი არის ჩემი აზრით,ვნახავთ რეალურად რას წარმოადგენს ჩვენი გუნდი დასვენების შემდეგ,,,,დღეს გამოჩნდება ვიდალს რა შეუძლია როგორ მინდა რომ კარგი სეზონი ჩაატაროს მარა რატომღაც არ მგონია,ჩემი სბ აზრია

    კარგი და სანახაობრივი მატჩი გველის წინ,ვნახოთ ძალიან მაინტერესებს როგორ კამანდას დააყენებს ლუჩო
    Tape98
    სტუმარი [?]
    #28 6 აგვისტო 2016 07:45
    0
    გაუმარჯოს ყველას,ახალი ვარ იმედია მიმიგებთ,დიდი ხანია ამ საიტზე შემოვდივარ მაგრამ დარეგისტრირება ეხლა გადავწყვიტე.წარმატებები ბარსას იმედია სამივე ტიტული ჩვენი გახდება წელს
    Romarioo
    სტუმარი [?]
    #27 6 აგვისტო 2016 05:10
    0
    ციტატა: xavi-iniesta-messi
    xavi-iniesta-messi

    მე კი ვერაფერს ვხედავ ჩემსა და რეალის გულშემატკივრების აზროვნებაში თანხვედრას,ისინიც უმეტეს შემთხვევაში წარსულის დიდ მიღწევებს იხსენებენ და მეც ზუსტად მაგას ვუსვამ ხაზს,რომ წარსულის სიდიადით დღევანდეკობას ვერ განვსაზღვრავთ.მაშინ რა არის მთავარი სპორტში თუ არა პირველობა?ვის აინტერესებს მეორე ადგილოსანი?გავა ათეულობით წელი და ისინი მეორე ან მესამე ადგილოსანს კი არ გაიხსენებენ არამედ იმას,ან იმათ ვინც თასი აწია.არავის აინტერესებს მეორე,ან მესამე ადგილი,ხო ზუსტადაც დიდი მიზნებისთვის არ უბრძოლით,დიდი მიზანი პირველობაა და არა მეორე ან შენდეგი ადგილი,როდესაც დიდ გუნდობაზეა საუბარი,ოღონდ დღევანდელობის დიდ გუნდობაზე ოცი წკის განმავლობაში ერთხელ მაინც უნდა მოიგო შენი ქვეყნის ტიტული.კი შეიძლება ლივერპული დღეისთვისაც ანგარიშ გასაწევი ძალა იყოს და კონკრეტულ შეხვედრებს იგებდეს,მაგრამ სპორტში მთავარი გამარჯვებაა,იმ ადგილის დაკავება საითაც ისწრაფი.იყო ევროპა ლიგის ფინალში,მაგრამ ფინალს რა მნიშვნელობა აქვს?მასე იუვენტუსი ჩემპიონთა ლიგის ფინალში ექვსჯერ გასულა,მაგრამ ამით რა?შეიცვალა რამე?აიღო ტიტული?მომავალში იუვენტუს კი არ გაიხსენებენ,აფამედ იმ გუნდებს რომლებმაც ფინალში მას მოუგეს და თასი აწიეს.მაშინ ვეღარ ვხვდები რა არის სპორტი და მისი მნიშვნელოვანი დეტალები თუ არა პირველობა.შენ რომელი უფრო გწადია,ყოველ შეხვედრაში რეალს უგებდე,მაგრამ საბოლოო ჯამში ტიტულს ვერ იგებდე თუ პირიქით?მისი მრისხანება და სიძლიერე ზუსტადაც მაგაში უნდა ჩანდეს,მრისხანეა ბარსელონა და მისნაირი გუნდები,რომლებიც ტიტულს ტიტულზე იგებენ და ფსიქოლოგიურადაც ეშინიათ ამ მხრივ გუნდებს მათთან თამაDი.აი ეს არის სინამდვილე,ბარსელონას თავის დროზე სულაც არ ჰქონია ლივერპულზე დიდი ისტორია,იმ დროს როდესაც ლივერპული ლიგაზე თას წევდა ბარსელონას არც ჰქონდა აწეული,მაგრამ ჰა,ახლა რომელი უფრო დიდი გუნდია?ვერ მივაღწიეთ უდიდეს შედეგებამდე?აი ეს არის მთავარი,ტიტულები,რომლებიც განსაზღვრავს გუნდის იმდროინდელ წარმატებას და მრისხანებას.ძალიან დიდი ხანია პრემიერ ლიგასაც ვადევნებ თვალს მაგრამ ძალიან დიდი ხანია ეს მრისხანება სულაც არ ჩანს მათში და იმედია კლოპი ამასაც დაუბრუნებს მათ.

    და პრემიერ ლიგის დაარსებიდან დღემდე,თითქმის 24 წელიწადში რომ სამეულში მხოლოდ რვაჯერ მოხვდები და აქედან ერთხელაც ვერ აიღებ თას ზედმეტია ზოგადად ვთქვათ რომ ამ ხნის განმავლობაში მცირეოდენი ჩავარდნა ჰქონდაო და თითქმის სულ დიდი მიზნებისთვის თამაDობდაო.კიდევ ვუძახი თავის დროზე უძლიერესი გუნდი იყო,ანგარიშგასაწევი ძალა შეიძლება დღესაც იყოს მაგრამ ნამდვილად არ არის შიშის მომგვრელი და მრისხანე კლუბი დღეისთვის,ასეთი გუნდები ტიტულებსიგებენ.იმედია სწორად გამოიტანთ დასჯვნას და ინტერპრეტაციებს არ გაუკეთებთ ჩემ სიტყვებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #26 6 აგვისტო 2016 03:33
    0
    ციტატა: Romarioo
    ციტატა: anribarsa 
    ბოლო წლების ლივერპული აღარ არის ისსთი მრისხანე გარკვეული მიზეზების გამო მარა მაინც გაიღვიძებს ხოლმე პერიოდულად.

    ლივერპული ისტორიით,რა თქმა უნდა,უდიდესი კლუბია და საპირისპიროს ვერც ვერავინ იტყვის,მაგრამ ვერ ვხვდები რომელ ბოლო წლებზეა საუბარი?2005 წლის გარდა,მათ დიდი მიზნებისთვის არ უთამაშიათ და ამიტომაც ვკითხულობ რომელ ბოლო წლებზეა საუბარი,90 წლის შემდეგ ინგლისის ჩემპიონი არ გამხდარა,ანუ პრემიერ ლიგაც არ მოუგია და 84 წლის შემდეგ ბოლოს 2005 წელს მოიგეს ლიგის თასი.კი მათ უდიდესი ისტორია აქვთ,მაგრამ ეს საკმაოდ დიდი ხნის წინ იყო და საკმაოდ დიდი ხნის წინ აზანზარებდა ევროპასაც და ინგლის,მაგრამ კარგა ხანია არც ერთი მოსჩანს და არც მეორე.ამიტომაც დამაინტერესა რომელი წლების მრისხანე ლივერპული გახსოვთ?



    რეალის გულშემატკივრებივით აზროვნებ მეგობარო. იმიტო გადარებ, რომ მათ იციან მხოლოდ ტიტულებით შედარება. და რაც შეეხბა ლივერპულს 2014 წელს ერთი ნაბიჯი დააკლდათ ეფლის მოსაგებად. ასევე წელს ევროპა ლიგის მოსაგებად. და ისტორიულადაც და დღეს-დღეობითაც ყოველთვის ანგარიშგასაწევი გუნდი არის ლივერპული. ყოველთვის გრანდებს სადაც იჭერდნენ უმეტეს წილად იქვე ხმარობდნენ ყოველთვის. ზუსტადაც, რომ ბოლო წლებია რაც მოიკოჭლა გუნდმა. თორე მე პირადად ბარსა რომ არა ჩემი ბარსასადმი დიდი სიყვარული დიდი ალბათობით ლივერპულის ქომაგი ვიქნებოდი. და ვქომაგობ კიდეც როცა თავისუფალი დრო მაქვს. ეს ყველაფერი იმიტო დაგიციტირე, რომ გიწერია: 2005 წლის მერე დიდი მიზნებისთვის არ უთამაშიათო.

    და მრისხანე ლივეპული ყოველთვის მახსოვს მე პირადად თუ 4-5 წელში ერთხელ ერთი სეზონის ჩაგდებას თუ არ ჩავთლით. ჩაგდებაშიც ვგულისხმობ როგორც შენ აღნიშნე დიდი მიზნებისთვის რო ვერ იბრძვიან ეგეთ ჩავარდნილ წელბს ვგულისხმობ.
    Romarioo
    სტუმარი [?]
    #25 6 აგვისტო 2016 03:14
    0
    ციტატა: anribarsa 
    ბოლო წლების ლივერპული აღარ არის ისსთი მრისხანე გარკვეული მიზეზების გამო მარა მაინც გაიღვიძებს ხოლმე პერიოდულად.

    ლივერპული ისტორიით,რა თქმა უნდა,უდიდესი კლუბია და საპირისპიროს ვერც ვერავინ იტყვის,მაგრამ ვერ ვხვდები რომელ ბოლო წლებზეა საუბარი?2005 წლის გარდა,მათ დიდი მიზნებისთვის არ უთამაშიათ და ამიტომაც ვკითხულობ რომელ ბოლო წლებზეა საუბარი,90 წლის შემდეგ ინგლისის ჩემპიონი არ გამხდარა,ანუ პრემიერ ლიგაც არ მოუგია და 84 წლის შემდეგ ბოლოს 2005 წელს მოიგეს ლიგის თასი.კი მათ უდიდესი ისტორია აქვთ,მაგრამ ეს საკმაოდ დიდი ხნის წინ იყო და საკმაოდ დიდი ხნის წინ აზანზარებდა ევროპასაც და ინგლის,მაგრამ კარგა ხანია არც ერთი მოსჩანს და არც მეორე.ამიტომაც დამაინტერესა რომელი წლების მრისხანე ლივერპული გახსოვთ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 6 აგვისტო 2016 02:22
    0
    Aქ ხართ ვინმე?
    Gerard Pique 3
    სტუმარი [?]
    #23 6 აგვისტო 2016 01:56
    0
    ციტატა: LFC
    მაგრამ წელს უკვე ყავს ფეხბურთელები ბარსელონას როტაციისთვის და იმედია ისევ არ გადაწვავს ენრიკე ფეხბურთელებს
    წელს ძალიან დიდი რესურსი აქვს ბარსელონას, ფეხბურთელების გადაწვა ასეთ ვითარებაში თითქმის შეუძლებელია. წინა წელს გუნდს სკამი ფაქტობრივად ცარიელი ჰქონდა, რაფინია დაიმტვრა, თურანი გუნდს გვიან შეუერთდა ისიც არასათანადო ფორმაში მყოფი, ენრიკე კი იძულებული გახდა მუდმივად შეუცვლელი თერთმეტეული გაეყვანა მინდორზე, რამაც ცხადია ასაკში მყოფი ინიესტა ზედმეტად გადაწვა და არამხოლოდ ინიესტა, მთლიანად გუნდი გადაიწვა. ახლა კი სკამზე ოთხივე მცველის შემცვლელი გვყავს, რადგან გუნდს დაემატა ალბას ალტერნატივა დინიე და მასკერანოს შემცვლელი უმტიტი, ასევე ნახევარმცველები:დენისი და ანდრე გონეში + რაფინიაც დაბრუნდა და თურანიც შედის ფორმაში, გამოდის რომ სკამზე 4 ნახევარმცველი ჰყავს ბლაუგრანას.

    თავდასხმას რაც შეეხება კიდევ ერთი ფორვარდის დამატება იგეგმება, მუნირი ნორმალურ ფეხბურთელად ყალიბდება და რაც მთავარია გუნდში მყოფი უნივერსალები კერძოდ კი დენისი, გომეში,თურანი და რაფინია მსნ-ს დასვენების საშუალებას მისცემენ ისევე როგორც ნახევარდაცვას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 6 აგვისტო 2016 01:50
    0
    ციტატა: messi 1999 2015
    ხვალ დუგლასი და მუნირი გადაიტრიალებს ლივერპულს

    Kაი ახლა დუგლასის დონეზეც ნუ დაიყვან მუნირს :-)
    messi 1999 2015
    სტუმარი [?]
    #21 6 აგვისტო 2016 01:47
    0
    ხვალ დუგლასი და მუნირი გადაიტრიალებს ლივერპულს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 6 აგვისტო 2016 01:41
    0
    ციტატა: LFC
    ციტატა: anribarsa
    ციტატა: LFC
    გაფასებთ ბიჭებო YNWA | Visca el Barca

    კლოპის პირველ სეზონში ორი ფინალი წავაგეთ, მაგრამ ყველაზე დასანანი სევილიასთან იყო რათქმაუნდა, საოცარი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა, 3 პენალტი არ დადო მაგრამ რაც იყო იყო...

    ის ფინალი რომ მოგვეგო, დღეს უკვე ლიგაზე ვიქნებოდით.

    Mეც ძან დამწყდა გული რომ ვერ მოიგო ლივერპულმა, კლოპმა თამაშის შემდეგ კი ანიშნა მსაჯს ორი თითი, პენალის მომენტებზე, გიჟი მწვრთენია იმის მიუხედავად რომ თვითონ ირწმუნება ნორმალური ვარო :-) მაგის გოლის აღნიშვნა მევასება მაგრად, ისე მანდ რომ დაენიშნა არავინ იცის რა მოხდევოდა, მაგრამ არაუშავს აქ ლივერს იმის რესურსი 4-ეულში რომ მოხვდეს, თავდასხმა და ნახევარდაცვა უმაღლესი კლასის ყავს, დაცვა არ მომწონს ერთიმაგრამ ალბათ მოაგვარებს მაგაშ კლოპი :-)


    სიმართლე გითხრა პუიოლის წასვლის შემდეგ სასტიკად არ მომწონს ბარსელონას დაცვა, უმტიტი კარგი ბიჭია ნამდვილად მაგრამ მაგასაც დრო ჭირდება...

    ლუკას დინს რაც შეეხება მაგას უკავშირებდნენ ლივერპულს მაგრამ მორენო ვამჯობინეთ, როტაციისთვის გამოიყენებს ალბათ ენრიკე, ზიდანის რეალს წინა სეზონში ზედმეტად გაუმართლა მაშინდელი რეალობისთვის...

    მაგრამ წელს უკვე ყავს ფეხბურთელები ბარსელონას როტაციისთვის და იმედია ისევ არ გადაწვავს ენრიკე ფეხბურთელებს.

    წელს გადაწვა კიარა უთამშებწლი დარჩება ალბათ სასტავი:-)
    LFC
    სტუმარი [?]
    #19 6 აგვისტო 2016 01:34
    0
    ციტატა: anribarsa
    ციტატა: LFC
    გაფასებთ ბიჭებო YNWA | Visca el Barca

    კლოპის პირველ სეზონში ორი ფინალი წავაგეთ, მაგრამ ყველაზე დასანანი სევილიასთან იყო რათქმაუნდა, საოცარი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა, 3 პენალტი არ დადო მაგრამ რაც იყო იყო...

    ის ფინალი რომ მოგვეგო, დღეს უკვე ლიგაზე ვიქნებოდით.

    Mეც ძან დამწყდა გული რომ ვერ მოიგო ლივერპულმა, კლოპმა თამაშის შემდეგ კი ანიშნა მსაჯს ორი თითი, პენალის მომენტებზე, გიჟი მწვრთენია იმის მიუხედავად რომ თვითონ ირწმუნება ნორმალური ვარო :-) მაგის გოლის აღნიშვნა მევასება მაგრად, ისე მანდ რომ დაენიშნა არავინ იცის რა მოხდევოდა, მაგრამ არაუშავს აქ ლივერს იმის რესურსი 4-ეულში რომ მოხვდეს, თავდასხმა და ნახევარდაცვა უმაღლესი კლასის ყავს, დაცვა არ მომწონს ერთიმაგრამ ალბათ მოაგვარებს მაგაშ კლოპი :-)


    სიმართლე გითხრა პუიოლის წასვლის შემდეგ სასტიკად არ მომწონს ბარსელონას დაცვა, უმტიტი კარგი ბიჭია ნამდვილად მაგრამ მაგასაც დრო ჭირდება...

    ლუკას დინს რაც შეეხება მაგას უკავშირებდნენ ლივერპულს მაგრამ მორენო ვამჯობინეთ, როტაციისთვის გამოიყენებს ალბათ ენრიკე, ზიდანის რეალს წინა სეზონში ზედმეტად გაუმართლა მაშინდელი რეალობისთვის...

    მაგრამ წელს უკვე ყავს ფეხბურთელები ბარსელონას როტაციისთვის და იმედია ისევ არ გადაწვავს ენრიკე ფეხბურთელებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 6 აგვისტო 2016 01:27
    0
    ციტატა: LFC
    გაფასებთ ბიჭებო YNWA | Visca el Barca

    კლოპის პირველ სეზონში ორი ფინალი წავაგეთ, მაგრამ ყველაზე დასანანი სევილიასთან იყო რათქმაუნდა, საოცარი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა, 3 პენალტი არ დადო მაგრამ რაც იყო იყო...

    ის ფინალი რომ მოგვეგო, დღეს უკვე ლიგაზე ვიქნებოდით.

    Mეც ძან დამწყდა გული რომ ვერ მოიგო ლივერპულმა, კლოპმა თამაშის შემდეგ კი ანიშნა მსაჯს ორი თითი, პენალის მომენტებზე, გიჟი მწვრთენია იმის მიუხედავად რომ თვითონ ირწმუნება ნორმალური ვარო :-) მაგის გოლის აღნიშვნა მევასება მაგრად, ისე მანდ რომ დაენიშნა არავინ იცის რა მოხდევოდა, მაგრამ არაუშავს აქ ლივერს იმის რესურსი 4-ეულში რომ მოხვდეს, თავდასხმა და ნახევარდაცვა უმაღლესი კლასის ყავს, დაცვა არ მომწონს ერთიმაგრამ ალბათ მოაგვარებს მაგაშ კლოპი :-)
    LFC
    სტუმარი [?]
    #17 6 აგვისტო 2016 01:19
    0
    გაფასებთ ბიჭებო YNWA | Visca el Barca

    კლოპის პირველ სეზონში ორი ფინალი წავაგეთ, მაგრამ ყველაზე დასანანი სევილიასთან იყო რათქმაუნდა, საოცარი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა, 3 პენალტი არ დადო მაგრამ რაც იყო იყო...

    ის ფინალი რომ მოგვეგო, დღეს უკვე ლიგაზე ვიქნებოდით.