ბარსელონა - ლეგანიესი 2:1

ბარსელონა - ლეგანიესი 2:1

  ბარსელონა (4-3-3) ლეგანესი (4-2-3-1)
ტერ შტეგენი, რობერტო, უმტიტი, მატიე, დინი, გომეში, რაკიტიჩი, რაფინია, სუარესი, მესი, ნეიმარი. ერერინი, რიკო, სიოვასი, მანტოვანი, ტიტო, მორანი, ალბერტო, შიმანოვსკი, გაბრიელი, ელ ჟარი, გერერო.
სილესენი, პიკე, ალბა, დენისი, ინიესტა, ალენია, ალკასერი. ჩამპანე, მაჩისი, ბუენო, დიასი, ინსუა, უ.ლოპესი, ლუსიანო.
ლუის ენრიკე. ასიერ გარიტანო.
1-0 მესი 4, 1-1 უ.ლოპესი 71, 2-1 მესი(პ) 90.

რაფინია - ინიესტა 80
გომეში - დენისი 80
დინი - ალბა 81

მორანი - უ.ლოპესი 65
შიმანოვსკი - მაჩისი 70

სიოვასი - ინსუა 87

სუარესი 46. მანტოვანი 56, სიოვარი 87, ალბერტო 90+6.
კამპ ნოუ.
იგნასიო იგლესიასი.
მასკერანო, არდა, ვიდალი. იბანესი, სერანტესი, ტიმორი, კონე, ომარი.

LiveTV.Ge, Silk უნივერსალი.

პროგნოზი
სტატისტიკა
13 დარტყმა 11
6 ზუსტი დარტყმა 6
0 თამაშგარე 1
4 კუთხური 4
8 ჯარიმა 17
1 გაფრთხილება 3
71% ბურთის ფლობა 29%

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 434 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #434 21 თებერვალი 2017 06:31
    0
    ციტატა: Culé
    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: Culé
    ორი საყრდენით თამაშს რა აზრი აქვს, ეგ არ ნიშნავს რომ უპირატესობა გვექნება ცენტრში.

    ------------ტერ შტეგენი
    -------მასკერანო-პიკე-უმტიტი
    რაკიტიჩი-ბუსკეტსი-ინიესტა-არდა
    ------მესი-სუარესი-ნეიმარი
    რაკიტიჩს და ალბას მთელი ფლანგის გაკონტროლება უნდა დაევალოს.

    არდას

    არანაირად, არაერთხელ ვნახეთ არდა და ნეიმარი ერთად სასტარტოში ვნახეთ ისიც რო ერთმანეთს სივრცეებს უზღუდავენ და საბოლოო ჯამში ბოლომდე ვერცერთი ვერ აკეთებს თავის საქმეს, + ინიც რო სასტარტოში იყოს იქნება უკვე გოგლიმოგლი 1 ხაზზე მოთამაშე იგროკებს არეყოფათ სივრცე.
    ეხლა მასკეს და ბუსკეცზე ვიტყვი, ორთავეს შეუზლია ძან მაგრა ბურთის დაჭერა. ისევე როგორც მოკლე თუ გრძელი პასი, ასევე კარგად დგანან დაცვის დროს, თუ ჩვენ უპირატესობა არ შევქმენით ცენტრში ილუზიები არუნდა შევიქმნათ, სხვა ვარიანტი არ არსებობს მოცემული ფეხბურთელებით, არდათი კიდე ცენტრს ვერ დაიჭერ .

    რა სივრცეებს შეუზღუდავს, რა შუაშია. ან მაკერანოს მაინც თუ აყენებ და მის ხარჯზე უპირატესობას არ ღებულობ ბარემ მცველად დაყენე რაღა 3 მცველით ითამაშონ. არდას და რაკიტიჩს მთლიანი ფლანგი ჩაბარდებათ, დაცვასაც მიეხმარებიან რადგან დაცვითი ფუნქციების შესრულებაც შეუძლით, ისე მასკერანოზე უკეთ ორივე დაიჭერს ბურთს, მაგის დაჭერილი ბურთი არ გაიშვა, მასკეს ჩაშლა გამოსდის და არა ბილდ აფი

    რა სივრცეები და ის რო არდა ნახევარმცველი არ არი ამპლუით ვენგერია, წელს ითამაშა ნახევარდაცვაში ინიესტას არ ყოფნასი და ვერაფერი ვერ გააკეთა აი ვენგერად რო გადაიყვანა ენრიკემ შეაგდო გოლები და სისტებიც მიითვალა, მასკერანოს დაცვაში გადაყვანით გუნდ არაფერი არ შეემატება ნახევარდაცვა გვაქ გასამაგრებელი არგენტინელით კი უპირატესობის მოცემის საშვალება გვექნება, არც ისეთი ხე იგროკია როგორც შენ გადმოეცი კომენტარით, არამარტო ართმევა არამედ გრძელი თუ მოკლე პასისი იდეალურთან მიახლოებული კულტურა ააქვს, სხვა რეალური კანდიდატი მოცემულ სიტვაციაში არ არი სამწუხაროდ, რეალურად ჩვენ პსჟ-მ გაგვწყვიტა უხეშად რო ვთქვათ დაგვანაწევრა თავდასხმა-ნახევარდაცვასა და დაცვას შორის არიყო დამაკავშირებელი "ძაფი" რაც ნახევარდაცვის უსუსურობამ გამოიწვია.
    თუ გინდა ემერის წინააღმდეგობა გაუწიო არუნდა ითამაშო ჩვეული სქემით უნდა შეთავაზო სიურპრიზი წინააღმდეგ შემთხვევაში განწირულები ვართ (ეს ჩემი პირადი აზრია)
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    მწერალი [?]
    #433 20 თებერვალი 2017 14:47
    0
    ნეტა ნოუ კამპზე მოვიგებდეთ და გასვლას ვინ დარდობს. არ გაგვაპარტაონ საერრთოდ
    Culé
    სტუმარი [?]
    #432 20 თებერვალი 2017 12:25
    0
    არ ვიცი ენრიკეს უნდობლობის ბრალია, თუ უფორმობის, მაგრამ რაკიტიჩი არის ნული, რობერტო კარგი სტარტის შემდეგ იმდენად სუსტია, რომ მის მოედანზე ყოფნას ჯობია 10 კაცით დაიწყოს ბარსამ, იმედი მაინც არ ექნებათ, ზუტად იგივე ითქმის გომეშსა და პაკოზე, ეს ფეხბურთელები გუნდის დახმარების მაგიერ პირიქით აზარალებენ. მატიე და დინი ნადვილად არ არის ბარსას თუნდათ სათადარიგოს დონის, ისევე როგორც დენისი, რაფინია და უმტიტი, დიახ უმტიტი, მისი "კარგი თამაში" მოჩვენებითია და სათადარიგოდ თუ გამოდგება, არდაც არ არის ბარსას სტილის, არანაერად, მასკერანო დაბერდა და დროა წავიდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #431 20 თებერვალი 2017 11:59
    0
    მეც გეთანხმები ყველა ასპექტში უბრალოდ თურანის შემთხვევაში ვერ დაგეთანხმები, იმიტო რო სტატისტიკა თურანის სასარგებლოდ მეტყველებს (ამ სეზონს ვგულისხმობ)
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Montekristo
    სტუმარი [?]
    #430 20 თებერვალი 2017 11:15
    0
    ციტატა: KoCheQsa
    ციტატა: barsa111
    Psj barsas ugebs 4 it 0 da tuluzastan 0 it 0 karoche raaaaaa..amati yomarbazi dedac vatire raa

    ტოტალიზატორის მომგონის პირშ............

    ციტატა: ini888
    Ronaldo bombardirebshii pirvelzea xoo? :)

    არა კაცო

    აბაა მაგათი დდშვც :@ :@ 500 ლარი ამომაცალეს ჯიბიდან
    VON-BASTEN
    სტუმარი [?]
    #429 20 თებერვალი 2017 10:10
    0
    საზიზღარი თამაში იყო, მოკლედ ბარსელონას ჭირდება ტექნიკური ესპანელი ფეხბურთელები თუ უნდათრომ თავის სტილში ითამაშონ, ამ ხე სასტავით ტიკიტაკა არ გამოვა, გუნდს ცენტრი არ ყავს, გაყიდონ რაკეტა არდა გომში დენისი პაკო მატიე, მოიყვანონ ალკანტარა, ერთი მარჯვენა მცველი მეორე ზამენისთვის ბარსა ბ დან გადმოიყვანონ, ასევე დააწინაურონ ალენია, დავიბრუნოთ სერხი სამპერი რომელმაც ბუსკეცის ჩანაცვლება უნდა დაიწყოს ნელნელა თუარა ბუსი უკვე ფორმას კარგავს, მისი კაი თამაში ამ სეზონში მეარმახსოვს, ელემენტარული კონკურენტი ჭირდება, დაწინაურდეს ასევე მარლონი და მიეცეს დრო როგორც უმტიტს, ამ ორს შორის კონკურენცია იქნება და საუკეთესო ითამაშებს. ასევე მოსაყვანია დავიდ ვილას სტილის ფორვარდი, რომელსაც ფლანგზეც შეეძლება გადასვლა და მხოლოდ ცენტრზე არ იქნება მიჯჭვული... მოკლედ ესეთი სასტავი მინდა შტეგენი ბელერინი პიკე უმტიტი ალბა ბუსი ინი ალკანტარა მსნ. სკამზე სილესენი დინი მარლონი ალენია მასკე რობერტო რაფინია სამპერი და მოძრავი ფორვარდი ასევე მარჯვენა მცველი, აქედან საუკეთესოები მოხვდებიან განაცხადში.
    Culé [?]
    #428 20 თებერვალი 2017 08:12
    0
    ციტატა: barsa111
    Psj barsas ugebs 4 it 0 da tuluzastan 0 it 0 karoche raaaaaa..amati yomarbazi dedac vatire raa

    ტოტალიზატორის მომგონის პირშ............

    ციტატა: ini888
    Ronaldo bombardirebshii pirvelzea xoo? :)

    არა კაცო
    barsa111
    სტუმარი [?]
    #427 20 თებერვალი 2017 07:58
    0
    Psj barsas ugebs 4 it 0 da tuluzastan 0 it 0 karoche raaaaaa..amati yomarbazi dedac vatire raa
    ფანი [?]
    #426 20 თებერვალი 2017 07:05
    0
    გილოცავთ ყველას ამ მოგებას ეს ერთი და სხვა მრავალი საღოლ მესის
    --------------------
    Cule Forever
    ini888
    სტუმარი [?]
    #425 20 თებერვალი 2017 03:19
    0
    ციტატა: lekino
    ციტატა: ini888
    ციტატა: lekino
    ციტატა: ini888
    prosta penaltze magari iwuwuna

    რა ქნას.. უყვარს და... თუ ეკუთვნოდა მითუმეტეს joy

    Es msajic magari rojaa daudee raa mitumetes iyoo gaataninee xedaav isee vegar itans :D :D :D borotia malenko:D :D :D

    იმედია შარშანდელივით ფინალში მაინც გაიხარებს პენლით.. მთავარია არ გამაზოს... sunglasses

    Xo finalsmde Tu gavida kii :) wavedii kargaad :)
    lekino
    სტუმარი [?]
    #424 20 თებერვალი 2017 03:16
    0
    ციტატა: ini888
    ციტატა: lekino
    ციტატა: ini888
    prosta penaltze magari iwuwuna

    რა ქნას.. უყვარს და... თუ ეკუთვნოდა მითუმეტეს joy

    Es msajic magari rojaa daudee raa mitumetes iyoo gaataninee xedaav isee vegar itans :D :D :D borotia malenko:D :D :D

    იმედია შარშანდელივით ფინალში მაინც გაიხარებს პენლით.. მთავარია არ გამაზოს... sunglasses
    Culé
    სტუმარი [?]
    #423 20 თებერვალი 2017 03:14
    0
    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: Culé
    ორი საყრდენით თამაშს რა აზრი აქვს, ეგ არ ნიშნავს რომ უპირატესობა გვექნება ცენტრში.

    ------------ტერ შტეგენი
    -------მასკერანო-პიკე-უმტიტი
    რაკიტიჩი-ბუსკეტსი-ინიესტა-არდა
    ------მესი-სუარესი-ნეიმარი
    რაკიტიჩს და ალბას მთელი ფლანგის გაკონტროლება უნდა დაევალოს.

    არდას

    არანაირად, არაერთხელ ვნახეთ არდა და ნეიმარი ერთად სასტარტოში ვნახეთ ისიც რო ერთმანეთს სივრცეებს უზღუდავენ და საბოლოო ჯამში ბოლომდე ვერცერთი ვერ აკეთებს თავის საქმეს, + ინიც რო სასტარტოში იყოს იქნება უკვე გოგლიმოგლი 1 ხაზზე მოთამაშე იგროკებს არეყოფათ სივრცე.
    ეხლა მასკეს და ბუსკეცზე ვიტყვი, ორთავეს შეუზლია ძან მაგრა ბურთის დაჭერა. ისევე როგორც მოკლე თუ გრძელი პასი, ასევე კარგად დგანან დაცვის დროს, თუ ჩვენ უპირატესობა არ შევქმენით ცენტრში ილუზიები არუნდა შევიქმნათ, სხვა ვარიანტი არ არსებობს მოცემული ფეხბურთელებით, არდათი კიდე ცენტრს ვერ დაიჭერ .

    რა სივრცეებს შეუზღუდავს, რა შუაშია. ან მაკერანოს მაინც თუ აყენებ და მის ხარჯზე უპირატესობას არ ღებულობ ბარემ მცველად დაყენე რაღა 3 მცველით ითამაშონ. არდას და რაკიტიჩს მთლიანი ფლანგი ჩაბარდებათ, დაცვასაც მიეხმარებიან რადგან დაცვითი ფუნქციების შესრულებაც შეუძლით, ისე მასკერანოზე უკეთ ორივე დაიჭერს ბურთს, მაგის დაჭერილი ბურთი არ გაიშვა, მასკეს ჩაშლა გამოსდის და არა ბილდ აფი
    ini888
    სტუმარი [?]
    #422 20 თებერვალი 2017 03:10
    0
    ციტატა: lekino
    ციტატა: ini888
    prosta penaltze magari iwuwuna

    რა ქნას.. უყვარს და... თუ ეკუთვნოდა მითუმეტეს joy

    Es msajic magari rojaa daudee raa mitumetes iyoo gaataninee xedaav isee vegar itans :D :D :D borotia malenko:D :D :D
    lekino
    სტუმარი [?]
    #421 20 თებერვალი 2017 03:05
    0
    ციტატა: ini888
    prosta penaltze magari iwuwuna

    რა ქნას.. უყვარს და... თუ ეკუთვნოდა მითუმეტეს joy
    ini888
    სტუმარი [?]
    #420 20 თებერვალი 2017 03:02
    0
    ციტატა: M10 S9 N11
    ციტატა: ini888
    Ronaldo bombardirebshii pirvelzea xoo? :)

    კი თავის ფიქრებში
    vaskessac chuchuzee hkidiaa pasebs AR adzlevs agarc penlebs uddeben da magari cud dgeshia :D :D :D saskezi rro dagikidebs :D :D :D palajeniac dakarguliaqvs :D

    ციტატა: lekino
    ციტატა: ini888
    Madridshiii atirebulll bavshvs ver awynareben

    მასე სატირლად მიეცეს ყოველწელს საქმე როგორც ამ სეზონში აქვს...
    prosta penaltze magari iwuwuna :D :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #419 20 თებერვალი 2017 03:00
    0
    ციტატა: Culé
    ორი საყრდენით თამაშს რა აზრი აქვს, ეგ არ ნიშნავს რომ უპირატესობა გვექნება ცენტრში.

    ------------ტერ შტეგენი
    -------მასკერანო-პიკე-უმტიტი
    რაკიტიჩი-ბუსკეტსი-ინიესტა-არდა
    ------მესი-სუარესი-ნეიმარი
    რაკიტიჩს და ალბას მთელი ფლანგის გაკონტროლება უნდა დაევალოს.

    არდას

    არანაირად, არაერთხელ ვნახეთ არდა და ნეიმარი ერთად სასტარტოში ვნახეთ ისიც რო ერთმანეთს სივრცეებს უზღუდავენ და საბოლოო ჯამში ბოლომდე ვერცერთი ვერ აკეთებს თავის საქმეს, + ინიც რო სასტარტოში იყოს იქნება უკვე გოგლიმოგლი 1 ხაზზე მოთამაშე იგროკებს არეყოფათ სივრცე.
    ეხლა მასკეს და ბუსკეცზე ვიტყვი, ორთავეს შეუზლია ძან მაგრა ბურთის დაჭერა. ისევე როგორც მოკლე თუ გრძელი პასი, ასევე კარგად დგანან დაცვის დროს, თუ ჩვენ უპირატესობა არ შევქმენით ცენტრში ილუზიები არუნდა შევიქმნათ, სხვა ვარიანტი არ არსებობს მოცემული ფეხბურთელებით, არდათი კიდე ცენტრს ვერ დაიჭერ .
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    lekino
    სტუმარი [?]
    #418 20 თებერვალი 2017 02:59
    0
    ციტატა: ini888
    Madridshiii atirebulll bavshvs ver awynareben

    მასე სატირლად მიეცეს ყოველწელს საქმე როგორც ამ სეზონში აქვს...
    ini888
    სტუმარი [?]
    #417 20 თებერვალი 2017 02:57
    0
    Ronaldo bombardirebshii pirvelzea xoo? :)
    ini888
    სტუმარი [?]
    #416 20 თებერვალი 2017 02:56
    0
    Madridshiii atirebulll bavshvs ver awynareben cudma bidziebma penalti AR daudess :D :D :D exla dzlivs daadzines da gaigvidza televzori charto mess is dubli naxaa da kide abgavlda :D :D :D

    Ra azriaqvs aq rro wert mag wyobebss adgeba enrikee da gomeshss chatxris isev dziritadshii da verati cxrajer moatyuebs da gagvitanen :D :D :D
    lekino
    სტუმარი [?]
    #415 20 თებერვალი 2017 02:50
    0
    ციტატა: kostarika
    მე 3-5-2

    როცა მეტოქეს ფლანგზე სწრაფი ფეხბურთელები მაგ წყობა არ არის მთლად კარგი.... neutral_face