სელტა-ბარსელონა 4:3

www.barcamania.ge
  სელტა (4-2-3-1) ბარსელონა (4-3-3)
ალვარესი, რონკალია, კაბრალი, გომეს სოლა, მალიო, რადოია, სისტო, ერნანდესი, ბონგონდა, ასპასი. ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, მატიე, ალბა, ბუსკეტსი, რაფინია, გომეში, თურანი, ლ. სუარესი, ნეიმარი.
ბლანკო, ჩეიხი, დიასი, გუიდეტი, ჯონი, როსი, სენე. სილესენი, რაკიტიჩი, დ. სუარესი, ინისეტა, მასკერანო, ალკასერი, დინი.
ედუარდო ბერიცო. ლუის ენრიკე.
1:0 სისტო 22, 2:0 ასპასი 32, 3:0 მატიე 33 (ს.კ.), 3:1 პიკე 58, 3:2 ნეიმარი 63 (პენ), 4:2 ერნანდესი 77, 4:3 პიკე 87.

ბონგონდა - დიასი 63

ვასი - ჯონი 83

ასპასი - გუიდეტი 88

რაფინია - ინიესტა 46

ბუსკეტსი - დ. სუარესი 76

ალბა - ალკასერი 81

მალიო 63. ბუსკეტსი 45, პიკე 74, სუარესი 88.
ბალაიდოსი.
ინიაკი ბიკანდი გარიდო.
ბოვუ, ორელიანა, პლანასი. მესი, უმტიტი.

LiveTV.Ge, სილქ სპორტ 1.

სტატისტიკა
14 დარტყმა 13
9 ზუსტი დარტყმა 4
0 თამაშგარე 2
3 კუთხური 6
16 ჯარიმა 11
1 გაფრთხილება 3
35% ბურთის ფლობა 65%

  • ავტორი: barcaman
  • კომენტარი: 656
  • თარიღი: 2-10-2016, 21:33

კომენტარები (656)

    • 621
    • 3 ოქტომბერი 2016 21:37
    • წევრი
    ციტატა: dzuzga
    ციტატა: sonsuzluk
    აგერ თქვენი ბარსა.გაგედოთ კულებო.იქაქანეტ კიდე

    axti da damaxti

    კულეებს რატომ ეხები ვაჯკაც??ხომიცი რომ ეგეთი უაზრობებისთვის გაგინებენ?
    • 620
    • 3 ოქტომბერი 2016 15:09
    • წევრი
    810 კომენტარი
    • 619
    • 3 ოქტომბერი 2016 09:16
    • წევრი
    Tqveni barca
    • 618
    • 3 ოქტომბერი 2016 07:33
    • წევრი
    Zan cudi starti aviget wels
    barselonas faniii!!
    • 617
    • 3 ოქტომბერი 2016 06:55
    • წევრი
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ხოო რა ტრიო შეიკრას ისევ და გუნდს მოტივაცია ეტყობოდეს თორე ეგენი კრუგში დატრიალდებიან ყველანი. თან სანამ რეალი ვერ სარგებლობს ჩვენი ჩავარდნით მანამ უნდა ავკრიფოთ ფორმა. თორე დღეს გვაჩუქეს შანსი, თორე კარგად გაიქცეოდნენ რო მოეგოთ. ურთულესი გასვლები გვაქ


    რეალი კივერ სარგებლობს ჩვენი ჩავარდნით ჩვენ ვერ ვისარგებლეთ რეალის ჩავარდნით ეხლა რეალიც დაიწყებს მოგებებს დს კიდე როდის დაკარგავს ქულებს ვინიცის
    • 616
    • 3 ოქტომბერი 2016 02:51
    • წევრი
    ხოო რა ტრიო შეიკრას ისევ და გუნდს მოტივაცია ეტყობოდეს თორე ეგენი კრუგში დატრიალდებიან ყველანი. თან სანამ რეალი ვერ სარგებლობს ჩვენი ჩავარდნით მანამ უნდა ავკრიფოთ ფორმა. თორე დღეს გვაჩუქეს შანსი, თორე კარგად გაიქცეოდნენ რო მოეგოთ. ურთულესი გასვლები გვაქ
    • 615
    • 3 ოქტომბერი 2016 02:21
    • წევრი
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi

    და არც ერთი არაა ოფტიმალურ ფორმაში გინდა გასვლა იყოს და გინდა შინ

    ეგრე არც სელტა იყო

    ეგ ხო მარა პირველ ტაიმი ბარსამ სელტაზე უარეს ფორმაში ითამაშა

    ბაზარი არაა ,ანუ დასკვნა ჩვენ ვიყოთ ჩვენ ფორმაში და ბარეორ ფორმიანსაც გავუსწორდებით იოლად
    fly with barca,
    die with barca
    • 614
    • 3 ოქტომბერი 2016 02:09
    • წევრი
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi

    და არც ერთი არაა ოფტიმალურ ფორმაში გინდა გასვლა იყოს და გინდა შინ

    ეგრე არც სელტა იყო
    fly with barca,
    die with barca
    • 613
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:59
    • წევრი
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi
    • 612
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:50
    • წევრი
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Don_Andresito
    ლა ლიგის ცხრილში ჩახედვაც არ მინდა. ისევ ეს ატლეტიკო. მაგათმა თუ კიდე ტიტული მოიგეს მივდივარ ფეხბურთიდან :D საგუშემატკივრო კარიერას ვამთავრებ

    ნუ ნერვიულობ ჯიგარო მთელი სეზონი წინაა ეს მდგომარეობა დროებითია

    შენ პირს შაქარი ძმაო. ისე მახსოვს სელტამ რო 4-1 დაგვანგრია იმ წელსაც მაგარი გამწარებული ვიყავი მარა ტიტულები მაინც დაიდო. მთავარი სეზონის ბოლოა პროსტა ლა ლიგის ცხრილი მაშინებს. აი ნახე 9 ტურში გასვლა ვალენსიაში რომელსაც ახალი მწვრთნელი ყავს, რეალს საშინაო თამაშI აქ. 11 ტურში სევილიაში სტუმრობა რეალი სახლში ლეგანესთან 13 ში სოსიედადთან გასვლა, რეალს შინ ხიხონი, 14 ტური უშუალოდ რეალთან, 15ში ოსასუნაში გასვლა, 17ში გასვლა ვილიარეალთან რეალი სახლში გრანადას ხვდება. ანუ ისეთ ფორმაში ვართ ეხლა რო რეალში შიეძლება ერთი 10 ქულით გაგვექცეს. პროსტა სეზონის მეორე ნახევარში ყველა რთული გუნდი ატლეს გარდა სახლში მოვა ჩვენთან და ეგაა რა. მთავარია რეალი ან ატლე ძაან არ გაიქცნენ

    ციტატა: dzuzga
    wels chempionoba ise minda ligis dedac mament smile

    ბაზარი არაა პრინციპის ამბავია. იმდენი იალაპარაკეს მადრიდში ლალიგაზე რო რავი. ჯერ ზიდანმა პრიორიტეტი ესპანეთიაო. მერე რონალდომ უეჭველი უნდა მოვიგოთ ლა ლიგაო. მაგათმა წელსაც რო წააგონ ლალიგა კატასტროფა იქნება. და ეგ მინდა მეც :D თუ გინდა სევილიამ მოიგოს ოღონთ მადრიდში ნუ წავა თასი
    • 611
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:44
    • წევრი
    ციტატა: Gerard Pique 3
    ციტატა: marco reus 11
    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს

    შტეგენი ასეთ სირობებს კიდევ დიდი ხანი არ მოიშლის, თუ საერთოდ მოიშლის ეგეც საკითხავია, რომ არ გაამწვავოს ისე არ შეუძლია, სისხლში აქვს გამჯდარი. აი მატიეს რაც შეეხება დიდი ხანია იმაზე ვფიქრობ რით მოხიბლა ენრიკე, ასეთი ნდობა რით დაიმსახურა? დავიჯერო ვერ ხედავს ლუჩო რომ ზარალის მეტი არაფერი მოაქვს იმ ხეიბარს. რატომ ხუჭავს თვალს ამდენ შეცდომებზე მაინც არ მესმის. ახლა რესუსრი საკმარისზე მეტი გვაქვს, ყოველი შემთხვევისთვის იმის საშუალება მაინც არის რომ მატიეს გამოსირებულ სიფათს არ ვუყუროთ.

    მართლა ზღვარ ხოუნდა ქონდეს შტეგენის უთაობას. მარა ახლა კიდე ის არი რო, კაცი ცოცხალი თავით ბურთს არ იგერიებს .ამას ავალებენ ალბათ რაც არაა სწორი. ერთ თამაშში ხელთათმანებიანი ჩავი იყოს და მეორეშეი ხელთათმანებიანი სირი რომელიც 3 ქულას გართმევს რა მოგებაა. აბა რა ვიცი. მატიე მატიე ხო ამოვიდა ყელში მაგ თემა რით ვერ გვეშველა : / გამოსწორდება იმედია ყველაფერი. დენისს და გომეშს არაუშავდათ და სელტას თუ შეუტევ დალაგებულად კიჩანს რაგუნდიცაა
    fly with barca,
    die with barca
    • 610
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:43
    • წევრი
    ციტატა: dzuzga
    iniestam tavis qveyanastan ertad moigo msoflio da evropa mas ar dajirvebia sxva qveynis traksgi tavis sheyofa sakutari didebistvis esaaa am ors shotris ganxvaveba

    მე დარწმუნებული ვარ ინიესტა თავისი კარიერის ბოლო თამაშში თავს არავის ჩაარტყავს და წითლით არ დაასრულებს კარიერას. ეგეც დიდი რამეა და ისიც რაც შენ თქვი. საკუთარ პირად კეთილდღეობას და ვითომ მეობას გუნდის ინტერესს არ გადააყოლებს. განა რა Uთხრა ისეთი რაც პირველ ტაიმში არ უთქვამს? იძახონ ეხლა დას შეეხოო და ასე შემდეგ. დავიჯერო არავინ შეხებია მანამდე ზიდანის დას? და რამდენიც შეეხებოდნენ თავი ერტყა და წითლები მიეღო? მე უფრო ვფიქრობ რო წაგების სუნი მოუვიდა და ეგ იყო. სათქმელი დატოვა რო აი ზიდანი რო არ გაეგდოთ მოიგებდა საფრანგეთიო. რავი ძმაო. მე მაშინ საფრანგეთს ვბალეშიკობდი ანრის გამო და ზიდანს დღემდე ვერ ვპატიობ მაგას. არაკაცულად მოექცა ნაკრებს. ვისაც როგორ უნდა ისე იფიქრობს მარა მსოფლიოს ფინალში კარიერის ბოლო თამაშში ბალოტელივით და თინეიჯერი ბიჭივით არ უნდა მოქიცე
    • 609
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:39
    • წევრი
    ლა ლიგის ცხრილში ჩახედვაც არ მინდა. ისევ ეს ატლეტიკო. მაგათმა თუ კიდე ტიტული მოიგეს მივდივარ ფეხბურთიდან :D საგუშემატკივრო კარიერას ვამთავრებ
    • 608
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:37
    • წევრი
    ციტატა: araferi
    2010-ში ოქროს ბურთი ინიესტასტვის უნდა მიეცათ სულ ვამბობდი და ვიტყვი მესის არ ეკუთვონოდა 2010 ში აი 2012 ში და დანარცჰენ დროს კი რონალდოც ეგრე როცა აიგო ყოველტვის ეკოთვნოდა და ინის 2010 ში უნდა მიეცათ და არც იმას ვამბობ რომ ცუდი ფეღბურთელია მაგრამ რონალდოს არ უნდა შეადარო რონალდო და მესის ახლა მოქმედი ფერბურთელებიდან არცეტი არ უნდა შეადარო ნ1 არინ ეგენი და დანარჩენები უფრო დაბლა

    ხოდა ცუდია ეგრე რო ვფიქრობთ იმიტო რო მაგარი ფეხბურთელები ზარალდებიან მაგით. პირველ რიგში ინიესტა, პირლო დაზარალდა, მოდრიჩი. კი გოლების მანქანობა კარგია მარა ეგეთ ფეხბურთელებს თავისი ადგილი აქვთ და რაც არ უნდა იყოს მე ინიზე წინ არასდროს არავის დავაყენებ. შენ შენი აზრი გაქვს და პატივს ვცემ შენ აზრს ბაზარი არაა. პრსოტა მე მოდრიჩი ინიესტა მირჩევნია მაგალIთან რონალდოს და რა ვქნა. ვაფასებ რონალდოს სრულყოფილებას, ფიზიკურ ძალას საგოლე ალღოს და ყველაფერს. მარა მე ჩემი გემოვნება მაქ და ეგაა რა. თორე რონალდოზე იმის განხილვაც არ შეიძლება როგორი ფეხბურთელია. რა თქმა უნდა ლეგენდაა. პრსოტა მე ინტელექტი მოთამაშეები უფრო მევასება და მაგაზე კამათს რა ზრი აქვს. ინის მიღწევა კიდე ისიცაა რო ღირსეული მოთამაშეა. და ბევრი ოცნებობს ისეთ იმიჯზე როგორიც მაგ კაცს აქვს. მაგასაც დიდი შრომა უნდა თორე დიეგო კოშტავერასდროს მოიგებს ვერაფერს Mთები რო გადადგას
    • 607
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:32
    • წევრი
    ციტატა: Gerard Pique 3
    შტეგენი ასეთ სირობებს კიდევ დიდი ხანი არ მოიშლის, თუ საერთოდ მოიშლის ეგეც საკითხავია, რომ არ გაამწვავოს ისე არ შეუძლია, სისხლში აქვს გამჯდარი. აი მატიეს რაც შეეხება დიდი ხანია იმაზე ვფიქრობ რით მოხიბლა ენრიკე, ასეთი ნდობა რით დაიმსახურა? დავიჯერო ვერ ხედავს ლუჩო რომ ზარალის მეტი არაფერი მოაქვს იმ ხეიბარს. რატომ ხუჭავს თვალს ამდენ შეცდომებზე მაინც არ მესმის. ახლა რესუსრი საკმარისზე მეტი გვაქვს, ყოველი შემთხვევისთვის იმის საშუალება მაინც არის რომ მატიეს გამოსირებულ სიფათს არ ვუყუროთ.

    ნატიე რო ეყიდათ 24 წლის ასაკში კიდე ისწავლიდა რამეს მარა ამ ასაკში ჯერ ყიდვა და მერე ესე რეგულარულად თამაში მართლა ნამეტანია. სტილი გასაგებია ერთი შეხედვით ქონდა ბარსასი წლების წინ. ზუსტი პასიც ქონდა და საშუალო დონის მცველი იყო მარა მაგის დრო წავიდა. ბარტრაც ჯობდა და ვერმაელენიც. დარწმუნებული ვიყავი უმტიტი მაგას ჩაანაცვლებდა მარა დატოვა. კაი ჯანდბას ეგდოს მარა ესეთ თამაშში როგორ შეიძლება მაგის გამოყვანა, ამ როტაციებით გუნდისთვის ცუდი უფრო მოაქ ტიპს. პიკეს მართლა არ ეკUთნის ეგეეთი მეწყვილე. რა გახდა მართლა ერთI ჰუმელსის ნაირი პარა რო ამოისუნთქოს მაგ კაცმა. დღეს პიკე მეისც იყო და პიკეც
    • 606
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:29
    • წევრი
    ციტატა: araferi
    ციტატა: Messiah
    კაი შევადაროთ ინიესტა და რონალდო

    1) დრიბლინგი - არ შემედევოთ რო ინიესტა დრიბლინგში უკეთესია ... ან საერთოდ 08/09 წლიდან რონალდოს დრიბლინგი გაუკეთებია ?
    2) პლეიმეიკინგი - უდაოდ ინიესტა
    3) საფეხბურთო ინტელექტი და მოედნის ხედვა - ინიესტა
    4) ასისტები - ინიესტა .
    5) ესთეტიკა- ინიესტა
    6) თასები - 2 ევროპა , 1 მსოფლიო 4 ჩემპ ლიგა, და ა.შ ... ტიტულებშიც ინიესტა ჯობს
    ჯამში ინიესტა უფრო გამოადგება გუნდს ვიდრე რონალდო ... ერთადერთი რაც რონალდოს გულშემატკივარს შეუძლია თქვას არის ის , რომ 550 გოლი არ აქვს ინიესტასო ... კი ბატონო როგორც ფორვარდი უკეთესია მაგრამ ჯამში როგორც ფეხურთელი გუნდური ფეხბურთელი ინიესტა გაცილებით პროდუქტულია ... ვისაც ესმის ფეხბურთი დამეთანხება რო ეგრეა ... ყველა ჭკვიანი მწრთვნელი გუნდში აიყვანს ინიესტას და არა რონალდოს საქმე საქმეზე რო მიდგეს ...

    ინიესტა საჩირო დროს მოხვდა საჩირო ადგილას მსოფლიო რომ მოიგო ესპანეტმა ყველა ძლიერი ფეღბურთელი მანდ თამაშობდა და რათქმაუნდა მარტივი იყო მოგება და რონალდომ უფრო დიდი შრომა გაწია ევროპის მოსაგებად ვიდრე ინიესტამ რონალდოს რომ ყოლოდა ის თანაგულდელები რაც ინიესტას მაშინ რონალდოც ეგრე იქნებოდა უფრო მეტი ტიტული ექნებოდა კიდევაც არ დამიწყოთ ახლა რა გააკეთაო და ის უყურეთ ტავიდან მაშინ ევროპას და ნახავთ

    xo aba ra. udidesi shroma chado ronaldom evropis mogebashi
    • 605
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:29
    • წევრი
    ციტატა: marco reus 11
    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს

    შტეგენი ასეთ სირობებს კიდევ დიდი ხანი არ მოიშლის, თუ საერთოდ მოიშლის ეგეც საკითხავია, რომ არ გაამწვავოს ისე არ შეუძლია, სისხლში აქვს გამჯდარი. აი მატიეს რაც შეეხება დიდი ხანია იმაზე ვფიქრობ რით მოხიბლა ენრიკე, ასეთი ნდობა რით დაიმსახურა? დავიჯერო ვერ ხედავს ლუჩო რომ ზარალის მეტი არაფერი მოაქვს იმ ხეიბარს. რატომ ხუჭავს თვალს ამდენ შეცდომებზე მაინც არ მესმის. ახლა რესუსრი საკმარისზე მეტი გვაქვს, ყოველი შემთხვევისთვის იმის საშუალება მაინც არის რომ მატიეს გამოსირებულ სიფათს არ ვუყუროთ.
    https://www.youtube.com/watch?v=v4N9Q68EvVs

    https://www.youtube.com/watch?v=ZO9n3wi2OQ8
    • 604
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:28
    • წევრი
    ციტატა: araferi
    მე იმას ვამბობ რომ ესპანეთის და პორტუგალიის სასტავი იგივეა? ინდივიდუალურად უნდა შეადარო ფეღბურთელები მასე თუა ბარსელონას ფეხბურთელები ზოგო ზოგიერტი რომელიც სკამს ხეხავს ზიდანზე მეტი ჩემპიონთა ლიგა აქ მოგებული მარა რომელიმე ჯობს ზიდანს? მთავარია ინდივიდუალურად რას მიაგწევ და გუნთან ერად რასაც მიაგწევ ეგ სხვაა

    ხოდა ინიესტას ინდივიდუალურათ უწუნებ მიღწევას? მე ვიცი შენ რასაც ამბობ მარა ინიესტას ძაან აკნინებ და არც ეგრეა საქმე. ზიდანი მსოფლიოს ყველა დროის საუკეთესო ნახევარმცველია, მე მაგის კარიერა ზეპირად ვიცი. ინდივიდუალური მიღწევებიც ვიცი და გუნდურიც. უძლიერეს გუნდშიც და ნაკრებშიც თამაშობდა და მაგაზეც იტყვის ეგრე კაცი გაუმართლაო მარა ეგ არ იქნება სწორი. თორე ალჟირის ნაკრებში რო ეთამაშა ვერც მსოფლიოს მოიგებდა და ვერც ევროპას. ზიდანმა უდიდესი წვლილი შეიტანა ორივეს მოგებაშI ისევე როგორც ინიესტამ. და რა საჭიროა ზიდანის განსადიდებლად ინიესტას დამცირება. ორივეს საკმარისი აქ გაკეთებული გუნდისთვისაც და ნაკრებისთვისაც. ფინალებში გოლებით ლიგის თუ მსოფლიოსი. ზიდანი თავის ეპოქაში უკონკურენტო ნახ.მცველი იყო ეგრეა დღეს ინიესტაც. პროსტა ზიზუს დროს არ იყვნენ ფეხბურთელები 50-50 გოლი რო გაეტანათ და ნაკლები კონკურენცია იყო. დღეს ეგრე არაა, დღეს მესი და რონალდოს გოლები ფასდებადა მერე ინიესტას თამაში თორე ინის 1 ოქროს ბურთი მაინც რო უნდა ქონდეს მაგაზე ნუ შემეკამათები. ორივე უდიდესი მოთამაშეა და მაგათ შედარებას მე არ ვაპირებ. შენ განადიდე ზიზუ, მე ინიესტას განვადიდებ და ვსიო. არაა საჭირო რომელიმეს დაკნინება და გამართლებაზე ლაპარაკი თორე ეგ ორივეს შეგვიძლია
    • 603
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:24
    • წევრი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Morata1
    ბაზარი არაა გეთანხმები მარა რეალის საიტზეციმდენი პროვოკატორია რორავი ბარსას ფანი მე გავიგე მარა მრავლობითში რო თქვი მაგიტო დამაინტერესა დალშე გავიგე ეხლა ყველაფერი შენ შემოგევლე

    ხოდა მე რეალის საიტზეც დამიწერია ძმაო წაგებული თამაშების მერე ბარსას ფანები ნუ მოდიხართ ესეთი ფრაზებით და ხალხს ნუ აღიზიანებთ თქო. ყველაზე არა რა თქმა უნდა, იქაც მრავლობითში მითვამს მარა ყველას არ ეხება. მე არასდროს პროვოკაციული არაფერი მIთქვამს რეალის საიტზე პირიქით. დღესაც ვინც ბარსას ფანებიდან ბურღავდა ტვინს იმათ უთხარი რაც საჭირო იყო თორე შენთან რა მეთქმის მე შენგან ერთი ზედმეტი არ გამიგია არაფერი და ღმერთმა გაგიმარჯოს ძმაო

    ჯიგარი ხარ ძმაოა მრავლოს ღმერთმა შენნაირი ჩამოყალიბებული ხალხი
    • 602
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:23
    • წევრი
    ციტატა: R.MADRID
    ბაზარიი არაა ,, სჰეენი კომ წავიკიტხეე და ზუსტაად მივხვდიი რააზეეც მეებაზრეებიი ,მარაა ციინიიკურაატ ნააგდაად არ მიტქვაამს და არც ციინიიკურაატ მიინდა მიიგოოო, უბრაალოდ მე იმაზე გავამახვილეე ყურადგეება რო ხალხი არ აკლიაო და მაგაზე მინდა მეპასუხა აგრეესიულატ და ცინიკურაატ ნაგდატ არ ვაპირეებ საუბარს არც პეხბურტში და არც პირადში,,და იმედია გამიგეებ ,,

    ხოდა ღმერთმა გაგიმარჯოს ჩემო ძმაო. შენ თუ ცინიკურად არაფერი გითქვამს გენაცვალოს ჩემი თავი და მორჩა მაშინ ეს გაუგებრობა. დაძაბული სიტუაციაა და ხო ხვდები გაღიზიანებულ ხალხს ხშირად მოსდის კონფლიქტი მარა ჩვენ ჯვარი გვწერია კაცო. თორე დიალოგს რაც შეეხება აქ ვარ ძირითადად შემო ნებისმიერ დროს და ვილაპარაკოთ ფეხბურთზე რამდენიც გინდა. აბა წარმატებები ძმაო
      • 601
      • 3 ოქტომბერი 2016 01:25
      • წევრი
      bazari ara ,, ;) arvaar me is masti ro ciinikurat saubari daviwyoo, egeti cheemi mezizgeba da ,nu gaugebroba iyo da spasiba ro gamige,,
    • 600
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:21
    • წევრი
    ციტატა: Gerard Pique 3
    ენრიკეს არასდროს მივიჩნევდი დიდ ტაქტიკოსად, ძალიან უაზრო შეცდომებს უშვებს და გაუთავებელი როტაციების ფონზე არაერთხელ გამოგლიჯა გუნდს საჭირო ქულები. მესმის რომ ყოველთვის საუკეთესო თერთმეტეულის შერჩევა ძალიან ძნელია რადგან ფეხბურთელების გადაღლა ძვირად ფასობს სეზონის დასკვნით ეტაპზე, თუმცა იმასაც უნდა ითვალისწინებდეს რომ ასეთ რთულ შეხვედრებში გუნდის მამოძრავებელი ძალა არ უნდა დასვას სკამზე. ნუ ალავესთან მარცხი მთლიანად ენრიკეს ბრალი იყო მაგრამ ამ შეხვედრაში ყველაფერს ნამდვილად ვერ დავაბრალებ.

    შტეგენს არც მივიჩნევდი მაღალ დონედ და არც ახლა მივიჩნევ, ძალიან არასტაბილური, არასაიმედო და ზარალის მომტანი მეკარეა, შეიძლება მოგებული თამაში წუთებში წაგაგებინოს, ჩემი ნება რომ იყოს სკამიდან არ ავაყენებდი.

    მატიე კიდევ ერთი დიდი და ამოუცნობი თავსატეხია, ასეთი არაპროფესიონალი და ბოლო დონის ქლიავი ფეხბურთელი რატომ უნდა იმსახურებდეს ბარსელონას მწვრთნელის ნდობას არ მესმის, რით ვერ შეიგნო ენრიკემ რომ ამ კაცს ზარალის მეტი არაფერი არ მოაქვს. სულ უფრო და უფრო მეტად მაჯავრებს თავს ეს გამოსი*ებული.

    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს
    fly with barca,
    die with barca
    • 599
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:21
    • წევრი
    ციტატა: Morata1
    ბაზარი არაა გეთანხმები მარა რეალის საიტზეციმდენი პროვოკატორია რორავი ბარსას ფანი მე გავიგე მარა მრავლობითში რო თქვი მაგიტო დამაინტერესა დალშე გავიგე ეხლა ყველაფერი შენ შემოგევლე

    ხოდა მე რეალის საიტზეც დამიწერია ძმაო წაგებული თამაშების მერე ბარსას ფანები ნუ მოდიხართ ესეთი ფრაზებით და ხალხს ნუ აღიზიანებთ თქო. ყველაზე არა რა თქმა უნდა, იქაც მრავლობითში მითვამს მარა ყველას არ ეხება. მე არასდროს პროვოკაციული არაფერი მIთქვამს რეალის საიტზე პირიქით. დღესაც ვინც ბარსას ფანებიდან ბურღავდა ტვინს იმათ უთხარი რაც საჭირო იყო თორე შენთან რა მეთქმის მე შენგან ერთი ზედმეტი არ გამიგია არაფერი და ღმერთმა გაგიმარჯოს ძმაო
    • 598
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:20
    • წევრი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    სჰეეენ ტუ შარზე ხარ ტქვიი რაააა, მაასჰიინ მეეც უნდა დამეწყო რეალის პანები ნუ შემოდიხარტო სუნი დგეებაო მაარა აქ ყველას ტავის აზრი გააჩნიაა და არ ცოდნააზე ნუ მებაზრეები კაცურაატ

    ზუსტად არ ცოდნაზე გელაპარაკები იმიტო რო შარზე შენი მტერბი არიან. და ჩემიც. და მაგ სიტყვის თქმას თუ არ თქმას ცოდნა უნდა მარა რა გელაპარაკო. შენ რა უნდა დაგეწყო ეგ არ მაინტერესებს თუ უნდა დაგეწყო დაგეწყო რატო არ დაიყე. თუ არ დაწიყე კიდე ეხლა რატო იხსენებ და ყურადღებას რატო ამახვილებ მაგაზე? ან რომელ დიალოგზე მელაპარაკები, შარზე ხარო მეუბნები და მაგის გამო ხალხს უკანაში ჭრიან და ეგეთი სისულელე მეორედ არ თქვა ძმაკაც და თუ რამე გინდა პირადში მომწერე გავდივარ და მოგვიანებით გიპასუხებ აღარ მაქ აქ ამდენი ლაპარაკის დრო,.

    ბაზარიი არაა ,, სჰეენი კომ წავიკიტხეე და ზუსტაად მივხვდიი რააზეეც მეებაზრეებიი ,მარაა ციინიიკურაატ ნააგდაად არ მიტქვაამს და არც ციინიიკურაატ მიინდა მიიგოოო, უბრაალოდ მე იმაზე გავამახვილეე ყურადგეება რო ხალხი არ აკლიაო და მაგაზე მინდა მეპასუხა აგრეესიულატ და ცინიკურაატ ნაგდატ არ ვაპირეებ საუბარს არც პეხბურტში და არც პირადში,,და იმედია გამიგეებ ,,
    • 597
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:20
    • წევრი
    რეალის ფანი ვარ მაგრამ აი რონალდოზე რაუნდა ვთქვა სიტკვები არ მყოფნის დზაან მაგარი ფეხბურთელია შეილება საუკეეთესოც იყო თავის დროზე მარა რავქნათ დაბერდა და გამოსლევდა
    • 596
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:19
    • წევრი
    ციტატა: barsa111
    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას

    Getanxmebi zmao...rofacua sachiroa rica upiratesoba gaq nagram dges roca mdevris sratushi xar gvchurdeba mofeba mesi ara fvjavs d inis sjanze dajdoma zedmetia...tumca seltas nainc unda miugooo
    • 595
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:19
    • წევრი
    ციტატა: araferi
    ინიესტა საჩირო დროს მოხვდა საჩირო ადგილას მსოფლიო რომ მოიგო ესპანეტმა ყველა ძლიერი ფეღბურთელი მანდ თამაშობდა და რათქმაუნდა მარტივი იყო მოგება და რონალდომ უფრო დიდი შრომა გაწია ევროპის მოსაგებად ვიდრე ინიესტამ რონალდოს რომ ყოლოდა ის თანაგულდელები რაც ინიესტას მაშინ რონალდოც ეგრე იქნებოდა უფრო მეტი ტიტული ექნებოდა კიდევაც არ დამიწყოთ ახლა რა გააკეთაო და ის უყურეთ ტავიდან მაშინ ევროპას და ნახავთ

    აი რას ამბობ კაცურად? რა შრომაზეა ლაპარაკი? 2 თამაშI ითამაშა რონალდომ საშუალოზე მაღალ დონეზე, ფინალი საერთOდ არ უთამაშია რა შრომაზეა ლაპარაკი. რონალდო მოხვდა საჭირო დროს საჭირო ბადეში და ზღაპრულად გაუმართლა თორე ინიესტა იმ სასტავში საუკეთEსო იყო. ევრო 2012ს უყურე, რამდენი სუსტი წერტილი ქონდა ესპანეთს მარა იფრინა ყველა თამაშში, ილიდერა და 6 დან 5 თამაშში მატჩის საუკეთEსო გახდა. მე მაგ ორ კაცს არ ვადარებ ერთმანეთსსს მარა მაგას მაინც ნუ იტყვი რო რონალდო ნარკებისთვის უფრო მეტია ვიდრე ინიესტა თავისი ნაკრებისთვის
    • 594
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:17
    • წევრი
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Morata1
    რას ქვია რეალის ფანები ნუ შემოდიხართ კიდევ უფრო ცუდი სუნი დადგება ჰა?

    როცა ბარსა თამაშს აგებს და რეალის ფანი შემოდის და ცინიკურ კოემნტარს წერს ცუდი სუნი დგება საიტზე. იგივე ხდება რეალის საიტზეც როცა ყველა ნერვებ მოშლილია და ვიღაც შემოდის და სლეობას წერს ხალხის გასაღიზიანებლად. მე კონკრეტიკა არ ჩავთვალე საჭიროდ იმიტო რო ყველა მიხვდა ვიზეა აქ ლაპარაკი. რეალის ფანები ზოგადია მარა მე შენთან არაფერს დავაკონკრეტებ იმიტო რო შენი მისამართით არ იყო ნათქვამი და გაიგებს ის ვისი მისამართითაც იყო ნათქვამი. ჩემი რჩევაა რო პროვოკატორი სასტავი არ შემოვიდეს რო საიტზე ის არ მოხდეს რაც ხდება ხოლმე. თორე შენ მამენტ რა შუაში ხარ მე შენგან პროვოკაციული არაფერი წამიკIთხია და შენ შემოხვალ თუ არა ეგ შენი გადასაწყვეტია მარა აქ ძირითადად შემოდიან სიტუაციის ასარევად და მე სადაც ვარ იქ სიტუაციის არევა მაგრად არ გამისწორდება. ასე რომ შენი მისამართით არ იყო ნათქვამი და არ დავაკონკრეტე იმიყო რო შენ უნდა მხივდე რო შენი მისამართით ნათქვამი არაა. დაკმაყოფილდი ძმა?

    ბაზარი არაა გეთანხმები მარა რეალის საიტზეციმდენი პროვოკატორია რორავი ბარსას ფანი მე გავიგე მარა მრავლობითში რო თქვი მაგიტო დამაინტერესა დალშე გავიგე ეხლა ყველაფერი შენ შემოგევლე
    • 593
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:17
    • წევრი
    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას


    მაგი ცვეტში მასეა. 3-0 შემოსულ ინიესტას 2 ჯერ მეტი ენერგიის დახარჯვა მოუწევდა ვიდრე თავიდან რო დაეწყო და თანაც პირველ ტაიმში ნახევარდაცვა არ გვყავდა ვაბშე. ერთი გომეში წვალობდა ,თორე სხვა ვინ. როდის უნდა დააყენო სასტავი თუარა მაშინ როცა სელტასთან როცა გასვლა გაქ და პახოდუ მესი გაკლია. ესეც არი. რავიცი რა არდამეძინება ამეღამ :/
    fly with barca,
    die with barca
    • 592
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:16
    • წევრი
    ციტატა: R.MADRID
    სჰეეენ ტუ შარზე ხარ ტქვიი რაააა, მაასჰიინ მეეც უნდა დამეწყო რეალის პანები ნუ შემოდიხარტო სუნი დგეებაო მაარა აქ ყველას ტავის აზრი გააჩნიაა და არ ცოდნააზე ნუ მებაზრეები კაცურაატ

    ზუსტად არ ცოდნაზე გელაპარაკები იმიტო რო შარზე შენი მტერბი არიან. და ჩემიც. და მაგ სიტყვის თქმას თუ არ თქმას ცოდნა უნდა მარა რა გელაპარაკო. შენ რა უნდა დაგეწყო ეგ არ მაინტერესებს თუ უნდა დაგეწყო დაგეწყო რატო არ დაიყე. თუ არ დაწიყე კიდე ეხლა რატო იხსენებ და ყურადღებას რატო ამახვილებ მაგაზე? ან რომელ დიალოგზე მელაპარაკები, შარზე ხარო მეუბნები და მაგის გამო ხალხს უკანაში ჭრიან და ეგეთი სისულელე მეორედ არ თქვა ძმაკაც და თუ რამე გინდა პირადში მომწერე გავდივარ და მოგვიანებით გიპასუხებ აღარ მაქ აქ ამდენი ლაპარაკის დრო,.
    • 591
    • 3 ოქტომბერი 2016 01:15
    • წევრი
    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას

    Getanxmebi zmao...rofacua sachiroa rica upiratesoba gaq nagram dges roca mdevris sratushi xar gvchurdeba mofeba mesi ara fvjavs d inis sjanze dajdoma zedmetia...tumca seltas nainc unda miugooo
ინფორმაცია
საიტზე კომენტარის დატოვების უფლება გექნებათ რეგისტრაციის გავლიდან 30 დღის შემდეგ.