MD: აზარი 80%-ით "ბარსელონელია"

  • 12-07-2018, 22:26
  • MD: აზარი 80%-ით "ბარსელონელია"

    კატალონიური Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "ჩელსის" ერთ-ერთ ლიდერი ედენ აზარი "ბარსელონაში" გადასვლასთან ახლოსაა.

    წყაროს ცნობით, "ბარსელონა" მზადაა ანტუან გრიზმანის ტრანსფერისთვის გამოყოფილი 100 მილიონი ევრო ბელგიელ ნახევარმცველში გადაიხადოს. "ჩელსი" 120 მილიონს ითხოვს, მაგრამ სხვაობა იმხელა არაა, კლუბები რომ ვერ შეთანხმდნენ. Mundo Deportivo ტრანსფერის ალბათობას 80%-ით აფასებს.

    ასევე ვრცელდება თავად აზარის მოთხოვნებიც - 7-ნომრიანი მაისური და 5-წლიანი კონტრაქტი.



    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    109 - 14 ივლისი 2018 15:11

    Azari magari kacia gaazlierebs gunds

    გასულია

    108 - 14 ივლისი 2018 10:37

    აზარი გამოადგება გუნდს.კლასნი რომაა ამაზე აღარაა საჭირი საუბარი

    გასულია

    107 - 14 ივლისი 2018 02:59

    აზარი არის მადრიდისტა და რდ გვინდა ეგეთი მოთამაშე გუნდში. მთელმა ესპანეთმა იცის, რომ ეალზე აბოდებს..

    გასულია

    106 - 13 ივლისი 2018 13:31

    80 ara 180 :Dddd nu gjerat am arasworebis.MD da Sporti arianbartomeus putankebi

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=HnJp5ObL1VA
    გასულია

    105 - 13 ივლისი 2018 13:02

    ციტატა: rivaldo80
    რეალზე უამადური გუნდი არ არსებობს ვნახოთ ვნახოთ კრისტინას გარეშე რას იზამს 12 წლიანი პაუზა ისე აქვთ გარატირებული როვორც არაფერი...)))) ასენსაომ რო ორი თამაში ითმაშაა მაგის იმედზე რომ არიან სასაცილოაა ცარიელი ნახევარდაცვა დარჩება რეალი ვინც გინდ მოიყვანონ რონალდოს ვერავინ ვერ შეცვლის..და საერთოდ ძალიან ბევრ დროს უთმობთ ამ საიტზე რეალსზე საუბარს ჩვენ პრობლემებზე და ხედვაზე ვისაუბროთ ჯობიაა . ფაქტია სტილია შესაცვლელი გუნდში,ყველამ ისწავლა ბარსასთან თამაში... აზარი კიდე ბებოს ზღაპარი მგონიაა ))))
    დაელოდე და ნახავ რასაც იზავენ რონალდოს გარეშე ნაადრევად ლაპარაკი არაა სწორი ... ნეიმარიც თუ ითრია რეალმა ხო ვაბშე რავი რონალდოს ჰოლებზე აღარ იქნება მარტო დამოკიდებული რეალი და გუნდი ითამაშებს .. ბენსემაც მიდის გათავისუფლდება შეტევაში ადგილი მოკლედ ვნახავთ რაააა...

    გასულია

    104 - 13 ივლისი 2018 12:09

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: basa7
    მოკლედ გადაირია სატრანსფერო ბაზარი. რეალი 150 იხდის აზარში. ბარსამ კი პრიორიტეტად კანტეს ყიდვა გამოაცხადაო და ფულთან ერთად გომეშს აძლევსო. აზარის ყიდვა შეუძლებელიაო. ასევე დაიწყეს მსჯელობა სავიჩის ყიდვასტან დაკავშირებითო. თუ აზარი არ გამოვა და კანტე და სავიჩი დადეს არანაკლები მაგარი იქნება პლიუს რაბიოც თუ მიაყოლეს

    Damijere jigaro dghes barcelonas kante ufro chirdeba vidre azari.
    Iyidos realma azari bazari ar ari ddd

    Ertxel peresmac xom unda ylapos rame idiotiri.hazardis dedasac vtene.

    Saghol abidals
    Kaci.movida da ukve tavis saqmes aketebs sworad

    რა თქმა უნდა კანტე თუ მოახერხეს და სავიჩი და რაბიოც მიაყოლეს საუკეთესო ვარიანტი იქნება. პარქტიკულად 4-2-3-1 დან დაწყებული 4-3-3 ით დამთავრებული ყველა სქემა იდეალური გვექნება. არაა საჭირო დაჟე რაბიო. კანტე და სავიჩი იყიდონ და ვსიო.

    გასულია

    103 - 13 ივლისი 2018 11:55

    Kante azars shoros archevani tu iqna gasaketebeli kante jobs. Centri gadzlierdeba messi tavdasxmaze gadaertveba sruliad da shetevasji araperi gvichirs..

    გასულია

    102 - 13 ივლისი 2018 11:31

    ციტატა: basa7
    მოკლედ გადაირია სატრანსფერო ბაზარი. რეალი 150 იხდის აზარში. ბარსამ კი პრიორიტეტად კანტეს ყიდვა გამოაცხადაო და ფულთან ერთად გომეშს აძლევსო. აზარის ყიდვა შეუძლებელიაო. ასევე დაიწყეს მსჯელობა სავიჩის ყიდვასტან დაკავშირებითო. თუ აზარი არ გამოვა და კანტე და სავიჩი დადეს არანაკლები მაგარი იქნება პლიუს რაბიოც თუ მიაყოლეს

    Damijere jigaro dghes barcelonas kante ufro chirdeba vidre azari.
    Iyidos realma azari bazari ar ari ddd

    Ertxel peresmac xom unda ylapos rame idiotiri.hazardis dedasac vtene.

    Saghol abidals
    Kaci.movida da ukve tavis saqmes aketebs sworad

    გასულია

    101 - 13 ივლისი 2018 11:26

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    მაგაშია საკმე რო აზარი თუ ვერ იყიდა გვინდა სხვა მაშინ რატომღაც მგონია რო აზარს რეალი იყიდის

    რეალში ახლა რომელი ჭკუათ მყოფელი წავა დაშლის პირასაა გუნდი და ახალი კამანდის აწყობას და მოხოდვას 2-3 სეზონი დასჭირდება ჩელსი ლიგაზე ვერ გავიდა და ლიგის მოგების პერსპექტივა აზარს ბარსასთან ერთად უფრო აქვს ვიდრე რეალთან ერთად ასე რომ დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას ფაქტია ბარსასაც უნდა აზარის მოყვანა

    ლოპეტეგის გუნდის ესპანიზაცია უნდაო აი როგორც პეპის დროს ბარსა იყო ხავი ინი პიკე პუიოლი ალბა პედრო ვილა იგივეს აპირებს ლოპეტეგი რეალშიო და სურს ტიაგო ალკანტარას ყიდვა თან ისინი მეგობრები არიან ახალგაზრდულშიც ლოპეტეგი იკედან იცნობსო და ბარსას რო აახიოს თან შოკშიც ჩააგდებსო და მე მგონია რომ ბარსას აზარისკენ გახედვა შურისძიების მომზადებას უფრო გავს ან ტიაგოზე ხელი რო ააღებინონ შეილება მაგის ტიაგოს აგვახევ აზარს აგახევთო რაღაც ამდაგვარ ვენდეტას უფო გავს ვიდრე მყიდველს ბართომეუ აზარის მაგრამ იმედია ვცდები მართალია მიზეზები კარგად მოიყვანე რატო არა გადავა რეალში მაგრამ კაცმა არ იცის ხვალ ვინ რას და როგორ იზამს ფულის ჯოჯოხეთს ანათებს აზარისთვის ბარსა იდეალურია ორივე მონატრებულია უკვე ტიტულებს ბარსა ლიგას და აზარს ვაბშე არ მოუგია რეალი რო ვერ მოიგებს ესეც იასნია თუ ბარსაში გადმოვა იდეალური იკნება მაგრამ ეს ვიმეორებ ეს დებილი იყიდის კი? კოუტინიო იყიდესო და დემბელეო არ გამიკვირდებაო რო მეუბნები ძმა კოუტინიო და დემბელე რატო იყიდეს ის აღარ გახსოვს? ის ნეიმარის ფული რო არ დაეხარჯა გუნდიდათ გააგდებდენ ხელცერები დაიცყეს და ათასი კამპანიები გადადეკიო ბართომეუზე და რო არ გაეკეთებინა სკამს კარგავდა და სცორედ ამიტო იყიდა და არა სხვა რამე მიზეზების და გამო ისიც გაიხსენე როდედსაც პაულინიოს ყიდულობდა იყო საუბრები რო იმ გუანჯოუს პრეზიდენტის კომპანიასთან რაღაც ფინანსუური შეთანხმემები ხონია და აცყობდა რო ეყიდა პაულინიო რო იმ კომპანიასთან რაღაც პირადი საკმე მოეგვარებინა და რამეო და არც ისე ცუდად ითამაშა პაულინიომ და გომეშები და შვომესები დატოვა და პაულინიო გაუშვა ეს კაცი არის ბიზნესმენი და არა კლუბის პრეზიდენტი მან კოუტინიო იმიტო მოიყვანა რო ეს რო არ ეკნა გააგდებდნენ და დააცენზურებდენ ზემოდან თორე ზუსტად ბარსას დიდებებზე ფიკრობდა კი აბა რა....და ეხლა გჯერა რო მოიყვანს ? იმედია მოიყვანს საჯაროდ მოვიხდი ბოდიშს ესე თუ მოხდა და მის ფოტოს არამარტო სტატუსეზე არამედ ოთახშიც კი ჩამოვკიდებ ჩემსაში

    და რა ეხლა რო არ მოიყვანოს ნაკლებად შეერყევა სკამი? მითუმეტეს იმიტომ მჯერა ამ ტრანსფერის რო აბიდალი დაინიშნა ტექნიკურ დირექტორად და ეგ ჩალიჩობს ტრანსფერებზე აგერ არტურს გრემიო ზაფხულში არ გვატანდა ცოცხალი თავით და აბიდალი დაინიშნა თუ არა პოსტზე მეორე თუ მესამე დღეს ბრაზილიაში წავიდა და აგერ უკვე მოვიყვანეთ არტური რაბიოს ტრანსფერზეც აბი ჩალიჩობს და ჩათვალე რო ეგეც მოყვანილია ოთხ ტრანსფერს შეგვპირდა აქედან ერთს მინიმუმ ბომბას ორი მოვიყვანეთ არტური და ლენგლე რაბიო 90%-ით ჩვენია და რჩება ის ბომბა ტრანსფერი და რატო არ უნდა მჯეროდეს რო ეს აზარი იქნება?

    და ეგ ბომბა არა აზარი არამედ პოგბა ან სავიჩი ან კანტე რო იყოს ? მ ბოლოს უფრო მივესალმები

    --------------------
    p.coutinho
    გასულია

    100 - 13 ივლისი 2018 11:15

    ეს ჩვენი სტილია და გვჭირდება მაგრა გაგვაძლოერებს

    გასულია

    99 - 13 ივლისი 2018 11:10

    აი რატო არ შეიძლება რეალს აახიონ მარა ტრაკი არ აქვთ და ეგ ტეხავს ყველაზე მეტად /

    გასულია

    98 - 13 ივლისი 2018 10:58

    "Барселона" хочет обменять Андре Гомеша в "Челси" на Нголо Канте
    "Барселона" по-прежнему намерена приобрести опорного полузащитника "Челси" Нголо Канте, на которого также претендуют "Реал" и "ПСЖ".

    В сделку по 27-летнему французу каталонцы предлагают включить оцененного в 40 миллионов евро опорника Андре Гомеша.

    Канте может покинуть "Челси" из-за ухода Антонио Конте и из-за Жоржиньо, который перебрался в лондонский клуб вместе с бывшим главным тренером "Наполи" Маурицио Сарри

    Барселона" изучает возможность подписания Милинковича-Савича
    Каталонская "Барселона" изучает возможность подписания полузащитника римского "Лацио" Сергея Милинковича-Савича.

    Так, по сведениям испанской прессы, после приобретения Артура ("Гремио") и Клемана Лангле ("Севилья") "сине-гранатовые" начали оценивать свои шансы на подписание 23-летнего хавбека "орлов", трансферная стоимость которого оценивается в 80 миллионов евро.

    Азар заинтересован в переходе в «Барселону»
    Теги Челси премьер-лига Англия Барселона примера Испания возможные трансферы Эден Азар Футбол
    «Барселона» по-прежнему намерена приобрести полузащитника «Челси» Эдена Азара, на которого также претендует «Реал».

    На прошлой неделе каталонский клуб провел переговоры с агентами 27-летнего бельгийца.

    Выяснилось, что Азар готов покинуть «Челси» и заинтересован в переходе в «Барселону».

    Сине-гранатовые переключились на Азара после сорвавшегося трансфера форварда «Атлетико» Антуана Гризманна.

    Контракт хавбека с «Челси» рассчитан до 2020 года, игрок отказывается его продлевать.

    გასულია

    97 - 13 ივლისი 2018 10:53

    https://www.express.co.uk/sport/football/988019/Barcelona-transfer-news-Real-Madrid-Chelsea-Eden-Hazard-gossip-La-Liga-agrees/amp

    Esenic cereen

    გასულია

    96 - 13 ივლისი 2018 10:49

    მოკლედ გადაირია სატრანსფერო ბაზარი. რეალი 150 იხდის აზარში. ბარსამ კი პრიორიტეტად კანტეს ყიდვა გამოაცხადაო და ფულთან ერთად გომეშს აძლევსო. აზარის ყიდვა შეუძლებელიაო. ასევე დაიწყეს მსჯელობა სავიჩის ყიდვასტან დაკავშირებითო. თუ აზარი არ გამოვა და კანტე და სავიჩი დადეს არანაკლები მაგარი იქნება პლიუს რაბიოც თუ მიაყოლეს

    გასულია

    95 - 13 ივლისი 2018 10:22

    Vილიანის მოყვანას კი Mირჩევნია ეს მარა არამგონია

    გასულია

    94 - 13 ივლისი 2018 10:09

    ციტატა: buskvercxi
    საერთოდ ფეხბურთისთვის ჯობია,რომ კონკურენცია იყოს,ამისათვის აზარი არ უნდა გადავიდეს ბარსაში. მესი,სუარესი,კოუტინიო,აზარი ეს უკვე ზედმეტია. მერე გამოვა ბარსელონას ფანი და იტყვის ისტორია დავწერეთო. ისტორია ის არის,რაც გვარიოლამ გაკეთა და აკადემიის ბიჭებმა,თორემ აგერ პსჟს რო გაუხარდეს ლიგა 1 მოგება იგივე იქნება. ფინანსური ფეირფლეი არ შეაწუხებს ვითო ბარსას?! არ იქნება ღადაობა,რომ აზარი დაიმატონ და საქციები სთხლიშოს უეფამ მილანივით. მოვსტკან ფიფას და უეფას პოლიტიკა,თორემ უნდა იყოს ზღვარი ამ ტრანსფერებზე. ფიფასი ორმაგად,რა უნდოდა რუსეთში მსოფლიოს აბა

    Sadac braziliashi chaatares manamde aprikashi da koreashi.. raga ruseti gagikvirda :D

    გასულია

    93 - 13 ივლისი 2018 10:07

    აჰა ხომ ვთქვი რეალი 150 ლიმონს იხდის ასერომ დაივიწყეთ/

    გასულია

    92 - 13 ივლისი 2018 09:54

    shansi ar aris ar mova

    გასულია

    91 - 13 ივლისი 2018 09:38

    მესსი სანამ მოხოდილია ყველანაირად უნდა გააძლიერონ გუნდი და მაქსიმალურად მოიგონ ყველაფერი :)) ყველა არღვევს ამ ფინანსურ ფეირფლეის და ბარცელონამ ერთ წელში 300 მილიონი რო დახარჯოს რა დაშავდება ამით სუარეზი აღარ არის ისეთი როგორიც ლივერპულში და ბარცელონას 2015-16 სეზონებში იყო როტაციები იქნება და მესსი ხშირად ისევ ფორვარდი იქნება როგორც 2012 ში იყო ჰაზარდი მესსი დემბელე (+სუარეზი და თუ საჭირო იქნება კოუტინიოც აიწევს მარჯვენა ფლანგზე) თუ უნდათ რომ ზედიზედ 2 ლიგა მოიგონ მითუმეტეს 3 ძლიერი სკამი და ყველა პოზიციაზე ძლიერი იგროკია საჭირო )) რეალში რონალდო რო ჩასვრილი დარბოდა (თან ძალიან ხშირად) ისკო მოდრიჩი კროოსი იგებდნენ +სკამიდან კოვაჩიჩი ასენსიო ბეილი ლუკას ვასკესი ვინმეს თამაში თუ არ მისდიოდა თავისუფლად შეიძლებოდა შეცვლა მაღალი დონის იგროკით :) სუარეზს რო არ წაუვიდეს თამაში პაკო უნდა გამოვიყვანოთ ? :D ან რაკიტიჩს რო არ მისდის თამაში და გომეში რო გამოდის რამე იცვლება ამით? ერთი დენის სუარეზმა თუ ცოტა წაიფორთხიალა და მიეშველა გუნდს დალშე სკამი არის 0

    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    90 - 13 ივლისი 2018 09:29

    საერთოდ ფეხბურთისთვის ჯობია,რომ კონკურენცია იყოს,ამისათვის აზარი არ უნდა გადავიდეს ბარსაში. მესი,სუარესი,კოუტინიო,აზარი ეს უკვე ზედმეტია. მერე გამოვა ბარსელონას ფანი და იტყვის ისტორია დავწერეთო. ისტორია ის არის,რაც გვარიოლამ გაკეთა და აკადემიის ბიჭებმა,თორემ აგერ პსჟს რო გაუხარდეს ლიგა 1 მოგება იგივე იქნება. ფინანსური ფეირფლეი არ შეაწუხებს ვითო ბარსას?! არ იქნება ღადაობა,რომ აზარი დაიმატონ და საქციები სთხლიშოს უეფამ მილანივით. მოვსტკან ფიფას და უეფას პოლიტიკა,თორემ უნდა იყოს ზღვარი ამ ტრანსფერებზე. ფიფასი ორმაგად,რა უნდოდა რუსეთში მსოფლიოს აბა

    გასულია

    89 - 13 ივლისი 2018 08:22

    მოიყვანეთ.აბიდალი ჯიგარია. ის შვრება ყველაფერს

    გასულია

    88 - 13 ივლისი 2018 07:28

    ციტატა: rivaldo80
    რეალზე უამადური გუნდი არ არსებობს ვნახოთ ვნახოთ კრისტინას გარეშე რას იზამს 12 წლიანი პაუზა ისე აქვთ გარატირებული როვორც არაფერი...)))) ასენსაომ რო ორი თამაში ითმაშაა მაგის იმედზე რომ არიან სასაცილოაა ცარიელი ნახევარდაცვა დარჩება რეალი ვინც გინდ მოიყვანონ რონალდოს ვერავინ ვერ შეცვლის..და საერთოდ ძალიან ბევრ დროს უთმობთ ამ საიტზე რეალსზე საუბარს ჩვენ პრობლემებზე და ხედვაზე ვისაუბროთ ჯობიაა . ფაქტია სტილია შესაცვლელი გუნდში,ყველამ ისწავლა ბარსასთან თამაში... აზარი კიდე ბებოს ზღაპარი მგონიაა ))))


    რეალი რო უმადურია ეგ ფაქტია მაგრამ ამ შემთხვევაში რონალდუმ მოთხოვა გაშვება და სიმართლე თუ გაინტერესებთ რეალმა უფრო მეტი მისცა რონალდუს ვიდრე რონალდუმ რეალს.. ასე რომ.. არც რაულის დ9ნის ლეგენდაა არც დი სტეფანოს და არც კასილასის... მადრიდისტებისთვის..

    --------------------
    We 61D it !
    გასულია

    87 - 13 ივლისი 2018 06:23

    რეალზე უამადური გუნდი არ არსებობს ვნახოთ ვნახოთ კრისტინას გარეშე რას იზამს 12 წლიანი პაუზა ისე აქვთ გარატირებული როვორც არაფერი...)))) ასენსაომ რო ორი თამაში ითმაშაა მაგის იმედზე რომ არიან სასაცილოაა ცარიელი ნახევარდაცვა დარჩება რეალი ვინც გინდ მოიყვანონ რონალდოს ვერავინ ვერ შეცვლის..და საერთოდ ძალიან ბევრ დროს უთმობთ ამ საიტზე რეალსზე საუბარს ჩვენ პრობლემებზე და ხედვაზე ვისაუბროთ ჯობიაა . ფაქტია სტილია შესაცვლელი გუნდში,ყველამ ისწავლა ბარსასთან თამაში... აზარი კიდე ბებოს ზღაპარი მგონიაა ))))

    გასულია

    86 - 13 ივლისი 2018 05:32

    ციტატა: Zura88
    dembele unda wavides mashin.Droa barsam liga moigos

    რატო უნდა წავიდეს? გადაჯდეს სუა სკამზე დროა უკვე და არც დემბელეს დაემუქრება წასვლის საფრთხე და ძლიერი სკამიც გვეყოლება
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: M10 S9 D11
    და რა ეხლა რო არ მოიყვანოს ნაკლებად შეერყევა სკამი? მითუმეტეს იმიტომ მჯერა ამ ტრანსფერის რო აბიდალი დაინიშნა ტექნიკურ დირექტორად და ეგ ჩალიჩობს ტრანსფერებზე აგერ არტურს გრემიო ზაფხულში არ გვატანდა ცოცხალი თავით და აბიდალი დაინიშნა თუ არა პოსტზე მეორე თუ მესამე დღეს ბრაზილიაში წავიდა და აგერ უკვე მოვიყვანეთ არტური რაბიოს ტრანსფერზეც აბი ჩალიჩობს და ჩათვალე რო ეგეც მოყვანილია ოთხ ტრანსფერს შეგვპირდა აქედან ერთს მინიმუმ ბომბას ორი მოვიყვანეთ არტური და ლენგლე რაბიო 90%-ით ჩვენია და რჩება ის ბომბა ტრანსფერი და რატო არ უნდა მჯეროდეს რო ეს აზარი იქნება?

    ერთის მხრივ ლაპოტეგის რეალში დანიშვნა სწორედ იმითაა განპირობებული რო გუნდის ესპანეთიზაცია უნდა მოხდეს, შესაბამისად აზარის რეალში მიყვნა იქნება ასენსიოსთვის ზურგში დანის ჩარტყმა. კაცი 2-3 სეზონია ითმენს და რონალდოს წასვას ელოდება, ეხლა რონი წავიდა, ასენსიო ძირითადის კაცი უნდა გახდეს და უცებ აზარი დაიდოს? ისკოც და ასენსიოც მაგრად გატეხილში დარჩებიან და შეიძლება ტრასნფერიც მოითხოვონ. მარა მეორეს მხრივ პერესმა სკამის შესანარჩუნებლად 2 მეგა ტრანსფერი უნდა დადოს რო რონალდოს წასვლა გადაიფაროს. ერთი ნეიმარი/აზარი და მეორე ლევანდოვსკი/კეინი ან რამე ეგეთი. გოლეადორიც და მარცხენა ვინგერიც. ან მბაპე რომელიც ორივე პოზიციაზე მისაღებია. ჩამოთვლილებიდან ვერც ერთს ვერ წამოიყვანს ადვილად, ყველა ან 400 ღირს ან კონტრაქტი აქვს ახალი გახანგრძლივებული. აზარი ყველაზე მარტივი ლუკმა ჩანს. ამიტო რეალი არ გაუშვებს ხელიდან. პერესმა ფული თუ არ დახარჯა და რეალს კრიზისი დაეწყო ყველას გადაავიწყდება ზედიზედ 3 ლიგა და გინებას დაუწყებენ. უმადური ფანობა ყავს ესპანეთში რეალს. თითონ აზარი იხევა ისე უნდა რეალში. ფაქტია ბარსას უფრო ჭირდება და მოუხდება, ძირითადშიც გარანტირებული ადგილი ექნება და რეალში შეიძლება ლაპოტეგიმ ასენსიო ამჯობინოს მარა მაინც რეალისკენ მიიწევს. იქ აზარის მამა რა განცხადებებს აკეთებს. ხოდა იმის თქმა მინდა რო ეს ჭორები რო აზარი ბარსაში მოდის, ჩემი აზრით ზუსტად მაგის გარემოცვის დაყრილია რო რეალს აქტიურობა აიძულოს. დროზე რო შეეშვან ნეიმარზე და მბაპეზე ოცნებას და აზარი იყიდონ. ეგ თემაა თორე დარწმუნებული ვარ არც ბარსა განიხილავს აზარს და არც აზარი ბარსას. პიტალო ბართომეუს თუ იარაღი არ მიადე შუბლზე სად შეუძლია ეგეთი ტრასნფერების გაჩარხვა. აზარი ნეიმარის გაყიდვის დროს უნდა გვეყიდა მაშინ იყო შანსი. ეხლა 0 ის ტოლი მგონია მაგის ყიდვის ალბათობა. ჩემზე მაგრად არავის გაუხარდება აზარი ბარსაში მარა შანსი არ გვაქვს. კოუ და დემბელე ბარას ფანები იყვნენ და იომეს აქ მოსასვლელად. აზარს კიდე არაფერი ეტყობა საიმისო რო აქეთ მოიწევდეს, პირიქით რეალისკენ მიიწევს. აი თუ რეალმა ნეიმარი ან ვინმე იყიდა მაგ პოზიციაზე მერე გვაქვს შანსი. მანამდე არა.

    თან როცა ნეიმარი წაეთრა ყველას მოუნდა ბარსაში მოსვლა ვაკანტური ადგილი გვქონდა და ყველამ წარმოიდგინა რო თითონ შეავსებდა ამ ადგილს.და მაგანაც გააადვილა ის ტრასნფერები რომლებიც გაკეთდა. უკვე ყველამ ძირითადში დაინახა თავისი თავი ბარსაში თორე ადრე ვერც კოუ რისკავდა ბარსაში მოსვლას დ ადემბელემაც უარით გაგვისტუმრა თუ გახსოვთ როცა ტრიო გვყავდა. ეხლა ეგრეა რეალიც. რონალდო წავიდა და ყველას მოუნდა რონალდოს პოზიციაზე თამაში. გასაკვირი არაა რო ლიგის ზედიზედ 3ჯერ მომგებ გუნდში უნდა ყველას და არა ბარსაში რომელმაც ხავის თქმის არ იყოს დაიძინა. ოქროს ბურთის მოგების შანსს ხედავენ და ეგეცაა. ამიტო ფავორიტები რეალთან ვერ ვიქნებით ვერც აზარისთვის ბრძოლაში და ვერც რომელიმე სხვა ტოპ შემტევისთვის ბრძოლაში. და კიდე ამ ვილიანს შეეშვან თორე დედის გლანდებს დავაფარებ თავზე აჩკარიკას. მაგის ყიდვას და მაგის ხარჯზე დემბელეს სათამაშო დროის შემცირებას ჯობს საერთოდ არავინ იყიდონ. პაკო წავიდეს და უფრო ბრძოლის უნარიანი 9 იანი მოვიდეს. სუარესს რო აუწვას თორე ჩმორი პაკო არც ზამენიდან ცვლის რამეს და არც არსაიდან

    საქმეც მაგაშია რო რატომღაც არ აქტიურობს რეალი აზარის ტრანსფერზე ჩაციკლულია ნეიმარის და მბაპეს ტრანსფერებზე და ღმერთმა ქნას რო მანამდე არ მოეგოს გონს სანამ გვიანი არ იქნება და მანამდე ეგება ჩვენც დავითრიოთ

    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    85 - 13 ივლისი 2018 05:09

    dembele unda wavides mashin.Droa barsam liga moigos

    გასულია

    84 - 13 ივლისი 2018 04:07

    ციტატა: M10 S9 D11
    და რა ეხლა რო არ მოიყვანოს ნაკლებად შეერყევა სკამი? მითუმეტეს იმიტომ მჯერა ამ ტრანსფერის რო აბიდალი დაინიშნა ტექნიკურ დირექტორად და ეგ ჩალიჩობს ტრანსფერებზე აგერ არტურს გრემიო ზაფხულში არ გვატანდა ცოცხალი თავით და აბიდალი დაინიშნა თუ არა პოსტზე მეორე თუ მესამე დღეს ბრაზილიაში წავიდა და აგერ უკვე მოვიყვანეთ არტური რაბიოს ტრანსფერზეც აბი ჩალიჩობს და ჩათვალე რო ეგეც მოყვანილია ოთხ ტრანსფერს შეგვპირდა აქედან ერთს მინიმუმ ბომბას ორი მოვიყვანეთ არტური და ლენგლე რაბიო 90%-ით ჩვენია და რჩება ის ბომბა ტრანსფერი და რატო არ უნდა მჯეროდეს რო ეს აზარი იქნება?

    ერთის მხრივ ლაპოტეგის რეალში დანიშვნა სწორედ იმითაა განპირობებული რო გუნდის ესპანეთიზაცია უნდა მოხდეს, შესაბამისად აზარის რეალში მიყვნა იქნება ასენსიოსთვის ზურგში დანის ჩარტყმა. კაცი 2-3 სეზონია ითმენს და რონალდოს წასვას ელოდება, ეხლა რონი წავიდა, ასენსიო ძირითადის კაცი უნდა გახდეს და უცებ აზარი დაიდოს? ისკოც და ასენსიოც მაგრად გატეხილში დარჩებიან და შეიძლება ტრასნფერიც მოითხოვონ. მარა მეორეს მხრივ პერესმა სკამის შესანარჩუნებლად 2 მეგა ტრანსფერი უნდა დადოს რო რონალდოს წასვლა გადაიფაროს. ერთი ნეიმარი/აზარი და მეორე ლევანდოვსკი/კეინი ან რამე ეგეთი. გოლეადორიც და მარცხენა ვინგერიც. ან მბაპე რომელიც ორივე პოზიციაზე მისაღებია. ჩამოთვლილებიდან ვერც ერთს ვერ წამოიყვანს ადვილად, ყველა ან 400 ღირს ან კონტრაქტი აქვს ახალი გახანგრძლივებული. აზარი ყველაზე მარტივი ლუკმა ჩანს. ამიტო რეალი არ გაუშვებს ხელიდან. პერესმა ფული თუ არ დახარჯა და რეალს კრიზისი დაეწყო ყველას გადაავიწყდება ზედიზედ 3 ლიგა და გინებას დაუწყებენ. უმადური ფანობა ყავს ესპანეთში რეალს. თითონ აზარი იხევა ისე უნდა რეალში. ფაქტია ბარსას უფრო ჭირდება და მოუხდება, ძირითადშიც გარანტირებული ადგილი ექნება და რეალში შეიძლება ლაპოტეგიმ ასენსიო ამჯობინოს მარა მაინც რეალისკენ მიიწევს. იქ აზარის მამა რა განცხადებებს აკეთებს. ხოდა იმის თქმა მინდა რო ეს ჭორები რო აზარი ბარსაში მოდის, ჩემი აზრით ზუსტად მაგის გარემოცვის დაყრილია რო რეალს აქტიურობა აიძულოს. დროზე რო შეეშვან ნეიმარზე და მბაპეზე ოცნებას და აზარი იყიდონ. ეგ თემაა თორე დარწმუნებული ვარ არც ბარსა განიხილავს აზარს და არც აზარი ბარსას. პიტალო ბართომეუს თუ იარაღი არ მიადე შუბლზე სად შეუძლია ეგეთი ტრასნფერების გაჩარხვა. აზარი ნეიმარის გაყიდვის დროს უნდა გვეყიდა მაშინ იყო შანსი. ეხლა 0 ის ტოლი მგონია მაგის ყიდვის ალბათობა. ჩემზე მაგრად არავის გაუხარდება აზარი ბარსაში მარა შანსი არ გვაქვს. კოუ და დემბელე ბარას ფანები იყვნენ და იომეს აქ მოსასვლელად. აზარს კიდე არაფერი ეტყობა საიმისო რო აქეთ მოიწევდეს, პირიქით რეალისკენ მიიწევს. აი თუ რეალმა ნეიმარი ან ვინმე იყიდა მაგ პოზიციაზე მერე გვაქვს შანსი. მანამდე არა.

    თან როცა ნეიმარი წაეთრა ყველას მოუნდა ბარსაში მოსვლა ვაკანტური ადგილი გვქონდა და ყველამ წარმოიდგინა რო თითონ შეავსებდა ამ ადგილს.და მაგანაც გააადვილა ის ტრასნფერები რომლებიც გაკეთდა. უკვე ყველამ ძირითადში დაინახა თავისი თავი ბარსაში თორე ადრე ვერც კოუ რისკავდა ბარსაში მოსვლას დ ადემბელემაც უარით გაგვისტუმრა თუ გახსოვთ როცა ტრიო გვყავდა. ეხლა ეგრეა რეალიც. რონალდო წავიდა და ყველას მოუნდა რონალდოს პოზიციაზე თამაში. გასაკვირი არაა რო ლიგის ზედიზედ 3ჯერ მომგებ გუნდში უნდა ყველას და არა ბარსაში რომელმაც ხავის თქმის არ იყოს დაიძინა. ოქროს ბურთის მოგების შანსს ხედავენ და ეგეცაა. ამიტო ფავორიტები რეალთან ვერ ვიქნებით ვერც აზარისთვის ბრძოლაში და ვერც რომელიმე სხვა ტოპ შემტევისთვის ბრძოლაში. და კიდე ამ ვილიანს შეეშვან თორე დედის გლანდებს დავაფარებ თავზე აჩკარიკას. მაგის ყიდვას და მაგის ხარჯზე დემბელეს სათამაშო დროის შემცირებას ჯობს საერთოდ არავინ იყიდონ. პაკო წავიდეს და უფრო ბრძოლის უნარიანი 9 იანი მოვიდეს. სუარესს რო აუწვას თორე ჩმორი პაკო არც ზამენიდან ცვლის რამეს და არც არსაიდან

    გასულია

    83 - 13 ივლისი 2018 03:38

    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    მაგაშია საკმე რო აზარი თუ ვერ იყიდა გვინდა სხვა მაშინ რატომღაც მგონია რო აზარს რეალი იყიდის

    რეალში ახლა რომელი ჭკუათ მყოფელი წავა დაშლის პირასაა გუნდი და ახალი კამანდის აწყობას და მოხოდვას 2-3 სეზონი დასჭირდება ჩელსი ლიგაზე ვერ გავიდა და ლიგის მოგების პერსპექტივა აზარს ბარსასთან ერთად უფრო აქვს ვიდრე რეალთან ერთად ასე რომ დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას ფაქტია ბარსასაც უნდა აზარის მოყვანა

    ლოპეტეგის გუნდის ესპანიზაცია უნდაო აი როგორც პეპის დროს ბარსა იყო ხავი ინი პიკე პუიოლი ალბა პედრო ვილა იგივეს აპირებს ლოპეტეგი რეალშიო და სურს ტიაგო ალკანტარას ყიდვა თან ისინი მეგობრები არიან ახალგაზრდულშიც ლოპეტეგი იკედან იცნობსო და ბარსას რო აახიოს თან შოკშიც ჩააგდებსო და მე მგონია რომ ბარსას აზარისკენ გახედვა შურისძიების მომზადებას უფრო გავს ან ტიაგოზე ხელი რო ააღებინონ შეილება მაგის ტიაგოს აგვახევ აზარს აგახევთო რაღაც ამდაგვარ ვენდეტას უფო გავს ვიდრე მყიდველს ბართომეუ აზარის მაგრამ იმედია ვცდები მართალია მიზეზები კარგად მოიყვანე რატო არა გადავა რეალში მაგრამ კაცმა არ იცის ხვალ ვინ რას და როგორ იზამს ფულის ჯოჯოხეთს ანათებს აზარისთვის ბარსა იდეალურია ორივე მონატრებულია უკვე ტიტულებს ბარსა ლიგას და აზარს ვაბშე არ მოუგია რეალი რო ვერ მოიგებს ესეც იასნია თუ ბარსაში გადმოვა იდეალური იკნება მაგრამ ეს ვიმეორებ ეს დებილი იყიდის კი? კოუტინიო იყიდესო და დემბელეო არ გამიკვირდებაო რო მეუბნები ძმა კოუტინიო და დემბელე რატო იყიდეს ის აღარ გახსოვს? ის ნეიმარის ფული რო არ დაეხარჯა გუნდიდათ გააგდებდენ ხელცერები დაიცყეს და ათასი კამპანიები გადადეკიო ბართომეუზე და რო არ გაეკეთებინა სკამს კარგავდა და სცორედ ამიტო იყიდა და არა სხვა რამე მიზეზების და გამო ისიც გაიხსენე როდედსაც პაულინიოს ყიდულობდა იყო საუბრები რო იმ გუანჯოუს პრეზიდენტის კომპანიასთან რაღაც ფინანსუური შეთანხმემები ხონია და აცყობდა რო ეყიდა პაულინიო რო იმ კომპანიასთან რაღაც პირადი საკმე მოეგვარებინა და რამეო და არც ისე ცუდად ითამაშა პაულინიომ და გომეშები და შვომესები დატოვა და პაულინიო გაუშვა ეს კაცი არის ბიზნესმენი და არა კლუბის პრეზიდენტი მან კოუტინიო იმიტო მოიყვანა რო ეს რო არ ეკნა გააგდებდნენ და დააცენზურებდენ ზემოდან თორე ზუსტად ბარსას დიდებებზე ფიკრობდა კი აბა რა....და ეხლა გჯერა რო მოიყვანს ? იმედია მოიყვანს საჯაროდ მოვიხდი ბოდიშს ესე თუ მოხდა და მის ფოტოს არამარტო სტატუსეზე არამედ ოთახშიც კი ჩამოვკიდებ ჩემსაში

    და რა ეხლა რო არ მოიყვანოს ნაკლებად შეერყევა სკამი? მითუმეტეს იმიტომ მჯერა ამ ტრანსფერის რო აბიდალი დაინიშნა ტექნიკურ დირექტორად და ეგ ჩალიჩობს ტრანსფერებზე აგერ არტურს გრემიო ზაფხულში არ გვატანდა ცოცხალი თავით და აბიდალი დაინიშნა თუ არა პოსტზე მეორე თუ მესამე დღეს ბრაზილიაში წავიდა და აგერ უკვე მოვიყვანეთ არტური რაბიოს ტრანსფერზეც აბი ჩალიჩობს და ჩათვალე რო ეგეც მოყვანილია ოთხ ტრანსფერს შეგვპირდა აქედან ერთს მინიმუმ ბომბას ორი მოვიყვანეთ არტური და ლენგლე რაბიო 90%-ით ჩვენია და რჩება ის ბომბა ტრანსფერი და რატო არ უნდა მჯეროდეს რო ეს აზარი იქნება?

    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    82 - 13 ივლისი 2018 03:09

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    მაგაშია საკმე რო აზარი თუ ვერ იყიდა გვინდა სხვა მაშინ რატომღაც მგონია რო აზარს რეალი იყიდის

    რეალში ახლა რომელი ჭკუათ მყოფელი წავა დაშლის პირასაა გუნდი და ახალი კამანდის აწყობას და მოხოდვას 2-3 სეზონი დასჭირდება ჩელსი ლიგაზე ვერ გავიდა და ლიგის მოგების პერსპექტივა აზარს ბარსასთან ერთად უფრო აქვს ვიდრე რეალთან ერთად ასე რომ დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას ფაქტია ბარსასაც უნდა აზარის მოყვანა

    ლოპეტეგის გუნდის ესპანიზაცია უნდაო აი როგორც პეპის დროს ბარსა იყო ხავი ინი პიკე პუიოლი ალბა პედრო ვილა იგივეს აპირებს ლოპეტეგი რეალშიო და სურს ტიაგო ალკანტარას ყიდვა თან ისინი მეგობრები არიან ახალგაზრდულშიც ლოპეტეგი იკედან იცნობსო და ბარსას რო აახიოს თან შოკშიც ჩააგდებსო და მე მგონია რომ ბარსას აზარისკენ გახედვა შურისძიების მომზადებას უფრო გავს ან ტიაგოზე ხელი რო ააღებინონ შეილება მაგის ტიაგოს აგვახევ აზარს აგახევთო რაღაც ამდაგვარ ვენდეტას უფო გავს ვიდრე მყიდველს ბართომეუ აზარის მაგრამ იმედია ვცდები მართალია მიზეზები კარგად მოიყვანე რატო არა გადავა რეალში მაგრამ კაცმა არ იცის ხვალ ვინ რას და როგორ იზამს ფულის ჯოჯოხეთს ანათებს აზარისთვის ბარსა იდეალურია ორივე მონატრებულია უკვე ტიტულებს ბარსა ლიგას და აზარს ვაბშე არ მოუგია რეალი რო ვერ მოიგებს ესეც იასნია თუ ბარსაში გადმოვა იდეალური იკნება მაგრამ ეს ვიმეორებ ეს დებილი იყიდის კი? კოუტინიო იყიდესო და დემბელეო არ გამიკვირდებაო რო მეუბნები ძმა კოუტინიო და დემბელე რატო იყიდეს ის აღარ გახსოვს? ის ნეიმარის ფული რო არ დაეხარჯა გუნდიდათ გააგდებდენ ხელცერები დაიცყეს და ათასი კამპანიები გადადეკიო ბართომეუზე და რო არ გაეკეთებინა სკამს კარგავდა და სცორედ ამიტო იყიდა და არა სხვა რამე მიზეზების და გამო ისიც გაიხსენე როდედსაც პაულინიოს ყიდულობდა იყო საუბრები რო იმ გუანჯოუს პრეზიდენტის კომპანიასთან რაღაც ფინანსუური შეთანხმემები ხონია და აცყობდა რო ეყიდა პაულინიო რო იმ კომპანიასთან რაღაც პირადი საკმე მოეგვარებინა და რამეო და არც ისე ცუდად ითამაშა პაულინიომ და გომეშები და შვომესები დატოვა და პაულინიო გაუშვა ეს კაცი არის ბიზნესმენი და არა კლუბის პრეზიდენტი მან კოუტინიო იმიტო მოიყვანა რო ეს რო არ ეკნა გააგდებდნენ და დააცენზურებდენ ზემოდან თორე ზუსტად ბარსას დიდებებზე ფიკრობდა კი აბა რა....და ეხლა გჯერა რო მოიყვანს ? იმედია მოიყვანს საჯაროდ მოვიხდი ბოდიშს ესე თუ მოხდა და მის ფოტოს არამარტო სტატუსეზე არამედ ოთახშიც კი ჩამოვკიდებ ჩემსაში

    --------------------
    p.coutinho
    გასულია

    81 - 13 ივლისი 2018 02:58

    ციტატა: philippe coutinho....
    მაგაშია საკმე რო აზარი თუ ვერ იყიდა გვინდა სხვა მაშინ რატომღაც მგონია რო აზარს რეალი იყიდის

    რეალში ახლა რომელი ჭკუათ მყოფელი წავა დაშლის პირასაა გუნდი და ახალი კამანდის აწყობას და მოხოდვას 2-3 სეზონი დასჭირდება ჩელსი ლიგაზე ვერ გავიდა და ლიგის მოგების პერსპექტივა აზარს ბარსასთან ერთად უფრო აქვს ვიდრე რეალთან ერთად ასე რომ დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას ფაქტია ბარსასაც უნდა აზარის მოყვანა

    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    80 - 13 ივლისი 2018 02:55

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Gaucho24
    არ ვიცი აზარი გადმოვა თუ არა , მაგრამ იდეალური იქნება , ყოველ შემთხვევაში აზართან ერთად და არტურთან ერთად ნახევარმცველი საჭიროა და რაბიოს არაფერს ვუწუნებ მაგრამ პრიორიტეტი არ უნდა იყოს რაბიო , შეიძლება თანხების გამო არ ფიქრობენ ერიქსენსა და პოგბაზე , მაგრამ რატო არ ეცადნენ ჟორჟინიოს ყიდვას? გვარდიოლა მგონი 2 წელია აკვირდება და ჩალიჩობდა და გუარდიოლას სტილი როგორ ჟდება ბარსას სტილში ყველამ იცის და ბარსასაც იდეალურად მოერგებოდა ბურთის დამჭერი , იდეალური პასი , როგორც გრძელი ისე მოკლე დარტყმასაც არ უჩივის თამაშსაც კითხულობს და ტემპსაც აკონტროლებს , ძვირიც არ ღირს , ახლა კი უკვე გვიანია მაგრამ მაინც მგონი კარგი იქნებოდა

    აზარი მაგარია გასაგებია მაგრამ ახლა რომ გამოვიდეს და ტკვას სალახმა ბარსაში მივდივარო და ფირმინომ და ლუკაკუმ მბაპემ ბარსა მინდაო მიყვანეთო აუ მაგარიაო მაგრამ იმას არავინ ფიკრობს რო კი მაგარია ესნი მაგრამ სად გვინდა ჩვენ ეხლა ძლიერი ტოპ იგროკი რომელ პოზიციაზე იმაზე უნდა დავფიკრდეთ და იკ უნდა ვიყიდოთ შეტევაში გვყავს დემბელე კოუტინიო ამ ახალ ახალის მოყვანას დემბელე რაღას იყიდეს მაშინ ხო? ან დენისასაც უნდა მიეცეს დროდადრო შანსი ჩემი აზრით გვინდა ეხლა ბურთის დამჩერი ნახევარმცველიდა არა შემტვი ისეთი სტილის იგროკი გვინდა როგორიცაა პოგბა სავიჩი ვერატი აი ამ სტილის იგროი გვინდა მოვიყვანოთ აზარი ძაან მაგარია მარა ტოპ კლუბები გაგვხევენ კონტრშეტევებზე მერე და ამას არავინ ფიკრობს და რო მარცხდებიან მერე აყაყანდებიან ხოლმე ჩკუა ვერ უისცავლეთ ბრმები ხართ და ვერ ხედავთ სად გვინდა გაძლიერება? გვინდა პოგბა ან სავიჩი ან დეიონგი აზარი თუ მოვიდა კარგია მაშინ მაგრამ ასევე უნდა ვიფიკროთ დეიონგის ვერატის პოგბას ესეთი სტილის ნახევარმცველზე ისეთზე და იმაზე რომელზეც გვაკ პრობლემა თორე მოგიყვანია მბაპე ნეიმარი ლევანდოვსკი რონალდუ და ასე შემდეგ რა ხეირი კი კაია და მაგარი მარა ნახევარდაცვაში ვინ ისევ გომეში და რაკიტიჩი თუ ბაბუაშჩEმი ადგება და ჩადგება ბუსკეცის გვერდზე?

    კოუტინიო ინის პოზიციაზე დადგება და არა ფორვარდად აზარი კიდე ნეიმარის პოზიციაზე და გვეყოლება დემბელე მესი აზარის ტრიო შეტევაში ძალიანაც სწორს იზავენ თუ მოიყვანენ აზარს ნახევარ დაცვაში კიდე რაბიო მოვა და ეგაა
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაბიო/არტური ბუსკეცი კოუტინიო
    დემბელე მესი აზარი

    მშვენიერი კამანდაა

    და შენ გჯერა რო ეს ჩობანი ოთთვალა ორივეს მოყვანს? მაგას მეც ვხდები მაგრამ აზარის მომყვანი ეგენი არ არიან ნუ ვიოცნებებთ და თუ მაინც მოხდა ესე ბართომეუს ფოტოს დავაყენებ ყველა საიტზე რომლეიც კი მაკვს

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: philippe coutinho....
    ციტატა: Gaucho24
    არ ვიცი აზარი გადმოვა თუ არა , მაგრამ იდეალური იქნება , ყოველ შემთხვევაში აზართან ერთად და არტურთან ერთად ნახევარმცველი საჭიროა და რაბიოს არაფერს ვუწუნებ მაგრამ პრიორიტეტი არ უნდა იყოს რაბიო , შეიძლება თანხების გამო არ ფიქრობენ ერიქსენსა და პოგბაზე , მაგრამ რატო არ ეცადნენ ჟორჟინიოს ყიდვას? გვარდიოლა მგონი 2 წელია აკვირდება და ჩალიჩობდა და გუარდიოლას სტილი როგორ ჟდება ბარსას სტილში ყველამ იცის და ბარსასაც იდეალურად მოერგებოდა ბურთის დამჭერი , იდეალური პასი , როგორც გრძელი ისე მოკლე დარტყმასაც არ უჩივის თამაშსაც კითხულობს და ტემპსაც აკონტროლებს , ძვირიც არ ღირს , ახლა კი უკვე გვიანია მაგრამ მაინც მგონი კარგი იქნებოდა

    აზარი მაგარია გასაგებია მაგრამ ახლა რომ გამოვიდეს და ტკვას სალახმა ბარსაში მივდივარო და ფირმინომ და ლუკაკუმ მბაპემ ბარსა მინდაო მიყვანეთო აუ მაგარიაო მაგრამ იმას არავინ ფიკრობს რო კი მაგარია ესნი მაგრამ სად გვინდა ჩვენ ეხლა ძლიერი ტოპ იგროკი რომელ პოზიციაზე იმაზე უნდა დავფიკრდეთ და იკ უნდა ვიყიდოთ შეტევაში გვყავს დემბელე კოუტინიო ამ ახალ ახალის მოყვანას დემბელე რაღას იყიდეს მაშინ ხო? ან დენისასაც უნდა მიეცეს დროდადრო შანსი ჩემი აზრით გვინდა ეხლა ბურთის დამჩერი ნახევარმცველიდა არა შემტვი ისეთი სტილის იგროკი გვინდა როგორიცაა პოგბა სავიჩი ვერატი აი ამ სტილის იგროი გვინდა მოვიყვანოთ აზარი ძაან მაგარია მარა ტოპ კლუბები გაგვხევენ კონტრშეტევებზე მერე და ამას არავინ ფიკრობს და რო მარცხდებიან მერე აყაყანდებიან ხოლმე ჩკუა ვერ უისცავლეთ ბრმები ხართ და ვერ ხედავთ სად გვინდა გაძლიერება? გვინდა პოგბა ან სავიჩი ან დეიონგი აზარი თუ მოვიდა კარგია მაშინ მაგრამ ასევე უნდა ვიფიკროთ დეიონგის ვერატის პოგბას ესეთი სტილის ნახევარმცველზე ისეთზე და იმაზე რომელზეც გვაკ პრობლემა თორე მოგიყვანია მბაპე ნეიმარი ლევანდოვსკი რონალდუ და ასე შემდეგ რა ხეირი კი კაია და მაგარი მარა ნახევარდაცვაში ვინ ისევ გომეში და რაკიტიჩი თუ ბაბუაშჩEმი ადგება და ჩადგება ბუსკეცის გვერდზე?

    კოუტინიო ინის პოზიციაზე დადგება და არა ფორვარდად აზარი კიდე ნეიმარის პოზიციაზე და გვეყოლება დემბელე მესი აზარის ტრიო შეტევაში ძალიანაც სწორს იზავენ თუ მოიყვანენ აზარს ნახევარ დაცვაში კიდე რაბიო მოვა და ეგაა
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    რაბიო/არტური ბუსკეცი კოუტინიო
    დემბელე მესი აზარი

    მშვენიერი კამანდაა

    მშვენიერი? ძაან მაგარია მაგრამ გჯერა რო აზარს მიყვანს ეგ ?

    სადაც კოუტინიო და დემბელე მოიყვანა იქ აზარის მოყვანა არ უნდა გაგიკვირდეს დაველოდოთ მოვლენების განვითარებას რაბო რო მოვა მაგაში დარწმუნებული ვარ და აზარის მოსვლას დრო გვაჩვენებს

    მაგაშია საკმე რო აზარი თუ ვერ იყიდა გვინდა სხვა მაშინ რატომღაც მგონია რო აზარს რეალი იყიდის

    --------------------
    p.coutinho