ლას პალმასი-ბარსელონა 1:1

  • 1-03-2018, 12:00
  • ლას პალმასი-ბარსელონა 1:1

      ლას პალმასი (4-2-3-1) ბარსელონა (4-4-2)
    ჩიჩისოლა, აგირეგარაი, ნავარო, გალვესი, დ.კასტელიანო, ეტებო, გომესი, ჰალილოვიჩი, ტანა, სამპერიო, კალიერი. ტერ შტეგენი, რობერტო, უმტიტი, ვერმალენი, დინი, ბუსკეტსი, პაულინიო, ინიესტა, ვიდალი, სუარესი, მესი.
    ლისოაინი, გარსია, მიჩელი, ხ.კასტელიანო, ტოლედო, აქუილანი, ეჩპოსიტო. სილესენი, პიკე, რაკიტიჩი, გომეში, კოუტინიო, დემბელე, ალკასერი.
    პაკო ხემესი. ერნესტო ვალვერდე.
    0-1 მესი 21, 1-1 კალიერი (პენ.) 48.

    გომესი - აქუილანი 70

    დ.კასტელიანო - მიჩელი 75

    სამპერიო - გარსია 86

    ვიდალი - კოუტინიო 57

    პაულინიო - რაკიტიჩი 63

    ინიესტა - დემბელე 75

    აგირეგარაი 5, დ.კასტელიანო 10, ნავარო 20, ეტებო 66, გალვესი 68, კალიერი 90+4. დინი 24, რობერტო 41, უმტიტი 52.
    გრან კანარია.
    ანტონიო მატეუ ლაოში.
    პენიალბა, ბიგასი, ემენიკე, მომო. სემედუ, ალბა.
    Silk სპორტი HD3, SporTV.ws
    სტატისტიკა
    11 დარტყმა 10
    1 ზუსტი დარტყმა 4
    3 თამაშგარე 1
    6 კუთხური 6
    18 ჯარიმა 13
    6 გაფრთხილება 3
    36% ბურთის ფლობა 64%

    თეგები: ლას პალმასი

    კომენტარები [ 365 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    365 - 4 მარტი 2018 18:57

    ვინმე კაი ლინკს თუ იშოვით ჩააგდეთ რა პლს

    გასულია

    364 - 2 მარტი 2018 09:39

    გუნდს თავისი ხასიეთი აქვს დაკარგული...მომკალით და მე არ მომწონს ასეთი ბარსელონა...უკვე 1000 ჯერ დავწერე აქ და 1001 ჯერ დავწერ ვალვერდეს მწვრთნელობის დედაც

    გასულია

    363 - 2 მარტი 2018 08:53

    ატლეტიკოს თან მოგება აუცილებელია

    გასულია

    362 - 2 მარტი 2018 02:39

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: neo222
    მესი 30 , სუარესი 31, ინიესტა 33, პაულინიო 29, რაკიტიჩი 29, პიკე 31, ვერმაელენი 32,ალბა 29, ესაა ასაკი, დამიჯერე ვალვერდე საუკეტესო სჰედეგებს დებს, გუნდი მაქსიმუმს აკეტებს,

    მეკარეები ორივე 31, რამოსი 31, მარსელო 30, კროოსი თითქმის 29, მოდრიჩი 32, რონალდო 33 ბენზემა 30. მარა ზედიზედ ორი ლიგა. არ აქვს მნიშვნელობა რა ხერხით. ფაქტია გუნდმა 2 სეზონი იფრინა და წელს კი ბევრი ჩააგდეს მარა ესეთი ქაოსი არც ერთ თამაშში არ ყოფილა. ყველა თამაშში 10 ზე მეტ მომენტს ქმნიან როგორც არ უნდა დაუდგნენ დაცვაში. რაც ვერ მოიგეს ყველა იმიტო რო გნდმა მაზა. ჯობია მაზო და წააგო ვიდრე ვერ შექმნა ვერაფერი და ფრე გააგორო

    :))) გეთანხმები ნაწილობრივ , უბრალოდ ორი ლიგა არ მოუგია რეალს, ამ ორიდან ერთი ევროპა ლიგა მოიგო(ვფიქრობ ეს მხოლოდ ჩემი აზრი არაა):D

    --------------------
    ❤️❤️❤️Tito Vilanova The Chessman ❤️❤️❤️
    გასულია

    361 - 2 მარტი 2018 02:38

    ციტატა: neo222
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: neo222
    ციტატა: lesane C
    სლეზე მკიდია ვალვერდემ თუ ჩემპიონთა ლიგაზე ჩაისვარა,ვენგერი დაიდოს სანახაობასაც ვნახავთ და შედეგსაც,თაქტიკოსი თაქტიკოსი მარა თუ რესურსის გამოყენებას არ აპირებს და ფარჩაკი ხალხით უნდა გავიდეს ფონს დაბრუნდეს ისევ ატლეტიკში

    იმ დღეს მოვკვდე ვენგერი მოვიდეს ბარსაში, რა ვენგერი ტო, ყველაზე უნამუსო კაცია მსოფლიოში

    უნამუსო კია გეთანხმები :დდდ მარა ფეხბურთს მაინც ათამაშებს გუნდს

    მესი 30 , სუარესი 31, ინიესტა 33, პაულინიო 29, რაკიტიჩი 29, პიკე 31, ვერმაელენი 32,ალბა 29, ესაა ასაკი, დამიჯერე ვალვერდე საუკეტესო სჰედეგებს დებს, გუნდი მაქსიმუმს აკეტებს,

    კაი რა ჩემი ძმა რას ლაპარაკობ,რა შუაშია ასაკი,გუნდი 40 ჩატარებული თამაშიდან ერთხელ ითამაშა გახსნილი ფეხბურთი, შეგნებულად კლავს ბარსას სტილს,როგორც ეტყობა პეპის სახელი არ აძლევ მოსვენებას , უბრალოდ პეპემ აყვავა ბარსა , ვალიკომ დამარხავს , მისი უსხური თამაშით !!!!

    გასულია

    360 - 2 მარტი 2018 02:38

    დემბელე შემოვიდა და დააკვირდით როგორ ამწვავებდა უმეტეს შემთხვევაში მაგარი მოხოდილიიყო დღევანდელითამაშისთვის პროსტა არათამაშეს თორე და ძაან აჭრილია ეს დინი რაღაცნაირი მცველია არ მეიმედება ბევრ რამეეს ვერ ხვდება როდის რაუნდა ქნას დღეს პაკოს დემბოს და კოუს უნდა ეთამაშა ჩემიაზრით და მესის და სუარეს უნდა დაესვენა არვიცი ვალიდოა დღეს რას ფიქრობდა მაგრამ ჩემიაზრით ასე უნდა გაეკეთებინა ახალისისხლია და უნდა მისცეს თამაშის უფლება ახლა თუარ მოიხოდნენ მერე უფრო გაჭირდება უნდა დაასვენოს ბებერი ლომები თორე გაუჭირდებათ ამდენითამაშის ჩატარება შეუსვენებლივ

    გასულია

    359 - 2 მარტი 2018 02:34

    ციტატა: neo222
    მესი 30 , სუარესი 31, ინიესტა 33, პაულინიო 29, რაკიტიჩი 29, პიკე 31, ვერმაელენი 32,ალბა 29, ესაა ასაკი, დამიჯერე ვალვერდე საუკეტესო სჰედეგებს დებს, გუნდი მაქსიმუმს აკეტებს,

    მეკარეები ორივე 31, რამოსი 31, მარსელო 30, კროოსი თითქმის 29, მოდრიჩი 32, რონალდო 33 ბენზემა 30. მარა ზედიზედ ორი ლიგა. არ აქვს მნიშვნელობა რა ხერხით. ფაქტია გუნდმა 2 სეზონი იფრინა და წელს კი ბევრი ჩააგდეს მარა ესეთი ქაოსი არც ერთ თამაშში არ ყოფილა. ყველა თამაშში 10 ზე მეტ მომენტს ქმნიან როგორც არ უნდა დაუდგნენ დაცვაში. რაც ვერ მოიგეს ყველა იმიტო რო გნდმა მაზა. ჯობია მაზო და წააგო ვიდრე ვერ შექმნა ვერაფერი და ფრე გააგორო

    გასულია

    358 - 2 მარტი 2018 02:31

    ციტატა: Sigur Rós
    ციტატა: Don_Andresito
    სუარესს უკონკურენციობაც ათავხედებს. თითქოს შევიდა ფორმაში მარა სადაა მაგის კარგი თამაში რთულ მატჩებში? ჟირონებთან ეიბარებთან გააქვს მარა რამდენი რთული თამაში გავიარეთ, სადმე შეაგდო? მესი კრიშავს, + ფეხიც რო ქონდეს მოტეხილი იცის პაკოს ჯობია. და რატო მოინდომებს მეტს, 20 გოლი გაიტანა მარა ერთი მაინც იყო ისეთი რო გრიზი ვერ გაიტანდა? კიდე ერთხელ ბვამბობ სუას დიდ პატივს ვცემ და ვაფასებ რაც გააკეთა გუნდისთვის მარა არჩევანი თუ დადგა ბარსას შეტევის დეგრადაციასა და სუარესის წასვლას შორის მაგის წასვლას ავირჩევ. თუ ეგეთი ჯიგარი და ბარსაზე შეყვარებულია დარჩეს ერთი 2 სეზონი კიდე და არ ატირდეს გრიზის მოსვლის შემთხვევაში. იყოს სუპერზამენა გუნდსითვის. თუ არადა წავიდეს კაცო მაგაზე არანაკლები ფორვარდები წასულან. ფაქტია რო პოზიციურ შეტევებში საერთოდ ვეღარ იღებს მონაწილეობას. ან თამაშგარეშია, ან ბურთს ვერ აჩერებს ან პასს აგვიანებს და რავი

    +++++++

    გეთანხმები მაგრამ დღეს ჩემიაზრით ყვითელიარუნდოდა რო მიეღო და მაგიტო არ თამაშობდა როგორც ჩვევია ხოლმე

    გასულია

    357 - 2 მარტი 2018 02:31

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: neo222
    ციტატა: lesane C
    სლეზე მკიდია ვალვერდემ თუ ჩემპიონთა ლიგაზე ჩაისვარა,ვენგერი დაიდოს სანახაობასაც ვნახავთ და შედეგსაც,თაქტიკოსი თაქტიკოსი მარა თუ რესურსის გამოყენებას არ აპირებს და ფარჩაკი ხალხით უნდა გავიდეს ფონს დაბრუნდეს ისევ ატლეტიკში

    იმ დღეს მოვკვდე ვენგერი მოვიდეს ბარსაში, რა ვენგერი ტო, ყველაზე უნამუსო კაცია მსოფლიოში

    უნამუსო კია გეთანხმები :დდდ მარა ფეხბურთს მაინც ათამაშებს გუნდს

    მესი 30 , სუარესი 31, ინიესტა 33, პაულინიო 29, რაკიტიჩი 29, პიკე 31, ვერმაელენი 32,ალბა 29, ესაა ასაკი, დამიჯერე ვალვერდე საუკეტესო სჰედეგებს დებს, გუნდი მაქსიმუმს აკეტებს,

    --------------------
    ❤️❤️❤️Tito Vilanova The Chessman ❤️❤️❤️
    გასულია

    356 - 2 მარტი 2018 02:31

    ციტატა: Berlinetta♥
    აბა რა მაგს ვიძახი .. ახლგაზრდა იგროკმა დაიწყოს თამაში და დაღალოს მეტოქე , გადამწყვეტ მომენტში შემოიყვანო დასვენებელი გამოცდილი ბებერი ყოველთვის ჯობს ... პროსტა ამ ქაოსს შენც უყურე ? ეს რა იყო, ვინ სად გარბოდა ვინ ვის ატყუებდა ... აი იგივე რეალი და ატლეტიკო ორჯერ შეკრული გუნდია ბარსაზე სათამაშო გეგმითურთ . ბარსელონა ერთადერთი გუნდია რომლის ფლანგის მცველები ჩაწოდების დროს ბურთს არტყამენ მეტოქის ფეხბურთელს ეს ფაქტიც როგორ მაღიზიანებს

    თან აი როცა ვუყურებ დარწმუნებული ვარ რო რობერტო ფლანგიდან როცა აწვიდს, ვიცი რო მცველს გაარყამს. თუ გაძვრა ბურთი და უადვილესი გამოსატანია. საშინელება იყო. ჯობდა წაგვეგო და კარგად გვეთამაშა ვიდრე ეს მენახა. ვიღაც უზრდელები წერენ მერე პანიკააო. პანიკა თავიანთ ჯანში იყოს მარა რეალურად არის მიზეზი იმის რო ესე ვილაპარაკოთ. იმიტო რო ხეტაფესთანაც ხდებოდა იგივე, დამთხვევა აღარაა. ვაფშე ვერ მივხვდი ვერც კოუს პოზიციას დემბელეს შემოსვლის მერე, რაკიტიჩი საერთოდ სად იყო, ბუსი ამოქრა იმენა და მესი ყველგან ყოფნას ცდილობდა მარა არ გაახარეს. მეთქი კოუ მარცხნივ გადავა და 1ს მაინც დაარტყამს შორიდან. ორჯერ წავიდა მაგ პოზიციაზე ბურთი და ორივეჯერ რაკიტიჩი გაიჩითა მანდ, და უაზრო პასი გააკეთა. კოუ საერთოდ ვეღარ ვიპოვე ბოლო 10 წუთი. საურესიც იგივე. ცენტრში რო უნდა ყოფილიყო მარცხენა ფლანგზე იყო. მოკლედ ესეთი ქაოსური ბარსა მარტინოს დროს არ მინახავს დაჟე. და კიდე ბევრჯერ განმეორდება დამიჯერე

    გასულია

    355 - 2 მარტი 2018 02:30

    გრიზმანი თუ მოვიდა გუნდში მესი ამოისუნთქებს. ეყოლება ისეთი პარტნიორი გუნდში რომელიც საჭირო შემთხვევაში ბოლო პასს მიცემზ და პირიქით თვითონ მიცემს ბოლო პასს და ესეც უპრობლემოდ შეასრულებს. ხშირად უნდა ლეოს რო სუას მიცეს გამჭოლი პასი მარა ხშირ შემთხვევაში სისწრაფის ნაკლებობის გამო იცის რო პასი ვერ გავა, გრიზმანზე კი მიდი გაუგდე სადაც გინდა დაეწევა და დაასრულებს კიდეც შეტევას. უდიდესი ფუფუნება იქნება მაგის მოსვლა და მე ვერ ვხვდები რა პსჟმ და რა რეალმა უნდა გაგვიწიოს კონკურენცია ასეთი ძლიერი შეტევის და დაცვის მქონე გუნდს( სემედო პიკე უმტიტი ალბა).

    --------------------
    He is the reason that made the football interesting and popular. He is the chosen one. He is the reason that whole wolrd loves football. He is a magician and a gift from God for this sport. (¯`'•.¸ RONALDINHO¸.•'´¯)
    გასულია

    354 - 2 მარტი 2018 02:29

    ციტატა: გიგა
    ისე ამდენი ლანღძვა არცღირს :)) დავიჯერო არაა დასაფასებელი ამდენი წაუგებელი სერია?! თან საგანგაშო არაფერი მომხდარა კიი სამწუხაროა 5 ქულამდე შემცირება მაგრამ ასეთ დროს 5 ქულითაც ვყოფილვართ უკან ! რახდება?

    ის რომ მეტიქე ევროპა ლიგაზე იბრძვის რაც ლალიგასთან შედარებით მაგრად კიდია ... ის რომ ძალიან მაგარ ფორმაშია და ყველას ზედ გადაუარა ვინც შეხვდა , ის რომ ახლა ვალდებულები ვართ მოვუგოთ და ეს მათ აძლევთ ხელს .. ის რომ მეტოქე გუნდი მადრიდის წარმომადგენელია

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    353 - 2 მარტი 2018 02:27

    ციტატა: rivaldo80
    2 დღეში ატლეა და ეგრევე ლიგა ხალხნო ცოტა გონს მოეგეთ..))) 5 ქულა სხვაობაა და მერე ატლესტან ფრეე რომც იშამაშონ რა ?? 5 ქულა ძალიან ბევრია ვინც იცის ლალიგა ისედაც მიხვდება ატლე რეალი არა...მთავარია ჩელსეა გადალახონ და მერე ამოისუთქებს გუნდი ცოტას 3 ქულა არ დაუკარგია გუნდს და რა უმადურობა ნუ ითამაშეს ცუდად ეგეც დიდი წილი განაპირა ფეხბურთელების ბრალია 0 შექმნეს დღეს...და კოუ და დემბელემ მოკუკეს...))))

    არა ძმაო ვერ დაგეთანხმები. 5 ქულა ცოტაა თუ გავითვალისწინებთ რა თამაშებში დაიკარგა ქულები. ხეტაფესთან სახლში, თითქმის გავარდნილ ლას პალმასთან, სელტასთან სახლში და ეიბარი ალავესტან პროსტა გაგვიმართლა. ანუ გუნდს ნებისმიერი თამაშის ჩაგდება შეუძლია. ეხლა ატლეს შეხედე. ბოლო 8 თამაში იფრინა. ანუ ბარსას ერხევა ნელ ნელა, ფეხბურთელები იღლებიან ვალვერდე კიდე ვერაფერს აკთებს. ატლე კიდე პირიქით იხოდება. სევილიას რა უქნეს. გრიზმანმა ბოლო 2 თამაშში 7 შეაგდო. ლიგიდან თავისუფალია და კიდე ბევრია 5 ქულა? ფრე მაქსიმუმია ატლეტიკოსთან და ვილოცოთ გოლის გატანა არ დაგვასწრონ. და არ ჯობდა 7 ქულა ყოფილიყო თუნდაც? და დღეს ცოტა მეტად დახარჯულიყვნენ? ქულა მისაღები იქნებოდა მესი სუარესი რო დაესვენებინა. ძირითადი ბირთვი მაინც დაღალა ტიპმა და ტამაშI ვერ მოიგო. ყველაზე იდიოტური გადაწყვეტილებაა ჩემი აზრით.

    გასულია

    352 - 2 მარტი 2018 02:25

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Berlinetta♥
    გოლის მერე უკან დაიხია ლას პალმასმა და მაგ დროს სულ ირევა გუნდი , კოუტინიომ ვერ გაამწვავა ? დემბელემაც კარგ პოზიციაში დატოვა რობერტო რომელმაც იცქარა და საერთოდ გადამწვარია სერხი ამდენი თამაშისგან , სანამ ხოდზე იყო ამოალპო სემედუ სკამზე ამ უთავმოყვარეო კაცმა ტო

    ბაზარი არაა. რაღაც + ორივემ შემოიტანა. პროსტა ძირითადი დაეწყო კოუ დემბელეთი უფრო მეტი მომენტი შეიქმნებოდა. მე პირველ ტაიმში ვერ ვნახე დიდი ვერაფერი. ან რა უნდა მენახა ვიდალი პაულინიოს ხელში მარა კოუ დემბელეს რო დაეწყოთ სასტარტო გინდა არ გინდა შეუტევდა გუნდი. 4 შემტევი იქნებოდა მოედანზე. და შეიძლებოდა მეორე გოლიც გვენახა. თუ არადა ინი მერე შემოეყვანა მოხოდავდა გუნდს. ვალომ შეიფერა მეორე ტაიმის კაცს რო ეძახიან და იფიქრა მეორეში შევყრი შემტევებს და ისე მოვიგებ თამაშსო და არაა ეგრე. ხელიდან ეცლება ლალიგა. და ყველაზე დიდი სირცხვილი იქნება ბარსას ისტორიაშI. ერთია რეალი რო დაგიქაჩავს ტურნირს მარა ატლეტიკო? რომელმაც ნახევარი გუნდი გაყიდა შუა სეზონში რო ფინანსურად არ გაჭედილიყვნენ. ბარსამ კიდე 170 მილიონი მარტო ზამთარში დახარჯა. გუნდი რო მკვდარია ვისი ბრალია, რობერტო ადამიანს აღარ გავს. 15 წუთზე დორბლი ზდის უკვე. როცა სემედოს ვარიანტი ქონდა ტიპს. გამოეყენებინა დენისი და სხვები პირველ ნახევარში რო მოკლა მთელი ძირითადი. მარა რა იცის, კაცმა რომელსაც არასდროს უბრძოლია ლა ლიგის მოგებისთვის, რომელსაც ლიგაზე ფლეი ოფი ამრტო ტელევიზორში აქვს ნანახი რა იცის როდის უნდა შემოინახოს ძალები

    აბა რა მაგს ვიძახი .. ახლგაზრდა იგროკმა დაიწყოს თამაში და დაღალოს მეტოქე , გადამწყვეტ მომენტში შემოიყვანო დასვენებელი გამოცდილი ბებერი ყოველთვის ჯობს ... პროსტა ამ ქაოსს შენც უყურე ? ეს რა იყო, ვინ სად გარბოდა ვინ ვის ატყუებდა ... აი იგივე რეალი და ატლეტიკო ორჯერ შეკრული გუნდია ბარსაზე სათამაშო გეგმითურთ . ბარსელონა ერთადერთი გუნდია რომლის ფლანგის მცველები ჩაწოდების დროს ბურთს არტყამენ მეტოქის ფეხბურთელს ეს ფაქტიც როგორ მაღიზიანებს

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    351 - 2 მარტი 2018 02:24

    ციტატა: Berlinetta♥
    ხო ეგენი ცოტა კრეატიულ ჩანაფიქრს ვერასოდეს ხვდებიან , მესიც იქნება და მანდ პასსვერ მოზომავდა , არადა რა გენიალური ჩანაფიქრი ქონდა ტიპს , სამწუხაროა რომ ჩვენ მივუხვდით და სუარესი ვერა ... წინ ედგა მეკარე და მცველი და ნახევარი მეტრიდან დაურტყა აი რას ფიქრობდა გახვრეტდა მეკრაეს თუ ბურთიანად შეიტანდა კარში , ეს ორი ვერსია მაქვს

    სუას სწრაფი აზროვნების უნარი არ აქვს. პესი და ფიფა ხო გითამაშია პასზე ან დარტყმაზე რო დაგეჭირება წინასწარ და მერე რო გინდა შეცვალო მარა ვერ ასწრებ აი ეგრეა ზუსტად. კლასი არ აქვს ეგეთ დროს სწრაფად მარტო მაშინ აზროვნებს როცა დარტყმას და შესრულებას ეხება საქმე მანდ მართლა შავი მამბასავითაა ცივსისხლიანი.

    --------------------
    He is the reason that made the football interesting and popular. He is the chosen one. He is the reason that whole wolrd loves football. He is a magician and a gift from God for this sport. (¯`'•.¸ RONALDINHO¸.•'´¯)
    გასულია

    350 - 2 მარტი 2018 02:24

    ციტატა: Don_Andresito
    სუარესს უკონკურენციობაც ათავხედებს. თითქოს შევიდა ფორმაში მარა სადაა მაგის კარგი თამაში რთულ მატჩებში? ჟირონებთან ეიბარებთან გააქვს მარა რამდენი რთული თამაში გავიარეთ, სადმე შეაგდო? მესი კრიშავს, + ფეხიც რო ქონდეს მოტეხილი იცის პაკოს ჯობია. და რატო მოინდომებს მეტს, 20 გოლი გაიტანა მარა ერთი მაინც იყო ისეთი რო გრიზი ვერ გაიტანდა? კიდე ერთხელ ბვამბობ სუას დიდ პატივს ვცემ და ვაფასებ რაც გააკეთა გუნდისთვის მარა არჩევანი თუ დადგა ბარსას შეტევის დეგრადაციასა და სუარესის წასვლას შორის მაგის წასვლას ავირჩევ. თუ ეგეთი ჯიგარი და ბარსაზე შეყვარებულია დარჩეს ერთი 2 სეზონი კიდე და არ ატირდეს გრიზის მოსვლის შემთხვევაში. იყოს სუპერზამენა გუნდსითვის. თუ არადა წავიდეს კაცო მაგაზე არანაკლები ფორვარდები წასულან. ფაქტია რო პოზიციურ შეტევებში საერთოდ ვეღარ იღებს მონაწილეობას. ან თამაშგარეშია, ან ბურთს ვერ აჩერებს ან პასს აგვიანებს და რავი

    +++++++

    --------------------
    6-1 ❤
    საიტზეა

    349 - 2 მარტი 2018 02:23

    ისე ამდენი ლანღძვა არცღირს :)) დავიჯერო არაა დასაფასებელი ამდენი წაუგებელი სერია?! თან საგანგაშო არაფერი მომხდარა კიი სამწუხაროა 5 ქულამდე შემცირება მაგრამ ასეთ დროს 5 ქულითაც ვყოფილვართ უკან ! რახდება?

    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია

    348 - 2 მარტი 2018 02:20

    სუარესს უკონკურენციობაც ათავხედებს. თითქოს შევიდა ფორმაში მარა სადაა მაგის კარგი თამაში რთულ მატჩებში? ჟირონებთან ეიბარებთან გააქვს მარა რამდენი რთული თამაში გავიარეთ, სადმე შეაგდო? მესი კრიშავს, + ფეხიც რო ქონდეს მოტეხილი იცის პაკოს ჯობია. და რატო მოინდომებს მეტს, 20 გოლი გაიტანა მარა ერთი მაინც იყო ისეთი რო გრიზი ვერ გაიტანდა? კიდე ერთხელ ბვამბობ სუას დიდ პატივს ვცემ და ვაფასებ რაც გააკეთა გუნდისთვის მარა არჩევანი თუ დადგა ბარსას შეტევის დეგრადაციასა და სუარესის წასვლას შორის მაგის წასვლას ავირჩევ. თუ ეგეთი ჯიგარი და ბარსაზე შეყვარებულია დარჩეს ერთი 2 სეზონი კიდე და არ ატირდეს გრიზის მოსვლის შემთხვევაში. იყოს სუპერზამენა გუნდსითვის. თუ არადა წავიდეს კაცო მაგაზე არანაკლები ფორვარდები წასულან. ფაქტია რო პოზიციურ შეტევებში საერთოდ ვეღარ იღებს მონაწილეობას. ან თამაშგარეშია, ან ბურთს ვერ აჩერებს ან პასს აგვიანებს და რავი

    გასულია

    347 - 2 მარტი 2018 02:20

    ციტატა: BaRCeLoNiSiMOo
    ციტატა: Berlinetta♥
    არა მესი და სუარესი რო ერთირთზე იყვნენ და მესიმ რომ ისეთი პასი მისცა რომ მცველიც გაყოლოდა, უკან რატო არ დაუბრუნა მესის ამ ღორმა ტო , ეს ვინაა ბურთის გაჩერება არ იცი გამაგიჟა, რამდენს კარგავს უბრალოდ ვგიჯდები და ამისგან ელიან 3 წელი უმაღლეს დონეზე თამაშს ეს მეზღაპრე ხალხი ტო

    მაგ მომენტზე სილქის კომენტატორებმა იცი რა თქვეს? ცუდი პასი მისცა მესიმო )))))) არადა ისეთი პასი მიცა რო მეკარეც და მცველიც სუაზე გადავიდნენ და თვითონ ცარიელ კარში დარჩა და ჯეკამ ჯიგარმა პასი არ მიცა უკან. მაგ მომენტზე მეშლება ყველაზე მეტად დღევანდელი თამაშიდან ნერვები, არც პენალტზე და არც მეკარის წითელზე ეგეთი რეაქცია არ მქონია.

    ხო ეგენი ცოტა კრეატიულ ჩანაფიქრს ვერასოდეს ხვდებიან , მესიც იქნება და მანდ პასსვერ მოზომავდა , არადა რა გენიალური ჩანაფიქრი ქონდა ტიპს , სამწუხაროა რომ ჩვენ მივუხვდით და სუარესი ვერა ... წინ ედგა მეკარე და მცველი და ნახევარი მეტრიდან დაურტყა აი რას ფიქრობდა გახვრეტდა მეკრაეს თუ ბურთიანად შეიტანდა კარში , ეს ორი ვერსია მაქვს

    ციტატა: rivaldo80
    2 დღეში ატლეა და ეგრევე ლიგა ხალხნო ცოტა გონს მოეგეთ..))) 5 ქულა სხვაობაა და მერე ატლესტან ფრეე რომც იშამაშონ რა ?? 5 ქულა ძალიან ბევრია ვინც იცის ლალიგა ისედაც მიხვდება ატლე რეალი არა...მთავარია ჩელსეა გადალახონ და მერე ამოისუთქებს გუნდი ცოტას 3 ქულა არ დაუკარგია გუნდს და რა უმადურობა ნუ ითამაშეს ცუდად ეგეც დიდი წილი განაპირა ფეხბურთელების ბრალია 0 შექმნეს დღეს...და კოუ და დემბელემ მოკუკეს...))))

    ატლე როა ორ დღეში დღეს მაგიტო უნდა მოეგო ეს თამაში , რა აზრიაქვს რომელთან დაკარგავს ქულებს... რა აფსურდს ბაზრობ ვალვერდეს გამართლება გინდა ?

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    346 - 2 მარტი 2018 02:16

    ციტატა: Berlinetta♥
    გოლის მერე უკან დაიხია ლას პალმასმა და მაგ დროს სულ ირევა გუნდი , კოუტინიომ ვერ გაამწვავა ? დემბელემაც კარგ პოზიციაში დატოვა რობერტო რომელმაც იცქარა და საერთოდ გადამწვარია სერხი ამდენი თამაშისგან , სანამ ხოდზე იყო ამოალპო სემედუ სკამზე ამ უთავმოყვარეო კაცმა ტო

    გოლის მერე არა 75 წუთის მერე დაიხია ლას პალმასმა უკან მანამდე ზუსტად ისე თამაშობდა როგორც გოლამდე. კოუმაც გაამწვავა და დემბომაც რაღაც მომენტში მარა ფაქტია ისეთი რეალური მომენტი ვერ შეიქმნა როგორც პირველში. ვალვერდეს დიდი მოყვარული ნამდვილად არ ვარ და მეც ძალიან არ მომწონს სემედუს რო არ აყენებდა იმიტო რო ეგ გვყავს ბრილიანტი ბიჭი, პაულინიოსაც თავიდანვე სასტატტოში რო აყენებს მაგის ახსნას ვერ ვპოულობ ვერანაირად მაგრამ ტაქტიკა რო იცის ბევრზე კარგად და თამაშს რო კითხულობს ბევრჯერ გამოჩნდა ამ სეზონში. 1 2 გამართლება შეიძლება მარა მინიმუმ 5 თამაში იყო ისეთი სადაც ვალვერდეს ცვლილებამ მოიგო თამაში. უტვინო მწვრთნელი არაა ძლიერია მარა მეორეა რამდენად არის ბარსას სტილი. აი მანდ მე ვალვერდეს ნამდვილად ვერ ვხედავ როგორც ბარსას სტილის მწვრთნელს.

    --------------------
    He is the reason that made the football interesting and popular. He is the chosen one. He is the reason that whole wolrd loves football. He is a magician and a gift from God for this sport. (¯`'•.¸ RONALDINHO¸.•'´¯)
    გასულია

    345 - 2 მარტი 2018 02:15

    "ატლეტიკოსთან" პიკე და ალბა დაბრუნდება, რაც კარგია, თან ფასი ბევრად დიდი ექნება მაგ თამაშს :)

    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია

    344 - 2 მარტი 2018 02:15

    ციტატა: Berlinetta♥
    გოლის მერე უკან დაიხია ლას პალმასმა და მაგ დროს სულ ირევა გუნდი , კოუტინიომ ვერ გაამწვავა ? დემბელემაც კარგ პოზიციაში დატოვა რობერტო რომელმაც იცქარა და საერთოდ გადამწვარია სერხი ამდენი თამაშისგან , სანამ ხოდზე იყო ამოალპო სემედუ სკამზე ამ უთავმოყვარეო კაცმა ტო

    ბაზარი არაა. რაღაც + ორივემ შემოიტანა. პროსტა ძირითადი დაეწყო კოუ დემბელეთი უფრო მეტი მომენტი შეიქმნებოდა. მე პირველ ტაიმში ვერ ვნახე დიდი ვერაფერი. ან რა უნდა მენახა ვიდალი პაულინიოს ხელში მარა კოუ დემბელეს რო დაეწყოთ სასტარტო გინდა არ გინდა შეუტევდა გუნდი. 4 შემტევი იქნებოდა მოედანზე. და შეიძლებოდა მეორე გოლიც გვენახა. თუ არადა ინი მერე შემოეყვანა მოხოდავდა გუნდს. ვალომ შეიფერა მეორე ტაიმის კაცს რო ეძახიან და იფიქრა მეორეში შევყრი შემტევებს და ისე მოვიგებ თამაშსო და არაა ეგრე. ხელიდან ეცლება ლალიგა. და ყველაზე დიდი სირცხვილი იქნება ბარსას ისტორიაშI. ერთია რეალი რო დაგიქაჩავს ტურნირს მარა ატლეტიკო? რომელმაც ნახევარი გუნდი გაყიდა შუა სეზონში რო ფინანსურად არ გაჭედილიყვნენ. ბარსამ კიდე 170 მილიონი მარტო ზამთარში დახარჯა. გუნდი რო მკვდარია ვისი ბრალია, რობერტო ადამიანს აღარ გავს. 15 წუთზე დორბლი ზდის უკვე. როცა სემედოს ვარიანტი ქონდა ტიპს. გამოეყენებინა დენისი და სხვები პირველ ნახევარში რო მოკლა მთელი ძირითადი. მარა რა იცის, კაცმა რომელსაც არასდროს უბრძოლია ლა ლიგის მოგებისთვის, რომელსაც ლიგაზე ფლეი ოფი ამრტო ტელევიზორში აქვს ნანახი რა იცის როდის უნდა შემოინახოს ძალები

    გასულია

    343 - 2 მარტი 2018 02:15

    ციტატა: lesane C
    სლეზე მკიდია ვალვერდემ თუ ჩემპიონთა ლიგაზე ჩაისვარა,ვენგერი დაიდოს სანახაობასაც ვნახავთ და შედეგსაც,თაქტიკოსი თაქტიკოსი მარა თუ რესურსის გამოყენებას არ აპირებს და ფარჩაკი ხალხით უნდა გავიდეს ფონს დაბრუნდეს ისევ ატლეტიკში

    იმ დღეს მოვკვდე ვენგერი მოვიდეს ბარსაში, რა ვენგერი ტო, ყველაზე უნამუსო კაცია მსოფლიოში

    --------------------
    ❤️❤️❤️Tito Vilanova The Chessman ❤️❤️❤️
    გასულია

    342 - 2 მარტი 2018 02:15

    პაულინიო და ვიდალი რომ სასტავში გაიჩითა მანდ დამთავრებული იყო მოგების შანსი. სუარესი არ შედიოდა ბრძოლაში ყვითლების გამო და ნუ გასაგებია მაგრამ თავისი სიმძორე უფრო გამოაჩინა, ტიპი ბურთს ვეღარ იღებს და პას ვერ აკეთებს. რობერტო არ არის მარჯვენა მცველი და შე..ცა ვალიკომ.. რადგან მასკერანო ძალით გახადეს მცველი იმას არ ნიშნავს რომ ეს ბავშვიც გახდება. მესი 30ჯერ მოცელეს და ყველამ ყვითელი აიკიდა ნუ რა უნდა ექნა მეტი. თან ალბა არ ყავდა და პას ვერ აკეთებდა ტიპი :)). კოუტინიომ და დემბელემ კიდე ცადეს მაინც რაღაცეები და აქტიურობდნენ. ეს ვალვერდე კიდე რავი რა, გაიკეთოს თავის სტატისტიკა ერთ ადგილას ბარსას თამაში იმარხება ნელნელა.

    გასულია

    341 - 2 მარტი 2018 02:13

    ციტატა: Messiah
    სულ რო ტრებლი დადოს წელს ( რაც მეეჭვება , ასეთი უკლასო და უნიათო ხისთავიანები ტრებლს ვერ დადებენ ) მაინც ბარსა იქნება წაგებულში ასეთი მზე მწრთვნელი რო ჰყავს...

    სემედოს უკარგავს გუნდს ... და დენისს შანსსაც არ აძლევს ... ვინმემ არ თქვათ პაულინიოზე ან ვიდალზე ნაკლებს გააკეთებდაო ... ცენტრს მაინც გააძლიერებდა...:@

    დენისი მეცოდება, იმსახურებს სათამაშო დროს

    --------------------
    ❤️❤️❤️Tito Vilanova The Chessman ❤️❤️❤️
    გასულია

    340 - 2 მარტი 2018 02:13

    2 დღეში ატლეა და ეგრევე ლიგა ხალხნო ცოტა გონს მოეგეთ..))) 5 ქულა სხვაობაა და მერე ატლესტან ფრეე რომც იშამაშონ რა ?? 5 ქულა ძალიან ბევრია ვინც იცის ლალიგა ისედაც მიხვდება ატლე რეალი არა...მთავარია ჩელსეა გადალახონ და მერე ამოისუთქებს გუნდი ცოტას 3 ქულა არ დაუკარგია გუნდს და რა უმადურობა ნუ ითამაშეს ცუდად ეგეც დიდი წილი განაპირა ფეხბურთელების ბრალია 0 შექმნეს დღეს...და კოუ და დემბელემ მოკუკეს...))))

    გასულია

    339 - 2 მარტი 2018 02:13

    ლუის ენრიკეც კი ჯობდა ამას ფეხბურთელების შეთამაშების მხრივ ... აი სუარესი მარცხნივ რო იწევს ხოლმე ვინგერზე , კოუტინიო უკან იხევს და ეგ და რაკიტიჩი გვერდიგვერდ დგანან ... ან ეგ რა წყობაა .. საერთოდ. რა ვიცი ვის რა დავალებას აძლევს, დემბელე დაცვიდან ჯერ ცენტრისკენ მიდის მერე ფლანგზე გადადის და მით რას შვება ცენტრიდან ფლანგისკენ მიყავს ხალხი ? რა პრიკოლი მწვრთნელია .. ჩელსიმ იგივე იგრა დადოს და გაგვცდება ზუსტად ვიცი

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    338 - 2 მარტი 2018 02:12

    es dini xo karoche raaaa babilinasuyurebs uechveli

    გასულია

    337 - 2 მარტი 2018 02:12

    6-1ze rrom sastavi iyo gamoeyvana is gundi tu ar asvenebda messis da suareds.coutinio dadembele tavidanve

    გასულია

    336 - 2 მარტი 2018 02:10

    სხვა არვიცი მარა კოუტინიო მართლა რისთვის იყიდა რავი... თან ჩემპ ლიგაზე მაინც ვერ ათამაშებს + წინაზე გოლი გაიტანა იქნება ფორმაში შედიოდა და უცებ პაულინიო