ჩელსი-ბარსელონა 1:1

  • 20-02-2018, 12:00
  • ჩელსი-ბარსელონა 1:1

      ჩელსი (5-4-1) ბარსელონა (4-4-2)
    კურტუა, მოზესი, ასპილიკუეტა, კრისტენსენი, რუდიგერი, ალონსო, ვილიანი, კანტე, ფაბრეგასი, პედრო, აზარი. ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, პაულინიო, სუარესი, მესი.
    კაბალიერო, დრინქუოთერი, მორატა, ჟირუ, ძაპაკოსტა, კეჰილი, ჰადსონ-ოდოი. სილესენი, ვერმალენი, დინი, ვიდალი, გომეში, დენისი, დემბელე.
    ანტონიო კონტე. ერნესტო ვალვერდე.
    1-0 ვილიანი 62, 1-1 მესი 75.

    პედრო - მორატა 83

    ფაბრეგასი - დრინქუოთერი 84

    პაულინიო - ვიდალი 63

    ინიესტა - გომეში 90+2

    რუდიგერი 80, მორატა 86. რაკიტიჩი 29, სუარესი 77, ბუსკეტსი 90.
    სტემფორდ ბრიჯი.
    ჩუნეიტ ჩაქირი.
    ლუიზი, ბაკაიოკო. სემედუ.
    პირველი არხი, სილქ სპორტ 1, SporTV.ws
    სტატისტიკა
    10 დარტყმა 7
    2 ზუსტი დარტყმა 2
    1 თამაშგარე 0
    3 კუთხური 4
    17 ჯარიმა 13
    2 გაფრთხილება 3
    32% ბურთის ფლობა 68%

    თეგები: ჩელსი

    კომენტარები [ 351 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    351 - 21 თებერვალი 2018 12:03

    დაცვა არ ვარგოდა

    გასულია

    350 - 21 თებერვალი 2018 11:47

    კამპ ნოუზე 3:1 მოვიგებთ :)

    გასულია

    349 - 21 თებერვალი 2018 11:26

    ვალვერდე არის გასაშვები...ბარსას არ ყავს ფეხბურთელები ხომ? აი ჩელსის ვინ ყავს ბარსაზე მაგარი ფეხბურთელი? ბოლო თამაშებია 4-5 ტური უკვე მივხდი რომ ლალიგაში ისე თამაშობდა ჩელსისთან ამზადებს ამ ტაქტიკას მეთქი...ბარსელონას ვინმესი უნდა ეშინოდეს? სადაც არ უნდა ვთამაშობდეთ ვისთანაც არ უნდა ვთამაშობდეთ..ან ეს რა წესია მეორე რადგან სახლში გაქვს ვითომ პირველ თამაშებს რომ იკიდებენ..ასე გაგვიყარეს შარშან პსჟ და იუვემ...დღეს გადავრჩით..დიახ გადავრჩით რომ 3-0 არ წავაგეთ...სუფთა საფეხბურთო იღბალი ბარსას მხარეს იყოს..დაგვანგრია ჩელსიმ...ჩელსი მოტივირებულია და ლიგა სხვა დონეა ხომ? ბარსასთვის არ არის ლიგა სხვა დონე და მოტივირებული არ უნდა ითამაშონ? თუ გამოცდილები არიან აბა მანდრაჟით თამაში ღლაპებთან რა არის...მე არ მომწონს ასეთი ბარსა....არასდროს ასე არ უთამაშია ბარსას...მახსოვს მილანთან იქეთ აქეთ ვითამაშეთ პრაგმატული ფუტბოლი მაგრამ იქ მშვიდად ვიყავი მილანს შანსი არ ქონია და თანაც მომენტებს ვქმნიდით და არ გვიჭირდა...ეხლა კიდე კარშიც ვეღარ ურტყამენ...ბოლო თამაშებში ბარსა არის ნოლი

    გასულია

    348 - 21 თებერვალი 2018 09:31

    ძალიან გაგვიმართლა რო არ წავაგეთ. არამგონია ამ გუნდმა ლიგა დადოს ფანტაზიის სფეროა..

    გასულია

    347 - 21 თებერვალი 2018 09:09

    ციტატა: GIO-PEP
    ციტატა: Berlinetta♥
    ვალვერდე არის მწვრთნელი და ამბობს რომ ბედნიერია მისი ფეხბურთელებით .. ვის უნდა მოვთხოვოთ გუნდის კარგი ფეხბურთი თუარა მწვრთნელს ? ჩელსისთან თამაშისთვის დიდი ხნის წინ დავიწყეთ მზადებაო და 3-0 უნდა წაგვეგო ამ მზადების შედეგად და ვისი ბრალია ეს თუარა ვაკვერდესი ? ყველას არ ყავს ძმაო მესი და ინიესტები ხავები და ნეიმარები მაგრამ ხომ თამაშობენ ? ვინ ყავსო ვალვერდესო ახლა ამართლებენ .. არადა ვინც ყავს ვერ იყენებს .. დენისი ლონდონში წაიყვანა და შეყვანას აპირებდა დღეს . მანამდე ერთი თვეა ან მეტი რაც არ ათამაშებს საერთოდ ... და ეს უთამაშებელი უნდა შემოეყვანა დღეს ? სემედოს ფორმა მოუსპო რასაცქვია აი რატო დასვა სკამზე ვის გამო ? ამ რობერტოს გამო რომელიც ჩვარია დაცვაში ? ვალვერდესგან რა ვვინდა კიდევ ? აი რა მოამზადა დღევანდელი მატჩისთვის ძალიან მაინტერესებს ... რა იყო გუნდის გეგმა ? მესი არც დღეს დარბოდა დღეს ვისთვის ინახავდა თავს ? სხვისი სეცდომების ხარჯზე დებს ეს მწვრთნელი თვითონ კი იშვიათად ქმნის გუნდი და არ გინდათ აღიარება

    ესპანიოლთან გასვლა 1-0 1-1 , ვალენსიასთან გასვლა 1-1, ატლეტიკოსთან გასვლა 1-1, იუვენტუსთან გასვლა 0-0, ოლიმპიაკოსთან გასვლა 0-0... ჩელსისთან გასვლა 1-1 .. ძლიერი ერთი რეალი დავამარცხეთ გასვლაზე წელს


    რაღაცებში გეთანხმები.. დღეს ნამდვილად არ ეტყობოდა გუნდს რა გეგმით თამაშობდა,ალბათ ცდილობდნენ გოლი არ გაეშვათ, მარა როცა გვიტევდა ჩელსი ნახევარდაცვა იყო კატასტროფა, სუსტი პრესინგი და ქაოსი. ვილიანის მთავარი პლიუსი რო საჯარიმოს მისადგომებიდან დარტყმაა ეს ეხლა გაიგო ვალვერდემ? ისე თავისუფლად გაუშვეს სამივეჯერ და კი ვნახეთ რაც მოყვა. სემედოზეც აბსოლუტურად გეთანხმები, დღეს კაი ვერ ათამაშებდა მარა ლა ლიგაშიც მასე არ ექცევა. რობერტო გააწამეს მარჯვენა მცველად, მთავარი პლიუსი რაც მაგ ბიჭს აქ არი დრიბლინგი,შეტევა და აფეთქებები, მარა შარშან ენრიკემ, წელს ვალომ სხვა ვარიანტი არც განიხილეს.. გაგვიმართლა და გავიტანეთ, მარა ჯერ ყველაფერი წინაა, ასეთი უსუსური ნახევარდაცვით არ ვიცი რას ვიზამთ. შეტევა ძაან ჭირს, რადგან წინ მარტო სუარესია. იმედია ეხლა ათამაშებს დემბელეს ლა ლიგაში და იქნებ აკრიფოს ფორმა

    კიმარა დემბელეს იმედი რატო გაქვთ? ნახევარდაცვამ ტუ არ გაქაჩა დემბელემ რა უნდა ქნას მესი ხო არარი, უკვე მესიც ვეღარაფერს შვება მარტო, ინიესტა დაბერდა და მაინც მაგის გარეშე გუნდი ს...რია. ალენიას ბარსა ბ-ში ალპობენ და რო დაბერდება მერე გადმოიყვანენ ან გაიქცევა, ვალოდიას პაულინიო, რაკიტიჩი, გომეში და მსგავსი ჯორების იმედი აქ ეგებ გამიმართლოსო, ეს კაცი იგივე ფსიქოლოგიით ატამაშებს ბარსას როგორითაც ბილბასო გამოყავდა ბარსას ან რეალის წინააღმდეგ სხვანაირად არ იცის და რაქნქს

    გასულია

    346 - 21 თებერვალი 2018 08:41

    სჰემოეყვანა რა დემბელე ვიდალის ნაცვლად

    --------------------
    ბარსელონა მეტი ვიდრე კლუბი...
    გასულია

    345 - 21 თებერვალი 2018 03:37

    მგონი საკამათო არ არის ის რომ ჩემპიონთა ლიგა (როგორც ტურნირი) მნიშვნელოვნად აღემატება ლა ლიგას ! ესპანეთში ვალიკომ ფაქტია ყველა დაჩაგრა პრაგმატული ფეხბურთით მაგრამ არის თუ არა იმ კლასის მწვრთნელი , რომ იმ რესურსით რაც ააქვს ჩემპიონთა ლიგაზეც ასევე წარმატებით ათამაშოს გუნდი ამას კამპ ნოუზე ვნახავთ განმეორებით მატჩში !

    გასულია

    344 - 21 თებერვალი 2018 03:36

    ციტატა: rivaldo80
    ოეეე პროფესორებო ეგრე ადვილი თუ იყოო პეპის დროს რატომ ვერ მოუგეთ??? რა უაზროო არამცოდნე კომენტარებია...ხალხს ჩელსეა ხეტაფე გონიათ რა დემბელე მაგან ჯერ ხეთაფესთან ქნას რამეე... უდიდესი შეცდომა იქნებოდა დემბელეს გამოყვანა გამოიყვანა გარემარბი რომელიც დაზღვევდა რობერტოს...მადლობა ვთქვათ რომ არ წავაგეთ...რა გეგმაც ქონდა კონტეს ის არ შედგა გოლი გაუტანეთ ამოცანა შეასრულა გასვლაზე გუნდმა.... როგორ არის ძაღლი ყეფდა ქარავანი
    მიდიოდაო თუ რაღაცა ძააან მოუხდება ვიღაცების კომენტარებს..))))))))))))

    ამ თამაშზე დემბელეს შემოყვანა ყველაზე დიდი შეცდკმა იქნებოდა. ჯერ იმიტო რო ლიგა ვთამაშეთ ჩელსთან და მანდ იფრო გამოცდილების ადგილი იყო. და მეორე იმიტო რო უეჩველი დაიტრამვებოდა ისევ. ვამბობ რო ნიჭიერია მაგრამ ასეთ თამაშებს ჟერ ვერ გაქაჩავს

    გასულია

    343 - 21 თებერვალი 2018 03:34

    ციტატა: Berlinetta♥
    ვალვერდე არის მწვრთნელი და ამბობს რომ ბედნიერია მისი ფეხბურთელებით .. ვის უნდა მოვთხოვოთ გუნდის კარგი ფეხბურთი თუარა მწვრთნელს ? ჩელსისთან თამაშისთვის დიდი ხნის წინ დავიწყეთ მზადებაო და 3-0 უნდა წაგვეგო ამ მზადების შედეგად და ვისი ბრალია ეს თუარა ვაკვერდესი ? ყველას არ ყავს ძმაო მესი და ინიესტები ხავები და ნეიმარები მაგრამ ხომ თამაშობენ ? ვინ ყავსო ვალვერდესო ახლა ამართლებენ .. არადა ვინც ყავს ვერ იყენებს .. დენისი ლონდონში წაიყვანა და შეყვანას აპირებდა დღეს . მანამდე ერთი თვეა ან მეტი რაც არ ათამაშებს საერთოდ ... და ეს უთამაშებელი უნდა შემოეყვანა დღეს ? სემედოს ფორმა მოუსპო რასაცქვია აი რატო დასვა სკამზე ვის გამო ? ამ რობერტოს გამო რომელიც ჩვარია დაცვაში ? ვალვერდესგან რა ვვინდა კიდევ ? აი რა მოამზადა დღევანდელი მატჩისთვის ძალიან მაინტერესებს ... რა იყო გუნდის გეგმა ? მესი არც დღეს დარბოდა დღეს ვისთვის ინახავდა თავს ? სხვისი სეცდომების ხარჯზე დებს ეს მწვრთნელი თვითონ კი იშვიათად ქმნის გუნდი და არ გინდათ აღიარება

    ესპანიოლთან გასვლა 1-0 1-1 , ვალენსიასთან გასვლა 1-1, ატლეტიკოსთან გასვლა 1-1, იუვენტუსთან გასვლა 0-0, ოლიმპიაკოსთან გასვლა 0-0... ჩელსისთან გასვლა 1-1 .. ძლიერი ერთი რეალი დავამარცხეთ გასვლაზე წელს


    რაღაცებში გეთანხმები.. დღეს ნამდვილად არ ეტყობოდა გუნდს რა გეგმით თამაშობდა,ალბათ ცდილობდნენ გოლი არ გაეშვათ, მარა როცა გვიტევდა ჩელსი ნახევარდაცვა იყო კატასტროფა, სუსტი პრესინგი და ქაოსი. ვილიანის მთავარი პლიუსი რო საჯარიმოს მისადგომებიდან დარტყმაა ეს ეხლა გაიგო ვალვერდემ? ისე თავისუფლად გაუშვეს სამივეჯერ და კი ვნახეთ რაც მოყვა. სემედოზეც აბსოლუტურად გეთანხმები, დღეს კაი ვერ ათამაშებდა მარა ლა ლიგაშიც მასე არ ექცევა. რობერტო გააწამეს მარჯვენა მცველად, მთავარი პლიუსი რაც მაგ ბიჭს აქ არი დრიბლინგი,შეტევა და აფეთქებები, მარა შარშან ენრიკემ, წელს ვალომ სხვა ვარიანტი არც განიხილეს.. გაგვიმართლა და გავიტანეთ, მარა ჯერ ყველაფერი წინაა, ასეთი უსუსური ნახევარდაცვით არ ვიცი რას ვიზამთ. შეტევა ძაან ჭირს, რადგან წინ მარტო სუარესია. იმედია ეხლა ათამაშებს დემბელეს ლა ლიგაში და იქნებ აკრიფოს ფორმა

    --------------------
    XAVI HERNANDEZ & ANDRES INIESTA
    გასულია

    342 - 21 თებერვალი 2018 03:30

    ციტატა: Messi.jordan.federer..
    ციტატა: buxu
    მოგესალმებით ყველას. დიდი ხანია ვკითხულობ აქ კომენტარებს მაგრამ არ ვერთვებოდი. ვერ ვხვდები რატომ აგინებთ ვალვერდეს ან რაკიტიჩს. ბოლოს და ბოლოს ჩელს ვეთამაშეთ ინგლისში დეპორტივოს ხომ არა. მერე რაა რომ ბარსაა და მსოფლიოს საუკეთესო გუნდია ჩელსი ნებისმიერი გუნდისთვის სახიფათოა თუნდაც არ ყავდეს ის სასტავი რომელიც ახლა ყავს. ყოველთვის ერთნაირად არ წავა თამაში. მითამაშია ფეხბურთი და ვისაც უთამაშია ეს კარგად უნდა იცოდეს. და რაც შეეხება რაკიტიჩს : მარტო მაშინ კი ნუ შევხედავთ როცა ბურთით არის მაშინაც შეხედეთ როცა უბურთოდაა რას აკეთებს. ყველა ვერ იქნება ალბა და მესივით სწრაფი. და აი პაულინიოში რა მოგწონთ ვერ ვხვდები. გამოკვეთილად არც ფოზიკურობა აქვს არც პასი არც დაცვითი ფუნქციები. სკამის ფეხბურთელია ეგ მეტი არაფერი.. წელს არც სემედუს და არც დემბელეს არუნდა ველოდოთ ძირითადში. ახლად მოსულები არიან. მომავალი წლიდან კჯ ორივე ძირითადის გახდება. და რაც ყველაზე მთავარია. ფეხბურთის ანგარიშს მარტო მწვრთნელი და ფეხბურთელები არ წყვეტენ...ისინი თამაშობენ ისე როგორც დაავალებენ. და ამ ფრის შემდეგ მოდი ნუ გავკიცხავთ ჩვენს საყვარელ გუნდს. თუ ჩელს გავცდით ჩათვალეთ თასი ჩვენია. ახლანდელი ბარსასთვის არაფერია სხვა გუნდები. აი ჩელსი უკვე სხვა დონეა. ავტობუსი იყო მთელი მისი ისტორიის მანძილზე და ავტობუსად დარჩება

    Getanxmebi 100% yvelafershi brat.mixaria rom amdeni moazrovne yavs am saits

    გაიხარე ბრატ. დღეს ისეთი კომენტარები ვნახე ბარსას გულშემატკივრებისგან რო რავი მაგარი გამიტყდა. ეს გასაგდებია ის გასაგდებია ეს მძორია ის კუნძია. ეგრე არუნდა იწერებოდეს. თუ რაიმეს ვერ გააკეთებს ფეხბურთელი კიარუნდა ვაგინოთ პირიქით გამამხნევებელი სიტყვები არუნდა დავიშუროთ. ისინიც ადამიანები არიან წლის განმავლობაში ამდენი თამაში ჩაატარე სულ ფეხებში გირტყან და მაინც მაღალ დონეზე უნდა ითამაშო. ძალიან ძნელია ეგრე. ვისაც უთამაშია მიხვდება რასაც ვამბობ.ხან ჩააგდებ ხან გაიბრწყინებ. ბოლოს და ბოლოს მესის არ მისდის ხოლმე თამაშები და სხვებსაც რომ არ წაუვიდეს რა გასაკვირია. კაროჩე რავი რა მე ჩემი აზრი დავაფიქსირე...

    გასულია

    341 - 21 თებერვალი 2018 03:29

    ოეეე პროფესორებო ეგრე ადვილი თუ იყოო პეპის დროს რატომ ვერ მოუგეთ??? რა უაზროო არამცოდნე კომენტარებია...ხალხს ჩელსეა ხეტაფე გონიათ რა დემბელე მაგან ჯერ ხეთაფესთან ქნას რამეე... უდიდესი შეცდომა იქნებოდა დემბელეს გამოყვანა გამოიყვანა გარემარბი რომელიც დაზღვევდა რობერტოს...მადლობა ვთქვათ რომ არ წავაგეთ...რა გეგმაც ქონდა კონტეს ის არ შედგა გოლი გაუტანეთ ამოცანა შეასრულა გასვლაზე გუნდმა.... როგორ არის ძაღლი ყეფდა ქარავანი
    მიდიოდაო თუ რაღაცა ძააან მოუხდება ვიღაცების კომენტარებს..))))))))))))

    საიტზეა

    340 - 21 თებერვალი 2018 03:20

    825 ზუსტი პასი astonished

    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია

    339 - 21 თებერვალი 2018 03:11

    ციტატა: buxu
    მოგესალმებით ყველას. დიდი ხანია ვკითხულობ აქ კომენტარებს მაგრამ არ ვერთვებოდი. ვერ ვხვდები რატომ აგინებთ ვალვერდეს ან რაკიტიჩს. ბოლოს და ბოლოს ჩელს ვეთამაშეთ ინგლისში დეპორტივოს ხომ არა. მერე რაა რომ ბარსაა და მსოფლიოს საუკეთესო გუნდია ჩელსი ნებისმიერი გუნდისთვის სახიფათოა თუნდაც არ ყავდეს ის სასტავი რომელიც ახლა ყავს. ყოველთვის ერთნაირად არ წავა თამაში. მითამაშია ფეხბურთი და ვისაც უთამაშია ეს კარგად უნდა იცოდეს. და რაც შეეხება რაკიტიჩს : მარტო მაშინ კი ნუ შევხედავთ როცა ბურთით არის მაშინაც შეხედეთ როცა უბურთოდაა რას აკეთებს. ყველა ვერ იქნება ალბა და მესივით სწრაფი. და აი პაულინიოში რა მოგწონთ ვერ ვხვდები. გამოკვეთილად არც ფოზიკურობა აქვს არც პასი არც დაცვითი ფუნქციები. სკამის ფეხბურთელია ეგ მეტი არაფერი.. წელს არც სემედუს და არც დემბელეს არუნდა ველოდოთ ძირითადში. ახლად მოსულები არიან. მომავალი წლიდან კჯ ორივე ძირითადის გახდება. და რაც ყველაზე მთავარია. ფეხბურთის ანგარიშს მარტო მწვრთნელი და ფეხბურთელები არ წყვეტენ...ისინი თამაშობენ ისე როგორც დაავალებენ. და ამ ფრის შემდეგ მოდი ნუ გავკიცხავთ ჩვენს საყვარელ გუნდს. თუ ჩელს გავცდით ჩათვალეთ თასი ჩვენია. ახლანდელი ბარსასთვის არაფერია სხვა გუნდები. აი ჩელსი უკვე სხვა დონეა. ავტობუსი იყო მთელი მისი ისტორიის მანძილზე და ავტობუსად დარჩება

    Getanxmebi 100% yvelafershi brat.mixaria rom amdeni moazrovne yavs am saits

    გასულია

    338 - 21 თებერვალი 2018 03:01

    მოგესალმებით ყველას. დიდი ხანია ვკითხულობ აქ კომენტარებს მაგრამ არ ვერთვებოდი. ვერ ვხვდები რატომ აგინებთ ვალვერდეს ან რაკიტიჩს. ბოლოს და ბოლოს ჩელს ვეთამაშეთ ინგლისში დეპორტივოს ხომ არა. მერე რაა რომ ბარსაა და მსოფლიოს საუკეთესო გუნდია ჩელსი ნებისმიერი გუნდისთვის სახიფათოა თუნდაც არ ყავდეს ის სასტავი რომელიც ახლა ყავს. ყოველთვის ერთნაირად არ წავა თამაში. მითამაშია ფეხბურთი და ვისაც უთამაშია ეს კარგად უნდა იცოდეს. და რაც შეეხება რაკიტიჩს : მარტო მაშინ კი ნუ შევხედავთ როცა ბურთით არის მაშინაც შეხედეთ როცა უბურთოდაა რას აკეთებს. ყველა ვერ იქნება ალბა და მესივით სწრაფი. და აი პაულინიოში რა მოგწონთ ვერ ვხვდები. გამოკვეთილად არც ფოზიკურობა აქვს არც პასი არც დაცვითი ფუნქციები. სკამის ფეხბურთელია ეგ მეტი არაფერი.. წელს არც სემედუს და არც დემბელეს არუნდა ველოდოთ ძირითადში. ახლად მოსულები არიან. მომავალი წლიდან კჯ ორივე ძირითადის გახდება. და რაც ყველაზე მთავარია. ფეხბურთის ანგარიშს მარტო მწვრთნელი და ფეხბურთელები არ წყვეტენ...ისინი თამაშობენ ისე როგორც დაავალებენ. და ამ ფრის შემდეგ მოდი ნუ გავკიცხავთ ჩვენს საყვარელ გუნდს. თუ ჩელს გავცდით ჩათვალეთ თასი ჩვენია. ახლანდელი ბარსასთვის არაფერია სხვა გუნდები. აი ჩელსი უკვე სხვა დონეა. ავტობუსი იყო მთელი მისი ისტორიის მანძილზე და ავტობუსად დარჩება

    გასულია

    337 - 21 თებერვალი 2018 02:59

    ციტატა: ravicierti
    ვალვერდეზე ცუდს ვერაფსრს ვერ ვიტყვი.ის შედეგი დადო რაც გვინდოდა.კამო ნოუზე გავალთ უეჭველი.აი შარშან ენრიკე რო განადგურდა პარიზში და ტურინში ის იყო მართლა საშინელება



    ეგ შედეგი დაიდო ძალიან დიდი გამართლებით. 2-ჯერ ძელი და დაცვაში უაზრო შეცდომის გამო გატანილი გოლი. ესაა და ეს. თორე კომენტატორმა წეღან კარგად აღნიშნა ამ თამაშით ბარსა შარშანდელ ბარსას ბახსენებსო პარიზში 4:0 რომ განადგურდაო. და ნე დაი ბოგ 3:0 თუნდაც 2:0 რო წაგვეგო ეს თამაში რო არა რაც ზევით ჩამოვთვალე მაშინ უეჭველი დავემშვიდობებოდით ლიგას. თუნდაც სასწაულები რო ჩაედინა ვალვერდეს მერე. კონტე არაა ემერი, რომ მაგხელა ჰანდიკაპები ანიაოს.

    ციტატა: ANRIBARCA
    ინიესტას გარდა ვის აქვს მაგის კლასი პაულინიოს თუ მძორკიტიჩს? ერტი გამჭოლი პასი ვერ გაუკეთებიათ და ეგენი კაცს მოატყუებენ და დაარტყამენ?



    მწრვთნელი რასაც ავალებს იმას აკეთებს ფეხბურთელიც ძმა. ცალ-ცალკე ფეხბურთელი გინდა პაულინიო აიღე ბრაზილიის ნაკრებში გინდა რაკიტიჩი ხორვატიის ნაკრებში თუნდაც სევილიაში, რომ იყო იდივიდუალურად აშკარად ბევრი რამე შეუძლიათ მაგრამ მაგრამ მაგრამ.... მოდი ეხლა ფილოსოფობას აღარ დავიწყებ რა როგორ და რანაირად... ისედაც ბევრი ვწერე.

    --------------------
    Fuck The World
    გასულია

    336 - 21 თებერვალი 2018 02:50

    ციტატა: xavi-iniesta-messi
    კიდე ვიმეორებ. რას ქვია ვერ თამაშობს მესის გარდა ვერავინ. მწვრთნელი რასაც ავალებს კონკრეტულ ფეხბურთელს იმას აკეთებს ყველა. თორე ინდივიდუალურად უმეტესობა მაღალი დონისაა. ათამაშებენ მხოლოდ მესიზე. ყველა მესის ეძებს. გასაგებია, რომ გენიაა მაგრამ როცა ხედავ შე დალოცვილო რო ამოკეტილია კაცი არ არტყმევინებენ პასს არ აკეთებინებენ შეაქმნევინე რა სხვას მომეტნტები. მაგალითისთვის მოვიყვან რეალის ნახევარმცველებს. კროოსს, მოდრიჩს და თუნდაც ჩამშლელ კაზემიროს. როცა ამოკეტილია რონალდუ და არ მისდის თამაში ასევე სხვა თავდამსხმელები. თვითონ ქმნიან და ხშირადაც გააქვთ გოლები. მოტყუებაზე მიდიან და ურტყავენ ეს იქნება შორიდან თუ ახლო მანძლიდან. აბა რა არის ყველას ალღო აქ აღებული, რომელი მწვრთნელიც არ უნდა მოვიდეს ყველა მესიზე თამაშობს. ითამაშონ არც არავინაა წინააღმდეგი, მაგრამ როცა ხედავ რომ არ მისდის ეს დედა აფეთქებული თამაში ან ამოკეტილია შექმენი და გაიტანე რა შენ თვითონ. ეხლა არ დაიწყოთ, რომ მაგის კლასი არ აქვს ინიესტას, რაკიტიჩს და თუნდაც პაულინიოს.

    ციტატა: M10 S9 D11
    აი მაგ ყველფრის გამოსწორება ორად ორი ცლილებით შეუძლია ვალოს გინდაც 4-4-2 ტაქტიკა იყოს გინდაც 4-3-3
    4-4-2
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უტიტი ალბა
    დემბელე რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
    მესი სუარესი

    4-3-3
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უტიტი ალბა
    რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
    მესი სუარესი დემბელე



    არ აყენებს მაგ დემბელეს მარჯვენა ფლანგზე თუ გინდა შევც...ეთ. პირველი ვარიანტი რაც დაწერე ეგეც 4-3-3 ტაქკტიკაა უბრალოდ სახელი ქვია 4-4-2. მაგ შემთხვევაში მარჯვნივ წინ დემბელეა შუაში მესი მარჯვნივ სუარესი. და საერთოდ ჩემი აზრით არ იყო აუცილებელი დემბელეს მოყვანა წელს თავიდანვე ვიძახდი. მაგას სჯობდა რამდენიც უნდოდათ თავინდავნე კოუტინიოზე ეჩალიჩათ და მოეყვანათ ეხლა ლიგაზეც იქნებოდა და უფრო შეთამაშებულიც.

    მესსი შუაში არ მომწონს საეთოდ როცა თან სუარესია 9-იანი გუნდში და მარცხენა კრაიზე რო გადაყვს. რავიცი იმედია მწრვთვნელი ყველაფერს მიხედავს რა.

    ინიესტას გარდა ვის აქვს მაგის კლასი პაულინიოს თუ მძორკიტიჩს? ერტი გამჭოლი პასი ვერ გაუკეთებიათ და ეგენი კაცს მოატყუებენ და დაარტყამენ?

    გასულია

    335 - 21 თებერვალი 2018 02:49

    კიდე ვიმეორებ. რას ქვია ვერ თამაშობს მესის გარდა ვერავინ. მწვრთნელი რასაც ავალებს კონკრეტულ ფეხბურთელს იმას აკეთებს ყველა. თორე ინდივიდუალურად უმეტესობა მაღალი დონისაა. ათამაშებენ მხოლოდ მესიზე. ყველა მესის ეძებს. გასაგებია, რომ გენიაა მაგრამ როცა ხედავ შე დალოცვილო რო ამოკეტილია კაცი არ არტყმევინებენ პასს არ აკეთებინებენ შეაქმნევინე რა სხვას მომეტნტები. მაგალითისთვის მოვიყვან რეალის ნახევარმცველებს. კროოსს, მოდრიჩს და თუნდაც ჩამშლელ კაზემიროს. როცა ამოკეტილია რონალდუ და არ მისდის თამაში ასევე სხვა თავდამსხმელები. თვითონ ქმნიან და ხშირადაც გააქვთ გოლები. მოტყუებაზე მიდიან და ურტყავენ ეს იქნება შორიდან თუ ახლო მანძლიდან. აბა რა არის ყველას ალღო აქ აღებული, რომელი მწვრთნელიც არ უნდა მოვიდეს ყველა მესიზე თამაშობს. ითამაშონ არც არავინაა წინააღმდეგი, მაგრამ როცა ხედავ რომ არ მისდის ეს დედა აფეთქებული თამაში ან ამოკეტილია შექმენი და გაიტანე რა შენ თვითონ. ეხლა არ დაიწყოთ, რომ მაგის კლასი არ აქვს ინიესტას, რაკიტიჩს და თუნდაც პაულინიოს.

    ციტატა: M10 S9 D11
    აი მაგ ყველფრის გამოსწორება ორად ორი ცლილებით შეუძლია ვალოს გინდაც 4-4-2 ტაქტიკა იყოს გინდაც 4-3-3
    4-4-2
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უტიტი ალბა
    დემბელე რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
    მესი სუარესი

    4-3-3
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უტიტი ალბა
    რობერტო ბუსკეცი ინიესტა
    მესი სუარესი დემბელე



    არ აყენებს მაგ დემბელეს მარჯვენა ფლანგზე თუ გინდა შევც...ეთ. პირველი ვარიანტი რაც დაწერე ეგეც 4-3-3 ტაქკტიკაა უბრალოდ სახელი ქვია 4-4-2. მაგ შემთხვევაში მარჯვნივ წინ დემბელეა შუაში მესი მარჯვნივ სუარესი. და საერთოდ ჩემი აზრით არ იყო აუცილებელი დემბელეს მოყვანა წელს თავიდანვე ვიძახდი. მაგას სჯობდა რამდენიც უნდოდათ თავინდავნე კოუტინიოზე ეჩალიჩათ და მოეყვანათ ეხლა ლიგაზეც იქნებოდა და უფრო შეთამაშებულიც.

    მესსი შუაში არ მომწონს საეთოდ როცა თან სუარესია 9-იანი გუნდში და მარცხენა კრაიზე რო გადაყვს. რავიცი იმედია მწრვთვნელი ყველაფერს მიხედავს რა.

    --------------------
    Fuck The World
    გასულია

    334 - 21 თებერვალი 2018 02:39

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: BaRCeLoNiSiMOo
    ციტატა: Berlinetta♥
    ან ბუსკეცი რატოა ასეთ კატასტროფულ ფორმაში რო ჩვარივით ათრია აზარმა რასაც ქვიაჩვარივით ... იქეთ კანტე კი იდეალურად იდგა ძმაო .. მერე როგორც ჩამშლელი ვინმე იტყვის რო კაზე და კანტე უფრო მაგარიაო და დასცინიხართ .. რეალურად და სტატისტიკურადაც ორივე ჯობს ბოლო წლებში ბუსკეცს ... ძალიან მიშლის ნერვებს ზედმეტად თავდაჯერებულობის გამო რომ კარგავს ბურთს და სასტვენამდე რომ ჩერდება თითქოს წინასწარ იცის ჯარიმას ვიღებო .. დღEსაც გააკეთა ეგრე და კონტრა წამოვიდა ..

    ბუსკეცი იყო დაუკეთესო დღეს. აზარმა ათრიაო რო ამბობ სივრცეში და სწრაფ თამაშში აზარი 1 1 ზე ნებისმიერ მცველს ათრევს ნახევარმცველს კი არა. მერე კიდე ბუსკეცი რო თავდაჯერებულია მაგიტოა რო გუნდი დაბალანსებულია და დაცვიდან შეტევაში ამოგვაქ ბურთი. ბუსკეცის ადგილას ამ შემადგენლობაში ნებისმიერო რო დააყენო ბურთის ფლობაც კი შეიძლება ლა ლიგის უკანასკნელ გუნდზე უარესი გვქონდეს. ბუსკეცმა დღეს ძალიან მაღალ დონეზე ითამაშა როგორც 99 % შემთხვევაში. კანტემ შესანიშნავად ითამაშა მაგრამ კანტეს მარტო ეგ ევალებოდა მესისთვის ხელის შეშლა აი ბუსკეცს კიდე შეტევების ჩაშლასთან ერთად გუნდის ბალანსი ევალება საერთოდ სხვა განზომილებაა ბუსკეცი და ამას უნდა ხედავდე )) თორე კანტეზე სწრაფი რო არ არი და კაზემიროსავით მახინჯი ეგ ყველამ ვიცით ))

    ტიპიური პერსოფქნის სიტყვებია , არ გეწყინოს

    რა შუაშIა პერსო ფანი, ბუსკეცი რო არ აკეთებდეს მაგ სახიფათO პასებს მართLაც რო საერთOდ ვერ დავიჭერდით ბურთს, ტიპს რაკიტიჩი უმაგრებს გვერდს რომელიც რომელ განზომილებაშI აზრზე არ ვარ, ის რო ბუსკეცი ნელია ეგ არახალია, მთელი გუნდის ხერხემალია ფაქტიურად და ყველაფერს ერთად ვერ გააკეთებს, ყველა გამჭოლი პასი რომელიც ამოდის დაცვიდან და იწყება სწრაფი შეტევა ბუსკეცის გაკეთებულია კანტეზე შედარება კიდე ძაან უხერხულია. ჯერ იმის ნახევრის ნახევარს მიაღწიოს და გააკეთოს რაც ბუსკეცს გაუკეთებია.

    გასულია

    333 - 21 თებერვალი 2018 02:36

    Valodia dadebs ligas movishorebt am avtobusa chelsis da mere soul shemtevi gundebi rcheba atletiko da chelsi mezizgeba erti avtobusa rcheba Manchester da I media eg are dagvejaxeba

    გასულია

    332 - 21 თებერვალი 2018 02:34

    არადა თითქოს ვალვერდე თავიდან ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებდა რომ შეეძლო სხვა და სხვა ტაქტიქით შეეძლო გუნდის ათამაშება. ანუ მამენტ გადაწყობა და დაცვიდან შეტევაზე გადასვლა ან პირიქით. ან დაბალანსება იქ ცოტა ძველი ტიკი-ტაკას ჩართვაც როცა საჭიროება მოითხოვს. არიან მწრვნელები, რომლებაც შეუძლიათ ეგრე გადაწყობ გადმოწყობა გუნდის თამაშის მიმდინარეობისას და თან სწორად, სწორ ადგილას და სწორ მომენტში. რავიცი რავიცი ვნახოთ რა მოხდება დალშე. ჩელსისთან თუ ვინმეს გონია ასეთი თამაშით, რომ დიდი ნაბიჯი გვაქ გადაგმული 1/4 ფინალისკენ ძაან ცდებით. მაგარი ოხერი ტრენერია კონტე. შემსრულებლებიც ყავს როგორც ნახ. დაცვაში ასევე შეტევაში ასე რომ რამე უნდა შეიცვალოს თორე ჩვენი მაქსიმუმი წელს ნახევარ ფინალი იქნება ასეთი თამაშით.

    --------------------
    Fuck The World
    გასულია

    331 - 21 თებერვალი 2018 02:33

    რთული სიტუაციაა, აი ისეთი ერთდროულად მწვრთნელს რო გაამტყუნებ და ბოლომდე რო მაინც ვერ გაამტყუნებ. ლუის ენრიკეს ბარსამ შარშან გასვლითი თამაშები პირწმინდად და უშანსოდ წააგო,
    ვალვერდეს მოსვლის მერე ნეი წავიდა შეტევა თავისავად დასუსტდა, დემბელე იყიდეს და დაიმტვრა,
    ნახევარდაცვა ხავის მერე მკვდარია, არანაირი კრეატივი, გამჭოლი პასი, რიტმის კონტროლი,რადგან ცენტრში ტიკი-ტაკას სტილის ხალხი არ არი. რაკიტიჩს რო ეს თვისებები არ აქ მერამდენე წელია ვხედავთ, პაულინიოს გააქ მარა ეს ის არაა რაც ბარსას ნახ დაცვას სჭირდება. ბუსკეტსი თამაშს კარგად კითხულობს, პასი აქ კარგი მაგრამ ძაან ნელია დღეს დაცვის დროს ძაან ინერტულად ეთამაშებოდა ვილიანს და არამარტო მას. ინი დაბერდა ესეც არახალია, კლასი უბერებელია მარა პრესინგის დროს ისე რომ ვერ ირბენს რად უნდა ლაპარაკი. მოკლედ ეს რეალობა უკვე მერამდენე წელია დგას და შესაფერისი ცენტალური ნახევარმცველის(ების) ყიდვას მაინც ვერ მოაბეს თავი, არადა ის სტილი რაც ბარსას აქ ხო პირველრიგში ძლიერ, მოქნილ ნახ დაცვას მოითხოვს. შეტევაში მარტო სუარესია რომლამდე ბურთის მიტანაც ჭირს.
    ვალვერდეს გამტყუნება ნამდვილად შეგვიძლია იმაში რო დღეს არანაირად არ ეტყობოდა ბარსას თუ რა სტრატეგიით თამაშობდა(ალბათ გორაობა ბურთის და არ გაშვება),მარჯვენა ფლანგი მკვდარი იყო შეტევაში და ბუნებრივია ასე იქნებოდა პაულინიოს გამო. ასევე სემედოს დღეს კი ვერ ათამაშებდა მარა ლა ლიგაში წესიერად არ აძლევს შანს,გააწამა ეს რობერტო მცველად როცა უამრავი შეცდომა აქ დაცვაში როცა წნეხის ქვეშაა მეტოქის მხრიდან. სემედოს და წინ რობერტოს დუეტი არ აჯობებს დავიჯერო რობერტო-ვიდალს ან რობერტო-პაულინიოს? როცა დაცვა მაინც დირკა რჩება. მოკლედ კამპ ნოუზე ნახ დაცვამ უფრო კომპაქტურად უნდა ითამაშოს თორე ასე ბევრი არაფერი გამოვა. და იქამდე იქნებ დემბელე შევიდეს როგორმე ფორმაში და სემედოზეც იქნებ მოუბრუნდეს გული ერნესტოს.. ასევე დაველოდოთ ზაფხულს და ვნახოთ რა ტრანსფერებს მოითხოვს ცენტრის გამოსაცოცხლებლად...

    --------------------
    XAVI HERNANDEZ & ANDRES INIESTA
    გასულია

    330 - 21 თებერვალი 2018 02:28

    ჩელსი ზუსტად იგივე ტაქტიკით ითამაშებს როგორც დღეს, ჩაკეტავს თამაშს და შანსის გამოყენებას ეცდება და ყოველთვის არ დაუშვებს შეცდომას დაცვაში, როგორც დღეს. რობერტოს ადგილას სემედო, პაულინიოს ნაცვლად რობერტო, წინ მესი სუა დემბო. მანამდე 4 თამაშია და დემბელე უნდა მოხოდოს მანამდე და არა სქამზე გაამწესოს 140 მილიონიანი იგროკი. თუ არა და ვაგინებ რაც ყავს ოჯახში.

    გასულია

    329 - 21 თებერვალი 2018 02:28

    ციტატა: BaRCeLoNiSiMOo
    ციტატა: Berlinetta♥
    ან ბუსკეცი რატოა ასეთ კატასტროფულ ფორმაში რო ჩვარივით ათრია აზარმა რასაც ქვიაჩვარივით ... იქეთ კანტე კი იდეალურად იდგა ძმაო .. მერე როგორც ჩამშლელი ვინმე იტყვის რო კაზე და კანტე უფრო მაგარიაო და დასცინიხართ .. რეალურად და სტატისტიკურადაც ორივე ჯობს ბოლო წლებში ბუსკეცს ... ძალიან მიშლის ნერვებს ზედმეტად თავდაჯერებულობის გამო რომ კარგავს ბურთს და სასტვენამდე რომ ჩერდება თითქოს წინასწარ იცის ჯარიმას ვიღებო .. დღEსაც გააკეთა ეგრე და კონტრა წამოვიდა ..

    ბუსკეცი იყო დაუკეთესო დღეს. აზარმა ათრიაო რო ამბობ სივრცეში და სწრაფ თამაშში აზარი 1 1 ზე ნებისმიერ მცველს ათრევს ნახევარმცველს კი არა. მერე კიდე ბუსკეცი რო თავდაჯერებულია მაგიტოა რო გუნდი დაბალანსებულია და დაცვიდან შეტევაში ამოგვაქ ბურთი. ბუსკეცის ადგილას ამ შემადგენლობაში ნებისმიერო რო დააყენო ბურთის ფლობაც კი შეიძლება ლა ლიგის უკანასკნელ გუნდზე უარესი გვქონდეს. ბუსკეცმა დღეს ძალიან მაღალ დონეზე ითამაშა როგორც 99 % შემთხვევაში. კანტემ შესანიშნავად ითამაშა მაგრამ კანტეს მარტო ეგ ევალებოდა მესისთვის ხელის შეშლა აი ბუსკეცს კიდე შეტევების ჩაშლასთან ერთად გუნდის ბალანსი ევალება საერთოდ სხვა განზომილებაა ბუსკეცი და ამას უნდა ხედავდე )) თორე კანტეზე სწრაფი რო არ არი და კაზემიროსავით მახინჯი ეგ ყველამ ვიცით ))

    ტიპიური პერსოფქნის სიტყვებია , არ გეწყინოს

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    328 - 21 თებერვალი 2018 02:24

    ციტატა: Berlinetta♥
    ვალვერდე არის მწვრთნელი და ამბობს რომ ბედნიერია მისი ფეხბურთელებით .. ვის უნდა მოვთხოვოთ გუნდის კარგი ფეხბურთი თუარა მწვრთნელს ? ჩელსისთან თამაშისთვის დიდი ხნის წინ დავიწყეთ მზადებაო და 3-0 უნდა წაგვეგო ამ მზადების შედეგად და ვისი ბრალია ეს თუარა ვაკვერდესი ? ყველას არ ყავს ძმაო მესი და ინიესტები ხავები და ნეიმარები მაგრამ ხომ თამაშობენ ? ვინ ყავსო ვალვერდესო ახლა ამართლებენ .. არადა ვინც ყავს ვერ იყენებს .. დენისი ლონდონში წაიყვანა და შეყვანას აპირებდა დღეს . მანამდე ერთი თვეა ან მეტი რაც არ ათამაშებს საერთოდ ... და ეს უთამაშებელი უნდა შემოეყვანა დღეს ? სემედოს ფორმა მოუსპო რასაცქვია აი რატო დასვა სკამზე ვის გამო ? ამ რობერტოს გამო რომელიც ჩვარია დაცვაში ? ვალვერდესგან რა ვვინდა კიდევ ? აი რა მოამზადა დღევანდელი მატჩისთვის ძალიან მაინტერესებს ... რა იყო გუნდის გეგმა ? მესი არც დღეს დარბოდა დღეს ვისთვის ინახავდა თავს ? სხვისი სეცდომების ხარჯზე დებს ეს მწვრთნელი თვითონ კი იშვიათად ქმნის გუნდი და არ გინდათ აღიარება

    ესპანიოლთან გასვლა 1-0 1-1 , ვალენსიასთან გასვლა 1-1, ატლეტიკოსთან გასვლა 1-1, იუვენტუსთან გასვლა 0-0, ოლიმპიაკოსთან გასვლა 0-0... ჩელსისთან გასვლა 1-1 .. ძლიერი ერთი რეალი დავამარცხეთ გასვლაზე წელს



    ბევრ რარამეში გეთანხმები, მაგრამ სემედოს დისკვალიფიკაცია ქონდა. და რომც ყოფილიყო საკითხავია ათამაშებდა თუ არა. მეორე თუ რამეს ცდილობდა ხმოლოდ მესი ცდილობდა. რატო არ დარბოდაზე არცა სალაპარაკო ყველაფერს ეგ მარტო ვერ იზავს. ვალვერდეს შეცდომა ეგაა, რომ გუნდში პასტაიანი სასტავი ვერ ჩამოაყალიბა და პლიუს ზამენიდან ხალხის მოხოდვა ვერ ისწავლა. იყო რამოდენიმე მატჩი სადაც გამოიცნო ცვლილელები, მაგრამ ესეთ დროსაა საჭირო. რაც შეეხება დემბელეს ტრავმა ახლად მორჩენილი აქვს და აპასნი იყო ამ მატჩში მაგის გამოყვანა თავიდანვე თან არაა შეთამაშებული, მაგრამ აი ვიდალს რო შე...ცა არ სჯობდა მაინც გაერისკა და მის მაგივრად გამოეყვანა ცვლილებაზე. მოკლედ და კონკრეტულად უკვე 2-3 წელია გუნდ ლიგაზე მითუმეტეს ნორმალურ გუნდებთან გასვლაზე უჭირს თანაც ძალიან. და ამ მხოლოდ მესიზე თამაშიც ამოვიდა ყელში. კეტავენ მესის და დანარჩენები დგანან ჩობანებივით. არადა ყველას შეუძლია რაღაცის შექმნა იდვიდუალურად რომ ავიღოთ... : )))

    --------------------
    Fuck The World
    გასულია

    327 - 21 თებერვალი 2018 02:24

    ციტატა: Berlinetta♥
    ან ბუსკეცი რატოა ასეთ კატასტროფულ ფორმაში რო ჩვარივით ათრია აზარმა რასაც ქვიაჩვარივით ... იქეთ კანტე კი იდეალურად იდგა ძმაო .. მერე როგორც ჩამშლელი ვინმე იტყვის რო კაზე და კანტე უფრო მაგარიაო და დასცინიხართ .. რეალურად და სტატისტიკურადაც ორივე ჯობს ბოლო წლებში ბუსკეცს ... ძალიან მიშლის ნერვებს ზედმეტად თავდაჯერებულობის გამო რომ კარგავს ბურთს და სასტვენამდე რომ ჩერდება თითქოს წინასწარ იცის ჯარიმას ვიღებო .. დღEსაც გააკეთა ეგრე და კონტრა წამოვიდა ..

    ბუსკეცი იყო დაუკეთესო დღეს. აზარმა ათრიაო რო ამბობ სივრცეში და სწრაფ თამაშში აზარი 1 1 ზე ნებისმიერ მცველს ათრევს ნახევარმცველს კი არა. მერე კიდე ბუსკეცი რო თავდაჯერებულია მაგიტოა რო გუნდი დაბალანსებულია და დაცვიდან შეტევაში ამოგვაქ ბურთი. ბუსკეცის ადგილას ამ შემადგენლობაში ნებისმიერო რო დააყენო ბურთის ფლობაც კი შეიძლება ლა ლიგის უკანასკნელ გუნდზე უარესი გვქონდეს. ბუსკეცმა დღეს ძალიან მაღალ დონეზე ითამაშა როგორც 99 % შემთხვევაში. კანტემ შესანიშნავად ითამაშა მაგრამ კანტეს მარტო ეგ ევალებოდა მესისთვის ხელის შეშლა აი ბუსკეცს კიდე შეტევების ჩაშლასთან ერთად გუნდის ბალანსი ევალება საერთოდ სხვა განზომილებაა ბუსკეცი და ამას უნდა ხედავდე )) თორე კანტეზე სწრაფი რო არ არი და კაზემიროსავით მახინჯი ეგ ყველამ ვიცით ))

    --------------------
    He is the reason that made the football interesting and popular. He is the chosen one. He is the reason that whole wolrd loves football. He is a magician and a gift from God for this sport. (¯`'•.¸ RONALDINHO¸.•'´¯)
    გასულია

    326 - 21 თებერვალი 2018 02:20

    ციტატა: Montekristo
    ციტატა: ANRIBARCA
    ძაან ზანტია ნახ.დაცვა, კონტრ შეტევაზე ვითომც არაფერი ისე გადადიოდნენ, თ ვერ აჩერებ აიღე რა ყვითელი, არა მიზდევენ ზანტად უკნიდან.

    რაკიტიჩმა აიღო ერთი ყვითელი ვილიანზე და მეტი რაღა აეღო? :D

    ყვითელს საერთOდ არ იღებენ ფეხბურთლები მაგრამ შეტევას შლიან, კანტეს საერთOდ არ აუღIა ყვითელი მაგრამ 80% სეტევა მაგან ჩაშალა. კაი წინ ატანა არ შეგიძლია ბურთIს გავიგეთ მაგრამ დაცვაშიც რო 0 ია ეგ უკვე ზედმეტია.

    გასულია

    325 - 21 თებერვალი 2018 02:20

    დღეს ყველაზე მონდომებული სუარესი იყო მიიღებდა თუარა ეგრევე ამწვავებდა ნუ ცდილობდა მაინც ასევე კარგი იყო ინიესტა და მესი და დაცვაში უმტიტი დანარჩენი არცერთი არ ვარგოდა რობერტოს ერთხელს არ გაუმწვავებია ფლანგზე ვერ ქაჩავს ასევე ცუდი იყო პაულნიო და არც რაკიტიჩი არ იკლავდა თავს არადა შეეძლოთ დაცვაში უფრო ჟილკით თამაში იგივე პაულინიოს და რაკიტიჩს.

    გასულია

    324 - 21 თებერვალი 2018 02:20

    თუ აკვირდებით ერთი ორი გუნდი ეთამაშება ბარსელონას გახსნილ თამაშს, ჯერ რეალი სამეფო გუნდი 20 წელიწადია თამაშობს ბარსელონასთან კონტრშეტევით ფეხბურთს ბერნაბეუზეც კი, თითქმის ყველა გუნდი ბარსასთან დაცაში ზის , ასეთ დროს ძნელია სუპერფეხბურთის დემონსტრირება, არაა ეს გვარდიოლას დრო როცა ტიკიტაკა ანგრევდა ყველაფერს , გააანალიზეს ისწავლეს თამაში ბარსას წინააღმდეგ, თან გაითვალისწინეთ რომ ბარსა არის N1 მსოფლიოში და ამ გუნდის წინააღმდეგ ყველა ასმაგი მოტივაციით თამაშობს, ჩელსი, ჩელსისთან თამაში სულ გვიჭირდა, და ეს შედეგი კარგია, რათქმაუნდა ყველას გვინდოდა 0-5 0-6 ამოეტენა ბარსას , ბოდიში მარა ბაზელი არ შეგვხვედრია ან ბენევენტო , ჩელსია ბლ.იაძ პრემიერლიგის გამარჯვებული. ვალიკო ძაან მომწონს, გუნდი მოუმატებს, დემბელე კოუტინო შევლენ ფორმაში, ამ ეტაპზე კი საუკეთესო შედეგები გვაქ

    გასულია

    323 - 21 თებერვალი 2018 02:16

    ვალვერდე არის მწვრთნელი და ამბობს რომ ბედნიერია მისი ფეხბურთელებით .. ვის უნდა მოვთხოვოთ გუნდის კარგი ფეხბურთი თუარა მწვრთნელს ? ჩელსისთან თამაშისთვის დიდი ხნის წინ დავიწყეთ მზადებაო და 3-0 უნდა წაგვეგო ამ მზადების შედეგად და ვისი ბრალია ეს თუარა ვაკვერდესი ? ყველას არ ყავს ძმაო მესი და ინიესტები ხავები და ნეიმარები მაგრამ ხომ თამაშობენ ? ვინ ყავსო ვალვერდესო ახლა ამართლებენ .. არადა ვინც ყავს ვერ იყენებს .. დენისი ლონდონში წაიყვანა და შეყვანას აპირებდა დღეს . მანამდე ერთი თვეა ან მეტი რაც არ ათამაშებს საერთოდ ... და ეს უთამაშებელი უნდა შემოეყვანა დღეს ? სემედოს ფორმა მოუსპო რასაცქვია აი რატო დასვა სკამზე ვის გამო ? ამ რობერტოს გამო რომელიც ჩვარია დაცვაში ? ვალვერდესგან რა ვვინდა კიდევ ? აი რა მოამზადა დღევანდელი მატჩისთვის ძალიან მაინტერესებს ... რა იყო გუნდის გეგმა ? მესი არც დღეს დარბოდა დღეს ვისთვის ინახავდა თავს ? სხვისი სეცდომების ხარჯზე დებს ეს მწვრთნელი თვითონ კი იშვიათად ქმნის გუნდი და არ გინდათ აღიარება

    ესპანიოლთან გასვლა 1-0 1-1 , ვალენსიასთან გასვლა 1-1, ატლეტიკოსთან გასვლა 1-1, იუვენტუსთან გასვლა 0-0, ოლიმპიაკოსთან გასვლა 0-0... ჩელსისთან გასვლა 1-1 .. ძლიერი ერთი რეალი დავამარცხეთ გასვლაზე წელს

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია

    322 - 21 თებერვალი 2018 02:11

    ძალიან გვაკლდა სემედუ.ძირითადის კაცია ეგ და პაულინიოს მაგივრათ რობერტომ უმდა ითამაშოს.პაულინიო აყოვნებს შეტევებს რობერტო პირიქით დრიბლინგიორია აი ეს ცვლილება აუცილებლად უნდა მოგდეს გუნდში.თან სემედუ დაცვაში უფრო საიმედოა ...და დემბელე უნდა ათამაშოს რაც შეიძლება ხშირად დღეს ალბათ შემოიყვანდა გოლი რომ არ გაეტანა მესის.საერთო ჯამში კაი შედეგია,მესიმც ნავსი გატეხა უპირატესობა გვაქ რომელსაც სწორად გამოუენება ჭირდება