ბარსელონა-ხეტაფე 0:0

  • 11-02-2018, 12:00
  • ბარსელონა-ხეტაფე 0:0

      ბარსელონა (4-3-3) ხეტაფე (4-2-3-1)
    ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, მინა, დინი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, კოუტინიო, მესი, სუარესი, ალკასერი გუაიტა, სუარესი, გონსალესი, დაკონამი, ანტუნეში, ფაჟრი, არამბარი, პორტილიო, შიბასაკი, დიედიუ, ანხელი
    სილესენი, პიკე, სემედუ, ვიდალი, პაულინიო, ინიესტა, დემბელე კაბრერა, კალა, ფლამინი, მარტინესი, მოლინა, მორა, რემი
    ერნესტო ვალვერდე ხოსე ბორდალასი
     

    კოუტინიო - ინიესტა 63

    ალკასერი - დემბელე 63

    ბუსკეტსი - პაულინიო 82

    ანხელი - ფლამინი 78

    დიედიუ - მოლინა 85

    შიბასაკი - კაბრერა 88

    ბუსკეტსი 54, მინა 90+3 არამბარი 44, ანტუნეში 65, გუაიტა 90+3
    კამპ ნოუ (75,681)
    დავიდ ფერნანდეს ბორბალანი
    ვერმალენი, უმტიტი ბერგარა

    Sports-Live.tv, სილქ სპორტ 2

    სტატისტიკა
    12 დარტყმა 10
    6 ზუსტი დარტყმა 1
    7 თამაშგარე 3
    9 კუთხური 3
    7 ჯარიმა 13
    2 გაფრთხილება 3
    79% ბურთის ფლობა 21%

    თეგები: ხეტაფე

    კომენტარები [ 415 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    415 - 12 თებერვალი 2018 09:35

    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    ძმა ხარ, ჩემნაიროოოო! აბაააა,პანტიანში ადინაცატის და ნოლტრის კაპოტზე შემოდებულ ველსტოზე ნანახი თამაშები მაინც სულ სხვა იყო, როგორ არ მახსოვს, 73-78 ფეხბურთელზე და მერე 88–96 წლებში მწრთნელ კრუიფზე ვაბოდებდით!!!

    გასულია

    414 - 12 თებერვალი 2018 09:04

    ციტატა: Davit..
    ვალვერდეს კრიტიკა რაღაც ნაკლებად მახსენდება მოგებული თამაშების შემდეგ მაგრამ 0-0მა გადარია ხალხი სულ უნდათ ყველა თამაში მოიგოს გუნდმა და თან მოგებაც ხოა 3-0 4-0 და მეტით...დავანებოთ ვალვერდეს თავი და გადავიდეთ შემადგენლობაზე,კოუტინიო ახალია დემბელეც ფაქტიურად ახალია 5თამაში აქვს ლამის ნათამაშები ჯამში აღარ გავაგრძელებ სათადარიგო ფეხბურთელების ჩამოთვლას შეგნებულად იმიტომ რომ ხარისხის მხრივ ძირითად შემადგენლობას ძაან ჩამორჩწბიან,გუნდი 80%თამაშობს წამყვანი ფეხბურთელებით სასტარტოში ხვდებიან უმეტესად ისინი ვინც ისედაც უნდა ხვდებოდნენ ნახევარდაცვის გამძლიერებელი არ არის გუნდში...სიმართლე გითხრათ არ მოველოდი ამ წელს რო ესეთ შედეგზე იქნებოდნენ ამ გუნდით და სრულიად საკმარისია ამ წელს ის რასაც გუნდი აკეთებს მომავალ წელს მეტი მოეთხოვება მწვრთნელსაც დემბელესაც კოუტინიოსაც და თუნდაც მინასაც... შარშანდელი საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკის ბრალია წელს თუ ბარსა ვერ თამაშობს ყველა თამაშს მაღალ დონეზე..თუმცაღა სასაცილოა ამის თქმა გატანილი გოლებითაც და მიღებული გოლებითაც ერთ ერთი საუკეთესო შედეგი აქვს გუნდს...სადაც საჭიროა არის სანახაობა და სადაც არის საჭირო რესურსის მიხედვით თამაში უნდა ითამაშო ის რითიც შეგიძლია...ასე რომ 0-0ის გამო უბრალოდ სამარცხვინოა მწვრთნელის კრიტიკა

    არ თვლი,რომ კოუტინიო ცუდი ტრანსფერი გამოვიდა? არ მითხრა მომავლისტვის იყიდესო და ინიესტას ჩანაცვლებსო. ლიგა იწყება და სულ უფრო ხშირად მოუწევს ინის გამოყენება და ასაკშია კაცი თორე 10 კოუტინიოს უდრის. არ ვამბობდი წყალში გადაყრილი ფული იქნებათქო და აჰა. იმედია მოუმატებს მარა მე მაინც არ მგონია. ატლეტიკო 7 ქულაში მოგყვება და პლიუსი ის აქვს,რომ ლიგაზე არ თამაშობს და საკმაოდ გაძლიერდა. კოსტას დამატება რად ღირს მარტო. ჯერ წაგება არ აქვს და სადღაც ქულებს დაკარგავენ. სიმეონე პრაგმატისტია და კი აქვს 1 წაგება მარტო. მე მაინც მგონია რომ მეტი მოეთხოვება 160 მილიონიან იგროკს ხეტაფესთან. დემბელე სხვა ლიგაში გადმოვიდა და ტრანვა ახალი მოშუშებული აქვს და აი კოუტინიო ჩაისვრის როგორც ანდრე გომეში. ყველა ორთაბრძოლა წაგო და არაფერი გაუკეთებია და იმიტომ მიიღო ყველაზე ცუდი შეფასება.ლივერპულში ყველა პასი მასზე მიდიოდა და ტაქტიკა სხვა აქვს. აქცენტი გრძელ პასებზე კეთდება იქ და სისწრაფეზე. აქ ყველა პასი მესიზე მიდის და მოკლე პასებით თამაშობენ და ტვინით უფრო ვიდრე სირბილით.

    გასულია

    413 - 12 თებერვალი 2018 02:50

    ვან გაალს არაფერი გაუკეთებია დიდად განსაკუთრებული მაგრამ მადლობლები უნდა ვიყოთ რომ შანსი მისცა ინიესტას პუიოლსა და ხავის...რაიკაარდი იყო კატეგორია მწვრთნელისა რომელსაც შეეძლო ძლიერი ფეხბურთელების სწორედ მართვა დიდად ტაქტიკურად ვერ ჩავთვლი მაღალი დონის მწვრთნელად...

    ციტატა: basa7
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: vereli
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    Getanxmebi veraperi qna didi sul 1 weli iyo mgoni meti arc magram es arnishanvss imas rom.maimdamaic ver moergeboda.. me magalitadd axalgazrsa vaangaala visurvebdi barcashi..

    ვანგაალმა ბარსას დედა უტირა.ბარსას შენება რაიკაარდმა დაიწყოდა დღემდე სტაბილურადაა.

    და სად არის ეხლა რაიკაარდი??????????????????????? ანუ ბარსას მერე რატო ვერ შექმნა სხვაგან, რაიკარდს იმიტო ვაფასებ რომ მან კარგად გაგრძელა ბარსას საქმე რომელიც რექსაჩმა დაიწყო კრუიფმა კი გააუმჯობესა და ასე შემდეგ, ეხლა კიდე ვწერ ვანგაალი - აიაქსი, ბარსელონა, ბაიერნი, და ალკმაარი, აი ეს არიშედეგი, და რაიკარდი?????? არ ვაკნინებ მის მიღვაწეობა ბარსაში, კიდე ვიძახი !!!!!!!! მარტო 17 წლის მესის ნდობისთვის ვცემ პატივს მაგრამ დიდებულთა ლაჟაში ჯერ ვერ ჩავსვავ

    ვანგაალმა რაღა გააკეთა ბარსაში ან სადაც იყო ბარსას მერე არაფერი.რაიკაარდი სადაა არვიცი მარა ბარსაშირო კაი შედეგი ქონდა ფაქტია

    ნუ რაიკარდმა მალევე დაამთავრა რატომღაც, ბარსას მერე მგონი რომელიღაც გუნდში იყო ძაან ცოტა ხანი და მერე საერთოდ წავიდა

    მოკლედ კარგია ბიჭებო თქვენთ საუბარი და კამათი მაგრამ უნდა დაგტოვოთ ახლა. მშვიობიან ღამეს გისურვებთ

    კრუიფის ასისტენტი იყო რექსაჩი :)

    გასულია

    412 - 12 თებერვალი 2018 01:40

    ციტატა: ზორო
    ციტატა: vereli
    ციტატა: ზორო
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    Getanxmebi veraperi qna didi sul 1 weli iyo mgoni meti arc magram es arnishanvss imas rom.maimdamaic ver moergeboda.. me magalitadd axalgazrsa vaangaala visurvebdi barcashi..

    ვანგაალმა ბარსას დედა უტირა.ბარსას შენება რაიკაარდმა დაიწყოდა დღემდე სტაბილურადაა.

    და სად არის ეხლა რაიკაარდი??????????????????????? ანუ ბარსას მერე რატო ვერ შექმნა სხვაგან, რაიკარდს იმიტო ვაფასებ რომ მან კარგად გაგრძელა ბარსას საქმე რომელიც რექსაჩმა დაიწყო კრუიფმა კი გააუმჯობესა და ასე შემდეგ, ეხლა კიდე ვწერ ვანგაალი - აიაქსი, ბარსელონა, ბაიერნი, და ალკმაარი, აი ეს არიშედეგი, და რაიკარდი?????? არ ვაკნინებ მის მიღვაწეობა ბარსაში, კიდე ვიძახი !!!!!!!! მარტო 17 წლის მესის ნდობისთვის ვცემ პატივს მაგრამ დიდებულთა ლაჟაში ჯერ ვერ ჩავსვავ

    ვანგაალმა რაღა გააკეთა ბარსაში ან სადაც იყო ბარსას მერე არაფერი.რაიკაარდი სადაა არვიცი მარა ბარსაშირო კაი შედეგი ქონდა ფაქტია

    ნუ რაიკარდმა მალევე დაამთავრა რატომღაც, ბარსას მერე მგონი რომელიღაც გუნდში იყო ძაან ცოტა ხანი და მერე საერთოდ წავიდა

    მოკლედ კარგია ბიჭებო თქვენთ საუბარი და კამათი მაგრამ უნდა დაგტოვოთ ახლა. მშვიობიან ღამეს გისურვებთ

    გასულია

    411 - 12 თებერვალი 2018 01:32

    ციტატა: ზორო
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    Getanxmebi veraperi qna didi sul 1 weli iyo mgoni meti arc magram es arnishanvss imas rom.maimdamaic ver moergeboda.. me magalitadd axalgazrsa vaangaala visurvebdi barcashi..

    ვანგაალმა ბარსას დედა უტირა.ბარსას შენება რაიკაარდმა დაიწყოდა დღემდე სტაბილურადაა.

    და სად არის ეხლა რაიკაარდი??????????????????????? ანუ ბარსას მერე რატო ვერ შექმნა სხვაგან, რაიკარდს იმიტო ვაფასებ რომ მან კარგად გაგრძელა ბარსას საქმე რომელიც რექსაჩმა დაიწყო კრუიფმა კი გააუმჯობესა და ასე შემდეგ, ეხლა კიდე ვწერ ვანგაალი - აიაქსი, ბარსელონა, ბაიერნი, და ალკმაარი, აი ეს არიშედეგი, და რაიკარდი?????? არ ვაკნინებ მის მიღვაწეობა ბარსაში, კიდე ვიძახი !!!!!!!! მარტო 17 წლის მესის ნდობისთვის ვცემ პატივს მაგრამ დიდებულთა ლაჟაში ჯერ ვერ ჩავსვავ

    გასულია

    410 - 12 თებერვალი 2018 01:31

    ციტატა: Davit..
    ვალვერდეს კრიტიკა რაღაც ნაკლებად მახსენდება მოგებული თამაშების შემდეგ მაგრამ 0-0მა გადარია ხალხი სულ უნდათ ყველა თამაში მოიგოს გუნდმა და თან მოგებაც ხოა 3-0 4-0 და მეტით...დავანებოთ ვალვერდეს თავი და გადავიდეთ შემადგენლობაზე,კოუტინიო ახალია დემბელეც ფაქტიურად ახალია 5თამაში აქვს ლამის ნათამაშები ჯამში აღარ გავაგრძელებ სათადარიგო ფეხბურთელების ჩამოთვლას შეგნებულად იმიტომ რომ ხარისხის მხრივ ძირითად შემადგენლობას ძაან ჩამორჩწბიან,გუნდი 80%თამაშობს წამყვანი ფეხბურთელებით სასტარტოში ხვდებიან უმეტესად ისინი ვინც ისედაც უნდა ხვდებოდნენ ნახევარდაცვის გამძლიერებელი არ არის გუნდში...სიმართლე გითხრათ არ მოველოდი ამ წელს რო ესეთ შედეგზე იქნებოდნენ ამ გუნდით და სრულიად საკმარისია ამ წელს ის რასაც გუნდი აკეთებს მომავალ წელს მეტი მოეთხოვება მწვრთნელსაც დემბელესაც კოუტინიოსაც და თუნდაც მინასაც... შარშანდელი საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკის ბრალია წელს თუ ბარსა ვერ თამაშობს ყველა თამაშს მაღალ დონეზე..თუმცაღა სასაცილოა ამის თქმა გატანილი გოლებითაც და მიღებული გოლებითაც ერთ ერთი საუკეთესო შედეგი აქვს გუნდს...სადაც საჭიროა არის სანახაობა და სადაც არის საჭირო რესურსის მიხედვით თამაში უნდა ითამაშო ის რითიც შეგიძლია...ასე რომ 0-0ის გამო უბრალოდ სამარცხვინოა მწვრთნელის კრიტიკა

    აბსოლიტურად გეთანხმები

    გასულია

    409 - 12 თებერვალი 2018 01:26

    ვალვერდეს კრიტიკა რაღაც ნაკლებად მახსენდება მოგებული თამაშების შემდეგ მაგრამ 0-0მა გადარია ხალხი სულ უნდათ ყველა თამაში მოიგოს გუნდმა და თან მოგებაც ხოა 3-0 4-0 და მეტით...დავანებოთ ვალვერდეს თავი და გადავიდეთ შემადგენლობაზე,კოუტინიო ახალია დემბელეც ფაქტიურად ახალია 5თამაში აქვს ლამის ნათამაშები ჯამში აღარ გავაგრძელებ სათადარიგო ფეხბურთელების ჩამოთვლას შეგნებულად იმიტომ რომ ხარისხის მხრივ ძირითად შემადგენლობას ძაან ჩამორჩწბიან,გუნდი 80%თამაშობს წამყვანი ფეხბურთელებით სასტარტოში ხვდებიან უმეტესად ისინი ვინც ისედაც უნდა ხვდებოდნენ ნახევარდაცვის გამძლიერებელი არ არის გუნდში...სიმართლე გითხრათ არ მოველოდი ამ წელს რო ესეთ შედეგზე იქნებოდნენ ამ გუნდით და სრულიად საკმარისია ამ წელს ის რასაც გუნდი აკეთებს მომავალ წელს მეტი მოეთხოვება მწვრთნელსაც დემბელესაც კოუტინიოსაც და თუნდაც მინასაც... შარშანდელი საშინელი სატრანსფერო პოლიტიკის ბრალია წელს თუ ბარსა ვერ თამაშობს ყველა თამაშს მაღალ დონეზე..თუმცაღა სასაცილოა ამის თქმა გატანილი გოლებითაც და მიღებული გოლებითაც ერთ ერთი საუკეთესო შედეგი აქვს გუნდს...სადაც საჭიროა არის სანახაობა და სადაც არის საჭირო რესურსის მიხედვით თამაში უნდა ითამაშო ის რითიც შეგიძლია...ასე რომ 0-0ის გამო უბრალოდ სამარცხვინოა მწვრთნელის კრიტიკა

    გასულია

    408 - 12 თებერვალი 2018 01:25

    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    შენი შეურაცყოფა არც მიფიქრია ძმაო არანაირად. უბრალოს მე მართლა 82 წლიდან ვარ ბარსას გულშემატკივარი თან გადამკვდარიო რო იტყვიან ეგეთი . არც სენი წყენინება მომსვლია აზრად. თუ რამე ცუდად გამომივიდა ბოდიშს გიხდი. უბრალოდ კამათში ცოტა ვხურდებით ხოლმე ხო იცი:)))

    არ მწყენია დაივიწყე, უბრალოდ გამიკვირდა ვანგალის ამ ფეხბურტელებტან შეხება რო გაიკვირვე , ვანგალმა ბარსა აიაქსად ვერ აქცია მაგრამ ტოტალური ფეხბურტის ელემენტები ნამდვილად დანერგა, და ეს აუცულებაელი იყო მტელ მოედანზე დომინირება ეს ვაგაალის და უფრო ჰოლანდიური ფილოსოფის არსია გვარდიოლამ კი ამ ფილოსოფიას მაღალიდონის ტექნიკა და პესები კულტურა დაახვეწინა

    ვერ დაგეთანხმები ზუსტად მაგაში. ვან გაალი მაგიტომ მოიყვანეს რომ ის ფეხბურთი ეთამაშა, ტოტალური ფეხბურთი მანამდე კრუიფმა დანერგა ბარსაშიც და ლამასიაშიც, ვან გაალიც როგორც ამ ფეხბურთის მიმდევარი მიტომ მოიყვანეს მაგრამ ბოლოს საქმე ისე წავიდა რომ სასტავს გვარდიოლა და მაურინიო აყენებდა ბარსაში. ეს ცნობილი ფაქტია. არც ენრიკე, არც გვარდიოლა და ასე შემდეგ ვან გაალის არც ღმოჩენილი და არც გაქაჩული არაა. ხავის და ინიესტა გადმოყვანა დიდ გუნდში მნამდვილად მისი დამსახურებაა მაგრამ ეს ორი ვან გაალის მოსვლამდეც უკვე გამორჩეულ ტალანტებად ითვლებოდნენ. არ დაგიმალავ და ერთ დროს ფანი ვიყავი ვან გაალის მარა ბოლოს ისე შემძულდა რო ერთი სული მქონდა რო დროზე გაეშვათ.

    კრუიფის და ვსანგაალის ხედვებზე რატქმა უნდა შეგვიზლია ვიკამათოდ , ტუმცა კიდე ვიძახი კრუიფის ბარსა ჩემთვის დღესაც საუკეთესოა. და ის დაწყევლილი ფინალიც კარგად მახსოს მილანტან

    და გეთანხმები კიდე ვიძახი ვანგაალმა ბარსაში ვერ გაამართლა სწორედ მაგიტომ, კრუიფი ბარსააა და ვანგაალი ერთერთი დიდებული მწრთვნელი, სწორედაც მაგიტო დადო დიდებული აიაქსი რო იქ ტვიტონ შექმნა ყველაფერი, ბარსაში კი გაუჭირდა,

    გასულია

    407 - 12 თებერვალი 2018 01:19

    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    შენი შეურაცყოფა არც მიფიქრია ძმაო არანაირად. უბრალოს მე მართლა 82 წლიდან ვარ ბარსას გულშემატკივარი თან გადამკვდარიო რო იტყვიან ეგეთი . არც სენი წყენინება მომსვლია აზრად. თუ რამე ცუდად გამომივიდა ბოდიშს გიხდი. უბრალოდ კამათში ცოტა ვხურდებით ხოლმე ხო იცი:)))

    არ მწყენია დაივიწყე, უბრალოდ გამიკვირდა ვანგალის ამ ფეხბურტელებტან შეხება რო გაიკვირვე , ვანგალმა ბარსა აიაქსად ვერ აქცია მაგრამ ტოტალური ფეხბურტის ელემენტები ნამდვილად დანერგა, და ეს აუცულებაელი იყო მტელ მოედანზე დომინირება ეს ვაგაალის და უფრო ჰოლანდიური ფილოსოფის არსია გვარდიოლამ კი ამ ფილოსოფიას მაღალიდონის ტექნიკა და პესები კულტურა დაახვეწინა

    ვერ დაგეთანხმები ზუსტად მაგაში. ვან გაალი მაგიტომ მოიყვანეს რომ ის ფეხბურთი ეთამაშა, ტოტალური ფეხბურთი მანამდე კრუიფმა დანერგა ბარსაშიც და ლამასიაშიც, ვან გაალიც როგორც ამ ფეხბურთის მიმდევარი მიტომ მოიყვანეს მაგრამ ბოლოს საქმე ისე წავიდა რომ სასტავს გვარდიოლა და მაურინიო აყენებდა ბარსაში. ეს ცნობილი ფაქტია. არც ენრიკე, არც გვარდიოლა და ასე შემდეგ ვან გაალის არც ღმოჩენილი და არც გაქაჩული არაა. ხავის და ინიესტა გადმოყვანა დიდ გუნდში მნამდვილად მისი დამსახურებაა მაგრამ ეს ორი ვან გაალის მოსვლამდეც უკვე გამორჩეულ ტალანტებად ითვლებოდნენ. არ დაგიმალავ და ერთ დროს ფანი ვიყავი ვან გაალის მარა ბოლოს ისე შემძულდა რო ერთი სული მქონდა რო დროზე გაეშვათ.

    vereli

    იცი როცა ვალვერდე მოიყვანეს ზუსტად მაგის მეშინოდა რასაც ამბობ მაგრამ ადრინდელი გუნდებისგან აფსოლიტურად განსხვავებული ფეხბიურთი ატამაშა. ამიტომ მგონია რომ სესაბამისი ნახევარმცველები თუ მოვლენ შეიძლება პრაგმატული გვარდიოლა მივიღოთ ვალვერდესგან

    გასულია

    406 - 12 თებერვალი 2018 01:13

    ციტატა: vereli
    ციტატა: basa7
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    შენი შეურაცყოფა არც მიფიქრია ძმაო არანაირად. უბრალოს მე მართლა 82 წლიდან ვარ ბარსას გულშემატკივარი თან გადამკვდარიო რო იტყვიან ეგეთი . არც სენი წყენინება მომსვლია აზრად. თუ რამე ცუდად გამომივიდა ბოდიშს გიხდი. უბრალოდ კამათში ცოტა ვხურდებით ხოლმე ხო იცი:)))

    არ მწყენია დაივიწყე, უბრალოდ გამიკვირდა ვანგალის ამ ფეხბურტელებტან შეხება რო გაიკვირვე , ვანგალმა ბარსა აიაქსად ვერ აქცია მაგრამ ტოტალური ფეხბურტის ელემენტები ნამდვილად დანერგა, და ეს აუცულებაელი იყო მტელ მოედანზე დომინირება ეს ვაგაალის და უფრო ჰოლანდიური ფილოსოფის არსია გვარდიოლამ კი ამ ფილოსოფიას მაღალიდონის ტექნიკა და პესები კულტურა დაახვეწინა

    ეს უბრალოდ ჩემი შეხედულეებაა , ტორე ვანგაალის ბარსა მომწონდატქო არ მიგულისხმია, და მაინც ჩემთვის ქარიძმათული მწრთვნელი ჯობია პრაგმატულ ვალოდას, სწორედ ამიტომ არ ჩააბარეს მოურინიოს ბარსამ და ალბათ გემახსოვრება პეპმაც და მოურინიომაც ვანგაალთან გაიარეს მწრთვნელის სკოლა, ისე ხავის ინტერვიუც უნდა გქონდეს წაკიტხული სად ვანგაალის დესპოტიზმზე და იქვე გენიობაზეც ლაპარაკობს და ამბობს კიდეც რომ მის ფეხბურტელად დადგომაში ვანგაალია მტავარი ფიგურა

    გასულია

    405 - 12 თებერვალი 2018 01:08

    ციტატა: vereli
    და ვანგაალის ბარსა ტუ არ მოგწონს მართლა გასაკვირია ვალოდიას ბარსა რამ მოგაწონა , ვანგაალმა ლალიგა დადო და მაინც გაუსვეს , ჩემი აზრით იმიტომ რო თამაშის სტილი და ხარისხი არ იყო ისეთი როგრსაც ბარსას ფილოსოფი ითხოვდა, ვანგალის დამსახურება (რაიკარდის, გვარდიოლასიც) ის არი რო ახალგაზრდებს ანდობა , რისკავს და ტაქტიკას ალაგებს ტუნდაც შეცდომების ხარჯზე, ვანგაალის წასვლის მერე ბარსა , ვანგაალის წასვლის მერე ბაიერნი, რა დამთხვევაა, ვანგაალმა სოფლის გუნდი (საშვალოზე დაბალი დონის) ალკმაარი ჰოლანდიის ცემპიონი გახადა და აიეს არი შედეგი, (ვარსკვლავი შოთი არველაძე ყავდა) ვალოდიამ ხეტაფეს მოაგებინოს ლალიგა და................................

    რაც შეეხება ვალოდიას ბარსას ძალიან გამართუ ფეხბურთს თამაშობს იმ სუსტი ნახევარდაცით რაც ყავს და დაცვა კიდევ მგონი ძალიან მაღალ დონეზე დააყენა. თუ იმ ფეხბურთელებს უყიდიან ვინც ნახევარდაცვას მოაგვარებს დარწმუნებული ვარ ნამდვილ ბარსელონას ვნახავთ. სხვათაშორის კრუიფი გვარდიოლას და ვალვერდეს აფასებდა ყველაზე მეტად როგორც ტაქტიკურად ყველაზე განსწავლულ მწრთვნელებს. ეს ცნობილი ფაქტია ძმაო

    გასულია

    404 - 12 თებერვალი 2018 01:07

    ციტატა: basa7
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    შენი შეურაცყოფა არც მიფიქრია ძმაო არანაირად. უბრალოს მე მართლა 82 წლიდან ვარ ბარსას გულშემატკივარი თან გადამკვდარიო რო იტყვიან ეგეთი . არც სენი წყენინება მომსვლია აზრად. თუ რამე ცუდად გამომივიდა ბოდიშს გიხდი. უბრალოდ კამათში ცოტა ვხურდებით ხოლმე ხო იცი:)))

    არ მწყენია დაივიწყე, უბრალოდ გამიკვირდა ვანგალის ამ ფეხბურტელებტან შეხება რო გაიკვირვე , ვანგალმა ბარსა აიაქსად ვერ აქცია მაგრამ ტოტალური ფეხბურტის ელემენტები ნამდვილად დანერგა, და ეს აუცულებაელი იყო მტელ მოედანზე დომინირება ეს ვაგაალის და უფრო ჰოლანდიური ფილოსოფის არსია გვარდიოლამ კი ამ ფილოსოფიას მაღალიდონის ტექნიკა და პესები კულტურა დაახვეწინა

    გასულია

    403 - 12 თებერვალი 2018 01:05

    ციტატა: vereli
    და ვანგაალის ბარსა ტუ არ მოგწონს მართლა გასაკვირია ვალოდიას ბარსა რამ მოგაწონა , ვანგაალმა ლალიგა დადო და მაინც გაუსვეს , ჩემი აზრით იმიტომ რო თამაშის სტილი და ხარისხი არ იყო ისეთი როგრსაც ბარსას ფილოსოფი ითხოვდა, ვანგალის დამსახურება (რაიკარდის, გვარდიოლასიც) ის არი რო ახალგაზრდებს ანდობა , რისკავს და ტაქტიკას ალაგებს ტუნდაც შეცდომების ხარჯზე, ვანგაალის წასვლის მერე ბარსა , ვანგაალის წასვლის მერე ბაიერნი, რა დამთხვევაა, ვანგაალმა სოფლის გუნდი (საშვალოზე დაბალი დონის) ალკმაარი ჰოლანდიის ცემპიონი გახადა და აიეს არი შედეგი, (ვარსკვლავი შოთი არველაძე ყავდა) ვალოდიამ ხეტაფეს მოაგებინოს ლალიგა და................................

    საქმეც მაგაშია რომ ვან გაალის ბარსას თუ შეადარებ ვალვერდეს ბარსას ნახავ თუ როგორი ფეხბურთელებით ვერ მიაღია შედეგს.

    გასულია

    402 - 12 თებერვალი 2018 01:02

    ციტატა: basa7
    97 დან 2000 წლამდე იყო, მერე 2002 დანიშნეს და ერთ წელიწადში გაუშვეს. ვერ ქნა რა ვერაფერი. აიაქსი ფრინავდა ვან გაალის მთელი პლეადა თამაშობდა მაშინ მაგასთან

    ხო ნუ აიაქსში რაც ქნა მაგის ნახევარიც არუქნიაა აქქ...

    გასულია

    401 - 12 თებერვალი 2018 01:01

    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    შენი შეურაცყოფა არც მიფიქრია ძმაო არანაირად. უბრალოს მე მართლა 82 წლიდან ვარ ბარსას გულშემატკივარი თან გადამკვდარიო რო იტყვიან ეგეთი . არც სენი წყენინება მომსვლია აზრად. თუ რამე ცუდად გამომივიდა ბოდიშს გიხდი. უბრალოდ კამათში ცოტა ვხურდებით ხოლმე ხო იცი:)))

    გასულია

    400 - 12 თებერვალი 2018 00:57

    და ვანგაალის ბარსა ტუ არ მოგწონს მართლა გასაკვირია ვალოდიას ბარსა რამ მოგაწონა , ვანგაალმა ლალიგა დადო და მაინც გაუსვეს , ჩემი აზრით იმიტომ რო თამაშის სტილი და ხარისხი არ იყო ისეთი როგრსაც ბარსას ფილოსოფი ითხოვდა, ვანგალის დამსახურება (რაიკარდის, გვარდიოლასიც) ის არი რო ახალგაზრდებს ანდობა , რისკავს და ტაქტიკას ალაგებს ტუნდაც შეცდომების ხარჯზე, ვანგაალის წასვლის მერე ბარსა , ვანგაალის წასვლის მერე ბაიერნი, რა დამთხვევაა, ვანგაალმა სოფლის გუნდი (საშვალოზე დაბალი დონის) ალკმაარი ჰოლანდიის ცემპიონი გახადა და აიეს არი შედეგი, (ვარსკვლავი შოთი არველაძე ყავდა) ვალოდიამ ხეტაფეს მოაგებინოს ლალიგა და................................

    გასულია

    399 - 12 თებერვალი 2018 00:54

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ამ მწრტვნელებმა სექმნეს იმიტო რო სწორ დროს სწორი მიმართულება და სტიმული მისცეს და რაიცი რო ლამასიაში კიდევ არ არი ახალი ინიესტები, ხავები და კიდე უფრო მაგრები, ვანგაალის მონდომებით დააწინაურეს ხავი და ინიესტა, ვანგაალმა ჩაუსახა ენრიკეს გუარდიოლას ხავის ინიესტას ლიდერის და გამარჯვებულის სული, და რა შიში, რა ვინმემ იცოდა 100% რა დადგებოდა ხავი ან ინიესტა(ნუ მესი რო მოვლენაა აღ გვინდა) და რაიკარდი რათამაშში ენდო 17 წლის ....................... ტალანტს (სახელი შენ ჩაწერე ტუ გინდა) ასე რომ მწრთვნელი ზრდის ტალანტისგან გენიოსს და არააკადემია,

    ვაფშე რა კავშირი აქ ვან გაალს აქ ვინც ჩამოთვალე იმათთან:))))))))))) რამდენი წლის ხარ კაცურად მითხარი. ვინ მოგატყუა ეგრე რო ვან გაალი იყო ბარსას ღმერთი:)))))

    Gmerti araper shuashia vangaalma uamravi varskvlavi rom agmoachina da achuqa msoplios ori azri araa magashi

    კი ბატონო აჩუქა აიაქსში მაგრამ ბარსელონში ვინ აღმოაჩინა, ხავი და ინიესტა ჯერ კიდევ ლამსიადან რო ჩანდნენ ისეთი ბიჭები იყვნენ სანამ ვან გაალი მოვიდოდნენ. აიაქსში მთელი პლეადა იპოვა გეთანხმები მაგრამ ბარსაში კაპიკის საღირალი არ გაუკეთებია არაფერი

    Xavi da iniestas aseti gazsma zustad rom mas ukavshirdeba sadac gunda waikitxe modzebne moidzie eg cnobili paqtebia.. mag kacss mwvrtnelobaze metqd varskvlavis povna exerxeboda..

    ხავის და ინიესტა ვან გაალის დროს გამოჩნდნენ დიდ გუნდში მაგრამ მანამდეც საკმაოდ ცნობილი ბიჭები იყვნენ. არც ერთი და არც მეორე ვან გაალს არ აღმოუჩენია

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    Getanxmebi veraperi qna didi sul 1 weli iyo mgoni meti arc magram es arnishanvss imas rom.maimdamaic ver moergeboda.. me magalitadd axalgazrsa vaangaala visurvebdi barcashi..

    97 დან 2000 წლამდე იყო, მერე 2002 დანიშნეს და ერთ წელიწადში გაუშვეს. ვერ ქნა რა ვერაფერი. აიაქსი ფრინავდა ვან გაალის მთელი პლეადა თამაშობდა მაშინ მაგასთან

    გასულია

    398 - 12 თებერვალი 2018 00:45

    და ვან გაალი ზუსტად არის ისეთი მწრთვნელი, რომელიც უნდა ამუშაო ბავშვებთან და არა ვარსკვლავებთან. თითქმის ყველა გუნდში სადაც ვარსკვლავები თამაშობდნენ ყველგან კონფლიქტი ჰქონდა. მაგ სირმა პოზიციის გამო რივალდო აითვალწუნა და საბოლოოდ გუნდიდან გაუშვა.

    გასულია

    397 - 12 თებერვალი 2018 00:45

    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ასაკს არ მკითხავდი რო იცნობდე მის მოღვაწეობას ბარსასი , ბარსას ღმერტი არაა ნამდვილად მაგრამ ამ ბარსას შენებასი ორზე მეტი აგური აქ დადებული და ამ ფეხბურტელებს ყველას ქონდა ვაგაალტან მუსაობის გამოცდილება სხვადასხვა ამპლუასი

    ბოდიში მარა შენ რამდენი წლისაც ხარ ორი იმდენი თუ არა ერთი იმდენი სტაჟი მაინც მაქ ბარსას ბალეშიკობის და ნუ მასწავლი თუ ძმა ხარ ვან გაალის მოთვაწეობას. ელმენტალურად სხვა თუ არაფერი ვან გაალის დროინდელი ბარსას სტატისტიკას გადახედე და ნახავ

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ვანგაალის ნაირი დასირებული მჭრთვნელი ბარსას ვაფსე არ ყოლია თუ ცემი აზრი გაინტერესებს. ვან გაალმა დააქცია ტავის დროზე ბარსა ტავისი სირობებით

    Ras laparakob dzma neta axalgazrda gaxada vangaali 50 wlis didi siamovnebit vixilavdi barcashi

    კარგითუ ძმა ხარ ვან გაალის ბარსელონა რო მახსენდება ნერვები მეშლება ახლაც. რივალდოს ხარჯზე იგებდა და გვარდიოლასი გუნდი. ბოლოს გუნდს ვაფსე გვარდიოლა და მოურინიო ალაგებდა. სასტავის დაწყობაშიც არ ერეოდა ბოლოს

    Dzaan didi mwvrtneli iyo amashi ori azri araa vangaali iyo dzana didi taqtikosi.. da didi mwvrtneli. Arc benitesma gaamartla realshi maraa ra debilia ?

    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    და არ მგონია ჩემი ასაკის მეთხედი სტაჟიც კი რო გქონდეს, პასუხიდან ჩანს, მერ გასწავლი ვანგაალის მწრთვნელობას მემგონი არავისთვი არც მიკადრებია რამის სწავლა , მაკარენკო არავარ რო ვინმეს რამე ვასწავლო , უკაცრავად

    გასულია

    396 - 12 თებერვალი 2018 00:43

    ციტატა: vereli
    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    მეც მაქ მარადონას თამაები ლაივში ნანახი , პანტიანსაც და კოჯორსაც რატო ეგეც ვიცი, სხვაგან ვერ დაიჭერდა, მაგრამ სიმართლე გითრა შენზე ეჭვი მეპარება იმიტომ რომმ შენ რომ მაგ ასაკის ბარსას ბალეშიკი იყო ვან გაალზე მაგას არ დაწერდი არანაირად ძმაო:)))))))))))))))

    გასულია

    395 - 12 თებერვალი 2018 00:42

    ციტატა: basa7
    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    Getanxmebi veraperi qna didi sul 1 weli iyo mgoni meti arc magram es arnishanvss imas rom.maimdamaic ver moergeboda.. me magalitadd axalgazrsa vaangaala visurvebdi barcashi..

    გასულია

    394 - 12 თებერვალი 2018 00:41

    მე არ ვიცი ვინ რამდენი წლისაა ან ვინ რამდენი ხანია ბარსას ბალელშიკობს, მაგრამ ბარსას გულშემატკივარი ვარ უკვე ძაან დიდი ხანია, ჯერ კიდევ კომუნისტების დროიდან და ერთს ვიტყვი, ვისაც ვან გაალი ბარსას ერთ-ერთ საუკეთესო მწრთვნელად მიაჩნია, იმას ან ფეხბურთი არ ესმის ან კიდევ არ მოსწრებია ვან გაალის ბარსას და ზეპირად წერს. ყველაფერს, რომ თავი დავანებოთ ვან გაალის ბარსაში მომთრევის დედას დავეცი, ჯერ მარტო ბარსას სულის და გულის რივალდოს გუნდიდან გაშვების გამო.

    გასულია

    393 - 12 თებერვალი 2018 00:36

    ციტატა: vereli
    ასაკს არ მკითხავდი რო იცნობდე მის მოღვაწეობას ბარსასი , ბარსას ღმერტი არაა ნამდვილად მაგრამ ამ ბარსას შენებასი ორზე მეტი აგური აქ დადებული და ამ ფეხბურტელებს ყველას ქონდა ვაგაალტან მუსაობის გამოცდილება სხვადასხვა ამპლუასი

    ბოდიში მარა შენ რამდენი წლისაც ხარ ორი იმდენი თუ არა ერთი იმდენი სტაჟი მაინც მაქ ბარსას ბალეშიკობის და ნუ მასწავლი თუ ძმა ხარ ვან გაალის მოთვაწეობას. ელმენტალურად სხვა თუ არაფერი ვან გაალის დროინდელი ბარსას სტატისტიკას გადახედე და ნახავ

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ვანგაალის ნაირი დასირებული მჭრთვნელი ბარსას ვაფსე არ ყოლია თუ ცემი აზრი გაინტერესებს. ვან გაალმა დააქცია ტავის დროზე ბარსა ტავისი სირობებით

    Ras laparakob dzma neta axalgazrda gaxada vangaali 50 wlis didi siamovnebit vixilavdi barcashi

    კარგითუ ძმა ხარ ვან გაალის ბარსელონა რო მახსენდება ნერვები მეშლება ახლაც. რივალდოს ხარჯზე იგებდა და გვარდიოლასი გუნდი. ბოლოს გუნდს ვაფსე გვარდიოლა და მოურინიო ალაგებდა. სასტავის დაწყობაშიც არ ერეოდა ბოლოს

    Dzaan didi mwvrtneli iyo amashi ori azri araa vangaali iyo dzana didi taqtikosi.. da didi mwvrtneli. Arc benitesma gaamartla realshi maraa ra debilia ?

    მე დებილია ტქო არ მითქვამს მაგრამ ბარსაში ვან გაალის მოღვაწეობა და ასე შემდეგ არ გაიშვას თქო. ვერ გაამართლა ძმაო ბარსაში ვან გაალმა ვაფშე ვერ გაამართლა თან

    გასულია

    392 - 12 თებერვალი 2018 00:33

    ციტატა: basa7
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ამ მწრტვნელებმა სექმნეს იმიტო რო სწორ დროს სწორი მიმართულება და სტიმული მისცეს და რაიცი რო ლამასიაში კიდევ არ არი ახალი ინიესტები, ხავები და კიდე უფრო მაგრები, ვანგაალის მონდომებით დააწინაურეს ხავი და ინიესტა, ვანგაალმა ჩაუსახა ენრიკეს გუარდიოლას ხავის ინიესტას ლიდერის და გამარჯვებულის სული, და რა შიში, რა ვინმემ იცოდა 100% რა დადგებოდა ხავი ან ინიესტა(ნუ მესი რო მოვლენაა აღ გვინდა) და რაიკარდი რათამაშში ენდო 17 წლის ....................... ტალანტს (სახელი შენ ჩაწერე ტუ გინდა) ასე რომ მწრთვნელი ზრდის ტალანტისგან გენიოსს და არააკადემია,

    ვაფშე რა კავშირი აქ ვან გაალს აქ ვინც ჩამოთვალე იმათთან:))))))))))) რამდენი წლის ხარ კაცურად მითხარი. ვინ მოგატყუა ეგრე რო ვან გაალი იყო ბარსას ღმერთი:)))))

    Gmerti araper shuashia vangaalma uamravi varskvlavi rom agmoachina da achuqa msoplios ori azri araa magashi

    კი ბატონო აჩუქა აიაქსში მაგრამ ბარსელონში ვინ აღმოაჩინა, ხავი და ინიესტა ჯერ კიდევ ლამსიადან რო ჩანდნენ ისეთი ბიჭები იყვნენ სანამ ვან გაალი მოვიდოდნენ. აიაქსში მთელი პლეადა იპოვა გეთანხმები მაგრამ ბარსაში კაპიკის საღირალი არ გაუკეთებია არაფერი

    Xavi da iniestas aseti gazsma zustad rom mas ukavshirdeba sadac gunda waikitxe modzebne moidzie eg cnobili paqtebia.. mag kacss mwvrtnelobaze metqd varskvlavis povna exerxeboda..

    გასულია

    391 - 12 თებერვალი 2018 00:33

    საკმაოდ დიდი ხანია ბარსას გულშემატკივარი ვარ და არ გაიკვირვო რო გიტხრა მარადონას თამაშები მაქ ნანახი ბარსაში ლაივითქო (კოჯორში და პანტიანში ) იმედი მაქ იმასაკის მაინცხარ რო მიხვდები რატო პანტიანში და კოჯორში

    გასულია

    390 - 12 თებერვალი 2018 00:31

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ამ მწრტვნელებმა სექმნეს იმიტო რო სწორ დროს სწორი მიმართულება და სტიმული მისცეს და რაიცი რო ლამასიაში კიდევ არ არი ახალი ინიესტები, ხავები და კიდე უფრო მაგრები, ვანგაალის მონდომებით დააწინაურეს ხავი და ინიესტა, ვანგაალმა ჩაუსახა ენრიკეს გუარდიოლას ხავის ინიესტას ლიდერის და გამარჯვებულის სული, და რა შიში, რა ვინმემ იცოდა 100% რა დადგებოდა ხავი ან ინიესტა(ნუ მესი რო მოვლენაა აღ გვინდა) და რაიკარდი რათამაშში ენდო 17 წლის ....................... ტალანტს (სახელი შენ ჩაწერე ტუ გინდა) ასე რომ მწრთვნელი ზრდის ტალანტისგან გენიოსს და არააკადემია,

    ვაფშე რა კავშირი აქ ვან გაალს აქ ვინც ჩამოთვალე იმათთან:))))))))))) რამდენი წლის ხარ კაცურად მითხარი. ვინ მოგატყუა ეგრე რო ვან გაალი იყო ბარსას ღმერთი:)))))

    Gmerti araper shuashia vangaalma uamravi varskvlavi rom agmoachina da achuqa msoplios ori azri araa magashi

    კი ბატონო აჩუქა აიაქსში მაგრამ ბარსელონში ვინ აღმოაჩინა, ხავი და ინიესტა ჯერ კიდევ ლამსიადან რო ჩანდნენ ისეთი ბიჭები იყვნენ სანამ ვან გაალი მოვიდოდნენ. აიაქსში მთელი პლეადა იპოვა გეთანხმები მაგრამ ბარსაში კაპიკის საღირალი არ გაუკეთებია არაფერი

    გასულია

    389 - 12 თებერვალი 2018 00:30

    ციტატა: basa7
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ვანგაალის ნაირი დასირებული მჭრთვნელი ბარსას ვაფსე არ ყოლია თუ ცემი აზრი გაინტერესებს. ვან გაალმა დააქცია ტავის დროზე ბარსა ტავისი სირობებით

    Ras laparakob dzma neta axalgazrda gaxada vangaali 50 wlis didi siamovnebit vixilavdi barcashi

    კარგითუ ძმა ხარ ვან გაალის ბარსელონა რო მახსენდება ნერვები მეშლება ახლაც. რივალდოს ხარჯზე იგებდა და გვარდიოლასი გუნდი. ბოლოს გუნდს ვაფსე გვარდიოლა და მოურინიო ალაგებდა. სასტავის დაწყობაშიც არ ერეოდა ბოლოს

    Dzaan didi mwvrtneli iyo amashi ori azri araa vangaali iyo dzana didi taqtikosi.. da didi mwvrtneli. Arc benitesma gaamartla realshi maraa ra debilia ?

    გასულია

    388 - 12 თებერვალი 2018 00:30

    ასაკს არ მკითხავდი რო იცნობდე მის მოღვაწეობას ბარსასი , ბარსას ღმერტი არაა ნამდვილად მაგრამ ამ ბარსას შენებასი ორზე მეტი აგური აქ დადებული და ამ ფეხბურტელებს ყველას ქონდა ვაგაალტან მუსაობის გამოცდილება სხვადასხვა ამპლუასი

    გასულია

    387 - 12 თებერვალი 2018 00:29

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: basa7
    ვანგაალის ნაირი დასირებული მჭრთვნელი ბარსას ვაფსე არ ყოლია თუ ცემი აზრი გაინტერესებს. ვან გაალმა დააქცია ტავის დროზე ბარსა ტავისი სირობებით

    Ras laparakob dzma neta axalgazrda gaxada vangaali 50 wlis didi siamovnebit vixilavdi barcashi

    კარგითუ ძმა ხარ ვან გაალის ბარსელონა რო მახსენდება ნერვები მეშლება ახლაც. რივალდოს ხარჯზე იგებდა და გვარდიოლასი გუნდი. ბოლოს გუნდს ვაფსე გვარდიოლა და მოურინიო ალაგებდა. სასტავის დაწყობაშიც არ ერეოდა ბოლოს

    გასულია

    386 - 12 თებერვალი 2018 00:26

    ციტატა: basa7
    ციტატა: vereli
    ამ მწრტვნელებმა სექმნეს იმიტო რო სწორ დროს სწორი მიმართულება და სტიმული მისცეს და რაიცი რო ლამასიაში კიდევ არ არი ახალი ინიესტები, ხავები და კიდე უფრო მაგრები, ვანგაალის მონდომებით დააწინაურეს ხავი და ინიესტა, ვანგაალმა ჩაუსახა ენრიკეს გუარდიოლას ხავის ინიესტას ლიდერის და გამარჯვებულის სული, და რა შიში, რა ვინმემ იცოდა 100% რა დადგებოდა ხავი ან ინიესტა(ნუ მესი რო მოვლენაა აღ გვინდა) და რაიკარდი რათამაშში ენდო 17 წლის ....................... ტალანტს (სახელი შენ ჩაწერე ტუ გინდა) ასე რომ მწრთვნელი ზრდის ტალანტისგან გენიოსს და არააკადემია,

    ვაფშე რა კავშირი აქ ვან გაალს აქ ვინც ჩამოთვალე იმათთან:))))))))))) რამდენი წლის ხარ კაცურად მითხარი. ვინ მოგატყუა ეგრე რო ვან გაალი იყო ბარსას ღმერთი:)))))

    Gmerti araper shuashia vangaalma uamravi varskvlavi rom agmoachina da achuqa msoplios ori azri araa magashi